Ухвала
від 19.11.2024 по справі 140/7743/24
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення заяви без руху

19 листопада 2024 року ЛуцькСправа № 140/7743/24 Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Стецика Н.В., одержавши заяву Управління Державної міграційної служби України у Волинській області про відстрочення виконання рішення суду в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_2 до Ратнівського відділу Управління Державної міграційної служби України у Волинській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 27.08.2024, яке набрало законної сили 01.11.2024, у даній справі позов задоволено повністю: визнано протиправними дії Ратнівського відділу Управління Державної міграційної служби України у Волинській області щодо відмови ОСОБА_2 в оформленні паспорта громадянина України у формі паспортної книжечки, відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-ХІІ; зобов`язано Ратнівський відділ Управління Державної міграційної служби України у Волинській області оформити та видати ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт громадянина України у формі паспортної книжечки, відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-ХІІ.

18.11.2024 на адресу суду надійшла заява Управління Державної міграційної служби України у Волинській області про відстрочення виконання рішення Волинського окружного адміністративного суду від 27.08.2024 у справі №140/7743/24.

Заява про відстрочення виконання рішення суду не відповідає встановленим вимогам, з огляду на таке.

Згідно з частиною першою статті 3 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 №3674-VI (далі - Закон №3674-VI) судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Відповідно до частини першої статті 4 Закону №3674-VI судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Підпунктом 6 пункту 3 частини другої статті 4 Закону №3674-VI визначено, що ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду заяви про забезпечення доказів або позову, заяви про видачу виконавчого документа на підставі рішення іноземного суду, заяви про зміну чи встановлення способу, порядку і строку виконання судового рішення - 0,3 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Статтею 7 Закону України від 09.11.2023 №3460-IX Про Державний бюджет України на 2024 рік установлено у 2024 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб з 01 січня 2024 року 3028,00 грн.

Отже, підпунктом 6 пункту 3 частини другої статті 4 Закону №3674-VI, яка є спеціальною нормою, передбачено, що заява про відстрочення виконання рішення суду повинна бути оплачена судовим збором, що становить 908,40 грн (тобто, 0,3 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб).

Необхідність сплати судового збору у наведеному випадку підтверджена практикою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 17.05.2023 у справі №260/5761/21.

Проте, в порушення вказаних вимог, Управлінням Державної міграційної служби України у Волинській області до заяви про відстрочення виконання рішення суду не долучено документ про сплату судового збору в сумі 908,40 грн.

Враховуючи, що статтею 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) не врегульовано дії судді у випадку встановлення факту подання заяви (клопотання) про відстрочення виконання рішення суду без сплати судового збору, тому за аналогією закону (частина шоста статті 7 КАС України) у даному випадку підлягають застосуванню приписи статті 169 КАС України щодо залишення позовної заяви без руху.

Згідно із частинами першою, другою статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).

Оскільки заява про відстрочення виконання рішення суду подана без сплати судового збору, її належить залишити без руху, встановивши заявнику строк для усунення недоліків - п`ять днів з дня вручення цієї ухвали.

Заявнику у цей строк необхідно усунути зазначені недоліки заяви шляхом подання (надіслання) до суду документу про сплату судового збору в сумі 908,40 грн.

Керуючись статтями 169, 248, 378 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву Управління Державної міграційної служби України у Волинській області про відстрочення виконання рішення суду в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_2 до Ратнівського відділу Управління Державної міграційної служби України у Волинській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії залишити без руху.

Встановити заявнику строк для усунення недоліків п`ять днів з дня вручення цієї ухвали.

Роз`яснити, що у випадку не усунення недоліків у встановлений судом строк заяву про відстрочення виконання рішення суду буде повернуто заявнику без розгляду.

Копію ухвали надіслати особі, яка подала клопотання.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена окремо від рішення суду.

Суддя Н. В. Стецик

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.11.2024
Оприлюднено22.11.2024
Номер документу123165651
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяЗаява про відстрочку або розстрочку виконання судового рішення

Судовий реєстр по справі —140/7743/24

Ухвала від 28.11.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кашпур О.В.

Ухвала від 27.11.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Стецик Назар Васильович

Ухвала від 19.11.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Стецик Назар Васильович

Ухвала від 19.11.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Стецик Назар Васильович

Постанова від 01.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 17.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Ухвала від 10.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шавель Руслан Миронович

Рішення від 27.08.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Стецик Назар Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні