Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 листопада 2024 р. № 520/26369/24
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дмитра Волошина, розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Військово-лікарської комісії Військової частини НОМЕР_1 про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії
У С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати постанову військово-лікарської комісії в/ч НОМЕР_2 - № 4941 від 15.08.2024 щодо встановленого рівня придатності до військової служби ОСОБА_1 у військовому званні солдат військової частини в/ч № НОМЕР_3 , - до військової служби як «придатний до в/с»;
- зобов`язати військово-лікарську комісію в/ч № НОМЕР_1 провести переогляд і провести військово-лікарську експертизу стану здоров`я ОСОБА_1 у військовому званні солдат військової частини в/ч № НОМЕР_3 з метою визначення ступеня його придатності до військової служби з урахуванням результатів судової експертизи.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що постанова відповідача була винесена внаслідок неналежного медичного огляду, без витребування довідки про хвороби і медичної карти з частини, без застосування методу індивідуальної оцінки придатності до військової служби та за наявності незаперечних даних, що здатність до проходження військової служби за станом здоров`я не відновиться, що є порушенням вимог пунктів 6.8.,6.9.,6.10.,6.12. "Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України", затвердженим Наказом Міністерства Оборони України від 14.08.2008 №402. Позивач вважає такі дії відповідача протиправними, а свої права - порушеними, тому звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Ухвалою суду від 23.09.2024 відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 263 Кодексу адміністративного судочинства України, та запропоновано відповідачу надати відзив на позов. Витребувано у Військово-лікарської комісії Військової частини НОМЕР_1 документи, на підставі яких прийнято оскаржувану постанову №4941 від 15.08.2024.
Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана відповідачу до електронного кабінету через систему "Електронний суд", що підтверджується довідкою про доставку електронного листа.
Відповідач надав відзив на позовну заяву, у якому зазначив, що, з огляду на правові норми глави 21 розділу ІІ Положення № 402, оцінка визначення ступеню придатності є дискреційними повноваженнями військово-лікарської комісії. Вказує, що Положенням про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України покладається на Центральну військово-лікарську комісію розгляд, перегляд, скасування, затвердження, не затвердження, контролю згідно з цим Положенням постанови військово-лікарської комісії. Постанови ЦВЛК можуть бути оскаржені в судовому порядку. Просить відмовити у задоволенні позовних вимог.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі КАС України), суд розглядає за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) справи щодо оскарження фізичними особами рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень щодо обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, соціальних виплат непрацездатним громадянам, виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, виплат та пільг дітям війни, інших соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні докази, судом встановлено наступне.
Позивач, у військовому званні солдат, з 10.08.2023 проходить військову службу у складі військової частини № НОМЕР_3 , що підтверджується записом у військовому квитку серії НОМЕР_4 , який міститься в матеріалах справи (а.с.6-7).
Із матеріалів справи слідує, що позивач 01.06.2024 отримав вогнепальне осколкове поранення (ВОСП) обох нижніх кінцівок, що підтверджується довідкою про обставини травми № 22/4/743 від 13.06.2024 року (а.с. 13).
У зв`язку з отриманням вогнепального осколкового поранення у період з 02.06.2024 по 07.06.2024 знаходився на лікуванні у Військово-медичному клінічному центрі Північного регіону, що підтверджується випискою №2227к із медичної карти стаціонарного хворого (а.с. 10).
У період з 05.07.2024 по 19.07.2024 знаходився на лікуванні у Харківській клінічній лікарні на залізничному транспорті №1 філії "Центр охорони здоров`я" акціонерного товариства "Українська залізниця", що підтверджується випискою із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого №273312 (а.с.11).
Позивачеві 01.07.2024 було проведено мрт-дослідження головного мозку та поперекового відділу хребта, що підтверджується матеріалами справи (а.с.12-13).
Військовою частиною № НОМЕР_3 08.08.2024 позивачу було надано направлення №1752 на медичний огляд військово-лікарською комісією з метою визначення ступеня придатності до військової служби у Збройних Силах України (а.с.46).
Військово-лікарською комісією в/ч НОМЕР_1 проведено медичний огляд та поставлено діагноз, який оформлений довідкою військово-лікарської комісії від 15.08.2024 №4941, яким позивача визнано придатним до військової служби:
Стан після перенесеної поєднаної ВТ (01.06.2024): ВОДП м`яких тканин обох стегон та обох гомілок з формування незміцнілих шкірних рубців.
Довідка про обставини травми №22/4/743 від 13.06.2024 видана командиром військової частини НОМЕР_3 .
Згідно з наказом Міністерства охорони здоров`я від 04.07.2007 №370 травма кваліфікується як легка.
Поранення (травма), ТАК, пов`язане із захистом Батьківщини.
Віддалені наслідки перенесеного консолідованого перелому човноподібної кістки зліва, переднього відростку та горбика лівої п`яткової кістки, основи дистальної фаланги І пальця лівої стопи (невідомої давнини) у вигляді деформуючих остеоартрозів дрібних суглобів стопи.
Довідка про обставини травми не надана.
Згідно з наказом Міністерства охорони здоров`я від 04.07.2007 №370 травма кваліфікується як легка.
Травма, ТАК, пов`язана з проходженням військової служби.
Хронічна правобічна вертеброгенна люмбоішалогія. Двобічний гонартроз І ступеня з незначним порушенням функції кінцівок.
Захворювання, ТАК, пов`язані з проходженням військової служби.
Церебро-васкулярна хвороба: дисциркуляторна енцефалопатія-Іст у вигляді розсіяної дрібновогнищевої симптоматики, цефалгічного синдрому. Полісегментарний міжхребцевий остеохондроз, спондилоартроз поперекового відділку хребта, правобічна дорзо-латеральна протрузія Тh12-L1, дорзальна напівциркулярна, переважно правобічна протрузія диску L4-L5, лівобічна форамінально-екстафораміyальна грижа та правобічна дорзо-латеральна протрузія L3-L4, дорзальна напівциркулярна протрузія L5-S1, легкий форамінальний стеноз на рівні L2-L3, L3-L4, L4-L5, L5-S1, легкий стеноз хребетного каналу на поперековому рівні.
Захворювання, НІ, не пов`язані з проходженням військової служби (а.с. 14).
Позивач вказує, що після проходження комісії прибув до військової частини № НОМЕР_3 для подальшого проходження військової служби, однак був вимушений знову звернутися до лікарів, що унеможливило виконання посадових обов`язків у вказаній військовій частині.
Не погоджуючись з вказаною постановою позивач звернувся до суду.
Вирішуючи спір по суті суд враховує наступне.
Наказом Міністра оборони України від 14.08.2008 № 402 затверджено Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України (далі - Положення № 402).Згідно п. 1.1 розділу І Положення № 402 військово-лікарська експертиза визначає придатність за станом здоров`я до військової служби призовників, військовослужбовців та військовозобов`язаних, установлює причинний зв`язок захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв) та визначає необхідність і умови застосування медико-соціальної реабілітації та допомоги військовослужбовцям.
Військово-лікарська експертиза - це: медичний огляд допризовників, призовників; військовослужбовців та членів їхніх сімей (крім членів сімей військовослужбовців строкової військової служби); військовозобов`язаних, офіцерів запасу, які призиваються на військову службу за призовом осіб офіцерського складу, резервістів (кандидатів у резервісти); громадян, які приймаються на військову службу за контрактом; кандидатів на навчання у вищих військово-навчальних закладах та військових навчальних підрозділах вищих навчальних закладів Міністерства оборони України (далі - ВВНЗ), учнів військових ліцеїв; колишніх військовослужбовців; працівників Збройних Сил України, які працюють у шкідливих та небезпечних умовах праці та залучаються до роботи з джерелами іонізуючого випромінювання (далі - ДІВ), компонентами ракетного палива (далі - КРП), джерелами електромагнітних полів (далі - ЕМП), лазерного випромінювання (далі - ЛВ), мікроорганізмами I - II груп патогенності; працівників допоміжного флоту Військово-Морських Сил Збройних Сил України (далі - ВМС Збройних Сил України); визначення ступеня придатності до військової служби, навчання у ВВНЗ, роботи за фахом; установлення причинного зв`язку захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв) військовослужбовців, військовозобов`язаних, резервістів ( п. 1.2 розділу І Положення № 402).
Пунктом 2.1 розділу І Положення №402 передбачено, що для проведення військово-лікарської експертизи створюються військово-лікарські комісії (далі - ВЛК), штатні та позаштатні (постійно і тимчасово діючі).
Штатні та позаштатні (постійно і тимчасово діючі) ВЛК (лікарсько-льотні комісії (далі - ЛЛК)) приймають постанови. Постанови ВЛК (ЛЛК) оформлюються свідоцтвом про хворобу, довідкою військово-лікарської комісії, протоколом засідання військово-лікарської комісії з визначення причинного зв`язку захворювань, поранень, контузій, травм, каліцтв у колишнього військовослужбовця.
Постанови штатних та позаштатних ВЛК обов`язкові до виконання.
Згідно п. 2.2 розділу І Положення № 402 штатні ВЛК є військово-медичними установами. Вони мають гербову печатку, кутовий штамп та утримуються за окремим штатом. До штатних ВЛК належать: Центральна військово-лікарська комісія (далі - ЦВЛК); ВЛК регіону; ВЛК евакуаційного пункту; ВЛК пересувної госпітальної бази. Штатні ВЛК комплектуються лікарями із клінічною підготовкою за однією з лікарських спеціальностей (терапія, хірургія, неврологія, психіатрія, оториноларингологія, офтальмологія, організація охорони здоров`я тощо), з досвідом роботи у військових частинах та лікувальних закладах.
Залучати особовий склад штатних ВЛК для вирішення питань та завдань, не пов`язаних із військово-лікарською експертизою, забороняється.
Відповідно до п. 2.4.4 п. 2.4 розділу ІІ Положення № 402 на ВЛК регіону покладаються, зокрема, обов`язки з організації військово-лікарської експертизи, керівництва підпорядкованими ВЛК, контролю за їхньою роботою та надання їм методичної і практичної допомоги в зоні відповідальності.
Згідно п.2.4.5 розділу І Положення № 402 ВЛК регіону має право, зокрема, оглядати військовослужбовців та інших осіб, зазначених у пункті 1.2 розділу I цього Положення; приймати постанови згідно з Положенням, контролювати, розглядати, затверджувати, за наявності підстав не затверджувати, переглядати або скасовувати постанови підпорядкованих ВЛК. Постанову про придатність до військової служби колишніх військовослужбовців на період їх фактичного звільнення зі Збройних Сил України має право приймати або переглядати тільки ЦВЛК; направляти у військові лікувальні заклади на контрольне обстеження та медичний огляд військовослужбовців, членів їх сімей (крім членів сімей військовослужбовців строкової служби), військовозобов`язаних, резервістів, працівників.
Медичний огляд включає в себе вивчення та оцінку стану здоров`я і фізичного розвитку громадян на момент огляду в цілях визначення ступеня придатності до військової служби, навчання за військово-обліковими спеціальностями, вирішення інших питань, передбачених цим Положенням, з винесенням письмового висновку (постанови). Під придатністю до військової служби у цьому Положенні розуміється такий стан здоров`я і фізичного розвитку громадян, який дозволяє їм виконувати передбачені статутами, інструкціями службові обов`язки з конкретної військової спеціальності у виді Збройних Сил України та інших військових формуваннях у мирний та воєнний час.
Медичний огляд проводиться ВЛК з метою визначення придатності, зокрема, до військової служби допризовників, призовників, військовозобов`язаних, резервістів (кандидатів у резервісти).
Відповідно до пункту 6.10 глави 6 розділу ІІ Положення № 402 медичний огляд військовослужбовців, які отримали захворювання, травми (поранення, каліцтва, контузії), з метою визначення ступеня придатності до військової служби проводиться при визначеному лікарсько-експертному наслідку (результаті) захворювання, травми (поранення, каліцтва, контузії). Визначений наслідок (результат) захворювання, поранення, травми, контузії, каліцтва - це такий стан здоров`я, коли результати обстеження та лікування дають підстави ВЛК (ЛЛК) винести постанову про ступінь придатності до військової служби (служби за військовою спеціальністю), а подальше лікування не призведе до відновлення придатності до військової служби.
За змістом абзацу першого пункту 6.11 глави 6 розділу ІІ Положення № 402, постанова ВЛК про потребу військовослужбовця у відпустці за станом здоров`я приймається після закінчення стаціонарного лікування в разі, коли для повного відновлення функції і працездатності необхідний термін - не менше 30 календарних днів. Постанова про потребу у відпустці за станом здоров`я оформлюється довідкою ВЛК, яка підлягає контролю штатною ВЛК (без затвердження).
Після закінчення визначеного терміну перебування на безперервному лікуванні та у відпустці за станом здоров`я військовослужбовці підлягають медичному огляду для визначення ступеня придатності до військової служби. У разі визнання їх ВЛК непридатними до військової служби з виключенням з військового обліку або непридатними до військової служби у мирний час, обмежено придатними у воєнний час вони можуть бути подані до звільнення з військової служби до виписки із військового (цивільного) лікувального закладу /пункт 6.14 глави 6 розділу ІІ Положення № 402.
Надаючи правову оцінку твердженням позивача про невідповідність висновків відповідача, вказаних в постанові військово-лікарської комісії військової частини № НОМЕР_1 , оформлену довідкою військово-лікарської комісії №4941 від 15.08.2024 року, відповідно до якої позивача визнано придатним до військової служби, суд зазначає, що Верховний Суд у постанові від 13 червня 2018 року у справі №806/526/16 зауважив, що у межах адміністративного процесу суд не вправі надавати оцінку професійним діям конкретних лікарів-членів ВЛК при застосуванні ними відповідних методів огляду позивача, дослідження медичної документації, визначенні діагнозів та відповідності їх конкретній статті Розкладу хвороб, оскільки це потребує спеціальних знань у медичній галузі.
Також згідно висновків Верховного Суду, наведених у постанові Верховного Суду від 12 червня 2020 року у справі №810/5009/18, надання оцінки діагнозу позивача на предмет того, чи підпадає він під дію статей Розкладу хвороб, станів та фізичних вад, що визначають ступень придатності до військової служби, виходить за межі судового розгляду.
Питання визначення наявності або відсутності певного діагнозу у позивача та його придатності (непридатності) до військової служби за результатами медичного обстеження є дискреційними повноваженнями ВЛК, а тому суд не вправі перебирати на себе повноваження цього органу.
Розглядаючи по суті спори у справах щодо оскарження рішень ВЛК, суд вправі перевірити законність висновку ВЛК лише в межах дотримання процедури прийняття цього висновку. Однак суд не може здійснювати власну оцінку підставності прийняття певного висновку, оскільки як попередньо зазначалося, суди не є спеціалізованими установами в медичній сфері і тому оцінка підставності висновку ВЛК виходить за межі необхідного дослідження в контексті застосування норм матеріального права. Суд в межах розгляду справи не вправі надавати власну оцінку на предмет наявності підстав для визнання позивача таким, що придатний до військової служби у мирний час.
Суд зазначає, що позивачем не вказано, а судом не встановлено допущення відповідачем порушень процедури ухвалення постанови військово-лікарської комісії військової частини № НОМЕР_1 , оформленої довідкою військово-лікарської комісії №4941 від 15.08.2024 року.
Пунктом 2.4.5 розділу І Положення №402 визначено, що ВЛК регіону має право: приймати постанови згідно з Положенням, контролювати, розглядати, затверджувати, за наявності підстав не затверджувати, переглядати або скасовувати постанови підпорядкованих ВЛК. Постанову про придатність до військової служби колишніх військовослужбовців на період їх фактичного звільнення зі Збройних Сил України має право приймати або переглядати тільки ЦВЛК.
У разі незгоди з рішенням ВЛК регіону таке рішення може бути оскаржено до ЦВЛК.
Згідно п. 2.3 розділу І Положення № 402, на Центральну військово-лікарську комісію покладається організація військово-лікарської експертизи у Збройних Силах України, а також: розгляд заяв, пропозицій, скарг та прийом відвідувачів з питань військово-лікарської експертизи; прийняття та перегляд постанов ВЛК про ступінь придатності колишніх військовослужбовців на період їх фактичного звільнення із Збройних Сил України.
Центральна військово-лікарська комісія має право, зокрема, розглядати, переглядати, скасовувати, затверджувати, не затверджувати, контролювати згідно з цим Положенням постанови будь-якої ВЛК Збройних Сил України.
Позивач у своїй позовній заяві вказує, що ним була подана скарга до ЦВЛК у відповідності до вимог "Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України", затвердженим Наказом Міністра оборони України від 14.08.2008 №402. Зазначає, що станом на момент подання позовної заяви до суду відповіді від ЦВЛК отримано не було.
З цього приводу суд зазначає таке.
Судом встановлено, що у матеріалах справи міститься скарга на постанову №4941 від 15.08.2024 до Центральної військово-лікарської комісії Збройних Сил України (а.с.15), однак суд критично ставиться до вказаної скарги, оскільки матеріали справи не містять доказів направлення або вручення останньої, а отже у суду відсутні докази, які б свідчили про те, що позивач скористався правом оскарження спірної довідки до Центральної військово-лікарської комісії Збройних Сил України, та що оскаржувану довідку скасовано у встановленому законом порядку.
Доводи позивача про те, що оскаржувана довідка винесена внаслідок неналежного медичного огляду, без витребування довідки про хвороби і медичної карти з частини, без застосування методу індивідуальної оцінки придатності до військової служби та за наявності незаперечних даних, що здатність до проходження військової служби за станом здоров`я не відновиться, є необгрунтованими, оскільки приписи Положення № 402 не містять обов`язку викладення даних огляду особи саме в довідці ВЛК.
Разом з тим, приписи зазначеного Положення № 402 (п.6.8.) містять вказівку про те, що огляд військовослужбовців обов`язково проводиться хірургом, терапевтом, невропатологом, офтальмологом, оториноларингологом (військовослужбовців-жінок - гінекологом), а за медичними показаннями - і лікарями інших спеціальностей. Обов`язково виконуються загальні аналізи крові та сечі, ЕКГ-дослідження, рентгенологічне обстеження органів грудної клітки. Потребу в додатковому обстеженні визначають лікарі за медичними показаннями.
Ухвалою судді від 23.09.2024 у Військово-лікарської комісії Військової частини НОМЕР_1 було витребувано документи, на підставі яких прийнято оскаржувану постанову №4941 від 15.08.2024.
Відповідач 14.10.2024 подав через систему "Електронний суд" відзив на позовну заяву, до якого долучив витребувані документи, зокрема, було подано картку обстеження та медичного огляду клініки амбулаторно-поліклінічної допомоги військової частини НОМЕР_1 , що є необхідним, з огляду на приписи п.6.8. Положення №402 (а.с.44-45).
Із картки обстеження та медичного огляду судом встановлено, що позивачу було проведено такі дослідження, а саме: біохімічний аналіз крови; флюорографія органів грудної клітини.
Крім того, було проведено медичне обстеження такими спеціалістами: хірург, невропатолог, офтальмолог, ЛОР, психіатр.
Також, відповідачем було надано картку обстеження та медичного огляду №4941 (а.с.47), з якої встановлено, що позивачу було проведене медичне обстеження такими спеціалістами: терапевт, хірург, невропатолог, офтальмолог, психіатр.
Судом встановлено, що вказана вище картка обстеження та медичного огляду була підписана позивачем, де зазначено, що "Інформація щодо стану мого здоров`я надана мною в повному обсязі. Попереджений про надання неповної та недостовірної інформації".
Окрім того, відповідачем подані документи, які підтверджують, що позивачу було проведено біохімічний аналіз крови, що підтверджується довідкою з КНП БМР ХО "Балаклійська КБЛІЛ" (а.с.49), а також подано звіт по гематологічному аналізу (а.с.50).
У матеріалах справи наявні протокол мрт-дослідження головного мозку та протокол мрт-дослідження поперекового відділу хребта (а.с.52-53).
Судом із виписки із медичної карти стаціонарного хворого №2227к від 19.07.2024 (а.с.54-56) встановлено, що позивачу було проведено загальний клінічний аналіз крові, біохімічний аналіз крові, загальний аналіз сечі, проведена консультація офтальмолога.
Згідно з вказаної виписки також вбачається, що позивачу були проведені додаткові обстеження: клінічний аналіз крові, клінічний аналіз сечі, біохімічний аналіз крові, ЕКГ, рентгенографія навколоносових пазух, рентгенографія колінних суглобів, консультація лор-лікаря, консультація офтальмолога.
До матеріалів справи було долучено, зокрема, довідку КНП БМР ХО "БКБЛІЛ", з якої встановлено, що позивачу було проведено рентген колінних суглобів (а.с.60).
Отже, із досліджених судом документів встановлено, що процедуру відповідачем було дотримано, оскільки матеріалами справи підтверджено здійснення огляду та консультацій спеціалістами, зазначеними у п.6.8. Положення №402, а саме хірургом, терапевтом, невропатологом, офтальмологом, оториноларингологом та іншими.
Крім того, позивачу були проведені аналізи крові та сечі, ЕКГ-дослідження, рентгенологічне обстеження органів грудної клітки, що підтверджується матеріалами справи.
П.6.8. Положення №402 передбачено, що під час проходження медичного огляду військовослужбовець зобов`язаний надавати медичні документи щодо стану свого здоров`я. Дані, вказані в наданих військовослужбовцем медичних документах, враховуються лікарями під час формування постанов ВЛК.
Виходячи із наведеного, доводи позивача спростовуються матеріалами справи.
Щодо доводів позивача про необ`єктивність і незаконність висновку з огляду на невірно встановлене військове звання, а саме: "молодший сержант" замість вірного "солдат", суд зазначає таке.
Судом встановлено, що зазначення в оскаржуваній довідці невірного звання військового звання є технічною помилкою та не може вплинути на висновки. При цьому, інші дані відповідають доданим довідкам та позивачем не заперечуються. Крім того, підпис позивача під вказаною довідкою свідчить про ознайомлення із останньою та відсутність заперечень щодо її складення.
Отже, суд критично ставиться до вказаних доводів позивача, тому не приймає їх до уваги.
Оцінюючи зазначені доводи позивача про протиправність дій відповідача та незаконність постанови, оформленої довідкою №4941 від 15.08.2024, суд враховує, що відповідачем не порушено процедуру проведення ВЛК, а технічна помилка не впливає на встановлений діагноз.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що в контексті спірних правовідносин, станом на момент ухвалення судового рішення у даній справі судом не встановлено, а позивачем не доведено протиправності постанови військово-лікарської комісії військової частини НОМЕР_1 , оформлену довідкою військово-лікарської комісії №4941 від 15.08.2024, якою позивача визнано придатним до військової служби.
За приписами ч. 1 та ч. 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Зважаючи на встановлені у справі обставини, з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про відмову в задоволенні адміністративного позову.
Керуючись статтями 14, 243-246, 291, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Військово-лікарської комісії Військової частини НОМЕР_1 про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії - залишити без задоволення.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
СуддяДмитро ВОЛОШИН
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2024 |
Оприлюднено | 22.11.2024 |
Номер документу | 123175696 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Волошин Д.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні