Ухвала
від 03.12.2024 по справі 490/4421/24
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Центральний районний суд м. Миколаєва

54607, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua

490/4421/24

н\п 1-кс/490/4587/2024

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03грудня 2024року слідчийсуддя Центральногорайонного судум.Миколаєва ОСОБА_1 ,за участюсекретаря ОСОБА_2 ,прокурора ОСОБА_3 ,підозрюваного ОСОБА_4 ,захисника ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора старшого слідчого СВ ВП №1 МРУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_6 про продовження строку дії покладених обов`язків щодо

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Миколаєва, громадянина України, з вищою освітою, раніше не судимого, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,

який підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

В провадженні СУ ГУНП в Миколаївській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42024152020000020 від 17.04.2024 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 27, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 367, ч. 5 ст. 191 КК України.

04.10.2024 року ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2ст.367 КК України.

Згідно вказаногоповідомлення встановлено, що відповідно до наказу т.в.о. директора Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі за текстом - Департамент) № 16-о від 31.03.2021 року, ОСОБА_4 призначено на посаду заступника директора департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації начальника управління капітального будівництва (далі за текстом Управління), як переможця конкурсу. При цьому, ОСОБА_4 присвоєно 6 ранг державного службовця в межах посад категорії «Б».

Управління є структурним підрозділом Департаменту. Відповідно до Положення про управління капітального будівництва департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації, до складу якого входять структурні підрозділи, а саме відділ технічного нагляду, проектно-договірний відділ та відділ супроводження проектів розвитку. Основними завданнями Управління є:

- виконання завдань з проектування, нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення об`єктів житлового, соціального призначення, об`єктів освіти, охорони здоров`я, культури, соціального захисту, зв`язку, транспорту, торгівлі, громадського харчування, комунального господарства, культурно-побутового й іншого призначення та ефективного використання капітальних вкладень, що сприяння впровадженню у будівництво прогресивних проєктних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів;

- виконання завдань, пов`язаних з реалізацією повноважень щодо здійснення закупівель та ефективне використання державних коштів, що спрямовуються на цю мету.

Крім того, Управління відповідно до покладених на нього завдань:

- організовує виконання Конституції і Законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства розвитку громад і територій України, інших центральних органів виконавчої влади у галузі будівництва при виконанні функцій замовника та здійснює контроль за їх реалізацією;

- розміщує замовлення на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення (складає протоколи намірів, проводить процедуру закупівель), укладає договори з будівельними та проєктними організаціями;

- розміщує замовлення на проєктно-вишукувальні роботи, укладає з проєктно-розвідувальними організаціями договори на розроблення проєктно-кошторисної документації та здійснення ними авторського нагляду за будівництвом;

- забезпечує збір вихідних даних (технічні умови, містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, завдання на проєктування тощо) та інших документів, необхідних для виконання проєктної - вишукувальних робіт, а також передачі відповідних матеріалів в установлені строки проєктним організаціям;

- проводить перевірку та аналіз проєктно-кошторисної документації на відповідність чинному законодавству у сфері будівельної діяльності;

- приймає та перевіряє комплектність одержаної від проектних організацій проектно-кошторисної та іншої документації, забезпечує в установленому порядку проведення державної експертизи цієї документації, її погодження і затвердження та передає цю документацію будівельним організаціям для виконання робіт; робіт;

- укладає після проведення процедур закупівель договори на виконання підготовчих та будівельних робіт;

- здійснює розрахунки з постачальниками за устаткування та матеріали, проводить передуючу монтажу ревізію устаткування, що знаходиться на складах понад нормативний строк зберігання;

- передає будівельній організації будівельний майданчик, устаткування, що підлягає монтажу, апаратуру і матеріали, забезпечення якими покладено на замовника;

- здійснює (в тому числі шляхом залучення в установленому порядку на договірних підставах інших підприємств, установ, організацій) технічний нагляд за будівництвом, контроль за відповідністю обсягів, якості виконання робіт проєктам, технічним умовам, нормативам і стандартам;

- пред?являє приймальній комісії завершені будівництвом і підготовлені до експлуатації об?єкти, забезпечує комісію необхідними для роботи документами, бере участь у її роботі;

- передає завершені будівництвом і введені в дію об?єкти підприємствам та організаціям, на які покладено їх експлуатацію;

- здійснює розрахунки з підрядними та іншими організаціями за виконані роботи й послуги;

- перевіряє подані до оплати документи підрядних, постачальних, проєктних, розвідувальних та інших організацій щодо виконання робіт, поставку продукції та надання послуг;

- надає на договірних засадах послуги з ведення технічного нагляду за новим будівництвом, реконструкцією, реставрацією, капітальним ремонтом та технічним переоснащенням об?єктів підприємствам і організаціям незалежно від форми власності та окремим громадянам;

Відповідно до розділу 4. Керівництво управління очолює начальник, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади директор Департаменту.

Згідно п. 4.4. начальник управління здійснює керівництво роботою управління і контролює виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням; організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень директора Департаменту, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни в управлінні.

Згідно посадової інструкції основними з обов`язків заступника директора Департаменту начальника Управління ОСОБА_4 є:

- здійснення керівництва діяльності Управління;

- організація заходів щодо контролю за відповідністю обсягів та якістю виконаних робіт проєктам, технічним умовам і стандартам;

- забезпечення виконання завдання з проектування, нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення об`єктів житлового, соціального призначення, та ефективного використання капітальних вкладень.

Таким чином, обіймаючи посаду начальника Управління та маючи 6 ранг державного службовця в межах посад категорії «Б», ОСОБА_4 виконував організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, в силу чого являвся службовою особою державного органу виконавчої влади, яка займає відповідальне становище.

В період часу з 15 грудня 2023 року по 22 липня 2024 року, більш точного часу не встановлено, ОСОБА_4 займаючи посаду начальника Управління, будучи особою, уповноваженою на розпорядження коштами у межах затвердженого головою Миколаївської обласної державної адміністрації кошторису, неналежним чином виконуючи свої службові обов`язки внаслідок несумлінного ставлення до них, маючи реальну можливість здійснювати їх належним чином, недбало ставлячись до покладених на нього обов`язків, не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків своїх дій у вигляді заподіяння матеріальної шкоди бюджету, хоча повинен був та міг це передбачити, прийняв виконання будівельних робіт, які не відповідають дійсності на загальну вартість 39 435 681,08 грн.

Так, 06.11.2023 Департаментом містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної військової адміністрації оголошено процедуру закупівлі (ідентифікатор тендеру UA-2023-11-06-012098-a) - Будівництво мостового переходу через р. Південний Буг між селом Богданівка Доманівського та селищем міського типу Костянтинівка Арбузинського районів Миколаївської області" (нове будівництво), загальною очікуваною вартістю 46 318 000,00 грн.

Протоколом розгляду тендерних пропозицій Уповноваженої особи Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації № 2 від 20.11.2023, за результатами торгів та розгляду тендерної пропозиції учасника ПМП «Міраж» було визначено переможцем відкритих торгів ПМП «Міраж», засновником якого відповідно до Статуту є ОСОБА_7 .

За результатами здійсненої процедури закупівлі, 27.11.2023 між Департаментом містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації в особі в.о. директора ОСОБА_8 та ПМП «Міраж» в особі директора ОСОБА_9 , який діяв з прямим умислом, переслідуючи корисливу мету незаконного збагачення та наживи, за рахунок отримання із використанням свого службового становища як директора на рахунки очолюваного підприємства бюджетних коштів та подальшого використання їх на свою користь, укладено договір № 168 підряду на виконання будівельних робіт, об`єктом будівництва якого є Будівництва мостового переходу через р. Південний Буг між селом Богданівка Доманівського та селищем міського типу Костянтинівка Арбузинського районів Миколаївської області (нове будівництво) на загальну суму 44 465 280,00 грн.

Відповідно до п. 4.4 розділу 4 вищевказаного договору Підрядник, ЗОКРЕМА, зобов`язаний виконувати усі роботи з додержанням державних стандартів України; виконати з використанням власних ресурсів та у встановлені строки роботи відповідно до проектної документації; передати замовнику у порядку, передбаченому договором підряду, закінчені роботи; інформувати в установленому порядку замовника про хід виконання зобов`язань за договором підряду, обставини, що перешкоджають його виконанню, а також про заходи, необхідні для їх усунення;

Згідно п.13.2 Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх.

Оскільки, як директор ПМП «Міраж» ОСОБА_9 , міг заволодіти державними коштами лише після підписання приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) провідним інженером з нагляду за будівництвом відділу технічного нагляду управління капітального будівництва департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації ОСОБА_10 та заступником директора департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації начальником управління капітального будівництва ОСОБА_4 , останній реалізуючи свій злочинний умисел, направлений на заволодіння грошовими коштами з корисливих мотивів, з метою особистого збагачення, діючи умисно і цілеспрямовано, у невстановлений в ході досудового розслідування час та перебуваючи у невстановленому в ході досудового розслідування місті, вніс до офіційних документів, а саме Актів №1 від 22.12.2023, №2 від 22.12.2023, №3 від 22.12.2023, №4 від 14.03.2024, №4-1 від 14.03.2024, №5-1 від 21.03.2024, №5-2 від 21.03.2024, №6 від 22.07.2024, №7 від 22.07.2024 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) відомості, які за своїм змістом не відповідають дійсності, та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) відомості, які за своїм змістом не відповідають дійсності, а саме відомості про загальну вартість виконаних будівельних робіт на загальну суму 39 435 681,08 грн. В подальшому директор ПМП «Міраж» ОСОБА_9 , у невстановлену дату та час, у невстановленому в ході досудового розслідування місті передав вищевказані акти та довідки ОСОБА_10 для підпису.

В свою чергу провідний інженер з нагляду за будівництвом відділу технічного нагляду управління капітального будівництва департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації ОСОБА_10 , реалізуючи умисел направлений на сприяння у досягненні злочинних намірів ОСОБА_9 , виконуючи роль пособника у наданні можливості отримати засоби заволодіння бюджетними коштами, у період часу з 22.12.2023 по 22.07.2024, достовірно знаючи, що фактично роботи не виконані, не здійснюючи належного технічного нагляду за виконанням робіт, реально не прийнявши від підрядної організації ПМП «Міраж» код ЄДРПОУ 13739876 закінчення робіт згідно до поданих актів щодо робіт на об`єкті Будівництва мостового переходу через р. Південний Буг між селом Богданівка Доманівського та селищем міського типу Костянтинівка Арбузинського районів Миколаївської області (нове будівництво), у невстановлену в ході досудового розслідування дату та час, підписав та передав ОСОБА_9 акти №1 від 22.12.2023, №2 від 22.12.2023, №3 від 22.12.2023, №4 від 14.03.2024, №4-1 від 14.03.2024, №5-1 від 21.03.2024, №5-2 від 21.03.2024, №6 від 22.07.2024, №7 від 22.07.2024 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), до яких було внесено відомості, які за своїм змістом не відповідають дійсності, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) до яких було внесено відомості, які за своїм змістом не відповідають дійсності, а саме відомості про загальну вартість виконаних будівельних робіт на загальну суму 39 435 681,08 грн.

В подальшому, ОСОБА_9 , отримавши від ОСОБА_10 акти (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3) з недостовірними відомостями про об`єм та вартість виконаних робіт з метою отримання оплати згідно договору №168 підряду на виконання будівельних робіт, укладеного 27.11.2023 між Департаментом та ПМП «Міраж», код ЄДРПОУ 13739876 надав їх до Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації.

В подальшому, отримавши вищевказані акти та довідки, заступник директора департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації начальник управління капітального будівництва ОСОБА_4 , у невстановлену дату та час, неналежно виконуючи свої посадові обов`язки через недбале ставлення до них, а саме виконуючи обов`язки не так як того потребували інтереси служби, усвідомлюючи, що в умовах воєнного стану проведення будівництва життєво важливого для громадян об`єкта за бюджетні кошти, здійснюється за принципом максимальної економії з огляду на потреби громади та держави в нинішніх умовах витрат на оборону країни та держави, не вжив належних і достатніх заходів контролю за відповідністю обсягів та якістю виконаних робіт технічним умовам і стандартам проекту з Будівництва мостового переходу через р. Південний Буг між селом Богданівка Доманівського та селищем міського типу Костянтинівка Арбузинського районів Миколаївської області (нове будівництво), підписав у невстановлену дату та час та у невстановленому місті акти №1 від 22.12.2023, №2 від 22.12.2023, №3 від 22.12.2023, №4 від 14.03.2024, №4-1 від 14.03.2024, №5-1 від 21.03.2024, №5-2 від 21.03.2024, №6 від 22.07.2024 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), в яких зазначено види та обсяг виконаних будівельних робіт, що не відповідають дійсності.

Після чого, в період часу з 15.12.2023 по 22.07.2024, на рахунок ПМП «Міраж» здійснено оплату за Договором №168 підряду на виконання будівельних робіт від 27.11.2023, з рахунку Департаменту в ГУ ДКСУ у Миколаївській області №UA388201720344221018300018979, на загальну суму 39 435 681,08 грн., за роботи, які виконані не були та якими ОСОБА_9 , діючи в умовах воєнного стану, заволодів і використав на власний розсуд.

Так, неналежне виконання ОСОБА_4 своїх службових обов`язків щодо контролю за відповідністю обсягів та якістю виконаних робіт технічним умовам і стандартам дозволила ОСОБА_9 упродовж тривалого часу не виконувати умови договору, не проводити жодних робіт та незаконного заволодіти бюджетними коштами в особливо великому розмірі.

Таким чином, ОСОБА_4 , своїми підписами в актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) підтвердив факт прийняття від підрядника ПМП «Міраж» в особі ОСОБА_9 , виконаних будівельних робіт замовником - Департаментом містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації, та безпідставно підтвердив те, що виконані роботи відповідають дійсності, що потягло за собою заподіяння матеріальних збитків на загальну суму 39 435 681,08 грн.

Таким чином, ОСОБА_4 займаючи посаду заступника директора Департаменту начальника Управління капітального будівництва, неналежним чином виконуючи свої службові обов`язки внаслідок несумлінного ставлення до них, маючи реальну можливість здійснювати їх належним чином, недбало ставлячись до покладених на нього обов`язків, не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків своїх дій у вигляді заподіяння матеріальної шкоди бюджету, хоча в силу своїх службових обов`язків повинен був та міг передбачити настання таких наслідків, а саме: не здійснив належних і достатніх заходів щодо контролю за відповідністю обсягів та якістю виконаних робіт проєктам, технічним умовам і стандартам, не перевірив подані до оплати документи ПМП «Міраж» виконання будівельних робіт, не здійснив контроль за виконанням п. 13.2 договору № 168 від 27.11.2023 Будівництва мостового переходу через р. Південний Буг між селом Богданівка Доманівського та селищем міського типу Костянтинівка Арбузинського районів Миколаївської області" (нове будівництво) та прийняв роботи, які фактично виконано не було, що призвело до завдання збитків бюджету в сумі 39 435 681,08 грн., що спричинило тяжкі наслідки, оскільки загальна сума завданих збитків на момент вчинення злочину у двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

14.10.2024 року підозрюваному ОСОБА_4 ухвалою слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва, обрано запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання строком до 04.12.2024 року.

11.11.2024 року постановою в.о. керівника Окружної прокуратури м. Миколаєва ОСОБА_11 було продовжено строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №42024152020000020 до 3 місяців, а саме до 19.12.2024 року.

Слідчий звернувся до слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва з погодженим із прокурором Окружної прокуратури м. Миколаєва ОСОБА_12 клопотанням про продовження строку дії покладених на підозрюваного ОСОБА_4 обов`язків в межах строку досудового розслідування. В обґрунтування клопотання вказав, що завершити досудове розслідування до вказаного строку не можливо, оскільки необхідно виконати процесуальні дії, проведення та завершення яких потребує додаткового часу. Необхідність продовження строку дії обов`язків обумовлена тим, що ризики, які стали підставою для обрання запобіжного заходу, продовжують існувати.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та просив задовольнити.

Підозрюваний та його захисник проти задоволення клопотання не заперечували.

Заслухавши думку учасників процесу, вивчивши матеріали клопотання та кримінального провадження, приходжу до наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 179 КПК України, особисте зобов`язання полягає у покладенні на підозрюваного, обвинуваченого зобов`язання виконувати покладені на нього слідчим суддею, судом обов`язки, передбачені статтею 194 цього Кодексу.

Згідно ч. 6 ст. 194 КПК України, обов`язки, передбачені частиною п`ятою цієї статті, можуть бути покладені на підозрюваного, обвинуваченого на строк не більше двох місяців. У разі необхідності цей строк може бути продовжений за клопотанням прокурора в порядку, передбаченому статтею 199 цього Кодексу. Після закінчення строку, в тому числі продовженого, на який на підозрюваного, обвинуваченого були покладені відповідні обов`язки, ухвала про застосування запобіжного заходу в цій частині припиняє свою дію і обов`язки скасовуються.

ОСОБА_4 підозрюється увчиненні кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.2ст.367КК України,яке відноситьсядо категоріїнетяжких злочинівта завчинення якогопередбачено покаранняу виді позбавлення волі на строк від двох до п`яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та зі штрафом від двохсот п`ятдесяти до семисот п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або без такого.

Підозра є обґрунтованою, підтверджується наступними зібраними матеріалами кримінального провадження:

- Рапортами оперуповноваженого СБУ про виявлення кримінального правопорушення від 16.04.2024;

- Відповіддю УСБУ в Миколаївській області на виконання доручення від 17.05.2024;

- Протоколом допиту підозрюваного ОСОБА_10 від 04.10.2024,

- Договіром підряду на виконання будівельних робіт № 168 від 27.11.2023;

- Додатковою угодою № 1 до договору № 168 від 27.11.2023;

- Додатковою угодою № 2 до договору № 168 від 27.11.2023;

- Планом фінансування будівництва;

- Додатковою угодою № 3 до договору № 168 від 27.11.2023;

- Платіжними інструкціями № 853, № 852, № 171, № 170, № 98, № 97, № 943, №942, № 941, № 940, № 938, № 766;

- Актами приймання виконаних будівельних робіт № 1, № 2, № 3, № 4, №4-1, №5-1, № 5-2, № 6, № 7

- Протоколом тимчасового доступу до речей та документів від 24.07.2024;

- Листом департаменту про надання додаткових матеріалів;

- Протоколом тимчасового доступу до речей та документів від 24.07.2024;

- Відповіддю УСБУ в Миколаївській області на виконання доручення від 26.08.2024;

- Відповіддю УСБУ в Миколаївській області на виконання доручення від 27.08.2024;

- Відповіддю УСБУ в Миколаївській області на виконання доручення від 31.08.2024;

- Відповіддю УСБУ в Миколаївській області на виконання доручення від 09.09.2024;

- Відповіддю УСБУ в Миколаївській області на виконання доручення від 09.09.2024;

- Відповіддю УСБУ в Миколаївській області на виконання доручення від 10.09.2024;

- Висновком експерта № СЕ-19/115-24/15302-БТ від 12.09.2024;

- Протоколом огляду місця події від 30.08.2024

- Протоколами обшуків від 16.09.2024;

- іншими матеріалами кримінального провадження.

З матеріалів кримінального провадження та пояснень прокурора в судовому засіданні вбачається, що до направлення кримінального провадження до суду з обвинувальним актом та реєстром матеріалів досудового розслідування в порядку ст. 291 КПК України необхідно виконати процесуальні дії, проведення та завершення яких потребує додаткового часу.

При обранні ОСОБА_4 запобіжного заходу були встановлені ризики, передбачені п. 1, 3, 5 ч. 1 ст. 177 КПК України. На даний час вказані ризики не зникли та не зменшилися, за такого, вважаю необхідним клопотання прокурора задовольнити та продовжити до 19 грудня 2024 року строк дії обов`язків, визначених ухвалою слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва від 04.10.2024 року про обрання ОСОБА_4 запобіжного заходу.

Керуючись ст.ст. 179, 193, 194, 196, 309 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , продовжити строк дії визначених ухвалою слідчого судді про обрання запобіжного заходу від 14.10.2024 року обов`язків до 19 грудня 2024 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Повний текст ухвали оголошено 06 грудня 2024 року о 12 год. 00 хв.

СЛІДЧИЙ СУДДЯ ОСОБА_13

СудЦентральний районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення03.12.2024
Оприлюднено23.12.2024
Номер документу123895170
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання

Судовий реєстр по справі —490/4421/24

Ухвала від 08.01.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 08.01.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 08.01.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 08.01.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 08.01.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 08.01.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 08.01.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 08.01.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 07.01.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 07.01.2025

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні