№6-100-07
№6-100-07
УХВАЛА
30 березня 2007 року. М.Першотравенськ.
Першотравенський
міський суд, Дніпропетровській області у складі
головуючого:
судді Зайцева В.В.
при секретарі: Фадєєвій Т.Б.
за участю
представника заявника ОСОБА_1
розглянувши у
відкритому судовому засіданні у М.Першотравенськ цивільну справу за заявою
відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних
випадків на виробництві та професійних захворювань України у М.Першотравенськ
Дніпропетровської області щодо відстрочки виконання рішення суду по цивільній
справі ОСОБА_2 про стягнення з відділення ВД ФССНВУ в м.Першотравенськ на його
користь моральної шкоди в розмірі 18
000 грн. 00 коп..
ВСТАНОВИВ:
Відділення
виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на
виробництві та професійних захворювань України у М.Першотравенськ
Дніпропетровської області звернулося до Першотравенського міського суду
Дніпропетровської області з заявою щодо відстрочки виконання рішення суду.
Посилаючись на те, що рішенням апеляційного суду Дніпропетровської області від
ДАТА_1 року, рішення Першотравенського міського суду Дніпропетровської області
від ДАТА_2 року про стягнення з відділення виконавчої дирекції фонду
соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних
захворювань України у М.Першотравенськ Дніпропетровської області на користь
ОСОБА_2 моральної шкоди в розмірі 34 000 грн. 00 коп. було змінено, зменшено
суму моральної шкоди з 34 000 грн. до 18 000 грн..
Відповідно до
постанови від ДАТАЗ року відкрито виконавче провадження.
Згідно з Законом
України „Про виконавче провадження", державний виконавець, отримавши це
рішення суду для виконання, надасть відділенню строк для добровільного
виконання рішення не більше 7
днів.
Добровільно
виконати рішення суду у строк 7
днів відділення не має можливості, тому що не є власником коштів, що
знаходяться на рахунку.
Відповідно до
Закону України „Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від
нещасних випадків на виробництві та професійного захворювання, які спричинили
втрату працездатності"(далі Закон), Статуту Фонду соціального страхування
від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України,
Положенням про виконавчу дирекцію Фонду державні кошти Фонду (що є власником
коштів - ст.20 Закону)
для проведення страхових платежів витрачаються відповідно до бюджету Фонду,
затвердженого Правлінням Фонду. Робочим органам виконавчої дирекції Фонду -
управлінням та відділенням виконавчої дирекції - кошти для безпосередньої
виплати потерпілим дирекція Фонду виділяє згідно кошторисів, затверджених
дирекцією, на підставі заявок робочих органів по відповідним КЕКВам.
При розрахунках
бюджету та кошторису неможливо передбачити, яка кількість та на яку суму
потерпілі в судовому порядку установлять для себе право на відшкодування
моральної шкоди. Ці суми, як непередбачені (надзвичайні), звичайно не
закладались ні до бюджету Фонду, ні до кошторису робочих органів. Тому при
пред'явленні такими потерпілими виконавчих документів на стягнення страхових
сум ні в бюджеті Фонду, ні в кошторисах робочих органів немає коштів для сплати
по цим виконавчим документам, тому що кошти не закладались, в зв'язку з
призупиненням дії норм Закону в частині відшкодування моральної шкоди на
підставі ст.77 ЗУ „Про державний бюджет на 2006 рік". Потребується час для вишукування цих
додаткових, незапланованих коштів без порушення прав інших потерпілих всієї
України. Також потрібне відповідне коригування і бюджету Фонду, і кошторису
відділень, так як виплати не у відповідності до кошторису є грубим порушенням
фінансової дисципліни. Всі кошториси Фонду затверджені Правлінням Фонду і
узгоджені Міністерством фінансів та Міністерством праці та соціального захисту
населення.
Відповідно до
ст. 46 Закону
України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасних
випадків на виробництві та професійних захворювань...» кошти на здійснення
страхування від нещасних випадків використовуються виключно за їх призначенням
і зараховуються на єдиний централізований рахунок Фонду, з якого фінансується
за відповідними КЕКВами щомісячні
2
страхові виплати
потерпілим, компенсація за втрачений заробіток, придбання санаторно - курортного
лікування, лікування потерпілих в медичних закладах, придбання засобів
пересування, забезпечення протезно ортопедичними виробами, оплата догляду за
інвалідами всієї України. Робочі органи Фонду є лише розпорядниками коштів,
визначених кошторисом. Відділення тільки робить заявки на витрати, які
необхідні в поточному місяці на страхові виплати та надання соціальних послуг
до управління. Управління, в свою чергу, робить зведену заявку по області на
виконавчу дирекцію Фонду. В зворотному напрямку кошти надходять до відділення.
Для виконання всіх цих заходів потрібен час не менш як у три місяці.
При накладенні
державною виконавчою службою арешту на р/ рахунки відділення з тих причин, що в
установлений для добровільного виконання рішення строк відділення з поважних
вищезазначених причин не перераховувало гроші, порушуються права інших
потерпілих. Кошти, перераховані по відповідним КЕКВам та призначені на
відшкодування щомісячних виплат, лікування, тощо в безакцептному порядку можуть
вилучатись з рахунку, але це призведе до обмеження прав значної кількості
потерпілих в отриманні соціальної допомоги, особливо це стосується надання
негайної допомоги травмованим при лікуванні.
З метою
запобігання обмеження прав значної кількості потерпілих в отриманні соціальної
допомоги, просить надати відстрочку виконання рішення строком на три місяці.
В судовому
засіданні представник заявника повністю підтримала заяву.
Зацікавлена
особа в справі не згоден з заявою повністю, наполягає на відмові в відстрочці
виконання рішення на його користь, оскільки він потребує коштів для тривалого
лікування для відновлення здоров'я, пошкодженого на виробництві.
Заслухавши
пояснення сторін, суд вважає, що заява про відстрочку виконання рішення не
підлягає задоволенню з наступних підстав:
Згідно ст. 373 ЦПК України за
наявності обставин, що утруднюють виконання рішення (хвороба боржника або
членів його сім'ї, відсутність присудженого майна в натурі, стихійного лиха
тощо), за заявою державного виконавця або за заявою сторони суд, який видав
виконавчий документ, у десятиденний строк розглядає питання про відстрочку
виконання рішення суду в судовому засіданні з викликом сторін і у виняткових
випадках може відстрочити або розстрочити виконання рішення.
Як вбачається з
пояснення сторін та матеріалів справи заявником не надано суду доказів
наявності обставин, що утруднюють виконання ними рішення суду, а також не надано
заявником доказів і не встановлено судом наявності виняткового випадку для
застосування відстрочки виконання рішення суду на користь ОСОБА_2.
На підставі
викладеного, керуючись ст. 373
ЦПК України, суд -
УХВАЛИВ:
Відмовити у
задоволені заяви відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування
від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у
М.Першотравенськ Дніпропетровської області щодо відстрочки виконання рішення
суду по цивільній справі ОСОБА_2 про стягнення з відділення ВД ФССНВУ в
м.Першотравенськ на його користь моральної шкоди в розмірі 18 000 грн. 00 коп..
Ухвала
оскарженню не підлягає.
Суд | Першотравенський міський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 30.03.2007 |
Оприлюднено | 29.12.2007 |
Номер документу | 1240433 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Першотравенський міський суд Дніпропетровської області
Зайцев В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні