Рішення
від 16.12.2024 по справі 420/30910/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/30910/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 грудня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Скупінської О.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішень

В С Т А Н О В И В :

До Одеського окружного адміністративного суду 03.10.2024 надійшла позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» до Головного управління ДПС в Одеській області, в якій позивач просить суд:

1. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №21439/15-32-09-02 від 20.05.2024;

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №21438/15-32-09-02 від 20.05.2024.

Позивач обґрунтовує позовні вимоги наступним. В період з 27.03.2024 по 05.04.2024 головними державними інспекторами відділу контролю за виробництвом та обігом пального управління контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС в Одеській області було проведено фактичну перевірку ТОВ «Агрокомодітіз». За результатами перевірки було складено Акт №13468/15-32-09-02/38696727 від 08.04.2024, яким встановлено, що за адресою: Одеська обл., Роздільнянський район, смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1, ТОВ «Агрокомодітіз» не зареєстровано акцизний склад в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, чим порушено п. «б» абз. 6 п.п. 230.1.2 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями). На підставі Акту фактичної перевірки №13468/15-32-09-02/38696727 від 08.04.2024, Головним управлінням ДПС в Одеській області було прийнято податкове повідомлення-рішення №21439/15-32-09-02 від 20.05.2024, яким накладено на ТОВ «Агрокомодітіз» штраф у розмірі 1000000,00 грн та податкове повідомлення-рішення №21438/15-32-09-02 від 20.05.2024, яким накладено на ТОВ «Агрокомодітіз» штраф у розмірі 1020,00 грн. Позивач вважає зазначає протиправним та звернувся до суду із позовною заявою.

08.10.2024 ухвалою судді позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» залишено без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків шляхом надання до суду належним чином оформленої позовної заяви відповідно до п.3 ч.5 ст.160 КАС України із зазначенням ціни позову, а також доказів сплати судового збору у розмірі 8 959,30 грн.

10.10.2024 до суду надійшла заява представника відповідача (вхід.№ЕС/51694/24) про залишення позову без розгляду.

17.10.2024 до суду надійшла заява представника позивача (вхід.№ЕС/54362/24), про усунення недоліків позовної заяви на виконання ухвали від 08.10.2024 та надано платіжну інструкцію №945 від 10.10.2024 про доплату судового у розмірі 8959,30грн.

22.10.2024 ухвалою судді відкрито провадження у адміністративній справі за позовною заявою «Агрокомодітіз» до Головного управління ДПС в Одеській області, про визнання протиправними та скасування рішень та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

22.10.2024 ухвалою суду заяву представника відповідача (вхід.ЕС/51694/24) про залишення позову без розгляду задоволено частково; позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» до Головного управління ДПС України в Одеській області, про визнання протиправними та скасування рішень залишено без руху.

28.10.2024 до суду надійшла заява представника позивача (вхід.№ЕС/57752/24) про усунення недоліків.

04.11.2024 ухвалою суду продовжено розгляд справи №420/30910/24 за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» до Головного управління ДПС в Одеській області, про визнання протиправними та скасування рішень.

06.11.2024 (вхід.№ЕС/ 60948/24) від представника відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що уважно дослідивши положення адміністративного позову ТОВ «Агрокомодітіз», Головне управління ДПС в Одеській області позов не визнає, не погоджується з доводами позивача, вважає що позов не підлягає задоволенню.

Як зазначено у відзиві, позивач безпідставно посилається на недодержання вимог законодавства в ході направлення запиту ТОВ «Агрокомодітіз» щодо надання документів. У відповідності до пункту 85.2 ст. 85 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок виникає у платника податків після початку перевірки. Позивачем станом на 08.04.2024 року посадовими особами ТОВ «Агрокомодітіз» до перевірки не надані документи в повному обсязі, які є предметом перевірки, а саме: не надано в повному обсязі акти виконаних робіт, шляхові листи тракториста-машиніста за період 01.04.2020 по 31.12.2020.

Також, у відзиві вказано, що за результатом перевірки складено Акт про результати фактичної перевірки від 08.04.2024 року № 13468/15-32-09-02/386967727 та встановлено порушення: - п. «б» абз. 6 пп. 230.1.2 п. 230.1 ст. 230 ПК України. - п. 85.2 ст 85 ПК України. Як зазначено в акті перевірки, у результаті обстеження 27.03.2024 указаного місця зберігання пального відповідно до отриманої ліцензії встановлено паливно-заправний комплекс для заправки транспортних засобів, а саме: роздавальна колонка у кількості 1 шт. та ємності для зберігання палива у кількості 10-шт. загальною ємністю 410,126 м3. Станом на 27 березня 2024 року фактичні залишки пального у ємностях склали: дизельного пального 20 627,4 літри та бензину 113 літрів, які встановлено з використанням метр штока, градувальних таблиць та підтверджено бухгалтерською довідкою. Згідно з даних Єдиного реєстру акцизних накладних та товарно-транспортних накладних за період з 01.04.2020 по 04.04.2024 ТОВ «Агрокомодітіз» отримано на адресу: Одеська область, Роздільнянський район, смт. Затишшя, вул. елеваторна, буд. 24/1. 1 957 329 літрів дизельного пального та 56 550,6 літрів бензину. За період, що підлягав перевірці ТОВ «Агрокомодітіз» здійснювало навантаження-розвантаження та зберігання пального за адресою:Одеська область, Роздільнський район, смт. Затишшя, вул. елеваторна, буд. 24/1 в ємностях загальною ємністю 410,126 м3, що перевищує 200 кубічних метрів. Перевіркою встановлено, що за указаною адресою товариством не зареєстровано акцизний склад в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, чим порушено вимоги пункту «б» абзацу 6 підпункту 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями (далі ПК України). Також, платником податків станом на останій день фактичної переврки не надано посадовим (службовим) особам контролюючого органу у повному обсязі всіх документів, що належить або пов`язані з предметом перевірки а саме: не надано у повному обсязі акти виконаних робіт, шляхові листи тракториста-машиніста за період з 01.04.2020 по 31.12.2020, чим порушено вимог пункту 85.2 статті 85 ПК України.

Як стверджує відповідач, оскаржувані податкові повідомлення-рішення від 20.05.2024 року № 21439/15-32-09-02 та від 20.05.2024 року № 21438/15-32- 09-02 на суму штрафних санкцій 1 001 020,00 грн є повністю обґрунтованим, законним та таким, що не підлягає скасуванню.

Зважаючи на вищевикладене, відповідач просить суд відмовити у задоволенні позову ОВ «Агрокомодітіз».

08.11.2024 до суду надійшло клопотання (вхід.№ЕС/61729/24) представника позивача про розгляд справи в порядку загального позовного провадження з викликом (повідомленням) сторін.

Ухвалою суду від 13.11.2024 відмовлено у задоволенні клопотання (вхід.№ЕС/61729/24 від 08.11.2024) представника позивача товариства з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз», про розгляд справи в порядку загального позовного провадження з викликом (повідомленням) сторін.

05.12.2024 (вхід.№ЕС/71458/24) від представника позивача до суду надійшла відповідь на відзив.

11.12.2024 (вхід.№ЕС/73185/24) від представника відповідача до суду надійшли заперечення.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, відзиву на позов, відповіді на відзив, заперечень і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 72-79 КАС України, судом встановлено такі факти та обставини.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, товариство з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» 07.06.2013 року зареєстровано юридичною особою та здійснює такі види діяльності за КВЕД: 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (основний); 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; 01.63 Післяурожайна діяльність; 02.30 Збирання дикорослих недеревних продуктів; 10.41 Виробництво олії та тваринних жирів; 10.61 Виробництво продуктів борошномельно-круп`яної промисловості; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устаткування; 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у.; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 52.10 Складське господарство; 52.24 Транспортне оброблення вантажів; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 33.17 Ремонт і технічне обслуговування інших транспортних засобів; 36.00 Забір, очищення та постачання води; 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 01.64 Оброблення насіння для відтворення; 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання.

Головне управління ДПС в Одеській області на підставі наказу від 25.03.2024 № 2830-п проведено фактичну перевірку ТОВ «Агрокомодітіз» (код ЄДРПОУ 38696727), за адресою: Одеська обл., Роздільнянський р-н., смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1 з 27 березня 2024 року тривалістю 10 діб, перевіряємий період з 01.04.2020 по дату закінчення фактичної перевірки, з метою здійснення контролю дотримання вимог діючого законодавства у сфері обігу підакцизних товарів, ведення обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, наявності ліцензій, свідоцтв, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

За результатами даної перевірки відповідачем складено акт від 08.04.2024 № 13468/15-32-09-02/38696727, яким встановлено п. «б» абз. 6 пп. 230.1.2 п. 230.1 ст. 230 ПК України. - п. 85.2 ст. 85 ПК України (а.с.12-14).

Вказані висновки контролюючого органу обґрунтовані таким.

В результаті обстеження 27.03.2024 місця зберігання відповідно до отриманої ліцензії від 12.02.2021 №15300414201900143 за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1 встановлено паливно-заправний комплекс для заправки транспортних засобів, а саме паливо-роздавальна колонка у кількості 1-шт та ємності для зберігання палива у кількості 10-шт загальною ємністю 410,126 м3, що відповідає дозволу з Держпраці, а саме:

- резервуар горизонтальний сталевий РГС-75 зав. №1 (V=74,797 м3);

- резервуар горизонтальний сталевий РГС-10 зав. №2 (V=10,590 м3);

- резервуар горизонтальний сталевий РГС н-3 зав. №3 (V=2,940 м3);

- резервуар горизонтальний сталевий РГС-50 зав. №4 (V=54,202 м3);

- резервуар горизонтальний сталевий РГС-50 зав. №5 (V=53,875 м3);

- резервуар горизонтальний сталевий РГС-50 зав. №6 (V=54,637 м3);

- резервуар горизонтальний сталевий РГС-50 зав. №7 (V=50,112 м3);

- резервуар горизонтальний сталевий РГС-50 зав. №8 (V=49,973 м3);

- резервуар горизонтальний сталевий РГС-10 зав. №9 (V=9 м3);

- резервуар горизонтальний сталевий РГС-50 зав. №10 (V=50 м3).

Як зазначено в акті, для отримання ліцензії на право зберігання пального «АГРОКОМОДІТІЗ» разом з заявою (вх. № 16729/10/15-32 від 26.12.2019) подано наступні документи: завірена копія договору земельної ділянки, завірена копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (комплекс будівель та споруд), завірена копія Дозволу №792.19.51 від 03.12.2019 та завірена копія Дозволу №793.11.51.2019. Під час перевірки дотримання суб`єктом господарювання ліцензійних умов порушень не встановлено.

Перевіркою встановлено, що станом на 27 березня 2024 року фактичні залишки пального в ємностях склали: дизельного пального 20627,4 літри та бензину 113 літрів, які встановлено з використанням метр штока, градувальних таблиць та підтверджено бухгалтерською довідкою. Згідно даних Єдиного реєстру акцизних накладних та товарно- транспортних накладних за період з 01.04.2020 по 04.04.2024 TOB «АГРОКОМОДІТІЗ» отримано на адресу: Одеська область, Роздільнянський район, смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1, 1957329 літрів дизельного пального та 56550,6 літрів бензину.

Контролюючим органом встановлено, що за період, що перевірявся ТОВ «АГРОКОМОДІТІЗ» здійснювало навантаження-розвантаження та зберігання пального за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1 в ємностях загальною ємністю 410,126 м3, що перевищує 200 кубічних метрів.

Враховуючи вищенаведені обставини, перевіркою встановлено, що за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1, ТОВ «АГРОКОМОДІТІЗ» не зареєстровано акцизний склад в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, чим порушено пункту «б» абзацу 6 п.п. 230.1.2 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями).

Крім того, перевіркою пункту №14 переліку, встановлено порушення п. 85.2 ст. 85 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) платник податків станом на останній день фактичної перевірки не надав посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки, а саме не надано в повному обсязі акти виконаних робіт, шляхові листи тракториста-машиніста за період з 01.04.2020 по 31.12.2020.

Не погоджуючись з висновками акту перевірки від 08.04.2024 № 13468/15-32-09-02/38696727 товариством з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» було подано заперечення (а.с.17-21) за результатами розгляду яких Головним управлінням ДПС в Одеській області заперечення залишено без задоволення про що вказано у листі від 16.05.2024 №5465/КПР/15-32-09-02-06 (а.с.22).

На підставі акту перевірки від 08.04.2024 № 13468/15-32-09-02/38696727 Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято:

- податкове повідомлення-рішення від 20.05.2024 № 21439/15-32-09-02, яким на підставі пп.54.3.3 п.54.3 ст.54, п.128-1.2 ст.128 Податкового кодексу України застосовано до позивача штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 1000000,00 грн (а.с.23);

- податкове повідомлення-рішення від 20.05.2024 № 21438/15-32-09-02, яким на підставі пп.54.3.3 п.54.3 ст.54, п.121.1 ст.121 Податкового кодексу України застосовано до позивача штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 1020,00грн (а.с.24).

Не погодившись із оскаржуваними податковими повідомленнями-рішеннями позивачем 12.06.2024 було подано до Державної податкової служби України скаргу (а.с.27-30), за результатами розгляду якої рішенням ДПС від 08.08.2024 № 24157/6/99-00-06-03-01-06 у задоволенні такої скарги відмовлено та податкові повідомлення-рішення залишено без змін (а.с.33-36).

Вважаючи протиправними та такими, що підлягають скасуванню податкові повідомлення - рішення від 20.05.2024 №21439/15-32-09-02, №21438/15-32-09-02, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Оцінюючи в межах доводів правомірність прийняття оскаржуваних рішень, суд зазначає таке.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 67 Конституції України закріплено обов`язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Так, пунктом 75.1 статті 75 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

В силу підпункту 75.1.3 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Відповідно до п. 80.1 ст. 80 ПК України фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи).

Згідно з пп. 80.2.5 п. 80.2 ст. 80 ПК України фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав, як зокрема, у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального.

Вирішуючи питання про правомірність податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №21439/15-32-09-02 від 20.05.2024, суд виходить з такого.

Так, як стверджує відповідач, за період, що перевірявся ТОВ «АГРОКОМОДІТІЗ» здійснювало навантаження-розвантаження та зберігання пального за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1 в ємностях загальною ємністю 410,126 м3, що перевищує 200 кубічних метрів.

Враховуючи вищенаведені обставини, перевіркою встановлено, що за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1, ТОВ «АГРОКОМОДІТІЗ» не зареєстровано акцизний склад в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, чим порушено пункту «б» абзацу 6 п.п. 230.1.2 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями).

Відповідно пункту 230.1 статті 230 ПК України акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, 2901 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня або відсотка пального у резервуарі (далі - рівнемір-лічильник) на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.

Акцизні склади, на яких здійснюється діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з очищення коксового газу, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову продукцію (пальне), повинні бути обладнані лише витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску готової підакцизної продукції (пального) наливом з такого акцизного складу.

Акцизні склади, на яких здійснюються виключно зберігання та реалізація пального, що отримується та реалізується виключно у споживчій тарі без зміни розфасовки, а також скрапленого газу природного, бензолу, метанолу, не обладнуються витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками.

Витратоміри-лічильники та резервуари повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, проведені відповідно до законодавства, а рівнеміри-лічильники повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, або калібрування, проведені відповідно до законодавства. У разі відсутності позитивного результату повірки або оцінки відповідності, або калібрування витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників для цілей цього Кодексу акцизні склади, на яких вони розташовані, вважаються необладнаними витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками.

Паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки, встановлені на акцизних складах, на які є позитивні результати повірки або оцінка відповідності, проведені відповідно до законодавства, виконують функції витратомірів-лічильників.

Платники податку - розпорядники акцизних складів зобов`язані зареєструвати:

а) усі розташовані на акцизних складах резервуари, введені в експлуатацію, витратоміри-лічильники та рівнеміри-лічильники у розрізі акцизних складів - в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі;

б) усі акцизні склади - в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Один акцизний склад може бути зареєстрований виключно одним розпорядником акцизного складу. Один розпорядник акцизного складу може зареєструвати один і більше акцизних складів.

Забороняється здійснення реалізації пального без наявності зареєстрованих витратомірів-лічильників, рівнемірів-лічильників та резервуарів, без реєстрації акцизного складу.

Згідно з п.128-1.2 ст.128 Податкового кодексу України відсутність з вини платника податку реєстрації акцизних складів у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платником податку - розпорядником акцизного складу -

тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1000000 гривень.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 2000000 гривень.

Так, відповідно до пп.14.1.6 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України акцизний склад - це:

а) спеціально обладнані приміщення на обмеженій території (далі - приміщення), розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів;

б) приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.

Не є акцизним складом:

а) приміщення відокремлених підрозділів розпорядника акцизного складу, які використовуються ним виключно для пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі маркованих марками акцизного податку горілки та лікеро-горілчаних виробів, відвантажених з акцизного складу, а також для здійснення оптової та/або роздрібної торгівлі відповідно до отриманої розпорядником акцизного складу ліцензії;

б) приміщення або територія, на кожній з яких загальна місткість розташованих ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального не перевищує 200 кубічних метрів, а суб`єкт господарювання (крім платника єдиного податку четвертої групи) - власник або користувач такого приміщення або території отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що не перевищують 1000 кубічних метрів (без урахування обсягу пального, отриманого через паливороздавальні колонки в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідні ліцензії), та використовує пальне виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки і не здійснює операцій з реалізації та зберігання пального іншим особам.

Критерій, визначений цим підпунктом, щодо загальної місткості ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального не застосовується до ємностей суб`єктів господарювання, які є розпорядниками хоча б одного акцизного складу;

в) приміщення або територія незалежно від загальної місткості розташованих ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального, власником або користувачем яких є суб`єкт господарювання - платник єдиного податку четвертої групи, який отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що не перевищують 10000 кубічних метрів (без урахування обсягу пального, отриманого через паливороздавальні колонки в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідні ліцензії), та використовує пальне виключно для потреб власного споживання і не здійснює операцій з реалізації та зберігання пального іншим особам;

г) паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі або обладнанні чи пристрої;

ґ) приміщення або територія, у тому числі платника податку, де зберігається або реалізується виключно пальне у споживчій тарі ємністю до 5 літрів включно, отримане від виробника або особи, яка здійснила його розлив у таку тару;

Як стверджує позивач, за період, що перевірявся ТОВ «Агрокомодітіз» здійснювало навантаження-розвантаження та зберігання пального за адресою: Одеська обл., Роздільнянський р-н, смт. Затишшя, вул. Елеваторна, 24/1 в резервуарах загальною ємністю 199,721 м3, що не перевищує 200 кубічних метрів. Крім цього, ТОВ «Агрокомодітіз» в період з 01.04.2023 по 31.03.2024 (протягом останнього календарного року) було отримано (придбано) 448,737 м3 (448 737,228 л) дизельного пального та 2,638 м3 (2 638,200 л) бензину, що в сумі становить 451,375 кубічних метрів пального, що не перевищує 1000 кубічних метрів, тому враховуючи наведені параметри, а також, беручи до уваги що платник податків не є розпорядником будь-яких інших акцизних складів, ТОВ «Агрокомодітіз» не є акцизним складом, відповідно до п. «б» абзацу другого п.п. 14.1.6 п. 14.1 ст.14 Податкового кодексу України.

Так, судом встановлено, що позивачу 12.02.2021 видано ліцензію на право зберігання пального (переоформлення) №15300414201900143 з терміном дії з 28.12.2019 по 28.12.2024 за адресою зберігання: Одеська обл., Захарівський р-н, смт.Затишшя, вул.Елеваторна, 24/1.

Відповідно до дозволу Головного управління Держпраці в Одеській області №793.19.51 від 03.12.2019, товариству з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» дозволяється експлуатувати обладнання та захисні системи, призначені для експлуатації (застосування) в потенційно вибухонебезпечному середовищі, що знаходяться за адресою: Одеська обл., Захарівський р-н (теперішня назва - Роздільнянський р-н), смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1, а саме:

Паливороздавальна колонка «Цара 28», зав. №051327;

Паливороздавальна колонка «Топаз-511», зав. №2785;

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-75, зав. №1 (V = 74,797 м3);

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-10, зав. №2 (V = 10,590 м3);

Резервуар горизонтальний сталевий РГСн-3, зав. №3 (V = 2,940 м3);

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-50, зав. №4 (V = 54,202 м3);

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-50, зав. №5 (V = 53,875 м3);

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-50, зав. №6 (V = 54,637 м3);

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-50, зав. №7 (V = 50,112 м3);

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-50, зав. №8 (V = 49,937 м3);

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-10, зав. №9 (V = 9 м3);

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-50, зав. №10 (V = 50 м3).

Згідно із дозволом Головного управління Держпраці в Одеській області №792.19.51 від 03.12.2019р., ТОВ «Агрокомодітіз» дозволяється виконувати газонебезпечні роботи та роботи у вибухонебезпечних зонах за адресою: Одеська обл., Захарівський район (теперішня назва Роздільнянський район), смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1.

Відповідно до Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №123/21-3Х від 12.04.2021 та градуювальних таблиць на резервуари горизонтальні сталеві №2, №3, №6, №7, №8, №9, встановлені на АЗС ТОВ «Агрокомодітіз» за адресою: 66740, Одеська обл., Захарівський р-н (теперішня назва - Роздільнянський р-н), смт. Затишшя, вул. Елеваторна, 24/1, місткість резервуарів становить:

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-10, №2 - місткість 10,482 м3;

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-3, №3 - місткість 2,951 м3;

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-50, №6 місткість 51,927 м3;

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-50, №7 місткість 49,105 м3;

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-50, №8 місткість 48,078 м3;

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-10, №9 - місткість 9,810 м3.

Відповідно до Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №163/23-3Х від 28.04.2023р. та градуювальних таблиць на резервуари горизонтальні сталеві циліндричні наземні №1, №4, №5, розташовані на території елеватора ТОВ «Агрокомодітіз» за адресою: Одеська обл., Захарівський р-н (теперішня назва Роздільнянський р-н), смт. Затишшя, вул. Елеваторна, 24/1, місткість резервуарів становить:

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-75, №1, місткість - 73,295 м3;

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-50, №4, місткість - 51,563 м3;

Резервуар горизонтальний сталевий РГС-50, №5, місткість 51,620 м3.

Як стверджує позивач, відповідно до схеми складу ПММ ТОВ «Агрокомодітіз» за адресою: Одеська обл., Роздільнянський р-н, смт. Затишшя, вул. Елеваторна, 24/1, засвідченої директором ТОВ «Агрокомодітіз» 30 квітня 2024р., вбачається, що резервуари за №6 (місткість 51,927 м3), №7 (місткість 49,105 м3) та №8 (місткість 48,078 м3) не підключені до системи подачі та видачі палива, а тому їх неможливо використовувати для вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання та реалізації пального.

Разом із позовом позивачем надано до суду копію довідки ТОВ «Агрокомодітіз» вих. № 30/04-3 від 30 квітня 2024 року відповідно до якої, на території за адресою: Одеська обл., Захарівський р-н (колишня назва Фрунзівський р-н; теперішня назва - Роздільнянський р-н), смт. Затишшя, вул. Елеваторна, 24/1, знаходиться об`єкт нежитлової нерухомості, комплекс будівель та споруд, що належить ТОВ «Агрокомодітіз» (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна - 1095094351252), в переліку будівель та споруд якого є склад паливно-мастильних матеріалів («літ. №5»), який, відповідно до плану земельної ділянки та технічного паспорту на виробничий будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами, складається з 9 об`єктів (резервуарів ПММ). Також, в зазначеній довідці вказано, що резервуари горизонтальні сталеві РГС-50 №6 місткістю 51,927 м3; РГС-50 №7 місткістю 49,105 м3 та РГС-50 №8 місткістю 48,078 м3, знаходяться в незадовільному стані, мають значні сліди корозії на внутрішніх та зовнішніх металевих стінках корпусів, відключені від системи подачі та видачі палива та не використовуються ТОВ «Агрокомодітіз» для змішування, розливу, навантаження-розвантаження та зберігання пального з 2016 року.

Як вже вказано судом, відповідно до п.б) пп.14.1.6 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України не є акцизним складом приміщення або територія, на кожній з яких загальна місткість розташованих ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального не перевищує 200 кубічних метрів, а суб`єкт господарювання (крім платника єдиного податку четвертої групи) - власник або користувач такого приміщення або території отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що не перевищують 1000 кубічних метрів (без урахування обсягу пального, отриманого через паливороздавальні колонки в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідні ліцензії), та використовує пальне виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки і не здійснює операцій з реалізації та зберігання пального іншим особам.

Суд звертає увагу на те, що пункт «б» підпункту 14.1.6 пункту 14.1 статті 14 ПК України містить критерії, що стосуються окремо характеристики приміщення чи території, на якій розташовано ємності для навантаження-розвантаження та зберігання пального, а також самого суб`єкта господарювання в частині обсягів отриманого пального за календарний рік та мети використання такого пального.

Отже при визначенні приміщення або території акцизним складом, необхідно враховувати, зокрема, загальну місткість розташованих у певному приміщенні або на певній території ємностей, які використовуються для навантаження-розвантаження і зберігання пального, та обсяг пального отриманого суб`єктом господарювання протягом календарного року.

Аналогічні висновки викладені у постановах Верховного Суду від 27.03.2024 по справі № 280/441/23, від 11.10.2023 року по справі № 420/4383/23.

Передбачений цією нормою виняток застосовується при сукупності умов, а саме: (1) загальна місткість розташованих на території (в приміщенні) ємностей не перевищує 200 кубічних метрів; (2) суб`єкт господарювання (власник або користувач такого приміщення або території) отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що не перевищують 1000 кубічних метрів; (3) пальне використовується виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки і суб`єкт господарювання не здійснює операцій з реалізації та зберігання пального іншим особам

За адресою: Одеська область, Роздільнянський район, смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1 розташовані ємності загальною ємністю 410,126 м3, що перевищує 200 кубічних метрів.

В той же час, як наданими до суду доказами підтверджено, що резервуари горизонтальні сталеві РГС-50 №6 місткістю 51,927 м3; РГС-50 №7 місткістю 49,105 м3 та РГС-50 №8 місткістю 48,078 м3 не використовуються, оскільки знаходяться в незадовільному стані.

Доказів того, що товариство з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» використовує за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, смт. Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1 ємності загальною ємністю більш як 200 кубічних метрів протягом усього строку розгляду даної адміністративної справи відповідачем до суду не надано.

За вказаних обставин, суд дійшов висновку, що податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №21439/15-32-09-02 від 20.05.2024 є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Вирішуючи питання про правомірність податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №21438/15-32-09-02 від 20.05.2024, суд виходить з такого.

Так, як стверджує відповідач, позивач станом на останній день фактичної перевірки не надав посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки, а саме не надано в повному обсязі акти виконаних робіт, шляхові листи тракториста-машиніста за період з 01.04.2020 року по 31.12.2020.

Відповідно до пункту 85.2 статті 85 ПК України платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок виникає у платника податків після початку перевірки.

При цьому великий платник податків на запит контролюючого органу зобов`язаний також надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" копії таких документів, що створюються ним в електронній формі з обліку доходів, витрат та інших показників, пов`язаних із визначенням об`єктів оподаткування (податкових зобов`язань), первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, не пізніше двох робочих днів, наступних за днем отримання запиту.

Для платників податків, які відповідно до цього пункту зобов`язані надавати інформацію в електронному вигляді, загальний формат та порядок подачі такої інформації визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. У разі невстановлення електронного формату та порядку надання такої інформації платник податків звільняється від обов`язку подання її в електронній формі.

Для проведення електронної перевірки платник податків забезпечує подання до контролюючого органу засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" документів, які відповідно до цього Кодексу пов`язані з обчисленням та сплатою податків і зборів(якщо такі документи створюються таким платником податків в електронній формі та зберігаються на машинних носіях інформації). Загальний формат та порядок подання такої інформації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Положеннями пункту 85.4 статті 85 ПК України передбачено, що при проведенні перевірок посадові (службові) особи контролюючого органу мають право отримувати у платників податків належним чином завірені копії первинних фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, що свідчать про приховування (заниження) об`єктів оподаткування, несплату податків, зборів, платежів, порушення вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності).

Відповідний запит на отримання копій документів повинен бути поданий посадовою (службовою) особою контролюючого органу не пізніше ніж за п`ять робочих днів до дати закінчення перевірки.

Приписами пункту 85.6 статті 85 Податкового кодексу України передбачено, що у разі відмови платника податків або його законних представників надати копії документів посадовій (службовій) особі контролюючого органу така особа складає акт у довільній формі, що засвідчує факт відмови, із зазначенням посади, прізвища, імені, по батькові платника податків (його законного представника) та переліку документів, які йому запропоновано подати. Зазначений акт підписується посадовою (службовою) особою контролюючого органу та платником податків або його законним представником. У разі відмови платника податків або його законного представника від підписання зазначеного акта в ньому вчиняється відповідний запис.

Відповідно до пунктів 85.7, 85.8 статті 85 Податкового кодексу України отримання копій документів оформляється описом. Копія опису, складеного посадовими (службовими) особами контролюючого органу, вручається під підпис платнику податків або його законному представнику. Якщо платник податків або його законний представник відмовляється від засвідчення опису або від підпису про отримання копії опису, то посадові (службові) особи контролюючого органу, які отримують копії, роблять відмітку про відмову від підпису.

Посадова (службова) особа контролюючого органу, яка проводить перевірку, у випадках, передбачених цим Кодексом, має право отримувати від платника податків або його законних представників копії документів, що належать до предмета перевірки. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності).

Пунктом 121.1 статті 121 Податкового кодексу України визначено, що незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених статтею 44 цього Кодексу строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів (крім документів, отриманих з Єдиного реєстру податкових накладних) чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених цим Кодексом, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.

Згідно п. 44.3 ст. 44 ПК України, платники податків зобов`язані забезпечити зберігання документів та інформації, визначених пунктом 44.1 цієї статті, а також документів, пов`язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом визначених законодавством строків, але не менше:

44.3.1. 2555 днів - для документів та інформації, необхідних для здійснення податкового контролю відповідно до статей 39 і 39-2 цього Кодексу;

44.3.2. 1825 днів - для первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством, що складаються особами, визначеними пунктом 133.1 статті 133, підпунктом 133.2.2 пункту 133.2 та пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, а також юридичними особами, які обрали спрощену систему оподаткування, за винятком документів, до яких застосовується більш тривалий строк зберігання згідно з підпунктом 44.3.1 цього пункту;

44.3.3. 1095 днів - для інших документів, на які не поширюються вимоги підпунктів 44.3.1 та 44.3.2 цього пункту;

44.3.4. 1095 днів - для документів, пов`язаних з виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, включаючи дозвільні документи.

Строки зберігання документів та інформації, визначені цим пунктом, розраховуються з дня подання податкової звітності чи іншої звітності, передбаченої цим Кодексом, для складення якої використовуються зазначені документи та/або інформація, а в разі її неподання - з передбаченого цим Кодексом граничного строку подання такої звітності, а для документів, пов`язаних з виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, - з дня здійснення відповідної господарської операції (для відповідних дозвільних документів - з дня завершення строку їх дії).

У разі ліквідації платника податків документи, визначені пунктом 44.1 цієї статті, за період діяльності платника податків не менш як 1825 днів (2555 днів - для документів та інформації, необхідних для здійснення податкового контролю відповідно до статей 39 і 39-2 цього Кодексу), що передували даті ліквідації платника податків, у встановленому законодавством порядку передаються до архіву.

Передбачені цим пунктом строки зберігання документів та інформації продовжуються на період зупинення відліку строку давності у випадках, передбачених пунктом 102.3 статті 102 цього Кодексу.

Суд відхиляє доводи позивача про закінчення терміну у 1095 днів протягом якого повинно бути забезпечене зберігання документів бухгалтерського та податкового обліку, оскільки відповідно до положень п.44.3. ст.44 ПК України передбачені цим пунктом строки зберігання документів та інформації продовжуються на період зупинення відліку строку давності у випадках, передбачених пунктом 102.3 статті 102 цього Кодексу.

Один із таких випадків - контролюючому органу згідно із законом та/або рішенням суду заборонено проводити перевірку (перевірки) платника податків (п.п. 102.3.2 ПКУ).

Так, Кабінет Міністрів України установив карантин на підставі постанови від 11 березня 2020 року № 211 з 12 березня 2020 року.

Пунктом 52 прим. 2 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ було передбачено на період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупинення перебігу строків давності, передбачених ст. 102 ПКУ, а, відповідно, і строки зберігання документів, пов`язаних з перевіркою. При цьому дію п. 52 прим. 2 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ було зупинено на період дії воєнного, надзвичайного стану згідно із Законом України від 15 березня 2022 року № 2120-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану».

З огляду на викладене, суд приходить висновку про відсутність підстав для визнання протиправним та скасування податкового-повідомлення рішення №21438/15-32-09-02 від 20.05.2024.

Решта доводів висновків суду по суті заявлених позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.

Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Згідно п.41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Частиною 3 даної статті визначено, що при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Позивачем за подання даного адміністративного позову сплачений судовий збір у сумі 15015,30 грн, а саме: в розмірі 6 056,00 грн, що підтверджується платіжною інструкцією №874 від 26.09.2024 та в розмірі 8 959,30 грн, що підтверджується платіжною інструкцією №945 від 10.10.2024.

Ціна позову у даній справі складає 1001020,00 грн.

Враховуючи висновки суду про наявність підстав для скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №21439/15-32-09-02 від 20.05.2024 року, відсоток задоволених вимог складає 99,8981% (1000000 (сума задоволених вимог)*100/1001020,00 (ціна позову).

Враховуючи, що адміністративний позов підлягає задоволенню, з Головного управління ДПС в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь позивача необхідно стягнути суму сплаченого судового збору у розмірі 15000,00 грн (15015,30 грн.* 99,8981%)

Керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 6, 8, 9, 14, 22, 139, 241, 242-246, 250, 255, 262, 295, КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування рішень задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Одеській області №21439/15-32-09-02 від 20.05.2024.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» суму сплаченого судового збору у розмірі 15000,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Учасники справи:

Позивач: товариство з обмеженою відповідальністю «Агрокомодітіз» (66740, Одеська область, Захарівський район, смт Затишшя, вул. Елеваторна, буд. 24/1, код ЄДРПОУ 38696727);

Відповідач: Головне управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5, код ЄДРПОУ 44069166).

СуддяОлена СКУПІНСЬКА

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.12.2024
Оприлюднено18.12.2024
Номер документу123788165
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/30910/24

Ухвала від 16.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Рішення від 16.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Скупінська О.В.

Ухвала від 13.11.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Скупінська О.В.

Ухвала від 04.11.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Скупінська О.В.

Ухвала від 22.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Скупінська О.В.

Ухвала від 22.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Скупінська О.В.

Ухвала від 08.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Скупінська О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні