ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/19562/23 Суддя (судді) першої інстанції: Лисенко В.І.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 листопада 2024 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Карпушової О.В., суддів: Епель О.В., Файдюка В.В., секретар судового засідання Євгейчук Ю.О., за участі представника відповідача Гавриляка Р.А. , розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків на рішення Київського окружного адміністративного суду від 16 травня 2024 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Лерсен ЛТД" до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
В С Т А Н О В И В :
Рух справи.
06.06.2023 Товариство з обмеженою відповідальністю "Лерсен ЛТД" (надалі - ТОВ "Лерсен ЛТД") звернулося до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Західного міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми "С" № 33/33000703 від 17.01.2023 про застосування штрафних санкцій у сумі 152594.50 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем здійснюється ведення журналу надходження нафтопродуктів і звітів про рух нафтопродуктів та газу вуглеводного скрапленого, до яких вноситься інформація про паливо, що є необхідною умовою відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України від 20.05.2008, через що у відповідача не було законних підстав для прийняття спірного рішення.
Позивач наголосив, що висновки податкового органу про виявленні під час перевірки газу у кількості 2575 л. та у кількості 5150 л., облік яких не відображено в змінних щоденних звітах за формою 17 НП, спростовується наданими позивачем первинними документами.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 16.05.2024 позовні вимоги задоволено повністю: визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення форми "С" № 33/33000703 від 17.01.2023 про застосування відносно ТОВ "Лерсен ЛТД" штрафних санкцій у сумі 152 594,50 грн.
Приймаючи вказане рішення суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем не доведено належними та достатніми доказами правомірність спірного рішення.
Відповдіач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції через порушення норм матеріального та процесуального права, та прийняти нове рішення, яким у задоволені позовних вимог відмовити у повному обсязі.
Апеляційну скаргу обґрунтовано тим, що оскаржуване рішення прийнято податковим органом відповідно до вимог чинного законодавства, посилаючись на обставини, викладені в акті перевірки, про виявлення запасу газу, облік якого не було відображено в змінних щоденних звітах за формою 17 НП.
Позивач подав відзив на апеляційну скаргу, в якому зазначено про правильність висновків суду першої інстанції.
У судовому засіданні представник апелянта підтримав доводи апеляційної скарги та додаткові письмові пояснення з приводу судової практики.
Представник позивача у судове засідання не з`явився, про час, дату та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, що підтверджено матеріалами справи і не є перешкодою розгляду справи за його відсутності.
Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника апелянта, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, відзиву на неї, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на таке.
Обставини справи.
Судом першої та апеляційної інстанцій встановлено, що ТОВ «Лерсен ЛТД» (код ЄДРПОУ 42671567) зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 05.12.2018, номер запису 1 068 102 0000 053225. Основний вид діяльності згідно КВЕД є: 45.32 роздрібна торгівля пальним.
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області на підставі наказу від 01.12.2022 №3718-п та на підставі направлень від 01.12.2022 № 4842, 4841, 4843 проведено фактичну перевірку АЗС з магазином, що належить ТОВ «Лерсен ЛТД», за адресою здійснення господарської діяльності: Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Українка, вул. Дорожна, 10, за результатами якої складений акт від 12.12.2022 №2699/04-36-09-02/42671567 (а.с.24).
Під час перевірки посадові особи відповідача дійшли висновку про порушення товариством: п. 12 ст. 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері громадського харчування та послуг"; та п. 9.1, 9.2, 9.3, ст. 9 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України від 20.05.2008 №281/171/578/155.
Фактичною перевіркою досліджувалось питання ведення в порядку, встановленому законодавством, обліку товарних запасів, здійснення продажу лише тих товарів (послуг), що відображені в такому обліку.
Зокрема, в акті перевірки зазначено, що в ході перевірки встановлено, що 20.11.2022 в журналі обліку СВГ, що надійшов на АЗС зроблено запис №297, що отримано газу скрапленого 2575 літрів. 22.11 2022 в журналі №2-ГС зроблено запис №298 про отримання газу скрапленого 5120 літрів, але в змінному звіті 14-ГС за 20.11.2022 надходження СВГ не зафіксовано, а 22.11.2022 зафіксовано на загальну кількість 2575 літрів. Надходження СВГ 22.11.2022 не зафіксовано у змінному звіті на кількість 5150 літрів за 22.11.2022, також об`єм СВГ в кількості 5150 л. не зафіксовано і в подальших звітах за листопад 2022 року та за грудень 2022 року по початок фактичної перевірки.
На підставі зазначено, податковий орган зробив висновок про порушення ведення обліку кількості отриманого та відпущеного СВГ на АЗС (№ 14-ГС), тобто встановлено не оприбуткування газу скрапленого (пропан-буда) в РРО, про що свідчать надані до перевірки документи, об`ємом (кількістю) 5150 л. на загальну суму 152 594,50 грн. (5 150 л * 29,63 = 152 594,50), де 5150 - об`єм СВГ, а 29,63 грн. - ціна реалізації на день перевірки.
Представники позивача відмовилися від отримання акту перевірки, про що складено відповідний акт відмови від 12.12.2022 №033251/1.
На підставі висновків акту перевірки відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення від 17.01.2023 № 33/3300703 на суму 152 594,50 грн. (а.с.58)
Позивачем податкове повідомлення-рішення від 17.01.2023 № 33/3300703 оскаржене в адміністративному порядку до Державної податкової служби України.
Рішенням Державної податкової служби України від 12.04.2023 №9025/6/99-00-06-03-02-06 зазначене податкове повідомлення-рішення залишено без змін, а скаргу - без задоволення.
Вказані обставини підтверджені належним, достатніми та допустимими доказами і не є спірними.
Нормативно-правове обґрунтування.
Відповідно до положень ч.1-4 статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів. їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Так, п.1.1. ст.1 Податкового кодексу України (надалі - ПК) визначено, що цей кодекс регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Право на проведення перевірки, в тому числі фактичної перевірки визначено положеннями пункту 75.1. статті 75 та підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК, при чому така перевірка повинна проводитися в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» бухгалтерський облік - процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень; первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію.
Нормами статті 9 цього ж Закону визначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.
Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо- безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов`язаних рахунках бухгалтерського обліку. Дані аналітичних рахунків повинні бути тотожні відповідним рахункам синтетичного обліку на перше число кожного місяця.
Господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені.
Первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Даними первинними бухгалтерськими документами підтверджується обсяг та вартість товару за вказаними господарськими операціями.
Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (надалі - Закон № 265/95-ВР) визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія його поширюється на усіх суб`єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб`єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
Пунктом 12 статті 3 Закону № 265/95-ВР передбачено, що суб`єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов`язані вести у порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в такому обліку, за винятком продажу товарів особами, які відповідно до законодавства оподатковуються за правилами, що не передбачають ведення обліку обсягів реалізованих товарів (наданих послуг).
Згідно зі статтею 20 зазначеного Закону до суб`єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів які не обліковані у встановленому порядку, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів, які не обліковані за місцем реалізації та зберігання, за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Інструкція про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затверджена наказом МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, МІНІСТЕРСТВОм ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ`ЯЗКУ УКРАЇНИ та ДЕРЖАВНИм КОМІТЕТом УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ 20.05.2008 N281/171/578/155 (надалі - Інструкція).
Ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов`язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів. Ця Інструкція поширюється на всі класи, типи, групи і види нафти та типи, марки і види (залежно від масової частки сірки) нафтопродуктів. Ця Інструкція не поширюється на видобуток нафти, здавання її з системи магістральних нафтопроводів споживачам та на міждержавні перевезення нафти і нафтопродуктів. Вимоги цієї Інструкції є обов`язковими для всіх суб`єктів господарювання (підприємств, установ, організацій та фізичних осіб - підприємців), що займаються хоча б одним з таких видів економічної діяльності, як закупівля, транспортування, зберігання і реалізація нафти і нафтопродуктів на території України.
Пунктом 10.2.10. Інструкції визначено, що на підставі ТТН та акта приймання (у разі його наявності) оператор АЗС має оприбуткувати прийнятий нафтопродукт за марками та видами (дизельне паливо залежно від масової частки сірки), тобто зробити необхідні записи в журналі обліку надходження нафтопродуктів на АЗС за формою N 13-НП. Дані про оприбутковані нафтопродукти заносяться до змінного звіту АЗС за формою N 17-НП.
В пункті 10.3.1.3 Інструкції зазначено, що облік реалізації нафтопродуктів ведеться через зареєстрований, опломбований у встановленому порядку та переведений до фіскального режиму роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій кожною АЗС, яка здійснює розрахунки із споживачами готівкою. Відпуск нафтопродуктів за готівку відображається у Змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Згідно пункту 10.4.3 після завершення зміни оператором АЗС складається змінний звіт АЗС за формою N 17-НП у двох примірниках, з яких один з доданими ТТН здається до бухгалтерської служби, а другий - залишається на АЗС.
Відпуск нафти і нафтопродуктів здійснюється шляхом їх відвантаження споживачам магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, водним, залізничним і автомобільним транспортом.
Відповідно до Інструкція відпуск нафтопродуктів споживачам здійснюється на підставі попередньо укладених договорів або за готівку.
Згідно цієї Інструкції відпуск нафти і нафтопродуктів оформлюється ТТН у чотирьох примірниках, з яких: перший - залишається у товарного оператора вантажовідправника і є первинним документом складського обліку з подальшим здаванням до бухгалтерської служби підприємства; другий - використовується водієм як перепустка під час виїзду з підприємства, а після виїзду - залишається в охорони підприємства з подальшим здаванням до бухгалтерської служби підприємства; третій та четвертий - засвідчені підписом представника вантажоодержувача та відміткою про час виїзду з підприємства - передаються перевізнику. При цьому третій примірник є супровідним документом вантажу і після його здавання передається вантажоодержувачу. Четвертий примірник передається експедитору (водію) і є підставою для обліку транспортної роботи. Бланки ТТН на підприємстві є документами суворої звітності.
Відпуск нафти або нафтопродуктів здійснюється в день оформлення ТТН за наявності усіх її примірників. У ТТН оператор зазначає номер резервуара, з якого відпущено нафту або нафтопродукт, розписується в ній і здає для оформлення. У ТТН зазначаються найменування, марка та вид нафти або нафтопродукту, об`єм, маса, густина і температура, за якої визначалась густина, а також дата і час виїзду автоцистерни з підприємства.
Відповідно до Інструкції, приймання нафтопродуктів, що надійшли автомобільним транспортом від постачальників, здійснюється працівниками автозаправної станції за марками та вїздами (дизельне паливо залежно від масової частки сірки) за даними товарно-транспортних накладних у разі наявності паспорта якості та копії сертифіката відповідності. Приймання нафтопродуктів здійснюється відповідно до вимог робочої інструкції оператора АЗС та інструкції з охорони праці, які повинні бути затверджені керівником підприємства, якому належить АЗС.
Забороняється приймати нафтопродукти на АЗС у разі: відсутності пломб вантажовідправника, їх порушення (у випадках пломбування автоцистерни) або невідповідності відбитка, що вказані в ТТН; відсутності свідоцтва про повірку автоцистерни; несправності зливного пристрою автомобільної цистерни; несправності заземлювального пристрою; під час грози; неналежного оформлення або відсутності ТТН; наявності підтоварної води і механічних домішок в нафтопродуктів; невідповідності якості нафтопродукту вимогам нормативного документа; відсутності паспорта якості на нафтопродукт або неналежного його оформлення (відсутність номера, марки та виду, заповнення не за всіма показниками якості); відсутності копії сертифіката відповідності.
Нафтопродукти, поставлені на АЗС в автомобільних цистернах, необхідно злити повністю. Оператор, який приймає нафтопродукти, зобов`язаний особисто переконатися в цьому, оглянувши цистерну після зливання нафтопродуктів. Зливання нафтопродукту має контролюватись оператором і водієм від його початку і до завершення.
У разі відсутності розходження між фактично прийнятою кількістю нафтопродукту і кількістю, зазначеною у ТТН, оператор проставляє час надходження автоцистерни на АЗС і власним підписом в накладній засвідчує її приймання. Один примірник ТТН залишається на АЗС, а два - повертаються водієві, який поставляв нафтопродукт.
На підставі товарно-транспортних накладних та акта приймання (у разі його наявності) оператор АЗС має оприбуткувати прийнятий нафтопродукт за марками та видами (дизельне паливо залежно від масової частки сірки), тобто зробити необхідні записи в журналі обліку надходження нафтопродуктів на АЗС за формою N 13-НП.
Дані про оприбутковані нафтопродукти заносяться до змінного звіту АЗС за формою N 17-НП.
Матеріально відповідальні особи АЗС ведуть облік руху нафтопродуктів за марками і видами (для дизельного палива в залежності від масової частки сірки) нафтопродуктів у змінному звіті за формою N 17-НД, який складається у двох примірниках. Перший примірник разом з первинними документами здається до бухгалтерської служби, а другий - залишається у матеріально відповідальної особи.
Бухгалтерські служби підприємств перевіряють та приймають змінні звіти з доданими до них первинними документами (ТТН, талони, відомості встановленої форми, супровідні відомості за інкасацією готівки та інші), перевіряють правильність перенесення показників лічильників ПРК, ОРК з попередньої зміни, звіти про обсяг реалізації і форми оплати за РРО, визначення фактичних залишків нафтопродуктів у резервуарах АЗС за результатами вимірювання, відображених у формі N 17-НП, та надходження готівки.
Зроблені під час перевірки змінних звітів виправлення засвідчуються підписами операторів АЗС, керівника АЗС та головного бухгалтера або за його дорученням іншим працівником бухгалтерської служби підприємства.
На підставі перевірених змінних звітів та первинних документів бухгалтерська служба підприємства нафтопродуктозабезпечення складає місячну накопичувальну відомість та обігові відомості, у яких відображаються: кількість завезених на АЗС нафтопродуктів за марками і видами (для дизельного палива залежно від масової частки сірки) та цінами; закупівельна вартість та вартість реалізації завезених нафтопродуктів; кількість та вартість нафтопродуктів, реалізованих споживачам за готівку, у тому числі сума ПДВ; кількість та вартість нафтопродуктів, реалізованих споживачам за безготівковими розрахунками згідно з відомостями, за талонами та платіжними картками; результати інвентаризації нафтопродуктів та готівки.
Висновки суду.
Зі системного аналізу вищенаведених норм законів слід зробити висновки, що документами, які є підставою для внесення записів до бухгалтерського обліку є накладні, витратні накладні, товарно-транспортні накладні тощо, в яких є інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов`язаних рахунках бухгалтерського обліку.
Матеріалами справи підтверджено, що в акті перевірки відповідач зробив висновок, що що 20.11.2022 в журналі обліку СВГ, що надійшов на АЗС зроблено запис №297, що отримано газу скрапленого 2575 літрів. 22.11 2022 в журналі №2-ГС зроблено запис №298 про отримання газу скрапленого 5120 літрів, але в змінному звіті 14-ГС за 20.11.2022 надходження СВГ не зафіксовано, а 22.11.2022 зафіксовано на загальну кількість 2575 літрів. Надходження СВГ 22.11.2022 не зафіксовано у змінному звіті на кількість 5150 літрів за 22.11.2022, також об`єм СВГ в кількості 5150 л. не зафіксовано і в подальших звітах за листопад 2022 року та за грудень 2022 року по початок фактичної перевірки.
Тобто, аналізуючи частину первинної документації відповідач дійшов висновку, що позивачем порушено ведення обліку кількості отриманого та відпущеного СВГ на АЗС (№ 14-ГС), тобто встановлено не оприбуткування газу скрапленого (пропан-буда) в РРО, а саме об`ємом (кількістю) 5150 л. на загальну суму 152 594,50 грн.
Проте, суд першої інстанції визнав такі висновки необґрунтованими, оскільки матеріалами справи підтверджено протилежне, а саме те, що позивачем було придбано пальне 20.11.2022 у кількості 2575 л. та 22.11.2022 року в обсязі 5150 літрів, про що був занесений запис до Журналу обліку надходження скрапленого газу на АЗС, який розпочато 04.08.2021 та копія якого долучена до матеріалів справи. Надходження та облік газу вуглеводного скрапленого 22.11 2022 року в обсязі 2575 літрів та 24.11.2022 року в обсязі 5150 літрів було занесене до реєстратора розрахункових операцій АЗС, що підтверджується фіскальними звітами за вказані дати.
Крім того, змінними звітами по АЗС, копії яких долучені до матеріалів справи, підтверджується здійснення ведення обліку нафтопродуктів - газу вуглеводного скрапленого за 22.11.2022 в обсязі 2575 літрів та за 24.11.2022 в обсязі 5150 літрів.
На підставі вказаного звіту та товарно-транспортних накладних ТОВ «Лерсен ЛТД» було здійснено облік газу вуглеводного скрапленого.
Апелянтом вказане не заперечувалось і не спростовувалось.
Отже, вся інформація, що міститься у змінних звітах, також зазначається в Z-звітах, які щоденно при закритті зміни по електронним каналам передаються до податкового органу та зберігаються на фіскальному сервері контролюючого органу, тому колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що оприбуткування та облік пального, в тому числі газу скрапленого, на АЗС позивача, на якій була здійснена перевірка, здійснювалась у відповідності та з дотриманням вимог чинного законодавства, і підстав для прийняття спірного рішення у відповідача не було.
Частинами 1 та 2 статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
Таким чином, колегія суддів вважає правильним висновок суду першої інстанції, що позивачем спростовано належними та достатніми доказами висновки податкового органу щодо порушення позивачем положень Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері громадського харчування та послуг"; та п. 9.1, 9.2, 9.3, ст. 9 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України від 20.05.2008 №281/171/578/155.
З урахуванням вищевикладеного колегія суддів вважає, що відповідачем не доведено правомірність спірного рішення.
Отже, колегія суддів вважає доводи апелянта є такими, що не заслуговують уваги, оскільки висновки суду першої інстанції є обґрунтованими, і доводи апелянта їх не спростовують.
Крім того, надаючи оцінку всім іншим доводам сторін, судова колегія наголошує що приймає до уваги рішення ЄСПЛ по справі «Ґарсія Руіз проти Іспанії» (Garcia Ruiz v. Spain), заява № 30544/96, п. 26, ECHR 1999-1, в якому Суд зазначив, що «…хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожний довід…».
Отже, судом першої інстанції повно та правильно встановлено обставини справи і ухвалено судове рішення з дотриманням норм матеріального та процесуального права, відповідно до вимог ст. 242 КАС України.
Згідно зі ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Повний текст виготовлено 02.12.2024.
Керуючись ст.ст. 139, 242-244, 250, 308, 310, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків на рішення Київського окружного адміністративного суду від 16 травня 2024 р. - залишити без задоволення.
Рішення Київського окружного адміністративного суду від 16 травня 2024 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Лерсен ЛТД" до Західного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Колегія суддів: О.В. Карпушова
О.В. Епель
В.В. Файдюк
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2024 |
Оприлюднено | 05.12.2024 |
Номер документу | 123478796 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо грошового обігу та розрахунків, з них за участю органів доходів і зборів |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні