Справа № 674/1975/24
Провадження № 3/674/754/24
ПОСТАНОВА
іменем України
20 грудня 2024 року м. Дунаївці
Суддя Дунаєвецького районного суду Хмельницької області Сосна О.М. розглянувши матеріали батальйону патрульної поліції з обслуговування Кам`янець-Подільського району Управління патрульної поліції в Хмельницькій області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , українця, громадянина України, мешканця АДРЕСА_1 , військовослужбовця, РНОКПП НОМЕР_1 ,
за ч.5 ст.126 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
В С Т А Н О В И В:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення серії ААД №979269 ОСОБА_1 24.11.2024 о 18 год. 30 хв. в с. Маків, вул. Гулеватого, 39/14 керував транспортним засобом Suzuki Grand Vitara xl д.н.з. НОМЕР_2 будучи позбавленим права керування, вчинив дане правопорушення повторно протягом року (притягався за ч.4 ст.126 КУпАП 02.01.2024 БАБ №620587), чим порушив п.2.1а ПДР України, ст.15 Закону України «Про дорожній рух» та вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.5 ст.126 КУпАП.
Дослідивши матеріали адміністративної справи, суд приходить до висновку про необхідність повернення протоколу для доопрацювання з таких підстав.
Згідно зіст.256 КУпАПу протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Відповідно до ч.1 ст.251КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, а також іншими документами.
У протоколі зазначено місце проживання ОСОБА_1 : АДРЕСА_1 . Однак жодного документу, який би підтверджував місце проживання ОСОБА_1 поліцейським до матеріалів справи не додано.
Відсутність достовірних відомостей про місце проживання (перебування) порушника, без належного повідомлення його про дату, час і місце розгляду справи, всебічне та повне з`ясування обставин справи, вирішення її в точній відповідності з законом є неможливим та позбавляє суд можливості забезпечити право особи, що притягається до адміністративної відповідальності на участь у розгляді справи у передбачені законом строки.
Також у протоколі зазначено, що ОСОБА_1 є військовим, однак до матеріалів справи не додано будь-якої інформації на підтвердження зазначеного, зокрема, відсутні відповідні довідки з місця проходження військової служби.
За змістом ст.ст.279,280 КУпАПсправа про адміністративне правопорушення має розглядатися суддею у межах тих обставин, які зазначені у протоколі про таке порушення, при цьому, суд зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до п.2 ст.278 КУпАПвизначено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення повинен вирішити, у тому числі й питання про те, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення, а в разі неправильного його складення повернути матеріали справи органу, який його склав, для належного оформлення (доопрацювання).
За таких обставин, адміністративні матеріали підлягають поверненню разом з доданими до нього матеріалами до батальйону патрульної поліції з обслуговування Кам`янець-Подільського району Управління патрульної поліції в Хмельницькій області для доопрацювання (належного оформлення).
Керуючись ст.ст.254, 256, 268, 278, 283 КУпАП,
п о с т а н о в и в :
Матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.5 ст.126 Кодексу Українипро адміністративніправопорушення повернути до батальйону патрульної поліції з обслуговування Кам`янець-Подільського району Управління патрульної поліції в Хмельницькій області для доопрацювання (належного оформлення).
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя О.М.Сосна
Суд | Дунаєвецький районний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2024 |
Оприлюднено | 23.12.2024 |
Номер документу | 123936458 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення на транспорті, в галузі шляхового господарства і зв’язку Керування транспортним засобом особою, яка не має відповідних документів на право керування таким транспортним засобом або не пред’явила їх для перевірки, або стосовно якої встановлено тимчасове обмеження у праві керування транспортними засобами |
Адмінправопорушення
Дунаєвецький районний суд Хмельницької області
Сосна О. М.
Адмінправопорушення
Дунаєвецький районний суд Хмельницької області
Сосна О. М.
Адмінправопорушення
Дунаєвецький районний суд Хмельницької області
Сосна О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні