Рішення
від 21.11.2024 по справі 580/8441/24
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 листопада 2024 року справа № 580/8441/24

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Каліновської А.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Соснівського відділу у місті Черкаси Центрально-Південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби, треті особами, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Центрально-Південне міжрегіональне управління Державної міграційної служби, Державна міграційна служба України, про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до Черкаського окружного адміністративного суду з позовом до Соснівського відділу у місті Черкаси Центрально-Південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби (далі-відповідач), треті особами, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Центрально-Південне міжрегіональне управління Державної міграційної служби (далі третя особа 1), Державна міграційна служба України (далі третя особа 2), в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Соснівського відділу у місті Черкаси Центрально-Південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби від 13.07.2024, яке було винесене за результатами розгляду пакету документів, які були подані ОСОБА_1 у зв`язку з набуттям громадянства Литовської Республіки;

- зобов`язати Соснівський відділ у місті Черкаси Центрально-Південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби направити подання про втрату громадянства України ОСОБА_1 .

Позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що 15.04.2021 наказом Міністра внутрішніх справ Литовської Республіки № 1V-329 «Про відновлення громадянства Литовської Республіки», який набув чинності 17.04.2021, було вирішено відновити громадянство Литовської Республіки ОСОБА_1 . Окрім цього, 21.09.2022 на адресу позивача було направлено відповідь на запит, у якій зазначено, що позивач отримав громадянство Литовської Республіки 15.04.2021, тобто тоді, коли позивачеві вже було повних 29 років. На підставі вищевикладеного, позивач звернувся до Соснівського відділу у місті Черкаси Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби, із заявою та відповідним пакетом документів про припинення громадянства України, у зв`язку з добровільним набуттям громадянства іншої країни. 14.05.2024 позивачем було отримано лист №7111-573/7111.1-24 від Соснівського відділу у місті Черкаси Центрально-Південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби, у якому зазначено, що до Соснівського відділу у місті Черкаси Центрально-Південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби було повернуто пакет документів щодо ініціювання процедури втрати громадянства України, у зв`язку з тим, що неможливо ініціювати таку процедуру, так як в пакеті документів відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття громадянства іншої країни. Згодом, листом Соснівського відділу у місті Черкаси Центрально-Південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби від 13.07.2024 №7111-802/7111.1-24 було зазначено, що провадження у справі щодо втрати громадянства України, ініційоване Соснівським відділом у місті Черкаси Центрально-Південним міжрегіональним управлінням Державної міграційної служби припинено, оскільки в матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття громадянином України громадянства іншої держави разом із документом, який підтверджує, що на момент такого набуття громадянин досяг повноліття. В той же самий день, відповідачем було винесено рішення про припинення провадження справи щодо втрати громадянства України громадянином України ОСОБА_1 від 13.07.2024, відповідно до якого, зазначено, що у зв`язку з тим, що в матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття громадянином України ОСОБА_1 громадянства іншої держави разом із документом, який підтверджує, що на момент такого набуття громадянин досяг повноліття, тому провадження по справі щодо припинення громадянства було вирішено припинити. Позивач зазначає, що у матеріалах провадження щодо припинення громадянства України була наявна інформацію стосовно того, коли саме він отримав громадянство Литовської Республіки, однак відповідач не врахував відповідну інформацію, внаслідок чого ним безпідставно було винесено рішення про припинення провадження щодо припинення громадянства України.

Ухвалою судді Черкаського окружного адміністративного суду прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у адміністративній справі, вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому проваджені).

Відповідач у встановлений судом строк відзив на позов не надав.

Третя особа 1 письмових пояснень не надала.

Від третьої особи 2 надійшли письмові пояснення, в яких зазначено, що позивач звернувся до Соснівського відділу з питання втрати громадянства України та надав копію наказу Міністерства внутрішніх справ Литовської Республіки від 15.04.2021 № 1V-329 та його нотаріально засвідчений переклад, згідно із яким постановлено відновити громадянство Литовської Республіки позивачу, народженому 22.07.1995 в Україні; копію листа Департаменту міграції при Міністерстві внутрішніх справ Литовської Республіки від 21.09.2022 та його нотаріально засвідчений переклад, згідно із яким Міністром внутрішніх справ Литовської Республіки 15.04.2021 наказом № ІV-329 «Про відновлення громадянства Литовської Республіки», який набув чинності 17.04.2021 відповідно до статті 9 та пункту 2 статті 32 Закону про громадянство Литовської Республіки, було вирішено відновити громадянство Литовської Республіки ОСОБА_2 , народженому 22.07.1995 в Україні. Згідно із пунктом 104 Порядку № 215, про виявлення підстави для втрати громадянства України особою, яка проживає на території України, територіальний підрозділ ДМС за місцем проживання особи повідомляє територіальний орган ДМС. Територіальний орган ДМС перевіряє наявність підстави для втрати громадянства України. У разі підтвердження наявності підстави для втрати громадянства України територіальний орган ДМС готує подання про втрату особою громадянства України та надсилає його разом із документами, передбаченими підпунктами «б» і «в» пункту 87 Порядку № 215 до ДМС. ДМС розглядає подання про втрату громадянства України та подані разом із ним документи. У разі підтвердження наявності підстави для втрати громадянства України ДМС затверджує подання про втрату громадянства України та надсилає його разом із поданими документами до Комісії при Президентові України з питань громадянства (далі - Комісія). 19.10.2023 посадовою особою Соснівського відділу підготовлено та направлено до Управління Державної міграційної служби України в Черкаській області, правонаступником якого є ЦПМУ ДМС, подання про втрату громадянства України позивачем. З метою направлення Подання до Комісії, воно було направлено ЦПМУ ДМС до ДМС. В ході розгляду Подання ДМС встановлено, що у матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття ОСОБА_1 громадянства іншої держави. Відповідно до пункту 103 Порядку № 215, ДМС перевіряє: відповідність оформлення поданих документів вимогам законодавства України; підтвердження документами виконання умов прийняття до громадянства України або виходу з громадянства України; відсутність підстав, за наявності яких прийняття до громадянства України або вихід із громадянства України не допускається. Якщо під час перевірки буде встановлено, що подані заявником документи не оформлені відповідно до вимог законодавства України, зазначені документи не пізніш як у місячний строк з дня їх надходження через територіальний орган ДМС повертаються до територіального підрозділу ДМС, до якого документи були подані заявником. Територіальний підрозділ ДМС не пізніш як у тижневий строк з дня повернення документів надсилає їх заявникові для усунення недоліків. Якщо заявник у двомісячний строк з дня повернення йому документів не усуває недоліки та не подає документи повторно, керівник територіального підрозділу ДМС приймає рішення про припинення провадження за цією заявою. Таким чином, листом ДМС від 23.04.2024 №6.4-4255/6.01-24 матеріали справи про втрату громадянства ОСОБА_1 відповідно до вимог статті 19 Закону № 2235-ІІІ через ЦПМУ ДМС повернуті до Соснівського відділу. Листом відповідача від 14.05.2024 № 7111-573/7111.1-24 позивача повідомлено про неможливість ініціювання втрати ним громадянства України, оскільки відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття ним громадянства іншої держави. Враховуючи те, що позивач у двомісячний строк з дня повернення йому документів не усунув недоліки та не подав документи повторно Соснівським відділом прийнято рішення про припинення провадження справи щодо втрати громадянства України громадянином України ОСОБА_1 . Листом відповідача від 13.07.2024 № 7111-802/7111.1-24 позивача про припинення провадження за його заявою повідомлено відповідно до вимог Порядку №215.

Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, судом встановлено наступне.

15.04.2021 наказом Міністра внутрішніх справ Литовської Республіки № 1V-329 «Про відновлення громадянства Литовської Республіки» було вирішено відновити громадянство Литовської Республіки ОСОБА_1 .

Департаментом міграції при Міністерстві внутрішніх справ Литовської Республіки на адресу позивача було направлено відповідь від 21.09.2022, у якій зазначено, що позивачу відновлено громадянство Литовської Республіки 15.04.2021.

На підставі вищевикладеного, позивач звернувся до Соснівського відділу у місті Черкаси Центрально-південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби, із заявою та відповідним пакетом документів про припинення громадянства України, у зв`язку з добровільним набуттям громадянства іншої країни.

14.05.2024 позивачем було отримано лист № 7111-573/7111.1-24 від Соснівського відділу у місті Черкаси Центрально-Південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби, у якому зазначено, що до Соснівського відділу у місті Черкаси Центрально-Південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби було повернуто пакет документів щодо ініціювання процедури втрати громадянства України, у зв`язку з тим, що неможливо ініціювати таку процедуру, так як в пакеті документів відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття громадянства іншої країни.

Листом Соснівського відділу у місті Черкаси Центрально-Південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби від 13.07.2024 №7111-802/7111.1-24 було зазначено, що провадження у справі щодо втрати громадянства України, ініційоване Соснівським відділом у місті Черкаси Центрально-Південного міжрегіонального управління Державної міграційної служби припинено, оскільки в матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття громадянином України громадянства іншої держави разом із документом, який підтверджує, що на момент такого набуття громадянин досяг повноліття.

13.07.2024 відповідачем було винесено рішення про припинення провадження справи щодо втрати громадянства України громадянином України ОСОБА_1 , відповідно до якого, зазначено, що у зв`язку з тим, що в матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття громадянином України ОСОБА_1 громадянства іншої держави разом із документом, який підтверджує, що на момент такого набуття громадянин досяг повноліття, тому провадження по справі щодо припинення громадянства було вирішено припинити.

Позивач вважає, що у матеріалах провадження щодо припинення громадянства України була наявна інформацію стосовно того, коли саме він отримав громадянство Литовської Республіки, однак відповідач не врахував відповідну інформацію, внаслідок чого ним безпідставно було винесено рішення про припинення провадження щодо припинення громадянства України.

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із пунктом 1 Положення про ДМС, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 360 (далі - Положення № 360), ДМС є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сферах міграції (імміграції та еміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів.

Пунктом 2 Положення № 360 передбачено, що ДМС у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.

Відповідно до пункту 3 Положення № 360, основними завданнями ДМС України, є, зокрема, реалізація державної політики у сферах міграції (імміграції та еміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів.

Підпунктом 3 пункту 4 Положення № 360 передбачено, що ДМС відповідно до покладених на неї завдань здійснює у межах компетенції провадження з питань прийняття до громадянства України і про припинення громадянства України та подає відповідні документи на розгляд Комісії при Президентові України з питань громадянства, а також забезпечує виконання рішень Президента України з питань громадянства.

ДМС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи та територіальні підрозділи, у тому числі міжрегіональні (пункт 7 Положення № 360).

Правовий зміст громадянства України, підстави і порядок його набуття та припинення, повноваження органів державної влади, що беруть участь у вирішенні питань громадянства України, порядок оскарження рішень з питань громадянства, дій чи бездіяльності органів державної влади, їх посадових і службових осіб визначені Законом України «Про громадянство України» від 18.01.2001 № 2235-ІП (далі - Закон № 2235-ІІІ).

Згідно із статтею 17 Закону № 2235-ІІІ, громадянство України припиняється: 1) внаслідок виходу з громадянства України; 2) внаслідок втрати громадянства України: 3) за підставами, передбаченими міжнародними договорами України.

Підстави для втрати громадянства України регламентовано статтею 19 Закону № 2235-ІІІ, згідно з пунктом 1 частини першої якої підставою для втрати громадянства України є, зокрема, добровільне набуття громадянином України громадянства іншої держави, якщо на момент такого набуття він досяг повноліття.

Добровільним набуттям громадянства іншої держави вважаються всі випадки, коли громадянин України для набуття громадянства іншої держави повинен був звертатися із заявою чи клопотанням про таке набуття відповідно до порядку, встановленого національним законодавством держави, громадянство якої набуто.

Перелік підстав для втрати громадянства України є вичерпним. Підстави для втрати громадянства України за своєю правовою природою є юридичними фактами, які виникають внаслідок волі особи.

При цьому, перелік документів, які подаються для встановлення, оформлення та перевірки належності до громадянства України, прийняття до громадянства України, оформлення набуття громадянства України, припинення громадянства України, скасування рішень про оформлення набуття громадянства України, а також процедура подання цих документів та провадження за ними, виконання прийнятих рішень з питань громадянства України визначені Порядком провадження за заявами і поданнями з питань громадянства України та виконання прийнятих рішень, затвердженим Указом Президента України від 27.03.2001 № 215 (далі - Порядок № 215).

Пунктом 87 Порядку № 215 передбачено, що для припинення громадянства України внаслідок його втрати територіальні органи ДМС, дипломатичні представництва чи консульські установи України готують та подають:

а) подання про втрату громадянства України;

б) документ, що підтверджує перебування особи у громадянстві України;

в) один із таких документів:

- документ, що підтверджує добровільне набуття громадянином України громадянства іншої держави, разом із документом, який підтверджує, що на момент такого набуття громадянин України досяг повноліття (у випадку, передбаченому пунктом 1 частини першої статті 19 Закону № 2235- ІІІ;

- документ, який підтверджує, що особа набула громадянство України на підставі статті 9 Закону № 2235-ІІІ внаслідок обману, свідомого подання неправдивих відомостей або фальшивих документів (довідка територіального органу ДМС, дипломатичного представництва чи консульської установи про те, що іноземець, який подав зобов`язання припинити іноземне громадянство відповідно до абзацу першого пункту 2 частини другої статті 9 Закону, не подав документ про припинення цього громадянства, виданий уповноваженим органом відповідної держави, до уповноваженого органу України протягом двох років з моменту прийняття його до громадянства України, а незалежні від особи причини неотримання документа про припинення іноземного громадянства не існують; інформація територіального органу ДМС про те, що іноземець, який подав декларацію про відмову від іноземного громадянства, не повернув паспорт іноземної держави до уповноважених органів цієї держави; інформація про те, що на момент прийняття до громадянства України існували підстави, за наявності яких особа не приймається до громадянства України; інформація про інші неправдиві відомості та фальшиві документи, які були подані на підтвердження виконання умов прийняття до громадянства України);

- документ, який підтверджує, що громадянин України добровільно вступив на військову службу іншої держави, яка відповідно до законодавства цієї держави не є загальним військовим обов`язком чи альтернативною (невійськовою) службою;

г) документ, який підтверджує, що громадянин України внаслідок втрати громадянства України не стане особою без громадянства. Такий документ не вимагається в тому випадку, коли оформлення документів про припинення громадянства України внаслідок втрати здійснюється відповідно до положень пункту 2 частини першої статті 19 Закону № 2235-ІІІ.

Як вбачається з матеріалів справи позивач звернувся до Соснівського відділу з питання втрати громадянства України та надав:

- копію наказу Міністерства внутрішніх справ Литовської Республіки від 15.04.2021 №1V-329 та його нотаріально засвідчений переклад, згідно із яким постановлено відновити громадянство Литовської Республіки ОСОБА_1 , народженому 22.07.1995 в Україні;

- копію листа Департаменту міграції при Міністерстві внутрішніх справ Литовської Республіки від 21.09.2022 та його нотаріально засвідчений переклад, згідно із яким Міністром внутрішніх справ Литовської Республіки 15.04.2021 наказом №1V-329 «Про відновлення громадянства Литовської Республіки», який набув чинності 17.04.2021 відповідно до статті 9 та пункту 2 статті 32 Закону про громадянство Литовської Республіки, було вирішено відновити громадянство Литовської Республіки Віктору Урбанасу, народженому 22.07.1995 в Україні.

Згідно із пунктом 104 Порядку № 215, про виявлення підстави для втрати громадянства України особою, яка проживає на території України, територіальний підрозділ ДМС за місцем проживання особи повідомляє територіальний орган ДМС.

Територіальний орган ДМС перевіряє наявність підстави для втрати громадянства України.

У разі підтвердження наявності підстави для втрати громадянства України територіальний орган ДМС готує подання про втрату особою громадянства України та надсилає його разом із документами, передбаченими підпунктами «б» і «в» пункту 87 Порядку № 215 до ДМС.

ДМС розглядає подання про втрату громадянства України та подані разом із ним документи.

У разі підтвердження наявності підстави для втрати громадянства України ДМС затверджує подання про втрату громадянства України та надсилає його разом із поданими документами до Комісії при Президентові України з питань громадянства (далі - Комісія).

19.10.2023 посадовою особою Соснівського відділу підготовлено та направлено до Управління Державної міграційної служби України в Черкаській області, правонаступником якого є ЦПМУ ДМС, подання про втрату громадянства України позивачем (далі - Подання).

З метою направлення Подання до Комісії, воно було направлено ЦПМУ ДМС до ДМС.

В ході розгляду Подання ДМС встановлено, що у матеріалах справи відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття ОСОБА_1 громадянства іншої держави.

Відповідно до пункту 103 Порядку № 215, ДМС перевіряє: відповідність оформлення поданих документів вимогам законодавства України; підтвердження документами виконання умов прийняття до громадянства України або виходу з громадянства України; відсутність підстав, за наявності яких прийняття до громадянства України або вихід із громадянства України не допускається.

Якщо під час перевірки буде встановлено, що подані заявником документи не оформлені відповідно до вимог законодавства України, зазначені документи не пізніш як у місячний строк з дня їх надходження через територіальний орган ДМС повертаються до територіального підрозділу ДМС, до якого документи були подані заявником. Територіальний підрозділ ДМС не пізніш як у тижневий строк з дня повернення документів надсилає їх заявникові для усунення недоліків. Якщо заявник у двомісячний строк з дня повернення йому документів не усуває недоліки та не подає документи повторно, керівник територіального підрозділу ДМС приймає рішення про припинення провадження за цією заявою.

Таким чином, листом ДМС від 23.04.2024 № 6.4-4255/6.01-24 матеріали справи про втрату громадянства ОСОБА_1 відповідно до вимог статті 19 Закону № 2235-ІІІ через ЦПМУ ДМС повернуті до Соснівського відділу.

Листом відповідача від 14.05.2024 № 7111-573/7111.1-24 позивача повідомлено про неможливість ініціювання втрати ним громадянства України, оскільки відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття ним громадянства іншої держави.

Листом відповідача від 13.07.2024 № 7111-802/7111.1-24 позивача повідомлено про припинення провадження за його заявою.

В позовній заяві представник позивача зазначає, що в матеріалах провадження щодо припинення громадянства України була наявна інформація стосовно того, коли саме позивач отримав громадянство Литовської Республіки, однак відповідач не врахував відповідну інформацію, внаслідок чого ним безпідставно було винесено рішення про припинення провадження щодо припинення громадянства України.

Пункт 87 Порядку № 215 встановлює вичерпний перелік документів, що подаються для припинення громадянства України внаслідок його втрати.

Зокрема, таким документом є документ, що підтверджує добровільне набуття громадянином України громадянства іншої держави, разом із документом, який підтверджує, що на момент такого набуття громадянин України досяг повноліття (у випадку, передбаченому пунктом 1 частини першої статті 19 Закону № 2235-ІІІ).

В той же час, надані позивачем копії наказу Міністерства внутрішніх справ Литовської Республіки від 15.04.2021№1V-329 та листа Департаменту міграції при Міністерстві внутрішніх справ Литовської Республіки від 21.09.2022 свідчать про відновлення позивачу громадянства Литовської Республіки та не містять жодних відомостей що підтверджують добровільне набуття позивачем громадянства Литовської Республіки, разом із документом, який підтверджує, що на момент такого набуття позивач досяг повноліття.

Крім того, представник позивача в позовній заяві зазначає, що відповідач зобов`язаний був направити Подання до ДМС, яке ДМС в свою чергу, повинно направити на адресу Комісії при Президентові України з питань громадянства.

Разом з тим, Подання було розглянуто ДМС, про що свідчить лист від 23.04.2024 №6.4-4255/6.01-24 про повернення Подання, оскільки відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття позивачем громадянства іншої держави.

Відповідно до пункту 87 Порядку № 215 передбачено, що для припинення громадянства України внаслідок його втрати територіальні органи міграційної служби готують та подають на розгляд Комісії при Президентові України з питань громадянства подання про втрату громадянства України, проте ініціювати втрату громадянства України позивачем неможливо, оскільки відсутній документ, що підтверджує добровільне набуття позивачем громадянства іншої держави, про що позивачу повідомлено листом від 14.05.2024 №7111-573/7111.1-24.

За таких обставин, суд вважає, що твердження позивача про подання ним всіх необхідних документів, які передбачені чинним законодавством, для припинення громадянства України, у зв`язку з добровільним набуттям громадянства іншої країни - не відповідають встановленим судом обставинам та спростовуються вищевикладеним.

Отже, Черкаський окружний адміністративний суд, за правилами, встановленими ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України, перевіривши наявні у справі докази, вважає заявлені позовні вимоги не обґрунтованими та такими, що не підлягають до задоволення.

Під час вирішення питання про розподіл судових витрат, суд враховує наступне.

Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Зважаючи на те, що у задоволенні позовних вимог відмовлено, тому відсутні правові підстави для розподілу судових витрат.

Керуючись ст. ст. 2-9, 14, 90, 243-255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову відмовити повністю.

Копію рішення направити учасникам справи.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного його тексту.

Суддя Альона КАЛІНОВСЬКА

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.11.2024
Оприлюднено27.11.2024
Номер документу123277022
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо реалізації владних управлінських функцій у сфері громадянства

Судовий реєстр по справі —580/8441/24

Ухвала від 21.11.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Альона КАЛІНОВСЬКА

Рішення від 21.11.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Альона КАЛІНОВСЬКА

Ухвала від 20.09.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Альона КАЛІНОВСЬКА

Ухвала від 28.08.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Альона КАЛІНОВСЬКА

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні