Рішення
від 25.11.2024 по справі 280/8914/24
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

25 листопада 2024 року Справа № 280/8914/24 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого Лазаренка М.С., розглянув в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, просп. Соборний, буд. 166; код ЄДРПОУ ВП 44118663)

до Підприємства споживчої кооперації "Виробничо-торгівельне підприємство "Універсал" Запорізької обласної спілки споживчих товариств" (69014, м. Запоріжжя, вул. Базова, буд. 1; код ЄДРПОУ 01751688)

про стягнення коштів платника податків, який має податковий борг,-

ВСТАНОВИВ:

24.09.2024 Головне управління ДПС у Запорізькій області (далі позивач) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою до Підприємства споживчої кооперації "Виробничо-торгівельне підприємство "Універсал" Запорізької обласної спілки споживчих товариств" (далі відповідач), в якій позивач просить суд стягнути з Підприємства споживчої кооперації "Виробничо-торгівельне підприємство "Універсал" Запорізької обласної спілки споживчих товариств", яке має податковий борг, з рахунків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, електронних гаманців в емітентах електронних грошей, що обслуговують такого платника податків, а також за рахунок готівки, що належить платнику податків, кошти у сумі податкового боргу наступних податків:

- з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 964 486 грн. 04 коп., які зарахувати на р/р UA218999980313010029000008001; отримувач - ГУК у Зап.обл./Запорізька обл/14060100; код отримувача 37941997: банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банк отримувача 899998: код класифікації доходів бюджету 14060100;

- з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у сумі 9 461 грн. 22 коп., які зарахувати на р/р UA818999980333149340000008479; отримувач - ГУК у Зап.обл./Запорізька обл/11010100; код отримувача 37941997: банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банк отримувача 899998: код класифікації доходів бюджету 11010100;

- з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата у сумі 39 902 грн. 90 коп., які зарахувати на р/р UA208999980333189342000008479; отримувач - ГУК у Зап.обл./Запорізька обл/11010400; код отримувача 37941997: банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банк отримувача 899998: код класифікації доходів бюджету 11010400;

- з військового збору у сумі 2 786 грн. 23 коп., які зарахувати на р/р UA728999980313050063000008001; отримувач - ГУК у Зап.обл./Запорізька обл/11011000; код отримувача 37941997: банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банк отримувача 899998: код класифікації доходів бюджету 11011000;

- з адміністративних штрафів та інших санкцій у сумі 23 451 грн. 20 коп., які зарахувати на р/р UA558999980313060106000008479; отримувач - ГУК у Зап.обл./Запорізька обл/21081100; код отримувача 37941997: банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банк отримувача 899998: код класифікації доходів бюджету 21081100.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у відповідача наявний узгоджений податковий борг. З метою погашення податкового боргу, боржнику (відповідачу) направлялась податкова вимога, проте відповідачем заборгованість погашена не була. В зв`язку з чим, позивач звернувся до суду з даним позовом.

30.09.2024 ухвалою суду відкрито провадження в адміністративній справі № 280/8914/24 за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін.

Відповідно до частини 1 статті 174 КАС України ухвала про відкриття провадження у справі надсилається учасникам справи, а також іншим особам, якщо від них витребовуються докази, в порядку, встановленому статтею 251 цього Кодексу.

Ухвалу про відкриття провадження у справі направлено відповідачу за адресою місця реєстрації. Також, відповідачем отримано ухвалу через систему «Електронний суд» 30.09.2024 о 18:15.

Заперечення проти позовних вимог викладено у відзиві на позовну заяву, який надійшов до суду 18.10.2024 за вх. №48028. В обґрунтування заперечень відповідач посилається на те, що позивачем двічі нараховано штрафні санкції за один період перевірки, про що не зазначено в позовній заяві. Позивачем проведено камеральну перевірку підприємства відповідача з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних з датою виписки Податкових накладних квітень 2020р., лютий 2022р., квітень 2022р., травень 2022р., червень 2022р., липень 2022р. серпень 2022р., вересень 2022р., жовтень 2022р., листопад 2022р., грудень 2022р., про що складено акт камеральної перевірки від 13.03.2024 №2224/08-01-04-12/01751688 та податковим повідомленням-рішенням від 09.04.2024 №0043280412 застосовано штрафні санкції.

Водночас, у даній справі позивач обґрунтовує наявність у відповідача податкового боргу, що виник внаслідок проведеної камеральної перевірки, за результатом якої складено акт від 28.03.2024 №583/08-01-04-06/1751688. На підставі цього акту винесене податкове повідомлення-рішення «Ш» від 29.04.2024 №0062380406 про нарахування штрафу у сумі 794 059,08 грн. Штраф застосований за несвоєчасну сплату самостійно узгоджених зобов`язань зі сплати ПДВ, який включає у себе період з 2020 року по 2023рік.

Також зазначає, що податкові зобов`язання, які виникли на підставі самостійно поданих до контролюючого органу декларацій №9201840701 від 19.07.2024 за червень 2024 року у сумі 150733 грн, №9239920884 від 19.08.2024 за липень 2024 року на суму 78013 грн були сплачені у строк, що підтверджується платіжною інструкцією №12786 від 25.09.2024 та платіжною інструкцією №12729 від 27.08.2024.

Представником відповідача 29.10.2024 долучено до матеріалів справи платіжні інструкції: №1583-к/08 від 18.10.2024 на суму 28279,49 грн; №1440-к/08 від 19.09.2024 на суму 8819,89 грн; №OAHC0N3EBR від 17.10.2024 на суму 18455,20 грн; №O9NC01T9UP від 23.09.2024 на суму 1203,50 грн.

Як зазначає представник відповідача, згідно зазначених платіжних інструкцій позивач стягнув з відкритих рахунків податковий борг на суму 56757,08 грн.

25.10.2024 ухвалою суду у задоволенні заяви представника відповідача про зупинення провадження у справі відмовлено.

07.11.2024 представник відповідача долучив до матеріалів справи платіжні інструкції: №OB5C08Z4CU від 05.11.2024 на суму 3147,00 грн; №1674-к/08 від 05.11.2024 на суму 81206,66 грн; №1670-к/08 від 05.11.2024 на суму 81206,66 грн. Зазначає, що після відкриття провадження у даній справі було списано з відкритих рахунків відповідача податковий борг у сумі 222317,40 грн.

Позивачем 11.11.2024 надано відповідь на відзив. Зазначено, що податковий борг відповідача, який виник на підставі податкового повідомлення-рішення від 29.04.2024 №0062380406 про нарахування штрафних санкцій у сумі 794 059,08 грн, є узгодженим відповідно норм Податкового кодексу України. Згідно інтегрованої картки по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у відповідача наявний податковий борг у сумі 1173634,04 грн. Кошти, сплачені відповідачем, були зараховані згідно з черговістю виникнення податкового боргу.

Враховуючи приписи частини 5 статті 262 КАС України справа розглядалася за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні).

Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складання повного судового рішення (частина 5 статті 250 КАС України).

Згідно з частиною 4 статті 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, суд встановив наступне.

Підприємство споживчої кооперації "Виробничо-торгівельне підприємство "Універсал" Запорізької обласної спілки споживчих товариств" (код ЄДРПОУ 01751688) зареєстровано в якості юридичної особи та перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Запорізькій області.

Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ (далі - ПК України) передбачено обов`язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Ко дексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до даних інтегрованої картки платника податків, за відповідачем рахується податковий борг:

- з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 964 486 грн. 04 коп.;

- з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у сумі 9 461 грн. 22 коп.;

- з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата у сумі 39 902 грн. 90 коп.;

- з військового збору у сумі 2 786 грн. 23 коп.;

- з адміністративних штрафів та інших санкцій у сумі 23 451 грн. 20 коп.

Загальна сума податкової заборгованості у розмірі 1040087,59 грн. виникла на підставі наступного.

Податковий борг зі сплати податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати, податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку ішних ніж заробітна плата, військового збору та адміністративний штраф виникли на підставі проведеної позивачем документальної планової виїзної перевірки, за результатами якої складено акт 01.09.2021 №8142/08-01-07-02/01751688.

На підставі акта перевірки відповідачем прийнято податкові повідомлення-рішення:

- форми «Д» від 04.10.2021 №00141100717, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов`язання у сумі 9 461,22 грн., в т.ч.: 9 328,77 грн. за штрафними санкціями та пеня у розмірі 132,45 грн.;

- форми «Д» від 04.10.2021 №00141120717, яким відповідачу збільшено суму грошового зобов`язання у сумі 39 902,90 грн., в т.ч.: 26696,89 грн. за податковими зобов`язаннями, 6088,06 грн. за штрафними санкціями та пеня у розмірі 7117,95 грн.;

- форми «ПС» від 01.10.2021 №00140760702 яким до відповідача застосовано штрафні санкції у розмірі 23451,20 грн.

Вказані податкові повідомлення-рішення направлено відповідачу засобами поштового зв`язку за його місцезнаходженням, вручено 11.10.2021.

Податковий борг з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) виник на підставі проведеної позивачем камеральної перевірки, за результатами якої складено акт від 28.03.2024 №583/08-01-04-06/1751688, прийнято податкове повідомлення-рішення форми «Ш» від 29.04.2024 №0062380406, яким відповідача зобов`язано сплатити штраф у сумі 794 059,08 грн. Також, позивачем на підставі ст. 129 ПК України нараховано пеню у сумі 3 253,58 грн.

Вказане податкове повідомлення-рішення направлено відповідачу засобами поштового зв`язку за його місцезнаходженням, проте повернуто на адресу контролюючого органу із зазначенням причини невручення.

Слід зазначити, що відповідно до п. 58.3 ст. 58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Пунктом 42.2 ст. 42 ПК України передбачено, що документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Абзацом першим пункту 45.2 статті 45 ПК України визначено, що податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

За таких обставин, всі вищезазначені податкові повідомлення-рішення вважаються врученими платнику податків, докази їх оскарження відповідачем в матеріалах справи відсутні. Звідси, вказані податкові повідомлення-рішення вважаються узгодженими.

Згідно з п. 58.1 ст. 58 Податкового кодексу України, контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян).

Відповідно до п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Крім того, відповідачем надавались декларації:

- №9201840701 від 19.07.2024 в якій самостійно визначено податкове зобов`язання, яке сплачується до державного бюджету за червень 2024 року у сумі 150733,00 грн.;

- №9239920884 від 19.08.2024 в якій самостійно визначено податкове зобов`язання, яке сплачується до державного бюджету за липень 2024 року у сумі 78 013,00 грн.

Пунктом 46.1 ст. 46 ПК України визначено, що податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов`язання, у тому числі податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску.

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ст. 49 Кодексу).

Згідно з п. 56.11 ст. 56 ПК України, не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.

Тобто, сума податкового зобов`язання, визначена відповідачем самостійно у вищевказаній податковій декларації, не є спірною.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Надані представником відповідача платіжні інструкції №12786 від 25.09.2024 на суму 101107,00 грн, №12729 від 27.08.2024 на суму 78 013,00 грн підтверджують перерахунок відповідачем коштів на спеціальний рахунок для сплати податку на додану вартість.

Згідно з пунктом 201-1.2 статті 201-1 ПК України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Розрахунки з бюджетом у системі електронного адміністрування податку на додану вартість здійснюються з цих рахунків, крім випадку, передбаченого абзацом другим пункту 87.1 статті 87 цього Кодексу.

Судом установлено, що перераховані кошти на підставі вищезазначених платіжних інструкцій зараховувалася в погашення податкового боргу з дотриманням норм чинного законодавства відповідно до черговості погашення податкового боргу, як це передбачено пунктом 87.9 статті 87 Глави 9 ПК України.

Відповідно п. 87.9 статті 87 ПК України разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Спрямування коштів платником податків на погашення грошового зобов`язання перед погашенням податкового боргу забороняється, крім випадків спрямування цих коштів на виплату заробітної плати та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

За таких обставин, сума податкового зобов`язання, визначена відповідачем самостійно у вищевказаних податкових деклараціях не сплачена.

У зв`язку з несплатою платником податків узгоджених сум податкових зобов`язань, податковим органом вживались заходи щодо стягнення податкової заборгованості у встановленому законодавством порядку. Так, відповідачу направлено податкову вимогу форми «Ю» №867-49/830 від 14.03.2018, яка вручена 21.03.2018.

Згідно з пунктом 59.5 статті 59 ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

Відповідно до пп. 129.1.2 п. 129.1 ст.129 ПК України нарахування пені розпочинається при нарахуванні контролюючим органом за результатами перевірки податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, у разі виявлення його заниження - на суму такого заниження, починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків цього зобов`язання за відповідний податковий (звітний) період, щодо якого виявлено заниження, та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Згідно із абз. 2 п.120.4 ст.129 ПК України на суми заниження податкового зобов`язання, визначеного підпунктами 129.1.2 та 129.1.4 пункту 129.1 цієї статті, нараховується пеня за кожний календарний день заниження податкового зобов`язання, включаючи день настання строку погашення податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

Відповідно до п.п.129.3.4-1 п. 129.3 ст. 129 ПК України нарахування пені, передбаченої підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті, закінчується в день настання строку погашення грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами перевірки. Така пеня нараховується в день закінчення її нарахування за весь період, заниження податкового зобов`язання, починаючи з дня, визначеного підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті, по день закінчення.

Таким чином, у зв`язку з заниженням податкових зобов`язань платнику податків нараховується пеня.

Згідно із п. п. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючий орган має право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, зрахунків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, електронних гаманцівв емітентах електронних грошей, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до пп. 95.1 - 95.4 ст. 95 ПК України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги. Стягнення коштів з рахунків/електронних гаманців платника податків у банках, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. Контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Щодо позиції представника відповідача, яка полягає у протиправності дій позивача у подвійному нарахуванні штрафних санкцій, суд зазначає наступне.

Нормами ПК України встановлено чіткий порядок погашення заборгованості платників податків перед бюджетом та визначено перелік заходів, які повинен здійснити контролюючий орган для стягнення податкового боргу.

Предметом доказування є обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги чи заперечення або які мають інше значення для вирішення справи та які належить встановити при ухваленні судового рішення у справі.

У межах розгляду справи за позовом суб`єкта владних повноважень про стягнення заборгованості суд позбавлений процесуальної можливості здійснювати правовий аналіз питання правомірності нарахованих контролюючим органом грошових зобов`язань.

Оцінка податкового правопорушення, щодо якого сформоване податкове повідомлення-рішення, як акт індивідуальної дії, чи правомірності нарахування пені має здійснюватися судом у провадженні за позовом платника податків про оскарження такого акта індивідуальної дії чи дій щодо нарахування пені.

У спорах за позовом контролюючого органу про стягнення з платника податку податкового боргу встановленню та дослідженню підлягають, зокрема, факт узгодженості грошового/податкового зобов`язання, факт оскарження платником податку у передбаченому порядку (адміністративному та/або судовому) податкового повідомлення-рішення, чи є останнє узгодженим з огляду на наявність (відсутність) процедури оскарження, факт сплати/несплати платником податку узгодженого грошового зобов`язання, зокрема і самостійно визначеного платником податку, протягом строків, визначених законодавством, факт направлення та вручення платнику контролюючим органом податкової вимоги, дотримання позивачем порядку здійснення цього заходу та інше.

Суд звертає увагу, що в адміністративному судочинстві діє принцип диспозитивності, який покладає на суд обов`язок вирішувати лише ті питання, про вирішення яких його просять сторони у справі (учасники спірних правовідносин).

В межах розгляду справи за позовом суб`єкта владних повноважень про стягнення заборгованості суд позбавлений процесуальної можливості здійснювати правовий аналіз питання правомірності нарахованих контролюючим органом грошових/податкових зобов`язань, що визначені (нараховані) платнику податковим повідомленням-рішенням.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 04.02.2020 у справі №817/4186/13-а, від 21.08.2019 у справі №2340/4023/18, від 05.03.2020 у справі №804/8630/16, від 12.07.2022 у справі №160/7345/20, від 15.06.2023 у справі №160/13436/22.

Як встановлено ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи, що відповідачем не спростовано доводів позивача та не надано суду доказів повного погашення податкового боргу, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

На підставі викладеного, суд вважає позов обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Згідно ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись статтями 139, 241, 243, 244, 245, 246 та 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, просп. Соборний, буд. 166, код ЄДРПОУ ВП 44118663) до Підприємства споживчої кооперації "Виробничо-торгівельне підприємство "Універсал" Запорізької обласної спілки споживчих товариств" (69014, м. Запоріжжя, вул. Базова, буд. 1; код ЄДРПОУ 01751688) про стягнення коштів платника податків, який має податковий борг - задовольнити у повному обсязі.

Стягнути з Підприємства споживчої кооперації "Виробничо-торгівельне підприємство "Універсал" Запорізької обласної спілки споживчих товариств", яке має податковий борг, з рахунків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, електронних гаманців в емітентах електронних грошей, що обслуговують такого платника податків, а також за рахунок готівки, що належить платнику податків, кошти у сумі податкового боргу наступних податків:

- з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 964 486 грн. 04 коп., які зарахувати на р/р UA218999980313010029000008001; отримувач - ГУК у Зап.обл./Запорізька обл/14060100; код отримувача 37941997: банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банк отримувача 899998: код класифікації доходів бюджету 14060100;

- з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати у сумі 9 461 грн. 22 коп., які зарахувати на р/р UA818999980333149340000008479; отримувач - ГУК у Зап.обл./Запорізька обл/11010100; код отримувача 37941997: банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банк отримувача 899998: код класифікації доходів бюджету 11010100;

- з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку ішних ніж заробітна плата у сумі 39 902 грн. 90 коп., які зарахувати на р/р UA208999980333189342000008479; отримувач - ГУК у Зап.обл./Запорізька обл/11010400; код отримувача 37941997: банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банк отримувача 899998: код класифікації доходів бюджету 11010400;

- з військового збору у сумі 2 786 грн. 23 коп., які зарахувати на р/р UA728999980313050063000008001; отримувач - ГУК у Зап.обл./Запорізька обл/11011000; код отримувача 37941997: банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банк отримувача 899998: код класифікації доходів бюджету 11011000;

- з адміністративних штрафів та інших санкцій у сумі 23 451 грн. 20 коп., які зарахувати на р/р UA558999980313060106000008479; отримувач - ГУК у Зап.обл./Запорізька обл/21081100; код отримувача 37941997: банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банк отримувача 899998: код класифікації доходів бюджету 21081100.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення складено у повному обсязі та підписано суддею 25.11.2024.

Суддя М.С. Лазаренко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.11.2024
Оприлюднено27.11.2024
Номер документу123273703
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —280/8914/24

Рішення від 25.11.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 25.10.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні