Ухвала
від 28.11.2024 по справі 340/7595/24
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

28 листопада 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/7595/24

Суддя Кіровоградського окружного адміністративного суду Казанчук Г.П., розглянувши матеріали позовної заяви фермерського господарства "Олена" (вул. Шкільна, 1, м. Гайворон, Голованівський район, Кіровоградська область, 26300; код ЄДРПОУ 20657357) до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у Кіровоградській області (вул. Героїв Маріуполя, 102, м. Кропивницький, 25004; код ЄДРПОУ 39816845) про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИЛА:

Фермерське господарство "Олена", через свого представника адвоката Дяченко Марину Ігорівну, звернулося до суду з позовною заявою, у якій просить:

-визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № ПШ 054304, про стягнення з фермерського господарства "Олена" адміністративно-господарського штрафу у сумі 17 000 грн;

-визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № ПШ 054305, про стягнення з фермерського господарства "Олена" адміністративно-господарського штрафу у сумі 17 000 грн;

-визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № ПШ 054306, про стягнення з фермерського господарства "Олена" адміністративно-господарського штрафу у сумі 17 000 грн;

-визнати протиправною та скасувати постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу № ПШ 054307, про стягнення з фермерського господарства "Олена" адміністративно-господарського штрафу у сумі 17 000 грн;

-закрити справи про адміністративне правопорушення про притягнення фермерського господарства "Олена" до адміністративної відповідальності.

Позовну заяву сформовано в системі "Електронний суд" 25.11.2024 року.

Частиною 1 статті 171 КАС України визначено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; 5) позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до частини 2 статті 171 КАС України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.

Перевіривши позовну заяву суддя вважає за необхідне залишити її без руху, зважаючи на наступне.

Так, пунктом 4 частини 5 статті 160 КАС України передбачено, що в позовній заяві зазначається зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

У відповідності до частини 1 статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом:1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.

Отже, позовні вимоги необхідно привести у відповідність до вищевказаних положень.

Частиною 3 статті 161 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Позивачем не виконано вищевказаного обов`язку.

Відповідно до частини 2 статті 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначено Законом України "Про судовий збір" від 8 липня 2011 року №3674-VI (далі - Закон №3674-VI).

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону № 3674-VI, судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 4 даного Закону, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою, ставка судового збору 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

З 01.01.2024 набрав чинності Закон України "Про Державний бюджет України на 2024 рік" від 9 листопада 2023 року № 3460-IX, згідно з яким розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01.01.2024 становить 3028 гривень (стаття 7).

Позивачем оскаржено постанови про застосування адміністративно-господарських штрафів на загальну суму 68000,00 грн.

Отже, за подання позовної заяви позивачу необхідно сплатити судовий збір в розмірі 3028,00 грн за реквізитами, вказаними на офіційному веб-сайті Кіровоградського окружного адміністративного суду.

Пунктом 5 частини 5 статті 160 КАС України також передбачено, що в позовній заяві зазначається виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини.

При цьому, згідно з частиною 4 статті 161 КАС України позивач зобов`язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).

Отже, позивачу необхідно надати до суду докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги.

Згідно до частини 1 статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Керуючись статтями 160, 161, 169 КАС України, суддя,

УХВАЛИЛА:

Позовну заяву фермерського господарства "Олена" залишити без руху.

Повідомити особу, що подала позовну заяву про необхідність виправити вказані в описовій частині ухвали недоліки позовної заяви протягом п`яти днів з дня отримання ухвали.

Роз`яснити особі, що подала позовну заяву, що у разі не усунення вказаних недоліків позовної заяви у встановлений строк, остання буде вважатися неподаною та повернута.

Ухвала судді набирає законної сили з моменту її підписання суддею та окремому оскарженню не підлягає.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду Г.П. КАЗАНЧУК

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2024
Оприлюднено02.12.2024
Номер документу123373033
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них

Судовий реєстр по справі —340/7595/24

Рішення від 28.01.2025

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

Ухвала від 06.01.2025

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

Ухвала від 25.12.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

Ухвала від 09.12.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

Ухвала від 28.11.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.П. КАЗАНЧУК

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні