Рішення
від 11.12.2024 по справі 420/33255/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/33255/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 грудня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Скупінської О.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України про визнання протиправною відмову та зобов`язання вчинити певні дії

В С Т А Н О В И В :

До Одеського окружного адміністративного суду 25.10.2024 надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України, в якій просить суд:

1. Визнати протиправною відмову Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України у:

- здійснити перерахунок та зарахувати майору поліції ОСОБА_1 , старшому оперуповноваженому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до його календарної вислуги років та до стажу служби в поліції, зарахувавши до зазначеного стажу строк навчання в якості студента в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 01.09.2000 по 12.02.2002 у загальній кількості 00 років 08 місяців 21 день, та строк навчання в якості курсанта в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 12.02.2002 по 15.08.2004 у загальній кількості 02 роки 06 місяців 03 дні;

- здійснити перерахунок та зарахувати майору поліції ОСОБА_1 , старшому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до його календарної вислуги років та до стажу служби в поліції вислуги років у пільговому обчисленні, сформовану за періоди роботи в органах внутрішніх справ з 15.08.2004 по 27.07.2011 у загальній кількості 03 роки 05 місяці 20 днів;

2. Зобов`язати Департамент внутрішньої безпеки Національної поліції України:

- здійснити перерахунок та зарахувати майору поліції ОСОБА_1 , старшому оперуповноваженому відділу відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до вислуги років, яка дає право на призначення мені пенсії, вислугу, сформовану за періоди навчання в якості студента в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 01.09.2000 по 12.02.2002 у загальній кількості 00 років 08 місяців 21 день, та строк навчання в якості курсанта в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 12.02.2002 по 15.08.2004 у загальній кількості 02 роки 06 місяців 03 дні;

- здійснити перерахунок та зарахувати майору поліції ОСОБА_1 , старшому оперуповноваженому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до календарної вислуги років в Національній поліції, яка дає право на призначення пенсії, сформованої за періоди навчання в якості студента в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 01.09.2000 по 12.02.2002 у загальній кількості 00 років 08 місяців 21 день, та строк навчання в якості курсанта в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 12.02.2002 по 15.08.2004 у загальній кількості 02 роки 06 місяців 03 дні;

- здійснити перерахунок та зарахувати майору поліції ОСОБА_1 , старшому оперуповноваженому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до стажу служби в поліції, який дає право на встановлення мені надбавки за вислугу років та надання додаткової оплачуваної відпустки, із зарахуванням періоду навчання в якості студента в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 01.09.2000 по 12.02.2002 у загальній кількості 00 років 08 місяців 21 день, та строк навчання в якості курсанта в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 12.02.2002 по 15.08.2004 у загальній кількості 02 роки 06 місяців 03 дні;

- встановити встановити майору поліції ОСОБА_1 , старшому оперуповноваженому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України надбавку за стаж служби в поліції із урахуванням періоду вислуги років, сформованої за періоди навчання в якості студента в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 01.09.2000 по 12.02.2002 у загальній кількості 00 років 08 місяців 21 день, та строк навчання в якості курсанта в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 12.02.2002 по 15.08.2004 у загальній кількості 02 роки 06 місяців 03 дні;

- здійснити перерахунок та зарахувати майору поліції ОСОБА_1 , старшому оперуповноваженому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до календарної вислуги років, яка дає право на призначення мені пенсії, вислугу в пільговому обчисленні, сформовану за періоди роботи в органах внутрішніх справ з 15.08.2004 по 31.12.2004 та з 31.12.2004 по 27.07.2011, у загальній кількості 03 роки 05 місяців 20 днів;

- здійснити перерахунок та зарахувати майору поліції ОСОБА_1 , старшому оперуповноваженому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до календарної вислуги років, яка дає право на призначення пенсії, із зарахуванням періоду пільгової вислуги років, сформованої за періоди роботи в органах внутрішніх справ з 15.08.2004 по 31.12.2004 та з 31.12.2004 по 27.07.2011, y загальній кількості 03 роки 05 місяців 20 днів;

- здійснити перерахунок та зарахувати майору поліції ОСОБА_1 , старшому оперуповноваженому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до стажу служби в поліції, який дає право на встановлення мені надбавки за вислугу років та надання додаткової оплачуваної відпустки, із зарахуванням періоду пільгової вислуги років, сформованої за періоди роботи в органах внутрішніх справ з 15.08.2004 по 31.12.2004 та з 31.12.2004 по 27.07.2011, у загальній кількості 03 роки 05 місяців 20 днів;

- встановити майору поліції ОСОБА_1 , старшому оперуповноваженому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України надбавку за стаж служби в поліції із урахуванням періоду пільгової вислуги років, сформованої за періоди роботи в органах внутрішніх справ з 15.08.2004 по 31.12.2004 та з 31.12.2004 по 27.07.2011, у загальній кількості 03 роки 05 місяців 20 днів.

Позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що позивач з 07.11.2015 по теперішній час проходить службу в Національній поліції України, має офіцерське звання «майор поліції» та з 03.09.2024 перебуває на посаді старшого оперуповноваженого відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України. Вищезазначені обставини справи підтверджує відомостями з трудової книжки, копією послужного списку, витягом з наказу ДВБ НПУ від 03.09.2024 № 287 о/с про призначення на посаду, довідкою ДВБ НПУ від 17.07.2024 № 378 про періоди служби, які зараховуються на пільгових умовах, листом ДВБ НПУ. 14.08.2024 позивач звернувся до відповідача із заявою щодо зарахування до стажу періоди навчання та службу в поліції. Листом від 11.09.2024 № СЕД-18458-2024 відповідачем було відмовлено, тому позивач змушений звернутися за захистом своїх порушених прав до суду.

30.10.2024 ухвалою судді прийнято до розгляду позовну заяву ОСОБА_1 ; відкрито провадження у адміністративній справі за позовною заявою ОСОБА_1 до Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України, про визнання протиправною відмову та зобов`язання вчинити певні дії та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

12.11.2024 до суду надійшов відзив представника відповідача (вхід.№ЕС/62956/24), в якому просить відмовити у задоволенні адміністративного позову у повному обсязі.

З покликанням на фактичні обставини справи, у відзиві зазначено, що Департамент не заперечує про наявність пільгової вислуги у позивача, однак пільгова вислуга зараховується до вислуги років для визначення розміру пенсії лише під час звільненні зі служби в поліції при наявності календарної вислуги років.

Як вказано у відзиві, законодавцем після внесення змін, пунктом 3 Порядку № 393 визначено окремі види та періоди служб, які зараховуються на пільгових умовах до вислуги років саме для визначення розміру пенсії особам, зазначеним в абзаці першому пункту 1 цієї постанови, а не для призначення пенсії у редакції, яка існувала до 19.02.2022. Тобто, на думку відповідача, Порядок № 393 не містить норм про призначення пенсії на пільгових умовах, а містить окремі види та періоди служб, які зараховуються на пільгових умовах до вислуги років для визначення розміру пенсії. При цьому, підстави для визначення вислуги років у пільговому обчисленні на теперішній час відсутні, позаяк реалізація права поліцейських на обчислення пільгової вислуги років, передбаченої Порядком № 393, здійснюється при набутті права на пенсію за умов, визначених у статті 12 Закону № 2262-ХІІ. Законом чітко передбачено, що пенсія за вислугу років призначається незалежно від віку, якщо вони звільнені зі служби з 1 жовтня 2020 року або після цієї дати і на день звільнення мають вислугу 25 календарних років і більше та статтею 17 Закону визначено вичерпний перелік видів служби та періоди часу, які зараховуються до вислуги років для призначення пенсії.

З огляду на викладене, як стверджує відповідач, для отримання права на призначення пенсії обов`язковою умовою є наявність саме календарної вислуги років у мінімально визначеному Законом розмірі. Зарахування до цієї вислуги стажу роботи у пільговому обчисленні законом не передбачено. Право на пенсію за вислугу років визначається, виходячи з тривалості вислуги років саме у календарному обчисленні. Разом з цим, при призначенні пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом, враховуються тільки повні роки вислуги років або страхового стажу без округлення фактичного розміру вислуги років чи страхового стажу в бік збільшення (частина 4 статті 17 Закону). Додаткове зарахування пільгового стажу особам, які набули право на пенсію за вислугою років можливо лише при умові надбання такою особою певної кількості календарних років, що визначенні ст. 12 Закону.

У відзиві вказано, що згідно з листом ДВБ НПУ від 11.09.2024 № СЕД-18458-2024 (долучений Позивачем), станом на 11.09.2024 позивач має календарну вислугу 22 календарних роки 07 місяців 00 днів, у той час, як для призначення пенсії відповідно до вказаної норми Закону, позивач повинен мати на день звільнення (станом на 11.09.2024) вислугу 25 календарних років і більше. З наведеного вбачається, що станом на 11.09.2024 ОСОБА_1 має календарну вислугу 22 роки 07 місяців 00 днів, в той час як для призначення пенсії відповідно до вказаної норми Закону, позивач повинен мати на день звільнення (станом на 11.09.2024) вислугу 25 календарних роки і більше.

Як стверджує відповідач, оскільки на день звернення позивача з рапортом календарна вислуга становила 22 роки 07 місяців 00 днів, тобто менше встановлених п. «а» ст. 12 Закону, Позивач не набув права на пенсію за вислугою років.

Щодо зарахування позивачу до вислуги років часу навчання за період з 01.09.2000 року по 12.02.2002, то у відзиві зазначено, що визначальною умовою для зарахування часу навчання поліцейським є присвоєння офіцерського звання за наслідками закінчення такого навчання, до вступу на військову службу, службу до органів внутрішніх справ, ….податкової міліції …. або призначення на відповідну посаду. У разі, якщо після закінчення цивільного вищого навчального закладу не було присвоєно офіцерське (спеціальне) звання до вступу на службу в органах внутрішніх справ, в податковій міліції …. підстави для зарахування до вислуги років періоду навчання із розрахунку один рік навчання за шість місяців служби, яка дає право виходу на пенсію за вислугу років, відсутні. Щодо зарахування до вислуги років осіб, які мають право на пенсію за Законом № 2262-ХІІ, часу їхнього навчання відповідно до статті 17 цього Закону, то Верховний Суд України у постанові від 10 березня 2015 року у справі № 21- 411а14 з цього приводу зазначив, що у наведеному вище тексті норми права розділові знаки і сполучник «також» у сполученні з «а» вказують, що обставини, викладені після сполучника, мають таке саме значення, як і викладені до зазначеного сполучника. Тобто додатково до вислуги років при призначенні пенсії зараховується час навчання у цивільних вищих навчальних закладах і в інших навчальних закладах, після закінчення яких присвоюється офіцерське (спеціальне) звання. Виходячи з синтаксичної структури речення додатково до вказаної вислуги може бути зарахований час навчання в навчальних закладах, зазначених у статті 17 вказаного вище Закону, якщо після їх закінчення присвоюється офіцерське (спеціальне) звання. На підставі аналізу наведених норм права та, враховуючи особливий статус осіб, які мають право на пенсію військовослужбовця, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України при розгляді цієї справи дійшла висновку про те, що до вислуги років особам, звільненим з військової служби, при призначенні пенсій на умовах Закону № 2262-XII додатково зараховується час їхнього навчання (незалежно від форми навчання) у цивільних вищих навчальних закладах, після закінчення яких присвоюється офіцерське звання, до вступу на військову службу або призначення на відповідну посаду в межах до п`яти років із розрахунку один рік за шість місяців. Як вбачається з матеріалів справи, позивач у період з 01.09.2000 по 12.02.2002 навчався у Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ в якості студента. 12.02.2002 наказом Одеського інституту внутрішніх справ № 13 о/с Позивач був зарахований курсантом. Згідно з довідкою ДВБ НПУ від 17.07.2024 № 378 (долучена Позивачем), строк навчання в якості курсанта в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ з 12.02.2002 по 15.08.2004 зараховано до стажу служби в органах внутрішніх справ.

Таким чином, як стверджує відповідач, період навчання позивача з 01.09.2000 по 12.02.2002 не може вважатися проходженням служби в органах внутрішніх справ, оскільки за цей період позивачу не було присвоєно офіцерського звання, а відтак відсутні підстави для зарахування періоду такого навчання до вислуги років на підставі статті 17 Закону № 2262-ХІІ та пункту 2 Порядку № 393.

Щодо зарахування до стажу служби в поліції, який дає право на встановлення надбавки за вислугу років та надання додаткової оплачуваної відпустки періодів навчання з 01.09.2000 по 12.02.2002, а також пільгової вислуги років за період з 15.08.2004 по 31.12.2004 та з 31.12.2004 по 27.07.2011, то у відзиві зазначено, що враховуючи те, що статтею 78 Закону № 580-VIII встановлено вичерпний перелік видів та категорії служб, які включаються до стажу служби в поліції і пільгова вислуга років та час навчання у цивільних закладах вищої освіти в цьому переліку відсутні, законних та правових підстав для їх включення до стажу служби в поліції позивачу у ДВБ НПУ не має через обов`язок діяти виключно на підставі та у спосіб, визначених законодавством України.

Зважаючи на вищевикладене, відповідач просить суд відмовити у задоволенні позову ОСОБА_1 .

19.11.2024 до суду надійшла відповідь на відзив від позивача (вхід.№ЕП/19012/24).

Ухвалою суду від 25.11.2024 відповідь на відзив позивача ОСОБА_1 (вхід.№ЕП/19012/24 від 19.11.2024) повернуто без розгляду.

27.11.2024 до суду надійшло клопотання позивача (вхід.№ЕП/19634/24) про поновлення та продовження процесуальних строків на подання відповіді на відзив по справі №420/33255/24, в якому зазначено, що у зв`язку з тим, що 18.11.2024 у день подачі відповіді на відзив було багато тривог про ракетну небезпеку, а також було завдано ракетного улару по місту, позивач забув надати суду доказ про надсилання відповіді відповідачу. Також зазначає, що ним 18.11.2024 о 16:43 годині було надіслано копію відповіді на відзив відповідачу, а о 21:33 годині до суду.

Ухвалою суду від 02.12.2024 задоволено заяву позивача (вхід.№ЕП/19634/24), щодо продовження процесуального строку на подання відповіді на відзив, продовжено позивачу ОСОБА_1 строк на подання відповіді на відзив протягом п`яти днів з моменту отримання копії цієї ухвали.

05.12.2024 до суду надійшла відповідь на відзив від позивача (вхід.№ ЕП/20196/24).

Станом на дату вирішення даної справи інших заяв по суті справи до суду не надходило.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, відзиву на позов, відповіді на відзив і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-79 КАС України, судом встановлено такі факти та обставини.

Згідно довідки відділу кадрового забезпечення Одеського Державного університету внутрішніх справи від 31.07.2024 №3/2/975 ОСОБА_1 дійсно з 01.07.2000 був зарахований на денне відділення (наказ Одеського інституту внутрішніх справ МВС України від 13.07.2000 № 73 о/с) до Одеського інституту внутрішніх справ, по підготовці фахівців кваліфікаційного рівня «спеціаліст», за спеціальністю «Правознавство», на госпрозрахункової основі, факультету № 3. ОСОБА_1 з 12.02.2002 був відрахований з 2-го курсу денного відділення факультету № 3 (за рахунок платних послуг), по підготовці фахівців кваліфікаційного рівня «спеціаліст» за спеціальністю «правознавство» та зарахований курсантом на 2-й курс факультету № 2 Одеського інституту внутрішніх справ (наказ Одеського інституту внутрішніх справ від 12.02.20020 № 13 о/с) з присвоєнням спеціального звання «рядовий поліції».

Так, з наданої до суду копії послужного списку позивача судом встановлено, що наказом №130 від 12.02.2002 позивачу присвоєно звання «рядовий міліції».

Судом встановлено, що 17.07.2024 Департаментом внутрішньої безпеки Національної поліції України видана довідка №378 майору поліції ОСОБА_1 про те, що в матеріалах його особової справи зазначено, що з 12.02.2002 по 06.11.2015 він проходив службу в органах внутрішніх справи та з 07.11.2015 т/час проходить службу в Національній поліції України (а.с.28-30).

У довідці наведено періоди проходження служби ОСОБА_1 в органах МВС України та Національної поліції України із зазначенням вислуги років в календарному та пільговому обчисленні, яка склала: 22 років 05 місяців 20 днів в календарному обчисленні та 3 роки 5 місяців 20 днів у пільговому обчисленні.

Так, відповідно до наданої довідки №378 від 17.07.2024 до стажу служби в органах внутрішніх справи позивача зараховано період його навчання з 12.02.2002 по 15.08.2004 (2 роки 6 місяців 3 дні) курсантом Одеського юридичного інституту Національного університету внутрішніх справ.

Наказом Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України від 03.09.2024 № 287 о/с відповідно до частини 6 статті 57 Закону України «Про Національну поліції» майор поліції ОСОБА_1 призначений старшим оперуповноваженим відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління (а.с.26).

14.08.2024 за вхідним № 15136 до Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України надійшов рапорт позивача (а.с.19-21), в якому ОСОБА_1 просив зарахувати йому відповідно до статті 12 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" та пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 № 393 "Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським та членам їхніх сімей" до календарної вислуги років, яка дає право на призначення йому пенсії, вислугу в пільговому обчисленні, сформовану за періоди: з 15.08.2004 по 16.08.2004, з 16.08.2004 по 10.11.2004, з 10.11.2004 по 31.12.2004, з 31.12.2004 по 01.11.2007, з 01.11.2007 по 20.02.2009, у загальній кількості 03 роки 05 місяців 20 днів.

Також у рапорті позивач просив зарахувати йому відповідно до пункту "ж" статті 1-2 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", навчання в Одеському інституті внутрішніх справ за період: з 01.09.2000 по 12.02.2002, у загальній кількості 07 місяців 25 днів.

У вказаному рапорті позивач також просив:

- здійснити перерахунок відповідно до статті 12 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" та пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 № 393 "Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським та членам їхніх сімей" до моєї календарної вислуги років, яка дає право на призначення пенсії, із зарахуванням періоду пільгової вислуги років, сформованої за періоди: з 15.08.2004 по 16.08.2004, з 16.08.2004 по 10.11.2004, з 10.11.2004 по 31.12.2004, з 31.12.2004 по 01.11.2007, з 01.11.2007 по 20.02.2009, у загальній кількості 03 роки 05 місяців 20 днів;

- здійснити перерахунок відповідно до статті до пункту "ж" статті 1-2 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", під час призначення пенсії згідно з пунктом "а" частини першої статті 12 зазначеного Закону додатково зараховується час навчання в межах до п`яти років (незалежно від форми навчання) у цивільних закладах вищої освіти, а також в інших закладах освіти, після закінчення яких присвоюється офіцерське (спеціальне) звання, до вступу на військову службу, службу до органів внутрішніх справ, Національної поліції, Служби судової охорони, державної пожежної охорони, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції чи Державної кримінально-виконавчої служби, Бюро економічної безпеки або до призначення на відповідну посаду із розрахунку один рік навчання за шість місяців служби, до календарної вислуги років, яка дає право на призначення йому пенсії, а саме, навчання в Одеському інституті внутрішніх справ за період: з 01.09.2000 по 12.02.2002, у загальній кількості 07 місяців 25 днів;

- здійснити перерахунок відповідно до статті 78 Закону України "Про Національну поліцію" його стажу служби в поліції, який дає право на встановлення йому надбавки за вислугу років та надання додаткової оплачуваної відпустки, із зарахуванням періоду пільгової вислуги років, сформованої за періоди: з 15.08.2004 по 16.08.2004, з 16.08.2004 по 10.11.2004, з 10.11.2004 по 31.12.2004, з 31.12.2004 по 01.11.2007, з 01.11.2007 до 20.02.2009, у загальній кількості 03 роки 05 місяців 20 днів;

- з здійснити перерахунок відповідно до статті 78 Закону України "Про Національну поліцію" його стажу служби в поліції, який дає право на встановлення йому надбавки за вислугу років та надання додаткової оплачуваної відпустки, із зарахуванням, а саме, навчання в Одеському інституті внутрішніх справ за період: з 01.09.2000 по 12.02.2002, у загальній кількості 07 місяців 25 днів.

- встановити йому відповідно до пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції" надбавку за стаж служби в поліції із урахуванням періоду пільгової вислуги років, сформованої за періоди: з 15.08.2004 по 16.08.2004, з 16.08.2004 по 10.11.2004, з 10.11.2004 по 31.12.2004, з 31.12.2004 по 01.11.2007, з 01.11.2007 по 20.02.2009, у загальній кількості 03 роки 05 місяців 20 днів;

- встановити відповідно до пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції" надбавку за стаж служби в поліції із урахуванням, а саме, навчання в Одеському інституті внутрішніх справ за період: з 01.09.2000 по 12.02.2002, у загальній кількості 07 місяців 25 днів;

- загалом встановити йому, відповідно до пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 988 "Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції" надбавку за стаж служби в поліції із урахуванням періоду пільгової вислуги років, сформованої за періоди навчання у ВНЗ та роботи в органах внутрішніх справ та в поліції у загальній кількості 04 роки 01 місяць 15 днів.

У відповідь на вказаних рапорт Департаментом внутрішньої безпеки Національної поліції України складено листа від 11.09.2024 №СЕД-18458-2024, в якому вказано, що у період служби з 16.08.2004 до 31.12.2004, позивач обіймав посади в підрозділах кримінальної міліції у справах неповнолітніх, стаж роботи на яких, відповідно до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.1992 № 393 "Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським та членам їхніх сімей" (зі змінами) (далі Постанова № 393) та наказу МВС України від 01 жовтня 2007 року № 366 " Про затвердження Переліку посад начальницького складу підрозділів кримінальної міліції у справах неповнолітніх, кримінальної міліції у справах дітей, боротьби з незаконним обігом наркотиків, боротьби зі злочинами, пов`язаними з торгівлею людьми, органів внутрішніх справ, за якими зараховується час проходження служби на пільгових умовах з розрахунку один місяць служби за півтора місяця", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 жовтня 2007 року за № 1163/14430, обчислювався на пільгових умовах один місяць служби за півтора місяця, який в пільговому обчисленні складає 00 років 02 місяці 07 днів, та вказані вище періоди зараховується до вислуги років позивача при звільненні зі служби в поліції лише за наявності календарної вислуги років, яка дає право на призначення пенсії.

Також, вказано у листі у період служби з 31.12.2004 до 27.07.2011, позивач обіймав посади в підрозділах карного розшуку органів внутрішніх справ, стаж роботи на яких, відповідно до пункту 3 Постанови № 393 та наказу МВС України від 29 липня 2008 року № 361 «Про затвердження Переліку посад працівників підрозділів карного розшуку органів внутрішніх справ, за яким зараховується час проходження служби на пільгових умовах з розрахунку один місяць служби за півтора місяця», зареєстрованого Міністерством юстиції України 01 вересня 2008 року за № 795/15486, обчислювався з розрахунку один місяць служби за півтора місяця, який в пільговому обчисленні становить 03 роки 03 місяці 13 днів, та вказаний період зараховується до вислуги років позивача при звільненні зі служби в поліції лише за наявності календарної вислуги років, яка дає право на призначення пенсії.

З урахуванням вищезазначеного, зазначено у листі, вислуга років позивача у пільговому обчисленні становить 03 роки 05 місяців 20 днів.

Щодо зарахування пільгової вислуги років до календарної вислуги років для призначення пенсії, то у листі вказано, що на теперішній час, відповідно до пункту «а» абзацу першого статті 12 Закону № 2262-ХІІ та Постанови № 393, вирішити позитивно питання щодо здійснення перерахунку та зарахування до календарної вислуги років, яка дає право на призначення пенсії, вислугу в пільговому обчисленні, загальною кількістю 03 роки 05 місяців 20 днів, наразі неможливо, оскільки пільгова вислуга років зараховується до календарної вислуги років при звільненні зі служби в поліції та при набутті права на пенсію за умов, визначених у статті 12 Закону № 2262-ХІІ, та зараховується для визначення розміру пенсії, а не для її призначення.

Щодо зарахування пільгової вислуги років до стажу служби в поліції, то у листі відповідача вказано, що ураховуючи, що статтею 78 Закону закріплено вичерпний перелік видів служб та часу роботи, які зараховуються до стажу служби в поліції, а пільгова вислуга років в цьому переліку відсутня, правові підстави для здійснення перерахунку стажу служби в поліції відсутні.

Одночасно у листі поінформовано, що з метою належного розгляду питання щодо зарахування часу навчання в Одеському інституті внутрішніх справ до вислуги років та стажу служби в поліції необхідно надати до Департаменту у встановленому порядку архівну довідку з вищезазначеного закладу вищої освіти про періоди Вашого навчання»

Вважаючи протиправною відмову Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України у здійсненні перерахунку та зарахуванні майору поліції ОСОБА_1 , старшому оперуповноваженому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до його календарної вислуги років та до стажу служби в поліції, зарахувавши до зазначеного стажу строк навчання в якості студента в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 01.09.2000 по 12.02.2002 у загальній кількості 00 років 08 місяців 21 день, та строк навчання в якості курсанта в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 12.02.2002 по 15.08.2004 у загальній кількості 02 роки 06 місяців 03 дні; у здійсненні перерахунку та зарахуванні майору поліції ОСОБА_1 , старшому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до його календарної вислуги років та до стажу служби в поліції вислуги років у пільговому обчисленні, сформовану за періоди роботи в органах внутрішніх справ з 15.08.2004 по 27.07.2011 у загальній кількості 03 роки 05 місяці 20 днів, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір, що виник між сторонами, суд зазначає таке.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові засади організації та діяльності Національної поліції України, статус поліцейських, а також порядок проходження служби в Національній поліції України визначає Закон України «Про Національну поліцію» від 02 липня 2015 року №580-VIII (далі - Закон України «Про Національну поліцію»).

Згідно з абз.1 ч.1 ст.59 Закону України «Про Національну поліцію» служба в поліції є державною службою особливого характеру, яка є професійною діяльністю поліцейських з виконання покладених на поліцію повноважень.

Статтею 60 вказаного Закону визначено, що відносини, що виникають у зв`язку зі вступом, проходженням та припиненням служби в поліції, регулюються цим Законом та іншими нормативно-правовими актами з питань проходження служби в поліції.

Відповідно частини другої статті 78 Закону України «Про Національну поліцію» до стажу служби в поліції зараховуються:

1) служба в поліції на посадах, що заміщуються поліцейськими, з дня призначення на відповідну посаду;

2) військова служба в Збройних Силах України, Державній прикордонній службі України, Національній гвардії України, Управлінні державної охорони, Цивільній обороні України, внутрішніх військах Міністерства внутрішніх справ України та інших військових формуваннях, утворених відповідно до закону, Службі безпеки України, Службі зовнішньої розвідки, Державній спеціальній службі транспорту;

3) служба в органах внутрішніх справ України на посадах начальницького і рядового складу з дня призначення на відповідну посаду;

4) час роботи у Верховній Раді України, місцевих радах, центральних і місцевих органах виконавчої влади із залишенням на військовій службі, на службі в органах внутрішніх справ України або на службі в поліції;

5) час роботи в органах прокуратури і суді осіб, які працювали на посадах суддів, прокурорів, слідчих, а також служба у Службі судової охорони;

6) дійсна військова служба в Радянській Армії та Військово-Морському Флоті, прикордонних, внутрішніх, залізничних військах, в органах державної безпеки та інших військових формуваннях колишнього СРСР, а також служба в органах внутрішніх справ колишнього СРСР.

Під час обчислення стажу служби в поліції враховуються тільки повні роки вислуги років без округлення фактичного розміру вислуги років у бік збільшення (частина третя статті 78 Закону України «Про Національну поліцію»).

Частиною четвертою статті 78 Закону України «Про Національну поліцію» передбачено, що порядок обчислення вислуги років у поліції встановлює Кабінет Міністрів України.

За приписами статті 102 Закону України «Про Національну поліцію» пенсійне забезпечення поліцейських та виплата одноразової грошової допомоги після звільнення їх зі служби в поліції здійснюються в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

Пунктом «б» статті 1-2 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 01 січня 1992 року №2262-XII (далі - Закон №2262-XII) передбачено, що право на пенсійне забезпечення на умовах цього Закону мають звільнені зі служби особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ України, поліцейські.

Відповідно до пункту «а» статті 12 Закону №2262-XII пенсія за вислугу років призначається особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах «б»-«д», «ж» статті 1-2 цього Закону (крім осіб, зазначених у частині третій статті 5 цього Закону), незалежно від віку, якщо вони звільнені зі служби з 01.10.2020 або після цієї дати і на день звільнення мають вислугу 25 календарних років і більше.

За змістом статті 17 Закону №2262-XII особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби і військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах «б»-«д» статті 1-2 цього Закону, які мають право на пенсію за цим Законом, до вислуги років для призначення пенсії зараховуються: а) військова служба; б) служба в органах внутрішніх справ, поліції, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції, Державній кримінально-виконавчій службі України на посадах начальницького і рядового складу з дня призначення на відповідну посаду.

Порядок обчислення вислуги років та визначення пільгових умов призначення пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України (частина перша статті 17-1 Закону №2262-XII).

Кабінетом Міністрів України 17 липня 1992 року № 393 прийнято постанову «Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським, співробітникам Служби судової охорони та членам їхніх сімей» (далі - Постанова № 393).

Абзацом 3 пункту 1 Постанови № 393 передбачено, що для призначення пенсій за вислугу років відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ» особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ до вислуги років зараховуються служба в органах внутрішніх справ України на посадах начальницького і рядового складу з дня призначення на відповідну посаду.

Пунктом 2 Постанови № 393 визначено, що до вислуги років поліцейським, співробітникам Служби судової охорони, особам офіцерського складу, особам середнього, старшого та вищого начальницького складу органів внутрішніх справ, державної пожежної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції чи Державної кримінально-виконавчої служби, особам із спеціальним званням Бюро економічної безпеки, особам, зазначеним у пункті ж статті 1-2 Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, під час призначення пенсії згідно з пунктом а частини першої статті 12 зазначеного Закону додатково зараховується час навчання в межах до п`яти років (незалежно від форми навчання) у цивільних закладах вищої освіти, а також в інших закладах освіти, після закінчення яких присвоюється офіцерське (спеціальне) звання, до вступу на військову службу, службу до органів внутрішніх справ, Національної поліції, Служби судової охорони, державної пожежної охорони, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції чи Державної кримінально-виконавчої служби, Бюро економічної безпеки або до призначення на відповідну посаду із розрахунку - один рік навчання за шість місяців служби.

В Постанові від 10 березня 2015 року (справа N 21-411а14) Верховний Суд зазначив, що "у наведеному вище тексті норми права розділові знаки і сполучник "також" у сполученні з "а" вказують, що обставини, викладені після сполучника, мають таке саме значення, як і викладені до зазначеного сполучника. Тобто додатково до вислуги років при призначенні пенсії зараховується час навчання у цивільних вищих навчальних закладах і в інших навчальних закладах, після закінчення яких присвоюється офіцерське (спеціальне) звання. Виходячи з синтаксичної структури речення додатково до вказаної вислуги може бути зарахований час навчання в навчальних закладах, зазначених у ст. 17 вказаного вище Закону, якщо після їх закінчення присвоюється офіцерське (спеціальне) звання.

Як вже встановлено судом, згідно довідки відділу кадрового забезпечення Одеського Державного університету внутрішніх справи від 31.07.2024 №3/2/975 ОСОБА_1 дійсно з 01.07.2000 був зарахований на денне відділення (наказ Одеського інституту внутрішніх справ МВС України від 13.07.2000 № 73 о/с) до Одеського інституту внутрішніх справ, по підготовці фахівців кваліфікаційного рівня «спеціаліст», за спеціальністю «Правознавство», на госпрозрахункової основі, факультету № 3. ОСОБА_1 з 12.02.2002 був відрахований з 2-го курсу денного відділення факультету № 3 (за рахунок платних послуг), по підготовці фахівців кваліфікаційного рівня «спеціаліст» за спеціальністю «правознавство» та зарахований курсантом на 2-й курс факультету № 2 Одеського інституту внутрішніх справ (наказ Одеського інституту внутрішніх справ від 12.02.2002 № 13 о/с) з присвоєнням спеціального звання «рядовий поліції».

Так, з наданої до суду копії послужного списку позивача судом встановлено, що наказом №130 від 12.02.2002 позивачу присвоєно звання «рядовий міліції».

Тобто, позивачу після навчання в Одеському інституту внутрішніх справ не було присвоєно спеціального звання, а отже час навчання з 01.09.2000 по 12.02.2002 не підлягає зарахуванню до вислуги років позивача під час призначення пенсії згідно з пунктом а частини першої статті 12 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

Разом із цим, відповідно до наданої довідки №378 від 17.07.2024 до стажу служби в органах внутрішніх справи позивача зараховано період його навчання з 12.02.2002 по 15.08.2004 (2 роки 6 місяців 3 дні) курсантом Одеського юридичного інституту Національного університету внутрішніх справ.

Таким чином, відповідачем не порушено права позивача незарахуванням майору поліції ОСОБА_1 , старшому оперуповноваженому відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України до його календарної вислуги років та до стажу служби в поліції строку навчання в якості студента в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 01.09.2000 по 12.02.2002 у загальній кількості 00 років 08 місяців 21 день (за відсутністю такого права), та строку навчання в якості курсанта в Одеському юридичному інституті Харківського національного університету внутрішніх справ за період з 12.02.2002 по 15.08.2004 у загальній кількості 02 роки 06 місяців 03 дні (у зв`язку із фактичним зарахуванням такого періоду).

Верховний Суд у постанові від 22 лютого 2023 року в справі №320/12166/20 у подібних за змістом правовідносинах, аналізуючи наведені норми права констатував, що питання обчислення стажу служби в поліції, який дає право на встановлення поліцейському надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки врегульовано положеннями частини другої статті 78 Закону України «Про Національну поліцію» і положення пунктів 1, 3 Постанови № 393 не регулюють цих питань.

Верховний Суд підкреслив, що «Порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та членам їхніх сімей» було затверджено Кабінетом Міністрів України постановою № 393 на виконання вимог Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

Своєю чергою, згідно з преамбулою Закону №2262-XII цей Закон визначає умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом.

Закон має на меті реалізацію особами, які мають право на пенсію за цим Законом, свого конституційного права на державне пенсійне забезпечення у випадках, передбачених Конституцією України та цим Законом, і спрямований на встановлення єдності умов та норм пенсійного забезпечення зазначеної категорії громадян України.

Статтею 17-1 Закону №2262-XII передбачено, що порядок обчислення вислуги років та визначення пільгових умов призначення пенсій особам, які мають право на пенсію за цим Законом, встановлюється Кабінетом Міністрів України.

При цьому пунктом 1 Постанови № 393 визначено види служби, які зараховуються до вислуги років для призначення відповідно до Закону №2262-XII пенсій за вислугу років особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ.

За висновком Верховного Суду у постанові від 22 лютого 2023 року в справі №320/12166/20, Постанова № 393 не є нормативним актом в розумінні частини четвертої статті 78 Закону України «Про Національну поліцію», який визначає правила обчислення вислуги років для встановлення надбавки за вислугу років та тривалості додаткової оплачуваної відпустки під час проходження служби в поліції, як на тому наполягає позивач, оскільки вона прийнята на виконання Закону №2262-XII, а її положення визначають виключно умови призначення пенсій за вислугу років та порядок обчислення вислуги років для її призначення.

Слід зауважити, що у схожих за змістом правовідносинах за позовами працюючих поліцейських із вимогами про зарахування на підставі пункту 2 Постанови №393 часу навчання у вищому навчальному закладі при обчисленні стажу служби в поліції для цілей встановлення надбавки за вислугу років та тривалості додаткової оплачуваної відпустки, Верховний Суд сформував висновок щодо доцільності застосування вказаних положень при вирішенні питання щодо обчислення означеного стажу, визначеного частиною другою статті 78 Закону України «Про Національну поліцію», відповідно до якого положення пункту 2 цієї Постанови застосуванню не підлягають, оскільки вони можуть бути застосовані для визначення вислуги років особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ саме у випадку призначення пенсії за вислугу років (постанови від 19 листопада 2019 року у справі № 520/903/19, від 31 березня 2020 року у справі №520/2067/19, від 22 липня 2020 року у справі № 520/5960/19, від 13 серпня 2020 року у справі № 820/6656/16 та від 15 грудня 2021 року у справі № 520/11545/19).

Аналогічні висновки викладені у постанові Верховного Суду від 23.05.2024 по справі №640/30284/20)

Постанова №393 встановлює порядок обчислення стажу (вислуги років) особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, який проводиться саме з метою призначення пенсій відповідно до профільного Закону та не може бути застосована до їх звільнення з органів Національної поліції.

З матеріалів справи вбачається, що позивач на теперішній час працює на посаді старшим оперуповноваженим відділу моніторингу та зонального контролю Одеського управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України.

Зважаючи на вищевикладене, враховуючи те, що позивач проходить службу в поліції, а також зважаючи на те, що позивач не звертався до відповідача із заявою про оформлення та подання документів для призначення пенсії за вислугу років із зарахуванням пільгового стажу, суд погоджується з твердженнями відповідача про відсутність правових підстав для зарахування позивачу періоду з 15.08.2004 по 31.12.2004 та з 31.12.2004 по 27.07.2011 у пільговому обчисленні до стажу служби в поліції, який дає право на встановлення надбавки за вислугу років та надання додаткової оплачуваної відпустки.

Суд вважає, що зобов`язання Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України зарахувати позивачу до календарної вислуги років, яка дає право на пенсію, вислугу років в пільговому обчисленні, має передчасний характер та суперечить процедурі та визначеному у застосованих нормативних актах обставинам та часу їх застосування.

В контексті зазначеного суд наголошує, що адміністративне судочинство спрямоване на захист уже порушених прав осіб у сфері публічно-правових відносин, а для задоволення позову адміністративний суд повинен встановити, що в зв`язку з прийняттям суб`єктом владних повноважень рішення, вчиненню ним дій чи допущенням бездіяльності порушуються права позивача. Захист прав, свобод та інтересів осіб передбачає наявність встановленого судом факту їх порушення. Неможливо зобов`язати відповідача на майбутнє вчиняти певні дії чи утриматись від вчинення певних дій, оскільки відсутні факти порушення прав позивача в майбутньому.

За таких обставин, вимога позивача про зарахування до загального стажу пільгових періодів роботи є передчасною, оскільки відповідна процедура здійснюється для призначення пенсії та їй передує звільнення зі служби.

Аналогічна правова позиція щодо передчасності вимог про зарахування пільгової вислуги років до календарної до звільнення особи зі служби з органів внутрішніх справ викладена в постановах Верховного Суду від 15.12.2021 у справі 520/11545/19, від 22.02.2023 у справі №320/12166/20.

Більш того, суд звертає увагу на те, лист від 11.09.2024 №СЕД-18458-2024 є по своїй суті роз`ясненням щодо підстав та моменту виникнення у позивача права на включення цієї вислуги років на пільгових умовах до календарної вислуги. За змістом цього листа відповідач не заперечує наявності у позивача вислуги років у пільговому обчисленні та не відмовляє у її зарахуванні в календарну вислугу під час звільнення позивача зі служби в поліції на пенсію, а отже лист, з яким висловлює незгоду позивач, не є рішенням суб`єкта владних повноважень, яким відмовлено у вирішенні цього питання.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 28.02.2023 у справі №260/7359/21.

Зважаючи на вищевикладене, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позовних вимог ОСОБА_1 до Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України про визнання протиправною відмову та зобов`язання вчинити певні дії.

Решта доводів висновків суду по суті заявлених позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.

Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Згідно п.41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту.

Керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 6, 8, 9, 14, 22, 139, 241, 242-246, 250, 255, 262, 295, КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України про визнання протиправною відмову та зобов`язання вчинити певні дії відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Учасники справи:

Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 );

Відповідач: Департамент внутрішньої безпеки Національної поліції України (01601, м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10, код ЄДРПОУ 401160869).

СуддяОлена СКУПІНСЬКА

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.12.2024
Оприлюднено13.12.2024
Номер документу123691617
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо

Судовий реєстр по справі —420/33255/24

Ухвала від 22.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Ухвала від 22.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Федусик А.Г.

Рішення від 11.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Скупінська О.В.

Ухвала від 02.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Скупінська О.В.

Ухвала від 25.11.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Скупінська О.В.

Ухвала від 30.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Скупінська О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні