ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
79010, м.Львів, вул.Личаківська,81
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"17" грудня 2024 р. Справа №909/786/23
Західний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Галушко Н.А.
суддівЖеліка М.Б.
Орищин Г.В.
секретар судового засідання Олех М.
за участю представників учасників процесу:
представник позивача Яковенко П.А.
представник скаржника не з`явився;
представник заявника Шаманський П.С.
представник відповідача не з`явився;
представник третьої особи не з`явився;
розглянувши апеляційну скаргу Комунального підприємства "Калуська Енергетична компанія " Калуської міської ради від 30.10.24 (вх. № ЗАГС 01-05/3103/24 від 31.10.24)
на ухвалу Господарського суду Івано-Франківської області від 29.10.2024 (суддя Скапровська І. М.)
у справі № 909/786/23
за позовом: Акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
до відповідача: Комунального підприємства "Водотеплосервіс" Калуської міської ради
за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Оператор газотранспортної системи України"
про:стягнення 41 470 083,46 грн. вартості безпідставно набутого майна - природного газу,
ВСТАНОВИВ:
Вирішення процесуальних питань під час розгляду справи.
Комунальне підприємство "Водотеплосервіс" Калуської міської ради , Комунальне підприємство "Калуська Енергетична компанія " Калуської міської ради та Товариство з обмеженою відповідальністю "Оператор газотранспортної системи України" участі уповноважених представників в судове засідання 17.12.2024 не забезпечили, хоча про час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином.
16.12.2024 року через систему «Електронний суд» надійшло клопотання від скаржника про відкладення розгляду справи у зв`язку з перебуванням на лікарняному представника апелянта, що підтверджується медичним висновком про тимчасову непрацездатність від 16.12.2024.
Відповідно до п. п. 1,2 ч. 3 ст. 202 ГПК України якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі: неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.
Відповідно до ч. 1 ст. 270 ГПК України у суді апеляційної інстанції справи переглядаються за правилами розгляду справ у порядку спрощеного позовного провадження з урахуванням особливостей, передбачених у цій главі.
Згідно з ч. 12 ст. 270 ГПК України неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.
Господарський суд з урахуванням обставин конкретної справи може не брати до уваги доводи учасника судового процесу - підприємства, установи, організації, іншої юридичної особи, державного чи іншого органу щодо відкладення розгляду справи у зв`язку з відсутністю його представника (з причин, пов`язаних з відпусткою, хворобою, службовим відрядженням, участю в іншому судовому засіданні і т. п.). При цьому господарський суд виходить з того, що у відповідних випадках такий учасник судового процесу не позбавлений права і можливості забезпечити за необхідності участь у судовому засіданні іншого представника, з числа як своїх працівників, так і осіб, не пов`язаних з ним трудовими відносинами. Неможливість такої заміни представника підлягає доведенню учасником судового процесу на загальних підставах. Також, колегія суддів зазначає, що явка сторін не визнавалась обов`язковою, представники скаржника, заявника та позивача висловили свої доводи та міркування у попередньому судовому засіданні, в матеріалах справи наявні усі необхідні докази. З огляду на викладене, зважаючи на те, що відкладення розгляду справи, є обов`язком лише за умови неможливості вирішення спору в даному судовому засіданні, колегія суддів в задоволенні клопотання апелянта відмовляє.
Відтак, враховуючи вищенаведене, колегія суддів дійшла висновку про відмову у задоволенні клопотання про відкладення розгляду справи, оскільки в матеріалах справи наявні усі необхідні докази, а також пояснення сторін та вважає за можливе розглядати справу за відсутності представників скаржника, відповідача та третьої особи.
Короткий зміст позовних вимог та рішення суду першої інстанції.
Рішенням Господарського суду Івано-Франківської області від 29.10.2024 у даній справі позов Акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" до Комунального підприємства "Водотеплосервіс" Калуської міської ради за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Товариства з обмеженою відповідальністю "Оператор газотранспортної системи України" про стягнення 41470083,46 грн вартості безпідставно набутого майна задоволено.
Стягнуто з Комунального підприємства "Водотеплосервіс" Калуської міської ради на користь Акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" 41 470 083, 46 грн боргу, 622051, 25 грн судового збору.
На виконання вказаного рішення 16.02.2024 видано наказ, на підставі якого 26.04.24 головним державним виконавцем відділу примусового виконання рішень управління забезпечення примусового виконання рішень в Івано-Франківській та Тернопільській областях Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Шаманським П.С. відкрито виконавче провадження за №74866664.
30.08.24 Західне міжрегіональне управління міністерства юстиції звернулось до суду з заявою про заміну сторони КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради - боржника на КП "Калуська Енергетична компанія" Калуської міської ради у виконавчому провадженні №74866664 щодо примусового виконання наказу, який виданий 16.02.2024 у справі №909/786/23.
В обґрунтування вказаної заяви управління послалось на вимоги ч. 3 ст. 22 Закону України "Про теплопостачання", якою передбачено правонаступництво суб`єкта господарювання, якому надано в користування (оренду, концесію, управління тощо) цілісний майновий комплекс (індивідуально визначене майно) з вироблення теплової енергії, за борговими зобов`язаннями з оплати спожитих енергоносіїв та послуг з їх транспортування і постачання, що виникли у суб`єкта господарювання, який раніше використовував зазначене майно (володів або користувався ним) та на те, що КП "Калуська Енергетична компанія" Калуської міської ради є суб`єктом господарювання, якому, в силу рішення Калуської міської ради надано в користування цілісний майновий комплекс з вироблення теплової енергії КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради (особи, яка має боргові зобов`язання з оплати спожитих енергоносіїв та послуг з їх транспортування і постачання і яка раніше використовувала передане майно).
Ухвалою Господарського суду Івано-Франківської області від 29.10.2024 у справі №909/786/23 заяву Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції про заміну сторони КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради - боржника на КП "Калуська Енергетична компанія "Калуської міської ради у виконавчому провадженні №74866664 з примусового виконання наказу, який виданий Господарським судом Івано-Франківської області 16.02.2024 у справі №909/786/23, задоволено.
Замінено боржника - КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради на КП "Калуська Енергетична компанія" Калуської міської ради у виконавчому провадженні №74866664 з примусового виконання наказу, який виданий 16.02.2024 Господарським судом Івано-Франківської області у справі №909/786/23.
Ухвалу суду мотивовано тим, зокрема, що враховуючи вимоги ст. 22 Закону України "Про теплопостачання", якою держава врегулювала особливості правонаступництва зобов`язань у сфері теплопостачання, заява про заміну сторони КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради - боржника на КП "Калуська Енергетична компанія" Калуської міської ради у виконавчому провадженні №74866664 щодо примусового виконання наказу, який виданий 16.02.2024 у справі №909/786/23 є обґрунтованою.
Щодо суб`єктного складу суд вказав, що Західне міжрегіональне управління міністерства юстиції в силу Положення про міжрегіональні управління Міністерства юстиції України, що затверджене наказом Міністерства юстиції України від 23 червня 2011 року № 1707/5 (в редакції наказу Міністерства юстиції України від 20 вересня 2022 року № 3959/5) та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 23 червня 2011 р. за № 759/19497, наділене повноваженнями звернутись із такою заявою до суду, оскільки організовує через структурний підрозділ, що забезпечує реалізацію повноважень у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) відповідно до законів України та контролює здійснення примусового виконання рішень у випадках, передбачених законом, відповідним відділом примусового виконання рішень та відділами державної виконавчої служби міжрегіонального управління.
Короткий зміст вимог апеляційної скарги та відзиву на апеляційну скаргу.
КП "Калуська Енергетична компанія" Калуської міської ради подано апеляційну скаргу від 30.10.24, в якій просить скасувати ухвалу Господарського суду Івано-Франківської області від 29.10.2024 року у справі №909/786/23 та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні заяви відмовити.
Зокрема, скаржник зазначає, що між КП "Водотеплосервіс" та КП "Калуська енергетична компанія" не відбувалося укладення відповідного правочину з переведення боргу за погодженням з кредитором відповідно до приписів статей 513, 520, 521 ЦК України, при цьому попередній користувач майна КП "Водотеплосервіс" залишається власником майна (майнових прав вимоги до споживачів теплової енергії), а новий користувач КП "Калуська енергетична компанія" на підставі заяви заявника може нести тягар боргових зобов`язань попереднього користувача КП "Водотеплосервіс", що призводить до одержання попереднім користувачем КП "Водотеплосервіс" прибутку за рахунок нового користувача КП "Калуська енергетична компанія".
Враховуючи наведене, з попереднього користувача майна КП "Водотеплосервіс" на нового користувача КП "Калуська енергетична компанія" буде покладений надмірний тягар відповідальності за борги іншої особи, відтак, відсутні правові підстави для застосування до КП "Калуська енергетична компанія" норм ч.3 ст.22 Закону України "Про теплопостачання" та заміни сторони виконавчого провадження №74866664 (боржника) КП "Водотеплосервіс" на КП "Калуська енергетична компанія".
Західним міжрегіональним управлінням міністерства юстиції та Акціонерним товариством "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" подано відзиви на апеляційну скаргу, в яких, спростовуючи доводи апеляційної скарги, просять залишити її без задоволення, а ухвалу господарського суду Івано-Франківської області без змін.
Процесуальні дії суду у справі.
Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 31.10.2024, вказану справу розподілено колегії суддів Західного апеляційного господарського суду у складі головуючого судді (судді - доповідача) Галушко Н.А., суддів Желіка М.Б. та Орищин Г.В.
Ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 05.11.2024 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Комунального підприємства "Калуська Енергетична компанія" Калуської міської ради від 30.10.24 (вх. № ЗАГС 01-05/3103/24 від 31.10.24) на ухвалу Господарського суду Івано-Франківської області від 29.10.2024 у справі № 909/786/23, розгляд справи призначено на 10.12.2024.
Ухвалами від 18.11.2024 та 04.12.2024 задоволено заяви представника скаржника Комунального підприємства "Калуська Енергетична компанія " Калуської міської ради адвоката Бондаря Романа Вікторовича від 14.11.2024 (вх. №01-04/7795/24 від 15.11.2024) та представника Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Шаманського Павла Сергійовича від 02.12.2024 (вх. №01-04/8317/24 від 02.12.2024) про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду.
Ухвалою Західного апеляційного господарського суду від 10.12.2024 розгляд справи відкладено на 17.12.2024
У судовому засіданні 17.12.2024 проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
Мотиви та джерела права, з яких виходить суд апеляційної інстанції при прийнятті постанови.
Питання процесуального правонаступництва регламентовані частиною першою статті 52 Господарського процесуального кодексу України, згідно з якою у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.
Під час виконавчого провадження заміна сторони виконавчого провадження відбувається на підставі частин першої - третьої, п`ятої статті 334 Господарського процесуального кодексу України: у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження суд замінює таку сторону її правонаступником. Заяву про заміну сторони її правонаступником може подати сторона (заінтересована особа), державний або приватний виконавець. Суд розглядає заяву про заміну сторони її правонаступником у десятиденний строк з дня її надходження до суду у судовому засіданні з повідомленням учасників справи та заінтересованих осіб. Неявка учасників справи та інших осіб не є перешкодою для вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження. Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
Отже, процесуальне правонаступництво - це перехід процесуальних прав і обов`язків сторони у справі до іншої особи у зв`язку з вибуттям особи у спірному матеріальному правовідношенні. Процесуальне правонаступництво випливає з юридичних фактів правонаступництва (заміни сторони матеріального правовідношення її правонаступником) і відображає зв`язок матеріального і процесуального права.
Процесуальне правонаступництво на стадії виконання судового рішення є однією з процесуальних гарантій захисту та відновлення захищених судом прав та інтересів фізичних і юридичних осіб. Правонаступництво полягає у переході прав і обов`язків від одного суб`єкта до іншого з відповідною відмовою від тих же вимог до суб`єкта, від якого такі права і обов`язки переходять.
На обґрунтування підстав для здійснення заміни сторони у виконавчому провадженні у цій справі Західне міжрегіональне управління міністерства юстиції послалося на приписи частини третьої статті 22 Закону України "Про теплопостачання".
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України "Про теплопостачання" у разі, якщо суб`єкту господарювання надано в користування (оренду, концесію, управління тощо) цілісний майновий комплекс (індивідуально визначене майно) з вироблення теплової енергії, такий суб`єкт стає правонаступником за борговими зобов`язаннями з оплати спожитих енергоносіїв та послуг з їх транспортування і постачання, що виникли у суб`єкта господарювання, який раніше використовував зазначене майно (володів або користувався ним).
Ця норма визначає особливий вид правонаступництва за борговими зобов`язаннями суб`єкта господарювання, який раніше використовував цілісний майновий комплекс з вироблення теплової енергії, новим суб`єктом господарювання, який одержав таке майно в користування. При цьому вагомим є визначення конкретних видів зобов`язань суб`єкта господарювання, який раніше використовував цілісний майновий комплекс з вироблення теплової енергії, якими є саме зобов`язання з оплати спожитих енергоносіїв та послуг з їх транспортування і постачання.
Так, 26.04.2024 головним державним виконавцем відділу примусового виконання рішень в Івано-Франківській та Тернопільській областях Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Шаманським Павлом Сергійовичем винесено постанову про відкриття виконавчого провадження № 74866664 щодо стягнення з Комунального підприємства "Водотеплосервіс" Калуської міської ради 41470083, 46 грн боргу, 622051,25 грн судового збору, яке згідно статті 30 Закону України "Про виконавче провадження" 26.04.2024 було приєднано до зведеного виконавчого провадження №34456194, яке веде відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень в Івано-Франківській та Тернопільській областях Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
Калуська міська рада 29.07.2021 ухвалила рішення №653 "Про передачу комунального майна КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради», яким вирішила:
·КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради передати КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради» майно згідно з додатком.
·закріпити на праві господарського відання за КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради, майно визначене в п.1 цього рішення.
В переліку комунального майна, що вилучається з господарського відання КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради та передається в господарське відання КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради зазначено, в тому числі, теплові мережі, будівлі теплового розподільчого пункту, обладнання теплового розподільчого пункту, що є індивідуально визначеним майном.
На підставі рішення Калуської міської ради від 13.09.2021 № 800 виробником, виконавцем, надавачем послуг з виробництва теплової енергії, постачання теплової енергії від квартальних котелень та теплотранспортуючою організацією, що здійснює транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами є КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради.
На підставі рішення Калуської міської ради від 13.10.2022 № 1664 КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради визначено теплотранспоруючою організацією, що здійснює транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, що є комунальною власністю
Відповідно до пункту 3.1 Статуту КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради підприємство створене з метою забезпечення якісного виробництва та реалізації продукції, виконання робіт і надання послуг вартісного характеру з централізованого водо-теплопостачання, відовідведення, підігріву води, іншої діяльності відповідно до статут.
Відповідно до витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради та КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради є Калуська міська рада.
Отже, в даному випадку кінцевим власником юридичних осіб - попереднього та наступного користувачів майна є Калуська міська рада.
Крім того, в зазначених витягах з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься інформація, що основним видом діяльності, як КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради, так і КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради є постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря, код КВЕД 35.30.
Тобто, КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради так як і КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради є теплопостачальними організаціями в розумінні Закону України "Про теплопостачання" та на них поширюється його дія.
Також колегією суддів встановлено, що комунальне майно, що вилучається з господарського відання КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради та передається в господарське відання КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради є комунальною власністю, саме власник Калуська міська рада розпоряджається таким майном і саме таке розпорядження майном тягне за собою правонаступництво нового користувача майном КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської ради за зобов`язаннями старого володільця або користувача цим майном КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради.
Аналогічні правові висновки сформульовані в постановах Верховного Суду від 06.09.2018 у справі № 35/344-07, від 20.01.2021 по справі №908/2168/19, від 20.01.2022 №908/3459/19 та в ухвалі Верховного Суду від 20.05.2021 у справі № 908/3592/16, .
Суд, вирішуючи питання процесуального правонаступництва, зобов`язаний керуватися доказами, які підтверджують факт настання матеріального правонаступництва за конкретним предметом спору та відносно конкретного учасника у відносинах, щодо яких виник спір.
Спір у цій справі виник у зв`язку з неналежним виконанням відповідачем КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради договорів постачання природного газу №20/21 5104-ТЕ-15, №20/21-5105-БО-15, №20/21-5106-КП-15, укладених 24.09.2020 між Акціонерним товариством "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" та КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради щодо оплати вартості природного газу, відібраного останнім у лютому-квітні 2021 року.
Питання моменту правонаступництва має вирішуватися з урахуванням моменту передання майна, прав та обов`язків від правопопередника до правонаступника. У вирішенні питань, пов`язаних з правонаступництвом, слід здійснювати аналіз документів, що стосуються переходу прав і обов`язків на майно (висновок, викладений у постанові Верховного Суду від 31.05.2018 у справі № 910/1879/17).
Отже, колегією суддів встановлено, що Калуська міська рада, приймаючи рішення щодо вилучення у відповідача майна та передачі його іншому комунальному підприємству, фактично унеможливила його господарську діяльність і оплату боргів, об`єкт централізованого теплопостачання є комунальною власністю, саме власник (відповідна рада) розпоряджається таким майном, що вбачається з рішення Калуської міської ради від 29.07.2021 №653 і саме таке розпорядження майном тягне за собою правонаступництво нового балансоутримувача КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської за зобов`язаннями старого балансоутримувача цього майна (КП "Водотеплосервіс" Калуської міської ради) у відповідності до вимог ч.3 ст. 22 Закону України «Про теплопостачання», відтак, місцевий господарський суд дійшов обґрунтованого висновку про задоволення заяви стягувача про заміну сторони виконавчого провадження.
Посилання КП "Калуська енергетична компанія" Калуської міської на постанову Верховного Суду від 03.04.2023 у справі № 912/3485/19 та ряд аналогічних постанов Верховного суду до уваги не приймається, оскільки у зазначеній справі боржником та особою, на яку просили здійснити заміну сторони виконавчого провадження, кінцевими власниками користувачів були різні особи. У справі, що переглядається, кінцевим власником юридичних осіб - попереднього та наступного користувачів майна є не різні особи, а єдиним власником як до так і після передачі майна є Калуська міська рада, майно є комунальною власністю.
Аналогічні правові висновки сформульовані в постанові Верховного Суду від 20.01.2022 у справі №908/3456/19.
Щодо аргументів апелянта з приводу неналежного заявника.
Західне міжрегіональне управління міністерства юстиції, в силу п.п. 4.14 Положення про міжрегіональні управління Міністерства юстиції України, що затверджене наказом Міністерства юстиції України від 23 червня 2011 року № 1707/5 (в редакції від 20 липня 2022 року) та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 23 червня 2011 № 759/19497, наділене повноваженнями звернутись із такою заявою до суду, оскільки наділене повноваженнями організовувати через структурний підрозділ, що забезпечує реалізацію повноважень у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) відповідно до законів України та контролювати здійснення примусового виконання рішень у випадках, передбачених законом, відповідним відділом примусового виконання рішень та відділами державної виконавчої служби міжрегіонального управління.
Згідно Положення про відділ примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень в Івано-Франківській та Тернопільській областях Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (далі - Відділ) затвердженого 27.12.2022 року наказом Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, Відділ є органом державної виконавчої служби, який входить до системи органів Міністерства юстиції, та є структурним підрозділом Управління забезпечення примусового виконання рішень в Івано-Франківській та Тернопільській областях Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами та дорученнями Президента України, актами Кабінету міністрів України, дорученнями Перм`єр-міністра України, наказами Міністерства юстиції України, дорученнями Міністра юстиції України, його заступників, директора Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України, наказами Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, а також Положенням.
Відділ безпосередньо підпорядковується департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України, начальнику Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та начальнику Управління забезпечення примусового виконання рішень в Івано-Франківській та Тернопільській областях Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
Щодо тверджень апелянта про те, що заяву про заміну сторони подано в рамках виконавчого провадження, якого не існує.
Відповідно до Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої Наказом Міністерства юстиції України №512/5 від 02.04.2012 у разі відкриття виконавчого провадження щодо боржника, стосовно якого здійснюється зведене виконавче провадження, воно приєднується до зведеного виконавчого провадження, про що державним виконавцем виноситься постанова. Приєднання виконавчого провадження до складу зведеного виконавчого провадження не скасовує постанови про відкриття виконавчого провадження, і не закінчує виконавче провадження.
Отже, виконавче провадження продовжує існувати, про що свідчать відомості облікової картки зведеного виконавчого провадження №34456194.
Таким чином, судова колегія зазначає, що доводи скаржника, викладені в апеляційній скарзі, не знайшли свого підтвердження, ґрунтуються на його власній оцінці та спростовуються наведеними та встановленими судом обставинами справи.
Колегія суддів вважає, що ухвала Господарського суду Івано-Франківської області від 29.10.2024 у даній справі прийнята з повним з`ясуванням всіх обставин, що мають значення для справи, дотриманням норм матеріального та процесуального права, а тому відсутні підстави для її скасування.
У зв`язку із відмовою в задоволенні апеляційної скарги судові витрати, визначені ст. 129 ГПК України, залишаються за скаржником.
Керуючись ст. ст. 129, 269, 270, 271, 273, 275, 276, 281-284 Господарського процесуального кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ :
1.В задоволенні апеляційної скарги Комунального підприємства "Калуська Енергетична компанія " Калуської міської ради від 30.10.24 (вх. № ЗАГС 01-05/3103/24 від 31.10.24) відмовити.
2.Ухвалу Господарського суду Івано-Франківської області від 29.10.2024 у справі №909/786/23 залишити без змін.
3.Витрати по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги залишити за скаржником.
4.Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку в строки, передбаченні ст.ст.287-288 ГПК України.
5.Справу повернути до Господарського суду Івано-Франківської області.
Веб-адреса судового рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень: http//reyestr.court.gov.ua.
Повний текст постанови складено 20.12.2024.
Головуючий суддяГалушко Н.А.
суддяЖелік М.Б.
суддяОрищин Г.В.
Суд | Західний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2024 |
Оприлюднено | 23.12.2024 |
Номер документу | 123918248 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Західний апеляційний господарський суд
Галушко Наталія Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні