УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа №712/1006/21
Провадження № 1-кп/712/157/24
06 листопада 2024 Соснівський районний суд м. Черкаси в складі:
головуючий суддя ОСОБА_1
секретар ОСОБА_2
за участю прокурора ОСОБА_3
захисників ОСОБА_4 , ОСОБА_5
обвинувачених ОСОБА_6 , ОСОБА_7
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Черкаси кримінальне провадження за обвинуваченням:
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець м. Миргород Полтавської області, громадянина України, заступника директора Департаменту житлово- комунального комплексу Черкаської міської ради, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , не судимого,
у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.367КК України,-
ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженець м. Черкаси, громадянина України, заступника директора Департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 , не судимий,-
у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.367КК України,
В С Т А Н О В И В :
В провадженні Соснівського районного суду м.Черкаси на розгляді перебуває кримінальне провадження по обвинуваченню ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367КК України, ОСОБА_7 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367КК України.
Органами досудового розслідування ОСОБА_6 обвинувачується в тому що, він будучи призначеним на посаду заступника директора Департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, а з 25.02.2019 виконуючи обов`язки директора Департаменту ЖКК Черкаської міської ради (далі Департамент), здійснюючи керівництво та організацію роботи департаменту, а також контроль за станом трудової та виконавчої дисципліни в установі, у період з 01.03.2019 по 03.07.2019 не здійснив належного контролю за виконанням працівниками Департаменту своїх трудових обов`язків щодо складання та виконання Договору №42 від 01.03.2019, укладеного між Департаментом житлово- комунального комплексу Черкаської міської та ПП «ТЕКС-БУД», що спричинило до спричинення тяжких наслідків Департаменту за наступних обставин.
Так, ОСОБА_6 на підставі Розпорядження міського м. Черкаси від 14.08.2018 № 302-р(к), з 17.08.2018 призначений на посаду заступника директора Департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, а з 25.02.2019, відповідно до наказу Департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради від 25.02.2019 № 20, виконував обов`язки директора Департаменту ЖКК Черкаської міської ради до 18.10.2019.
Відповідно до Положення про Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, затвердженого Рішенням Черкаської міської ради від 14.11.2014 № 2-413, Департамент є виконавчим органом Черкаської міської ради, підконтрольний та підзвітний Черкаській міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету та міському голові м. Черкаси. Департамент є самостійною юридичною особою самостійним структурним підрозділом Черкаської міської ради), зареєстрованою у встановленому порядку. Департамент забезпечує реалізацію державної політики (в межах господарства делегованих повноважень) у сфері житлово-комунального господарства, охорони навколишнього природного середовища, міського танспорту, планування, обліку і розподілу житлової площі, робіт з об`єднаннями співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та інших форм власності, забезпечення реалізації політики у сфері запобігання надзвичайним ситуаціям (тощо).
Відповідно до Розділу 4 Положення, керівництво департаментом здійснює директор. Директор департаменту:
- керує роботою та діяльністю департаменту;
- організовує виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;
- в межах повноважень видає накази, які є обов`язковими для виконання працівниками департаменту, організовує та контролює їх виконання;
- відкриває банківські рахунки, розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання департаменту;
- діє від імені департаменту та представляє його у відносинах з державними та недержавними підприємствами, установами та організаціями без довіреності.
Відповідно до Розділу 5 Положення, директор департаменту несе персональну відповідальність за:
- виконання покладених на департамент завдань та здійснення ним функцій і повноважень відповідно до цього Положення;
- відповідність прийнятих ним рішень вимогам чинного законодавства України;
- стан справ в підпорядкованих підрозділах;
- стан діловодства, бухгалтерського обліку та звітності в департаменті.
Відповідно до розділу 2 посадової інструкції заступника директора Департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради
ОСОБА_6 , останній здійснює керівництво діяльністю визначених управлінь та відділів у складі департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради. Забезпечує виконання завдань, покладених на управління, відділ завдань щодо реалізації політики у дорученій сфері. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни в управлінні, відділу.
Відповідно до розділу 4 посадової інструкції заступника директора Департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради
ОСОБА_6 , останній несе відповідальність за: неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов`язків.
Відповідно до розділу 5 посадової інструкції заступника директора Департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради
ОСОБА_6 , останній виконує обов`язки директора департаменту в разі його відсутності за окремим розпорядженням міського голови.
Крім того, відповідно до п. 2.1 наказів Департаменту ЖКК Черкаської міської ради про розподіл обов`язків та делегування повноважень від 25.02.2019 № 20, від 09.04.2019 № 62, від 16.04.2019 № 73, від 08.05.2019 № 91, заступник директора департаменту здійснює контроль та координує роботу управління вуличної інфраструктури.
Таким чином, в силу ст. 18 КК України, ОСОБА_6 є службовою особою, так як обіймає на підприємстві посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій.
Так, 23.01.2019 Департаментом житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради на офіційному сайті публічних закупівель «РгоZогго» опубліковано оголошення за UА-2019-01-23-000978-с щодо оголошення відкритих торгів з проведення закупівель предметом яких є: «Послуги з технічного обслуговування світлофорів в м. Черкаси (Класифікатор ДК 021:2015: 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутні послуги)» з очікуваною вартістю предмету закупівлі - 4 200 366,00 UАН з ПДВ.
В свою чергу ОСОБА_8 , в період часу з 23.01.2019 по 01.02.2019, більш точної дати в ході проведення досудового розслідування встановити не представилося можливим, дізнавшись про проведення Департаментом зазначеного вище тендеру на закупівлю послуг, усвідомлюючи той факт, що очікувана вартість закупівлі сформована шляхом складання кошторису під суб`єкта господарської діяльності - платника податку на додану вартість, прийняв рішення про використання у ході вказаної закупівлі очолюваного ним ПП «ТЕКС-БУД», при цьому достеменно знаючи, що підприємство зареєстроване платником єдиного податку за ставкою 5% до доходу без реєстрації платником ПДВ.
Так, 01.02.2019 через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» від ПП «ТЕКС-БУД» подана тендерна пропозиція щодо участі в зазначеному вище тендері з початковою ціновою пропозицією 4 172 295 гривень.
При цьому, під час подання початкової пропозиції для участі у відкритих торгах учасником ПП «ТЕКС-БУД» серед інших документів завантажено файл Витяг з реєстру платників» .PDF), відповідно до якого підприємство зареєстроване платником єдиного податку за ставкою 5%.
Відповідно до листа ГУ ДПС у Черкаській області від 08.09.2020 № 18727/10/23-00-04-0311 ПП «ТЕКС-БУД» (код ЄДРПОУ 40393007) за період з 01.01.2019 по 01.06.2020 перебуває на спрощеній системі оподаткування та зареєстроване платником податку третьої групи зі ставкою 5 відсотків, яка не передбачає сплату податку на додану вартість.
За результатами проведеної Департаментом житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради тендерної процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування світлофорів в м. Черкаси 08.02.2019 переможцем з визначених критеріїв Замовника визнано учасника ПП «ТЕКС-БУД» з тендерною пропозицією після закінчення аукціону - 4 172 295 гривень. Після чого працівниками Департаменту було складено проект договору надання послуг між Департаментом та ПП «ТЕКС-БУД», до якого помилково включено податок на додану вартість в розмірі 695 382,50 гривень та не врахувано реєстрацію ПП «ТЕКС-БУД» платником єдиного податку за ставкою 5%.
В подальшому, 01.03.2019 між Департаментом в особі в.о. директора ОСОБА_6 (Замовник) та ПП «ТЕКС-БУД» в особі директора ОСОБА_8 (Постачальник), укладено договір №42 (далі по тексту - Договір), відповідно до пункту 1.1 якого постачальник зобов`язується надати, а Замовник, в порядку та на умовах, визначених Договором, зобов`язується прийняти й оплатити Постачальнику послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутні послуги (надалі - Послуги), за переліком і цінами, наведеними у Додатку до Договору (далі - Специфікація Послуг), а також в обсягах і терміни, передбачені Договором.
Відповідно до пункту 3.1 ціна Договору становить: 4 172 295,00 гривень (чотири мільйони сто сімдесят дві тисячі двісті дев`яносто п`ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 695 382,50 гривень.
Відповідно до пункту 5.5 за результатами наданих послуг, Постачальник складає, підписує сам і надає до підпису Замовнику 2 (два) примірника акту наданих послуг. Останній, протягом 7 (семи) робочих днів перевіряє цей акт та, у разі відсутності зауважень, підписує і повертає один примірник акту Постачальнику, або надає Постачальнику аргументовану відмову у підписі.
При цьому ОСОБА_6 перед підписанням вказаного договору, не проконтролював здійснення підпорядкованими працівниками перевірки документів тендерної пропозиції, направлені до Департаменту ПП «ТЕКС- БУД», в тому числі дослідження документів щодо реєстрації платником податків надавача послуг, чим неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них.
На підставі вимог Бюджетного кодексу України та Порядку казначезначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 за №938, на підставі умов зазначеного договору, Департаментом був складений Реєстр бюджетних зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів та 06.03.2019 за №44 зареєстрований в Управлінні Державної казначейської служби України у АДРЕСА_2 .
В подальшому, ОСОБА_8 , як директор ПП «ТЕКС-БУД» у -невстановлений в ході розслідування час, але не пізніше 25.03.2019 надав вказівку невстановленим працівникам підприємства на виготовлення акту №1 за березень 2019 року щодо надання послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутніх послуг, згідно Договору №42 від 01.03.2019 на суму 417 231 гривень, в який були внесені недостовірні дані щодо понесення підприємством витрат на сплату ПДВ в розмірі 69 538 гривень 50 копійок, які передав до Департаменту.
25.03.2019 виконувачем обов`язків директора Департаменту ОСОБА_6 зазначений акт підписано від імені Замовника та подано до відділу бухгалтерського обліку Департаменту. При цьому ОСОБА_6 перед підписанням акту, не проконтролював здійснення підпорядкованими працівниками перевірки реєстрації платником податку на додану вартість ПП «ТЕКС-БУД», в тому числі за допомогою відкритого реєстру Платників ПДВ на сайті Державної податкової служби України, чим неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них. Працівниками відділу бухгалтерського обліку незважаючи на те, що ПП «ТЕКС-БУД» не являється платником податку на додану вартість, підготовлено та роздруковане платіжне доручення №13 від 26.03.2019, відповідно реквізитів якого було зазначено, що Департамент перераховує ПП «ТЕКС-БУД» 417 231 гривень з призначенням платежу: «за посл. з ремонту, техн. обслуг, дорожи, інфраструктури за березень 2019р.; акт № 1 від 25.03.2019, дог. № 42 від 01.03.19; ПДВ 69 538,50 грн.» та Реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.
На підставі платіжного доручення №13 від 26.03.2019, Управлінням Державної казначейської служби України у м. Черкаси Черкаської області 27.03.2019 із рахункового рахунку Департаменту на розрахунковий рахунок ПП «ТЕКС-БУД» перераховано кошти в сумі 417 231 гривень, в тому числі з ПДВ в сумі 69 538 гривень 50 копійок.
В подальшому, ОСОБА_8 , як директор ПП «ТЕКС-БУД» у невстановлений в ході розслідування час, але не пізніше 23.04.2019 надав вказівку невстановленим працівникам підприємства на виготовлення акту №2 за квітень 2019 року щодо надання послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутніх послуг, згідно Договору №42 від 01.03.2019, на суму 416 958 гривень, в який були внесені недостовірні дані щодо понесення підприємством витрат на сплату ПДВ в розмірі 69 493 гривень, які передав до Департаменту.
23.04.2019 виконувачем обов`язків директора Департаменту ОСОБА_6 зазначений акт підписано від імені Замовника та подано до відділу бухгалтерського обліку Департаменту. При цьому ОСОБА_6 перед підписанням акту, не проконтролював здійснення підпорядкованими працівниками перевірки реєстрації платником податку на додану вартість ПП ТЕКС-БУД», в тому числі за допомогою відкритого реєстру Платників ПДВ на сайті Державної податкової служби України, чим неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них. Працівниками відділу бухгалтерського обліку Департаменту незважаючи на те, що ПП «ТЕКС-БУД» не являється платником податку на додану вартість, підготовлено та роздруковане платіжне доручення №20 від 25.04.2019, відповідно реквізитів -.кого було зазначено, що Департамент перераховує ПП «ТЕКС-БУД» 416 958 гривень з призначенням платежу: «за посл. з ремонту, техн. обслуг, дорожи, інфраструктури за квітень 2019р.; акт № 2 від 25.04.2019, дог. № 42 від 01.03.19; ПДВ 69 493 грн.» та Реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.
Так, на підставі платіжного доручення №20 від 25.04.2019, Управлінням Державної казначейської служби України у м. Черкаси Черкаської області 26.04.2019 із рахункового рахунку Департаменту на розрахунковий рахунок ПП «ТЕКС-БУД» перераховано кошти в сумі 416 958 гривень, в тому числі з ПДВ в сумі 69 493 гривень.
В подальшому, ОСОБА_8 , як директор ПП «ТЕКС-БУД» у невстановлений в ході розслідування час, але не пізніше 27.05.2019 падав вказівку невстановленим працівникам підприємства на виготовлення акту №3 за травень 2019 року щодо надання послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутніх послуг, згідно Договору №42 від 01.03.2019, на суму 418 687 гривень, в який були внесені недостовірні дані щодо понесення підприємством витрат на сплату ПДВ в розмірі 69 781 гривень 17 копійок, які передав до Департаменту,
27.05.2019 виконувачем обов`язків директора Департаменту ОСОБА_6 зазначений акт підписано від імені Замовника та подано до відділу бухгалтерського обліку Департаменту. При цьому ОСОБА_6 перед підписанням акту, не проконтролював здійснення підпорядкованими працівниками перевірки реєстрації платником податку на додану вартість ПП «ТЕКС-БУД», в тому числі за допомогою відкритого реєстру Платників ПДВ на сайті Державної податкової служби України, чим неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них. Працівниками відділу бухгалтерського обліку Департаменту незважаючи на те, що ПП «ТЕКС-БУД» не є платником податку на додану вартість, підготовлено та роздруковане платіжне доручення №42 від 28.05.2019, відповідно реквізитів якого зазначено, що Департамент перераховує ПП «ТЕКС-БУД» 418 687 гривень з призначенням платежу: «за посл. з ремонту, техн. обслуг, дорожи,
інфраструктури за травень 2019р.; акт №3 від 27.05.2019, дог. №42 від 01.03.19; ПДВ 69 781, 17 грн.» та Реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.
Так, на підставі платіжного доручення №42 від 28.05.2019, Управлінням Державної казначейської служби України у м. Черкаси Черкаської області 31.05.2019 із рахункового рахунку Департаменту на розрахунковий рахунок ПП «ТЕКС-БУД» було перераховано кошти в сумі 418 687 гривень, в тому числі з ПДВ в сумі 69 781 гривень 17 копійок.
В подальшому, ОСОБА_8 , як директор ПІП «ТЕКС-БУД» у невстановлений в ході розслідування час, але не пізніше 01.07.2019 надав вказівку невстановленим працівникам підприємства на виготовлення акту №4 за червень 2019 року щодо надання послуг з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов`язаного обладнання та супутніх послуг, згідно Договору №42 від 01.03.2019, на суму 427 407 гривень, в який були внесені недостовірні дані щодо понесення підприємством витрат на сплату ПДВ в розмірі 71 234 гривень 50 копійок, які передав до Департаменту,
01.07.2019 виконувачем обов`язків директора Департаменту ОСОБА_6 зазначений акт підписано від імені Замовника та подано до відділу бухгалтерського обліку Департаменту. При цьому ОСОБА_6 перед підписанням акту, не проконтролював здійснення підпорядкованими працівниками перевірки реєстрації платником податку на додану вартість ПП «ТЕКС-БУД», в тому числі за допомогою відкритого реєстру Платників ПДВ на сайті Державної податкової служби України, чим неналежно виконав свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них. Працівниками відділу бухгалтерського обліку Департаменту незважаючи на те, що ПП «ТЕКС-БУД» не є платником податку на додану вартість, підготовлено та роздруковане платіжне доручення №60 від 03.07.2019, відповідно реквізитів якого зазначено, що Департамент перераховує ПП «ТЕКС-БУД» 427 407 гривень з призначенням платежу: «за посл. з ремонту, техн. обслуг, дорожи, інфраструктури за червень 2019р.; акт №4 від 01.07.2019, дог. №42 від 01.03.19; ПДВ 71 234, 50 грн.» та Реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.
Так, на підставі платіжного доручення №60 від 03.07.2019, Управлінням Державної казначейської служби України у м. Черкаси Черкаської області 04.07.2019 із рахункового рахунку Департаменту на розрахунковий рахунок ПП «ТЕКС-БУД» перераховано кошти в сумі 427 407 гривень, в тому числі з ГІДВ в сумі 71 234 гривень 50 копійок.
Відповідно до висновку судово-економічної експертизи від 08.10.2020 №1118/1187/20-23 документально підтверджуються висновки викладені у довідці про результати участі спеціалістів Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області у перевірці Департаменту житлово- комунального комплексу Черкаської міської ради від 28.09.2020, щодо завдання міському бюджету матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 695 382,50 гривень внаслідок безпідставного включення до ціни Договору №42 від 01.03.2019 та до актів наданих послуг податку на додану вартість.
Таким чином, внаслідок неналежного виконання ОСОБА_6 своїх службових обов`язків в період часу з 25.03.2019 по 03.07.2019, Департаментом виконання Договору №42 від 01.03.2019 безпідставно перераховано ПП КС-БУД», бюджетні кошти Черкаської міської ради в загальній сумі 280017,17 гривень, що більше ніж у 291 рази перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян на час вчинення кримінального правопорушення, тим самим завдано територіальній громаді міста Черкаси шкоду на вказану суму та спричинено тяжкі наслідки.
Дії ОСОБА_6 органами досудового розслідування кваліфіковано за ч. 2 ст. 367 КК України - службова недбалість, тобто неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки.
В судовому засіданні захисник заявив клопотання про звільнення обвинуваченого ОСОБА_6 від кримінальної відповідальності у зв`язку з закінченням строків давності за ст. 49 КК України. Обвинувачений ОСОБА_6 просив звільнити його від кримінальної відповідальності у зв`язку з закінченням строків давності за ст. 49 КК України, вину в скоєнні кримінального правопорушення не визнав, надав заяву про згоду на закриття справи за нереабілітуючими обставинами, наслідки закриття справи йому зрозумілі.
Прокурор не заперечував проти клопотання, вважає, що воно підлягає задоволенню. Вислухавши сторони кримінального провадження, дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного. Відповідно до ч. 1 ст. 285 КПК України особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом України про кримінальну відповідальність. Статтею 44 КК України встановлено, що особа, яка вчинила злочин, звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених цим Кодексом. Відповідно до ч. 4 ст. 286 КПК України якщо під час здійснення судового провадження щодо провадження, яке надійшло до суду з обвинувальним актом, сторона кримінального провадження звернеться до суду з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності обвинуваченого, суд має невідкладно розглянути таке клопотання.
Враховуючи, що ОСОБА_6 раніше не судимий, згодний на звільнення його від кримінальної відповідальності, суд вважає, що наявні передбачені законом підстави для звільнення його від кримінальної відповідальності.
У відповідності до п. 3 ч. 1 ст. 49 КК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею кримінального правопорушення і до дня набрання вироком законної сили минули такі строки: п`ять років - у разі вчинення нетяжкого злочину, крім випадку, передбаченого у пункті 2 цієї частини. Відповідно до ч. 4 ст. 12 КК України нетяжким злочином є передбачене цим Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк не більше п`яти років. В судовому засіданні встановлено, що органами досудового розслідування ОСОБА_6 обвинувачуються у вчиненні кримінального правопорушення за ч. 2 ст. 367 КК України (нетяжкий злочин) вчинений у період часу з25.03.2029 по 03.07.2019, а отже з дня скоєння минуло більше п`яти років, тобто є підстави для звільнення останнього від кримінальної відповідальності.
Відповідно до ч. 2 ст. 284 КПК України, кримінальне провадження закривається судом у зв`язку із звільненням особи від кримінальної відповідальності
Наслідки закриття кримінального провадження обвинуваченому ОСОБА_6 роз`яснені та йому зрозумілі.
Процесуальні витрати звернути за рахунок держави.
Цивільний позов не заявлений.
Керуючись ст. ст. 284-288, 350 КПК України, ст. 44, 49 КК України, суд, -
У Х В А Л И В :
Звільнити ОСОБА_6 , від кримінальної відповідальності за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України - у зв`язку із закінченням строків давності.
Кримінальне провадження по обвинуваченню ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, ОСОБА_7 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України - закрити в частині обвинувачення ОСОБА_6 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України в іншій частині продовжити розгляд по суті.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Черкаського апеляційного суду шляхом подання у семиденний строк з дня проголошення ухвали апеляційної скарги.
Головуючий:
Суд | Соснівський районний суд м.Черкас |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2024 |
Оприлюднено | 19.11.2024 |
Номер документу | 123066974 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Службова недбалість |
Кримінальне
Соснівський районний суд м.Черкас
Рябуха Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні