Рішення
від 28.11.2024 по справі 140/7984/24
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 листопада 2024 року ЛуцькСправа № 140/7984/24

Волинський окружний адміністративний суд у складі судді Денисюка Р.С., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Волинській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) звернулася з позовом до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Волинській області (далі РСЦ ГСЦ МВС у Волинській області, відповідач) про визнання бездіяльності протиправною, яка полягає у не виготовленні та не наданні до ГУ ПФУ у Волинській області оновленої довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_2 за січень 2016 року та зобов`язання підготувати та надати до ГУ ПФУ у Волинській області нову довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_2 за січень 2016 року, що враховується для перерахунку пенсії по втраті годувальника ОСОБА_1 з 01.01.2018, на підставі постанови КМ України №988 від 11.11.2015, із зазначенням основних і додаткових видів грошового , забезпечення: посадовий оклад 2400,00 грн., оклад за спеціальним званням 1800,00 грн., надбавка за стаж служби (50 відсотків) - 2100 грн., надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції (39,96 %) - 2517,48 грн. та премія (115,54%) - 10187,72 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач перебуває на обліку в Головному управлінні ПФУ у Волинській області та отримує пенсію по втраті годувальника відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб від 04.04.1992 №2262-XII (далі Закон №2262-XII).

З 01.01.2016 позивачу перерахована і виплачується пенсія згідно з довідкою Ліквідаційної комісії УМВС України у Волинській області про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії від 21.03.2018 № 945. Із вказаною довідкою позивач не погоджується, оскільки в даній довідці відсутні такі складові грошового забезпечення як надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції у розмірі 39,96%, а також премія у розмірі 115,54% (які були встановлені позивачу згідно з довідкою про розмір грошового забезпечення №22/6-1194 від 04.03.2021) за прирівняною посадою.

26.06.2024 позивач звернувся до відповідача із заявою про виготовлення та направлення до Головного управління ПФУ у Волинській області нової довідки про розмір грошового забезпечення із зазначенням основних та додаткових видів грошового забезпечення, в тому числі надбавки за специфічні умови проходження служби в поліції у розмірі 39,96%, а також премії у розмірі 115,54%.

Листом від 23.07.2024 №31/3/Ш-206-3685-2024 відповідач повідомив позивача про відсутність підстав для підготовки нової довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії.

Вважає, що бездіяльність відповідача щодо неврахування окремих додаткових видів грошового забезпечення при перерахунку пенсії, не виготовлення та не направлення до Головного управління ПФУ у Волинській області нової довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії є протиправною, з огляду на що просить зобов`язати відповідача виготовити та направити до Головного управління ПФУ у Волинській області нову довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії із зазначенням усіх основних та додаткових видів грошового забезпечення, в тому числі надбавки за специфічні умови проходження служби у розмірі 39,96 % та премії у розмірі 115,54%. Просить позов задовольнити.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 06.08.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, судовий розгляд справи ухвалено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

В поданому до суду відзиві на позовну заяву від 21.08.2024 відповідач позов не визнав та просить відмовити у його задоволенні за безпідставністю заявлених позовних вимог.

Ухвалою суду від 28.11.2024 відмовлено у задоволенні клопотання позивача про заміну неналежного відповідача.

Дослідивши письмові докази, а також пояснення, викладені учасниками справи у заявах по суті справи, суд дійшов висновку, що у задоволенні адміністративного позову слід відмовити.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 перебуває на обліку в ГУ ПФУ у Волинській області та отримує пенсію по втраті годувальника відповідно до Закону №2262-XII, що не є спірним у даній справі.

У зв`язку із встановленням нових розмірів грошового забезпечення, 21.03.2018 Ліквідаційною комісією УМВС України у Волинській області сформовано і подано до Головного управління ПФУ у Волинській області довідку №945 про розмір грошового забезпечення ОСОБА_2 для перерахунку пенсії ОСОБА_1 , з якої вбачається, що відповідно до частини третьої статті 63 Закону №2262-XII, Постанов №988 та № 103 розмір грошового забезпечення за нормами, чинними станом на 01.01.2016, за прирівняною посадою поліцейського «дільничний офіцер поліції» становить: посадовий оклад 2400,00 грн., оклад за військовим (спеціальним) званням капітан поліції 1800,00 грн, надбавка за стаж служби (50%) 2100,00 грн, премія (0,82%) 51,66 грн, а всього 6351,66 грн (а.с.15 зворот).

26.06.2024 позивач звернувся до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Волинській області із заявою про виготовлення та направлення до Головного управління ПФУ у Волинській області нової довідки про розмір грошового забезпечення із зазначенням основних та додаткових видів грошового забезпечення, в тому числі: надбавки за специфічні умови проходження служби у розмірі 39,96 % та премії у розмірі 115,54% (а.с. 17).

Листом від 23.07.2024 №31/3/Ш-206-3685-2024 Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Волинській області повідомив позивача про те, що до довідки про розмір грошового забезпечення включено види грошового забезпечення, які передбачені для поліцейських, визначені постановою КМУ від 11.11.2015 №988. Розміри грошового забезпечення та його складові, в зазначеній довідці відповідають вимогам законодавства. Після визнання нечинними пунктів 1, 2, 3 Постанови № 103, Урядом не прийнято жодної постанови, яка б визначала умови, порядок та розміри перерахунку пенсій та списки осіб, пенсії яких підлягають перерахунку, до МВС не надходили. ВП ВС у зразковій справі № 802/2196/17-а встановила, що включення до довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії виплат, що фактично не встановлювалися та не виплачувалися поліцейським за січень 2016 року, не передбачено законодавством. Отже, підстави для підготовки нової довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії, відсутні (а.с.18-20).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини першоїстатті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували, зокрема, на службі в органах внутрішніх справ, визначає Закон №2262-ХІІ. Цим Законом держава гарантує гідне пенсійне забезпечення осіб, які мають право на пенсію, шляхом встановлення їм пенсій не нижче прожиткового мінімуму, визначеного законом, перерахунок призначених пенсій у зв`язку із збільшенням рівня грошового забезпечення, надання передбачених законодавством державних соціальних гарантій, вжиття на державному рівні заходів, спрямованих на їх соціальний захист.

Відповідно до частини четвертої статті 63 Закону №2262-XII (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв`язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством. Перерахунок пенсій здійснюється на момент виникнення права на перерахунок пенсій і провадиться в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, у строки, передбачені частиною другоюстатті 51 цього Закону. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим зі служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.

Частиною другою статті 51 Закону №2262-XII передбачено, що перерахунок пенсій, призначених особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей, провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії. Якщо при цьому пенсіонер набув права на підвищення пенсії, різницю в пенсії за минулий час може бути виплачено йому не більш як за 12 місяців.

07.11.2015 набрав чинності Закон України Про Національну поліцію від 02.07.2015 №580-VIII, крім окремих положень, визначених у пункті 1 розділу XI Прикінцеві та перехідні положення цього Закону (далі Закон №580-VIII).

29.12.2015 набрав чинності Закон України Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їх сімей від 23.12.2015 №900-VIII (далі Закон №900-VIII).

Цим Законом статтю 63 Закону №2262-XII доповнено новою частиною третьою, згідно з якою перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції), які мають право на пенсійне забезпечення або одержують пенсію на умовах цього Закону, здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських.

Згідно з абзацом другим пункту 15 Розділу XI Прикінцевих та перехідних положень Закону №580-VIII за колишніми працівниками міліції, у тому числі пенсіонерами, а також членами їхніх сімей, іншими особами зберігаються пільги, компенсації і гарантії, передбачені цим Законом для колишніх поліцейських, членів їхніх сімей, інших осіб.

Статтею 102 Закону №580-VIII передбачено, що пенсійне забезпечення поліцейських та виплата одноразової грошової допомоги після звільнення їх зі служби в поліції здійснюються в порядку та на умовах, визначених Законом №2262-XII.

Кабінет Міністрів України Постановою №988 встановив розміри грошового забезпечення працівникам поліції за посадовими окладами і спеціальними званнями, що значно перевищують посадові оклади та оклади за спеціальні звання колишніх працівників міліції. Ця постанова набрала чинності 02.12.2015.

Таким чином, у зв`язку із змінами в грошовому забезпеченні поліцейських, передбаченими постановою № 988, та враховуючи зазначені вище положення частини другої статті 51 Закону №2262-XII, у колишніх працівників міліції виникло право на перерахунок пенсії з 01.01.2016.

Відповідно до пункту 2 Постанови №988 виплата грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання здійснюється в порядку, що затверджується МВС.

На виконання вимог статті 94 Закону №580-VIII та Постанови №988, МВС видало наказ №260, яким затвердило Порядок та умови виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції та курсантам вищих навчальних закладів МВС із специфічними умовами навчання (далі Наказ № 260).

Пунктом 2 Наказу №260 визначено, що цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування (27.05.2016) та застосовується з дня набрання чинності Законом №580-VIII, тобто з 07.11.2015.

Порядок проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 №45.

Згідно з положеннями пунктів 1-3 Порядку №45 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) перерахунок раніше призначених відповідно до Закону №2262-XII пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв`язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством.

На підставі зазначеного в пункті 1 цього Порядку рішення Кабінету Міністрів України державні органи повідомляють у п`ятиденний строк ПФУ про підстави перерахунку пенсій військовослужбовцям. ПФУ повідомляє у п`ятиденний строк з моменту надходження інформації від державних органів своїм головним управлінням про підстави для проведення перерахунку пенсій та про необхідність підготовки списків осіб, пенсії яких підлягають перерахунку (далі - списки). Головні управління ПФУ складають у десятиденний строк з моменту надходження зазначеної інформації списки за формою згідно із додатком 1 та подають їх органам, які уповноважені рішеннями керівників державних органів видавати довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії.

На підставі списків уповноважені органи готують для перерахунку пенсії довідки про розмір грошового забезпечення кожної особи, зазначеної в списку, за формою згідно із додатком 2 (далі - довідка) та у місячний строк подають їх головним управлінням ПФУ. Довідки видаються державним органом, з якого особи були звільнені із служби, якщо інше не передбачено цим Порядком. У разі ліквідації таких органів, установ, організацій чи підприємств довідки видаються правонаступниками.

Відповідно до абзаців першого - шостого пункту 5 Порядку №45 для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів:

- посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням;

- надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, почесне звання заслужений чи народний, службу в умовах режимних обмежень, спортивні звання, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук та вчене звання - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на момент виникнення права на перерахунок, якщо вони були фактично встановлені особі;

- щомісячні надбавки, доплати та підвищення, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок;

- інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію;

- щомісячні надбавки за особливі умови служби (крім надбавки за службу у віддаленій місцевості) особам, звільненим з військової служби, які проходили службу та обслуговували ядерну зброю на об`єктах С, у складальних бригадах ремонтно-технічних баз, у складі екіпажів атомних підводних човнів, на території військових полігонів, де проводилися випробування ядерної зброї або навчання із застосуванням такої зброї, та у військових частинах, що обслуговували космодром Байконур, якщо такі надбавки виплачувалися їм на день звільнення зі служби у відсотках посадового окладу, що встановлювалися до 1 січня 2008 р. для обчислення розміру пенсії, але не більше розміру надбавок за особливі умови служби відповідно до законодавства.

Абзацом сьомим пункту 5 Порядку №45 установлено, що додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, що не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), крім зазначених у абзаці шостому цього пункту, для перерахунку пенсії не враховуються.

У рішенні від 08.11.2005 у справі Кечко проти України Європейський суд з прав людини дійшов висновку про те, що в межах свободи дій держави визначати, які надбавки виплачувати своїм робітникам з державного бюджету. Держава може вводити, призупиняти чи закінчити виплату таких надбавок, вносячи відповідні зміни в законодавство (пункт 23).

До змін в грошовому забезпеченні поліцейських, встановлених Постановою №988 та наказом № 260, чинним законодавством України, а саме постановою №1294 та наказом №499, було передбачено, що особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ установлюється надбавка за виконання особливо важливих завдань під час проходження служби в розмірі до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням та надбавки за вислугу років, а тим, що безпосередньо розробляють, проводять експертизу проектів нормативно-правових актів, які передбачено положеннями про відповідні структурні підрозділи, особам рядового і начальницького складу за виконання спеціальних завдань, пов`язаних з антитерористичною діяльністю, особам начальницького складу слідчих підрозділів органів внутрішніх справ за службу на посадах слідчих, особам рядового і начальницького складу підрозділів міліції громадської безпеки за службу на посадах старших дільничних, дільничних і помічників дільничних інспекторів міліції та підрозділів з керівництва дільничними інспекторами міліції - у розмірі до 100 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням та надбавки за вислугою років.

Як встановлено судом, надбавка за виконання особливо важливих завдань у розмірі 61%, яку отримував ОСОБА_2 на момент звільнення з органів внутрішніх справ, на час виникнення у позивача права на перерахунок пенсії вже не була встановлена законодавством для поліцейських та не виплачувалась.

Натомість відповідно до положень пункту 4 Постанови №988 надано право керівникам органів, закладів та установ Національної поліції в межах затверджених для них асигнувань на грошове забезпечення:

1) установлювати, зокрема, надбавку за специфічні умови проходження служби в поліції в розмірі до 100 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням та надбавки за стаж служби. Установлення зазначеної надбавки Голові Національної поліції та заступникам Голови здійснюється з дозволу Прем`єр-міністра України або Першого віце-прем`єр-міністра України, Віце-прем`єр-міністра України за погодженням з Міністром внутрішніх справ;

2) здійснювати преміювання поліцейських відповідно до їх особистого внеску в загальний результат служби.

Враховуючи наведене, Кабінет Міністрів України цією постановою делегував своє право керівникам органів, закладів та установ Національної поліції, зокрема, установлювати надбавку за специфічні умови проходження служби в поліції в розмірі до 100 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за спеціальним званням та надбавки за стаж служби, а також здійснювати преміювання поліцейських відповідно до їх особистого внеску в загальний результат служби в межах затверджених для них асигнувань на грошове забезпечення.

Так, положеннями пункту 4 розділу ІІ Порядку та умов виплати грошового забезпечення поліцейським, затвердженого наказом №260, передбачено, що розмір надбавки за специфічні умови проходження служби в поліції встановлюється кожному поліцейському індивідуально залежно від специфіки умов проходження служби (успішне виконання повноважень, якість, складність, обсяг та важливість виконуваних завдань, залучення до розробки проектів нормативно-правових актів тощо) на підставі мотивованого подання керівника структурного підрозділу відповідного органу поліції та оголошується наказом по особовому складу; виплата надбавки проводиться на підставі наказу про її встановлення з дня, зазначеного в наказі, у разі відсутності дати - з дня підписання наказу.

Відповідно до положень пункту 12 розділу ІІ Порядку та умов виплати грошового забезпечення поліцейським, затвердженого наказом №260, розміри премії встановлюються за рішенням керівників органів поліції відповідно до затверджених ними положень про преміювання та наявного фонду грошового забезпечення. Виплата премій поліцейським здійснюється за наказами керівників органів поліції. Накази про преміювання поліцейських видаються до 25 числа кожного місяця на підставі списків начальників структурних підрозділів органу поліції, погоджених з фінансовим підрозділом у частині розміру фонду преміювання. Виплата премії проводиться щомісяця в останній день місяця за поточний місяць разом з виплатою грошового забезпечення.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку про те, що перерахунок пенсій особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України (міліції) здійснюється з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських, та відповідно до вимог абзаців п`ятого та сьомого пункту 5 Порядку №45.

Відтак у довідці про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії не належить вказувати надбавку за виконання особливо важливих завдань, яку отримував ОСОБА_2 під час проходження служби та яка була включена до грошового забезпечення при обрахунку пенсії, оскільки такий вид надбавки вже не був встановлений законодавством для поліцейських та не виплачувався, а премія підлягає включенню у вказану довідку у визначеному у середньому розмірі, що фактично виплачений за відповідною посадою поліцейського за січень 2016 року.

Таким чином, оскільки надбавка за виконання особливо важливих завдань, яку отримував позивач на момент виникнення у нього права на перерахунок пенсії, була скасована та не виплачувалась, тому ця надбавка правомірно не вказана відповідачем у довідці про розмір грошового забезпечення.

Щодо твердження позивача про те, що надбавка за специфічні умови проходження служби в поліції та надбавка за виконання особливо важливих завдань є тотожними щодо підстав їх призначення, то суд його до уваги не приймає та зазначає наступне.

З урахуванням абзацу 7 пункту 5 Порядку № 45, оскільки надбавка за виконання особливо важливих завдань, яку отримував ОСОБА_2 , на момент виникнення у позивача ОСОБА_1 права на перерахунок пенсії вже не виплачувалась, тому, ця надбавка правомірно не вказана у довідці про розмір грошового забезпечення за нормами чинними за січень 2016 року.

Виплата надбавки за специфічні умови проходження служби в поліції у грудні 2015 року жодному поліцейському не здійснювалась, а тому вказана надбавка також правомірно не вказана у довідці про розмір грошового забезпечення.

Крім того, з наданої до суду копії довідки від 21.03.2018 № 945 про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії для осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ (міліції), виданої Ліквідаційною комісією УМВС України у Волинській області на ім`я ОСОБА_2 , слідує, що середній розмір премії станом на січень 2016 року становить 0,82%.

Отже, вказаний відповідачем розмір премії 0,82% є середнім розміром, що фактично виплачений за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою, що узгоджується зі змістом абзацу 5 пункту 5 Порядку № 45, у зв`язку з чим підстав для врахування премії у розмірі 115,54 %, немає.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Виходячи з системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку про те, що відмовляючи позивачу у видачі нової довідки з врахуванням надбавки за специфічні умови проходження служби у розмірі 39,96 % грошового забезпечення та премії у розмірі 115,54 % відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені законодавством України, з огляду на що у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 слід відмовити повністю.

Керуючись статтями 243-246, 255, 295, Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Волинській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України. У разі подання апеляційної скарги рішення якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

СуддяР.С. Денисюк

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.11.2024
Оприлюднено02.12.2024
Номер документу123402331
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —140/7984/24

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Ухвала від 09.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Гудим Любомир Ярославович

Рішення від 28.11.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

Ухвала від 28.11.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

Ухвала від 06.08.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Денисюк Руслан Степанович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні