Ухвала
від 20.11.2024 по справі 260/6254/24
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

20 листопада 2024 рокум. Ужгород№ 260/6254/24

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Ващиліна Р.О., розглянувши в письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження клопотання представника позивача про виклик свідків в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Тячівської районної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування розпорядження, поновлення на роботі та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Тячівської районної державної адміністрації, в якому просить: 1) визнати протиправними та скасувати індивідуальні акти: розпорядження Тячівської районної державної адміністрації районної військової адміністрації від 16.08.2024 за № 51-к «Про накладення дисциплінарного стягнення у вигляді звільнення на ОСОБА_1 »; розпорядження Тячівської РДА Тячівської районної військової адміністрації від 16.08.2024 за № 52-к «Про звільнення ОСОБА_1 »; 2) поновити ОСОБА_1 на роботі на посаді начальника Тячівського управління соціального захисту населення районної державної адміністрації районної військової адміністрації; 3) стягнути з Тячівської районної державної адміністрації районної військової адміністрації на користь ОСОБА_1 заробітну плату за час вимушеного прогулу.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 04.10.2024 відкрито спрощене позовне провадження в даній адміністративній справі.

11 листопада 2024 року представник позивача заявила клопотання про виклик та допит в якості свідків наступних осіб:

1) голову Тячівської РДА ОСОБА_2 - для з`ясування обставин, на підставі чого було відкрито дисциплінарне провадження відносно позивача ОСОБА_1 ; для з`ясування обставин необхідності зміни складу дисциплінарної комісії; для з`ясування обставин накладення не передбаченої законом резолюції на поданні комісії від 20.05.2024;

2) заступника голови Тячівської РДА, голову дисциплінарної комісії ОСОБА_3 - для з`ясування обставин щодо причин відсутності ОСОБА_1 на робочому місці із 22.04.2024; для з`ясування обставин долучення документів, які складені працівниками адміністрації, в тому числі не в межах розгляду дисциплінарної справи та без розгляду, в тому числі без розгляду у порядку денному на засіданні дисциплінарної комісії; для з`ясування обставин розгляду доповідної записки за № 310/03.3 від 28 січня 2022 року щодо порушення вимог чинного законодавства керівником управління соціального захисту населення Тячівської РДА; для з`ясування обставин щодо запитів до установ, які зазначені у протоколі №2/2024 від 10 квітня 2024 року, які надсилались до установ, які не вказані у протоколі та по яких рішення дисциплінарною комісією не приймалось; для з`ясування обставин про надсилання трьох запитів в тому числі запиту, що не був предметом розгляду на засіданні дисциплінарної комісії 10 квітня 2024 року; для з`ясування обставин долучення до матеріалів справи документів без, узгодження із дисциплінарною комісією та без ухвалення рішень щодо необхідності витребування та долучення описаних матеріалів до дисциплінарної справи; для з`ясування обставин умисного використання даних про те, що нібито ОСОБА_1 за період 2022-2023 років притягався до дисциплінарної відповідальності посилаючись на зауваження та на розпорядження, яким відносно ОСОБА_1 застосовано дисциплінарне стягнення як попередження про неповну службову відповідність;

3) членів дисциплінарної комісії - для з`ясування обставин щодо заміни документів та вилучення документів, які долучались до справи після закінчення формування дисциплінарної справи; для з`ясування обставин щодо надсилання запитів до інших органів, рішення про надсилання яких не приймалось комісією; для з`ясування обставин щодо відмови від отримання письмових пояснень від заступника начальника - начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 , оскільки ряд питань, які порушувались на засіданні дисциплінарної комісії в тому числі акти перевірок ТУ НССС в Закарпатській області та звернення, що надходили до управління стосувались Дубівського відділення, безпосереднім керівником якого є саме ОСОБА_4 ; для з`ясування обставин щодо належного і завчасного повідомлення ОСОБА_1 про дати і час засідань комісії;

4) працівника Тячівського управління соціального захисту населення Тячівської РДА ОСОБА_5 - для з`ясування обставин щодо хуліганських дій вчинених відносно неї та інших правників управління фізичною особою ОСОБА_6 .

Подане представником позивача клопотання розглянуто судом після надходження до Закарпатського окружного адміністративного суду матеріалів дисциплінарної справи щодо ОСОБА_1 з метою надання належної оцінки доцільності виклику та заслуховування свідків.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Згідно ч. 1 ст. 65 КАС України, як свідок в адміністративній справі судом може бути викликана будь-яка особа, якій відомі обставини, що належить з`ясувати у справі.

Розглянувши заявлене представником позивача клопотання крізь призму наявних в матеріалах справи доказів та обставин, наведених сторонами у наданих до суду позовній заяві, відзиві та відповіді на відзив, суд не вбачає за необхідне заслуховування заявлених свідків для з`ясування зазначених у ній обставин.

Більше того, суд звертає увагу на те, що згідно ч. 3 ст. 92 КАС України заява про виклик свідка має бути подана до або під час підготовчого судового засідання, а якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження - до початку першого судового засідання у справі.

Особливості розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження регламентуються нормами ст. 262 КАС України.

Так, ч. 2 зазначеної статті передбачено, що розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

Відповідно до ч. 3 ст. 262 КАС України, підготовче засідання при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження не проводиться. Якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - протягом п`ятнадцяти днів з дня відкриття провадження у справі.

Враховуючи те, що провадження в даній адміністративній справі відкрито судом 04 жовтня 2024 року, суд вважає, що заявлене представником позивача 11 листопада 2024 року клопотання про виклик свідків подане без дотримання вимог ч. 3 ст. 92 КАС України.

З огляду на вищенаведене у задоволенні клопотання представника позивача слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 92, 166, 248, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-

У Х В А Л И В:

У задоволенні клопотання представника позивача про виклик свідків відмовити.

Ухвала набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 256 КАС України. Ухвала оскарженню не підлягає.

СуддяР.О. Ващилін

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2024
Оприлюднено22.11.2024
Номер документу123173583
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них

Судовий реєстр по справі —260/6254/24

Рішення від 23.12.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р.О.

Ухвала від 27.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р.О.

Ухвала від 20.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р.О.

Ухвала від 08.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р.О.

Ухвала від 08.11.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р.О.

Ухвала від 29.10.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р.О.

Ухвала від 04.10.2024

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Ващилін Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні