Постанова
від 18.12.2024 по справі 580/12437/23
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/12437/23 Суддя (судді) першої інстанції: Алла РУДЕНКО

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 грудня 2024 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Карпушової О.В., суддів: Епель О.В., Мєзєнцева Є.І., розглянувши в порядку письмового провадження без виклику сторін, апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Завод електросплав Дніпро» на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2024 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Завод електросплав Дніпро» до Головного управління Державної податкової служби у Черкаській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення,

В С Т А Н О В И В :

Рух справи.

25.12.2023 Товариство з обмеженою відповідальністю «Завод електросплав Дніпро» (надалі - ТОВ «Завод електросплав Дніпро») звернулось до Черкаського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 0082790403 від 06.09.2023.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що спірні рішення є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки прийнятті за відсутності на то правових підстав.

Позивач наголосив, що висновки камеральної перевірки щодо порушення позивачем граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування спростовуються надани позивачем документами.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 25.09.2024 у задоволені позовних вимог відмовлено.

Приймаючи у справі рішення суд першої інстанції зазначив, що відповідач як суб`єкт владних повноважень, надав суду докази на підтвердження правомірності своїх рішень.

Суд першої інстанції наголосив, що доводи позивача про те, що підлягають застосуванню строки реєстрації податкових накладних в ЄРПН, встановлені пунктом 89, та розміри штрафних санкцій, передбачені пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України, є безпідставними, через що податкове повідомлення-рішення є правомірним.

Позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати судове рішення через порушення норм матеріального та процесуального права та прийняти нове рішення, яким позовні вимогм задовольнити у повному обсязі.

Доводи апеляційної скарги аналогічні доводам позовної заяви.

Позиція апелянта аналогічна в суді першої інстанції, а саме те, що відповідачем застосовано штрафні санкції у період дії карантину, який діяв в Україні відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами) з 19.12.2020 по 30.06.2023, проте згідно пункту 521 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України штрафні санкції не застосовуються за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН у період дії карантину з 01.03.2020 і до останнього дня місяця (включно), в якому завершується дія карантину, тобто до 30.06.2023.

Апелянт наголосив, що до спірних відносин не підлягають застосуванню норми пункту 69.2 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України, на які посилається контролюючий орган, оскільки вони не містять припису про зупинення дії пункту 521 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України. Граничний термін реєстрації податкових накладних в ЄРПН здійснено без урахування термінів реєстрації податкових накладних згідно пункту 89 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, передбачених Законом України від 12.01.2023 №2876, внаслідок чого контролюючим органом невірно визначено кількість днів порушення граничного терміну реєстрації податкових накладних в ЄРПН. При цьому Закон України від 12.01.2023 №2876 підлягає застосуванню до спірних правовідносин незалежно від того, що був прийнятий після реєстрації податкових накладних, зазначених у акті перевірки від 07.08.2023, оскільки ним чітко визначений проміжок часу, протягом якого діє вказаний закон, а саме: протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №64/2022.

Також апелянт наголошує, що розрахунок штрафних санкцій здійснено без урахування пункту 90 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, згідно з яким були змінені граничні строки реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН. Враховуючи змінені строки реєстрації розмір штрафних санкцій складає 300 852,937 грн. Доводи контролюючого органу про те, що нові строки реєстрації ПН/РК, граничний термін реєстрації яких припадає на період з дати набрання чинності Законом №2876 (тобто з датою складання з 16.01.2023) є хибними, так як законом чітко визначено часовий проміжок, протягом якого діє норма, а саме: протягом дії воєнного стану та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде скасовано. Тож, відповідно до пункту 11 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за наслідками перевірок застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень про застосування таких штрафних (фінансових) санкцій (з урахуванням норм пункту 7 цього розділу).

Ухвалою Шостого апеляційного адмінітсративного суду від 21.10.2024 відкрито апеляційне провадження та витребувано справу зі суду першої інстанції.

Після надходження справи з суду першої інстанції, справу призначено до розгляду у письмовому провадженні.

Відповідачем подано відзив на апеляційну скаргу, в якій вказано на правильність висновків суду першої інстанції.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, вважає, що апеляційна скарга є необґрунтованою з огляду на таке.

Обставини справи.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що ТОВ «Завод електросплав Дніпро» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань як юридична особа, код ЄДРПОУ 43003413.

Головним управлінням ДПС у Черкаській області на підставі підпункту 191.1.1 пункту 191.1 статті 191, підпунктів 20.1.4, 20.1.19 пункту 20.1 статті 20, статей 75, 76, пункту 86.2 статті 86 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) та з урахуванням підпункту 69.9 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних положень ПКУ проведено камеральну перевірку платника податку з питань своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) ТОВ «Завод електросплав Дніпро», за результатами якої складено акт від 07.08.2023 №8136/23-00-04-03-04/43003413 «Про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в ЄРПН» (далі - акт перевірки, а.с.145).

Перевіркою встановлено, що згідно інформації з ЄРПН позивачем несвоєчасно зареєстровано 20 податкових накладних/розрахунків коригування періодом виписки червень -серпень 2022 року, жовтень-листопад 2022 року, граничні терміни реєстрації порушено від 1 до 96 днів, чим порушено пункт 201.10 статті 201 ПКУ, підпункт 69.1 пун6кту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних положень ПКУ та пункт 89 розділу ХХ Перехідних положень ПКУ. Перелік податкових накладних/розрахунків коригування зазначений у розділі 11 акта перевірки.

На підставі акту перевірки відповідачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0082790403 від 06.09.2023, яким згідно з пунктом 1201.1 статті 1201 ПКУ застосовано штрафні санкції в розмірі 10%, 20%, 30% та 40%, всього в сумі 1 091 306,20 грн. (а.с.124)

Розрахунок штрафних санкцій є додатком до податкового повідомлення-рішення № 0082790403 від 06.09.2023 (а.с.125).

Не погодившись зі спірним податковим повідомленням рішенням, позивач подав скаргу до Державної податкової служби України.

Рішенням Державної податкової служби України про результати розгляду скарги від 17.11.2023 податкове повідомлення-рішення № 0082790403 від 06.09.2023 залишено без змін (а.с.115).

Вказані обставини підтверджені належними, достатніми та допустимими доказами, і не є спірними.

Нормативно-правове обґрунтування.

Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.1.1. ст.1 Податкового кодексу України даний кодекс регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно з підпунктами «а», «б» пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

У свою чергу, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, згідно положень пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пп. 14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України Єдиний реєстр податкових накладних - це реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконаної влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно з п. 201.1 ст. 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України встановлено, При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Крім того, зЗгідно з п. 52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за: порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії; відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу; порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального, спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального; здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку; порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.

Законом України від 12 травня 2022 року №2260-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану», який набрав чинності 27 травня 2022 року, внесено зміни до п. 69 підрозділу 10 XX «Перехідні положення» ПК України, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, установлено особливості для справляння податків і зборів.

Так, відповідно до п.п. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.

Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.

Згідно з п.п. 69.1-1 п. 69 підрозділу 10 Розділу XX «Перехідні положення» ПК України платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підпунктом 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України визначено, що у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.

Висновки суду в межах доводів апеляційної скарги.

Аналізуючи вищевказані норми закону можна зробити висновок, що у контексті застосування п.52-1 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України правове значення має саме факт вчинення відповідного порушення, складом якого є порушення строку реєстрації податкової накладної в ЄРПН. Податкове правопорушення у вигляді несвоєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН є триваючим порушенням, початком якого є наступний день за останнім (граничним) днем реєстрації податкової накладної, а припиняється таке порушення в день фактичної реєстрації податкової накладної. Законом №2260-ІХ, який набрав чинності 27 травня 2022 року, поновлено відповідальність платників податків у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок згідно з Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених пп.112.8.9 п.112.8 статті 112 Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. При цьому, п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» ПК України скасовано дію мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19). Звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних передбачено лише для платників податків щодо реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до 27 травня 2022 року (тобто до дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану») за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в ЄРПН до 15 липня 2022 року.

Отже, останнім днем реєстрації в ЄРПН податкових накладених, складених у період з лютого по травень 2022 року, є 15.07.2022, а наслідком нездійснення реєстрації таких накладних є застосування до платника податку штрафних санкцій у розмірі, які розраховуються з наступного дня з 16.07.2022 і до дати реєстрації таких податкових накладних в ЄРПН.

Отже, матеріалами справи підтверджено, що за результатами проведеної перевірки контролюючим органом встановлено порушення позивачем п.201.10 статті 201 ПК України в частині порушення термінів реєстрації в ЄРПН податкових накладних, що зафіксовано в акті перевірки, оскільки згідно акта перевірки позивачем несвоєчасно зареєстровано 20 податкових накладних/розрахунків коригування періодом виписки червень - серпень 2022 року, жовтень-листопад 2022 року, а саме:

№2 від 10.06.2022, зареєстровано 01.07.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 1;

№1 від 07.06.2022, зареєстровано 01.07.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 1;

№3 від 07.07.2022, зареєстровано 01.09.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 32;

№4 від 18.06.2022, зареєстровано 01.09.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 48;

№7 від 29.06.2022, зареєстровано 01.09.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 48;

№1 від 02.08.2022, зареєстровано 01.09.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 1;

№2 від 08.07.2022, зареєстровано 01.09.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 32;

№1 від 01.07.2022, зареєстровано 01.09.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 32;

№5 від 01.07.2022, зареєстровано 01.09.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 32;

№10 від 03.10.2022, зареєстровано 15.11.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 15;

№5 від 24.06.2022, зареєстровано 19.10.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 96;

№3 від 16.06.2022, зареєстровано 19.10.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 96;

№7 від 23.07.2022, зареєстровано 19.10.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 65;

№6 від 28.06.2022, зареєстровано 18.10.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 95;

№4 від 12.07.2022, зареєстровано 18.10.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 79;

№6 від 19.07.2022, зареєстровано 18.10.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 64;

№11 від 0.10.2022, зареєстровано 16.11.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 16;

№12 від 13.10.2022, зареєстровано 16.11.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 16;

№26 від 25.10.2022, зареєстровано 18.11.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 3;

№8 від 29.11.2022, зареєстровано 27.12.2022, кількість днів порушення терміну реєстрації - 12.

Граничні терміни реєстрації порушено від 1 до 96 днів, чим порушено пункт 201.10 статті 201 ПКУ, підпункт 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідних положень ПКУ та пункт 89 розділу ХХ Перехідних положень ПК України.

Таким чином, висновки суду про правомірність спірного рішення є правильними, а доводи апелянта не ґрунтуються на нормі закону, через що не заслуговують уваги.

Щодо інших доводів апелянта колегія суддів враховує рішення ЄСПЛ по справі «Ґарсія Руіз проти Іспанії» (Garcia Ruiz v. Spain), заява № 30544/96, п. 26, ECHR 1999-1, в якому суд зазначив, що «…хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожний довід…».

Згідно зі ст. 6 КАС України та ст. 17 Закон України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини», суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Таким чином, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції ухвалив законне та обґрунтоване рішення, з дотриманням норм матеріального та процесуального права.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Справу розглянуто в межах доводів апеляційної скарги.

Таким чином, колегія суддів вирішила згідно ст. 316 КАС України залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін, з урахуванням того, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 244, 250, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Завод електросплав Дніпро» на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2024 р. - залишити без задоволення.

Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2024 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Завод електросплав Дніпро» до Головного управління Державної податкової служби у Черкаській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення, - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною та подальшому оскарженню не підлягає, відповідно до п.2 ч.1 ст.263, п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Колегія суддів: О.В. Карпушова

О.В. Епель

Є.І. Мєзєнцев

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.12.2024
Оприлюднено23.12.2024
Номер документу123909784
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —580/12437/23

Постанова від 18.12.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Ухвала від 05.11.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Карпушова Олена Віталіївна

Рішення від 25.09.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

Ухвала від 29.12.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Алла РУДЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні