Постанова
від 18.12.2024 по справі 320/12539/23
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/12539/23 Головуючий у 1-й інстанції: Лисенко В.І.

Суддя-доповідач: Черпак Ю.К.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 грудня 2024 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідача Черпака Ю.К.,

суддів Кобаля М.І., Штульман І.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційні скарги Головного управління ДПС у Луганській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 07 червня 2024 року, ухвалене в порядку спрощеного (письмового) позовного провадження без повідомлення та виклику сторін, у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Луганській області, третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Головне управління ДПС у Івано-Франківській області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

У квітні 2023 року ОСОБА_1 (далі - позивач/ ОСОБА_1 ) звернулась до Київського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Луганській області (далі - апелянт/відповідач/ГУ ДПС у Луганській області), третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Головне управління ДПС у Івано-Франківській області (далі - третя особа/ГУ ДПС у Івано-Франківській області) про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії, в якому просила:

- визнати протиправними дії ГУ ДПС у Луганській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, по обліку за ОСОБА_1 заборгованості з єдиного соціального внеску в розмірі 35 675, 49 грн;

- зобов`язати ГУ ДПС у Луганській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, вилучити з обліку за ОСОБА_1 нарахування в сумі 35 675, 49 грн (код бюджетної класифікації 71040000).

Позовні вимоги ОСОБА_1 обґрунтовані тим, що визначення контролюючим органом зобов`язань зі сплати єдиного внеску та формування вимоги про сплату боргу (недоїмки) здійснено за відсутності правових підстав, оскільки у період, за який відповідачем визначено борг зі сплати єдиного внеску, позивач не здійснював діяльності як фізична особа-підприємець і не отримував доходу від такої діяльності, натомість працювала як найманий працівник, а його роботодавець сплачував за нього єдиний соціальний внесок.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 07 червня 2024 року позов задоволено.

Визнано протиправними дії ГУ ДПС у Луганській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, по обліку за ОСОБА_1 заборгованості з єдиного соціального внеску в розмірі 35 675, 49 грн.

Зобов`язано ГУ ДПС у Луганській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, внести зміни до інтегрованої картки платника податків ОСОБА_1 виключивши суму недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (код бюджетної класифікації 71040000) у розмірі 35 675 (тридцять п`ять тисяч шістсот сімдесят п`ять) грн 49 коп.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ЛПС у Луганській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, на користь ОСОБА_1 судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 1 073, 60 грн (одна тисяча сімдесят три гривні шістдесят копійок).

В апеляційній скарзі ГУ ДПС у Луганській області просить скасувати судове рішення та ухвалити нове, яким у задоволенні позовних вимог відмовити. Скарга обґрунтована посиланням на порушення судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права. Апелянт зазначив, що позивачка у спірний період зареєстрована як фізична особа-підприємець, а тому зобов`язана сплачувати усі належні платежі, пов`язані із здійсненням підприємницької діяльності, натомість нею не було нараховано та сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. Вважає, що фактичне нездійснення підприємницької діяльності, відсутність доходу та неподання до органу доходів і зборів звітності не позбавляє особу статусу фізичної особи-підприємця, а з 01 січня 2017 року фізичні особи-підприємці зобов`язані сплачувати єдиний соціальний внесок незалежно від отриманого доходу (прибутку) у звітному кварталі, або окремому місяці звітного кварталу.

Відзив на апеляційну скаргу до суду апеляційної інстанції не надходив.

Апеляційний розгляд справи відповідно до пункту 3 частини першої статті 311 Кодексу адміністративного судочинства України здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами та на основі наявних доказів.

Згідно з частинами першою та другою статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

З метою повного та всебічного встановлення обставин справи, колегією суддів вирішено продовжити на розумний строк її апеляційний розгляд.

Перевіривши повноту встановлення фактичних обставин справ та їх правову оцінку, правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального і процесуального права, колегія суддів вважає, що апеляційні скарги задоволенню не підлягає.

Судом апеляційної інстанції встановлено та підтверджено під час апеляційного перегляду справи, що згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) у період з 08 січня 2014 року по 21 лютого 2023 обліковувалась як фізична особа-підприємець в ГУ ДПС у Луганській області (м. Сорокіне) та перебувала на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності.

З січня 2017 року по вересень 2018 року ОСОБА_1 працювала в Стоматологічній поліклініці Дарницького району м. Києва (код ЄДРПОУ 16466597), а з вересня 2018 року по квітень 2022 року - в Комунальному некомерційному підприємстві «Київська Стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації) (код ЄДРПОУ 42376659).

21 лютого 2023 року фізична особа-підприємець ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) звернулася до ГУ ДПС у Івано-Франківській області з заявою про припинення державної реєстрації фізичної особи-підприємця.

ГУ ДПС у Івано-Франківській області за результатами розгляду заяви повідомлено, що станом на 21 лютого 2023 року за фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) обліковується заборгованість з єдиного внеску в розмірі 35 675, 49 грн (код бюджетної класифікації 71040000) за період 2017-2020 років, яка виникла на підставі наступних нарахувань:

- 09 лютого 2018 року за 2017 рік - 6 334, 75 грн;

- 19 квітня 2018 року за 1 квартал 2018 року - 2 457, 18 грн;

- 19 липня 2018 року за 2 квартал 2018 року - 2 457, 18 грн;

- 19 жовтня 2018 року за 3 квартал 2018 року - 2 457, 18 грн;

- 21 січня 2019 року за 4 квартал 2018 року - 2 457, 18 грн;

- 19 квітня 2019 року за 1 квартал 2019 року - 2 457, 18 грн;

- 19 липня 2019 року за 2 квартал 2019 року - 2 457, 18 грн;

- 21 жовтня 2019 року за 3 квартал 2019 року - 2 457, 18 грн;

- 20 січня 2020 року за 4 квартал 2019 року - 2 457, 18 грн

- 21 квітня 2020 року за 1 квартал 2020 року - 2 078, 12 грн;

- 20 липня 2020 року за 2 квартал 2020 року - 1 039, 06 грн;

- 19 жовтня 2020 року за 3 квартал 2020 року - 3 178, 12 грн;

- 19 січня 2021 року за 4 квартал 2020 року - 2 200, 00 грн.

Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи «Податковий блок» ОСОБА_1 (код РНОКПП НОМЕР_1 ) з 08 січня 2014 року по теперішній час перебуває на обліку як фізична особа-підприємець в ГУ ДПС у Луганській області ((1230) в Старобільській ДПІ (1207) м. Сорокине), з 21 лютого 2023 року змінено стан платника на « 11» - державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем за її рішенням.

Наказом ДПС України від 28 березня 2022 № 173 «Про забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС» повноваження щодо здійснення стягнення несплачених сум єдиного соціального внеску платниками Луганської області покладено на Головне управління ДПС в Івано-Франківській області.

ГУ ДПС в Івано-Франківській області згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи «Податковий блок» повідомило про відсутність винесених (зареєстрованих та направлених) платнику вимог зі сплати ЄСВ станом на 27 лютого 2023 року.

Не погоджуючись з правомірністю нарахування заборгованості з єдиного соціального внеску, позивачка звернулась з даним позовом до суду.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції зазначив, що необхідними умовами для сплати особою єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування є провадження такою особою, зокрема, підприємницької діяльності як СПД, отримання доходу від такої діяльності. Позивач є застрахованою особою, єдиний внесок у спірний період нарахований та сплачений роботодавцем, тому підстави для сплати позивачем єдиного внеску відсутні.

Колегія суддів, переглядаючи рішення суду першої інстанції в апеляційному порядку, враховує наступне.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08 липня 2010 року № 2464-VI (далі - Закон № 2464-VI) визначено правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.

Згідно з пунктом 2 частини першої статті 1 Закону № 2464-VI єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Відповідно до вимог частини першої статті 4 Закону № 2464-VI платниками єдиного внеску є роботодавці, зокрема, підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою-підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами; фізичні особи-підприємці, зокрема ті, які використовують працю інших осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством про працю, чи за цивільно-правовим договором (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою-підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців); фізичні особи - підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування.

За положеннями пункту 1 частини другої статті 6 Закону № 2464-VI платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

При цьому, у статті 14 Закону № 2464-VI встановлені повноваження органів доходів і зборів, серед них визначено обов`язок здійснювати контроль за дотриманням платниками єдиного внеску вимог цього Закону.

Втім, у разі відсутності будь-яких показників за звітний період, які підлягають декларуванню; якщо особа не реалізує пальне; якщо відсутні ліцензії на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією податкові декларації з податків і зборів (декларація з податку на прибуток, декларація з ПДВ, інш.) не подаються (лист ГУ ДФС в м. Києві від 05 серпня 2016 року № 17619/10/26-15-12-05-11).

Таким чином, нормами Закону № 2464-VI чітко встановлено, що повноваження та обов`язки щодо здійснення контролю за повнотою та своєчасністю сплати платниками єдиного внеску, стягнення з платників несплачених сум єдиного внеску та застосування до таких платників фінансових санкцій у випадках, передбачених цим Законом, надані виключно органам доходів і зборів.

З матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_1 як фізична особа-підприємець перебувала на спрощеній системі оподаткування.

Відповідно до пункту 3 частини першої статті 7 Закону № 2464-VI для платників, зазначених у пункті 4 частини першої статті 4 цього Закону, які обрали спрощену систему оподаткування, єдиний внесок нараховується - на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Отже, фізичні особи-підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, сплачують єдиний соціальний внесок за періоди, в яких вони були платниками єдиного податку, незалежно від того, отримували вони дохід у цей період чи ні.

Частиною п`ятою статті 8 Закону № 2464-VI для зазначеної категорії платників встановлена обов`язкова ставка єдиного внеску, що дорівнює 22 % бази нарахування.

Нарахування платнику єдиного внеску здійснюється автоматично на рівні ДПС України поквартально в розмірі мінімального страхового внеску, що відображається в інтегрованій картці платника.

Статтею 6 Закону № 2464-VI визначено обов`язок платника єдиного внеску своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Відповідно до вимог підпункту 6, 7 статті 13 Закону № 2464-VI та розділу VI Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20 квітня 2015 року № 449 (далі - Інструкція № 449) і зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 07 травня 2015 року за № 508/26953, органи доходів і зборів мають право стягувати з платників несплачені суми єдиного внеску.

Приписами статті 25 Закону № 2464-VI та пунктом 3 Розділу VI Інструкції № 449 визначено, що органи доходів і зборів надсилають (вручають) платникам вимогу про сплату боргу (недоїмки), якщо: дані документальних перевірок свідчать про донарахування сум єдиного внеску органами доходів і зборів; платник має на кінець календарного місяця недоїмку зі сплати єдиного внеску; платник має на кінець календарного місяця борги зі сплати фінансових санкцій.

Вимога про сплату боргу (недоїмки) формується на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів платника на суму боргу, що перевищує 10 гривень. Вимога про сплату боргу (недоїмки), окрім загальних реквізитів, повинна містити відомості про розмір боргу, у тому числі суми недоїмки, штрафів та пені, обов`язок погасити борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк. Вимога про сплату боргу (недоїмки) є виконавчим документом. (пункт 3 Розділу VI Інструкції).

При цьому, положеннями законодавства не передбачено обов`язкової умови для формування вимоги у разі наявності у платника на кінець календарного місяця недоїмки за результатами самостійного декларування, проведення перевірки та складення за її результатами відповідного акту. Вимога про сплату боргу (недоїмки) надсилається разом з актом документальної перевірки виключно у випадку, коли виявлені у ході документальної перевірки дані свідчать про донарахування сум єдиного внеску фіскальними органами.

Таким чином, у разі виявлення органом доходів і зборів своєчасно не нарахованих та/або не сплачених платником сум єдиного внеску такий орган доходів і зборів обчислює суми єдиного внеску, що зазначаються у вимозі про сплату боргу (недоїмки), та застосовує до такого платника штрафні санкції у порядку і розмірах, визначених законодавством.

Водночас, як вбачається з матеріалів справи, позивачка у період з січня 2017 року по вересень 2018 року була найманим працівником та працювала в Стоматологічній поліклініці Дарницького району м. Києва (код ЄДРПОУ 16466597), а з вересня 2018 року по квітень 2022 року - в комунальному некомерційному підприємстві «Київська Стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації) (код ЄДРПОУ - 42376659), які виступали податковими агентами та утримували відповідні платежі з заробітної плати та нараховували на заробітну плату єдиний соціальний внесок у розмірі не менше від мінімального.

Наведене підтверджується відомостями з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (форма ОК-5) (т. 1, а.с. 21-23).

Колегія суддів враховує, що Законом № 2464-VI не врегульовано відносини щодо адміністрування єдиного внеску при одночасному перебуванні на обліку у якості фізичної особи - підприємця та здійсненні ним трудових обов`язків як найманим працівником, а із системного аналізу його норм вбачається, що єдиною метою збору єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування є забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, саме прав фізичних осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування. Вказана мета досягається шляхом регулярної сплати мінімального страхового внеску.

Відтак, особа, яка зареєстрована як фізична особа-підприємець, проте господарську діяльність не веде та доходи не отримує, зобов`язана сплачувати єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування не нижче розміру мінімального страхового внеску незалежно від фактичного отримання доходу лише за умови, що така особа не є найманим працівником. В іншому випадку (якщо особа є найманим працівником), така особа є застрахованою і платником єдиного внеску за неї є її роботодавець, а мета збору єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування досягається за рахунок його сплати роботодавцем.

Інше тлумачення норм Закону № 2464-VI щодо необхідності сплати єдиного внеску особами, які перебувають на обліку в органах ДФС і зареєстровані як фізичні особи-підприємці (однак господарську діяльність не здійснюють і доходи не отримують), та які одночасно перебувають у трудових відносинах, спричиняє подвійну його сплату (безпосередньо особою та роботодавцем), що суперечить меті запровадженого державою консолідованого страхового внеску.

Така правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 04 грудня 2019 року у справі № 440/2149/19 і підтримана у постановах від 23 січня 2020 року у справі № 480/4656/18, від 18 лютого 2022 року у справі № 420/4911/20 та від 07 березня 2023 року у справі № 320/2325/19, яка відповідно до частини п`ятої статті 242 КАС України підлягає врахуванню у цій справі.

Вказане спростовує позицію контролюючого органу щодо необхідності сплати єдиного соціального внеску незалежно від того, чи є такі особи одночасно найманими працівниками.

Щодо позовних вимог про зобов`язання ГУ ДПС у Луганській області як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України вилучити з обліку за ОСОБА_1 нарахування в сумі 35 675, 49 грн (код бюджетної класифікації 71040000), колегія суддів зазначає наступне.

У Порядку ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 січня 2021 року № 5 (далі - Порядок № 5), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2021 року за № 321/35943, зазначено, що інтегрована картка платника (далі - ІКП) - форма оперативного обліку податків, зборів, митних платежів до бюджетів та єдиного внеску, що ведеться за кожним видом платежу; інформаційна система - інтегрований комплекс процесів, компонентів та засобів апаратного і програмного забезпечення для виконання цільової функції.

Відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку № 5 з метою обліку нарахованих і сплачених, повернутих та відшкодованих сум платежів територіальними органами ДПС відкриваються ІКП за кожним платником та кожним видом платежу, які мають сплачуватися такими платниками на рахунки, відкриті в розрізі адміністративно-територіальних одиниць.

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та фондами загальнообов`язкового державного соціального і пенсійного страхування за відповідним видом платежу та відповідною адміністративно-територіальною одиницею.

Під час проведення облікової операції в ІКП зазначається дата запису операції, зміст операції та/або документ, на підставі якого здійснюється запис. Спеціальне кодування всіх операцій, що використовуються для відображення в ІКП облікових показників, забезпечує автоматизоване ведення ІКП.

Усі вартісні облікові операції та облікові показники в ІКП проводяться у гривнях з двома десятковими знаками. Облік платежів ведеться в ІКП окремими обліковими операціями в хронологічному порядку.

При цьому, кожна операція фіксується в окремому рядку із зазначенням виду операції та дати її проведення. Інформаційна система після відображення облікової операції забезпечує автоматичне проведення в ІКП розрахункових операцій. Облікові показники, які відображаються в ІКП, залежать від форми обліку, яка передбачена умовами адміністрування відповідного платежу, що відкриваються для юридичних та фізичних осіб (далі - Перелік форм ІКП).

Для організації оперативного обліку кожній ІКП присвоюється код, який її ідентифікує в інформаційній системі та не може бути присвоєний іншій ІКП. Під час відкриття, ведення, передачі, закриття ІКП використовується інформація про платників з реєстраційних даних.

Податковому органу, в якому перебуває платник за основним місцем обліку, надається доступ до ІКП, відкритих за основним місцем обліку, для внесення відповідної інформації, а за неосновним місцем обліку - в режимі перегляду. Податковому органу, в якому перебуває платник за неосновним місцем обліку, надається доступ до ІКП, відкритих за неосновним місцем обліку, для внесення відповідної інформації.

Отже, відображення контролюючим органом в інтегрованій картці платника відомостей щодо несвоєчасного нарахування та сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування створює певні наслідки для платника та наявність у останнього матеріально-правового інтересу, щоб дані інтегрованих карток правильно відображали фактичний стан розрахунків з бюджетом.

Відповідно, у разі задоволення позовних вимог про визнання неправомірним нарахованого боргу (недоїмки), контролюючий орган повинен вчинити дії щодо відображення/коригування у особовій картці позивача дійсного стану зобов`язань перед бюджетом.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення цієї позовної вимоги.

Оскільки суд першої інстанції правильно і повно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, то колегія суддів згідно із статтею 316 Кодексу адміністративного судочинства України за наслідками розгляду апеляційної скарги залишає її без задоволення, а рішення суду - без змін.

Керуючись статтями 308, 311, 315, 316, 322, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги Головного управління ДПС у Луганській області залишити без задоволення, а рішення Київського окружного адміністративного суду від 07 червня 2024 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати прийняття та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач: Черпак Ю.К.

Судді: Кобаль М.І.

Штульман І.В.

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.12.2024
Оприлюднено23.12.2024
Номер документу123909626
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо збору та обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших зборів

Судовий реєстр по справі —320/12539/23

Постанова від 18.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпак Юрій Кононович

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпак Юрій Кононович

Ухвала від 05.08.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпак Юрій Кононович

Рішення від 07.06.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 25.04.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні