справа № 753/19887/24
провадження № 1-кс/753/3466/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"13" грудня 2024 р. слідчий суддя Дарницького районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м.Києва клопотання прокурора Дарницької окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024100020003545 від 14.08.2024 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Дарницької окружної прокуратури м.Києва звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ за матеріалами вказаного кримінального провадження до документів, а саме тих, що перебувають у володінні Спеціалізованого комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », зокрема, що стосуються відомостей щодо: ПІБ, дати народження, посади, інших анкетних відомостей осіб, які відповідно до їх посадових обов`язків, відповідних доручень, наказів чи будь-якого іншого уповноважуючого документу здійснювали підготовку тендерної документації щодо оголошення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 та закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 на придбання засобів зв`язку для забезпечення безпровідного підключення, 32420000-2 - Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (зокрема, на підставі якого розрахунку було визначено вагу джерела безперебійного живлення, його висоту саме у розмірі 85 мм, та інші вимоги із зазначенням відомостей щодо кожної окремо сформованої вимоги) та визначено його очікувану вартість, первинної документації, яка стала підставою для розробки технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема пояснення відповідальних осіб, пропозиції, чи будь-який інший документ, яким ініційовано питання про необхідність придбання додаткового обладнання, пропозиції щодо вартості обладнання, моніторинг ринкових пропозицій (рекомендований товар, аналогічні товари з аналогічними чи схожими характеристиками, аргументація щодо необхідності встановлення чітких характеристик (вага до 20 кг, висота не більше 85 мм, тощо)), погоджену проектно-кошторисну документацію (у редакції проект, у редакції робочий проект), протоколи, накази, розпорядження та інші документи, які видавались під час організації, підготовки та проведення вказаної публічної закупівлі, посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, копій первинних документів, щодо виконання умов договору №32 від 02.04.2024, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару, копій первинних документів, щодо виконання умов договору №36 від 17.07.2024, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару, ПІБ, дати народження, посади, інших анкетних відомостей осіб, які відповідно до їх посадових обов`язків, відповідних доручень, наказів чи будь-якого іншого уповноважуючого документу здійснювали підготовку тендерної документації щодо оголошення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 та закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 на придбання Пакетів програмного забезпечення для підсистем захисту Міської сервісної мережевої інфраструктури; 48730000-4 - Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, всієї первинної документації, яка стала підставою для розробки технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема пояснення відповідальних осіб, пропозиції, чи будь-який інший документ, яким ініційовано питання про необхідність придбання додаткового обладнання, пропозиції щодо вартості обладнання, моніторинг ринкових пропозицій (рекомендований товар, аналогічні товари з аналогічними чи схожими характеристиками, аргументація щодо необхідності встановлення чітких характеристик. Крім того, прошу надати погоджену проектно-кошторисну документацію (у редакції проект, у редакції робочий проект), протоколи, накази, розпорядження та інші документи, які видавались під час організації, підготовки та проведення вказаної публічної закупівлі, відомості, щодо здійснення листування із сертифікованим та афілійованим представником компанії ІНФОРМАЦІЯ_6 на території України, Muc Україна та ERC Україна, посилань на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, копії первинних документів, щодо виконання умов договору №51 від 24 жовтня 2023 року, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару, гарантій, пакувань товару, копії первинних документів, щодо виконання умов договору №18 від 12.03.2024, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару, гарантій, пакувань товару, Договору №11 від 22.02.2023, укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », зокрема копій усіх додаткових угод до вказаного договору, додатків до договору, зокрема специфікацій, графіків фінансування, відомостей щодо зарахування коштів на оплату послуг з підтримки мережевої інфраструктури, вимоги до обслуговування, календарний план виконання робіт, регламент робіт, Договору №16 від 01.03.2024, укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », зокрема копій усіх додаткових угод до вказаного договору, додатків до договору, зокрема специфікацій, графіків фінансування, відомостей щодо зарахування коштів на оплату послуг з підтримки мережевої інфраструктури, вимоги до обслуговування, календарний план виконання робіт, регламент робіт, копій усіх заявок/замовлень від СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо здійснення обслуговування/підтримку, які надсилались до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » протягом дії обов`язків сторін по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024, копій усіх актів приймання-передачі виконаних робіт за Договором №11 від 22.02.2023 та договором №16 від 01.03.2024, копій усіх рахунків, які виставлялись СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за результатами підписання Актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг за Договором №11 від 22.02.2023 та договором №16 від 01.03.2024, копії усіх претензій, відмов від підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, які висловлювались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » протягом виконання робіт по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024, ПІБ, посади, анкетних відомостей особи, яка була уповноважена СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на перевірку якості виконаних робіт, а також дотримання регламенту виконання робіт по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024, копій усіх листів, які надсилались на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » щодо виконання робіт до Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024, а також копії усіх листів, які надсилались на адресу СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » щодо виконання робіт по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024, з метою доведення злочину - факту відсутності належних обґрунтувань у СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо закупівлі товарів і послуг і у своїй сукупності можуть надати відомості щодо ринкової вартості товарів, які, на думку органу досудового розслідування, завищено у декілька разів, що у своїй сукупності доводить факт умисних дій службових осіб СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та службових осіб підрядних організацій направлених на привласнення та розтрату бюджетних коштів, вчинених в умовах воєнного стану.
В обґрунтування клопотання зазначає, що у провадженні СВ Дарницького УП ГУ НП в м. Києві у м. Києвізнаходиться кримінальне провадження за № 12024100020003545 від 14.08.2024 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
Кримінальне провадження розпочато на підставі відомостей наданих Управлінням протидії кіберзлочинам в м. Києві Департаменту кіберполіції Національної поліції України.
В ході досудового розслідування встановлено, що 29.03.2021 службовими особами Спеціалізованого комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_1 ) з метою привласнення бюджетних коштів із використанням інтернет майданчику для проведення публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_8 », розмістили оголошення щодо проведення торгів із закупівлі «Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури; 32420000-3 - Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» із заздалегідь завищеною очікуваною вартістю предмету закупівлі, яка складає 172 999 447,00 гривень.
За результатами проведення аукціону, 05.05.2021 переможцем закупівлі стало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_2 ) із ціновою пропозицією в розмірі 172 839 724,00 гривень.
21.05.2021 між СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », від імені якого діяв директор ОСОБА_4 , у якості Замовника та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », від імені якого діяв ОСОБА_5 , у якості підрядника підписано договір №ВМ/КТС-19.05.21.1 відповідно до якого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » взяла на себе зобов`язання з поставки обладнання, а також надати послугу з його встановлення та сервісного обслуговування.
Строк виконання зобов`язання - до 31.12.2021.
Проведеним моніторингом рівня ринкових цін та подальшим аналізом цінової пропозиції, викладеної у тендерній документації на закупівлю аналогічного товару у аналогічний часовий проміжок, а саме у закупівлі: ІНФОРМАЦІЯ_8 (замовником якої виступив ІНФОРМАЦІЯ_10 ), виявлено факт розбіжності у вартості таких товарів:
Комутатор активного мережевого обладнання, дооснащення вузлів (15 шт.), а також комплект резервного живлення у кількості (8 шт.):
Комутатор HPE 5130 24G SFP 4SFP + EI Switch (1 шт.). Ціна закупівлі, визначена Департаментом інформації та цифрових рішень ІНФОРМАЦІЯ_10 складає - 49 200,00 гривень.
Блок живлення HPE X361 150W AC Power Suply (2 шт.). Ціна закупівлі - 22 491,00 гривень.
Таким чином, загальна ціна комплекту активного мережевого обладнання відповідно до ціни, за яку проводив закупівлю у аналогічний часовий проміжок Департамент інформації та цифрових рішень ІНФОРМАЦІЯ_10 складав - 94 182,00 гривень.
Ціна, за яку СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » придбало ідентичний товар з ідентичними технічними характеристиками у аналогічний часовий проміжок відповідно до тендерної документації складав -195 408,00 гривень.
Таким чином, загальна вартість завищення, яка склала тільки на вказаній категорії товару за 15 одиниць, а також за комплекти резервного живлення у кількості 8 штук, орієнтовно складає - 2 328 198,00 гривень.
Враховуючи вищезазначене, у діях службових осіб Спеціалізованого комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » вбачаються ознаки завищення вартості закупівлі Створення, розвиток та супроводження сервісної мережевої інфраструктури; 32420000-3 - Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» тільки по одній категорії товару на суму понад 2 мільйони гривень.
Крім того, з аналізу податкової звітності встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » придбавало комутатори у іншого суб`єкту господарювання (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 ») за ціною, яка складає 174 583,78 гривень за 1 одиницю товару, у той час, як реалізацію вказаного товару СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відбувалось за ціною 195 408 гривень.
Поряд із цим, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » придбало комплекти активного обладнання за ціною 179 126,28 гривень за 1 од, у той час реалізовувала вказаний товар за ціною у розмірі 200 492,4 гривень.
Таким чином, достовірно встановлено, що реалізація товару СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відбулась із явним завищенням вартості товару.
Крім того, під час проведення моніторингу інших закупівель за участі СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за результатами проведення якого встановлено ознаки завищення вартості закупівель і на інші товари.
Так, під час проведення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 на закупівлю «ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки» із очікуваною вартістю предмету закупівлі 19 223 664,00 грн.
За результатами проведеного 16.10.2023 аукціону, переможцем стало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з пропозицією 18 887 473,60 грн.
24.10.2023 року між Спеціалізованим комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в особі директора ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в особі директора ОСОБА_5 підписано договір про закупівлю №51 відповідно до якого поставка програмної продукції здійснюється шляхом передачі електронними шляхами зв`язку та підтверджується сертифікатом на програмне забезпечення або іншим документом в строки визначені в заявці Замовника, але не пізніше 31.12.2023 року. Вищезазначений договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2023 року.
В додатку №1 до договору №51 від 24.10.2023 року вказано найменування товару, а саме:
Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 1: FortiDDos-1200B FortiCare premium support в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 827 857,50 грн. без ПДВ;
Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 2: FortiDDos-1200B IP Reputation Service в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 827 857,50 грн. без ПДВ;
Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 3: FortiDDos-1200B Domain Reputation Service в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 827 857,50 грн. без ПДВ;
Система моніторингу та контролю безпеки FortiAnalyzer FAZ-400E Примірник програмної продукції для Системи моніторингу та контролю безпеки FortiAnalyzer FAZ-400E: FortiAnalyzer FAZ-400E FortiCare Premium Support в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 19 774,00 грн. без ПДВ;
Примірник програмної продукції для Системи керування FortiManager FMG-VM with 450 device license: FortiManager - VM FortiCare Premium Support FortiCare Premium Support (1-1010 devices/Virtual Domains) в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 145 283,00 грн. без ПДВ;
Віртуальний пристрій FortiAuthenticator-VM with 1100 user license: Примірник продукції для Віртуального пристрою FortiAuthenticator-VM with 1100 user license Тип 1: FortiAuthenticator-VM License FortiCare Premium Support (1-1100 USERS) в кількості 1 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 4 934,50 грн. без ПДВ;
Примірник програмної продукції для Системи захисту FortiSandbox VM00 Sandbox Threat Intelligence (Antivirus, IPS, Web Filtering, File Query, Industrial Security, SandBox Engine) plus FortiCare Premium. Subscribes up to 8 VMs в кількості 2 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 44 624,50 грн. без ПДВ за одиницю на загальну суму 89 249,00 грн. без ПДВ;
Система захисту FortiMail-VM - примірник програмної продукції для Системи захисту FortiMail-VM: FortiMail-VM02 FortiCare Premium and FortiGuard Enterprice ATP Bunde Contract в кількості 2 шт., з терміном підтримки до 31.03.2024 року, вартістю 51 224,50 грн. без ПДВ за одиницю на загальну суму 102 449,00 грн. без ПДВ.
В ході подальшого аналізу було виявлено публічну закупівлю з аналогічною продукією «ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки» Спеціалізованим комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) із очікуваною вартістю предмету закупівлі 20 182 363,74 грн.
ІНФОРМАЦІЯ_8
За результатами проведеного 04.03.2024 аукціону, переможцем стало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з пропозицією 13 896 576,00 грн.
12.03.2024 року між Спеціалізованим комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в особі заступника директора з юридичних питань ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в особі директора ОСОБА_5 підписано договір про закупівлю №18 відповідно до якого поставка продукції здійснюється не пізніше чим до 18.03.2024 року, при цьому активація продукції здійснюється автоматично у кабінеті адміністратора 01.04.2024 року за адресою: АДРЕСА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_12 ). Вищезазначений договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2024 року.
В додатку №1 до договору №18 від 12.03.2024 року вказано найменування товару, а саме:
Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 1: FortiDDos-1200B FortiCare premium support в кількості 1 шт., з терміном підтримки 12 місяців, вартістю 3 885 160,00 грн. без ПДВ;
Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 2: FortiDDos-1200B IP Reputation Service в кількості 1 шт., з терміном підтримки 12 місяців, вартістю 3 885 160,00 грн. без ПДВ;
Примірник програмної продукції для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 3: FortiDDos-1200B Domain Reputation Service в кількості 1 шт., з терміном підтримки 12 місяців, вартістю 3 885 160,00 грн. без ПДВ.
Таким чином, з аналізу вказаних договорів встановлено, що у 2023 році, вартість 1 місяця підтримки програмного забезпечення для системи DDoS Protection Appliance-1200B тип 1: FortiDDos-1200B FortiCare premium support складав 165 571,5 гривень.
У той час, як аналогічний пакет програмного забезпечення, який було придбано з розрахунку вартості 1 місяця підтримки складав вже 323 763,33 гривень.
Враховуючи вищенаведене, вбачається завищення вартості закупівлі «ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки» замовником у якої виступає Спеціалізоване комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) ), а виконавцем послуг ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (Код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) ), у розмірі 6 526 435,8 грн. без ПДВ.
Крім того, з аналізу інших публічних закупівель, учасників, які перемагали у закупівлях, а також відомостей, які стосуються місцезнаходження учасників, бенефіціарів та контролерів юридичних осіб - переможців встановлено ознаки антиконкурентних узгоджених дій серед учасників.
Зокрема проведеними заходами встановлено, що протягом 2023-2024 року СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із залученням різних підрядних організацій проведено щонайменше 7 публічних закупівель, які мають ознаки привласнення бюджетних коштів внаслідок невиконання або часткового виконання робіт по договорам, а також із ознаками завищення вартості товарів, які поставляються за договором.
Моніторингом, встановлено наступні закупівлі, під час проведення який, а також за результатами виконання робіт по договорам можуть міститись ознаки привласнення бюджетних коштів службовими особами СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та підрядними організаціями:
ІНФОРМАЦІЯ_8 на закупівлю Засобів зв`язку для забезпечення безпроводових підключень; 32420000-3 - Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Вартість закупівлі - 47 441 468,81 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_8 на закупівлю Засобів зв`язку для забезпечення безпроводових підключень; 32420000-3 - Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Вартість закупівлі - 148 617 974,42 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_8 на закупівлю послуг із Супроводу та підтримки міської мережевої інфраструктури; 72250000-2 - Послуги, пов`язані із системами та підтримкою за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Вартість закупівлі - 109 741 942,50 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_8 на закупівлю послуг з Супроводу та підтримки міської мережевої інфраструктури; 72250000-2 - Послуги, пов`язані із системами та підтримкою за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Вартість закупівлі - 86 855 000,00 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_8 на закупівлю Придбання засобів зв`язку (Обладнання та комплектуючі для створення мережі транкінгового радіозв`язку із супутніми послугами з монтажу та пусконалагодження); 32410000-0 Локальні мережі (32418000-6 Радіомережі) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (CPV). Вартість закупівлі - 122 985 108,00 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_8 на закупівлю Пакетів програмного забезпечення для підсистем захисту Міської сервісної мережевої інфраструктури; 48730000-4 - Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Варітсть закупівлі - 20 182 363,74 гривень.
ІНФОРМАЦІЯ_8 на закупівлю Пакетів програмного забезпечення для підсистем захисту Міської сервісної мережевої інфраструктури; 48730000-4 - Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Вартість закупівлі - 19 223 664,85 гривень.
У ході перевірки відомостей встановлено, що тільки за вказаний проміжок часу, для реалізації публічних закупівель, СКП «Телесервіс» із залученням вищезазначених суб`єктів господарювання, було виділено щонайменше півмільярда гривень, що в умовах воєнного стану є значною сумою.
Разом із тим встановлено, що суб`єкти господарювання, які залучаються для виконання договірних робіт можуть бути пов`язаними, та діяти за попередньою змовою з метою порушення принципів конкуренції.
Так, під час участі у проведення закупівель ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » використовувався мобільний номер телефону НОМЕР_4 , який також використовувався ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » як мобільний номер телефону уповноваженої особи представника товариства.
Крім того, збігається і фактичне місцезнаходження офісу компаній, який зазначено у договорах: АДРЕСА_2 , який зазначено у документах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ».
Попередньо, на адресу Спеціального комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » неодноразово надсилались запити у порядку ст. 93 КПК України. Однак, СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » жодного разу у добровільній формі не надавало запитувані окружною прокуратурою документи.
Надалі, у ході досудового розслідування, виникла необхідність у отриманні документів, що стосуються закупівлі товарів по вищезазначеним документам.
Так, на адресу СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було скеровано запит №46-5269Вих-24 від 10.09.2024, №46-6466Вих-24 від 31.10.2024, №46-6704Вих-24 від 13.11.2024 щодо надання відомостей про порядок проведення закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_2 , який станом на дату скерування вказаного клопотання залишається без відповіді.
Крім того, на адресу СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було скеровано запит №46-6464Вих-24 від 31.10.2024, №46-6703Вих-24 від 13.11.2024 щодо надання відомостей про порядок проведення закупівлі та № ІНФОРМАЦІЯ_4 ІНФОРМАЦІЯ_5 , які станом на дату скерування вказаного клопотання залишаються без відповіді.
Крім того, на адресу СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було скеровано запит №46-5315Вих-24 від 12.09.2024, №46-6465Вих-24 від 31.10.2024 та №46-6702Вих-24 від 13.11.2024 щодо надання відомостей про порядок проведення закупівель, за результатами яких укладено договори №11 від 22.02.2023 та 16 від 01.03.2024 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », які станом на дату скерування вказаного клопотання залишаються без відповіді.
Вказане у своїй сукупності вказує на той факт, що Спеціалізоване комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » явно не бажає надавати відповідь на запит окружної прокуратури, що дає обґрунтовані сумніві про законність проведення закупівель, а також надає цілком обґрунтовані підстави для вжиття заходів, передбачених 159 КПК України.
Таким чином, станом на сьогодні, виникла необхідність у отриманні ухвали слідчого судді про надання тимчасового доступу до документів, що містяться у володінні Спеціалізованого комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 »,
Іншим способом, окрім, як проведення тимчасового доступу до речей та документів, довести обставини злочину, не надається за можливе.
Прокурор в судове засідання не з`явився, належним чином повідомлений про час та місце його проведення, звернувся до слідчого судді із заявою про розгляд поданого ним клопотання без його участі із його підтриманням.
Положення статті 163 КПК України передбачає обов`язкову участь в судовому засіданні автора клопотання. Проте механізму забезпечення явки такої особи, якщо вона з певних причин не прибула, кримінальний процесуальний закон не встановлює, й дії слідчого судді в цьому разі не регламентує, й, зважаючи на подане автором клопотання про його розгляд без його участі із його підтриманням, слідчий суддя визнав за можливий розгляд поданого колотання без його автора.
У порядку ч.2 ст. 163 КПК України клопотанням містить прохання про його розгляд за відсутності та без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі/документи, тимчасовий доступ до яких просить, оскільки існує ймовірна наявність достатніх підстав вважати, що наявні реальна загроза зміни або знищення речей чи документів
Так, якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться (ч.2 ст. 163 КПК України).
Розгляд клопотання здійснювався без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, оскільки наявні достатні підстави вважати, що існує реальна загроза зміни чи знищення вказаних документів, що узгоджується із ч.4 ст. 163 КПК України, за обґрунтованим клопотанням прокурора.
Слідчий суддя, суд розглядає клопотання за участю сторони кримінального провадження, яка подала клопотання, та особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, крім випадків, передбачених частиною другою цієї статті.
Вивчивши матеріали клопотання, з урахуванням положення ст.163 КПК України, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.
Слідчим суддею встановлено, що у провадженні у провадженні СВ Дарницького УП ГУ НП в м. Києві у м. Києвізнаходиться кримінальне провадження за № 12024100020003545 від 14.08.2024 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Кримінальне провадження розпочато на підставі відомостей, наданих Управлінням протидії кіберзлочинам в м. Києві Департаменту кіберполіції Національної поліції України.
Прокурор вважає, що на даний час виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до речей та документів, а саме тих, що перебувають у володінні Спеціалізованого комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », зокрема документів, що стосуються відомостей щодо: ПІБ, дати народження, посади, інших анкетних відомостей осіб, які відповідно до їх посадових обов`язків, відповідних доручень, наказів чи будь-якого іншого уповноважуючого документу здійснювали підготовку тендерної документації щодо оголошення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 та закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 на придбання засобів зв`язку для забезпечення безпровідного підключення, 32420000-2 - Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (зокрема, на підставі якого розрахунку було визначено вагу джерела безперебійного живлення, його висоту саме у розмірі 85 мм, та інші вимоги із зазначенням відомостей щодо кожної окремо сформованої вимоги) та визначено його очікувану вартість, первинної документації, яка стала підставою для розробки технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема пояснення відповідальних осіб, пропозиції, чи будь-який інший документ, яким ініційовано питання про необхідність придбання додаткового обладнання, пропозиції щодо вартості обладнання, моніторинг ринкових пропозицій (рекомендований товар, аналогічні товари з аналогічними чи схожими характеристиками, аргументація щодо необхідності встановлення чітких характеристик (вага до 20 кг, висота не більше 85 мм, тощо)), погоджену проектно-кошторисну документацію (у редакції проект, у редакції робочий проект), протоколи, накази, розпорядження та інші документи, які видавались під час організації, підготовки та проведення вказаної публічної закупівлі, посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, копій первинних документів, щодо виконання умов договору №32 від 02.04.2024, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару, копій первинних документів, щодо виконання умов договору №36 від 17.07.2024, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару, ПІБ, дати народження, посади, інших анкетних відомостей осіб, які відповідно до їх посадових обов`язків, відповідних доручень, наказів чи будь-якого іншого уповноважуючого документу здійснювали підготовку тендерної документації щодо оголошення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 та закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 на придбання Пакетів програмного забезпечення для підсистем захисту Міської сервісної мережевої інфраструктури; 48730000-4 - Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, всієї первинної документації, яка стала підставою для розробки технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема пояснення відповідальних осіб, пропозиції, чи будь-який інший документ, яким ініційовано питання про необхідність придбання додаткового обладнання, пропозиції щодо вартості обладнання, моніторинг ринкових пропозицій (рекомендований товар, аналогічні товари з аналогічними чи схожими характеристиками, аргументація щодо необхідності встановлення чітких характеристик. Крім того, прошу надати погоджену проектно-кошторисну документацію (у редакції проект, у редакції робочий проект), протоколи, накази, розпорядження та інші документи, які видавались під час організації, підготовки та проведення вказаної публічної закупівлі, відомості, щодо здійснення листування із сертифікованим та афілійованим представником компанії ІНФОРМАЦІЯ_6 на території України, Muc Україна та ERC Україна, посилань на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, копії первинних документів, щодо виконання умов договору №51 від 24 жовтня 2023 року, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару, гарантій, пакувань товару, копії первинних документів, щодо виконання умов договору №18 від 12.03.2024, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару, гарантій, пакувань товару, Договору №11 від 22.02.2023, укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », зокрема копій усіх додаткових угод до вказаного договору, додатків до договору, зокрема специфікацій, графіків фінансування, відомостей щодо зарахування коштів на оплату послуг з підтримки мережевої інфраструктури, вимоги до обслуговування, календарний план виконання робіт, регламент робіт, Договору №16 від 01.03.2024, укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », зокрема копій усіх додаткових угод до вказаного договору, додатків до договору, зокрема специфікацій, графіків фінансування, відомостей щодо зарахування коштів на оплату послуг з підтримки мережевої інфраструктури, вимоги до обслуговування, календарний план виконання робіт, регламент робіт, копій усіх заявок/замовлень від СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо здійснення обслуговування/підтримку, які надсилались до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » протягом дії обов`язків сторін по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024, копій усіх актів приймання-передачі виконаних робіт за Договором №11 від 22.02.2023 та договором №16 від 01.03.2024, копій усіх рахунків, які виставлялись СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за результатами підписання Актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг за Договором №11 від 22.02.2023 та договором №16 від 01.03.2024, копії усіх претензій, відмов від підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, які висловлювались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » протягом виконання робіт по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024, ПІБ, посади, анкетних відомостей особи, яка була уповноважена СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на перевірку якості виконаних робіт, а також дотримання регламенту виконання робіт по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024, копій усіх листів, які надсилались на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » щодо виконання робіт до Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024, а також копії усіх листів, які надсилались на адресу СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » щодо виконання робіт по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024, з метою доведення злочину та оскільки відомості про які вказувалось у запиті доводять факт відсутності належних обґрунтувань у СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо закупівлі товарів і послуг і у своїй сукупності можуть надати відомості щодо ринкової вартості товарів, які, на думку органу досудового розслідування, завищено у декілька разів, що у своїй сукупності доводить факт умисних дій службових осіб СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та службових осіб підрядних організацій направлених на привласнення та розтрату бюджетних коштів, вчинених в умовах воєнного стану.
Відповідно до ч.1 ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Пунктом 5 ч.2 ст.131 КПК України передбачений такий вид заходів забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів.
Сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутись із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором (ч.1 ст. 160 КПК України).
Слідчий суддя, суд, відповідно до ч.5 ст. 163 КПК України, постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Й відповідно до ч.6 ст.163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
На даний час з метою забезпечення всебічного, повного та неупередженого досудового розслідування вказаного провадження у органу досудового розслідування виникла необхідність у отриманні доступу до документів, з метою доведення злочину факт відсутності належних обґрунтувань у СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо закупівлі товарів і послуг і у своїй сукупності можуть надати відомості щодо ринкової вартості товарів, які, на думку органу досудового розслідування, завищено у декілька разів, що у своїй сукупності доводить факт умисних дій службових осіб СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та службових осіб підрядних організацій направлених на привласнення та розтрату бюджетних коштів, вчинених в умовах воєнного стану.
Слідчий суддя вважає, що прокурор у поданому клопотанні обгрунтував, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, який не тягне негативних наслідків, оскільки вищевказані дії не позбавляють юридичну особу можливості здійснювати свою діяльність та в жодному разі не порушують права і свободи визначені Конституцією України, а саме ст.42.
У матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи на даний час перебувають у володінні СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » й підтверджується вжитими слідчим слідчо-оперативними й процесуальними заходами, й вказані докази можуть мати суттєве значення для встановлення важливих обставин - з метою забезпечення доказами вини вказаних осіб, та бути використані як докази у кримінальному провадженні, а також з метою надання документам належної правової оцінки, всебічного, повного і неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, й слідчий суддя вважає обгрунтованим дане клопотання, адже ним доведено, що іншим способом отримати інформацію, що міститься у вказаних документах, не можливо й те, що дані документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, тому відомості, отримані із зазначених документів, можуть бути використані, як доказ у досудовому розслідуванні.
Положенням ст.159 КПК України визначено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей та документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємно та службова інформація, відносини пов`язані з правовим режимом конфіденційної інформації регулюється законом (ст.21 Закону України «Про інформацію»).
Враховуючи викладене, й обґрунтованість клопотання, для перевірки вказаних обставин кримінального правопорушення, слідчий суддя вважає за необхідне надати прокурору тимчасовий доступ до вказаних документів з правом їх вилучення (виїмки) відповідно до ст.ст. 159, 163 КПК України, які знаходяться у володінні СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_3 , або за іншою фактичною адресою місцезнаходження структурних підрозділів СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », чи місцезнаходженням запитуваних відомостей, оскільки наявні в них відомості мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, і можуть бути використані як докази, й вважає, що прокурор відповідно до ч.5 ст.163 КПК України довів наявність достатніх підстав вважати, що ці документи перебувають у володінні такої юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, містять охоронювану законом таємницю, й з підстав того, що слідчий довів, що крім обставин, передбачених ч.5 ст.163 КПК України, наявна можливість використання таких доказів, що містяться в цих документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів (ч.6 ст. 163 КПК України).
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 159, 161-164, 309 КПК України, слідчий суддя -
УХВАЛИВ:
Клопотанняпрокурора Дарницької окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024100020003545 від 14.08.2024 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, - задовольнити.
Надати слідчому слідчого відділу Дарницького УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_7 , прокурору Дарницької окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_3 тимчасовий доступ до речей та документів, з можливістю їх вилучення, що перебувають у володінні Спеціалізованого комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_3 , або за іншою фактичною адресою місцезнаходження структурних підрозділів СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », чи місцезнаходженням запитуваних відомостей, а саме:
-ПІБ, дати народження, посади, інших анкетних відомостей осіб, які відповідно до їх посадових обов`язків, відповідних доручень, наказів чи будь-якого іншого уповноважуючого документу здійснювали підготовку тендерної документації щодо оголошення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 та закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 на придбання засобів зв`язку для забезпечення безпровідного підключення, 32420000-2 - Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника;
-інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (зокрема, на підставі якого розрахунку було визначено вагу джерела безперебійного живлення, його висоту саме у розмірі 85 мм, та інші вимоги із зазначенням відомостей щодо кожної окремо сформованої вимоги) та визначено його очікувану вартість;
-первинної документації, яка стала підставою для розробки технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема пояснення відповідальних осіб, пропозиції, чи будь-який інший документ, яким ініційовано питання про необхідність придбання додаткового обладнання, пропозицій щодо вартості обладнання;
-моніторинг ринкових пропозицій (рекомендований товар, аналогічні товари з аналогічними чи схожими характеристиками, аргументація щодо необхідності встановлення чітких характеристик (вага до 20 кг, висота не більше 85 мм, тощо));
-погоджену проектно-кошторисну документацію (у редакції проект, у редакції робочий проект), протоколи, накази, розпорядження та інші документи, які видавались під час організації, підготовки та проведення вказаної публічної закупівлі;
-посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також відомості щодо особи, які здійснювала підготовку вказаного тексту та розрахунків, які стали підставою для здійснення такої публкації;
-копій первинних документів, щодо виконання умов договору №32 від 02.04.2024, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару;
-копій первинних документів, щодо виконання умов договору №36 від 17.07.2024, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару;
-ПІБ, дати народження, посади, інших анкетних відомостей осіб, які відповідно до їх посадових обов`язків, відповідних доручень, наказів чи будь-якого іншого уповноважуючого документу здійснювали підготовку тендерної документації щодо оголошення закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 та закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 на придбання Пакетів програмного забезпечення для підсистем захисту Міської сервісної мережевої інфраструктури; 48730000-4 - Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника;
-інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
-копії всієї первинної документації, яка стала підставою для розробки технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема пояснення відповідальних осіб, пропозиції, чи будь-який інший документ, яким ініційовано питання про необхідність придбання додаткового обладнання, пропозиції щодо вартості обладнання;
-моніторинг ринкових пропозицій (рекомендований товар, аналогічні товари з аналогічними чи схожими характеристиками, аргументація щодо необхідності встановлення чітких характеристик;
-погоджену проектно-кошторисну документацію (у редакції проект, у редакції робочий проект), протоколи, накази, розпорядження та інші документи, які видавались під час організації, підготовки та проведення вказаної публічної закупівлі, відомості, щодо здійснення листування із сертифікованим та афілійованим представником компанії ІНФОРМАЦІЯ_6 на території України, Muc Україна та ERC Україна;
-посилань на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також відомості щодо особи, які здійснювала підготовку вказаного тексту та розрахунків, які стали підставою для здійснення такої публкації;
-копії первинних документів, щодо виконання умов договору №51 від 24 жовтня 2023 року, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару, гарантій, пакувань товару;
-копії первинних документів, щодо виконання умов договору №18 від 12.03.2024, зокрема додатків до договору, додаткових угод до договору, специфікацій, замовлень, видаткових накладних, актів приймання-передачі товару, сертифікати, декларації про відповідність товару, товарних накладених, відомостей, що підтверджують оплату поставленого товару, гарантій, пакувань товару,
-копії Договору №11 від 22.02.2023, укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », зокрема копій усіх додаткових угод до вказаного договору, додатків до договору, зокрема специфікацій, графіків фінансування, відомостей щодо зарахування коштів на оплату послуг з підтримки мережевої інфраструктури, вимоги до обслуговування, календарний план виконання робіт, регламент робіт,
-копії Договору №16 від 01.03.2024, укладеного з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », зокрема копій усіх додаткових угод до вказаного договору, додатків до договору, зокрема специфікацій, графіків фінансування, відомостей щодо зарахування коштів на оплату послуг з підтримки мережевої інфраструктури, вимоги до обслуговування, календарний план виконання робіт, регламент робіт,
-копій усіх заявок/замовлень від СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо здійснення обслуговування/підтримку, які надсилались до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » протягом дії обов`язків сторін по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024;
-копій усіх актів приймання-передачі виконаних робіт за Договором №11 від 22.02.2023 та договором №16 від 01.03.2024;
-копій усіх рахунків, які виставлялись СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за результатами підписання Актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг за Договором №11 від 22.02.2023 та договором №16 від 01.03.2024;
-копії усіх претензій, відмов від підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, які висловлювались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » протягом виконання робіт по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024;
-ПІБ, посади, анкетних відомостей особи, яка була уповноважена СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на перевірку якості виконаних робіт, а також дотримання регламенту виконання робіт по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024;
-копій усіх листів, які надсилались на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » щодо виконання робіт до Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024, а також копії усіх листів, які надсилались на адресу СКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » щодо виконання робіт по Договору №11 від 22.02.2023 та Договору №16 від 01.03.2024.
Строк дії ухвали протягом одного місяця з дня її постановлення.
Ухвалу підлягає виконанню з дотриманням положень статті 165 КПК України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
СЛІДЧИЙ СУДДЯ:
Суд | Дарницький районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.12.2024 |
Оприлюднено | 16.12.2024 |
Номер документу | 123754669 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Дарницький районний суд міста Києва
Коренюк А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні