Постанова
від 26.11.2024 по справі 904/715/24
ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26.11.2024 року м.Дніпро Справа № 904/715/24

Центральний апеляційний господарський суд у складі колегії

головуючого судді: Мороза В.Ф. - доповідач,

суддів: Іванова О.Г., Чередка А.Є.

розглянувши апеляційну скаргу Приватного підприємства "Атланта-Агро" на рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 25.04.2024 (суддя Крижний О.М.)

у справі № 904/715/24

за позовом Акціонерного товариства "Українська залізниця", м. Київ в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця", м. Дніпро

до Приватного підприємства "Атланта-Агро", м. Дніпро

про стягнення 94 919,88 грн,-

ВСТАНОВИВ:

Акціонерне товариство (далі - АТ) "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Українська залізниця" звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом до Приватного підприємства (далі - ПП) "Атланта-Агро" про стягнення 94 919,88 грн збору за зберігання вантажу.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що комерційними ревізорами проведено перевірку з питання дотримання умов договору "Про експлуатацію залізничної під`їзної колії" та виявлено невірне нарахування збору за зберігання вантажу на завантажені вагони, у зв`язку з чим було нараховано 94 919,88 грн такого збору, який не оплачений відповідачем.

Рішенням Господарського суду Дніпропетровської області від 25.04.2024 позов задоволено. Стягнуто з ПП "Атланта-Агро" на користь АТ "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Українська залізниця" 94 919,88 грн збору за зберігання вантажу та 3 028,00 грн судового збору за подання позову.

Вирішуючи спір суд першої інстанції дійшов висновку, що позивачем правомірно нараховано відповідачу збір за зберігання вантажу на завантажені вагони у заявленому розмірі, оскільки вагони вантажовласника ПП "Атланта Агро" простоювали на коліях станції Мирова, з причини що залежить від вантажовласника, а саме в очікуванні оформлення перевезення.

Не погодившись з вказаним рішенням ПП "Атланта-Агро" подало апеляційну скаргу, згідно якої просило скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

На переконання апелянта позивачем не доведено, що затримка вагонів сталася поза межами строків встановлених у договорі № ПР/М-20415/НЮдч "Про експлуатацію залізничної під`їзної колії" від 13.08.2020, оскільки під час формування партій вагонів затримки навантажених вагонів не було і збір за зберігання вантажу при їх формуванні не передбачається. Також скаржник зазначав про невідповідність даних зазначених в акті загальної форми № 43 від 19.06.2023.

Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 01.07.2024 відкрито апеляційне провадження у порядку письмового провадження, без повідомлення (виклику) учасників справи.

03.07.2024 до апеляційного суду надійшов відзив позивача із запереченнями на апеляційну скаргу.

Відповідно до статті 270 Господарського процесуального кодексу (далі - ГПК) України у суді апеляційної інстанції справи переглядаються за правилами розгляду справ у порядку спрощеного позовного провадження з урахуванням особливостей, передбачених у цій главі. Апеляційні скарги на рішення господарського суду у справах з ціною позову менше ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, крім тих, які не підлягають розгляду в порядку спрощеного позовного провадження, розглядаються судом апеляційної інстанції без повідомлення учасників справи.

Апеляційний господарський суд, дослідивши наявні у справі докази, повноту їх дослідження місцевим господарським судом, перевіривши правильність висновків суду першої інстанції, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

Як підтверджується матеріалами справи, повідомленням про укладення договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом № 99-32150080/2020-001 від 16.03.2020 ПП "Атланта-Агро" приєдналося до договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом.

Згідно укладеного між АТ "Українська залізниця" (перевізник) та ПП "Атлант-Агро" (замовник) договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом № 32150080/2020-001 від 16.03.2020, його предметом є організація та здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, інших послуг, пов`язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у власних вагонах перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах замовника, пов`язаних з цим супутніх послуг (далі - послуги) і проведення розрахунків за ці послуги.

Пунктом 1.4 договору передбачено, що надання послуг за договором може підтверджуватись, зокрема, накладною.

Обов`язками замовника, за цим договором, зокрема, є: надання або організація надання місячних замовлень на перевезення відповідно до Правил планування перевезень вантажів через автоматизовану систему планування перевезень вантажів; сплачувати платежі, належні перевізнику за договором з сум внесеної передоплати за кодом платника; відшкодовувати перевізнику витрати, пов`язані із затримкою вагонів, контейнерів і вантажів з причин, що не залежать від перевізника, які виникли на станціях залізниць України; оплата вказаних послуг здійснюється шляхом списання з сум внесеної передоплати за кодом платника; та ін (п.п. 2.1.1, 2.1.4, 2.1.5 договору).

Відповідно до п. 2.3.2 договору залізниця зобов`язана приймати до перевезення вантажі у вагонах (контейнерах) замовника або у власних вагонах (контейнерах) перевізника, надавати власні вагони (контейнери) перевізника для навантаження вантажів згідно із затвердженими планами і заявками замовника згідно інформації розміщеної у системі планування перевезень, надавати додаткові послуги, пов`язані з перевезенням вантажів, перелік яких зазначається в додатках до договору та збірнику тарифів.

Розрахунки за договором здійснюються через філію "Єдиний розрахунковий центр залізничних перевезень" АТ "Укрзалізниця" (пункт 4.1 договору).

13.08.2020 між АТ "Українська залізниця" (залізниця) та Товариством з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ) "Мирівський елеватор № 1" (користувач колії) укладено договір № ПР/М-20415/НЮдч "Про експлуатацію залізничної під`їзної колії" ТОВ "Мирівський елеватор № 1" при станції Мирова регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Українська залізниця".

Позивач зазначав, що з дозволу залізниці, між ТОВ "Мирівський елеватор № 1" (користувач/власник колії) та ПП "Атлант-Агро" (вантажовідправник/вантажоодержувач) укладено письмову угоду (далі - угода) терміном дії з 06.01.2023 по 31.12.2023.

Відповідно до п. 1 угоди користувач/власник колії надає дозвіл на використання залізничної під`їзної колії для здійснення навантаження (вивантаження) вагонів з вантажем, який належить вантажовідправнику/вантажоодержувачу, на залізничній під`їзній колії користувача/власника колії. Подача та забирання вагонів, які прибули на адресу вантажовідправника/вантажоодержувача здійснюється на умовах договору про подачу та забирання вагонів/експлуатацію колії, укладеним між користувачем/власником колії та залізницею.

Пунктом 3 угоди передбачено, що на вантажовідправника/вантажоодержувача розповсюджуються умови щодо встановлених відстаней для нарахування збору за подачу та забирання вагонів, термінів виконання вантажних операцій з вагонами на вантажних фронтах користувача/власника колії, регламентованих договором про подачу та забирання вагонів/експлуатацію колії.

Умовами договору № ПР/М-20415/НЮдч від 13.08.2020 "Про експлуатацію залізничної під`їзної колії" визначено, що:

- вагони для під`їзної колії подаються локомотивом залізниці на колії станції Мирова. Здавання вагонів провадиться на коліях станції Мирова. Подальший рух вагонів виконується локомотивом Користувача колії (п. 6 договору);

- максимальна кількість вагонів, у кожній партії, що передається на під`їзну колію однією групою, становить не більше 3-х завантажених вагонів (12 осей) максимальною вагою 290 тон або 6 порожніх вагонів - 24 осі максимальною вагою 150 тон (п. 7 договору);

- з під`їзної колії вагони повертаються всією партією, одночасно переданою на під`їзну колію, або по узгодженню з залізницею в меншій кількості. Партії вагонів, що повертаються з під`їзної колії, формуються згідно з ПТЕ і доставляються локомотивом користувача на колії станції Мирова. Приймання вагонів залізницею здійснюється на коліях станції Мирова. Подальший рух вагонів виконується локомотивом залізниці (п. 9 договору).

Позивач зазначав, що протягом травня-червня 2023 року комерційними ревізорами проведено перевірку з питання дотримання умов договору "Про експлуатацію залізничної під`їзної колії", за період березень-травень 2023 року, та виявлено невірне нарахування збору за зберігання вантажу, як наслідок нараховано відповідачу збір за зберігання вантажу в розмірі 94 919,88 грн на завантажені вагони, які прибували на адресу вантажоодержувача та під забезпечення заявки на навантаження ПП "Атланта Агро".

Станцією Мирова складені акти загальної форми, а саме:

- акт № 43 від 19.06.2023 складений в тому, що вагони №№ 9510119, 95102679, 95185831, 95185849, 95188009, 95188009, 95188553, 95190682, 95943452 вантажовласник ПП "Атланта Агро" простоювали по колії № 5 ст. Мирова з причини що залежить від вантажовласника, а саме в очікуванні оформлення перевезення №№ 95101119, 951029679, 95185831 з 15 год. 45 хв. до 17 год. 25 хв. 25.03.2023; №№ 95188009, 95185849 з 16 год. 20 хв. до 17 год. 25 хв. 25.03.2023; № 95188553, 95190682, 95943452 з 16 год. 52 хв. до 17 год. 25 хв. 25.03.2023;

- акт № 44 від 19.06.2023 складений в тому, що вагони №№ 53228003, 53225151, 95103339, 95185765, 95186680, 95189619, 53225136, 95185971, 95186565, вантажовласник ПП "Атланта Агро" простоювали по колії № 6 ст. Мирова з причини що залежить від вантажовласника, а саме в очікуванні оформлення перевезення №№ 53228003, 53228151, 95103339 з 26.03.2023 17 год. 35 хв. до 26.03.2023 18 год. 10 хв.; №№ 95185765, 95186680, 95189619 з 26.03.2023 17 год. 56 хв. до 26.03.2023 18 год. 10 хв.;

- акт № 45 від 19.06.2023 складений в тому, що вагони №№ 95149506, 95188736, 95190963 вантажовласник ПП "Атланта Агро" простоювали по колії № 6 ст. Мирова з причини що залежить від вантажовласника, а саме в очікуванні оформлення перевезення №№ 95149506, 95188736, 95190963 з 27.03.2023 18 год. 35 хв. до 27.03.2023 19 год. 10 хв.;

- акт № 46 від 19.06.2023 складений в тому, що вагони №№ 95115010, 95121323, 95186573, 95190211, 95190674, 95191110 вантажовласник ПП "Атланта Агро" простоювали по колії № 3 ст. Мирова з причини що залежить від вантажовласника, а саме в очікуванні оформлення перевезення №№ 95115010, 95121323, 95186573 з 28.03.2023 18 год. 50 хв. до 28.03.2023 19 год. 36 хв.; №№ 95190211, 95190674, 95191110 з 28.03.2023 19 год. 16 хв. до 28.03.2023 19 год. 36 хв.;

- акт № 47 від 19.06.2023 складений в тому, що вагони №№ 95149431, 95189932, 95190425, 95190385, 95943262, 95943502, 95955449, 95986856, 98509984, 95188629 вантажовласник ПП "Атланта Агро" простоювали по колії № 6 ст. Мирова з причини що залежить від вантажовласника, а саме в очікуванні оформлення перевезення №№ 95149431, 95189932, 95190425 з 29.03.2023 18 год. 40 хв. до 29.03.2023 19 год. 03 хв.; №№ 95190385, 95943262, 95943502 з 29.03.2023 18 год. 27 хв. до 29.03.2023 19 год. 03 хв.; №№ 95955449, 95986856, 98509984 з 29.03.2023 18 год. 41 хв. до 29.03.2023 19 год. 03 хв.;

- акт № 48 від 19.06.2023 складений в тому, що вагони №№ 95153466, 95154340, 95189007, 95189510, 95190302, 53227997, 95154431, 95186300, 95190531, 95843082, 95887105, 95986865, 95101978, 95154175, 95187977 вантажовласник ПП "Атланта Агро" простоювали по колії № 3 ст. Мирова з причини що залежить від вантажовласника, а саме в очікуванні оформлення перевезення №№ 95153466, 95154340 з 30.03.2023 11 год. 45 хв. до 30.03.2023 17 год. 20 хв.; №№ 95187007, 95189510, 95190302 з 30.03.2023 12 год. 05 хв. до 30.03.2023 14 год. 20 хв; №№ 53227997, 95154431, 95186300, 95190831 з 30.03.2023 12 год. 30 хв. до 30.03.2023 14 год. 20 хв.; №№ 95843082, 95887105, 95986865 з 30.03.2023 12 год. 50 хв. до 30.03.2023 14 год. 20 хв.;

- акт № 49 від 23.06.2023 складений в тому, що вагони №№ 95101804, 95103750, 95149167, 95149522, 95149704, 95149951, 95153961, 95193504, 95843017, 95876728, 95943239, 95958682, 95191854, 95103719 вантажовласник ПП "Атланта Агро" простоювали по колії № 3 ст. Мирова з причини що залежить від вантажовласника, а саме в очікуванні оформлення перевезення №№ 95101804, 95103750, 95149167, 95149522 з 05.04.2023 13 год. 53 хв. до 05.04.2023 15 год. 08 хв.; №№ 95149704, 95149951, 95153961, 95193504 з 05.04.2023 14 год. 18 хв. до 15.04.2023 15 год. 08 хв. №№ 95843017, 95876728, 95943239, 95958682 з 05.04.2023 14 год. 43 хв. до 05.03.2023 15 год. 08 хв.

Підтвердженням навантаження ПП "Атланта Агро" свідчать накладні №№ 45909017, 45923463, 45938842, 45961976, 45975497, 46003646, 46120226. Завантажені вагони з під`їзної колії на станцію Мирова подавались групами, що підтверджується записами у журналі закріплення вагонів на ст. Мирова.

За наслідками виявленого недобору збору за зберігання вантажу складені накопичувальні картки №№ 19069002, 23069003 та нараховано збір у розмірі 94 919,88 грн (у т.ч. ПДВ) відповідно до тарифів, встановлених п. 2.1 розділу 3 Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов`язаних з ними послуг, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв`язку України № 317 від 26.03.2009 з застосуванням коригуючого коефіцієнту відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України № 441 від 22.06.2022.

Дані накопичувальні картки підписані представниками відповідача з запереченнями, а саме:

1) вагони подавалися на станцію після оформлення перевізних документів; згідно з п. 9 Правил зберігання вантажів збір за зберігання не нараховується;

2) згідно з п. 7 договору № ПР/М-20415/НЮдч від 13.08.2020 порожні вагони подаються на під`їзну колію партіями, сформованими з однієї або декількох груп, кожна з яких не повинна перевищувати 3 навантажених або 6 порожніх вагонів; такими ж партіями або в меншій кількості подаються на станцію навантажені вагони, що передбачається п. 9 цього договору; тому пам`ятки на подавання та забирання вагонів станція оформила на партію вагонів, сформованих з груп; при формуванні партій збір за зберігання вантажу нормативними документами не передбачається.

Позивач листом № 416/ДН-2 від 08.09.2023 звернувся до відповідача у якому просив розглянути питання з приводу надання дозволу на стягнення з особового рахунку збору за зберігання вантажу по накопичувальним карткам №№ 19069002, 23069003.

Листом № 3 від 27.09.2023 відповідач зазначив про відсутність підстав для нарахування та списання з особового рахунку збору за зберігання вантажу, оскільки у цей час враховувалися саме договірні відносини і у залізниці не було підстав нараховувати вартість за зберігання вантажу.

Відмова відповідача здійснити оплату збору за зберігання вантажу стало підставою для звернення позивача до господарського суду з даним позовом.

Задовольняючи позовні вимоги суд першої інстанції погодився з доводами позивача щодо нарахування відповідачу 94 919,88 грн збору за зберігання вантажу на завантажені вагони, оскільки вагони вантажовласника ПП "Атланта Агро" простоювали на коліях станції Мирова, з причини що залежить від вантажовласника, а саме в очікуванні оформлення перевезення.

Колегія суддів погоджується з таким висновком враховуючи наступне.

Відповідно до положень частини 5 статті 307 Господарського кодексу (далі - ГК) України, які кореспондуються з положеннями частини 2 статті 908 та статті 920 Цивільного кодексу (далі - ЦК) України, умови перевезення вантажів окремими видами транспорту, а також відповідальність суб`єктів господарювання за цими перевезеннями визначаються транспортними кодексами, транспортними статутами та іншими нормативно-правовими актами. Сторони можуть передбачити в договорі також інші умови перевезення, що не суперечать законодавству та додаткову відповідальність за неналежне виконання договірних зобов`язань.

Статтею 71 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 457 від 06.04.1998, визначено, що взаємовідносини залізниці з підприємством, порядок і умови експлуатації залізничних під`їзних колій визначаються договором. Порядок подачі і забирання вагонів і контейнерів на залізничній під`їзній колії встановлюється договором на експлуатацію залізничної колії (договором на подачу та забирання вагонів).

Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 розділу ІІІ Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов`язані з ними послуги, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв`язку України № 317 від 26.03.2009, збір за зберігання власного (орендованого) рухомого складу на своїх осях (з одиниці) справляється в розмірі 5,9 грн за добу; при зберіганні вантажів у вагонах 4,0 грн за одну тонну. У всіх випадках неповна доба зберігання вантажів округляється до повної.

Згідно абзацу 3 пункту 2.6 Правил розрахунків за перевезення вантажів, затверджених наказом Міністерства транспорту України № 644 від 21.11.2000 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24.11.2000 за № 864/5085) усі належні залізниці платежі за додаткові послуги, штрафи (які не були включені в перевізні документи і у відомості плати за користування вагонами та контейнерами) включаються в накопичувальні картки, які складаються станціями в трьох примірниках із зазначенням у них відомостей про надані послуги і їх вартість. Ці відомості підтверджуються підписами працівника станції і вантажовласника. Один примірник накопичувальної картки, відомості плати за користування вагонами та контейнерами, за подавання, забирання вагонів та маневрову роботу надаються вантажовласнику.

За умовами пунктів 6, 8 Правил користування вагонами і контейнерами, затвердженими наказом Міністерства транспорту України № 113 від 25.02.1999, усі завантажені вагони, а також порожні вагони, які належать підприємствам, організаціям, портам, установам і громадянам, та орендовані ними, знаходяться на станціях і на підходах до них в очікуванні подавання під вантажні або інші операції з причин, які залежать від вантажовласника, є такими, що перебувають у користуванні вантажовласника. У разі затримки вагонів на станції з причин, які залежать від вантажовласника, складається акт загальної форми, який підписується представниками станції і вантажовласника. В акті вказується час початку та закінчення затримки вагонів і їх номери.

Пунктом 9 Правил зберігання вантажів, затверджених наказом Міністерства транспорту України № 644 від 21.11.2000, передбачено, що за зберігання на місцях загального користування та на коліях станції відправлення вантажів, завантажених у вагони (контейнери), які простоюють в очікуванні оформлення перевезення (у тому числі під митним оформленням та з інших причин, не залежних від залізниці), збір сплачується з моменту ввезення вантажу на станцію до моменту закінчення затримки. Факт затримки вантажу засвідчується актом загальної форми.

Відповідно до статті 129 Статуту залізниць України обставини, що можуть бути підставою для матеріальної відповідальності залізниці, вантажовідправника, вантажоодержувача, пасажирів під час залізничного перевезення, засвідчуються комерційними актами або актами загальної форми, які складають станції залізниць.

Порядок складання комерційних актів та актів загальної форми встановлюється Правилами складання актів, затверджених наказом Міністерства транспорту України № 334 від 28.05.2002 (зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08.07.2002 за № 567/6855) (далі - Правила складання актів).

Відповідно до пункту 1 Правил складання актів при перевезеннях у залежності від обставин, що можуть бути підставою для матеріальної відповідальності залізниці, відправника, одержувача, пасажира, складаються комерційні акти (додаток 1) та акти загальної форми (додаток 6).

Зі змісту пункту 3 Правил складання актів випливає, що акти загальної форми складаються для засвідчення обставин, що виникли в процесі перевезення вантажу, багажу та вантажобагажу і можуть бути підставою для матеріальної відповідальності. Акт загальної форми підписується особами, які беруть участь у засвідченні обставин, що стали підставою для складання акту, але не менше як двома особами.

Отже, з огляду на приписи п. 9 Правил зберігання вантажів, які вимагають для визначення періоду, за який сплачується збір за зберігання, встановлювати факт затримки вантажу, що засвідчується актом загальної форми, у кореспонденції з нормами п. п. 1, 3 Правил складання актів, п. 8 Правил користування вагонами і контейнерами, ст. 129 Статуту залізниць України, належним та допустимим доказом на підтвердження факту настання відповідних подій - затримки вагонів на станції з причин, які залежать від вантажовласника, є акт загальної форми ГУ-23, що складений згідно з додатком № 6 до Правил користування вагонами і контейнерами.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 04.07.2018 у справі № 904/5743/16.

Враховуючи наведені положення, твердження апелянта стосовно відсутності підстав для нарахування збору за зберігання вантажу є помилковими, оскільки збір за зберігання вантажу сплачується з моменту ввезення вантажу на станцію до моменту закінчення затримки (оформлення перевезення), водночас факт затримки вагонів належним чином зафіксовано актами загальної форми ГУ-23 № 43-49, що підписані представниками залізниці, і які місять інформацію про конкретні вагони, причини їх затримки, дату і час затримки та дату і час закінчення затримки.

Отже, матеріалам справи підтверджується, що вагони вантажовласника ПП "Атланта Агро" простоювали на коліях станції Мирова, з причини що залежить від вантажовласника, а саме в очікуванні оформлення перевезення, у зв`язку з чим Залізниця не мала можливості забрати вагони до перевезення без оформлення перевізних документів.

На підставі вищезазначених актів загальної форми (ГУ-23) позивачем нараховано збір за зберігання вантажу за накопичувальними картками у загальній сумі 94 919,88 грн, який відповідач не заперечив та контррозрахунок не надав.

З огляду на викладене та враховуючи факт того, що затримка вагонів на коліях відбулась саме з вини відповідача, колегія суддів вважає, що позивач правомірно нарахував відповідачу 94 919,88 грн збору за зберігання вантажу, тож позовні вимоги є обґрунтованими.

Звертаючись з апеляційною скаргою, апелянт не спростував висновків суду першої інстанції та не довів порушення ним норм процесуального права або неправильного застосування норм матеріального права, як необхідної передумови для скасування прийнятого ним рішення.

Відповідно до частини 1 статті 269 ГПК України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права (частина 4 статті 269 ГПК України).

Враховуючи встановлені вище обставини справи, зазначені положення законодавства, апеляційний господарський суд відхиляє доводи апелянта, наведені в обґрунтування апеляційної скарги.

Таким чином, апеляційний господарський суд вбачає підстави, передбачені статтею 276 ГПК України, для залишення рішення суду першої інстанції без змін, а апеляційної скарги - без задоволення.

Відповідно до статті 129 ГПК України судові витрати по сплаті судового збору покладаються на апелянта.

Керуючись статтями 129, 269, 275-279 ГПК України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Приватного підприємства "Атланта-Агро" на рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 25.04.2024 у справі № 904/715/24 залишити без задоволення.

Рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 25.04.2024 у справі № 904/715/24 залишити без змін.

Судові витрати по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги покласти на Приватне підприємство "Атланта-Агро".

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дня її прийняття, порядок і строки оскарження визначені ст.ст. 286-289 ГПК України.

Головуючий суддяВ.Ф.Мороз

СуддяО.Г.Іванов

СуддяА.Є.Чередко

СудЦентральний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення26.11.2024
Оприлюднено28.11.2024
Номер документу123319610
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань перевезення, транспортного експедирування залізницею

Судовий реєстр по справі —904/715/24

Судовий наказ від 02.12.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Крижний Олександр Миколайович

Постанова від 26.11.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 01.07.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 03.06.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 10.05.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Крижний Олександр Миколайович

Рішення від 25.04.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Крижний Олександр Миколайович

Ухвала від 26.02.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Крижний Олександр Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні