П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 240/3879/22
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Гурін Д.М.
Суддя-доповідач - Полотнянко Ю.П.
16 грудня 2024 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Полотнянка Ю.П.
суддів: Смілянця Е. С. Драчук Т. О. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Житомирській області на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2024 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінтрейд Полісся" до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрінтрейд Полісся" звернулось до суду із позовом до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України, в якому просило:
- визнати протиправним та повністю скасувати податкове повідомлення-рішення №000/9219/0901 від 30.09.2021, видане Головним управлінням Державної податкової служби у Житомирській області Товариству з обмеженою відповідальністю «Укрінтрейд Полісся»;
- визнати протиправним та повністю скасувати податкове повідомлення-рішення №000/9220/0901 від 30.09.2021, видане Головним управлінням Державної податкової служби у Житомирській області Товариству з обмеженою відповідальністю «Укрінтрейд Полісся»;
- визнати протиправним та повністю скасувати податкове повідомлення-рішення №000/9217/0901 від 30.09.2021, видане Головним управлінням Державної податкової служби у Житомирській області Товариству з обмеженою відповідальністю «Укрінтрейд Полісся»;
- визнати протиправним та повністю скасувати рішення про результати розгляду скарги №1055/6/99-00-06-03-02-06 від 20.01.2022.
Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 07.02.2024 позов задоволено частково.
Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області: №000/9219/0901 від 30.09.2021; №000/9220/0901 від 30.09.2021; №000/9217/0901 від 30.09.2021, якими до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінтрейд Полісся" застосовано штрафні (фінансові) санкції.
У задоволенні решти позовних вимог - відмовлено.
Не погоджуючись з судовим рішенням відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказане рішення та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог.
В обґрунтування апеляційної скарги апелянт послався на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, порушення норм процесуального права, що, на його думку, призвело до неправильного вирішення спору.
Апеляційний розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, у відповідності до вимог п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України.
Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, колегія суддів дійшла наступних висновків.
Як встановлено судом першої інстанції, у період з 26.08.2021 по 30.08.2021 Головним управлінням ДПС у Житомирській області проведено фактичну перевірку господарської діяльності одиниці АГЗП, що розташована за адресою:м.Житомир, вул.Покровська, буд.239/В, суб`єкта господарської діяльності ТОВ «Укрінтрейд Полісся».
За результатами проведення даної перевірки складено акт від 30.08.2021 №8323/09-01/40306360.
За висновками акта перевірки, перевіркою встановлено наступні порушення ТОВ «Укрінтрейд Полісся»:
- п.12 ст.3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (зі змінами та доповненнями);
- ст.ст.44, 230 Податкового кодексу України.
На підставі акта перевірки складено податкові повідомлення-рішення:
- від 30.09.2021 №000/9219/0901, яким до ТОВ «Укрінтрейд Полісся» за порушення вимог п.п.230.1.2 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 140000,00 грн (а.с.17);
- від 30.09.2021 №000/9220/0901, яким до ТОВ «Укрінтрейд Полісся» за порушення вимог п.85.2 ст.85 Податкового кодексу України застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 1020,00 грн (а.с.18);
- від 30.09.2021 №000/9217/0901, яким до ТОВ «Укрінтрейд Полісся» за порушення вимог п.12 ст.3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (зі змінами та доповненнями) застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 107341,82 грн (а.с.19).
У зв`язку незгодою ТОВ «Укрінтрейд Полісся» із вищевказаними рішеннями контролюючого органу, Товариством 20.10.2021 до Державної податкової служби України подано скаргу на податкові повідомлення-рішення.
27.01.2022 на адресу позивача надійшло рішення про результати розгляду скарги від 20.01.2022 №1055/6/99-00-06-03-02-06, яким податкові повідомлення-рішення від 30.09.2021 №000/9219/0901, №000/9220/0901 та №000/9217/0901 залишено без змін, а скаргу без задоволення (а.с.62-64).
Не погодивши із вищевказаними податковими повідомленнями-рішеннями ГУ ДПС у Житомирській області та рішенням ДПС України за результатами розгляду скарги, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Приймаючи оскаржуване рішення, суд першої інстанції не погодився з висновками ГУ ДПС у Житомирській області, викладеними в акті фактичної перевірки від 30.08.2021 №8323/09-01/40306360 та вважав їх поверхневими та такими, що не відповідають дійсності, оскільки вони зроблені без урахування наданих ТОВ "Укрінтерейд Полісся" документів.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів враховує наступне.
Так, відповідно до п. 85.2 ст. 85 ПК України платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок виникає у платника податків після початку перевірки.
Згідно п. 44.7. ст. 44 ПК України у разі якщо посадова особа контролюючого органу, яка здійснює перевірку, відмовляється з будь-яких причин від врахування документів, наданих платником податків під час проведення перевірки, платник податків має право до закінчення перевірки надіслати листом з повідомленням про вручення та з описом вкладеного або надати безпосередньо до контролюючого органу, який проводить перевірку, копії таких документів (засвідчені печаткою платника податків (за наявності печатки) та підписом платника податків - фізичної особи або посадової особи платника податків - юридичної особи).
Як встановлено судом першої інстанції, підтверджується матеріалами справи, ТОВ "Укрінтрейд Полісся" не ухилялось від надання документів до перевірок, документи надавалися однак були проігноровані перевіряючими.
Так, під час проведення перевірки за адресою: м.Житомир, вул.Покровська, 239/В, перевіряючими 26.08.2021 (день початку перевірки) вручено представникам підприємства запит про надання копій документів. При цьому у даному запиті зазначено, що копії усіх перелічених документів необхідно надати контролюючому органу до 15:00 26.08.2021.
З урахуванням положень п.85.4 ст.85 Податкового кодексу України відповідний запит на отримання копій документів повинен бути поданий посадовою (службовою) особою контролюючого органу не пізніше ніж за п`ять робочих днів до дати закінчення перевірки, представники ТОВ «Укрінтрейд Полісся» правомірно очікували, що до 02.09.2021 фактична перевірка не може закінчитись.
Адже, як вже зазначено, перевірка розпочата 26.08.2021 об 11:21, про що внесено відповідні відомості до акта перевірки.
У зв`язку із тим, що виконати запит про надання копій у зазначений у ньому строк (тобто протягом декількох годин) було неможливим, ТОВ «Укрінтрейд Полісся» в рамках п`яти робочих днів з моменту отримання запита надав усі необхідні копії документів, а саме 28.08.2021 (вх. №21794/6) та 01.09.2021 (вх. №22071/6).
Тобто, станом на 01.09.2021 у розпорядженні контролюючого органу було близько 600 аркушів усіх запитуваних документів, а тому вимоги ст.85 Податкового кодексу України ТОВ «Укрінтрейд Полісся» виконані у повному обсязі.
При цьому, контролюючий орган завершив фактичну перевірку 30.08.2021, тобто перевірка тривала лише 3 робочих дні, що вже, на думку позивача свідчить про порушення працівниками ГУ ДПС у Житомирській області процедури звернення до суб`єкта господарювання із запитом про надання первинних документів.
Крім того, відповідно до змісту наказу ГУ ДПС у Житомирській області №1200-п від 19.08.2021 тривалість перевірки не мала перевищувати 10 діб.
Отже, у суду наявні підстави вважати, що ТОВ «Укрінтрейд Полісся» надавало документи під час перевірки, однак документи не були прийняті та враховані під час перевірки.
Відповідно до пункту 86.7 статті 86 Податкового кодексу України у разі незгоди платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки (крім документальної позапланової перевірки, проведеної у порядку, встановленому підпунктом 78.1.5 пункту 78.1 статті 78 Кодексу), вони мають право подати свої заперечення та додаткові документи і пояснення, зокрема, але не виключно, документи, що підтверджують відсутність вини, наявність пом`якшуючих обставин або обставин, що звільняють від фінансової відповідальності відповідно до Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки). Такі заперечення, додаткові документи і пояснення є невід`ємною частиною матеріалів перевірки.
Отже, ТОВ «Укрінтрейд Полісся», у термін встановлений пунктом 86.7 статті 86 Податкового кодексу України подало документи, що підтверджують відсутність вини, однак документи у порушення пункту 86.7 статті 86 Податкового кодексу України були проігноровані ГУ ДПС у Житомирській області та не були включені до матеріалів перевірки.
Враховуючи викладене вище, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що податкове повідомлення-рішення від 30.09.2021 №000/9220/0901, яким до ТОВ «Укрінтрейд Полісся» застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі 1020,00 грн, є неправомірним та підлягає скасуванню.
Крім того, податковим повідомленням-рішенням від 30.09.2021 №000/9217/0901 застосовано штрафні санкції у розмірі 107341,82 грн, оскільки на думку контролюючого органу, ТОВ «Укрінтрейд Полісся» порушило ведення обліку товарних запасів за місцем реалізації в порядку, встановленому законодавством, а саме під час перевірки були відсутні документи на придбання товарів, які знаходилися в місці здійснення роздрібної торгівлі на суму 53670,91 грн.
Однак, ТОВ «Укрінтрейд Полісся» усі необхідні документи на підтвердження ведення обліку товарних запасів на суму 53670,91 грн за місцем реалізації надавались особисто перевіряючим під час перевірки. У ході ознайомлення з такими документами та їх фотографування жодних зауважень з боку перевіряючих не висловлювалось, проте, в акті перевірки від 30.08.2021 №8323/09-01/40306360 вказано про відсутність відповідних документів на підтвердження походження товарів на суму 53670,91 грн за що до ТОВ «Укрінтрейд Полісся» застосовано штрафні санкції.
Суд не погоджується з висновками ГУ ДПС у Житомирській області, викладеними в акті перевірки від 30.08.2021 №8323/09-01/40306360, вважає їх поверховими та такими, що не відповідають дійсності, оскільки вони зроблені без урахування наданих ТОВ «Укрінтрейд Полісся» документів.
Разом з тим, 28.08.2021 ТОВ «Укрінтрейд Полісся» під вхідним номером 21794/6 надало 107 аркушів копій документів. У даному листі до ГУ ДПС у Житомирській області також повідомлялось, що решту документів, у зв`язку з великим їх обсягом, буде надано до 04.09.2021 (а.с.12).
01.09.2021 ТОВ «Укрінтрейд Полісся» під вхідним номером 22071/6 надало 477 аркушів копій документів, що повністю спростовують факт вчинення порушення п.12 ст.3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (зі змінами та доповненнями) (а.с.13).
Таким чином, на момент складення акта перевірки 30.08.2021 перевіряючим була надана частина запитаних документів, решту документів отримано перевіряючими 26.08.2021 на АГЗП та частково отримано 28.08.2021, та було повідомлено, що інша їх частина буде надана Товариством в рамках строку здійснення перевірки.
Однак, незважаючи на наведені факти контролюючий орган, без будь-якого попередження Товариства, проігнорувавши повідомлення платника про час надання документів необхідних для перевірки, неправомірно завершив фактичну перевірку.
При цьому, платник податків скористався своїм правом відповідно до п.86.7 ст.86 Податкового кодексу Україну та надав усі необхідні документи.
Тобто, станом на момент прийняття податкового повідомлення-рішення від 30.09.2021 №000/9217/0901, контролюючий орган не мав жодних підстав для притягнення до відповідальності за статтею 20 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», адже майже місяць усі необхідні документи перебували у розпорядженні перевіряючих.
Також, пунктом 12 статті 3 Закону №265/95-ВР встановлено, що суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції зобов`язані: вести в порядку, встановленому законодавством, облік товарних запасів, здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку. Порядок та форма обліку товарних запасів для фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку, встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. При цьому суб`єкт господарювання зобов`язаний надати контролюючим органам на початок проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), що підтверджують облік та походження товарних запасів (зокрема, але не виключно, документи щодо інвентаризації товарних запасів, документи про отримання товарів від інших суб`єктів господарювання та/або документи на внутрішнє переміщення товарів), які на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об`єкті).
Відповідно до підпункту 230.1.2. пункту 230.1 статті 230 Податкового кодексу України акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, 2901 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня або відсотка пального у резервуарі (далі - рівнемір-лічильник) на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.
Під час проведення фактичної перевірки ТОВ "Укрінтерейд Полісся" встановлено порушення п.12 ст.3 Закону №265/95 ВР в частині неведення обліку товарних запасів у порядку встановленому законодавством за місцем їх реалізації (не відповідність фактичних залишків пального згідно обліку).
Так, контролюючим органом встановлено факт неведення в порядку, встановленому законодавством, обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, на загальну суму 53670,91 грн (господарська одиниця за адресою м.Житомир, вул.Покровська, 239/В) та ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю (до перевірки не надані звіти за формою №17-НП, №14-ГС).
Також, перевіряючими зроблено висновок, що ТОВ "Укрінтерейд Полісся" не надано дозвільні документи, реєстраційні дані, супровідні (документи на продукцію, податкові накладні, оборотно-сальдові відомості за перевіряємий період, періодичні звіти, товарно-транспортні накладні, журнали форми 13-НП, 17НП, накладні на пальне, що зберігалося у місці роздрібної торгівлі пальним (про що складено акт про ненадання документів від 27.08.2021 №448/09-01).
Перевіряючі зробили висновок, що на акцизному складі, за адресою: м.Житомир, вул.Покровська, 239/В здійснювалась господарська діяльність зі зберігання, приймання, та відпуску пального споживачам, без використання рівномірів-лічильників, якими обладнані резервуари для зберіганння пального у кількості 7 одиниць, та через витратоміри-лічильники у кількості 7 штук без позитивного результату повірки або оцінки відповідності.
Під час проведення фактичної перевірки зроблено висновок, що резервуари та ПРК не мають результату повірки/оцінку відповідності проведені витратоміри-лічильники та рівноміри-лічильники та зареєстровано в Єдиному реєстр витратомірів-лічильників рівнемірів-лічильників рівня пального. ТОВ "Укрінтерейд Полісся" не здійснило реєстрацію в Єдиному реєстрі рівномірів-лічильників рівня пального в резервуарі 7-х рівномірів розташованого на акцизному складі чим порушено п.п.230.1.2, 230.1, ст.230 та п.12 Підрозділу 5 Розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України.
У ході проведення перевірки ТОВ "Укрінтерейд Полісся" було надано запит про надання документів/копій документів, які належать до предмету фактичної перевірки. В свою чергу, ТОВ "Укрінтерейд Полісся" не було забезпечено надання документів, зазначених в запиті. В зв`язку з ненаданням документів складено акт.
В ході перевірки фіксувалися обсяги торгової групи від реалізації товарів, і зазначені в актах.
На підставі встановлених порушень, викладених в акті фактичної перевірки від 30.08.2021 №8323/09-01/40306360 за адресою м.Житомир, вул.Покровська, 239/В, винесено податкове повідомлення-рішення від 30.09.2021 №000/9219/0901, згідно з яким до ТОВ "Укрінтерейд Полісся" застосовано штрафну санкцію на суму 140000,00 грн (за порушення п.п.230.1.2 п.230.1 ст.230 Податкового кодексу України щодо необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному реєстрів витратомірів-лічильників та рівнемірів лічильників).
Перевіряючими зроблено висновок, що ТОВ "Укрінтерейд Полісся" на акцизному складі, за адресою: м.Житомир, вул.Покровська, 239/В, здійснювалась господарська діяльність зі зберігання, приймання, та відпуску пального споживаючам, без обладнання та/або відсутності реєстрації в Єдиному реєстрі витратомірів-лічильників та рівномірів-лічильників рівня пального в резервуарі для зберігання пального у кількості 7 одиниць.
Перевіряючими зроблено висновок про неведення обліку товарних запасів, оскільки до перевірки не надані звіти за формою №17-НП, №14-ГС.
Проте, позивачем в термін встановлений Податковим кодексом України були надані документи, зокрема оборотно-сальдові відомості бухгалтерського обліку, в яких відображено залишки пального станом на 26.08.2021 на кінець кожного місяця в розрізі кодів УКТ ЗЕД за перевіряємий період (рахунок 281, 31, 36, 63) на 12 аркушах; договори постачання нафтопродуктів на 12 аркушах; договори з покупцями нафтопродуктів на 20 аркушах; документи, що підтверджують право власності або право користування офісним приміщенням за податковою адресою; документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт з торгівлі або зберігання пального, у т.ч. на акцизний склад, розпорядником якого є суб`єкт господарювання на 3 аркушах; документи, що підтверджують право власності або право користування резервуаром (ємністю) для зберігання пального на 21 аркуші; сертифікати відповідності та паспорта на пальне на 6 аркушах; копії ліцензії на право виробництва, оптової, роздрібної торгівлі, зберігання пального та платіжні доручення або виписки з банківських рахунків, що підтверджують сплати за відповідні ліцензії на 3 аркушах.
Також позивачем надано інформацію та документальне підтвердження щодо обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками, проведення їх повірки та реєстрації в Єдиному реєстрі витратомірів-лічильників рівня пального у резервуарі на 30 аркушах.
Так, на підтвердження ведення ТОВ "Укрінтрейд Полісся" обліку товарних запасів у матеріалах справи містяться: договори постачання нафтопродуктів ТТН, видаткові накладні, акти прийому-передачі нафтопродуктів, акти приймання нафтопродуктів за формою 5-НП, акти зливу нафтопродуктів, документи бухгалтерського та складського обліку, що підтверджують реалізацію пального на 93 аркушах; договори з покупцями нафтопродуктів, ТТН, видаткові накладні, акти прийому-передачі нафтопродуктів, документи бухгалтерського та складського обліку, що підтверджують реалізацію пального на 63 аркушах; журнали ордери картки рахунків та оборотно-сальдові відомості по рахункам 31, 36, 63 та іншим, де відображались операції оприбуткування (придбання) та продажу пального за період 01.01.2021 по дату закінчення перевірки на 102 аркушах; документи складського обліку, видаткові накладні, журнали обліку вантажів, що надійшли (форма №М-1), прибуткові ордери (форма №М-4), змінні звіти (форма №17-НМ), журнали обліку надходження нафтопродуктів (форма №13-НП) на 219 аркушах (а.с.12-13).
Таким чином, твердження ГУ ДПС у Житомирській області про неведення обліку товарно-матеріальних цінностей спростовуються наведеними документами, які не були прийняті ГУ ДПС у Житомирській області та не долучені до матеріалів перевірки.
За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що податкові повідомлення-рішення: від 30.09.2021 №000/9217/0901, яким до ТОВ "Укрінтерейд Полісся" застосовано штрафну санкцію на суму 107341,82 грн, та №000/9219/0901, яким до ТОВ "Укрінтерейд Полісся" застосовано штрафну санкцію на суму 140000,00 грн є протиправними та підлягають скасуванню.
Таким чином, виявлені контролюючим органом порушення не підтверджуються письмовими доказами, та спростовуються письмовими доказами, які містяться в матеріалах справи та не спростовані відповідачем, а тому колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що оскаржувані рішення прийняті відповідачем необґрунтовано та у невідповідності до чинного законодавства, а тому наявні підстави для їх скасування.
Також, колегія суддів вважає за необхідне зазначити про те, що наведенні в апеляційній скарзі доводи повністю спростовуються встановленими у справі обставинами та письмовими доказами, які містяться в матеріалах справи.
Колегія суддів звертає увагу, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.
З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення дотримано норми матеріального і процесуального права, а тому відсутні підстави для задоволення вимог апеляційної скарги.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Житомирській області залишити без задоволення, а рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2024 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з моменту прийняття та оскарженню не підлягає, крім випадків передбачених пп. "а"-"г" п.2 ч.5 ст. 328 КАС України.
Головуючий Полотнянко Ю.П. Судді Смілянець Е. С. Драчук Т. О.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2024 |
Оприлюднено | 18.12.2024 |
Номер документу | 123792933 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Полотнянко Ю.П.
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Гурін Дмитро Миколайович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Гурін Дмитро Миколайович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Гурін Дмитро Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні