Ухвала
від 26.12.2024 по справі 420/38415/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/38415/24

У Х В А Л А

26 грудня 2024 рокум. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Танцюра К.О., розглянувши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю АФБ КОНСТРАКТ до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю АФБ КОНСТРАКТ до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: - рішення № 11234014/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 31.01.2024 року; - рішення № 11234012/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 30.04.2024 року; - рішення № 11234007/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 31.05.2024 року; - рішення № 11234013/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 31.03.2024 року; - рішення № 11387384/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 12 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387382/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 13 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387371/39237492від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 14 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387376/39237492від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 15 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387378/39237492від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 16 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387374/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 20 від 28.06.2024 року. - рішення № 11387380/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 27 червня 2024 року; - рішення № 11387385/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 27 червня 2024 року - рішення № 11387383/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387381/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387369/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387379/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387370/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387368/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387373/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387372/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387375/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 21 від 28 червня 2024 року. - рішення № 11387377/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 22 від 28 червня 2024 року; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю АФБ КОНСТРАКТ в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного подання, а саме: -податкову накладну № 2 від 31.01.2024 р. на суму 36 084,00 гривень, у т.ч. ПДВ 6 014,00 гривень; - податкову накладну № 3 від 31.03.2024 р. на 102 131,74 гривень, у т.ч. ПДВ 17 021,96 гривень. - податкову накладну № 5 від 30.04.2024 р. на 1 317 795,92 гривень, у т.ч. ПДВ 219 632,65 гривень; - податкову накладну № 1 від 31.05.2024 р. на 370 951,20 гривень, у т.ч. ПДВ 61 825,20 гривень; - податкову накладну № 1 від 27.06.2024 р. на суму 65 343,46 гривень, у т.ч. ПДВ 10 890,58 гривень; - податкову накладну № 3 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 4 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 5 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 6 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 7 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 8 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 9 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 10 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 11 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 12 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 13 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 14 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 15 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 16 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 20 від 28.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 21 від 28.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 22 від 28.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривен.

Ухвалою суду від 16.12.2024 залишено без руху позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «АФБ КОНСТРАКТ» та надано 10-денний строк для усунення недоліків по справі.

23.12.2024 до суду від Товариства з обмеженою відповідальністю «АФБ КОНСТРАКТ» надійшла заява про поновлення процесуального строку, згідно якої позивач вказав, що позовну заяву ТОВ "АФБ КОНСТРАКТ" подало через електронну систему "Електронний суд" 03 жовтня 2024 року о 01: 59 годині, про що свідчить квитанція, роздрукована з ЄСТІС "Електронний суд". Вказана квитанція містить посилання на дату та час направлення позовної заяви до Одеського окружного адміністративного суду. В графі "Стан" зазначено: "Прийнятий, очікує на реєстрацію". Однак, до 11 грудня 2024 року позовна заява ТОВ "АФБ КОНСТРАКТ" не була зареєстрвана судом, з невідомих для позивача підстав і тільки звернення з електронним запитом до Одеського окружного адміністративного суду сприяло реєстрації позовної зави, але уже датою 11 грудня 2024 року. Однак, згідно ч. 9 ст. 120 Кодексу адміністративного судочинства України строк не вважається пропущеним, якщо до його закінчення позовна заява, скарга, інші документи чи матеріали або грошові кошти здано на пошту чи передані іншими відповідними засобами зв`язку. Оскільки позовна заява ТОВ "АФБ КОНСТРАКТ" була направлена до закінчення процесуальног строку засобами телекомунікаційного зв`язку через електронну систему "Електронний суд", що підтверджується доданою до цієї заяви квитанцією, позивач вважає процесуальний строк звернення до Одеського окружного суду не порушеним у розумінні ч. 4 ст. 122 КАС України. За таких обставин, позивач просить суд поновити ТОВ "АФБ КОНСТРАКТ" строк звернення до суду із цим позовом.

Разом із заявою від 23.12.2024 позивачем надано до суду докази сплати судового збору.

Відповідно до ч.1,2 ст.122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Згідно ч. 1, 2 ст. 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Згідно ч. 4 ст. 122 КАС України якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, або законом визначена обов`язковість досудового порядку вирішення спору, то для звернення до адміністративного суду встановлюється тримісячний строк, який обчислюється з дня вручення позивачу рішення за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб`єкта владних повноважень. Якщо рішення за результатами розгляду скарги позивача на рішення, дії або бездіяльність суб`єкта владних повноважень не було прийнято та (або) вручено суб`єктом владних повноважень позивачу у строки, встановлені законом, то для звернення до адміністративного суду встановлюється шестимісячний строк, який обчислюється з дня звернення позивача до суб`єкта владних повноважень із відповідною скаргою на рішення, дії або бездіяльність суб`єкта владних повноважень.

Згідно висновків судової палати з розгляду справ щодо податків, зборів та інших обов`язкових платежів Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду у постанові від 11 жовтня 2019 року у справі № 640/20468/18 (адміністративне провадження № К/9901/16396/19) спеціальні строки для звернення до суду з позовом про скасування рішень контролюючих органів, що не пов`язані з нарахуванням грошових зобов`язань, зокрема рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН та зобов`язання її зареєструвати, після проведення процедури адміністративного оскарження та отримання рішення про залишення скарги без задоволення, нормами ПК України не визначені, тому інші рішення контролюючих органів, які не стосуються нарахування грошових зобов`язань платника податків, за умови попереднього використання позивачем досудового порядку вирішення спору (застосування процедури адміністративного оскарження - абзац третій пункту 56.18 статті 56 ПК України), оскаржуються в судовому порядку в такі строки: а) тримісячний строк для звернення до суду встановлюється за умови, якщо рішення контролюючого органу за результатами розгляду скарги було прийнято та вручено платнику податків (скаржнику) у строки, встановлені ПК України. При цьому такий строк обчислюється з дня вручення скаржнику рішення за результатами розгляду його скарги на рішення контролюючого органу; б) шестимісячний строк для звернення до суду встановлюється за умови, якщо рішення контролюючого органу за результатами розгляду скарги не було прийнято та/або вручено платнику податків (скаржнику) у строки, встановлені ПК України. При цьому такий строк обчислюється з дня звернення скаржника до контролюючого органу із відповідною скаргою на його рішення.

Суд зазначає, що згідно з частиною 1 статті 121 Кодексу адміністративного судочинства України суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення.

Разом з тим, поняття поважних причин пропуску процесуальних строків є оціночним.

Поважними причинами визнаються лише такі обставини, які є об`єктивно непереборними, не залежать від волевиявлення особи, що звернулась з адміністративним позовом, пов`язані з дійсно істотними перешкодами чи труднощами для своєчасного вчинення процесуальних дій та підтверджені належними доказами.

Частина перша статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року (надалі - Конвенція) передбачає, що кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов`язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення.

У своїй практиці Європейський суд з прав людини звертав увагу, що стаття 6 Конвенції містить гарантії справедливого судочинства, одним з аспектів яких є доступ до суду. Рівень доступу, наданий національним законодавством, має бути достатнім для забезпечення права особи на суд з огляду на принцип верховенства права в демократичному суспільстві. Для того, щоб доступ був ефективним, особа повинна мати чітку практичну можливість оскаржити дії, які становлять втручання у її права (рішення від 4 грудня 1995 року у справі Беллет проти Франції (Bellet v. France), Series A № 333-B, crop.42, пункт 36).

ЄСПЛ висловив позицію стосовно того, що, розглядаючи підстави для поновлення пропущеного строку, національні суди мають враховувати, що питання стосовно того, чи було дотримано справедливий баланс між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав окремої особи, виникає лише тоді, коли встановлено, що оскаржуване втручання відповідало вимозі законності і не було свавільним (справи Скордіно проти Італії, Ятрідіс проти Греції).

Одним із елементів права на справедливий суд є право на виправлення помилки, включаючи право на скасування неправосудного рішення та прийняття правового рішення по справі.

Таким чином, враховуючи вищевказані доводи позивача, що підтвердженні належними доказами, суд вважає за доцільне заяву позивача про поновлення строку звернення до суду задовольнити та поновити позивачу строк звернення до суду з даним адміністративним позовом.

Підстави для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви відповідно до ст. 169 КАС України, а також підстави для відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлені ст. 170 КАС України, - відсутні.

Частиною 1 статті 12 КАС визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Згідно ч.5 ст.262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Відповідно до ч.7 ст.262 КАС України клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву, а позивач - разом з позовом або не пізніше п`яти днів з дня отримання відзиву.

Відповідно до ч. 2, 6 ст. 12 КАС України та оцінюючи справу за критеріями, переліченими у ч. 3 ст. 257 КАС України, які суд враховує при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження, суд дійшов висновку, що дана справа може бути розглянута за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 12, 160, 161, 171, 248, 257-261 КАС України, суддя,-

У Х В А Л И В:

Поновити Товариству з обмеженою відповідальністю АФБ КОНСТРАКТ строк звернення до суду із позовними вимогами до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії.

Відкрити провадження у адміністративній справі за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю АФБ КОНСТРАКТ до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: - рішення № 11234014/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 31.01.2024 року; - рішення № 11234012/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 30.04.2024 року; - рішення № 11234007/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 31.05.2024 року; - рішення № 11234013/39237492 від 13 червня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 31.03.2024 року; - рішення № 11387384/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 12 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387382/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 13 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387371/39237492від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 14 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387376/39237492від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 15 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387378/39237492від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 16 від 27.06.2024 року; - рішення № 11387374/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 20 від 28.06.2024 року. - рішення № 11387380/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 27 червня 2024 року; - рішення № 11387385/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 27 червня 2024 року - рішення № 11387383/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387381/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 5 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387369/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387379/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387370/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387368/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 9 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387373/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387372/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 27 червня 2024 року. - рішення № 11387375/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 21 від 28 червня 2024 року. - рішення № 11387377/39237492 від 09 липня 2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 22 від 28 червня 2024 року; зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю АФБ КОНСТРАКТ в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного подання, а саме: -податкову накладну № 2 від 31.01.2024 р. на суму 36 084,00 гривень, у т.ч. ПДВ 6 014,00 гривень; - податкову накладну № 3 від 31.03.2024 р. на 102 131,74 гривень, у т.ч. ПДВ 17 021,96 гривень. - податкову накладну № 5 від 30.04.2024 р. на 1 317 795,92 гривень, у т.ч. ПДВ 219 632,65 гривень; - податкову накладну № 1 від 31.05.2024 р. на 370 951,20 гривень, у т.ч. ПДВ 61 825,20 гривень; - податкову накладну № 1 від 27.06.2024 р. на суму 65 343,46 гривень, у т.ч. ПДВ 10 890,58 гривень; - податкову накладну № 3 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 4 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 5 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 6 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 7 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 8 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 9 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 10 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 11 від 27.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 12 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 13 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 14 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 15 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 16 від 27.06.2024 р. на суму 300 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 50 000,00 гривень; - податкову накладну № 20 від 28.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 21 від 28.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривень; - податкову накладну № 22 від 28.06.2024 р. на суму 100 000,00 гривень, у т.ч. ПДВ 16 666,67 гривен

Розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Справа буде розглянута судом на підставі ст.262 КАС України у межах строків, визначених ст.258 КАС України та з урахуванням встановлених сторонам строків для подання заяв по суті.

Встановити відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання копії ухвали про відкриття провадження у справі. Відзив подається до суду разом із документами, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.

Встановити позивачу п`ятиденний строк з дня отримання відзиву для подання відповіді на відзив, копія якої одночасно з поданням до суду повинна бути надіслана іншим учасникам справи.

Встановити відповідачу п`ятиденний строк з дня отримання відповіді на відзив для подання заперечення, копія якого одночасно з поданням до суду повинна бути надіслана іншим учасникам справи.

Копію ухвали направити учасникам справи, разом з інформацією про їхні процесуальні права та обов`язки.

Учасники справи можуть отримати інформацію щодо даної справи в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України - http://adm.od.court.gov.ua/sud1570/.

Справа розглядатиметься одноособово суддею Танцюрою К.О.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя К.О. Танцюра

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.12.2024
Оприлюднено30.12.2024
Номер документу124120993
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/38415/24

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 26.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

Ухвала від 16.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Танцюра К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні