Ухвала
від 03.12.2024 по справі 380/23360/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про відкриття спрощеного позовного провадження в адміністративній справі

03 грудня 2024 рокусправа № 380/23360/24

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Клименко О.М., перевіривши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) до Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради (вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради (пл. Ринок, 1, м. Львів, 79006) про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради, в якому просить:

1. Визнати протиправною бездіяльність Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради, а саме:

- неналежний контроль за станом благоустрою по факту багаторічного розміщення сміттєзвалища в околиці вул. Глинянський Тракт (орієнтовні геопросторові дані 49.837678,24.188688), про яке я повідомляв в зверненні від 07 квітня 2021 року;

- невжиття своєчасних заходів контролю за станом благоустрою по факту багаторічного розміщення сміттєзвалища в околиці вул. Глинянський Тракт (орієнтовні геопросторові дані 49.837678,24.188688), про яке я повідомляв в зверненні від 07 квітня 2021 року;

- невжиття належних та своєчасних заходів щодо забезпечення ліквідації несанкціонованого сміттєзвалища щодо сміттєзвалища в околиці вул. Глинянський Тракт (орієнтовні геопросторові дані 49.837678,24.188688), про яке я повідомляв в зверненні від 07 квітня 2021 року.

2. Зобов`язати Личаківську РА забезпечити повну ліквідацію сміттєзвалища біля вул. Глинянський Тракт (орієнтовні геопросторові дані 49.837678,24.188688), про яке я повідомляв в зверненні від 07 квітня 2021 року.

3. Прийняти рішення щодо судового збору.

4. Справу розглядати за правилами загального позовного провадження з викликом сторін.

Підставою позову є протиправність, на думку позивача, поведінки відповідача щодо: неналежного контролю за станом благоустрою за фактом багаторічного розміщення сміттєзвалища в околиці вул. Глинянський Тракт; невжиття своєчасних заходів контролю за станом благоустрою за фактом багаторічного розміщення сміттєзвалища в околиці вул. Глинянський Тракт; невжиття належних та своєчасних заходів щодо забезпечення ліквідації несанкціонованого сміттєзвалища в околиці вул. Глинянський Тракт.

Спір виник з публічно-правових відносин, належить до компетенції адміністративних судів, предметної та територіальної підсудності Львівського окружного адміністративного суду.

Ухвалою судді від 22 листопада 2024 року позовну заяву залишено без руху. Вимоги цієї ухвали позивач виконав 28 листопада 2024 року.

Ухвалою суду від 03 грудня 2024 року звільнено ОСОБА_1 від сплати судового збору на підставі пункту першого частини першої статті 8 Закону України «Про судовий збір».

У позовній заяві позивач визначив Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради як третю особу.

Також 20 листопада 2024 року позивач через систему «Електронний суд» подав клопотання від 20 листопада 2024 року, в якому наводить обґрунтування щодо необхідності залучення до участі у справі третьої особи у справі Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради. Вказує, що хоча Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради і наділена законними повноваженнями щодо забезпечення ліквідації несанкціонованих звалищ, але Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради має повноваження здійснення контролю та вжиття відповідних заходів реагування та звернення до компетентних органів щодо притягнення до відповідальності осіб, установ, підприємств та організацій за несанкціоноване скидання сміття у непередбачених для цього місцях та створення стихійних сміттєзвалищ. Хоча це різний рівень повноважень, проте Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради відповідно до своїх повноважень володіє актуальною інформацією про стан ліквідації звалища та може таку інформацію надавати у цій справі з метою досягнення принципу офіційного з`ясування обставин у справі.

Згідно з ч. 2 ст. 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору.

Аналіз вищезазначеної норми права вказує, що підставою для залучення третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, є обґрунтоване припущення, що рішення суду у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки.

Зважаючи на предмет та підстави заявленого позову, суд дійшов висновку, що рішення суду у цій справі може вплинути на права та обов`язки Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради, а тому його необхідно залучити до участі в справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.

У позовній заяві позивач просить суд справу розглядати за правилами загального позовного провадження з викликом сторін.

Частиною першою статті 12 КАС України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Відповідно до частин першої - третьої статті 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.

За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

При вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Згідно із частиною першою статті 260 КАС України питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі.

З урахуванням значення справи для сторін, обраного позивачем способу захисту, категорії та незначної складності справи, обсягу та характеру доказів у справі, кількості сторін та інших учасників справи, суддя дійшов висновку про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Тому в задоволенні клопотання позивача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження з викликом сторін належить відмовити.

Керуючись ст.ст.12, 160, 161, 171, 248, 256, 257, 260, 263 КАС України, суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні клопотання позивача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження з викликом сторін відмовити.

Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.

Справа розглядатиметься в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Залучити Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради (пл. Ринок, 1, м. Львів, 79006, код ЄДРПОУ 34814670) до участі в справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.

Роз`яснити відповідачу його право на подання відзиву на позовну заяву та доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, а також документів, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів позивачу, протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

Роз`яснити позивачу його право на подання до суду відповіді на відзив та документів, що підтверджують надіслання (надання) відповіді на відзив і доданих до нього доказів відповідачу, протягом п`яти днів з дня вручення відзиву.

Роз`яснити відповідачу його право на подання до суду заперечень проти відповіді на відзив і документів, що підтверджують надіслання (надання) заперечень і доданих до нього доказів позивачу, протягом п`яти днів з дня вручення відповіді на відзив.

Роз`яснити третій особі її право на подання до суду пояснень щодо позову або відзиву протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення позову та п`яти днів з дня вручення відзиву.

Повідомити сторін, що відзив на позовну заяву (відзив), відповідь на відзив, заперечення та пояснення повинні відповідати вимогам частин другої-четвертої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається http://adm.lv.court.gov.ua/fair/.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та в апеляційному порядку окремо не оскаржується.

СуддяКлименко Оксана Миколаївна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.12.2024
Оприлюднено05.12.2024
Номер документу123474389
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу охорони навколишнього природного середовища, зокрема щодо забезпечення екологічної безпеки, у тому числі при використанні природних ресурсів; екологічної безпеки поводження з відходами

Судовий реєстр по справі —380/23360/24

Ухвала від 09.01.2025

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 09.12.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 22.11.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні