Постанова
від 27.11.2024 по справі 380/5552/24
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 листопада 2024 рокуЛьвівСправа № 380/5552/24 пров. № А/857/20211/24Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого-судді - Мікули О. І.,

суддів - Ніколіна В. В., Пліша М. А.,

розглянувши в порядку письмового провадження у м.Львові апеляційну скаргу Міністерства внутрішніх справ України на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 17 липня 2024 року у справі №380/5552/24 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Міністерства внутрішніх справ України про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,-

суддя в 1-й інстанції - Кедик М. В.,

дата ухвалення рішення - 17 липня 2024 року,

місце ухвалення рішення - м. Львів,

дата складання повного тексту рішення - 17 липня 2024 року,

в с т а н о в и в:

Позивач - ОСОБА_1 звернувся в суд з позовом до відповідача - Міністерства внутрішніх справ України, в якому просив визнати протиправними дії відповідача щодо відмови у виготовленні йому нової довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії, зобов`язати Міністерство внутрішніх справ України виготовити та направити до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області нову довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку його пенсії за листопад 2019 року до прирівняної посади поліцейського, відповідно до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 № 2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", статті 9 Закону України від 20.12.1991 №2011 -XII "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" та з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції", із обов`язковим зазначенням його основних та додаткових видів грошового забезпечення, а саме: посадовий оклад - 3100 грн, оклад за спеціальним званням (підполковник поліції) - 2200 грн, надбавка за вислугу років - 40% (від посадового окладу з урахування окладу за спеціальним званням) - 2120 грн ((3100+2200)*0,4), надбавка за таємність - 15% (від посадового окладу) - 465 грн (3100*0,15), надбавка до грошового утримання - 100% (посадовий оклад, оклад за званням, надбавка за вислугу років) - 7420 грн (3100+2200+2120), надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції - 62,80% (від посадового окладу, окладу за звання, надбавки за стаж служби) - 4659,76 грн ((3100+2200+2120)*0,628), надбавка за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю - 25% (від посадового окладу) - 775 грн (3100*0,25), премія (відсотків) - 65,89% - 13665,43 грн ((3100+2200+2120+465+7420+4659,76 +775)*0,6589). Складові грошового забезпечення мають бути у зазначеному порядку.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 17 липня 2024 року позов задоволено частково. Визнано протиправними дії Міністерства внутрішніх справ України щодо відмови ОСОБА_1 у виготовленні нової довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії. Зобов`язано Міністерство внутрішніх справ України виготовити та направити до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області нову довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 за листопад 2019 року до прирівняної посади поліцейського, відповідно до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 № 2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", статті 9 Закону України від 20.12.1991 № 2011 -XII "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" та з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції", із обов`язковим зазначенням його основних та додаткових видів грошового забезпечення, а саме: посадовий оклад - 3100,00 грн, оклад за спеціальним званням (підполковник поліції) - 2200,00 грн, надбавка за вислугу років - 40% (від посадового окладу з урахування окладу за спеціальним званням) - 2120,00 грн, надбавка за службу в умовах режимних обмежень - 15% (від посадового окладу) - 465,00 грн, надбавка до грошового утримання - 100% (посадовий оклад, оклад за званням, надбавка за вислугу років) - 7420 грн (3100+2200+2120), надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції - 62,80% (від посадового окладу, окладу за звання, надбавки за стаж служби) - 4659,76 грн ((3100+2200+2120)*0,628), надбавка за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю - 25% (від посадового окладу) - 775 грн (3100*0,25), премія (відсотків) - 65,89%. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з вказаним судовим рішенням, відповідач оскаржив його в апеляційному порядку. Вважає, що оскаржуване рішення прийняте з неповним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи, з порушенням норм матеріального права та підлягає скасуванню. В обґрунтування вимог апеляційної скарги зазначає мотиви аналогічні у відзиві на позовну заяву, зокрема, вказує, що надбавки, які виплачувались позивачу на момент звільнення відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 07.11.2007 № 1294 «Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» та постанови Верховної Ради України від 16.12.1993, яка втратила чинність на підставі Закону України від 12.02.2015 № 193 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів внутрішніх справ», не підлягають включенню у довідку про розмір грошового забезпечення станом на 19 листопада 2019 року. Вказує, що у судовому рішенні №380/2463/20 суд зазначає, що при виготовленні довідки про розмір грошового забезпечення необхідно враховувати грошовий атестат ОСОБА_1 від 20 березня 2005 року № 7, в якому мітяться відомості про такі додаткові види грошового забезпечення, як надбавки до грошового утримання та за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю, які розраховуються із посадового окладу особи рядового і начальницького складу (міліції) - 160,00 грн. Вказує, що у довідку від 10 серпня 2023 року №49/8611 включено розміри надбавок відповідно до грошового атестата ОСОБА_1 від 20 березня 2005 року №7. Звертає увагу на те, що Постановою №988 визначено грошове забезпечення поліцейських Національної поліції України, яка утворена як центральний орган виконавчої влади після ліквідації органів міліції. Постанова №988 ніяким чином не впливає на структуру, склад та розміри грошового забезпечення працівників міліції. Посадові оклади поліцейських не можуть бути використані для обрахунку додаткових видів грошового забезпечення будь-яких інших службовців. Так само, як і посадові оклади міліціонерів використовувалися для обрахунку додаткових видів грошового забезпечення тільки міліціонерів. Тому тільки виходячи із посадового окладу міліціонера можуть обраховуватися "міліцейські" надбавки, а саме: надбавки до грошового утримання та за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю ОСОБА_1 із посадового окладу, зазначеного у його грошовому атестаті - 160,00 грн. З врахуванням наведеного просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове судове рішення, яким у задоволенні позову відмовити.

Позивач подав відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначає про те, що ст.63 Закону України №2262-ХІІ передбачає, що перерахунок пенсії колишнім працівникам міліції здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських, тому надбавка до грошового утримання - 100% (посадовий оклад, оклад за званням, надбавка за вислугу років) становить 7420 грн (3100+2200+2120), надбавка за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю - 25% (від посадового окладу) - 775 грн (3100*0,25). Звертає увагу на те, що у судовому рішенні у справі №380/12063/22 зазначено про те, що при розрахунках надбавок необхідно використовувати посадовий оклад - 3100 грн і оклад за званням (підполковник поліції) - 2200 грн, тобто при обрахунках надбавок використовуються саме ці розміри, а не із грошового атестату за березень 2005 року. Таким чином, вважає, що доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, який ухвалив законне та обґрунтоване рішення, а тому просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін.

Справа розглянута судом першої інстанції в порядку спрощеного позовного провадження.

Враховуючи, що рішення суду першої інстанції ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження), суд апеляційної інстанції в порядку п.3 ч.1 ст.311 КАС України розглядає справу без виклику учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, оскільки справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги та відзив на апеляційну скаргу в їх сукупності, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а оскаржуване рішення - без змін з таких підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що Львівський окружний адміністративний суд рішенням від 07 листопада 2022 року №380/12063/22, залишеним без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 27 квітня 2023 року, адміністративний позов задовольнив. Визнав протиправною бездіяльність Міністерства внутрішніх справ України щодо відмови у виготовленні нової довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії на прізвище ОСОБА_1 за листопад 2019 року за прирівняною посадою поліцейського з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. №988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції"; зобов`язав Міністерство внутрішніх справ України виготовити та направити до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області нову довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 за листопад 2019 року до прирівняної посади поліцейського, відповідно до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 №2262-ХП "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", статті 9 Закону України від 20.12.1991 №2011-ХІІ "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" та з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України №988 від 11.11.2015 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції", із обов`язковим зазначенням його основних та додаткових видів грошового забезпечення, а саме: посадовий оклад - 3100 грн, оклад за спеціальним званням (підполковник) - 2200 грн, надбавка за вислугу років - 40% (від посадового окладу з урахування окладу за спеціальним званням), надбавка за таємність - 15% (від посадового окладу), надбавка до грошового утримання - 100% (посадовий оклад, оклад за званням, надбавка за вислугу років), надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції - 62,80% (від посадового окладу, окладу за звання, надбавки за стаж служби), надбавка за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю - 25% (від посадового окладу), премія (відсотків) - 65,89%.

На виконання рішення Львівського окружного адміністративного суду від 07 листопада 2022 року у справі №380/12063/22 Міністерство внутрішніх справ України видало довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 за листопад 2019 року за прирівняною посадою начальник сектору, що не входить до складу управління, відділу (апарат головних управлінь Національної поліції). Згідно з вказаною довідкою:

посадовий оклад - 3100,00 грн,

оклад за спеціальним званням - підполковник поліції - 2200,00 грн,

надбавка за стаж служби у поліції 40% - 2120,00 грн,

надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції 62,80%-4659,76 грн,

надбавка за службу в умовах режимних обмежень 15% - 465,00 грн,

премія (відсотків нарахованого грошового забезпечення) 65,89%- 8265,74 грн.

надбавка до грошового утримання - 100% (посадовий оклад, оклад за званням, надбавка за вислугу років)* 377,00 грн,

надбавка за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю - 25% (від посадового окладу) *40,00 грн,

Усього 21227,50 грн.

Також у довідці вказано, що *розмір надбавок визначено з урахуванням даних грошового атестата ОСОБА_1 від 20 березня 2005 року № 37.

Не погоджуючись з діями відповідача щодо обрахунку надбавки до грошового утримання та за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю ОСОБА_1 із посадового окладу, зазначеного у його грошовому атестаті від 20 березня 2005 року №37 - 160,00 грн, позивач звернувся у суд з цим позовом.

Задовольняючи частково позов, суд першої інстанції виходив з того, що перерахунок пенсії позивача, з урахуванням розміру посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, надбавки за вислугу років при визначенні розміру надбавки до грошового утримання та надбавки за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю має здійснюватись саме у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських, а тому надбавка до грошового утримання - 100% (посадовий оклад, оклад за званням, надбавка за вислугу років) становить 7420 грн (3100+2200+2120), надбавка за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю - 25% (від посадового окладу) становить 775 грн (3100*0,25), тому позовні вимоги в цій частині необхідно задовольнити. Щодо позовної вимоги в частині зобов`язання відповідача виготовити та направити до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області нову довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 за листопад 2019 року до прирівняної посади поліцейського із обов`язковим зазначенням його основних та додаткових видів грошового забезпечення, зокрема: премія (відсотків) - 65,89%, що становить 13665,43 грн ((3100+2200+2120+465+7420+4659,76 +775)*0,6589), то суд не вбачає підстав для задоволення позову в цій частині, оскільки нарахування та виплата відповідних сум є дискрецією відповідача і саме відповідач має визначити суму премії позивача в процесі виконання рішення суду

Колегія суддів зазначає, що апелянт оскаржує рішення суду першої інстанції в частині задоволених позовних вимог, тому з врахуванням ч.1 ст.308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Даючи правову оцінку висновку суду першої інстанції в частині задоволених позовних вимог, колегія суддів вважає, що такий відповідає нормам матеріального права та фактичним обставинам справи і є правильним, законним та обґрунтованим, виходячи з наступного.

Ч.2 ст.19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом визначає Закон України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб від 09.04.1992 № 2262-XII (далі -Закон № 2262-XII).

Відповідно до ч.3 ст.43 Закону №2262-XII пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно з ч.3 ст.63 Закону №2262-XII перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції та податкової міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.

За змістом ч.4 ст.9 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" від 20.12.1991 № 2011-XII визначено, що грошове забезпечення виплачується у розмірах, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Кабінетом Міністрів України 11.11.2015 прийнято Постанову №988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції" (далі - Постанова № 988).

Пункт 2 Постанови № 988 передбачає, що грошове забезпечення поліцейських складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Як вбачається з матеріалів справи, Міністерство внутрішніх справ України на виконання рішення Львівського окружного адміністративного суду від 07 листопада 2022 року у справі №380/12063/22 видало довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 за листопад 2019 року за прирівняною посадою начальник сектору, що не входить до складу управління, відділу (апарат головних управлінь Національної поліції). Згідно з вказаною довідкою: посадовий оклад - 3100,00 грн, оклад за спеціальним званням - підполковник поліції - 2 200,00 грн, надбавка за стаж служби у поліції 40% - 2120,00 грн, надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції 62,80%-4659,76 грн, надбавка за службу в умовах режимних обмежень 15% - 465,00 грн, премія (відсотків нарахованого грошового забезпечення) 65,89%- 8265,74 грн, надбавка до грошового утримання - 100% (посадовий оклад, оклад за званням, надбавка за вислугу років)* 377,00 грн, надбавка за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю - 25% (від посадового окладу) *40,00 грн. Усього 21227,50 грн.

Крім того, у довідці зазначено, що розмір надбавок визначено з урахуванням даних грошового атестата ОСОБА_1 від 20 березня 2005 року № 37.

Зі змісту цієї довідки вбачається, що надбавка до грошового утримання розраховується з посадового окладу з урахуванням окладу за військовим званням та надбавки за вислугу років, надбавка за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю розраховується з посадового окладу.

Разом з тим, як правильно встановлено судом першої інстанції, надбавку до грошового утримання та надбавку за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю, відповідач обрахував із посадового окладу, окладу за званням, надбавки за вислугу років зазначені його грошовому атестаті - 160,00 грн, 130,00 грн, 87 грн, відповідно.

Відповідно до абз.2 п.15 розділу ХІ Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про Національну поліцію» за колишніми працівниками міліції, у тому числі пенсіонерами, а також членами їхніх сімей, іншими особами зберігаються пільги, компенсації і гарантії, передбачені цим Законом для колишніх поліцейських, членів їхніх сімей, інших осіб.

Таким чином, згідно зі ст.63 Закону №2262-XII перерахунок пенсії здійснюється з урахуванням складових грошового забезпечення поліцейських.

Крім того, колегія суддів звертає увагу на те, що рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 07 листопада 2022 року у справі №380/12063/22, яке набрало законної сили, зобов`язано Міністерство внутрішніх справ України виготовити та направити до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області нову довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 із обов`язковим зазначення його основних та додаткових видів грошового забезпечення, зокрема, посадовий оклад - 3100 грн, оклад за спеціальним званням (підполковник) - 2200 грн, а тому доводи апелянта про те, що у довідку від 10 серпня 2023 року №49/8611 включено розміри надбавок відповідно до грошового атестата ОСОБА_1 від 20 березня 2005 року №7 є помилковими з наведених вище мотивів.

Аналізуючи наведені вище правові норми та встановлені фактичні обставини справи у їх сукупності, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що перерахунок пенсії позивача, з урахуванням розміру посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, надбавки за вислугу років при визначенні розміру надбавки до грошового утримання та надбавки за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю, має здійснюватись саме у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських, а тому надбавка до грошового утримання - 100% (посадовий оклад, оклад за званням, надбавка за вислугу років) становить 7420 грн (3100+2200+2120), надбавка за службу у спеціальних підрозділах по боротьбі з організованою злочинністю - 25% (від посадового окладу) становить 775 грн (3100*0,25), відтак позовні вимоги в цій частині необхідно задовольнити.

Враховуючи наведене вище, колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги не знайшли свого підтвердження та спростовуються висновками суду першої інстанції, які зроблені на підставі повного, всебічного та об`єктивного аналізу відповідних правових норм та фактичних обставин справи.

Крім того, колегія суддів зазначає, що інші зазначені відповідачем в апеляційній скарзі обставини, крім вищеописаних обставин, ґрунтуються на довільному трактуванні фактичних обставин справи і норм матеріального права, а тому такі не вимагають детальної відповіді або спростування.

Колегія суддів також враховує позицію ЄСПЛ (в аспекті оцінки аргументів апелянта), сформовану у справі Серявін та інші проти України (№4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії (RuizTorijav. Spain) №303-A, пункт 29).

Також згідно з п. 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Відповідно до ч.2 ст.6 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини, а ст.17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" передбачає, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Наведене дає підстави для висновку, що доводи скаржника у кожній справі мають оцінюватись судами на предмет їх відповідності критеріям конкретності, доречності та важливості в межах відповідних правовідносин з метою належного обґрунтування позиції суду.

Крім того, колегія суддів зазначає, що рішення Львівського окружного адміністративного суду від 17 липня 2024 року у справі №380/5552/24 переглянуто в межах доводів апеляційної скарги та вважає недоцільним виходити за межі апеляційної скарги та переглядати оскаржуване рішення в решті вимог.

З врахуванням вищенаведеного колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку про підставність позовних вимог у частині їх задоволення, правильно і повно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, тому відповідно до ст.316 КАС України апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду - без змін.

Оскільки колегія суддів залишає без змін рішення суду першої інстанції, то відповідно до ч.6 ст.139 КАС України понесені сторонами судові витрати новому розподілу не підлягають.

Керуючись ст.139, 242, 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд,-

п о с т а н о в и в:

Апеляційну скаргу Міністерства внутрішніх справ України залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 17 липня 2024 року у справі №380/5552/24 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених п.2 ч.5 ст.328 КАС України, протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя О. І. Мікула судді В. В. Ніколін М. А. Пліш Повне судове рішення складено 27 листопада 2024 року.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.11.2024
Оприлюднено29.11.2024
Номер документу123344342
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —380/5552/24

Постанова від 27.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 09.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 09.09.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 08.08.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Рішення від 17.07.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 19.03.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні