ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 листопада 2024 року Чернігів Справа № 620/5850/24
Чернігівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Скалозуба Ю.О., за участю секретаря Бородулі В.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Чернігівгаз Збут"до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послугпро за участі сторін: від позивача від відповідача визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії ОСОБА_1 ОСОБА_2 . У С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» звернулося до суду з позовною заявою до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про визнання протиправними та скасування постанови №602 від 27.03.2024 «Про накладення штрафу на ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» за невиконання рішення НКРЕКП» та розпорядження №96-р від 27.03.2024 «Про усунення порушень ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ».
Мотивуючи позовні вимоги Товариство вказує, що оскаржувані постанова та розпорядження є протиправними, оскільки прийняті без належних законних підстав та з порушенням діючого законодавства, а саме: не враховано положення ст. 2, ч. 2 ст. 14, ст. 370 Кодексу адміністративного судочинства України, статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»; не дотримано положень Регламенту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого постановою НКРЕКП №2133 від 06.12.2016 в редакції постанови НКРЕКП №190 від 17.01.2020.
Ухвалою судді Чернігівського окружного адміністративного суду від 26.04.2024 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження.
Від відповідача надійшов відзив на позов, в якому зазначено, що спірні постанова розпорядження прийняті в межах наданих повноважень та останні відповідають чинному законодавству, є мотивованими та обґрунтованими.
В судовому засіданні представник позивача підтримав позов в повному обсязі та просив його задовольнити з підстав, викладених в позовній заяві.
Відповідач в судовому засіданні наполягав на безпідставності позовних вимог та вказував на правомірність оскаржуваної постанови та розпорядження.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено таке.
Вимогами розпорядження НКРЕКП від 29 листопада 2023 року № 322-р «Про усунення порушень ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» (далі Розпорядження № 322-р) ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» зобов`язано у термін до 15 грудня 2023 року сплатити компенсацію 449 споживачам за недотримання Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 21 вересня 2017 року №1156, про що повідомити НКРЕКП.
Сектор НКРЕКП у Чернігівській області службовою запискою від 05 січня 2024 року №7/53СЛ-24 повідомило НКРЕКП щодо ненадання інформації про стан виконання Розпорядження.
На підставі постанови НКРЕКП від 16 січня 2024 року № 127 «Про проведення позапланової виїзної перевірки ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» та посвідчення на проведення позапланової виїзної перевірки від 04 березня 2024 року № 108, Сектором НКРЕКП у Чернігівській області у термін з 06 березня 2024 року по 12 березня 2024 року проведено позапланову виїзну перевірку щодо виконання ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ», розпорядження НКРЕКП, від 29 листопада 2023 року № 322-р «Про усунення порушень ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ», за результатами якої складено Акт від 12 березня 2024 року № 128 (далі Акт перевірки).
Товариством надані Пояснення та обґрунтування (заперечення) до Акту перевірки від 18.03.2024 № 14703-Сл-179-0324 (далі Пояснення).
Актом перевірки зафіксовано наступні порушення Ліцензійних умов: не виконано вимоги Розпорядження № 322-р, а саме у строк до 15 грудня 2023 року сплатити компенсацію 449 споживачам за недотримання Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 21.09.2017 № 1156, про що повідомити НКРЕКП.
НКРЕКП, підготовлено обґрунтування до проєкту постанови «Про накладення штрафу на ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» за невиконання рішення НКРЕКП» та проєкту розпорядження НКРЕКП «Про усунення порушення ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ», що розміщені на офіційному веб-сайті НКРЕКП.
27 березня 2023 року, на засіданні НКРЕКП, яке проводилось у формі відкритого слухання, у результаті розгляду Акта № 128, яким встановлено невиконання у строк до 15 грудня 2023 року розпорядження НКРЕКП від 29.11.2023 № 322-р «Про усунення порушень ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» було прийнято:
- Постанову № 602, якою накладено штраф у розмірі 92 310 (дев`яносто дві тисячі триста десять) гривень на ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» за невиконання у строк до 15 Документ сформований в системі «Електронний суд» 13.05.2024 6 грудня 2023 року розпорядження НКРЕКП від 29.11.2023 № 322-р «Про усунення порушень ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ»;
- Розпорядження № 96-р, яким усунути порушення у частині невиконання рішення НКРЕКП, а саме невиконання у строк до 15 грудня 2023 року вимог розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 29 листопада 2023 року № 322-р «Про усунення порушень ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» № 322-р», для чого у строк до 30 квітня 2024 року сплатити компенсацію 449 споживачам за недотримання Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 21 вересня 2017 року № 1156, про що повідомити НКРЕКП.
Не погоджуючись із прийнятими Постановою та Розпорядженням, ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» звернулося до суду з вказаним позовом за захистом своїх прав та інтересів.
Суд, даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, зважає на таке.
Згідно зі статтею 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Регулятор діє на підставі Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» (далі Закон про НКРЕКП), відповідно до статті 1 якого, НКРЕКП є постійно діючим центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом.
Регулятор є колегіальним органом, що здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Статтею 2 Закону про НКРЕКП передбачено, що Регулятор здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зокрема, у сфері енергетики: діяльності з транспортування, розподілу, зберігання (закачування, відбору), надання послуг установки LNG, постачання природного газу.
Відповідно до статті 3 Закону про НКРЕКП, Регулятор здійснює державне регулювання з метою досягнення балансу інтересів споживачів, суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, і держави, забезпечення енергетичної безпеки, європейської інтеграції ринків електричної енергії та природного газу України.
Регулятор здійснює державне регулювання, зокрема, шляхом державного контролю та застосування заходів впливу.
Основними завданнями Регулятора є забезпечення ефективного функціонування та розвитку ринків у сферах енергетики та комунальних послуг; сприяння ефективному відкриттю ринків у сферах енергетики та комунальних послуг для всіх споживачів і постачальників та забезпечення недискримінаційного доступу користувачів до мереж/трубопроводів; забезпечення захисту прав споживачів товарів, послуг у сферах енергетики та комунальних послуг щодо отримання цих товарів і послуг належної якості в достатній кількості за обґрунтованими цінами; сприяння розвитку конкуренції на ринках у сферах енергетики та комунальних послуг.
Частиною першою статті 17 Закону про НКРЕКП для ефективного виконання завдань державного регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор, зокрема, приймає обов`язкові до виконання рішення з питань, що належать до його компетенції.
Абзацом 3 частини п`ятої статті 14 Закону про НКРЕКП передбачено, що рішення Регулятора оформлюються постановами, крім рішень щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення контролю, які оформлюються розпорядженнями.
Згідно з частиною дев`ятою статті 14 Закону про НКРЕКП, рішення Регулятора є обов`язковими до виконання суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг.
При цьому, згідно зі статтею 19 Закону про НКРЕКП, Регулятор здійснює державний контроль за дотриманням суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов шляхом проведення планових та позапланових виїзних, а також невиїзних перевірок відповідно до затверджених ним порядків контролю.
Відповідно до пункту 4 частини сьомої статті 19 Закону про НКРЕКП підставами для проведення позапланової виїзної перевірки є перевірка виконання рішень Регулятора щодо усунення порушень вимог законодавства, прийнятих за результатами планових або позапланових перевірок.
Відповідно до 10.7 глави 10 Порядку контролю за дотриманням ліцензіатами, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 червня 2018 року № 428 (далі Порядок № 428) Ліцензіат зобов`язаний усунути порушення у визначений рішенням строк та не пізніше 10 робочих днів після їх усунення надати до НКРЕКП письмовий звіт з належним чином завіреними копіями підтверджуючих документів.
Відповідно до пункту 10.9 Порядку № 428, у разі невиконання ліцензіатом рішення НКРЕКП щодо усунення порушень вимог законодавства, видане за результатами проведення перевірки, у визначений рішенням строк, НКРЕКП приймає рішення про проведення позапланової виїзної перевірки. Перевірка проводиться на підставі рішення НКРЕКП.
Відповідно до пункту 10.1 Порядку контролю № 428 у разі виявлення порушень законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг та/або ліцензійних умов НКРЕКП розглядає на засіданні, що проводиться у формі відкритого слухання, питання відповідальності ліцензіата та приймає рішення про застосування до нього санкцій.
Пунктами 10.3 та 10.4 Порядку контролю № 428 передбачено, що за порушення законодавства та ліцензійних умов у сферах енергетики та комунальних послуг НКРЕКП може застосовувати до ліцензіатів санкції у вигляді: застереження та/або попередження про необхідність усунення порушень; накладення штрафу; зупинення дії ліцензії; анулювання ліцензії (аналогічні норми передбачено статтею 22 Закону Документ сформований в системі «Електронний суд» 13.05.2024 5 про НКРЕКП).
Рішення НКРЕКП про усунення порушень, виявлених під час здійснення перевірок, оформлюється розпорядженням, копія якого вручається особисто уповноваженій особі ліцензіата (з відміткою про вручення на примірнику, який залишається в НКРЕКП) або надсилається ліцензіату рекомендованим листом із повідомленням про вручення поштового відправлення не пізніше п`яти робочих днів з дня прийняття.
Системний аналіз наведених правових норм свідчить, що НКРЕКП є органом, уповноваженим здійснювати державний контроль за дотриманням суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов шляхом проведення планових та позапланових перевірок; у разі виявлення порушень у діях таких суб`єктів, застосовувати до них за результатом проведених перевірок санкції.
Вказаний висновок узгоджується з правовою позицією, що міститься, зокрема, у постановах Верховного Суду від 14.03.2019 у справі № 826/3880/18, від 28.09.2020 у справі № 812/225/17, від 21.04.2021 у справі № 480/2675/20, від 26.05.2021 у справі №824/266/20-а, від 08.07.2021 у справі № 160/1598/20, від 28.07.2021 у справах №380/744/20 та № 280/160/20, від 13.08.2021 у справі № 280/62/20, від 20.05.2022 у справі № 340/370/21.
Згідно з частинами четвертою, п`ятою та дев`ятою статті 14 Закону про НКРЕКП Регулятор на своїх засіданнях, зокрема, розглядає та приймає рішення з питань, що належать до його компетенції.
Рішення Регулятора оформлюються постановами, крім рішень щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення контролю, які оформлюються розпорядженнями.
Рішення Регулятора є обов`язковими до виконання суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг.
Враховуючи вказане вище, Постанова № 602 та Розпорядження № 96-р прийняті НКРЕКП у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
Водночас, слід зазначити, що позивач наполягає на протиправності оскаржуваних актів зважаючи на прийняття останніх після постановлення Чернігівським окружним адміністративним судом ухвали від 21 березня 2024 року про задоволення заяви Ліцензіата про забезпечення позову, якою зупинено дію розпорядження НКРЕКП від 29.11.2023 №322-р.
Так, Розпорядженням № 322-р встановлено обов`язок Позивача усунути порушення підпункту 25 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 16.02.2017 № 201, у частині дотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу, затверджених НКРЕКП, для чого у строк до 15.12.2023 сплатити компенсацію 449 споживачам за недотримання Мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 21.09.2017 № 1156, про що повідомити НКРЕКП.
Разом із тим, ухвалою Чернігівського окружного адміністративного суду від 21.03.2024 у межах справи № 620/4132/24 забезпечено позов шляхом зупинення дії акта індивідуальної дії, а не заборони вчинення дій, що дає підстави для висновків про правомірність Постанови №602 та Розпорядження № 96-р.
Відповідно до статті 22 Закону про НКРЕКП суб`єкти господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, несуть відповідальність за правопорушення у сферах енергетики та комунальних послуг, визначені законами України «Про ринок електричної енергії», «Про природні монополії», «Про комбіноване виробництво теплової та електричної енергії (когенерацію) та використання скидного енергопотенціалу», «Про засади функціонування ринку електричної енергії України», «Про ринок природного газу», «Про трубопровідний транспорт», «Про теплопостачання», «Про питну воду та питне водопостачання», «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг» та іншими законами, що регулюють відносини у відповідних сферах.
Статтею 59 Закону України «Про ринок природного газу» визначена відповідальність суб`єктів ринку природного газу, та повноваження Регулятора щодо прийняття відповідних санкцій у разі скоєння правопорушення на ринку природного газу, зокрема у таких розмірах: від 3000 до 100000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на суб`єктів господарювання, що провадять господарську діяльність на ринку природного газу, що підлягає ліцензуванню, зокрема: б) за порушення ліцензійних умов провадження відповідного виду господарської діяльності на ринку природного газу, що підлягає ліцензуванню; б1) за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Регулятора, прийнятих у межах його повноважень; б2) за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку природного газу; в) за порушення правил обліку та звітності суб`єктів ринку природного газу, передбачених цим Законом.
Крім того, у разі виявлення порушень законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг та/або ліцензійних умов НКРЕКП розглядає на засіданні, що проводиться у формі відкритого слухання, питання відповідальності ліцензіата та приймає рішення про застосування до нього санкцій.
Відповідно до положень зазначених законів, за порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг до суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у відповідній сфері, Регулятор може застосовувати санкції у вигляді:
1) застереження та/або попередження про необхідність усунення порушень;
2) накладення штрафу;
3) зупинення дії ліцензії;
4) анулювання ліцензії.
Постановою № 602 накладено штраф у розмірі, що не є максимальним при застосуванні Регулятором до суб`єктів ринку природного газу у разі скоєння ними правопорушення на ринку природного газу.
При цьому, відповідно до частини п`ятої статті 59 Закону України «Про ринок природного газу» під час визначення санкцій за порушення, передбачені цією статтею, Регулятор враховує серйозність і тривалість правопорушення, наслідки правопорушення для інтересів ринку природного газу та його суб`єктів, пом`якшуючі та обтяжуючі обставини.
Зі змісту наведених правових норм вбачається, що санкція пункту 5 частини четвертої статті 59 Закону України «Про ринок природного газу» встановлює відповідальність за порушення ліцензійних умов провадження відповідного виду господарської діяльності та надає Регулятору право визначати конкретний розмір штрафної санкції у встановлених межах з урахуванням положень частини п`ятої статті 59 цього ж Закону. При цьому саме серйозність порушення ліцензійних умов, наслідки правопорушення для інтересів ринку електричної енергії та учасників ринку враховуються регулятором під час визначення конкретного розміру штрафної санкції.
Також суд враховує, що Закон України «Про ринок природного газу» було прийнято на виконання Закону України «Про ратифікацію протоколу щодо приєднання України до Договору про заснування Енергетичного співтовариства», розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2014 року № 847-р «Про імплементацію Угоди про асоціацію між Україною, з однією сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони», розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2014 року № 864-р «Про внесення змін до плану заходів щодо виконання зобов`язань в рамках Договору про заснування Енергетичного Співтовариства», Директиви 2009/73/ЄС Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу стосовно спільних правил для внутрішнього ринку природного газу (Directive 2009/73/Ec of The European Parliament And Of The Council of 13 July 2009 concerning common rules for the internal market in natural gas and repealing Directive 2003/55/EC), Регламенту 715/2009 Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу про умови доступу до мереж передачі природного газу (Regulation (EC) № 715/2009 of the European Parliament and of the Council of 13 July 2009 on conditions for access to the natural gas transmission networks and repealing Regulation (EC) № 1775/2005), та з метою створення ефективного конкурентного середовища на ринку природного газу з урахуванням основних вимог законодавства ЄС.
Дотримання законодавства у сфері енергетики є особливо важливим, а вимоги до діяльності суб`єктів господарювання - значно суворішими, оскільки ця сфера безпосередньо пов`язані з питаннями національної безпеки як складного поняття, що охоплює собою стан мирного та стабільного існування держави та її інститутів, а також стан відсутності реальних екзистенцйних загроз у сфері суспільно-управлінських та міждержавних відносин.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про національну безпеку України» національна безпека України - це захищеність державного суверенітету, територіальної цілісності, демократичного конституційного ладу та інших національних інтересів України від реальних та потенційних загроз; національні інтереси України - життєво важливі інтереси людини, суспільства і держави, реалізація яких забезпечує державний суверенітет України, її прогресивний демократичний розвиток, а також безпечні умови життєдіяльності і добробут її громадян.
Згідно з пунктом 54 Стратегії національної безпеки України «Безпека людини - безпека країни», затвердженої Указом Президента України від 14 вересня 2020 року № 392/2020, економічний розвиток і безпека неможливі без стійкого розвитку енергетики, для цього, зокрема, необхідно сприяти розширенню енергетичного потенціалу України та ефективності його використання.
Крім того, у Стратегії енергетичної безпеки, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2021 року № 907-р, зазначено, що енергетична безпека - це захищеність національних інтересів у сфері забезпечення доступу до надійних, стійких, доступних і сучасних джерел енергії технічно надійним, безпечним, економічно ефективним та екологічно прийнятним способом в нормальних умовах і в умовах особливого або надзвичайного стану; загрози енергетичній безпеці - короткочасні або тривалі, реальні або потенційні обставини, явища, чинники або події, що можуть порушити безпеку та стійкість функціонування енергетичного сектору країни, обмежити або порушити енергозабезпечення споживачів, призвести до аварій та інших негативних наслідків».
Так, відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про ринок природного газу» ринок природного газу функціонує на засадах вільної добросовісної конкуренції, крім діяльності суб`єктів природних монополій, та за принципами, зокрема: забезпечення високого рівня захисту прав та інтересів споживачів природного газу, v тому числі забезпечення першочергового інтересу безпеки постачання природного газу, зокрема шляхом диверсифікації джерел надходження природного газу; додержання встановлених технічних норм та норм безпеки; захисту навколишнього природного середовища та раціонального використання енергоресурсів; відповідальності суб`єктів ринку природного газу за порушення правил діяльності на ринку природного газу та умов договорів.
Отже, суд погоджується із твердженням, що належне, своєчасне та у повному обсязі виконання всіх вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку природного газу, а також ліцензійних умов з постачання природного газу спрямовано на забезпечення безперебійної роботи ринку природного газу, забезпечення належної якості послуг на ринку природного газу, що надаються учасниками ринку.
Аналогічний висновок міститься у постанові Верховного Суду від 02.11.2022 у справі №260/2484/21.
Отже, викладене вище дає підстави для висновку, що Постанова № 602 та Розпорядження № 96-р прийняті НКРЕКП з дотриманням вимог законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про ринок природного газу», на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
Відповідно до частин першої та другої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Нормами статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. У адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Враховуючи зазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» задоволенню не підлягають.
Судові витрати розподілу не підлягають, зважаючи на відмову в задоволенні позовних вимог.
Керуючись ст. ст.139, 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити повністю.
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ», просп. Миру, 53, м. Чернігів, Чернігівська обл., Чернігівський р-н, 14002, код ЄДРПОУ 39576385. .
Відповідач: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, вул. Сім`ї Бродських, 19, м. Київ, 03057, код ЄДРПОУ 39369133.
Дата складення повного рішення суду - 05.12.2024.
Суддя Ю. О. Скалозуб
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.11.2024 |
Оприлюднено | 09.12.2024 |
Номер документу | 123582436 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Сорочко Євген Олександрович
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Скалозуб Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні