Ухвала
від 13.11.2024 по справі 914/582/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ухвала

13.11.2024 Справа № 914/582/22

м. Львів

За заявою Обслуговуючого кооперативу «Гаражно-будівельний кооператив «Індустріал» про поворот виконання рішення (вх. №3457/24 від 16.09.2024)

у справі № 914/582/22

за позовом: заступника керівника Франківської окружної прокуратури міста Львова Львівської області, м. Львів,

до відповідача 1: Львівської міської ради, м. Львів,

до відповідача 2: Обслуговуючого кооперативу «Гаражно-будівельний кооператив «Індустріал», м. Львів,

предмет позову: визнання недійсним рішення сільської ради № 4411 від 22.10.2020; скасування державної реєстрації права власності на земельну ділянку;

підстава позову: порушення порядку передачі у приватну власність земельної ділянки

Суддя Олена ЩИГЕЛЬСЬКА

Секретар с/з Надія ВАШКЕВИЧ

Представники сторін:

від заявника (відповідача 2): Медвідь Ю.О. - адвокат

від прокуратури: Леонтьєва Н.Т. - прокурор

від відповідача 1: Поліщук О. С. - представник

16.09.2054 до суду надійшла заява ОК «ГБК «Індустріал» про поворот виконання рішення та забезпечення позову у справі № 914/582/22 (вх. № 3457/24).

Ухвалою суду від 17.09.2024 відкладено вирішення питання про прийняття до розгляду заяви до повернення матеріалів справи № 914/582/22 до Господарського суду Львівської області.

18.09.2024 на електронну пошту суду від заявника надійшла заява (вх.№22814/24) про долучення копії постанови КГС ВС від 11.09.2024.

23.09.2024 через систему «Електронний Суд» заявником подано пояснення (щодо повороту виконання судового рішення) (вх.№23150/24).

24.09.2024 року матеріали справи № 914/582/22 повернулися до Господарського суду Львівської області.

Ухвалою суду від 24.09.2024 задоволено клопотання ОК «ГБК «Індустріал» про забезпечення позову у справі №914/582/22 (викладене в п. 2 заяви про поворот виконання рішення). Накладено арешт на земельні ділянки площею 14,5746 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0009); площею 2,4520 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0010); площею 4,4383 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0012), що перебувають у власності Львівської міської ради.

Ухвалою суду від 24.09.2024 заяву ОК «ГБК «Індустріал» про поворот виконання рішення у справі № 914/582/22 прийнято та призначено до розгляду в судовому засіданні.

07.10.2024 в системі документообігу суду зареєстровано заперечення прокурора (вх.№24346/24).

08.10.2024 через систему «Електронний Суд» Львівською міською радою подано заперечення на заяву щодо повороту виконання судового рішення (вх.№24427/24).

09.10.2024 у судовому засіданні оголошено перерву до 16.10.2024 року.

16.10.2024 через систему «Електронний Суд» від заявника надійшло клопотання (вх.№25068/24) про відкладення розгляду заяви у зв`язку із погіршенням стану здоров`я.

Ухвалою суду від 16.10.2024, за клопотанням заявника, розгляд заяви відкладено на 23.10.2024.

23.10.2024 у судовому засіданні оголошено перерву до 13.11.2024.

В судове засідання 13.11.2024 з`явилися учасники справи, надали пояснення щодо заяви.

Представниця заявника заяву підтримала, просила задовольнити в повному обсязі. Прокурор та представниця ЛМР щодо задоволення заяви заперечували.

Розглянувши заяву про поворот виконання рішення судом встановлено.

Рішенням Господарського суду Львівської області від 02.03.2023 року позовні вимоги прокурора задоволено повністю.

Визнано недійсним рішення Рясне-Руської сільської ради Яворівського району Львівської області № 4411 від 22.10.2020 «Про передачу у власність ОК «Гаражно-будівельний кооператив «Індустріал» земельної ділянки». Скасовано державну реєстрацію права власності Обслуговуючого кооперативу «Гаражно-будівельний кооператив «Індустріал» на земельну ділянку за кадастровим № 4610136300:06:007:0001, площею 21, 4649 га, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1794394946101, номер запису про право власності/довірчої власності: 39011125.

Постановою Західного апеляційного господарського суду від 26.06.2023 року апеляційну скаргу ОК «ГБК «Індустріал» залишено без задоволення, рішення господарського суду Львівської області від 02.03.2023 року у справі №914/582/22 без змін.

14.07.2023 року, після набрання законної сили рішенням Господарського суду Львівської області від 02.03.2023, земельна ділянка за кадастровим № 4610136300:06:007:0001, площею 21, 4649 га, зареєстрована за Львівською міською радою, що встановлено з Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно і сторонами не заперечувалось.

Така реєстрація проведена на підставі таких документів: рішення суду, серія та номер: 914/582/22, виданий 02.03.2023, видавник: Господарський суд Львівської області; інший тип договору, Ухвала, серія та номер: 7, виданий 29.12.2020, видавник Львівська міська рада; постанова суду, серія та номер: 914/582/22, виданий 26.06.2023, видавник: Західний апеляційний господарський суд.

Ухвалою Львівської міської ради №3822 від 23.08.2023 року надано управлінню земельних ресурсів департаменту містобудування дозвіл на поділ земельної ділянки площею 21,4649 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0001). Розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки площею 21,4649 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0001) на земельні ділянки: орієнтовною площею 4,4383 га.; орієнтовною площею 14,5746 га та орієнтовною площею 2,4520 га у межах червоних ліній.

Ухвалою Львівської міської ради №4187 від 27.12.2023 року затверджено управлінню земельних ресурсів департаменту містобудування технічну документацію із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок площею 21,4649 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0001) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства (код КВЦПЗ 12.04 - для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства) на земельні ділянки: площею 14,5746 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0009) (п. 1.1. Ухвали); площею 2,4520 га у межах червоних ліній (кадастровий номер 4610136300:06:007:0010) (п. 1.2. Ухвали) та площею 4,4383 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0012) (п. 1.3. Ухвали).

Пунктом 2 Ухвали №4187 визначено зареєструвати Львівській міській територіальній громаді в особі Львівської міської ради право комунальної власності на земельні ділянки, зазначені у підпунктах 1.1,1.2,1.3 цієї ухвали.

З Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно встановлено, що 11.01.2024 року три земельні ділянки: кадастровий номер 4610136300:06:007:0009 площею 14,5746 га, кадастровий номер 4610136300:06:007:0010 площею 2,4520 га та кадастровий номер 4610136300:06:007:0012 площею 4,4383 га зареєстровані за Львівською міською радою.

Постановою Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 11.09.2024 року касаційну скаргу Обслуговуючого кооперативу «Гаражно-будівельний кооператив «Індустріал» у справі № 914/582/22 задоволено частково. Постанову Західного апеляційного господарського суду від 26.06.2023, рішення Господарського суду Львівської області від 02.03.2023, ухвалу Господарського суду Львівської області від 13.07.2022 в частині встановлення судом строку для усунення недоліків позовної заяви, ухвалу Господарського суду Львівської області від 05.08.2022 щодо продовження строку на усунення недоліків, ухвалу Господарського суду Львівської області від 27.10.2022 скасовано. Позов заступника керівника Франківської окружної прокуратури міста Львова до Львівської міської ради та Обслуговуючого кооперативу «Гаражно-будівельний кооператив «Індустріал» залишено без розгляду.

У зв`язку з наведеним ОК «ГБК «Індустріал» подано заяву про поворот виконання рішення, якою заявник просить здійснити поворот виконання рішення суду у справі №914/582/22 шляхом:

Припинення державної реєстрації права власності на земельні ділянки площею 14,5746 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0009); площею 2,4520 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0010); площею 4,4383 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0012) за Львівською міською радою;

Припинення державної реєстрації права власності на земельну ділянку з кадастровим № 4610136300:06:007:0001, площею 21,4649 га за Львівською міською радою;

Повернення у стан, що існував до відповідної державної реєстрації права власності на земельну ділянку за Львівською міською радою шляхом державної реєстрації за попереднім власником - Обслуговуючим кооперативом «Гаражно-будівельний кооператив «Індустріал» (ЄДРПОУ 43834886, 79012, Львівська область, місто Львів, вул. Остроградських, будинок 20, квартира 75) права власності на земельну ділянку з кадастровим № 4610136300:06:007:0001, площею 21,4649 га.

Прокурор у поданих запереченнях зазначає, що у справі №914/582/22 розглядались вимоги позивача про визнання незаконним рішення органу місцевого самоврядування та про скасування державної реєстрації права власності на земельну ділянку.

За судовим рішенням, прийнятим за результатами розгляду справи, сторонами не було отримано чи стягнуто грошових коштів чи іншого майна, відсутній боржник та стягувач, оскільки прийняте судом рішення у справі не передбачало будь-якого примусового його виконання, виконавче провадження не відкривалось, а отже відсутній предмет правового регулювання, визначений статтею 333 ГПК України.

В даній справі усі позовні вимоги є немайновими вимогами та фактично заявником висунуті нові вимоги, які повинні вирішуватися в позовному провадженні.

Також прокурором вказано, що земельної ділянки з кадастровим номером 4610136300:06:007:0001 площею 21,4649 га, яка була предметом розгляду справи на даний час не існує, тому поновлення прав відповідача у зв?язку із скасуванням постановлених рішень судів, на підставі яких такі скасовані рішення були виконані, повинно відбуватись не в порядку повороту виконання судових рішень, а шляхом подання окремих позовів.

У зв`язку з наведеним прокурор просить відмовити в задоволені заяви.

Львівська міська рада заяву про поворот виконання рішення вважає безпідставною та такою, що не підлягає до задоволення з аналогічних підстав, крім того, вказується, що після вступу в законну силу вищезазначених рішень суду, Львівською міською радою у межах своїх повноважень, прийнято ухвалу від 23.08.2023 року № 3822 «Про надання управлінню земельних ресурсів департаменту містобудування дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки кадастровий номер 4610136300:06:007:0001».

Підставою прийняття вищезазначеної ухвали та реєстрації права комунальної власності територіальної громаді в особі Львівської міської ради на земельні ділянки, є не рішення судів, а ухвала міської ради від 23.08.2023 № 3822 "Про надання управлінню земельних ресурсів департаменту містобудування дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки кадастровий номер 4610136300:06:007:0001", ст.144 Конституції України, п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. ст. 12, 791, 123 Земельного кодексу України, про що вказано у преамбулі ухвали.

Ухвалою Львівської міської ради від 29.12.2020 №6 «Про функціонування Львівської міської територіальної громади» Львівську міську раду визначено правонаступником прав та обов`язків місцевих рад, які приєднуються до Львівської територіальної громади. Ухвалою №7 від 29.12.2020 Рясне-Руську сільську раду припинено шляхом приєднання до Львівської міської ради. 29.11.2020 повноваження Рясне-Руської сільської ради закінчились, а її правонаступником стала Львівська міська рада.

Львівська міська рада зазначає, що ухвали Львівської міської ради від 23.08.2023 року №3822 «Про надання управлінню земельних ресурсів департаменту містобудування дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки кадастровий номер 4610136300:06:007:0001» та від 27.12.2023 № 4187 «Про затвердження управлінню земельних ресурсів департаменту містобудування технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки (кадастровий номер 4610136300:06:007:0001» є чинними, не скасованими.

Розглянувши заяву про поворот виконання рішення та викладені в ній доводи, суд зазначає таке.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 333 ГПК України, суд апеляційної чи касаційної інстанції, приймаючи постанову, вирішує питання про поворот виконання, якщо, скасувавши рішення (визнавши його нечинним), він:

1) закриває провадження у справі;

2) залишає позов без розгляду;

3) відмовляє в позові повністю;

4) задовольняє позовні вимоги в меншому розмірі.

Частинами 5-7 ст. 333 ГПК України, питання про поворот виконання рішення суд вирішує за наявності відповідної заяви сторони. До заяви про поворот виконання рішення шляхом повернення стягнутих грошових сум, майна або його вартості додається документ, який підтверджує те, що суму, стягнуту за раніше прийнятим рішенням, списано установою банку або майно вилучено державним або приватним виконавцем. За подання заяви про поворот виконання судовий збір не сплачується.

Відповідно до ч. 9 ст. 333 ГПК України, якщо питання про поворот виконання рішення не було вирішено судом відповідно до частин першої - третьої цієї статті, заява відповідача про поворот виконання рішення розглядається судом, який розглядав справу як суд першої інстанції.

Інститут повороту виконання рішення спрямований на поновлення прав особи, порушених виконанням скасованого (зміненого) рішення, та є способом захисту цих прав у разі отримання стягувачем за виконаним та у подальшому скасованим (зміненим) судовим рішенням неналежного, безпідставно стягненого майна (або виконаних дій), оскільки правова підстава для набуття майна (виконання дій) відпала.

У постанові Великої Палати Верховного Суду від 04.09.2019 у справі № 569/15646/16-ц викладено правовий висновок, відповідно до якого поворот виконання рішення це процесуальна форма захисту прав боржника. Воно можливе лише після набрання судовим рішенням законної сили. Його суть у поверненні стягувачем боржнику всього одержаного за скасованим рішенням. Такий же правовий висновок викладено у постанові Верховного Суду від 16.02.2024 у справі № 910/10309/21.

Як зазначалося судом вище, рішення Господарського суду Львівської області від 02.03.2023, яким було скасовано державну реєстрацію права власності ОК «ГБК «Індустріал» на земельну ділянку за кадастровим № 4610136300:06:007:0001, площею 21, 4649 га, скасовано Постановою Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 11.09.2024 року.

Крім того, Постановою Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 11.09.2024 року скасовано Постанову Західного апеляційного господарського суду від 26.06.2023, рішення Господарського суду Львівської області від 02.03.2023, ухвалу Господарського суду Львівської області від 13.07.2022 в частині встановлення судом строку для усунення недоліків позовної заяви, ухвалу Господарського суду Львівської області від 05.08.2022 щодо продовження строку на усунення недоліків, ухвалу Господарського суду Львівської області від 27.10.2022. Позов заступника керівника Франківської окружної прокуратури міста Львова до Львівської міської ради та Обслуговуючого кооперативу «Гаражно-будівельний кооператив «Індустріал» залишено без розгляду.

За висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 15.06.2021 у справі №922/2416/17, від 27.02.2018 у справі № 914/1161/17, скасоване судове рішення не породжує жодних правових наслідків з моменту його ухвалення, а також не може бути підставою виникнення цивільних прав та обов`язків.

Як зазначалося вище, після набрання законної сили рішенням Господарського суду Львівської області від 02.03.2023, земельну ділянку за кадастровим №4610136300:06:007:0001, площею 21, 4649 га, зареєстровано за Львівською міською радою, а згодом здійснено поділ на три земельні ділянки та здійснено реєстрацію за Львівською міською радою.

За висновком Великої Палати Верховного Суду у справах № 367/2022/15-ц, 922/2723/17, 357/8277/19 формування земельних ділянок їх володільцем, зокрема, внаслідок поділу та/або об`єднання, з присвоєнням їм кадастрових номерів, зміною інших характеристик не впливає на можливість захисту прав власності чи інших майнових прав у визначений цивільним законодавством спосіб.

Частина 3 ст. 26 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» встановлює, що відомості про речові права, обтяження речових прав, внесені до Державного реєстру прав, не підлягають скасуванню та/або вилученню, крім випадків, передбачених пунктом 1 частини сьомої статті 37 цього Закону.

Так, у разі скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав на підставі судового рішення чи визнання його прийнятим з порушенням цього Закону та анулювання у випадку, передбаченому пунктом 1 частини сьомої статті 37 цього Закону, на підставі рішення Міністерства юстиції України, а також у разі визнання на підставі судового рішення недійсними чи скасування на підставі судового рішення документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування на підставі судового рішення державної реєстрації прав, що мало наслідком державну реєстрацію набуття речових прав, обтяжень речових прав, відповідні права чи обтяження припиняються. У разі якщо в Державному реєстрі прав, у тому числі в його невід`ємній архівній складовій частині, наявні відомості про речові права, обтяження речових прав, припинені у зв`язку з проведенням відповідної державної реєстрації, або якщо відповідним судовим рішенням також визнаються речові права, обтяження речових прав, одночасно з державною реєстрацією припинення речових прав чи обтяжень речових прав проводиться державна реєстрація набуття відповідних прав чи обтяжень. При цьому дата і час державної реєстрації набуття речових прав, обтяжень речових прав, що були припинені у зв`язку з проведенням відповідної державної реєстрації та наявні в Державному реєстрі прав, у тому числі в його невід`ємній архівній складовій частині, залишаються незмінними.

У разі скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав на підставі судового рішення чи визнання його прийнятим з порушенням цього Закону та анулювання у випадку, передбаченому пунктом 1 частини сьомої статті 37 цього Закону, на підставі рішення Міністерства юстиції України, а також у разі визнання на підставі судового рішення недійсними чи скасування на підставі судового рішення документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування на підставі судового рішення державної реєстрації прав, що мало наслідком державну реєстрацію зміни, припинення речових прав, обтяжень речових прав, відповідні права чи обтяження повертаються у стан, що існував до відповідної державної реєстрації, шляхом державної реєстрації змін чи набуття таких речових прав, обтяжень речових прав, що здійснюється державним реєстратором або, у випадку скасування рішення Міністерства юстиції України, прийнятого відповідно до пункту 1 частини сьомої статті 37 цього Закону, посадовою особою Міністерства юстиції України. При цьому дата і час державної реєстрації набуття речових прав, обтяжень речових прав, що були припинені у зв`язку з проведенням відповідної державної реєстрації та наявні в Державному реєстрі прав, у тому числі в його невід`ємній архівній складовій частині, залишаються незмінними.

Державна реєстрація прав у випадках, передбачених цією частиною, проводиться у порядку, визначеному цим Законом, крім випадку визнання її вчиненою з порушенням цього Закону та анулювання рішення державного реєстратора про державну реєстрацію на підставі рішення Міністерства юстиції України, що виконується посадовою особою Міністерства юстиції України відповідно до статті 37 цього Закону.

Європейський суд з прав людини зауважив, що процесуальні норми призначені забезпечити належне відправлення правосуддя та дотримання принципу правової визначеності, а також про те що сторони повинні мати право очікувати, що ці норми застосовуються. Принцип правової визначеності застосовується не лише щодо сторін, а й щодо національних судів (Diya 97 v. Ukraine від 21.10.2010).

Важливим елементом верховенства права є гарантія справедливого судочинства. Так, у справі Bellet v. France ЄСПЛ зазначив, що "стаття 6 Конвенції містить гарантії справедливого судочинства, одним з аспектів якого є доступ до суду. Рівень доступу, наданий національним законодавством, має бути достатнім для забезпечення права особи на суд з огляду на принцип верховенства права в демократичному суспільстві. Для того, щоб доступ був ефективним, особа повинна мати чітку практичну можливість оскаржити дії, які становлять втручання в її права".

Позиція ЄСПЛ засвідчує, що основною складовою права на суд є право доступу в тому розумінні, що особі має бути забезпечено можливість звернутися до суду для вирішення певного питання, і що з боку держави не повинно чинитися правових чи практичних перешкод для здійснення цього права.

Щодо тверджень, що заявником висунуті нові вимоги, які повинні вирішуватися в позовному провадженні, суд зазначає що такі не відповідатимуть принципу процесуальної економії, згідно з яким штучне подвоєння судового процесу є неприпустимим, бо вирішення справи у суді має усунути необхідність у новому зверненні до суду для вжиття додаткових засобів захисту.

З приводу аргументів Львівської міської ради про те, що ухвали Львівської міської ради від 23.08.2023 року №3822 «Про надання управлінню земельних ресурсів департаменту містобудування дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки кадастровий номер 4610136300:06:007:0001» та від 27.12.2023 № 4187 «Про затвердження управлінню земельних ресурсів департаменту містобудування технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки (кадастровий номер 4610136300:06:007:0001» є чинними і не скасованими суд зазначає, що при цьому дія таких рішень, викладених в зазначених ухвалах міської ради була вичерпана їх виконанням, зокрема, поділом земельних ділянок. Вимога про визнання їх недійсними та скасування є неефективним способом захисту прав особи. Зазначені рішення вичерпали свою дію виконанням, а можливість його скасування не дозволяє позивачу ефективно відновити володіння відповідною земельною ділянкою (подібних висновків дійшла Велика Палата Верховного Суду в постановах від 21.08.2019 у справі № 911/3681/17 (пункт 39), від 11.02.2020 у справі № 922/614/19, від 28.09.2022 у справі № 483/448/20).

З урахуванням вказаного, проаналізувавши встановлені обставини, виходячи з наведених норм Закону та висновків Верховного Суду, висловлених у подібних правовідносинах, суд приходить до висновку, що оскільки судове рішення, яке було підставою для скасування державної реєстрації права власності ОК «ГБК «Індустріал» скасовано, відповідне право особи має бути відновлене шляхом повернення в попередній стан згідно механізму, передбаченого Законом, зокрема ст.333 ГПК України.

Враховуючи викладене, керуючись, ст. 333 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Заяву Обслуговуючого кооперативу «Гаражно-будівельний кооператив «Індустріал» про поворот виконання рішення (вх. №3457/24 від 16.09.2024) у справі № 914/582/22 задовольнити.

2. Здійснити поворот виконання рішення суду у справі №914/582/22 шляхом:

Припинення державної реєстрації права власності на земельні ділянки площею 14,5746 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0009); площею 2,4520 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0010); площею 4,4383 га (кадастровий номер 4610136300:06:007:0012) за Львівською міською радою;

Припинення державної реєстрації права власності на земельну ділянку з кадастровим № 4610136300:06:007:0001, площею 21,4649 га за Львівською міською радою;

Повернення у стан, що існував до відповідної державної реєстрації права власності на земельну ділянку за Львівською міською радою шляхом державної реєстрації за попереднім власником - Обслуговуючим кооперативом «Гаражно-будівельний кооператив «Індустріал» (ЄДРПОУ 43834886, 79012, Львівська область, місто Львів, вул. Остроградських, будинок 20, квартира 75) права власності на земельну ділянку з кадастровим № 4610136300:06:007:0001, площею 21,4649 га.

3. Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена до Західного апеляційного господарського суду в порядку і в строки, передбачені ст. 256, 257 ГПК України.

Повний текст ухвали складено 18.11.2024.

Суддя Щигельська О.І.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення13.11.2024
Оприлюднено20.11.2024
Номер документу123081051
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/582/22

Ухвала від 09.01.2025

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 09.12.2024

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 02.12.2024

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 25.11.2024

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 25.11.2024

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 25.11.2024

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Матущак Олег Іванович

Ухвала від 13.11.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Щигельська О.І.

Ухвала від 16.10.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Щигельська О.І.

Ухвала від 24.09.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Щигельська О.І.

Ухвала від 24.09.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Щигельська О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні