ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 листопада 2024 рокуЛьвівСправа № 460/1723/24 пров. № А/857/11041/24
Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Коваля Р. Й.,
суддів Гуляка В. В.,
Ільчишин Н. В.,
розглянувши у письмовому провадженні у місті Львові апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 22 березня 2024 року (ухвалене у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження у м. Рівному суддею Комшелюк Т. О.) у справі № 460/1723/24 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Державної установи «Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Рівненській області» про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
У лютому 2024 року ОСОБА_1 (далі також позивач) звернувся до Рівненського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної установи «Територіальне медичне об`єднання МВС України по Рівненській області» (далі також відповідач ), в якому просив:
-зобов`язати Державну установу "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Рівненській області видати довідку про грошове забезпечення ОСОБА_1 відповідно до ст. ст. 43, 51, 63 Закону України № 2262-ХІ від 09.04.1992 Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб (зі змінами і доповненнями) у зв`язку з введенням, нового, щомісячного, додаткового виду грошового забезпечення, добовим нарядом чергової служби органів (підрозділів) Національної поліції - доплати за службу у нічний час передбачуваної постановою Кабінету Міністрів України №988 від 11.11.2015 Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції із обов`язковим врахуванням, збереженням основних і додаткових розмірів щомісячних видів грошового забезпечення, надбавок, доплат, премії у відсотках встановлених у попередньому перерахунку пенсії та доплати за службу в нічний час у розмірі 35 відсотків посадового окладу з розрахунку за кожну годину служби в нічний час відповідно до зазначеної вище постанови, виходячи із вислуги 28 років із розрахунку 74 % сум основних та додаткових видів грошового забезпечення.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що з доплата за службу в нічний час є складовою грошового забезпечення для поліцейських добових нарядів під час чергування, поліцейських, які виконують службові обов`язки в нічний час. Зазначає, що звернувся до відповідача із заявою про видачу довідки з урахуванням доплати за службу в нічний час, на що отримав відмову.
Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 22 березня 2024 року у задоволенні позову відмовлено.
Не погодившись із вказаним судовим рішенням, його оскаржив позивач, який просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким позов задовольнити. Зазначає, що суд першої інстанції при ухваленні оскаржуваного рішення допустив неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи, порушив норми матеріального та процесуального права.
В обґрунтування доводів апеляційної скарги зазначає, що доплата за службу у нічний час у розмірі 35 % посадового окладу здійснювалась відповідно до Указу Президента України № 926/96 від 4.X.1996 «Про умови грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу та оплати праці працівників органів внутрішніх справ».
Відповідно до зазначеного нормативного документу проводилася доплата за службу у нічний час тому, що посада помічника начальника - чергової частини - оперативного чергового чергової частини штабу УМВС України у Рівненській області, з якої він був звільнений 2 червня 2000 року на пенсію за віком безпосередньо була пов`язана з виконанням службових обов`язків 24 години на добу, де 8 годин з 22.00 до 06.00 припадало на виконання службових обов`язків в нічний час.
Висновки суду щодо того, що «нічні» виплачувалися не щомісяця і не були систематичними є помилковим, тому що доплата за службу у нічний час виплачувалася черговим добових нарядів, які безпосередньо несли службу у нічний час. Відповідно до графіка чергування складався табель обліку робочого часу у нічний час співробітником добового наряду чергової частини. Доплата за службу у нічний час залежала від фактично відпрацьованих годин співробітником добового наряду у нічний час. І це чітко видно у розрахункових листах за 1998 - 2000 роки.
Зазначає, що посада, з якої його було звільнено на пенсію за кваліфікаційними характеристиками, функціональністю та організаційним рівнем рівнозначна посаді старшого інспектора з особових доручень, оперативного чергового чергової частини ГУ НП України у Рівненській області входить до складу У правління організаційного-аналітичного та оперативного реагування ГУ НП У країни у Рівненській області. А тому введення доплати за службу у нічний час для діючих поліцейських добових нарядів дає право на отримання нової довідки про грошове забезпечення.
У відзиві на апеляційну скаргу відповідач проти вимог скаржника заперечив. Зазначає, що доплата за роботу в нічний час не має щомісячного характеру, нараховується лише за ті години в місяці, які особа працювала в нічний час, тобто постійно коригується або зовсім не нараховується.
Вищий адміністративний суд в ухвалі від 22.05.2014 у справі № 2а/1270/2059/12 дійшов до аналогічного висновку, що доплата за роботу в нічний час носить періодичний, компенсаційний характер.
Про відсутність підстав для врахування доплати за службу у нічний час при здійсненні перерахунку пенсії колишньому працівнику органів внутрішніх справ зазначено в Постанові Верховного Суду від 19 серпня 2021 року у справі № 809/813/17.
Як підсумок Порядком проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України від 9 квітня 1992 року № 2262-XII «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», визначений виключний перелік видів грошового забезпечення, який враховується при здійсненні перерахунку пенсії і доплата за службу у нічний час, ним не передбачено.
Зазначений висновок узгоджується з правовою позицією, висловленою Верховним Судом у постановах від 14 травня 2019 року у справі № 639/2222/17, від 21 серпня 2019 року у справі № 295/2765/17, від 24 грудня 2020 року у справі № 803/867/17.
Відповідно до частини четвертої статті 229 КАС України у зв`язку з розглядом справи у письмовому провадженні фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла переконання, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.
Як встановлено судом, ОСОБА_1 02.06.2000 звільнений з органів внутрішніх справ на пенсію за віком з посади помічника начальника чергової частини оперативного чергового чергової частини штабу УМВС України в Рівненській області.
Позивач перебуває на обліку в ГУ ПФУ у Рівненській області та отримує пенсію за вислугою років відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».
На підставі грошового атестату № 50 від 28.06.2000, позивачу призначена пенсія. Як видно з цього грошового атестата, доплата за роботу в нічний час у ньому відсутня.
Отже, доплата за роботу в нічний час у розмірі 35 % посадового окладу при обчисленні пенсії позивачу не включена.
Надалі позивачу здійснювались перерахунки пенсії, зокрема, перерахунок пенсії на підставі довідки № 5/435 від 14.03.2018 до якої включено: посадовий оклад 2700 грн, оклад за військове звання (підполковник міліції) 2200 грн, надбавка за вислугу років 50 % 2450 грн, надбавка за роботу в умовах режимних обмежень 10 % 270 грн та премія 4 % 304,80 грн. Всього в сумі 7924 грн. Доплата за роботу в нічний час у розмірі 35 % посадового окладу в довідку не включена.
29.06.2021 позивачу видана довідка № 831 за листопад 2019 року про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії в якій зазначено такі складові: посадовий оклад 2700 грн, оклад за спеціальним званням (підполковник міліції) 2200 грн, надбавка за вислугу років 50 % 2450 грн, надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції 53,38 % - 3923,43 грн, надбавка за роботу в умовах режимних обмежень 10 % 270 грн та премія 52,48 % 6057,99 грн. Всього в сумі 17601,42 грн. Доплата за роботу в нічний час у розмірі 35 % посадового окладу в довідку не включена.
12.02.2023 позивач звернувся до відповідача із заявою підготовку та надання до ГУ ПФУ у Рівненській області нової довідки про розмір грошового забезпечення із зазначенням у ній доплати за роботу в нічний час, відповідно до Постанови КМУ № 988 від 11.05.2015.
Листом від 14.03.2023 № 33/38-446 відповідач повідомив позивачу про відсутність правових підстав для оформлення та надання довідки про грошове забезпечення, оскільки доплати за службу в нічний час не має постійного характеру та виплачується поліцейським, залучення яких до служби в нічний час підтверджене відповідними документами, за минулий час одночасно з виплатою грошового забезпечення за поточний місяць. Довідка від 29.06.2021 № 831 про розмір грошового забезпечення позивача, видана з урахуванням складових, передбачених постановою № 988 та які фактично були виплачені в листопаді 2019 за прирівняною посадою поліцейського старший оперуповноважений апарату ГУНП.
Вважаючи дії відповідача щодо відмови у видачі довідки із зазначенням у ній доплати за роботу в нічний час протиправними, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Приймаючи оскаржуване рішення суд першої інстанції дійшов висновку, що оскільки доплата за роботу у нічний час не була постійною та у грошовому атестаті та довідках не зазначена, то для перерахунку пенсії позивачу не враховувалась.
З огляду на викладене, відмова відповідача у підготовці і наданні до ГУПФ України у Рівненській області оновленої довідки про розмір грошового забезпечення позивача із зазначенням доплати за роботу у нічний час, є правомірною.
Такі висновки суду першої інстанції, на переконання колегії суддів апеляційного суду, відповідають нормам матеріального права, фактичним обставинам справи і є правильними з огляду на таке.
Відповідно до приписів частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною другою статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Спеціальним законом, який регулює правовідносини у сфері пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, є Закон України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (далі також -Закон № 2262-ХІІ), нормами якого держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв`язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону № 2262-ХІІ військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, які мають право на пенсійне забезпечення, пенсії відповідно до цього Закону призначаються і виплачуються після звільнення їх зі служби.
Частиною третьою статті 43 Закону № 2262-ХІІ визначено, що пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Статтею 63 Закону № 2262-ХІІ передбачено, що перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей у зв`язку із введенням в дію цього Закону проводиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку.
Якщо пенсіонер згодом подасть додаткові документи, які дають право на подальше підвищення пенсії, то пенсія перераховується за нормами цього Закону. При цьому перерахунок провадиться за минулий час, але не більш як за 12 місяців з дня подання додаткових документів і не раніше, ніж з дня введення в дію цього Закону.
Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.
Отже, Кабінету Міністрів України делеговано право встановлювати умови і порядок перерахунку пенсій, а також розміри складових грошового забезпечення для його проведення, відповідно до чого 11.11.2015 КМУ прийняв постанову № 988, пунктом 1 якої установлено, що грошове забезпечення поліцейських складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.
Відповідно до приписів статті 94 Закону України «Про Національну поліцію» та Постанови № 988, з метою впорядкування структури та умов грошового забезпечення поліцейських та курсантів вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання, які здійснюють підготовку поліцейських, затверджено Порядок № 260.
Пунктом 3 Порядку № 260 передбачено, що грошове забезпечення поліцейських визначається залежно від посади, спеціального звання, стажу служби в поліції, інтенсивності та умов служби, кваліфікації, наукового ступеня або вченого звання. До складу грошового забезпечення входять: 1) посадовий оклад; 2) оклад за спеціальним званням; 3) щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер); 4) премії; 5) одноразові додаткові види грошового забезпечення.
Порядком № 260, зокрема, установлено такі додаткові види грошового забезпечення: надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції (пункт 4); надбавка за безперервний стаж на шифрувальній роботі (пункт 5); надбавка за виконання функцій державного експерта з питань таємниць (пункт 6); надбавка за службу в умовах режимних обмежень (пункт 7); надбавка за почесне звання «заслужений» (пункт 8); доплата за науковий ступінь з відповідної спеціальності (пункт 9); доплата за вчене звання (пункт 10); доплата за службу в нічний час (пункт 11).
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016 (далі Закон № 1774-VIII) частину четверту статті 63 Закону № 2262-ХІІ викладено у такій редакції: «Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій».
Пунктом 3 постанови КМУ від 21.02.2018 № 103 «Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб» (далі Постанова №103) вирішено перерахувати з 1 січня 2016 року пенсії, призначені згідно із Законом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) за прирівняною посадою з розміру грошового забезпечення поліцейського, враховуючи відповідні оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 року відповідно до Постанови № 988. Розмір премії визначається у середніх розмірах, що фактично виплачені за відповідною посадою (посадами) поліцейського за січень 2016 року.
Згідно з пунктом 5 Постанови № 103 перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) відповідно до пункту 3 цієї постанови проводиться на підставі довідок про розміри грошового забезпечення, поданих Міністерством внутрішніх справ органам Пенсійного фонду України до набрання чинності цією постановою, або довідок, додатково оформлених та поданих відповідно до Порядку № 45.
Пунктом 6 Постанови № 103 внесені зміни до Порядку № 45 зокрема пунктом 1 Порядку № 45 передбачено, що пенсії, призначені відповідно до Закону № 2262-ХІІ, у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію згідно із Законом, перераховуються на умовах та в розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 5 Порядку № 45 під час перерахунку пенсій використовуються такі види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною або аналогічною посадою та військовим (спеціальним) званням. Особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) перерахунок пенсії з 1 січня 2016 року проводиться з розміру грошового забезпечення за прирівняною посадою поліцейського, враховуючи оклади за посадою, спеціальним званням, відсоткову надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за січень 2016 року відповідно до Постанови № 988. Розмір премії визначається у середніх розмірах, що фактично виплачені за відповідною посадою (посадами) поліцейського за січень 2016 року. Подальші перерахунки здійснюються з урахуванням складових грошового забезпечення, передбачених абзацом першим цього пункту.
Постановою № 103 доповнено Порядок № 45 додатком 3, який визначає форму довідки про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсій для осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції). За змістом цієї довідки грошове забезпечення передбачає: посадовий оклад, підвищення посадового окладу, надбавка за стаж служби, надбавка за службу в умовах режимних обмежень, надбавка за почесне звання «заслужений» чи «народний», доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук чи вчене звання, інші надбавки, які мають постійний характер та визначені Постановою № 988, премія.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12.12.2018 у справі №826/3858/18, залишеного без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 05.03.2019 та постановою Верховного Суду від 12.11.2019, визнано протиправними та нечинними пункти 1, 2 Постанови № 103 та зміни до пункту 5 і додатку 2 Порядку № 45.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва у справі № 826/12704/18 від 14.05.2019, залишеного без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 19.11.2019, визнано протиправним та скасовано пункт 3 Постанови № 103.
Ухвалюючи зазначене вище рішення, суд зазначив, що пункт 3 Постанови № 103 звужує зміст та обсяг існуючих прав і свобод, оскільки скасовує надбавки, доплати, підвищення і премії, які отримували пенсіонери органів внутрішніх справ (міліції) під час служби, та які враховувались при попередніх перерахунках пенсій, тому, на думку суду, змінює умови і норми пенсійного забезпечення осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) або за прирівняними до них посадами, а тому є протиправним та такими, що не відповідає правовим актам вищої юридичної сили.
Пункт 3 вказаної постанови фактично зменшував виплати пенсії у відсотковому вимірі та звужував складові грошового забезпечення пенсіонерів органів внутрішніх справ, які підлягають врахуванню при обрахунку пенсії вказаним особам.
Отже, з 19.11.2019 (дня набрання законної сили рішенням по справі № 826/12704/18), пункт 3 Постанови № 103 втратив чинність, а інші нормативні акти, які б надалі обмежували склад та розмір грошового забезпечення осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції) для обчислення та перерахунку пенсії, відсутні.
Відтак, з цієї дати виникли підстави для перерахунку пенсій (перерахованих з 01.01.2016), призначених згідно із Законом № 2262-XII, з урахуванням розміру посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням та відсоткової надбавки за вислугу років, а також щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, виходячи з розміру складових, розрахованих згідно з Постановою № 988 та відповідно до вимог статей43, 63 Закону № 2262-XII.
Як видно з матеріалів справи, грошовий атестат, з врахуванням якого позивачу призначена пенсія, не містить доплати за роботу у нічний час, отже для перерахунку пенсії позивача така доплата не враховувалась.
Додані позивачем розрахункові листки за 1998, 1999, 2000 роки підтверджують, що «нічні» виплачувались позивачу не щомісячно, отже не були системними.
Також, відповідачем сформовано та подано до Головного управління Пенсійного фонду України довідку про грошове забезпечення позивача за № 5/435 від 14.03.2018 для перерахунку пенсії позивача, відповідно, управління зобов`язане було здійснити перерахунок такої пенсії згідно із такою довідкою. До вказаної довідки включені види грошового забезпечення, які передбачені для поліцейських, тобто постановою Кабінету Міністрів України 11.11.2015 № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції», в тому числі премія, а також надбавку за роботу в умовах режимних обмежень особам, яким вона була встановлена на день звільнення зі служби. При цьому, доплата за роботу у нічний час у довідці теж відсутня.
Крім того, 29.06.2021 позивачу видана довідка № 831 за листопад 2019 року про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії в якій зазначено такі складові: посадовий оклад, оклад за спеціальним званням (підполковник міліції), надбавка за вислугу років 50 %, надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції 53,38 %, надбавка за роботу в умовах режимних обмежень 10 % та премія 52,48 %. І доплата за роботу у нічний час у довідці відсутня.
З наведеного видно, що оскільки доплата за роботу у нічний час не була постійною та у грошовому атестаті та довідках не зазначена, то для перерахунку пенсії позивачу не враховувалась.
Враховуючи наведене, колегія суддів апеляційного суду погоджується з висновком суду першої інстанції про те, відмова відповідача у підготовці і наданні до ГУПФ України у Рівненській області оновленої довідки про розмір грошового забезпечення позивача із зазначенням доплати за роботу у нічний час, є правомірною.
Про відсутність підстав для врахування доплати за службу у нічний час при здійсненні перерахунку пенсії колишньому працівнику органів внутрішніх справ зазначено в Постанові Верховного Суду від 19 серпня 2021 року у справі № 809/813/17.
Також висновок щодо того, що при здійсненні перерахунку пенсії доплата за службу у нічний час не враховується висловлений Верховним Судом у постановах від 14 травня 2019 року у справі № 639/2222/17, від 21 серпня 2019 року у справі № 295/2765/17, від 24 грудня 2020 року у справі № 803/867/17.
За таких обставин колегія суддів приходить до переконання, що місцевий суд повно і всебічно дослідив і оцінив обставини по справі, надані сторонами докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює, та погоджується з висновком суду першої інстанції про необхідність відмови у задоволенні позовних вимог.
Статтею 316 КАС України передбачено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
З урахуванням викладеного, рішення суду першої інстанції є законним, доводи апеляційної скарги зроблених судом першої інстанції висновків не спростовують, тому підстави для скасування чи зміни рішення суду першої інстанції відсутні.
Керуючись ст. ст. 229, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 22 березня 2024 року без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає оскарженню в касаційному порядку, крім випадків, передбачених пунктом 2 частини п`ятої статті 328 КАС України.
Головуючий суддя Р. Й. Коваль судді В. В. Гуляк Н. В. Ільчишин
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.11.2024 |
Оприлюднено | 25.11.2024 |
Номер документу | 123241214 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Коваль Роман Йосипович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні