Ухвала
від 16.12.2024 по справі 420/38415/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/38415/24

УХВАЛА

16 грудня 2024 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Танцюра К.О., розглянувши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «АФБ КОНСТРАКТ» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АФБ КОНСТРАКТ» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: - рішення № 11234014/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 31.01.2024 року; - рішення № 11234012/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 30.04.2024 року; - рішення № 11234007/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 31.05.2024 року; - рішення № 11234013/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 31.03.2024 року; - рішення № 11387384/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 12 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387382/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 13 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387371/39237492від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 14 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387376/39237492від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 15 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387378/39237492від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 16 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387374/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 20 від 28.06.2024 року. - рішення № 11387380/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 27 червня 2024 року; - рішення № 11387385/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 27 червня 2024 року - рішення № 11387383/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387381/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387369/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387379/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387370/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387368/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387373/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387372/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387375/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 21 від 28 червня 2024 року. - рішення № 11387377/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 22 від 28 червня 2024 року; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «АФБ КОНСТРАКТ» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного подання, а саме: -податкову накладну № 2 від 31.01.2024 р. на суму 36 084,00 гривень, у т.ч. ПДВ 6 014,00 гривень; - податкову накладну № 3 від 31.03.2024 р. на 102 131,74 гривень, у т.ч. ПДВ 17 021,96 гривень. - податкову накладну № 5 від 30.04.2024 р. на 1 317 795,92 гривень, у т.ч. ПДВ 219 632,65 гривень; - податкову накладну № 1 від 31.05.2024 р. на 370 951,20 гривень, у т.ч. ПДВ 61 825,20 гривень; - податкову накладну № 1 від 27.06.2024 р. на суму 65 343,46 гривень, у т.ч. ПДВ 10 890,58 гривень; - податкову накладну № 3 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 4 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 5 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 6 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 7 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 8 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 9 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 10 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 11 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 12 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 13 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 14 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 15 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 16 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 20 від 28.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 21 від 28.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 22 від 28.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень.

Відповідно до п.п.3, 5, 6 ч.1 ст.171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; чи позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); чи немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Згідно ч. 1, 2 ст. 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Згідно ч. 4 ст. 122 КАС України якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов`язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб`єкта владних повноважень. Якщо рішення за результатами розгляду скарги позивача на рішення, дії або бездіяльність суб`єкта владних повноважень не було прийнято та (або) вручено суб`єктом владних повноважень позивачу у строки, встановлені законом, то для звернення до адміністративного суду встановлюється шестимісячний строк, який обчислюється з дня звернення позивача до суб`єкта владних повноважень із відповідною скаргою на рішення, дії або бездіяльність суб`єкта владних повноважень.

Згідно висновків судової палати з розгляду справ щодо податків, зборів та інших обов`язкових платежів Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду у постанові від 11 жовтня 2019 року у справі № 640/20468/18 (адміністративне провадження № К/9901/16396/19) спеціальні строки для звернення до суду з позовом про скасування рішень контролюючих органів, що не пов`язані з нарахуванням грошових зобов`язань, зокрема рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН та зобов`язання її зареєструвати, після проведення процедури адміністративного оскарження та отримання рішення про залишення скарги без задоволення, нормами ПК України не визначені, тому інші рішення контролюючих органів, які не стосуються нарахування грошових зобов`язань платника податків, за умови попереднього використання позивачем досудового порядку вирішення спору (застосування процедури адміністративного оскарження - абзац третій пункту 56.18 статті 56 ПК України), оскаржуються в судовому порядку в такі строки: а) тримісячний строк для звернення до суду встановлюється за умови, якщо рішення контролюючого органу за результатами розгляду скарги було прийнято та вручено платнику податків (скаржнику) у строки, встановлені ПК України. При цьому такий строк обчислюється з дня вручення скаржнику рішення за результатами розгляду його скарги на рішення контролюючого органу; б) шестимісячний строк для звернення до суду встановлюється за умови, якщо рішення контролюючого органу за результатами розгляду скарги не було прийнято та/або вручено платнику податків (скаржнику) у строки, встановлені ПК України. При цьому такий строк обчислюється з дня звернення скаржника до контролюючого органу із відповідною скаргою на його рішення.

З урахуванням викладеного, та того, що рішення за результатами розгляду скарг Товариства з обмеженою відповідальністю «АФБ КОНСТРАКТ» прийняті ДПС України 26.07.2024, суд приходить до висновку по порушення позивачем строків звернення до суду із цим позовом.

Заява про поновлення позивачем строків звернення до суду із цим позовом до суду не надходила.

Відповідно до ч. 3 ст.161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Частиною 2 статті 132 КАС України визначено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України Про судовий збір від 08.07.2011р. №3674-VI.

Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України Про судовий збір, судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Згідно з п.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року N3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який поданий суб`єктом владних повноважень, юридичною особою встановлена ставка судового збору у розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а немайнового характеру -1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно ч.3 ст.6 Закону України «Про судовий збір» у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2024 рік" з 1 січня 2024 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 3028,00 грн.

Поряд з цим, Відповідно до підпункту "б" підпункту 1, пункту 17 параграфу 1 розділу 4 Закону України № 2147-VIII від 03.10.2017р., статтю 4 Закону України Про судовий збір доповнено частиною третьою наступного змісту: При поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.

За таких обставин, позивачем, за подання адміністративного позову, що містить вимоги немайнового характеру має бути сплачено судовий збір у розмірі 53 292,80 грн.

Однак, всупереч вимогам ст. 161 КАС України позивач не надав до суду документ про сплату судового збору у розмірі 53 292,80 грн.

Відповідно до ст. 123 КАС України у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку.

Згідно з ч.1 ст.169 КАС суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Враховуючи викладене, суд вважає, що адміністративний позов підлягає залишенню без руху для надання позивачу строку для усунення недоліків.

Керуючись ст.ст. 160, 161, 169 КАС України суддя, -

У Х В А Л И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «АФБ КОНСТРАКТ» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, залишити без руху.

Повідомити позивача про необхідність у 10-денний строк з дня отримання копії ухвали усунути недоліки та роз`яснити, що в іншому випадку позов буде визнаний неподаним та повернутий позивачу.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя К.О. Танцюра

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.12.2024
Оприлюднено19.12.2024
Номер документу123828466
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/38415/24

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 26.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 16.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні