Ухвала
від 06.12.2024 по справі 636/10400/24
ЧУГУЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЧУГУЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


Справа № 636/10400/24 Провадження № 1-кс/636/1256/24

У Х В А Л А

І М Е Н Е М УКРАЇНИ

06 грудня 2024 року м. Чугуїв

Слідчий суддя Чугуївського міського суду Харківської області ОСОБА_1 ,

за участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянув клопотання слідчого СВ Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 12024221240001072, яке внесене 11.11.2024 до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального проступку, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя-

в с т а н о в и в:

До суду надійшло клопотання слідчого СВ Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 12024221240001072, яке внесене 11.11.2024 до ЄРДР, за ознаками кримінального проступку, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України - заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем у великих розмірах., про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, затверджене першим заступником керівника Чугуївської окружної прокуратури Харківської області ОСОБА_4 , а саме: надати слідчому СВ Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_5 старшому слідчому СВ Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_6 старшому слідчому СВ Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_7 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, з метою вилучення їх оригіналів та отримання у друкованому вигляді (за період з 01 грудня 2019 року по 01 січня 2021 року), що перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) код ЄДРПОУ НОМЕР_2 (юридична адреса: АДРЕСА_1 ) в особі центрального відділення АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у м. Харків (МФО НОМЕР_1 ) код ЄДРПОУ НОМЕР_2 за адресою: АДРЕСА_2 , а саме: документів (банківських справ) щодо юридичного оформлення рахунку № НОМЕР_3 , відкритого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_4 ), а саме: документів, які надавались для відкриття та подавались до справи під час їх функціонування (заяв, свідоцтв, довіреностей, довідок, копій паспортів, карток зі зразками підписів, договорів на відкриття рахунків та їх обслуговування, договорів про банківське розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу клієнт-банк, тощо); платіжних доручень з 01 жовтня 2019 року по 01 січня 2021 року, а у випадку їх відсутності - електронних розрахункових документів (реєстрів), що подавались до банку від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_4 ) під час користування рахунком, НОМЕР_3 із зазначенням дати і номера платіжного документа, назви, ідентифікаційного коду (номеру) платника та номеру його рахунку, назви та коду банку платника, назви, ідентифікаційного коду (номеру) одержувача та номеру його рахунку, назви та коду банку одержувача, суми та призначення платежу; документів (цінних паперів, договорів, актів, рахунків, накладних розпоряджень бухгалтерії, реєстрів, векселів, платіжних доручень, чеків та інших відповідних документів, які відображають фінансову діяльність клієнта тощо), на підставі яких у період з 01 жовтня 2019 року по 01 січня 2021 року здійснювалось зарахування і списання грошових коштів по рахунку № НОМЕР_3 ; документів, що свідчать про видачу з рахунку НОМЕР_3 готівки (чеки, доручення на отримання готівки, акти перевірки цільового використання готівки тощо), а також щодо їх інкасації; інформації (в електронному та друкованому вигляді) про стан та рух коштів з 01 жовтня 2019 року по 01 січня 2021 року по банківському рахунку № НОМЕР_3 із зазначенням контрагентів, призначення платежів, щоденних вхідних та вихідних залишків, ідентифікаційних кодів кореспондентів, МФО банківських установ, номерів розрахункових рахунків кореспондентів, назв кореспондентів, обігу грошових коштів по дебету та кредиту; інформації (в електронному та друкованому вигляді) про рух коштів із застосуванням системи клієнт-банк (тощо) з 01 жовтня 2019 року по 01 січня 2021 року по банківському рахунку № НОМЕР_3 із зазначенням відомостей про абонентів, з яких проводилося з`єднання з банківською установою (перелік телефонних номерів абонентів та ІР-адрес, з яких здійснювався переказ грошових коштів на рахунки клієнта банку, інформація щодо часу надходжень електронних платіжних документів на здійснення розрахункових операцій тощо); аркушів журналу видачі ключів електронного цифрового підпису (журналу обліку генерації ключів ЕЦП чи іншого документу, що його замінює) директору чи іншим посадовим особам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_4 ), довіреностей, що видавалися для отримання ключів ЕЦП та інших документів щодо встановлення та обслуговування системою клієнт-банк для користування рахунком № НОМЕР_3 . інформаційну довідку з інформацією про залишок коштів, які фактично наявні на банківському рахунку № НОМЕР_3 .

В обґрунтування клопотання слідчий зазначає, що ОСОБА_8 , займаючи посаду директора Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 », який діє на підставі статуту, затвердженого рішенням єдиного учасника товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » № 1 від 12 березня 2019 року (код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 ), будучи службовою особою, пов`язаною з виконанням організаційно - розпорядчих та адміністративно - господарських функцій, вчинив кримінальне правопорушення за наступних обставин.

Наказом № 1-К від 09.01.2013 року, на підставі протоколу загальних зборів засновників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » б/н від 01.03.2013, директором вказаного Товариства призначено ОСОБА_9 .

Відповідно до п. 3.3. Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю " ІНФОРМАЦІЯ_3 ", затвердженого рішенням єдиного учасника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » № 1 від 12.03.2019, директор має повноваження щодо керування поточною діяльністю Товариства, в тому числі: без довіреності представляти інтереси Товариства в органах державної влади та місцевого самоврядування, судових та правоохоронних органах, в усіх підприємствах, установах та організаціях, як в Україні так і за її межами, а також у відносинах з усіма юридичними та фізичними особами; визначати умови оплати праці посадових осіб, найманих працівників Товариства, його дочірніх підприємств, філій та представництва; самостійно вести прийом та звільнення штатних співробітників, призначати головного бухгалтера та інших працівників Товариства, а також приймати рішення про відрядження; затверджувати внутрішні документи Товариства, визначати організаційну структуру Товариства; мати право першого підпису фінансових, банківських та інших документів; виконувати інші обов`язки, пов`язані з поточною фінансово-господарською діяльністю Товариства; видавати довіреності; відкривати (закривати) рахунки в установах банків відповідно до чинного законодавства України; вирішувати інші питання поточної діяльності Товариства, які не віднесені до виключної компетенції загальних зборів учасників Товариства.

У відповідності до ч. 3 ст. 18 КК України, службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Таким чином, будучи директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 ) ОСОБА_8 здійснює функції, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських повноважень та обов`язків, тобто є службовою особою.

Встановлено, що 20 грудня 2019 року між «замовником» ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі голови ОСОБА_10 , який діє на підставі Закону України «Про місцеві державні адміністрації», з однієї сторони та «виконавцем» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 ), в особі ОСОБА_8 , що є платником податку на прибуток на загальних підставах, діє на підставі Статуту, з другої сторони, укладено договір № 23/10/19-84 на проведення робіт з «Реконструкції системи електропостачання багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_3 ».

Відповідно до пункту 1.1. даного договору «замовник» доручає, а Підрядник зобов`язується виконати відповідно до умов договору роботи з «Реконструкції системи електропостачання багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_3 » згідно проектної документації (ДК 021:2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи»).

Згідно пункту 1.2. договору склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені договірною ціною, яка є невід`ємною частиною цього Договору.

Пунктом 2.1. договору договірна ціна робіт, доручених для виконання підряднику за договором складає 409 013,71, у тому числі ПДВ.

Згідно, пункту 2.2 договору вартість матеріальних ресурсів, транспортних витрат по їхній доставці на об`єкт, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, визначається на підставі кошторисних нормативів і компенсується по фактичних витратах підрядника, які підрядник відображає в актах приймання виконаних робіт та ресурсних відомостях і несе відповідальність за їх достовірне відображення в бухгалтерських документах Підрядника та зберігання.

Відповідно до пункту 3.1. договору підрядник зобов`язується виконати роботи: до 20 грудня 2019 року.

Відповідно до пункту 4.3. договору остаточний розрахунок Робіт (Послуг) здійснюється за фактично виконані роботи до 25 грудня 2019 року на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання передачі виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КВ-3 (далі по тексту КБ-2в, КВ-3) згідно Календарного плану та оформленої у повному обсязі виконавчої документації.

Крім цього, 20 грудня 2019 року між «замовником» ІНФОРМАЦІЯ_4 в особі голови ОСОБА_10 , який діє на підставі Закону України «Про місцеві державні адміністрації», з однієї сторони та «виконавцем» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 ), в особі директора ОСОБА_8 , що є платником податку на прибуток на загальних підставах, діє на підставі Статуту, з другої сторони, укладено договір № 23/10/19-80 на проведення робіт з «Реконструкції системи електропостачання багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_4 ».

Відповідно до пункту 1.1. вказаного договору «замовник» доручає, а Підрядник зобов`язується виконати відповідно до умов договору роботи з «Реконструкції системи електропостачання багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_4 » згідно проектної документації (ДК 021:2015 45310000-3 «Електромонтажні роботи»).

На підставі пункту 1.2. договору склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені договірною ціною, яка є невід`ємною частиною цього Договору.

Пунктом 2.1. договору договірна ціна робіт, доручених для виконання підряднику за договором складає 489 998,96 грн., у тому числі ПДВ.

Згідно, пункту 2.2 договору вартість матеріальних ресурсів, транспортних витрат по їхній доставці на об`єкт, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, визначається на підставі кошторисних нормативів і компенсується по фактичних витратах підрядника, які підрядник відображає в актах приймання виконаних робіт та ресурсних відомостях і несе відповідальність за їх достовірне відображення в бухгалтерських документах Підрядника та зберігання.

Відповідно до пункту 3.1. договору підрядник зобов`язується виконати роботи: до 20 грудня 2019 року.

Відповідно до пункту 4.2. договору Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% від обсягу робіт та строком погашення протягом одного місяця в межах бюджетного року, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 « Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що накуповується за бюджетні кошти» протягом 10 робочих днів з моменту підписання договору, для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, на рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Замовник має право контролювати використання наданих Підрядником сум авансу Підрядник надає акти виконаних робіт по формі КБ-2в.

Пунктом 4.3. договору передбачено, що остаточний розрахунок Робіт (Послуг) здійснюється за фактично виконані роботи до 25 грудня 2019 року на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання передачі виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КВ-3 (далі по тексту КБ-2в, КВ-3) згідно Календарного плану та оформленої у повному обсязі виконавчої документації.

08.04.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_5 в особі її голови ОСОБА_10 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_8 укладено додаткову угоду № 2 до договору № 23/10/19-80 від 20.12.2019, відповідно до якої змінено договірну ціну робіт на 2020 рік, доручених для виконання Підряднику за договором № 23/10/19-80 від 20.12.2019 на 334179,76 грн., у тому числі ПДВ 55696,63 грн. Також, внесені зміни до пункту 3.1. Договору (Підрядник зобов`язується виконати роботи до 25 грудня 2020 року) та до пункту 4.3. Договору (Остаточний розрахунок Робіт (Послуг) здійснюється за фактично виконані роботи до 28 грудня 2020 року на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 згідно Календарного плану та оформленої у повному обсязі виконавчої документації.

02.12.2020 між ІНФОРМАЦІЯ_5 в особі заступника голови ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_11 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі директора ОСОБА_8 укладено додаткову угоду № 3 до договору № 23/10/19-80 від 20.12.2019, відповідно до якої внесено зміни до договору підряду № 23/10/19-80 від 20.12.2019 та викладено пункт 2.1. договору в наступній редакції: договірна ціна робіт, доручених для виконання Підряднику за договором складає: 458890,96 грн., в тому числі ПДВ 76481,83 грн.; в тому числі 2019 рік 155819,20 грн. (ПДВ 25969,87 грн.), 2020 рік 303071,76 грн. (ПДВ 50511,96 грн.). Пунктом 5 додаткової угоди № 3 від 02.12.2020 передбачено, що ця угода набирає чинності з дати підписання і діє до 25 грудня 2020 року.

В грудні 2019 року, точний час в результаті досудового розслідування не встановлено, у ОСОБА_8 , виник злочинний умисел на заволодіння бюджетними грошовими коштами ІНФОРМАЦІЯ_7 , шляхом розроблення злочинного плану, направленого на умисне завищення вартості закуплених матеріалів та обсягів робіт під час реалізації вищевказаних договорів підряду.

Реалізовуючи свій злочинний намір, усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій (незаконне заволодіння грошовими коштами ІНФОРМАЦІЯ_7 ), передбачаючи їх суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, керуючись корисливим мотивом, тобто маючи спонукання до незаконного збагачення, порушуючи свої повноваження і використовуючи організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції в своїх корисливих інтересах, 24 грудня 2019 року, точного часу та місця в ході досудового розслідування не встановлено, ОСОБА_8 вніс до офіційних документів: Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року від 24.12.2019, Акту № 1 за грудень 2019 року та Акту вартості устаткування до Акту № 1 за грудень 2019 року до Договору № 23/10/19-84 від 20 грудня 2019 року, завідомо неправдиві відомості щодо фактично виконаних робіт з Реконструкції системи електропостачання багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_3 », завищивши вартість виконаних робіт на суму 213 916, 11 грн.

Продовжуючи свій єдиний злочинний умисел, 24.12.2019, точний час в ході досудового розслідування не встановлено, ОСОБА_8 подав вищевказані офіційні документи з внесеними до них недостовірними відомостями до ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_5 , де вони були підписані головою ІНФОРМАЦІЯ_9 в особі ОСОБА_10 .

27 грудня 2019 року на підставі платіжного доручення № 339 від 26.12.2019 з розрахункового рахунку ІНФОРМАЦІЯ_9 № НОМЕР_6 в ІНФОРМАЦІЯ_10 МФО НОМЕР_7 на банківський рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » НОМЕР_8 , відкритого у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » у м. Києві перераховано бюджетні грошові кошти на суму 406 567,25 грн., у тому числі ПДВ. Крім цього, в цей же день, на підставі платіжного доручення № 340 від 26.12.2019 з розрахункового рахунку ІНФОРМАЦІЯ_9 в ІНФОРМАЦІЯ_10 МФО НОМЕР_7 на банківський рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » НОМЕР_8 , відкритого у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » у м. Києві перераховано бюджетні грошові кошти на суму 2 446,46 грн., у тому числі ПДВ.

Відповідно до висновку експерта № КСЕ -19/121-23/9449 від 06.11.2023 року обсяги та вартість фактично виконаних робіт за договором № 23/10/19-84 від 20.12.2019, укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на проведення реконструкції системи електропостачання багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_3 , частково не відповідають обсягам та вартості, які вказані в актах виконаних робіт (форми КБ-2в). Вартість фактично не виконаних робіт складає 213 916,11 грн., в т. ч. ПДВ.

Згідно висновку експерта за результатами проведення судової економічної експертизи від 21.08.2024 № СЕ-19/121-24/20505-ЕК надлишкова сплата грошових коштів з рахунку ІНФОРМАЦІЯ_8 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за договором № 23/10/19-84 від 20.12.2019 документально підтверджується в загальній сумі 213 916,11 грн.

Крім цього, 30 листопада 2019 року, точного часу та місця в ході досудового розслідування не встановлено, ОСОБА_8 вніс до офіційних документів: Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2020 року, Акту № 1 за листопад 2020 року та Акту вартості устаткування до Акту № 1-80 за листопад 2020 року до Договору № 23/10/19-80 від 20 грудня 2019 року, завідомо неправдиві відомості щодо фактично виконаних робіт з Реконструкції системи електропостачання багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_4 », завищивши вартість виконаних робіт на суму 209 833,52 грн.

Продовжуючи свій єдиний злочинний умисел, 30.11.2019, точний час в ході досудового розслідування не встановлено, ОСОБА_8 подав вищевказані офіційні документи з внесеними до них недостовірними відомостями до ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_5 , де вони були підписані заступником голови ІНФОРМАЦІЯ_9 ОСОБА_11

27 грудня 2019 року на підставі платіжного доручення № 363 від 26.12.2019 з розрахункового рахунку ІНФОРМАЦІЯ_9 № НОМЕР_6 в ІНФОРМАЦІЯ_10 МФО НОМЕР_7 на банківський рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » НОМЕР_8 , відкритого у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » у м. Києві перераховано бюджетні грошові кошти на суму 155819,20 грн., у тому числі ПДВ. Крім цього, 03.12.2020, на підставі платіжного доручення № 25 від 01.12.2020 з розрахункового рахунку ІНФОРМАЦІЯ_9 № НОМЕР_6 в ІНФОРМАЦІЯ_10 МФО НОМЕР_7 на банківський рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » НОМЕР_8 , відкритого у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » у м. Києві перераховано бюджетні грошові кошти на суму 29338,62 грн., у тому числі ПДВ. Також, 03.12.2020, на підставі платіжного доручення № 24 від 01.12.2020 з розрахункового рахунку ІНФОРМАЦІЯ_9 № НОМЕР_6 в ІНФОРМАЦІЯ_10 МФО НОМЕР_7 на банківський рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » НОМЕР_8 , відкритого у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » у м. Києві перераховано бюджетні грошові кошти на суму 273683,14 грн., у тому числі ПДВ.

Відповідно до висновку експерта № КСЕ -19/121-23/9446 від 04.09.2023 року обсяги та вартість фактично виконаних робіт за договором № 23/10/19-80 від 20 грудня 2019 року, укладеним між укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на проведення реконструкції системи електропостачання багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_4 , частково не відповідають обсягам та вартості, які вказані в актах виконаних робіт (форми КБ-2в). Вартість фактично не виконаних робіт складає 209 833,52 грн., в т. ч. ПДВ.

Згідно висновку експерта за результатами проведення судової економічної експертизи від 21.08.2024 року № СЕ-19/121-24/20022-ЕК надлишкова сплата грошових коштів з рахунку ІНФОРМАЦІЯ_8 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за договором № 23/10/19-80 від 20.12.2019 року, документально підтверджується в загальній сумі 209 833,52 грн.

Таким чином, внаслідок реалізації свого злочинного плану ОСОБА_8 , зловживаючи своїм службовим становищем, незаконно заволодів бюджетними коштами на загальну суму 423 749,63 грн., що в 250 разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян на момент вчинення кримінального правопорушення.

Разом з цим, встановлено, що у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » уклав договори з субпідрядником Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в особі директора ОСОБА_12 , мається відкритий розрахунковий рахунок в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) код ЄДРПОУ НОМЕР_2 за № НОМЕР_3 , на котрий за результатами робіт були перераховані грошові кошти на підставі заздалегідь підроблених офіційних документів.

На даний час, з метою встановлення істини, повного, об`єктивного та неупередженого розслідування кримінального провадження, забезпечення завдань кримінального провадження та встановлення обставин, що підлягають доказуванню, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, відомостей, що становлять банківську таємницю, а саме до рахунку № НОМЕР_3 відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) код ЄДРПОУ НОМЕР_2 про операції (рух) грошових коштів за період з 01 грудня 2019 року по 01 січня 2021 року з можливістю копіювання даних рахунку на носії інформації та отримання його у друкованому вигляді.

Беручи до уваги вищевикладене, а також неможливість отримати відомості в інший спосіб, та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація, що містить охоронювану законом таємницю, має суттєве значення для встановлення обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, та в разі вилучення зазначеної інформації, відомості, що містять в ній можуть бути використані, як доказ вчинення кримінального правопорушення.

Представник АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у судове засідання не з`явився, про дату судового засідання повідомлений своєчасно та належним чином.

Слідчий та прокурор надали заяви в яких клопотання підтримали та просили проводити його розгляд за їх відсутності.

Розглянувши клопотання, дослідивши матеріали кримінального провадження та додані до клопотання документи, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Клопотання, яке надійшло до суду, відповідає вимогам КПК України.

Згідно з ч. 5 та ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження в своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, суд вважає, що дані, які містяться в документах, вказаних в клопотанні, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні та в подальшому можуть бути використані як доказ.

За наведеним вказані відомості дійсно є доказами і іншими способами встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цієї інформації, неможливо.

Тобто, під час досудового розслідування з метою встановлення істини, повного, об`єктивного та неупередженого розслідування кримінального провадження, забезпечення завдань кримінального провадження та встановлення обставин, що підлягають доказуванню, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю відомостей, що становлять банківську таємницю, та перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вищевказаних відомостей.

Таким чином, слідчим доведено, що документи, які перебувають у володінні в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і можуть бути використані як докази по справі, а їх вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей та документів.

Надання вказаної інформації має суттєве значення для встановлення істини у провадженні, та може бути використана як доказ та не може бути здобута іншим шляхом.

З урахуванням встановлених обставин, суд вважає за доцільне надати слідчим тимчасовий доступ до документів, які знаходяться в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », тобто надати можливість ознайомитися з ними та зробити копії для запобігання можливому знищенню.

Керуючись ст. ст. 131, 159-166, 369-372 КПК України, слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання слідчого СВ Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 12024221240001072, яке внесене 11.11.2024 до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального проступку, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, задовольнити.

Зобов`язати Акціонерне Товариство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), в особі центрального відділення Акціонерного Товариства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у м. Харків, МФО НОМЕР_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 за адресою: АДРЕСА_2 , надати слідчому СВ Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_5 старшому слідчому СВ Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області капітану поліції ОСОБА_6 старшому слідчому СВ Чугуївського РУП ГУНП в Харківській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_7 тимчасовий доступ до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, з метою вилучення їх оригіналів та отримання у друкованому вигляді за період з 01 грудня 2019 року по 1 січня 2021 року, а саме: документів (банківських справ) щодо юридичного оформлення рахунку № НОМЕР_3 , відкритого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_4 ), а саме: документів, які надавались для відкриття та подавались до справи під час їх функціонування (заяв, свідоцтв, довіреностей, довідок, копій паспортів, карток зі зразками підписів, договорів на відкриття рахунків та їх обслуговування, договорів про банківське розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу клієнт-банк, тощо); платіжних доручень з 01 жовтня 2019 року по 01 січня 2021 року, а у випадку їх відсутності - електронних розрахункових документів (реєстрів), що подавались до банку від імені ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_4 ) під час користування рахунком, НОМЕР_3 із зазначенням дати і номера платіжного документа, назви, ідентифікаційного коду (номеру) платника та номеру його рахунку, назви та коду банку платника, назви, ідентифікаційного коду (номеру) одержувача та номеру його рахунку, назви та коду банку одержувача, суми та призначення платежу; документів (цінних паперів, договорів, актів, рахунків, накладних розпоряджень бухгалтерії, реєстрів, векселів, платіжних доручень, чеків та інших відповідних документів, які відображають фінансову діяльність клієнта тощо), на підставі яких у період з 01 жовтня 2019 року по 01 січня 2021 року здійснювалось зарахування і списання грошових коштів по рахунку № НОМЕР_3 ; документів, що свідчать про видачу з рахунку НОМЕР_3 готівки (чеки, доручення на отримання готівки, акти перевірки цільового використання готівки тощо), а також щодо їх інкасації; інформації (в електронному та друкованому вигляді) про стан та рух коштів з 01 жовтня 2019 року по 01 січня 2021 року по банківському рахунку № НОМЕР_3 із зазначенням контрагентів, призначення платежів, щоденних вхідних та вихідних залишків, ідентифікаційних кодів кореспондентів, МФО банківських установ, номерів розрахункових рахунків кореспондентів, назв кореспондентів, обігу грошових коштів по дебету та кредиту; інформації (в електронному та друкованому вигляді) про рух коштів із застосуванням системи клієнт-банк (тощо) з 01 жовтня 2019 року по 01 січня 2021 року по банківському рахунку № НОМЕР_3 із зазначенням відомостей про абонентів, з яких проводилося з`єднання з банківською установою (перелік телефонних номерів абонентів та ІР-адрес, з яких здійснювався переказ грошових коштів на рахунки клієнта банку, інформація щодо часу надходжень електронних платіжних документів на здійснення розрахункових операцій тощо); аркушів журналу видачі ключів електронного цифрового підпису (журналу обліку генерації ключів ЕЦП чи іншого документу, що його замінює) директору чи іншим посадовим особам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_4 ), довіреностей, що видавалися для отримання ключів ЕЦП та інших документів щодо встановлення та обслуговування системою клієнт-банк для користування рахунком № НОМЕР_3 . інформаційну довідку з інформацією про залишок коштів, які фактично наявні на банківському рахунку № НОМЕР_3 .

Виконання ухвали доручити керівникам Акціонерного Товариства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), в особі центрального відділення Акціонерного Товариства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у м. Харків, МФО НОМЕР_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 за адресою: АДРЕСА_2

Строк дії ухвали - тридцять днів, який обраховувати з дня її постановлення.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудЧугуївський міський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення06.12.2024
Оприлюднено09.12.2024
Номер документу123571356
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —636/10400/24

Ухвала від 10.12.2024

Кримінальне

Чугуївський міський суд Харківської області

Гуменний З. І.

Ухвала від 10.12.2024

Кримінальне

Чугуївський міський суд Харківської області

Гуменний З. І.

Ухвала від 10.12.2024

Кримінальне

Чугуївський міський суд Харківської області

Гуменний З. І.

Ухвала від 06.12.2024

Кримінальне

Чугуївський міський суд Харківської області

Гуменний З. І.

Ухвала від 06.12.2024

Кримінальне

Чугуївський міський суд Харківської області

Гуменний З. І.

Ухвала від 06.12.2024

Кримінальне

Чугуївський міський суд Харківської області

Гуменний З. І.

Ухвала від 27.11.2024

Кримінальне

Чугуївський міський суд Харківської області

Гуменний З. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні