Рішення
від 27.11.2024 по справі 460/6211/24
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

27 листопада 2024 року м. Рівне№460/6211/24

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Нор У.М. за участю секретаря судового засідання Юрчук А.М. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник Котяй І.В.,,

відповідача: представник не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Керівника Рівненської окружної прокуратури в інтересах держави доОлександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинення певних дій, -

В С Т А Н О В И В:

Керівник Рівненської окружної прокуратури в інтересах держави звернувся до суду з адміністративним позовом до Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області, про визнання протиправною бездіяльність Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області щодо не вчинення дій метою взяття а облік безхазяйного нерухомого майна гідротехнічних споруд, а саме: двох ґрунтових дамб, розташованих в межах водних об`єктів (ставків) на земельній ділянці з кадастровим номером 5624684700:03:011:0002, які знаходяться на території Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області, та зобов`язати Олександрійську сільську раду Рівненського району Рівненської області вчинити дії, спрямовані на взяття на облік безхазяйного нерухомого майна гідротехнічних споруд, а саме: двох ґрунтових дамб, розташованих в межах водних об`єктів (ставків) на земельній ділянці з кадастровим номером 5624684700:03:011:0002, які знаходяться на території Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області.

На обгрунтування позовних вимог позивач зазначає, що на території Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області, а саме на земельній ділянці з кадастровим номером 5624684700:03:011:0002 розташовані водні об`єкти (ставки) площею водного дзеркала 22,4984 га., 4,4023 за гідротехнічними спорудами, власник яких невідомий. Зазначають, що відповідно до інформації Олександрійської сільської ради №385 від 18.04.2024 та №540 від 27.05.2024 на даній земельній ділянці в межах розташування водних об`єктів наявні дві грунтовані дамби, а саме - дамба довжиною 1312 м, висотою 3 м та шириною по гребеню 5 м; дамба довжиною 620 м., висотою 2,5 м. та шириною по гребеню 4 м. Також вказують, що відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно орендарем земельної ділянки для рибогосподарських потреб з кадастровим номером 5624684700:03:011:0002 площею 28,2201 га. є Рівненська обласна громадська організація мисливсько-рибальського клубу «Дозвілля» на підставі укладеного з Рівненською районною державною адміністрацією договору оренди землі, про що в зазначено в Державному реєстрі 27.07.2012 вчинено запис за № 562468154001784. Водночас позивач зазначає, що відповідно до вищезазначеного договору відсутні відомості щодо власника конкретних характеристик гідротехнічних споруд, чи їх інвентарних номерів. Однак згідно з інформацією Олександрійською сільською радою власник вищезазначених гідротехнічних споруд невідомий та на балансі ради не перебуває, заходи щодо взяття їх на облік не вживалися. Також зазначають що дані об`єкти не знаходяться на балансах інших управлінь, таким чином гідротехнічні споруди дві ґрунтові дамби з кадастровим номером 5624684700:03:011:0002 на території Олександрійської сільської ради є безхазяйними. Позивач просить суд задовольнити позовні вимоги повністю.

Ухвалою суду від 27.06.2024 відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд провести за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін. Судове засідання призначене на 09.07.2024.

17.06.2024 Олександрійська сільська рада подала до суду заяву, в якій зазначає, що позовні вимоги визнає в повному обсязі.

Розгляд справи 09.07.2024 не відбувся у зв`язку з перебуванням головуючого судді у відпустці.

Ухвала суду від 22.07.2024 розгляд справи відкладено на 07.08.2024.

Розгляд справи 07.08.2024 не відбувся у зв`язку з перебуванням головуючого судді у відпустці.

Ухвала суду від 02.09.2024 розгляд справи відкладено на 18.09.2024.

Протокольною ухвалою суду від 18.09.2024 розгляд справи відкладено на 08.10.2024.

Протокольною ухвалою суду від 08.10.2024 розгляд справи відкладено на 30.10.2024.

Розгляд справи 08.10.2024 не відбувся у зв`язку з тимчасовою непрацездатністю головуючого судді.

Ухвалою суду від 08.11.2024 розгляд справи відкладено до 27.11.2024.

27.11.2024 судом прийнято вступну та резолютивну частину рішення суду.

Суд, заслухавши представників сторін дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, встановив наступне.

Судом встановлено, що на території Олександрійської сільської ради Рівненського району, Рівненської області, а саме на земельній ділянці з кадастровим номером 5624684700:03:001:0002 розташовані водні об`єкти (ставки) площею водного дзеркала 22,4984га. та 4,4023 га. З гідротехнічними спорудами, власник яких невідомий.

Відповідно до листів Олександрійська сільська рада Рівненського району, Рівненської області №385 від 18.04.2024 та №540 від 27.05.2024, на даній земельній ділянці в межах розташування водних об`єктів (ставків) наявні дві грунтові дамби, а саме - дамба довжиною 1312 м, висотою 3 м та шириною по гребеню 5 м; дамба довжиною 620 м., висотою 2,5 м. та шириною по гребеню 4 м.

24.01.2020 між Рівненською районною державною адміністрацією та Рівненською обласною громадською організацією мисливсько рибальським клубом «Дозвілля» укладений договір про оренду земельної ділянки.

Відповідно до п. 2 Договору в оренду передаються земельні ділянки площею 1,1005 га., 0,6154 га, 28,1101 га, які надані для рибгосподарських потреб.

Пунктом 7 Договору визначено, що земельна ділянка площею 28,1101 га на території Заборольської сільської ради (на даний час Олександрійська сільська рада) включає: землі сільськогосподарського призначення під господарськими будівлями і дворами площею 0,1627 га, забудовані землі під гідротехнічними спорудами - 1,8691 га та внутрішні води (ставки) - 26,0783 га.

Також відповідно до договору оренди водного об`єкту №15 від 02.11.2012, укладеного між Рівненською районною державною адміністрацією та Рівненською обласною громадською організацією мисливсько-рибальський клуб «Дозвілля» в п. 1.2 об`єктом оренди є земельна ділянка загальною площею 29,82 га в тому числі під ставками 22,4984 га, 4,4023 га., середня глибина 0,62 м, 0,42 м, об`єм води, що надається в оренду:139,48 т ис., м. куб,: 18,69 тис. м. куб. тип живлення прирусловий, складний, наявність гідротехнічних споруд, їх стан: земельні греблі та водоспускні споруди в задовільному стані.

Водночас, у вищевказаних договорах відсутні відомості щодо власника, конкретних характеристик гідротехнічних споруд, чи їх інвентарних номерів.

Відповідно до листів №385 від 18.04.2024, №540 від 27.05.2024 та №463 від 10.05.2024 Олександрійської сільської ради власник вищевказаних гідротехнічних споруд невідомий та останні на балансі ради не перебувають, заходи щодо взяття їх на облік не вживалися.

Також, відповідно до листа Південного міжрайонного управління водного господарства №1-16-9/15-24 від 26.04.2024, вищевказані водні об?єкти з наявними гідротехнічними спорудами на балансі Управління не обліковуються.

Згідно з листа Фонду державного майна України по Рівненській та Житомирській областях від 29.04.2024 №11-02.1-1403 повідомив Рівненську окружну прокуратуру, що гідротехнічні споруди які розташовані на території Олександрійської ОТГ а саме поблизу с. Забороль площею водного дзеркала 22,4984 та 4,4023 га (ґрунтова дамби), не перебувають на обліку Регіонального відділення Фонду державного майна України по Рівненській та Житомирській областях. Також зазначає, що відділення не володіє інформацію стосовно балансоутримувача, належності до державної власності та передачі а оренду об`єктів а також ненаділений повноваженнями встановлення наявності та ідентифікації об`єктів нерухомого майна державної форми власності.

Відповідно до матеріалів справи Рівненська окружна прокуратура зверталася до Державного агентства України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм Державне підприємство «Укрриба» чи перебувають на балансі підприємства гідротехнічні споруди, що розташовані на території Олександрійської сільської територіальної громади Рівненського району Рівненської області зазначили що на балансі підприємства не обліковується державне нерухоме майно - гідротехнічні споруди.

Рішенням від 11.03.2024 № 36 виконавчого комітету Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області затверджено порядок виявлення, взяття на облік, збереження та використання безхазяйного майна та прийняття такого майна у комунальну власність Олександрійської сільської територіальної ради.

Відповідно до листа №256 від 23.10.2024 КП Рівненське обласне бюро технічної інвентаризації Рівненської обласної ради повідомило Олександрійську сільську раду, що технічна документація на об`єктів нерухомого майна гідротехнічні споруди дві грунтові дамби, розташовані в межах водних об`єктів (ставків) на земельній ділянці за кадастровим номером 5624684700:03:001:0002, які розташовані на території Олександрійської сільської ради не виготовлялися, реєстрація права власності не проводилася.

Таким чином, гідротехнічні споруди дві ґрунтові дамби, що знаходяться а межах водних об`єктів (ставків) на земельній ділянці з кадастровим номером 5624684700:03:011:0002 на території Олександрійської сільської ради є безхазяйними.

Частиною першою статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Частиною першою статті 23 Закону України «Про прокуратуру» визначено, що представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом.

Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу (частина третя статті 23 Закону України Про прокуратуру).

При цьому, суд враховує правову позицію Великої Палати Верховного Суду від 26.06.2019 у справі № 587/430/16-ц, згідно якої прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави в разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює компетентний орган, а також у разі його відсутності. Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, у чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також зазначає компетентний орган. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі набуває статусу позивача.

Тобто, прокурору надане право здійснювати представництво в суді законних інтересів держави.

Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначає Закон України Про місцеве самоврядування в Україні (далі Закон №280/97 ВР ), частиною другою статті 2 якого визначено, що місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Відповідно до ст. Закону №280/97 ВР визначає загальну компетенцію сільських, селищних, міських рад, відповідно до якої сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Згідно пп. 1 п. а ст. 29 Закону №2897 ВР відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: власні (самоврядні) повноваження: управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.

Повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв`язку сільських, селищних, міських рад регламентуються статею 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні, згідно якої до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: а) власні (самоврядні) повноваження, зокрема: здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян; б) делеговані повноваження: облік відповідно до закону об`єктів нерухомого майна незалежно від форм власності.

Так, згідно частини першої статті 1 Закону України Про аквакультуру гідротехнічні споруди рибогосподарської технологічної водойми (гідротехнічні споруди) це об`єкти нерухомого майна (земляні греблі та дамби, водозабірні споруди, повеневі водоскиди, донні водовипуски, водопостачальні, скидні та рибозбірноосушувальні канали, рибовловлювачі, камери облову, причали, водоскиди, бистротоки, перепади, перегороджувальні рибозахисні та інші споруди), що є інженерними спорудами, які призначені для управління водними ресурсами (підготовка, постачання, збереження, транспортування води та водовідведення), а також для запобігання шкідливій дії вод.

Статтею 12 Закону України Про аквакультуру передбачено, що до повноважень сільських, селищних, міських, Київської і Севастопольської міських, районних, обласних рад у сфері аквакультури належать, зокрема, надання в користування на умовах оренди частини рибогосподарського водного об`єкта, рибогосподарської технологічної водойми для цілей аквакультури відповідно до повноважень щодо розпорядження землями, встановлених Земельним кодексом України.

Тобто, відповідачу у справі, органу місцевого самоврядування, чинним законодавством України надані повноваження щодо ведення обліку гідротехнічних споруд, здійснення контролю за їх використанням.

Поняття безхазяйного майна визначене статтею 335 Цивільного кодексу України, відповідно до якої безхазяйною є річ, яка не має власника або власник якої невідомий.

Безхазяйні нерухомі речі беруться на облік органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, за заявою органу місцевого самоврядування, на території якого вони розміщені. Про взяття безхазяйної нерухомої речі на облік робиться оголошення у друкованих засобах масової інформації.

Після спливу одного року з дня взяття на облік безхазяйної нерухомої речі вона за заявою органу, уповноваженого управляти майном відповідної територіальної громади, може бути передана за рішенням суду у комунальну власність.

Так, Закон України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав.

Статтею 2 зазначеного Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень встановлено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження.

В розумінні пункту 3 частини першої статті 2 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень орган місцевого самоврядування є заявником реєстрації речових прав у разі взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

Частиною чотирнадцятою статті 18 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень передбачено, що взяття на облік безхазяйного нерухомого майна проводиться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно пунктів 82, 84, 85 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна здійснюється за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса в установленому для державної реєстрації прав порядку з урахуванням особливостей, визначених пунктами 83-88 цього Порядку. За результатом розгляду заяви державний реєстратор приймає рішення щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна або рішення щодо відмови у взятті на такий облік. Державний реєстратор за результатом прийнятого рішення щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна вносить до спеціального розділу Державного реєстру прав відповідні відомості.

З аналізу зазначених норм чинного законодавства вбачається, що до відання сільських, селищних, міських рад відноситься, в тому числі, реєстрація та взяття на облік безхазяйного майна, розташованого на території відповідної громади.

Так, законодавством визначена поетапна процедура передання у комунальну власність безхазяйного нерухомого майна, яка включає в себе звернення до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, з заявою про взяття на облік безхазяйної нерухомої речі, а після спливу одного року з дня взяття на облік безхазяйної нерухомої речі, звернення органу, уповноваженого управляти майном відповідної територіальної громади, до суду за переданням нерухомого майна за рішенням суду у комунальну власність.

Відповідач подав до суду заяву відповідно до ст. 189 КАС України, в якій зазначив, що позовні вимоги визнає в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 189 КАС України позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві.

Згідно ч. 4 ст. 189 КАС України у разі визнання позову відповідачем повністю або частково суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову повністю або у відповідній частині вимог.

Суд також хоче зазначити, що дії щодо взяття на облік, збереження, використання безхазяйного майна та прийняття такого майна у комунальну власність Олександрійської територіальної громади почали вчинятися під час розгляду справи.

Однак, як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, відповідачем не вчинено заходів щодо звернення до органу, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, з заявою про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, а саме вищенаведеної гідротехнічної споруди.

В порушення вимог частини другої статті 19 Конституції України, відповідач діяв не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З урахуванням зазначеного, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню шляхом визнання протиправною бездіяльність Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області щодо не вчинення дій метою взяття а облік безхазяйного нерухомого майна гідротехнічних споруд, а саме: двох ґрунтових дамб, розташованих в межах водних об`єктів (ставків) на земельній ділянці з кадастровим номером 5624684700:03:011:0002, які знаходяться на території Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області, та зобов`язати Олександрійську сільську раду Рівненського району Рівненської області вчинити дії, спрямовані на взяття на облік безхазяйного нерухомого майна гідротехнічних споруд, а саме: двох ґрунтових дамб, розташованих в межах водних об`єктів (ставків) на земельній ділянці з кадастровим номером 5624684700:03:011:0002, які знаходяться на території Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області.

Згідно з частиною першою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Перевіривши обґрунтованість заявлених позовних вимог, оцінивши надані учасниками справи докази суд приходить до висновку, що позовну заяву належить задовольнити повністю.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Оскільки під час розгляду справи не залучались свідки та не проводились експертизи, питання про розподіл судових витрат не вирішується.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Керівника Рівненської окружної прокуратури в інтересах держави до Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області, про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинення певних дій задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області щодо не вчинення дій з метою взяття на облік безхазяйного нерухомого майна - гідротехнічних споруд, а саме: двох ґрунтових дамб, розташованих в межах водних об`єктів (ставків) на земельній ділянці з кадастровим номером 5624684700:03:011:0002, які знаходяться на території Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області.

Зобов`язати Олександрійську сільську раду Рівненського району Рівненської області вчинити дії, спрямованні на взяття на облік безхазяйного нерухомого майна - гідротехнічних споруд, а саме: двох ґрунтових дамб, розташованих в межах водних об`єктів (ставків) на земельній ділянці з кадастровим номером 5624684700:03:011:0002, які знаходяться на території Олександрійської сільської ради Рівненського району Рівненської області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасники справи:

Позивач - Керівник Рівненської окружної прокуратури в інтересах держави ( АДРЕСА_1 , ЄДРПОУ/РНОКПП НОМЕР_1 )

Відповідач - Олександрійська сільська рада Рівненського району Рівненської області (вул. Свято-Преображенська, 66,с. Олександрія,Рівненський р-н, Рівненська обл.,35320, ЄДРПОУ/РНОКПП 04387119)

Повний текст рішення складений 02 грудня 2024 року

Суддя У.М. Нор

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.11.2024
Оприлюднено04.12.2024
Номер документу123443067
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —460/6211/24

Рішення від 27.11.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

У.М. Нор

Рішення від 27.11.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

У.М. Нор

Ухвала від 08.11.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

У.М. Нор

Ухвала від 08.10.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

У.М. Нор

Ухвала від 18.09.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

У.М. Нор

Ухвала від 02.09.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

У.М. Нор

Ухвала від 22.07.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

У.М. Нор

Ухвала від 13.06.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

У.М. Нор

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні