ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 640/11065/22 Суддя (судді) першої інстанції: Колеснікова І.С.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 листопада 2024 року м. Київ
Колегія суддів Шостого апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого судді Безименної Н.В.
суддів Оксененка О.М., Кучми А.Ю.
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на рішення Київського окружного адміністративного суду від 29 травня 2023 року у справі за адміністративним позовом Універсальної товарної біржі "Контрактовий дім УМВБ" до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправними та скасування постанови та розпорядження,
ВСТАНОВИЛА
Позивач звернувся до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, в якому просив:
- визнати протиправною та скасувати постанову відповідача №104-ЮО про накладення санкцій за правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках від 07.06.2022;
- визнати протиправним та скасувати розпорядження відповідача №51-ЮО про усунення порушень законодавства на ринках капіталу та організованих товарних ринках від 07.06.2022.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 29 травня 2023 року позов задоволено.
Не погоджуючись із вказаним рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить його скасувати та прийняти нове, яким в задоволенні позову відмовити. Вимоги апеляційної скарги обґрунтовані тим, що позивач здійснював організацію торгівлі продукції на товарних біржах без отримання відповідної ліцензії, внаслідок чого відповідач правомірно прийняв оскаржувані рішення.
Позивач подав відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначив, що до нього було застосовано санкції за відсутність ліцензії на провадження професійної діяльності на організованих товарних ринках, в той час, як позивач проводив іншу діяльність, а саме з організації та проведення біржових аукціонів з продажу скрапленого газу, що є повністю відмінним від діяльності на організованому товарному ринку.
Відповідно до ч.1 ст.311 КАС України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі: 1) відсутності клопотань від усіх учасників справи про розгляд справи за їх участю; 2) неприбуття жодного з учасників справи у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання; 3) подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Беручи до уваги, що в суді першої інстанції справа розглядались в порядку спрощеного провадження, введення в Україні воєнного стану та враховуючи, що за наявними у справі матеріалами її може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів та з огляду на відсутність необхідності розглядати справу у судовому засіданні, керуючись приписами ст.311 КАС України, справу призначено до розгляду в порядку письмового провадження.
Відповідач подав до суду заяву про розгляд справи у відкритому судовому засіданні.
Суд звертає увагу, що в даному випадку, безпосередня участь сторін у судовому засіданні, не є обов`язковою, оскільки матеріали справи містять достатньо письмових доказів для з`ясування фактичних обставин.
Частиною 2 ст.311 КАС України визначено, якщо під час письмового провадження за наявними у справі матеріалами суд апеляційної інстанції дійде висновку про те, що справу необхідно розглядати у судовому засіданні, то він призначає її до апеляційного розгляду в судовому засіданні.
Враховуючи обставини даної справи, а також те, що апеляційна скарга подана на рішення, ухвалене в порядку спрощеного провадження, перегляд якого можливий за наявними у справі матеріалами на підставі наявних у ній доказів, колегія суддів не вбачає підстав для здійснення розгляду даної справи у відкритому судовому засіданні за участю сторін, а тому відповідна заява задоволенню не підлягає.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, дослідивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, перевіривши підстави для апеляційного перегляду, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Статтею 242 КАС України передбачено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Відповідно до ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Як встановлено судом першої інстанції та вбачається з матеріалів справи, Універсальна товарна біржа «Контрактовий дім УМВБ» зареєстрована 27.12.2001 як юридична особа з кодом ЄДРПОУ 31813611, до видія двіяльності якої за КВЕД належать: 66.11 Управління фінансовими ринками (основний) 46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна 68.31 Агентства нерухомості (а.с.14-15 т.1).
18.05.2022 відповідачем складено акт №130-ЮО (а.с.57-65 т.1) про правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках у відношенні до УТБ «Контрактовий дім УМВБ», в якому зафіксовано, що:
- позивач здійснює операції, пов`язані з безпосереднім провадженням професійної діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках, для здійснення якої (яких) необхідна наявність ліцензії, без ліцензії на провадження відповідного виду діяльності в межах такої професійної діяльності;
- використовує у назві слова «товарна біржа».
На підставі вказаного акту відповідачем прийнято постанову від 07.06.2022 №104-ЮО про накладення санкції на Універсальну товарну біржу «Контрактовий дім УМВБ» за правопорушення на ринках капіталу та організованих товарних ринках, відповідно до якої за здійснення юридичною особою операції (операцій), пов`язаної (пов`язаних) з безпосереднім провадженням професійної діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках, для здійснення якої (яких) необхідна наявність відповідної ліцензії, без ліцензії на провадження відповідного виду діяльності в межах такої професійної діяльності, застосовано у відношенні УТБ «Контрактовий дім УМВБ» санкцію у вигляді штрафу у розмірі 7500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 127500,00 грн (а.с.36-46 т.1).
В той же день, відповідачем видано розпорядження від 07.06.2022 №51-ЮО, яким зобов`язано Універсальну товарну біржу «Контрактовий дім УМВБ» не пізніше 60 днів після припинення чи скасування воєнного стану в Україні, введеного відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022, усунути вищезазначене порушення законодавства шляхом приведення організаційно-правової форми та внутрішніх документів у відповідність до чинного законодавства, та письмово проінформувати уповноважену особу Комісії та Департамент нагляду за ринками капіталу про виконання цього розпорядження (а.с.47-56 т.1).
Вважаючи вказані постанову та розпорядження протиправними, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги, дійшов висновку, що законодавство, що регулює спірні правовідносини, не встановлює обов`язку для вже створених відповідно до діючого раніше законодавства товарних бірж (в тому числі, які проводять аукціони з продажу скрапленого газу), ні змінювати свою організаційно-правову форму, ні отримувати відповідні ліцензії, ні змінювати назву чи види діяльності, враховуючи, що позивач здійснював діяльність не на організованому товарному ринку, а здійснював діяльність з організації та проведення біржового аукціону.
За наслідком перегляду рішення суду першої інстанції в апеляційному порядку, в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів доходить наступних висновків.
Спірні правовідносини, що склались між сторонами, регулюються Конституцією України, Законом України «Про товарні біржі», який визначає правові умови створення та функціонування товарних бірж на території України як організованих товарних ринків.
В силу ст.19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Пунктами 4, 6, 9, 11 ч.1 ст.2 Закону України «Про товарні біржі» визначено: біржовий товар - актив, допущений до біржових торгів на товарній біржі згідно з правилами такої товарної біржі, а саме продукція та інші речі, визначені родовими ознаками; біржові торги - це організоване подання учасниками біржових торгів заявок на купівлю/продаж біржових товарів, укладання біржових угод (біржових договорів) та вчинення інших дій на товарній біржі щодо таких біржових товарів відповідно до правил товарної біржі; організація торгівлі продукцією на товарних біржах (організація біржової торгівлі) - діяльність товарної біржі із створення та функціонування електронної торгової системи, яка у встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку порядку забезпечує централізоване вчинення (укладання) та/або централізоване виконання правочинів (біржових угод, біржових договорів) щодо біржових товарів згідно з недискреційними правилами, встановленими товарною біржою та зареєстрованими у встановленому цим Законом порядку; продукція - сільськогосподарська продукція, деревина, мінерали, паливно-енергетичні ресурси, сировина, метали, дорогоцінне каміння, матеріальна продукція рибальства, паливної, хімічної, легкої, харчової та інших галузей промисловості, а також інші речі, визначені родовими ознаками.
Згідно з ч.1, 2, 5 ст.3 Закону України «Про товарні біржі» товарна біржа є юридичною особою, що функціонує у формі акціонерного товариства, товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю та провадить професійну діяльність з організації торгівлі продукцією на товарних біржах, професійну діяльність з організації укладання деривативних контрактів на товарних біржах, а також інші види діяльності, передбачені цим Законом.
Юридична особа набуває статусу товарної біржі з дня отримання ліцензії на провадження діяльності з організації торгівлі продукцією на товарних біржах та/або ліцензії на провадження діяльності з організації укладання деривативних контрактів на товарних біржах, що видається Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку в порядку, передбаченому статтями 71 і 72 Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки».
Юридична особа, яка отримала ліцензію на провадження діяльності з організації торгівлі продукцією на товарних біржах та/або ліцензію на провадження діяльності з організації укладання деривативних контрактів на товарних біржах, є професійним учасником організованих товарних ринків.
Товарна біржа починає функціонувати після реєстрації Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку правил товарної біржі відповідно до статті 9 цього Закону.
Слова "товарна біржа", "оператор організованого ринку", "організований ринок" та похідні від них дозволяється використовувати у назві лише юридичним особам, які отримали ліцензію на провадження діяльності з організації торгівлі продукцією на товарних біржах, відповідно до вимог цього Закону.
Частиною 1 ст.19 Закону України «Про товарні біржі» передбачено, що державне регулювання діяльності товарних бірж здійснюється Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до ч.3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про товарні біржі» з 1 липня 2021 року товарні біржі мають право провадити свою діяльність виключно за умови отримання ліцензії на провадження професійної діяльності на організованих товарних ринках - діяльності з організації торгівлі продукцією на товарних біржах та/або ліцензії на провадження професійної діяльності на організованих товарних ринках - діяльності з організації укладання деривативних контрактів на товарних біржах.
Положенням про провадження діяльності з організації торгівлі продукцією на товарних біржах, затвердженого рішенням Комісії від 10.06.2021 №380, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.07.2021 за №993/36615 (далі - Положення №380) визначено основні засади та вимоги до провадження діяльності з організації торгівлі продукцією на товарних біржах в Україні.
Згідно з п.1 р.VII вказаного Положення біржові торги проводяться в електронній торговій системі.
Біржові торги біржовими товарами можуть проводитися за технологією двостороннього безперервного зустрічного аукціону (ринку заявок), одностороннього аукціону та за іншими технологіями, а також з послідовним застосуванням декількох технологій відповідно до правил та/або інших внутрішніх документів товарної біржі.
Відповідно до п.2 р.І Положення №380 односторонній аукціон - технологія біржових торгів, за якою учасник торгів, що ініціює проведення аукціону (ініціатор аукціону), здійснює продаж (аукціон на продаж) або купівлю (аукціон на купівлю) біржових товарів на умовах конкурентних зустрічних пропозицій (заявок) інших учасників торгів.
Двосторонній безперервний зустрічний аукціон (ринок заявок) - технологія біржових торгів, за якою у торгах протягом торгової сесії одночасно може брати участь і подавати заявки на купівлю/продаж біржового товару необмежена кількість учасників торгів (продавців, покупців) за умови дотримання ними вимог внутрішніх документів товарної біржі.
Згідно з п.2 р.V Положення №380 у випадках, визначених законодавством, товарна біржа може організовувати та проводити торги та аукціони продукцією та іншим майном у порядку, встановленому правилами та іншими внутрішніми документами товарної біржі відповідно до вимог, визначених іншими законами, ніж Закон України «Про товарні біржі», та/або нормативно-правовими актами, прийнятими на їх виконання.
Як вбачається з матеріалів справи, постановою від 07.06.2022 №104-ЮО до позивача застосовано сакцію за відсутність ліцензії на провадження професійної діяльності на організованих товарних ринках при здійсненні ним діяльності з організації та проведення біржових аукціонів з продажу скрапленого газу.
У вказаній постанові наведено посилання на інформацію щодо результатів аукціонів:
- бюлетень середньозважених цін додаткового аукціону №100Д з продажу скрапленого газу від 27 квітня 2022 року (https://www.uicegroup.com/results-13-04-22-lpg-ukrnafta/);
- бюлетень середньозважених цін аукціону №100 з продажу скрапленого газу від 13 квітня 2022 року (https://www.uicegroup.com/results-13-04-22-lpg- ukmafta/);
- бюлетень середньозважених цін аукціону №99 з продажу скрапленого газу від 30 березня 2022 року (https://www.uicegroup.com/results-30-03-22-lpg- ukrnafta/);
- бюлетень середньозважених цін аукціону № 98 з продажу скрапленого газу від 18 лютого 2022 року (https://www.uicegroup.com/results-18-02-22-lpg- ukrnafta/);
- бюлетень середньозважених цін додаткового аукціону №97Д з продажу скрапленого газу від 21 січня 2022 року (https://www.uicegroup.com/results-21- Ol-22-lpg-uknafta/);
- бюлетень середньозважених цін аукціону №97 з продажу скрапленого газу від 14 січня 2022 року (https://www.uicegroup.com/results-14-Ql-22-lpg- uknafta/).
Тобто, позивачем провадилась діяльність з організації та проведення біржових аукціонів з продажу скрапленого газу.
Разом з тим, діяльність з організації та проведення біржових аукціонів з продажу скрапленого газу регулюється Законом України «Про нафту і газ», відповідно до ч.1, 3 ст.4-1 якого (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) підприємства, частка держави у статутному капіталі яких 50 відсотків та більше, господарські товариства, 50 відсотків та більше акцій (часток, паїв) яких знаходяться у статутних капіталах інших господарських товариств, акціонером яких є держава і володіє в них контрольним пакетом акцій, а також дочірні підприємства, представництва та філії таких підприємств і товариств, учасники договорів про спільну діяльність, та/або особи, уповноважені договорами про спільну діяльність, укладеними за участю зазначених підприємств, щомісячно здійснюють продаж нафти сирої і газового конденсату власного видобутку, видобутих на підставі спеціальних дозволів на користування нафтогазоносними надрами (крім обсягів, що використовуються на власні технологічні потреби), а також скрапленого газу - виключно на біржових аукціонах.
Порядок організації та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої і газового конденсату власного видобутку, скрапленого газу, визначення стартових цін на таких аукціонах, надбавок за якість для нафти сирої і газового конденсату, а також порядок визначення обсягів реалізації на біржових аукціонах скрапленого газу для потреб населення встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 570 затверджено Порядок організації та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу, який визначає механізм організації та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку і скрапленого газу на внутрішньому ринку, в тому числі спеціалізованих аукціонів з продажу скрапленого газу для потреб населення.
Відповідно до наведених у пп.3 п.2 вказаного Порядку визначення біржовий аукціон (далі - аукціон) - спосіб проведення торгів (торгів "з голосу" або в електронній торговій системі), що передбачає продаж кожного із заявлених лотів покупцеві, який запропонував за нього найвищу ціну, зафіксовану під час проведення торгів.
Суд звертає увагу, що спеціальні норми законодавства щодо проведення біржових аукціонів з продажів скрапленого газу мають перевагу над загальними положеннями, які визначають порядок провадження професійної діяльності на організованих товарних ринках.
При цьому, відповідачем не наведено, а судом не встановлено нормативних вимог, що діяльність з продажу скрапленого газу на біржових аукціонах підлягає ліцензуванню, оскільки така діяльність не належить до провадження професійної діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках, для здійснення якої необхідна наявність відповідної ліцензії.
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2021 №1433 (в редакції, чинній на момент спірних правовдносин) затверджено перелік видів продукції, торгівля якими здійснюється виключно на організованих товарних ринках, в якому міститься єдиний вид продукції: «Природний газ власного видобутку (крім природного газу, що буде постачатися НАК «Нафтогаз України»; юридичними особами, інформацію щодо фінансового стану, результатів діяльності та руху коштів яких НАК "Нафтогаз України " згідно із законодавством та міжнародними стандартами фінансової звітності повинна включати до консолідованої річної фінансової звітності (за поточний рік); юридичними особами, єдиним засновником (акціонером, учасником) яких є НАК "Нафтогаз України "; юридичними особами, контрольний пакет акцій яких належить НАК "Нафтогаз України" (частка НАК "Нафтогаз України" у статутному капіталі яких становить 50 або більше відсотків), якщо інформацію щодо фінансового стану, результатів діяльності та руху коштів таких юридичних осіб НАК "Нафтогаз України " згідно із законодавством і міжнародними стандартами фінансової звітності не повинна включати до консолідованої річної фінансової звітності (за поточний рік), за договорами постачання/продажу природного газу для потреб побутових споживачів, виробників теплової енергії, бюджетних установ та організацій, у тому числі закладів охорони здоров 'я державної власності (казенні підприємства та/або державні установи тощо) та закладів охорони здоров 'я комунальної власності (комунальні некомерційні підприємства та/або комунальні установи, та/або спільні комунальні підприємства тощо), релігійних організацій, а також оператором газотранспортної системи на виробничо-технологічні потреби операторів газорозподільних мереж)».
Водночас, з інформації, розміщеної на офіційному сайті Міністерства економіки України, вбачається, що Міністерством економіки України до Державної регуляторної служби подано Проект Постанови «Про внесення змін у додаток до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2021 №1433, відповідно до якого пропонується внести зміни у додаток до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2021 №1433, доповнивши додаток до постанови абзацами такого змісту: «Деревина (лісоматеріали). Нафта сира. Газовий конденсат. Скраплений газ.»
Проте, станом на момент прийняття відповідачем оскаржуваних рішень, такі зміни внесені не були та скраплений газ не був продукцією, торгівля якою здійснювалась виключно на організованих товарних ринках, в той час, як поняття біржового аукціону не тотожне поняттю організований товарний ринок, тобто відповідна діяльність позивача з організації та проведення біржових аукціонів з продажу скрапленого газу не вимагала отримання ліцензії на здійснення професійної діяльності на організованих товарних ринках.
З наведеного вбачається відсутність в діях позивача складу правопорушення, за яке його було притягнуто до відповідальності постановою від 07.06.2022 №104-ЮО, враховучи, що організація та проведення біржових аукціонів з продажу нафти сирої і газового конденсату власного видобутку, скрапленого газу не є здійсненням професійної діяльності на організованому товарному ринку і на вказані відносини не поширюється дія Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки».
Розпорядженням відповідача від 07.06.2022 №51-ЮО, позивача зобов`язано не пізніше 60 днів після припинення чи скасування воєнного стану в Україні, введеного відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022, усунути вищезазначене порушення законодавства шляхом приведення організаційно-правової форми та внутрішніх документів у відповідність до чинного законодавства, та письмово проінформувати уповноважену особу Комісії та Департамент нагляду за ринками капіталу про виконання цього розпорядження.
У пункті 2 Розділу VII Прикінцевих і перехідних положень Закону України «Про товарні біржі» визначено, що з дня опублікування цього Закону товарні біржі мають право змінювати організаційно-правову форму на товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю або акціонерні товариства.
Таким чином, зміна організаційно-правової форми товарною біржею не є обов`язком, а тому не може бути здійснена в примусовому порядку, шляхом прийняття Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку відповідного розпорядження.
При цьому, Універсальна товарна біржа «Контрактовий дім УМВБ» була створена та зареєстрована юридичною особою 27.12.2001 у відповідності до вимог діючого на той час законодавства і лише з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення залучення інвестицій та запровадження нових фінансових інструментів», яким викладено в новій редакції Закони України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» та «Про товарні біржі», було передбачено створення товарних бірж у формі акціонерного товариства, товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю із можливістю отримання ними відповідних ліцензій на здійснення професійної діяльності на організованому товарному ринку.
В той же час, в результаті внесених до законодавства змін не було встановлено обов`язків вже існуючих на той момент відповідно до діючого раніше законодавства товарних бірж змінювати свою організаційно- правову форму, отримувати відповідні ліцензії чи змінювати назву або види діяльності.
З огляду на викладені обставини, з урахуванням наведених норм права, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції щодо наявності підстав для скасування спірних рішень відповідача, з огляду на їх протиправність.
Інші доводи скаржника, викладені в апеляційній скарзі, висновків суду першої інстанції не спростовують. При цьому, колегія суддів звертає увагу на ті обставини, що відповідно до правил п.41 «Висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень» обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
На підставі вищенаведеного, приймаючи до уваги, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, рішення суду ґрунтується на засадах верховенства права, є законним і обґрунтованим, висновки суду першої інстанції доводами апелянта не спростовані, колегія суддів доходить висновку про відсутність підстав для його зміни або скасування.
Відповідно до п.2 ч.5 ст.328 КАС України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності та інших справах, розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження (крім справ, які відповідно до цього Кодексу розглядаються за правилами загального позовного провадження).
Керуючись ст.243, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, колегія суддів
П О С Т А Н О В И Л А
Апеляційну скаргу Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - залишити без задоволення.
Рішення Київського окружного адміністративного суду від 29 травня 2023 року - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню.
Текст постанови виготовлено 20 листопада 2024 року.
Головуючий суддя Н.В.Безименна
Судді О.М.Оксененко
А.Ю.Кучма
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2024 |
Оприлюднено | 25.11.2024 |
Номер документу | 123209029 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо державного регулювання ринків фінансових послуг, з них |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Безименна Наталія Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Безименна Наталія Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Безименна Наталія Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Безименна Наталія Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Безименна Наталія Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні