Ухвала
від 25.12.2024 по справі 924/436/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29607, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1, e-mail: inbox@km.arbitr.gov.ua, тел.(0382)71-81-84


УХВАЛА

м. Хмельницький

"25" грудня 2024 р. Справа № 924/436/22

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Кочергіної В.О., при секретарі судового засідання Висоцькій А.Ю., розглянувши матеріали заяви першого заступника керівника Рівненської обласної прокуратури (вх.№05-08/3744/24 від 16.12.2024) про зміну способу виконання додаткової постанови Північно-західного апеляційного господарського суду від 23.09.2024 у справі

за позовом Керівника Шепетівської окружної прокуратури м. Шепетівка в інтересах держави

до 1. Нетішинської міської ради м. Нетішин

до 2. Комунального підприємства Нетішинської міської ради "Житлово-комунальне об`єднання" м. Нетішин

за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача:

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Курчатова 6 Нетішин" м. Нетішин;

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Варшавська 17" м. Нетішин;

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Миру 3 Нетішин" м. Нетішин;

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "8 Мир" м. Нетішин;

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Шевченка 4 Нетішин" м. Нетішин;

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Шевченка 16 Нетішин" м. Нетішин;

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Шевченка-20" м. Нетішин;

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Музейний" м. Нетішин;

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Незалежності-13" м. Нетішин;

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Незалежності 9" м. Нетішин;

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Волинь-Нетішин" м. Нетішин;

- Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Незалежності 31" м. Нетішин;

про:

- визнання недійсним рішення сорокової сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 30.03.2018 №40/2409, рішення сорок першої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 04.05.2018 №41/2599, рішення сорок другої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 12.06.2018 №42/2707, рішення сорок другої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 12.06.2018 №42/2703, рішення сорок четвертої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 07.09.2018 №44/2926, рішення п`ятдесят другої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 01.03.2019 №52/3539, рішення п`ятдесят сьомої (позачергової) сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 31.05.2019 №57/3888, рішення п`ятдесят восьмої (позачергової) сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 26.06.2019 №58/3908 Про погодження Актів про списання багатоквартирних будинків з балансу КП НМР Житлово-комунальне об`єднання з додатками актами списання багатоквартирних будинків в частині списання приміщень протирадіаційних укриттів;

- зобов`язання Нетішинську міську раду вчинити дії щодо державної реєстрації права комунальної власності територіальної громади міста Нетішин на нежитлові приміщення протирадіаційних укриттів

За участю:

від позивача: Грамчук Т.А. згідно посвідчення №072529 від 01.03.2023

від відповідача 1: не з`явився

від відповідача 2: не з`явився

від третіх осіб: не з`явились

Відповідно до ч. 4 ст. 233 ГПК України, ухвала постановлена в нарадчій кімнаті.

25.12.2024 в судовому засіданні проголошено вступну і резолютивну частини відповідно до ч. 6 ст. 233 ГПК України.

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Господарського суду Хмельницької області у справі №924/436/22 від 27.02.2023 позовні вимоги Керівника Шепетівської окружної прокуратури м. Шепетівка про зобов`язання Нетішинську міську раду вчинити дії щодо державної реєстрації права комунальної власності територіальної громади міста Нетішин на нежитлові приміщення протирадіаційного укриття задоволено.

У позові Керівника Шепетівської окружної прокуратури про визнання недійсним рішення сорокової сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 30.03.2018 №40/2409, рішення сорок першої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 04.05.2018 №41/2599, рішення сорок другої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 12.06.2018 №42/2707, рішення сорок другої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 12.06.2018 №42/2703, рішення сорок четвертої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 07.09.2018 №44/2926, рішення п`ятдесят другої сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 01.03.2019 №52/3539, рішення п`ятдесят сьомої (позачергової) сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 31.05.2019 №57/3888, рішення п`ятдесят восьмої (позачергової) сесії Нетішинської міської ради VII скликання від 26.06.2019 №58/3908 Про погодження Актів про списання багатоквартирних будинків з балансу КП НМР Житлово-комунальне об`єднання з додатками актами списання багатоквартирних будинків в частині списання приміщень протирадіаційних укриттів у позові відмовлено.

Стягнуто з Хмельницької обласної прокуратури в дохід Державного бюджету України 17367,00грн витрат по оплаті судового збору за подання позову.

Стягнуто з Нетішинської міської ради на користь Хмельницької обласної прокуратури 89316,00грн витрат по оплаті судового збору.

Постановою Північно-західного апеляційного господарського суду №924/436/22 від 20.06.2023 апеляційні скарги ОСББ "Миру 3 Нетішин", ОСББ "Незалежності 9 Нетішин", ОСББ "Волинь-Нетішин", ОСББ "Музейний", ОСББ "Нетішин Варшавська 17" задоволено частково, рішення господарського суду Хмельницької області від 27.02.2023 в частині зобов`язання Нетішинської міської ради вчинити дії щодо державної реєстрації права комунальної власності територіальної громади міста Нетішин на нежитлові приміщення протирадіаційних укриттів скасовано та ухвалено нове рішення про закриття провадження у справі. В решті рішення суду першої інстанції залишено без змін.

Постановою Верховного Суду від 08.11.2023 касаційну скаргу керівника Рівненської обласної прокуратури задоволено частково. Постанову Північно-західного апеляційного господарського суду від 20.06.2023 у справі №924/436/22 скасовано в частині закриття провадження у справі, справу в цій частині направлено для продовження розгляду до суду апеляційної інстанції.

За результатами нового розгляду, постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 18.01.2024 у справі № 924/436/22 апеляційні скарги ОСББ "Миру 3 Нетішин", ОСББ "Незалежності 9 Нетішин", ОСББ "Волинь-Нетішин", ОСББ "Музейний", ОСББ "Нетішин Варшавська 17" на рішення господарського суду Хмельницької області від 27.02.2023 у справі №924/436/22 залишено без задоволення. Вказаною постановою суду апеляційної інстанції рішення господарського суду Хмельницької області від 27.02.2023 в частині зобов`язання органу місцевого самоврядування вчинити дії щодо державної реєстрації права комунальної власності територіальної громади міста Нетішин на нежитлові приміщення протирадіаційних укриттів залишено без змін.

Додатковою постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 23.09.2024 у справі №924/436/22 стягнуто з Нетішинської міської ради (Хмельницька обл., Шепетівський район, м. Нетішин, вул. Шевченка, буд. 1, код ЄДРПОУ 25939741) на користь Рівненської обласної прокуратури (р/р UA228201720343130001000015371, МФО 820172, код ЄДРПОУ 02910077, банк одержувач Державна казначейська служба України, м. Київ, код класифікації видатків бюджету 2800) судові витрати зі сплати судового збору у суді касаційної інстанції у розмірі 178632,00грн.

На виконання вищевказаної додаткової постанови Північно-західного апеляційного господарського суду від 23.09.2024, господарським судом Хмельницької області 08.10.2024 видано наказ. Строк пред`явлення до виконання наказу суду - 23.12.2024. Стягувачем за наказом є Рівненська обласна прокуратура, боржником - Нетішинська міська рада.

16.12.2024 до суду через службу діловодства від першого заступника керівника Рівненської обласної прокуратури надійшла заява (вх.№05-08/3744/24) про зміну способу виконання додаткової постанови у даній справі. В обгрунтування поданої заяви зазначає про те, що відповідно до листа Головного Управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області №04-17-06/8291 від 29.10.2024, в Нетішинської міської ради відсутні відкриті рахунки в органах Казначейства, що унеможливлює виконання рішення суду у справі №924/635/22. На підставі зазначеного, прокурор вважає, що вказана підстава підтверджує неможливість виконання судового рішення у даній справі щодо стягнення витрат по оплаті судового збору та просить суд стягнути витрати по оплаті судового збору згідно рішення суду у даній справі з Виконавчого комітету Нетішинської міської ради (код ЄДРПОУ 05399231), який відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Бюджетного кодексу України є розпорядником бюджетних коштів та взаємопов`язаною з радою особою.

Ухвалою суду від 17.12.2024 заяву першого заступника керівника Рівненської обласної прокуратури про зміну способу виконання додаткової постанови у даній справі призначено до розгляду в судовому засіданні на 10:30год. 25.12.2024. Цією ж ухвалою запропоновано учасникам справи у строк до 23.12.2024 подати письмову позицію з приводу викладених прокурором у заяві обставин.

19.12.2024 до суду через систему "Електронний суд" від відповідача 1 Нетішинської міської ради надійшла письмова позиція (вх.№05-22/8701/24) щодо поданої прокурором заяви про зміну способу виконання судового рішення у даній справі. У письмовій позиції зазначає, що за змістом ст. 1 Бюджетного кодексу України виконавчий комітет міської ради є розпорядником коштів місцевого бюджету, повноваження з виконання якого покладено на нього законом та затверджено обсяг бюджетних видатків місцевою радою у встановленому законом порядку. При цьому Нетішинська міська рада, код ЄДРПОУ - 25939741, виконавчий комітет Нетішинської міської ради код ЄДРПОУ -23846062, зареєстровані як самостійні юридичні особи, отже вказані особи є різними, самостійними юридичними особами, суб`єктами права, які наділені цивільною правоздатністю і дієздатністю, тобто здатністю від свого імені набувати майнових та особистих немайнових прав і нести обов`язки та самостійно брати участь у правовідносинах, бути позивачем та відповідачем у суді. За змістом ч.1 ст.96 Цивільного кодексу України юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов`язаннями. Чинне законодавство України, в тому числі і Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" не містить норми про те, що виконавчий комітет, як окрема юридична особа, відповідає за зобов`язаннями ради. Виконавчий комітет не несе відповідальності за зобов`язаннями Нетішинської міської ради. Звертає увагу суду на те, що діючі положення Господарського процесуального кодексу України не передбачають заміну боржника шляхом фактичного виконання рішення суду іншою юридичною особою, яка не була стороною при розгляді справи, не відбулося переходу прав та обов`язків, в тому числі переведення боргу від первинного боржника до правонаступника, без визначеної законом правової підстави. Натомість, стягнення заборгованості за виконавчим документом з іншої юридичної особи фактично змінить зміст рішення, замінить боржника у зобов`язанні на особу, яка не залучалася до участі у справі, яка відповідно до положень Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" є окремою юридичною особою та наділена власними повноваженнями.

20.12.2024 до суду через систему "Електронний суд" від відповідача 2 КП НМР ЖКО м. Нетішин надійшла письмова позиція (вх.№05-22/8732/24) щодо поданої прокурором заяви про зміну способу виконання судового рішення у даній справі з зазначенням про те, що враховуючи, що виконання рішення суду є невід`ємною стадією процесу правосуддя, то і зміна способу його виконання на цій стадії може відбуватися не інакше, як на підставах та у порядку, визначеному Господарським процесуальним кодексом України та Законом України "Про виконавче провадження", який регулює умови і порядок виконання рішень судів, що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню у разі невиконання їх у добровільному порядку. Відповідно до ст. 15. Закону України "Про виконавче провадження" сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ. Боржником є визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов`язок щодо виконання рішення. У заяві про зміну способу виконання рішення у справі стягувач - Рівненська обласна прокуратура, фактично просить про заміну боржника та стягнення коштів не з Нетішинської міської ради, а з Виконавчого комітету Нетішинської міської ради, який не був залучений до участі у справі при ухваленні рішення по суті спору. Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вбачається, що Нетішинська міська рада, код ЄДРПОУ - 25939741, виконавчий комітет Нетішинської міської ради код ЄДРПОУ -05399231, зареєстровані як самостійні юридичні особи. Отже, Нетішинська міська рада та виконавчий комітет Нетішинської міської ради є різними, самостійними юридичними особами, органами місцевого самоврядування, суб`єктами права, які наділені цивільною правоздатністю і дієздатністю, тобто здатністю від свого імені набувати майнових та особистих немайнових прав і нести обов`язки та самостійно брати участь у правовідносинах, бути позивачем та відповідачем у суді. Доказів про припинення юридичної особи - Нетішинська міська рада чи перебування її у стані припинення, про перехід прав та обов`язків від однієї юридичної особи -Нетішинська міська рада до іншої - виконавчого комітету Нетішинської міської ради суду не подано. Наголошує, що положення Господарського процесуального кодексу України не передбачають заміну боржника шляхом фактичного виконання рішення суду іншою юридичною особою, яка не була стороною при розгляді справи, не відбулося переходу прав та обов`язків, в тому числі переведення боргу від первинного боржника до правонаступника, без визначеної законом правової підстави. Відсутність у Нетішинської міської ради рахунків, відкритих у органах казначейства для здійснення примусового виконання рішення, не позбавляє міську раду можливості виконати рішення суду у добровільному порядку, оскільки саме міська рада є власником грошових коштів, розпорядником яких виступає її виконавчий комітет чи виконання рішення шляхом примусового виконання.

Отже, з огляду на викладене вище, відповідач 2 вважає, що відсутні підстави для задоволення заяви Рівненської обласної прокуратури про зміну способу виконання рішення у справі №924/436/22.

При вирішенні справи, КП НМР "Житлово-комунальне об`єднання" м. Нетішин покладається на розсуд суду.

23.12.2024 до суду через систему "Електронний суд" від відповідача 1 Нетішинської міської ради надійшла заява (вх.№05-22/8787/24), в якій просить суд здійснювати розгляд справи без участі її представника, з урахуванням адресованої до суду письмової позиції.

Прокурор в судовому засіданні 25.12.2024 підтримала подану заяву, просила суд її задовольнити.

Представники відповідача 1, відповідача 2 та третіх осіб в судове засідання 25.12.2024 не з`явились.

Учасники справи були належним чином повідомлені про розгляд справи, ухвала суду від 17.12.2024 була надіслана до їх електронних кабінетів та на електронні пошти.

Дослідивши подану першим заступником керівника Рівненської обласної прокуратури заяву (вх.№05-08/3744/24 від 16.12.2024) про зміну способу виконання додаткової постанови у даній справі та матеріали справи, суд дійшов висновку, що заява підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. ч. 1, 2, 3 ст. 331 ГПК України, за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання.

Заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення або розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням учасників справи.

Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочки або розстрочки виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Згідно ч. 2 ст. 6 Закону України "Про виконавче провадження" (Виконання рішень іншими органами та установами), рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ, рішення про стягнення коштів за час роботи стягувача на посаді помічника-консультанта народного депутата України, у тому числі при звільненні з такої посади, виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Листом №04-17-06/8291 від 29.10.2024 Головне Управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області повернуло Рівненській обласній прокуратурі наказ без виконання та повідомило про те, що в Нетішинської міської ради відсутні відкриті рахунки в органах Казначейства, що унеможливлює виконання рішення суду у справі №924/635/22.

Як зазначено у п. 7.5. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17 жовтня 2012 №9 "Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України", якщо у відповідача відсутні кошти на рахунку в банку або коли їх не вистачає для покриття заборгованості, господарський суд може змінити спосіб виконання рішення і видати наказ про звернення стягнення на його майно. Також, не виключається право господарського суду з метою захисту порушених відповідачем майнових прав позивача зазначити у виданому ним наказі й конкретне майно відповідача, на яке слід звернути стягнення, якщо в розпорядженні суду є достовірні дані про його наявність у відповідача, обрати найбільш ефективний та справедливий спосіб виконання судового рішення.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Згідно з абз. 5, 10 ст. 1 вказаного Закону, представницький орган місцевого самоврядування - виборний орган (рада), який складається з депутатів і відповідно до закону наділяється правом представляти інтереси територіальної громади і приймати від її імені рішення.

Виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами.

Виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи. Виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам, а з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольними відповідним органам виконавчої влади (частини 1, 2 статті 11 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету (частина 1 статті 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 16 зазначеного Закону, органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.

Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у комунальній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

Частина 2 статті 64 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачає, що сільські, селищні, міські, районні в містах (у разі їх створення) ради та їх виконавчі органи самостійно розпоряджаються коштами відповідних місцевих бюджетів, визначають напрями їх використання.

Згідно із пунктом 18 статті 2 Бюджетного кодексу України головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.

Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.

Статтею 1 Бюджетного кодексу України (абз. 34) визначено, що місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування.

Водночас, ст. 22 цього Кодексу (абз. 3 ч. 2) до головних розпорядників бюджетних коштів віднесено виключно за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.

Отже, Виконавчий комітет Нетішинської міської ради (код ЄДРПОУ 05399231) є власником майна, у тому числі й доходів місцевих бюджетів, інших коштів тощо.

При цьому, Нетішинська міська рада не є головним розпорядником коштів місцевого бюджету Нетішинської територіальної громади та не включена до мережі головних розпорядників коштів міського бюджету при виконанні програм і заходів державного та місцевих бюджетів.

Обставиною, яка істотно ускладнює виконання судового рішення є відсутність у Нетішинської міської ради рахунків в органах казначейства.

Відповідно до ст. ст. 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.

За приписами ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (ч.ч. 2, 3), судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Обов`язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається законом.

Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд у межах повноважень, наданих йому законом.

Здійснюючи контроль за виконанням судового рішення суд зазначає, що як вбачається з досліджених судом обставин та законодавства, фінансові ресурси, власником яких виступає боржник Нетішинська міська рада, закріплено за виконавчим органом - виконавчим комітетом Нетішинської міської ради, який і є розпорядником коштів бюджету міської ради.

Зважаючи на наведене, обов`язковість виконання рішення суду, суд вважає, що заявником обрано правильний та ефективний спосіб для захисту права стягувача на стягнення заборгованості з рахунків виконавчого органу ради.

Керуючись ст.ст. 232-234, 255, 331 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

Задовольнити заяву першого заступника керівника Рівненської обласної прокуратури (вх.№05-08/3744/24 від 16.12.2024).

Змінити спосіб та порядок виконання додаткової постанови Північно-західного апеляційного господарського суду від 23.09.2024, яка набрала законної сили 23.09.2024 у справі №924/436/22.

Стягнути заборгованість бюджету боржника Нетішинської міської ради (Хмельницька обл., Шепетівський район, м. Нетішин, вул. Шевченка, буд. 1, код ЄДРПОУ 25939741) судові витрати зі сплати судового збору у суді касаційної інстанції у розмірі 178632,00грн (сто сімдесят вісім тисяч шістсот тридцять дві гривні 00 копійок) з розпорядника бюджетних коштів - Виконавчого комітету Нетішинської міської ради (Хмельницька область, Шепетівський район, м. Нетішин, вул. Шевченка, буд. 1, код ЄДРПОУ 05399231) на користь Рівненської обласної прокуратури (р/р UА228201720343130001000015371, МФО 820172, код ЄДРПОУ 02910077, банк одержувач Державна казначейська служба України, м. Київ, код класифікації видатків бюджету 2800).

Відповідно до ч. 1 ст. 235 ГПК України ухвала набрала законної сили після її оголошення суддею 25.12.2024 та підлягає оскарженню.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом десяти днів до Північно-західного апеляційного господарського суду з дня складення повного тексту ухвали.

Повний текст ухвали складено та підписано 25.12.2024.

СуддяВ.О. Кочергіна

Виготовлено 18 примірників:

1-до справи (в паперовому),

2-Шепетівська окружна прокуратура (shepetiv_oprok@khmel.gp.gov.ua на електронну пошту),

3- Хмельницька обласна прокуратура (sekretariat@khmel.gp.gov.ua на електронну пошту),

4-відповідачу 1 Нетішинська міська рада (miskrada@netishynrada.gov.ua на електронну пошту),

5- відповідачу 2 КП НМР "Житлово-комунальне об`єднання" (vpkz.jko@gmail.com на електронну пошту; jko_netish@ukr.net на електронну пошту),

6 - третя особа ОСББ "Музейний" (muzejnyj@gmail.com на електронну пошту),

7-третя особа ОСББ "Шевченка 4 Нетішин" (RAJNA1212@GMAIL.COM на електронну пошту),

8-третя особа ОСББ "Шевченка 16 Нетішин" (victorsh1957@gmail.com на електронну пошту),

9-третя особа ОСББ "Курчатова 6 Нетішин" (electric-netishyn@ukr.net на електронну пошту),

10-третя особа ОСББ "Варшавська 17" (ocbb.netishyn@gmail.com на електронну пошту),

11-третя особа ОСББ "Миру 3 Нетішин" (osbbmury3@gmail.com на електронну пошту),

12-третя особа ОСББ "8 Мир" (viksuniko2006@ukr.net на електронну пошту),

13-третя особа ОСББ "Незалежності 9" (ocbb.netishyn@gmail.com на електронну пошту),

14 третя особа ОСББ "Волинь-Нетішин" (ocbb.netishyn@gmail.com на електронну пошту),

15-третя особа ОСББ "Незалежності 31" (jho_netishyn@ukr.net.com на електронну пошту),

16-третя особа ОСББ "Шевченка-20" (shevchenka.glazkova@gmail.ru на електронну пошту),

17-третя особа ОСББ "Незалежності-13" (40594418@mail.gov.ua на електронну пошту),

18-третя особа ОСББ "Незалежності 9" (ocbb.netishyn@gmail.com на електронну пошту).

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення25.12.2024
Оприлюднено26.12.2024
Номер документу124038624
СудочинствоГосподарське
КатегоріяІнші справи

Судовий реєстр по справі —924/436/22

Ухвала від 25.12.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Кочергіна В.О.

Ухвала від 17.12.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Кочергіна В.О.

Постанова від 23.09.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Ухвала від 12.09.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Ухвала від 03.09.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Постанова від 18.01.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Ухвала від 17.01.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Ухвала від 15.01.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Ухвала від 15.01.2024

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

Ухвала від 04.12.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Коломис В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні