П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 листопада 2024 р.м. ОдесаСправа № 400/6056/24
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді-доповідача Скрипченка В.О.,
суддів Коваля М.П. та Осіпова Ю.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі апеляційну скаргу Державної податкової служби України на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2024 року (суддя Лісовська Н.В, м. Миколаїв, повний текст рішення складений 22.08.2024) по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕРСОНАЛ ПРОД ГРУП" до Головного управління ДПС у Київській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В:
26.06.2024 ТОВ "ПЕРСОНАЛ ПРОД ГРУП" звернулося до адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Київській області, Державної податкової служби України, в якому просило:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Київській області від 11.03.2024 №10697627/41960282 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.01.2024 №124 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати ПН в ЄРПН датою її подання;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Київській області від 11.03.2024 №10697628/41960282 про відмову в реєстрації податкової накладної від 31.12.2023 №53 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати ПН в ЄРПН датою її подання;
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Київській області від 11.03.2024 №10697629/41960282 про відмову в реєстрації податкової накладної від 30.11.2023 №28 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати ПН в ЄРПН датою її подання.
Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 4 вересня 2024 року адміністративний позов задоволено повністю.
Не погоджуючись з ухваленим рішенням відповідач подав апеляційну скаргу, у якій, посилаючись на неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи, та порушення норм матеріального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні адміністративного позову товариства відмовити повністю.
На думку апелянта, подані позивачем документи не відповідають вичерпному переліку (п. 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних), тому податковим органом винесені вмотивовані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних.
Також апелянт вважає, що заявлений позивачем спосіб захисту зобов`язання ДПС зареєструвати датою подання податкові накладні суперечить порядку реєстрації, визначеному законодавством, та втручається у дискреційні повноваження податкового органу, а тому не може бути застосований судом.
Позивач своїм правом подати відзив на апеляційну скаргу не скористався, що, відповідно до статті 304 КАС України, не перешкоджає апеляційному перегляду справи.
Справа розглянута судом першої інстанції за правилами спрощеного позовного провадження.
Апеляційним судом справа розглянута в порядку письмового провадження відповідно до статті 311 КАС України, якою передбачено, що суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).
Заслухавши суддю-доповідача, доводи апеляційної скарги, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів і вимог апеляційної скарги, апеляційний суд дійшов таких висновків.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, основним видом діяльності ТОВ "ПЕРСОНАЛ ПРОД ГРУП" є діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (46.17).
Для здійснення господарської бази позивач використовує орендовані майнові об`єкти (офіс, склад торгівельні павільйони), має штат працівників та балансові основні засоби. Посередництво у торгівлі продуктами харчування здійснюється позивачем на підставі договорів комісії, укладених з виробниками продовольчих товарів, з подальшою реалізацією комісійних товарів у дрібнооптовій та власній роздрібній мережах. Для забезпечення безперебійності діяльності Підприємством закуповуються послуги перевезення вантажів.
01.04.2018 ТОВ "ПЕРСОНАЛ ПРОД ГРУП" (комісіонер) уклало з ТОВ "УССП "КОХК" (комітентом) договір комісії (далі - Договір), відповідно до п. 1.1 якого комісіонер зобов`язується за дорученням комітента за винагороду від свого імені за рахунок комітента здійснити реалізацію хлібобулочних виробів.
На виконання умов Договору комітентом надано комісіонеру на комісію продукцію в листопаді 2023 року на суму 15 053 843,02 грн, у грудні 2023 р. на суму 16 209 381,86 грн, у січні 2024 року на суму 15 754 925,40 грн.
Стосовно реалізованої Продукції комісіонером за результатами листопада 2023 року складено звіт комісіонера №79 від 30.11.2023, яким засвідчено реалізацію комісіонером протягом листопада 2023 року Продукції комітента на суму 15 053 843,02 грн та, з огляду на обсяг реалізації, сторонами погоджено суму комісійної винагороди в розмірі 1 505 384,30 грн.
Стосовно реалізованої Продукції комісіонером за результатами грудня 2023 року складено звіт комісіонера №86 від 31.12.2023, яким засвідчено реалізацію комісіонером протягом грудня 2023 року Продукції комітента на суму 16 209 381,86 грн та, з огляду на обсяг реалізації, сторонами погоджено суму комісійної винагороди в розмірі 1 620 938,18 грн.
Стосовно реалізованої Продукції комісіонером за результатами січня 2024 року складено звіт комісіонера №8 від 31.01.2024, яким засвідчено реалізацію комісіонером протягом січня 2024 року Продукції комітента на суму 15 754 925,40 грн та, з огляду на обсяг реалізації, сторонами погоджено суму комісійної винагороди в розмірі 1 575 492,54 грн.
За датою підписання звітів комісіонера ТОВ "ПЕРСОНАЛ ПРОД ГРУП" складені податкові накладні від 31.01.2024 №124, від 31.12.2023 №53, від 30.11.2023 №28, які були направлені для реєстрації в ЄРПН.
Автоматизованою системою "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України направлено ТОВ "ПЕРСОНАЛ ПРОД ГРУП" повідомлення про прийняття податкової накладної та зупинення її реєстрації. Підставою вказано, що податкова накладна складена платником податку, який відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
По кожній податковій накладній ТОВ направило контролюючому органу пояснення та первинні документи (договори з додатками, рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів, накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, паспорти якості).
Надалі, на вимогу ГУ ДПС у Миколаївській області, ТОВ "ПЕРСОНАЛ ПРОД ГРУП" направило додаткові пояснення, а також договір суборенди офісного приміщення, товарно-транспортні накладні, оборотно-сальдові відомості, якісні посвідчення, договір надання послуг перевезення вантажів, акти наданих послуг до вказаних договорів.
11.03.2024 комісією ГУ ДПС у Київській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №№10697629/41960282, 10697628/41960282, 10697627/41960282 про відмову у реєстрації ПН від 31.01.2024 №124, від 31.12.2023 №53, від 30.11.2023 №28.
Підставою для відмови вказано: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
У розділі "Додаткова інформація" нічого не зазначено.
Скарги до ДПС на рішення про відмову в реєстрації податкових накладних залишені без задоволення.
Зазначені обставини зумовили ТОВ "ПЕРСОНАЛ ПРОД ГРУП" звернутися з даним адміністративним позовом про скасування згаданих рішень про відмову у реєстрації ПН.
Ухвалюючи рішення про задоволення позовних вимог товариства суд першої інстанції виходив з того, що зміст спірних рішень не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте негативне для платника податку рішення.
При цьому суд констатував, що відповідач не надав на підтвердження правомірності своїх рішень доказів наявності інформації, що стала підставою для застосування до позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
З метою відновлення порушеного права суд першої інстанції зобов`язав ДПС зареєструвати податкові накладні позивача в ЄРПН датою їх подання.
Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.
Так, частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Спірні правовідносини регулюються приписами Податкового кодексу України (далі - ПК України), Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (далі - Порядок №1165), які застосовуються у редакції, чинній на момент виникнення таких правовідносин.
Як передбачено пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити:
а) порядковий номер податкової накладної;
б) дата складання податкової накладної;
в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;
г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу);
д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;
е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;
є) ціна постачання без урахування податку;
ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;
з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;
і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду;
й) індивідуальний податковий номер.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
За змістом пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Положеннями пункту 10 Порядку №1165 встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Згідно з пунктом 11 Порядку №1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Критерії ризиковості платника податків на додану вартість наведені у Додатку 1 до Порядку №1165, відповідно до яких одним із них, згідно з пунктом 8 Додатку №1, є: "8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування".
Відповідно ж до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216 (далі - Порядок №520), зокрема його пунктів 4 та 5, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з пунктом 6 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Відповідно до пунктів 9 та 11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Верховний Суд неодноразово висловлював позицію, що чинними нормативно-правовими актами визначено вичерпний перелік підстав, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
При цьому, як підтверджується змістом пункту 5 Порядку №520, передбачений цим пунктом перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, не є вичерпним.
Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.
Суб`єкти владних повноважень, ухвалюючи рішення, якими, зокрема, обмежується права платника податків, повинні уникати надмірного формалізму. Обсяг документів, які надаються платниками податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючих органів щодо легальності відповідної операції за наслідками якої складено податкову накладну, яку подано для реєстрації якої в ЄРПН і, хоч і є визначеним у Порядку №520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу. Саме за результатами детального дослідження змісту документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, можливим є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією.
У постанові від 03.11.2021 у справі №360/2460/20 Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку №520 зазначив, що можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем було складені ПН, що були направлені на реєстрацію до ЄРПН, у зв`язку із настанням першої події (передання товару на комісію або одержання оплати за товар від комісіонера).
На вимогу контролюючого органу ТОВ направило пояснення та первинні документи (договори з додатками, рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів, накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, паспорти якості, договір суборенди офісного приміщення, оборотно-сальдові відомості, якісні посвідчення, договір надання послуг перевезення вантажів, акти наданих послу).
Відповідачем не спростовується, що надані документу у своєї сукупності і взаємозв`язку є достатніми для реєстрації податкових накладних.
Колегія суддів відхиляє твердження контролюючого органу про те, що платником податків надано документи не в повному обсязі на підтвердження реальності здійснення господарських операцій, адже приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
Указана позиція викладена у постанові Верховного Суду від 07.12.2022 у справі №500/2237/20, від 16.09.2022 у справі №380/7736/21.
Також є безпідставними посилання апелянта на те, що у наданих позивачем товарно-транспортних накладних на постачання товару відсутні підписи вантажоодержувач та водія, оскільки складення деяких документів з порушеннями чинного законодавства, як і відсутність певного документа чи ненадання його контролюючому органу на стадії вирішення питання щодо реєстрації податкових накладних не може бути підставою для відмови в реєстрації таких податкових накладних чи розрахунку коригування без наведення відповідного обґрунтування, а також за умови, якщо інші надані документи підтверджують можливість їх реєстрації.
Таким чином колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для скасування спірних рішень комісії регіонального рівня про зупинення реєстрації ПН позивача.
Щодо висновків суду першої інстанції про необхідність захисту прав позивача шляхом покладення на ДПС обов`язку з реєстрації податкових накладних датою їх направлення на реєстрацію, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити таке.
Відповідно до пункту 19 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Пунктом 20 Порядку №1246 передбачено, що внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.
Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Із врахуванням того, що надані позивачем документи підтверджують здійснення господарських операції по поданим податковим накладним, що не спростовується апелянтом, та належних обставин, які б унеможливлювали їх реєстрацію ПН в ЄРПН відповідачами не доведено, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що належним способом захисту, необхідним для поновлення прав позивача є зобов`язання ДПС зареєструвати згадані ПН в ЄРПН датою їх подання, оскільки це є гарантією, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Такий висновок узгоджується з позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 03.11.2021 у справі 360/2460/20.
Водночас, посилання апелянта на постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 23.09.2021 у справі №320/9509/20 колегія суддів не приймає до уваги, оскільки, дане судове рішення, відповідно до статті 7 КАС України, не є джерелом права, що застосовуються судом при вирішенні справ та, виходячи з норм частини п`ятої статті 242 КАС України, його висновки не є обов`язковими для врахування.
Резюмуючи вищевикладене колегія суддів зазначає, що доводи апеляційної не знайшли свого підтвердження, спростовуються матеріалами справи та не дають підстав вважати, що при прийнятті оскаржуваного рішення судом першої інстанцій було порушено норми матеріального права. При цьому суд правильно та повно з`ясував усі обставини справи та надав їм юридичну оцінку, відповідно до норм матеріального та процесуального права.
Згідно з пунктом першим частини першої статті 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
Відповідно до статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Відтак, апеляційна скарга відповідача задоволенню не підлягає.
Керуючись статтями 292, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, апеляційний суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Державної податкової служби України залишити без задоволення, а рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 22 серпня 2024 року без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає відповідно до ч.6 ст.12, ст. 257 та ч. 5 ст. 328 КАС України.
Головуючий суддя-доповідачВ.О.Скрипченко
СуддяМ.П.Коваль
СуддяЮ.В.Осіпов
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.11.2024 |
Оприлюднено | 27.11.2024 |
Номер документу | 123278718 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Скрипченко В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні