Постанова
від 12.12.2024 по справі 953/5247/24
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа№ 953/5247/24

н/п 3/953/2542/24

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"12" грудня 2024 р. Київський районний суд м. Харкова в складі:

судді - Шаренко С.Л.,

при секретарі - Реуцькій Н.В.,

за участю:

захисника - адвоката Шеремет М.О. (в режимі відеоконференції),

особи, яка притягається

до адміністративної

відповідальності - ОСОБА_1 (в режимі відеоконференції),

представника митниці - Тупікової О.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду в м. Харкові матеріал № 0027/80700/24 про порушення митних правил у відношенні:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , фактично проживаючого, як ВПО за адресою: АДРЕСА_2 ,

за порушеннямитних правил,передбачених ч.1ст.483 МК України, -

УСТАНОВИВ:

23.06.2023 гр. України ОСОБА_1 на транспортному засобі в зоні діяльності митного поста «Шегини» Львівської митниці ввіз на митну територію України легковий транспортний засіб «SSANG-YONG ACTYON, VIN: НОМЕР_1 .

Гр. ОСОБА_1 , надав митному органу декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 23.06.2023, де в розділі 6 «Отримувач» вказано: Благодійна організація «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» (код ЄДРПОУ 39488268, м. Харків, вул. Дарвіна, буд. 37, оф. 2а), в розділі 9 «Вид допомоги» зазначено: транспортний засіб: SSANG-YONG ACTYON , VIN: НОМЕР_2 .

Управлінням боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил спільно з відділом внутрішньої безпеки Харківської митниці були проведені перевірочні заходи, в ході яких на адресу Благодійної організації «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» листом від 07.05.2024 № 7.14-4/20-01/14/3239 був направлений запит щодо підтвердження факту надходження на адресу організації зазначеного транспортного засобу та факту видачі документів щодо сприяння його ввезення на митну територію України уповноваженою особою від Благодійної організації «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» як гуманітарної допомоги для забезпечення потреб Збройних сил України.

Листом від 08.05.2024 № 0502/ЗГ/24-в Благодійна організація «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» повідомила Харківську митницю, що не є одержувачем транспортних засобів, зазначених в додатку до листа від 07.05.2024 № 7.14-4/20-01/14/3239, в тому числі транспортного засобу SSANG-YONG ACTYON , VIN: НОМЕР_2 , та не видавала документів щодо сприяння їх ввезенню на митну територію України іншим особами для їх доставки для задоволення потреб Збройних Сил України.

Згідно Висновку експерта Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» від 23.04.2024 № 1460 за результатами проведення транспортно-товарознавчої експертизи за матеріалами кримінального провадження № 12023220000001178, середня ринкова вартість ввезених транспортного засобу SSANG-YONG ACTYON, VIN: НОМЕР_2 становить 87623,67 грн.

04.06.2024 за адресою ВПС ПМП управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Харківської митниці з`явилась гр. ОСОБА_2 директор Благодійної організації «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ», надала відповідні письмові пояснення щодо обставин матеріалів справи, повідомивши Харківську митницю, що не є одержувачем транспортних засобів, в тому числі зазначеного в протоколі про ПМП №0027/80700/24, а саме SSANG-YONG ACTYON, VIN: НОМЕР_2 . Також, гр. ОСОБА_2 додатково підтвердила, що громадянин, відносно якого складено вищезазначений протокол про ПМП, а саме гр. ОСОБА_1 їй невідомий, вона, та співробітники Благодійної організації «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» не видавали жодних документів щодо сприяння ввезенню на митну територію України іншим особами для доставки транспортних засобів, в тому числі SSANG-YONG ACTYON, VIN: НОМЕР_2 для задоволення потреб Збройних Сил України.

Таким чином, в діях гр. України ОСОБА_1 вбачається порушення митних правил, а саме переміщення товарів через митний кордон України з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, а саме декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 04.07.2023, а також звернення Благодійної організації «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» щодо сприяння ввезенню зазначеного транспортного засобу на митну територію України.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 МК України.

Правопорушник ОСОБА_1 в судовому засіданні свою вину не визнав, зазначив, що протокол було складено за його відсутності, окрім того вважає, що не доведено те, що він був обізнаний про підроблені документи.

Адвокат Шеремет М.О. в судовому засіданні просила провадження стосовно ОСОБА_1 закрити у зв`язку з відсутністю в його діях складу правопорушення. Зазначила, що жодний доказ митниці не доводить вину ОСОБА_1 у скоєнні адміністративного правопорушення.

Представник митниці Тупікова О.О. в судовому засіданні просила притягнути гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, та призначити стягнення у межах санкції статті.

Відповідно до ст. 245 КУпАП, провадження по справам про адміністративні правопорушення повинно бути засновано на своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному з`ясуванню обставин справи та вирішення її в точній відповідності з законом.

Оцінка доказів, у відповідності до ст. 252 КУпАП, здійснюється за внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному та об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності.

Відповідно до ч. 1 ст. 458 МК України,порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 483 МК України переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно зУКТ ЗЕДта його митної вартості, -тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі від 50 до 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися

для приховування товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, або з конфіскацією товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю.

Відповідно до частини 1 статті 486 МК України завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Згідно зі статтею 489 МК України при розгляді справи про порушення митних правил суд зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст.1 Закону Україну «Про гуманітарну допомогу» від 22.10.1999 №1192-XIV гуманітарна допомога цільова адресна безоплатна допомога в грошовій або натуральній формі, у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань, або допомога у вигляді виконання робіт, надання послуг, що надається іноземними та вітчизняними донорами із гуманних мотивів отримувачам гуманітарної допомоги в Україні або за кордоном, які потребують її у зв`язку з соціальною незахищеністю, матеріальною незабезпеченістю, важким фінансовим становищем, або тяжкою хворобою конкретних фізичних осіб, а також для підготовки до збройного захисту держави та її захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту. Гуманітарна допомога є різновидом благодійництва і має спрямовуватися відповідно до обставин, об`єктивних потреб, згоди її отримувачів та за умови дотримання вимогстатті 3 Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації». Безоплатна допомога (пересилка, виконання робіт, надання послуг) надання гуманітарної допомоги без будь-якої грошової, матеріальної або інших видів компенсації донорам.

Пунктом 1постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 №174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану»передбачено, що на період дії воєнного стану пропуск через митний кордон України гуманітарної допомоги здійснюється за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар, за формою визначеною вказаною постановою Кабінету Міністрів України, без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності та підлягають взяттю в установленому порядку на облік в Збройних Силах, правоохоронних органах, інших військових формуваннях, утворених відповідно до закону, або в інших суб`єктах, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону.

Відповідно до ч. 1ст. 257 Митного кодексу Українидекларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Частинами 6 та 8статті 264 Митного кодексу Українивизначено, що митна декларація приймається для митного оформлення, якщо вона подана за явленою формою, підписана особою, яка її подала, і перевіркою цієї декларації встановлено, що вона містить всі необхідні відомості і до неї додано всі документи, визначені цим Кодексом. Факт прийняття митної декларації засвідчується посадовою особою митного органу, яка її прийняла, шляхом проставлення на ній відбитка відповідного митного забезпечення та інших відміток (номера декларації, дати та часу її прийняття тощо). З моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

У відповідності до п. 6постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил»підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.

Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.

Незаконно одержаними слід визнавати документи, які особа отримала за відсутності законних підстав або з порушенням установленого порядку.

Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Судом встановлено, що автомобіль марки SSANG-YONG ACTYON , VIN: НОМЕР_2 , ввезено на територію України на підставі Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 23.06.2023, заповнено та підписано ОСОБА_1 .

Відповідно Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою у графі 6 «Отримувач» зазначено БО «БФ «ХАРКІВ З ТОБОЮ» код ЄДРПОУ 39488268, у графі 7 «Фактичне місце призначення розвантаження вантажу» вказано м. Львів, БО «БФ «ХАРКІВ З ТОБОЮ», у графі 9 «Вид допомоги» вказано «транспортний засіб SSANGYONG ACTYON SPORTS, 2006 рік, 1795 кг.

Згідно листа «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» №14/11-01 від 21.06.2023 у зв`язку із запровадженням правового режиму воєнного стану в Україні для задоволення потреб Збройних Сил України Фонд просить сприяти ввезенню на митну територію України уповноваженій особі від Благодійної Організації «Благодійний фонд Харків з Тобою» - ОСОБА_3 для доставки транспортного засобу як гуманітарну допомогу для задоволення потреб Збройних Сил України через пункт пропуску «Шегині». Транспортний засіб: марка SSANGYONG, модель - ACTYON SPORTS колір GREY, VIN: НОМЕР_3 .

Втім, згідно листа Благодійної організації «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» вказано, що у відповідь на лист № 7.14-4/20-01/14/3239 від 07.05.2024 повідомляють, що: 1) БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» НЕ Є одержувачем транспортних засобів, ввезених на митну територію України в якості гуманітарної допомоги, перелік яких наведено у додатку до листа; 2) БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» НЕ НЕДАВАЛА звернення керівнику Львівської обласної ВЦА голові Львівської ОДА ОСОБА_4 щодо сприяння ввезенню на митну територію України транспортних засобів НІБИТО уповноваженими особами від БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» для доставки цих транспортних засобів. Додатково повідомляють, що БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» не співпрацює з особами, які вказані перевізниками транспортних засобів.

За вказаних обставин, факт порушення митних правил ОСОБА_1 підтверджується доказами, що містяться в матеріалах справи про адміністративне правопорушення: висновком заступника начальника Управління начальника ВПС ПМП УБК та ПМП Харківської митниці Гриценко С., зі змісту якого вбачається, що ОСОБА_1 переміщував товари через митний кордон України з поданням митному органу, як підстави для переміщення товарів документи, що містять неправдиві відомості, щодо одержувача товарів, а саме декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 04.07.2023; протоколом про порушення митних правил №0027/80700/24 від 16.05.2024; листом БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» №1203/3Г від 14.12.2023; листом СУ ГУНП в Харківській області № 33006/119-24/03/2023 від 25.12.2023 щодо надання інформації про товари, які були незаконно ввезені на митну територію України від імені БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ»» та про осіб, які безпосередньо здійснювали їх ввезення; декларацією про перелік товарів ,що визнаються гуманітарною допомогою від 23.06.2023; зверненням БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» №14/11-01 від 21.06.2023, зі змісту якого вбачається, що БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» просить керівника Львівської обласної ВЦА, голову Львівської ОДА, Начальника Львівської митниці сприяти ввезенню на митну територію України уповноваженій особі від БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» - ОСОБА_1 для доставки транспортного засобу, як гуманітарну допомогу для задоволення потреб ЗСУ через пункт пропуску «Шегіни»; листом в.о. першого заступника начальника Харківської митниці Р. Мороза, зі змісту якого вбачається, що ОСОБА_1 необхідно було прибути до оперативного відділу управління боротьби з контрабандою та порушення митних правил Харківської митниці для надання пояснень та можливої участі у складанні протоколу про порушення митних правил; висновком експерта № 1460 за результатами проведення транспортно-товарознавчої експертизи за матеріалами кримінального провадження №12023220000001178 від 23.04.2024; відповіддю БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ ЗТОБОЮ»№ 0502/3Г/24-в від 08.05.2024, зі змісту якої вбачається, що, БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» НЕ Є одержувачем транспортних засобів, ввезених на митну територію України в якості гуманітарної допомоги, а також те, що БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» НЕ НАДАВАЛА звернення керівнику Львівської ВЦА- голові Львівської ОДА, щодо сприяння ввезенню на митну територію України транспортних засобів нібито уповноваженими особами від БО «Благодійний фонд «ХАРКІВ З ТОБОЮ» для доставки цих транспортних засобів; протоколом опитування в справах про порушення митних правил.

Європейський суд з прав людини у своїх рішеннях, зокрема, по справам «Кобець проти України» від 14.02.2008, «Берктай проти Туреччини» від 08.02.2001, «Леванте проти Латвії» від 07.11.2002 неодноразово вказує, що оцінюючи докази, суд застосовує принцип доведення «за відсутності розумних підстав для сумніву», що може бути результатом цілої низки ознак або достатньо вагомих, чітких і узгоджених між собою неспростовних презумпцій.

У рішенні ЄСПЛ від 21 липня 2011 року по справі «Коробов проти України» Європейський суд з прав людини вказав, що при оцінці доказів Суд, як правило, застосовує критерії доведення «поза розумним сумнівом». Проте, така доведеність може випливати зі співіснування достатньо переконливих, чітких і узгоджених між собою висновків чи схожих неспростовних презумпцій факту.

Поряд з цим, як неодноразово вказував Європейський суд з прав людини, право на вмотивованість судового рішення досягає більш загального принципу, втіленого у Конвенції, який захищає особу від сваволі; рішення національного суду повинно містити мотиви, які достатні для того, щоб відповісти на істотні аспекти доводів сторони (рішення у справі «Руїз Торіха поти Іспанії», параграфи 29-30) Це право не вимагає детальної відповіді на кожен аргумент, використаний стороною (параграф 32 рішення у справі «Гірвісаарі проти Фінляндії»).

Проаналізувавши та оцінивши досліджені в судовому засіданні докази, суд вважає, що всі вищезазначені докази є належними, допустимими та достовірними. Ці докази є достатніми, оскільки, як окремо, так і в сукупності, у повній мірі доводять винуватість ОСОБА_1 у скоєнні митного правопорушення, передбаченого ч.1ст.483 МК України, а саме в тому, що останній вчинив дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товару.

Таким чином, вина правопорушника в порушенні митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 МК України доведена.

При накладенні стягнення суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, ступінь його вини.

Обставини, що пом`якшують або обтяжують адміністративну відповідальність за адміністративне правопорушення, не встановлені.

Призначаючи покарання ОСОБА_1 суд керується насамперед вимогамист. 23 КУпАП, згідно якої адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень, як самим правопорушником, так і іншими особами.

Юридична відповідальність особи має індивідуальний характер (ч.2ст. 61 Конституції України).

Згідност. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

З матеріалів справи вбачається, що предмет порушення митних правил не вилучався, його місцезнаходження не встановлено, та його вартість згідно Висновку експерта Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» від 23.04.2024 № 1460 за результатами проведення транспортно - товарознавчої експертизи становить 87623,67 гр. (а.с. 27).

Відповідно дост. 29 КУпАПконфіскація предмета, який став знаряддям вчинення або безпосереднім об`єктом адміністративного правопорушення, полягає в примусовій безоплатній передачі цього предмета у власність держави за рішенням суду. Конфісковано може бути лише предмет, який є у приватній власності порушника, якщо інше не передбачено законами України.

Таким чином, оскільки товар не вилучався, суд позбавлений можливості застосувати відносно ОСОБА_1 адміністративне стягнення, передбачене санкцією ч. 1ст. 483 МК України, в частині конфіскації предмету порушення митних правил.

Враховуючи вищевказане, фактичне завдання матеріальних збитків державі, шляхом ввезення транспортного засобу на територію України без його розмитнення, даних про особу правопорушника, який вперше притягається до адміністративної відповідальності, вважаю необхідним ОСОБА_1 визнати винним у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 483 Митного кодексу Українита накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 50 % вартості товару, що складає 43811 (сорок три тисячі вісімсот одинадцять) гривень 84 коп. без конфіскації предмету порушення митних правил.

В порядку ст. 40-1 КпАП України з правопорушника ОСОБА_1 на користь держави підлягає стягненню сума судового збору в розмірі 605,60 гр.

Керуючись ст.ст.33-35,40-1,283,284 КУпАП,483, 527-529 МК України-

П О С Т А Н О В И В:

Накласти на ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , стягнення за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 483 МК України, у вигляді штрафу на користь державив розмірі 50 відсотків вартості товарів, що складає43811 (сорок три тисячі вісімсот одинадцять) гривень 84 коп. без конфіскації предмета порушення митних правил. (Отримувач коштів: ГУК Харків.обл./МТГ Харків; код ЄДРПОУ: 37874947; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); МФО: 899998; рахунок отримувача: UA 118999980313080106005020649)

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , судовий збір на користь держави в розмірі 605 гр. 60 коп. (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача: UA 908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету: 22030106, у призначенні платежу платником повинно бути вказано: слова "судовий збір", Київський районний суд м. Харкова код ЄДРПОУ суду: 02893746, ПІБ, ідентифікаційний номер платника судового збору та номер справи.)

Відповідно до ч. 1 ст. 307 Кодексу України про адміністративні правопорушення штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

Роз`яснити ОСОБА_1 , що у разі несплати штрафу у строк, установлений частиною першою статті 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.

Відповідно до ст. 308 Кодексу України про адміністративні правопорушення у разі несплати ОСОБА_1 штрафу у розмірі 43811, 80 гр., протягом 15 днів з дня вручення йому постанови, з ОСОБА_1 підлягає стягненню на користь держави подвійний розмір штрафу в сумі 87623,60 грн.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного суду протягом 10 днів з дня її винесення.

Постанова набирає чинність після закінчення 10-ти денного строку на її оскарження, та може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців.

Суддя С.Л. Шаренко

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення12.12.2024
Оприлюднено19.12.2024
Номер документу123810352
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —953/5247/24

Постанова від 12.12.2024

Адмінправопорушення

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

Постанова від 12.11.2024

Адмінправопорушення

Київський районний суд м.Харкова

Єфіменко Н. В.

Постанова від 18.07.2024

Адмінправопорушення

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні