Ухвала
від 18.11.2024 по справі 160/26581/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

18 листопада 2024 рокуСправа №160/26581/24Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Бухтіярової М.М.

розглянувши у спрощеному позовному провадженні (у письмовому провадженні) заяву Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про розгляд за правилами загального позовного провадження адміністративної справи №160/26581/24 за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

04.10.2024 через підсистему «Електронний суд» до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» до Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (далі - відповідач-1), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2), в якій позивач просить:

1. визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788321/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 21.02.2024 року №23058 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

2.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788320/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 07.02.2024 року №16343 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

3.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788325/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 22.05.2024 року №58363 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

4. визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788324/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 20.03.2024 року №33610 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

5. визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788323/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 27.03.2024 року №35433 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

6. визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788333/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 06.03.2024 року №28709 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

7. визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788332/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 31.01.2024 року №13082 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

8.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788331/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 17.01.2024 року №6852 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

9. визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788334/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 15.05.2024 року №56848 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

10.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788343/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 28.02.2024 року №26163 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

11.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788342/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 14.02.2024 року №21437 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

12.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788340/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 10.04.2024 року №45508 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

13.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року №11788322/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 13.03.2024 року №28762 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

14.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року № 11788327/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 31.03.2024 року №43048 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

15.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року № 11788326/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 31.01.2024 року №16175 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

16.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року № 11788330/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 30.06.2024 року №71687 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

17.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року № 11788329/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 31.05.2024 року №63084 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

18. визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року № 11788328/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 30.04.2024 року №53504 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

19.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року № 11788336/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 29.02.2024 року №28495 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

20. визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року № 11788338/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 22.03.2024 року №35416 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

21.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року № 11788337/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 12.01.2024 року №53 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

22.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року № 11788335/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 09.02.2024 року №16367 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

23.визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Східного міжрегіонального управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків від 18.09.2024 року № 11788339/40975633 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» від 19.04.2024 року №47993 в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складенні ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» (код ЄДРПОУ 40975633) податкові накладні, а саме : від 21.02.2024 року № 23058, від 07.02.2024 року № 16343, від 22.05.2024 року № 58363, від 20.03.2024 року № 33610, від 27.03.2024 року № 35433, від 06.03.2024 року № 28709, від 31.01.2024 року № 13082, від 17.01.2024 року № 6852, від 15.05.2024 року № 56848, від 28.02.2024 року № 26163, від 14.02.2024 року № 21437, від 10.04.2024 року № 45508, від 13.03.2024 року № 28762, від 31.03.2024 року № 43048, від 31.01.2024 року № 16175, від 30.06.2024 року № 71687, від 31.05.2024 року № 63084, від 30.04.2024 року № 53504, від 29.02.2024 року № 28495, від 22.03.2024 року № 35416, від 12.01.2024 року № 53, від 09.02.2024 року № 16367, від 19.04.2024 року № 47993 днем їх фактичного подання.

Ухвалою суду від 09.10.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №160/26581/24; справу призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні), а також встановлено відповідачам строк для подання відзиву на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання цієї ухвали для надання суду.

Цією ж ухвалою суду витребувано у позивача Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ АВ» докази на підтвердження обставин, зазначених у позовній заяві:

- пояснення з долученими до нього первинними документами щодо господарських операцій з ТОВ «Альянс Маркет», за результатами яких складені податкові накладні №43048, №16175, №71687, №63084, №5304, №28495, а також докази їх надіслання Східному міжрегіональному управлінню ДПС по роботі з великими платниками податків;

-пояснення з долученими до нього первинними документами щодо господарських операцій з ТОВ «Ужгород П.С.Ю.», за результатами яких складені податкові накладні №35416, №53, №16367, №47993, а також докази їх надіслання Східному міжрегіональному управлінню ДПС по роботі з великими платниками податків;

-пояснення з долученими до нього первинними документами щодо господарських операцій з ТОВ «Мережа-Сервіс Львів», за результатами яких складені податкові накладні №23058, №16343, №58363, №33610, №35433, №28709, №13082, №6852, №56848, №26163, №21437, №45508, №28762, а також докази їх надіслання Східному міжрегіональному управлінню ДПС по роботі з великими платниками податків.

22.10.2024 відповідачем-1 подано відзив на позовну заяву.

28.10.2024 позивачем подано відповідь на відзив.

07.11.2024 відповідачем-2 подано відзив на позовну заяву.

11.11.2024 позивачем подано відповідь на відзив.

Відповідачем-1 також подано заяву, в якій позивач просить розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження.

В обґрунтування заяви зазначено про заперечення проти розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження, оскільки для всебічного розгляду справи необхідно провести її розгляд за правилами загального позовного провадження. Крім того, у випадку розгляду справи у спрощеному провадженні буде відсутня можливість, в разі прийняття рішення судами першої та апеляційної інстанції на користь платника податків, оскаржити означене рішення до касаційної інстанції.

Розглянувши подану відповідачем-1 заяву, суд виходить з наступного.

Статтею 1 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що цей Кодекс визначає юрисдикцію та повноваження адміністративних судів, встановлює порядок здійснення судочинства в адміністративних судах (далі - КАС України).

Частинами 1-3 статті 12 КАС України передбачено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

При цьому, частиною 4 статті 12 КАС України визначено, що виключно за правилами загального позовного провадження розглядаються справи у спорах:

1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом;

2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності;

4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

5) щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років»;

6) щодо оскарження індивідуальних актів Національного банку України, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, Міністерства фінансів України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, рішень Кабінету Міністрів України, визначених частиною першою статті 266-1 цього Кодексу.

Умови, за яких суд має право розглядати справи у загальному або спрощеному позовному провадженні, визначаються цим Кодексом.

Згідно із частиною 2 статті 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

За змістом частиною 4 цієї статті за правилами спрощеного позовного провадження не можуть бути розглянуті справи у спорах: 1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом; 2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; 3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності; 4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Отже, цим Кодексом визначено виключні категорії спорів, які не можуть бути розглянуті адміністративним судом в порядку спрощеного позовного провадження.

При цьому, законодавець чітко визначив, що за правилами спрощеного позовного провадження може розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, перелічених у частині 4 статті 12 КАС України та у частині 4 статті 257 КАС України.

Проте, предмет спору у даній справі не віднесений до категорій, перелічених у частині 4 статті 12 КАС України та частині 4 статті 257 КАС України.

Суд зазначає, рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом передбачає єдиний правовий режим, який забезпечує реалізацію їхніх процесуальних прав (абзац перший підпункту 3.1 пункту 3 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 25 квітня 2012 року № 11-рп/2012).

Розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі (частина перша статті 262 КАС України) з усіма правами, наданими сторонам Кодексом адміністративного судочинства України та наведених додатково судом в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Відповідно до частині 8 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.

Відповідач-1 не обмежений у своєму праві подавати заяви по суті, письмові пояснення із викладенням своєї позиції щодо суті спору, а також заявляти клопотання та заяви, наводити свої доводи, міркування щодо спірного питання, заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань іншої сторони (опонента), та користуватись усіма наданими процесуальними правами учасників справи.

Також, положення КАС України гарантують права учасників справи безпосередньо знайомитись з матеріалами справи, зокрема і з аргументами іншої сторони та інших учасників та реагувати на ці аргументи відповідно до процесуального законодавства.

Таким чином, розгляд справ у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами жодним чином не свідчить про порушення принципів верховенства права, законності, рівності всіх учасників адміністративного процесу, змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з`ясування усіх обставин справи.

Щодо доводів відповідача про те, що розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження не надасть можливість оскарження рішення суду в касаційному порядку, суд зазначає наступне.

Відповідно до пункту 8 частини другої статті 129 Конституції України основними засадами судочинства є, зокрема, забезпечення права на апеляційний перегляд справи та у визначених законом випадках - на касаційне оскарження судового рішення.

Згідно з частиною 1 статті 13 КАС України учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право на апеляційний перегляд справи та у визначених законом випадках - на касаційне оскарження судового рішення.

Отже, право на апеляційне оскарження рішення суду в адміністративній справі гарантується, тоді як реалізація права на касаційне оскарження судового рішення може підлягати певним обмеженням, встановленим законом.

Таким чином, внаслідок розгляду судом першої інстанції адміністративної справи в порядку спрощеного позовного провадження жодним чином не порушується право учасника справи на апеляційне оскарження, тоді як право на перегляд судового рішення в касаційному оскарженню підлягає легітимному обмеженню на підставі закону.

Водночас суд зауважує, що в згідно з абзацом 2 частини п`ятої статті 328 КАС України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності та інших справах, розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження, крім випадків, якщо: а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики; б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи; в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу; г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.

Отже, встановлена процесуальним законом заборона на касаційне оскарження судових рішень у справах незначної складності не є абсолютною і передбачає широкий перелік винятків, що спростовує доводи відповідача щодо можливого порушення його права на перегляд судового рішення в касаційному порядку в разі розгляду судом справи за правилами спрощеного позовного провадження.

При цьому, у поданій відповідачем-1 заяві не зазначено та не обґрунтовано, з`ясування яких обставин та дослідження яких доказів є необхідним саме у судовому засіданні, та яким чином розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (у письмовому провадженні) вплине на всебічність з`ясування обставин справи або їх повноту. Крім того, не обґрунтовано необхідності розгляду справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін, не обґрунтовано недоцільність розгляду справи у спрощеному позовному провадженні без повідомлення (виклику) сторін у письмовому провадженні.

Суд зазначає, що законодавець не пов`язує законність та обґрунтованість судового рішення з викликом сторін у судове засідання.

За викладених обставин, суд вважає заява відповідача-1 про розгляд справи за правилами загального позовного провадження необґрунтована та задоволенню не підлягає.

Поряд з цим судом враховано наступне.

24 лютого 2022 року Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/2022 введено воєнний стан на території України з 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

В подальшому, воєнний стан в країні неодноразово продовжувався та на час вирішення клопотань не припинений та не скасований.

В силу положень частини першої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389-VIII у період дії воєнного стану не можуть бути припинені повноваження, зокрема, судів.

Відповідно до статті 12-2 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389-VIII у умовах правового режиму воєнного стану суди, органи та установи системи правосуддя діють виключно на підставі, в межах повноважень та в спосіб, визначені Конституцією України та законами України. Повноваження судів, органів та установ системи правосуддя, передбачені Конституцією України, в умовах правового режиму воєнного стану не можуть бути обмежені.

З огляду на предмет спору, характер спірних правовідносин, а також приймаючи до уваги рішення Ради суддів України від 05.08.2022 № 23 щодо роботи судів в умовах воєнного стану, враховуючи нестабільність ситуації в регіоні з початку повномасштабної військової агресії, часті масовані ракетні обстріли всієї території України, в тому числі території м. Дніпра та Дніпропетровської області, суд вважає за необхідне продовжити розгляд справи у спрощеному позовному провадженні без повідомлення сторін (у письмовому провадженні), оскільки участь сторін у судовому засіданні в приміщенні суду може бути небезпечна для їх життя та здоров`я.

Керуючись ст. ст. 9, 12, 257, 262, 248, 256 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні заяви Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про розгляд за правилами загального позовного провадження - відмовити.

Ухвала не може бути оскаржена окремо, але заперечення проти неї можуть бути включені до скарги на судове рішення, ухвалене за результатами розгляду даної справи.

Суддя М.М. Бухтіярова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2024
Оприлюднено21.11.2024
Номер документу123151377
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —160/26581/24

Ухвала від 25.11.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бухтіярова Марина Миколаївна

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бухтіярова Марина Миколаївна

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бухтіярова Марина Миколаївна

Ухвала від 09.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бухтіярова Марина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні