Справа № 202/4580/24
Провадження № 1-кс/202/7905/2024
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
21 листопада 2024 року м. Дніпро
Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,
секретар судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Дніпро клопотання слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів у кримінальному провадженні № 42024042010000051 від 22.02.2024, за ознаками злочину, передбаченого ч. 4, 5 ст. 191, ч.2 ст.28 ч. 1 ст. 366 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
15.11.2024 слідчий звернувся до слідчого судді із вказаним клопотанням, яке мотивовано тим, що СУ ГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024042010000051 від 22.02.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4, 5 ст. 191, ч.2 ст.28 ч. 1 ст. 366 КК України.
В ході досудового розслідування отримано інформацію, що протягом 2023 року посадові особи Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , яке в свою чергу підпорядковується ІНФОРМАЦІЯ_2 , за попередньою змовою з посадовими особами та засновниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та фізичними особами підприємцями, розробили злочинну схему щодо заволодіння коштами бюджету міста Дніпра під час надання послуг з благоустрою територій ігрових, дитячих, спортивних майданчиків та постачання обладнання для робіт, чим завдають збитків місцевому бюджету в особливо великих розмірах.
Під час виконання доручення встановлено, що на виконання такого злочинного плану посадові особи Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме колишній директор ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_2 , директор ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , зареєстрований за адресою АДРЕСА_3 , головний інженер ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , зареєстрований за адресою АДРЕСА_4 , під безпосереднім контролем організатора злочинної схеми колишнього заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів щодо інформаційної діяльності ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , проживає за адресою АДРЕСА_5 , та за участі підрядників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), під особистим контролем засновника ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , проживає АДРЕСА_6 , реального керівника ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , зареєстрований за адресою АДРЕСА_7 , підконтрольного останнім, директора ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , зареєстрованого АДРЕСА_8 , та ланцюгу фізичних осіб підприємців - ОСОБА_11 (ІПН НОМЕР_3 ), ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_4 ), ОСОБА_12 (ІПН НОМЕР_5 ), ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_6 ), ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , зареєстрована за адресою АДРЕСА_9 , ОСОБА_14 (ІПН НОМЕР_7 ), ОСОБА_15 (ІПН НОМЕР_8 ), ОСОБА_16 (ІПН НОМЕР_9 ), ОСОБА_17 (ІПН НОМЕР_10 ), ОСОБА_18 (ІПН НОМЕР_11 ), уклали більш ніж 100 договорів на загальну суму понад 100 млн.грн.
На виконання умов зазначених договорів, упродовж з січня 2023 року і по сьогоднішній день продовжують тривати вищевказані роботи та поставки товарів.
За оперативною інформацією встановлено, що під час складання первинної виконавчої документації щодо надання послуг, робіт, поставки товарів посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та фізичними особами підприємцями умисно вносяться завідомо неправдиві відомості до офіційної документації щодо вартості експлуатації будівельних машин та механізмів із завищеними показниками та завищеними цінами. Так, встановлено, що в актах КБ-2в вартість основних матеріалів, які використовуються підрядниками під час улаштування спортивних майданчиків, тощо завищена в рази від ринкової, товщина наливного гумового покриття, яке використовується в будівництві спортивних майданчиків вдвічі тонша, ніж вказується в актах виконаних робіт.
В результаті зазначених протиправних дій, станом на теперішній час, вищевказані особи заволоділи коштами місцевого бюджету на загальну суму понад 1 000 000 гривень. Вказані кошти легалізують за допомогою невстановлених на даний час осіб, які безготівкові кошти конвертуються у готівку, яку передають організаторам злочинної схеми використовуючи особисті зустрічі, у визначених місцях.
05.11.2024 ОСОБА_9 , ОСОБА_13 , ОСОБА_8 , ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 366 КК України.
05.11.2024 ОСОБА_5 , ОСОБА_10 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 28, ч. 1 ст. 366 КК України.
З метою повного всебічного і неупередженого дослідження обставини кримінального провадження, встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення виникла необхідність в отримані документів відносно ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_15 (ІПН НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_12 ), з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_12 (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), юридична адреса: АДРЕСА_10 .
Повідомлений належним чином про час та місце розгляду клопотання слідчий до суду не з`явився.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_12 у судове засідання не з`явився. Про час та місце судового розгляду клопотання повідомлений належним чином. Причини неявки слідчому судді не повідомив.
Відповідно до ч.4 ст. 163 КПК України неприбуття представника ІНФОРМАЦІЯ_12 , як особи, у володінні якої знаходяться документи, не є перешкодою для розгляду клопотання.
Перевіривши матеріали, якими обґрунтовуються доводи клопотання, у тому числі витяг з ЄРДР, слідчий суддя прийшов до наступного.
СУ ГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42024042010000051 від 22.02.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4, 5 ст. 191, ч.2 ст.28 ч. 1 ст. 366 КК України.
В ході досудового розслідування отримано інформацію, що протягом 2023 року посадові особи Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , яке в свою чергу підпорядковується ІНФОРМАЦІЯ_2 , за попередньою змовою з посадовими особами та засновниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та фізичними особами підприємцями, розробили злочинну схему щодо заволодіння коштами бюджету міста Дніпра під час надання послуг з благоустрою територій ігрових, дитячих, спортивних майданчиків та постачання обладнання для робіт, чим завдають збитків місцевому бюджету в особливо великих розмірах.
На теперішній час у органів досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів відносно ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_15 (ІПН НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_12 ), з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_12 (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), юридична адреса: АДРЕСА_10 .
Відповідно до вимог ст. ст. 2, 38, 91 КПК України на орган досудового розслідування покладається вжиття заходів щодо швидкого, всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, виявлення події кримінального правопорушення, осіб, які його вчинили, інших обставин, що підлягають доказуванню, і тим самим забезпечення ефективного досудового розслідування.
Відповідно до ч. 1 ст. 159 КК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
З метою виконання завдань кримінального провадження, у сторони обвинувачення виникла необхідність у отриманні документації, яка знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_13 , що має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження у вигляді тимчасового доступу стороною обвинувачення подані слідчому судді докази обставин, на які вони посилаються.
Таким чином, слідчий суддя приходить до висновку, що у розпорядженні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_13 об`єктивно можуть знаходитись оригінали документів зазначені у клопотанні, що мають значення для досудового розслідування.
Отже, слідчим доведено значення документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні, можливість використання як доказів відомостей, що містяться у них, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою даних, які містяться у документах.
Щодо вилучення оригіналів слід зазначити, що слідчий суддя не вбачає підстав для задоволення клопотання в частині вилучення оригіналів документів, так як матеріали клопотання не містять даних щодо призначення будь яких експертиз та підстав для вилучення оригіналів.
Враховуючи наведене, слідчий суддя приходить до висновку про часткове задоволення клопотання слідчого.
Керуючись ст. ст. 159, 163-164 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити частково.
Зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_13 (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), юридичною адресою якої є: АДРЕСА_11 , надати прокурору відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_19 , слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю вилучення їх копій, а саме:
-всіх документів обліково-реєстраційної справи підприємства ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_15 (ІПН НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_12 ), та податкову звітність в тому числі:
-договорів про визнання електронних документів, заяву-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису», заяви на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката відкритого ключа, заявки на формування посиленого сертифіката ЕЦП, паспортні дані та реєстраційні номери облікової картки платника податків, що подавались до акредитованого центру сертифікації ключів та інших документів щодо одержання кваліфікованого електронного підпису для подання податкової звітності, в копії облікової справи вказаних суб`єктів господарювання, IP адреси, з яких подавалась податкова звітність вказаних суб`єктів господарювання, в копії матеріалів листування з питань сплати податків, зборів, обов`язкових платежів, в тому числі направлених запитів ДФС (ДПС) про надання інформації та документальних підтверджень, інформацію стосовно сплати податкових платежів останніми, інформацію про всі відкриті банківські рахунки, перелік розрахункових рахунків, які відкривались підприємством з моменту реєстрації по теперішній час, структурувавши інформацію наступним чином: МФО, назва банку, номер розрахункового рахунку, дата відкриття та закриття, валюта, роздруківку всіх особових рахунків підприємства з нарахування та сплати податків з моменту реєстрації по теперішній час проведених податкових перевірок з долученням копій документів щодо їх результатів.
В іншій частині клопотання відмовити.
Відповідно до ч.1 ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала діє до 21.01.2025 року та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 21.11.2024 |
Оприлюднено | 25.11.2024 |
Номер документу | 123226572 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Михальченко А. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні