Справа № 296/2772/23
Р І Ш Е Н Н Я
І МЕ НЕ М УК РА ЇН И
04 грудня 2024 року м.Житомир
Корольовський районний суд м.Житомира в складі:
головуючого судді Маслак В.П.,
за участю секретаря судового засідання Годлюк А.В.,
представника позивача Оберемчук О.О.,
представника відповідача Науменко А.В.,
представника третьої особи Бовсунівської А.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Житомирі за правилами загального позовного провадження цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Військової частини НОМЕР_1 , за участі третьої особи Житомирської обласної військової адміністрації про витребування майна із чужого незаконного володіння,-
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 у березні 2023р. звернулась до суду із позовною заявою, відповідно до змісту якої просить витребувати із незаконного володіння Військової частини НОМЕР_1 Міністерства оборони України транспортний засіб марки «ЗАЗ», модель «SENS», реєстраційний номер НОМЕР_2 .
В обґрунтування позову ОСОБА_1 вказує, що 17.03.2022р. (в цей період позивачка з дітьми перебувала на території Республіки Польща), в м.Житомир патрульними поліцейськими було зупинено транспортний засіб марки «ЗАЗ», модель «SENS», реєстраційний номер НОМЕР_2 , за кермом якого був чоловік позивачки ОСОБА_2 та на останнього складено протокол про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 130 КУпАП, а транспортний засіб вилучено.
В подальшому, 05.07.2022р. ОСОБА_1 повернулася з Республіки Польща на територію України та за допомогою адвоката звернулась до державних структур з метою розшуку та повернення свого транспортного засобу - марки "ЗАЗ" модель "SENS" реєстраційний номер НОМЕР_3 , номер шасі НОМЕР_4 .
З відповідей на адвокатські запити вбачається, що у відповідності до ст. 12 Закону України "Про передачу, примусове відчуження або вилучення в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану" розгляд питання повернення примусово відчуженого майна може мати місце після скасування правового режиму воєнного стану та виключно в порядку судового провадження і набрання законної сили судового рішення. Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України «Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану" примусове відчуження або вилучення майна у зв`язку із запровадженням та виконанням заходів правового режиму воєнного стану здійснюється за рішенням військового командування. Отже, транспортний засіб «ЗАЗ», модель «SENS», реєстраційний номер НОМЕР_2 , примусово відчужений командуванням військової частини НОМЕР_5 з метою організації належної відсічі ворогу відповідно до Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", Закону України "Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах воєнного правового режиму чи надзвичайного стану". Порядок відчуження військового майна урегульовано відповідними Положеннями про порядок відчуження та реалізації військового майна Збройних Сил, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 №1919.
Враховуючи зазначене та оскільки позивач вважає, що відчуження (вилучення) транспортного засобу порушує її законні права, остання просить вимоги позовної заяви задовольнити.
У відзиві від 14.06.2023р. командир військової частини НОМЕР_1 вказав, що 05.07.2022р. постановою Богунського районного суду м. Житомира по справі №295/2808/22 ОСОБА_2 , який знаходився за кермом транспортного засобу марки "ЗА3" модель "SENS", номерний знак НОМЕР_6 , визнано винним у чиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 КУпАП.
Станом на 17.03.2022 року транспортний засіб марки "ЗАЗ" модель "SENS", номерний знак НОМЕР_7 , номер кузова НОМЕР_8 , рік випуску 2012 знаходився на майданчику зберігання патрульної поліції м. Житомира.
Відповідно до наказу командира військової частини НОМЕР_1 №121 від 30.03.2022р. вирішено провести примусове відчуження вищезазначеного транспортного засобу, який перебуває на майданчику зберігання патрульної поліції м. Житомира. В подальшому військовою частиною НОМЕР_1 , відповідно до положення постанови Кабінету Міністрів України № 998 від 31.10.2012р., було складено Акт про примусове відчуження або вилучення майна, погоджений начальником Житомирської обласної військової адміністрації Бунечко В., на підставі якого здійснено примусове відчуження транспортного засобу марки "ЗАЗ" модель "SENS", номерний знак НОМЕР_7 . З огляду на зазначене, та оскільки військовою частиною № НОМЕР_9 дотримано вимоги чинного законодавства України, представник відповідача просив відмовити у задоволенні позову.
Представник позивача Оберемчук О.О. в судовому засідання вказала, що складений акт про примусове відчуження або вилучення майна не містить дати складення та підпису позивачки. Транспортний засіб перебуває у володінні відповідача з порушенням норм матеріального права. Представник позивача просила задовольнити позов у повному обсязі. Також просила врахувати правові позиції Верховного суду, викладені у постанові від 16.02.2024 року по справі № 910/10009/22.
Представник відповідача Науменко А.В. просив відмовити у задоволенні позовних вимог. Зазначив, що транспортний засіб витребувано в порядку передбаченому законодавством, в умовах надзвичайного та воєнного стану та знаходиться у володінні військової частини законно та правомірно.
В судовому засіданні представник третьої особи зазначив, що автомобіль, на момент розгляду справи, є державною власністю. Встановити факт відчуження неможливо, оскільки майно на законних підставах перебуває у володінні військової частини.
З матеріалів справи встановлено, що власником транспортного засобу марки «ЗАЗ», модель «SENS», реєстраційний номер НОМЕР_2 , є ОСОБА_3 , що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_10 (а.с. 9).
Згідно витягу з Державного реєстру актів цивільного стану № 00019435890 від 23.01.2018р. та свідоцтва про шлюб від 22.12.2017р. серії НОМЕР_11 ОСОБА_3 змінила прізвище на « ОСОБА_4 », а в подальшому на « ОСОБА_5 » (а.с. 10, 11).
Вбачається, що наказом начальника Житомирської обласної військової адміністрації Бунечко В. від 02.03.2022р. № 13 на період воєнного стану надано дозвіл Головному управлінню Національної поліції в Житомирській області, Управлінню патрульної поліції в Житомирській області на вилучення транспортних засобів, керування якими здійснюється особами в стані наркотичного чи алкогольного сп`яніння або з ознаками наркотичного чи алкогольного сп`яніння; Головному управлінню Національної поліції в Житомирській області, Управлінню патрульної поліції в Житомирській області наказано забезпечити вилучення транспортних засобів, керування якими здійснюється особами в стані наркотичного чи алкогольного сп`яніння або з ознаками наркотичного чи алкогольного сп`яніння; негайно повідомляти начальника Житомирської обласної військової адміністрації про вилучення транспортного засобу для прийняття рішення щодо використання транспортних засобів для цілей оборони (а.с. 195).
Також наказом начальника Житомирської обласної військової адміністрації Бунечко В. від 06.03.2022р. № 21 вирішено здійснювати примусове відчуження або вилучення майна (транспортних засобів) відповідно до наказів командирів військових з`єднань, частин Збройних сил України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України за погодженням начальника обласної військової адміністрації); накази про примусове відчуження або вилучення майна (транспортних засобів) видавати окремо військовим командуванням та військовою адміністрацією, або спільними наказами військового командування із військовою адміністрацією (а.с. 71).
Відповідно до постанови Богунського районного суду м. Житомира від 05.07.2022р. по справі № 295/2808/22 ОСОБА_2 визнано винним у вчинені правопорушення, передбаченого ч.1 ст.130 КУпАП. Зі змісту постанови вбачається, що в судовому засіданні ОСОБА_2 вину визнав та поясним, що 17.03.2022р. керував транспортним засобом в стані алкогольного сп`яніння. (а.с. 56-57).
За наказом командира військової частини НОМЕР_1 ОСОБА_6 від 30.03.2022р. № 121 проведено примусове відчуження транспортного засобу марки «ЗАЗ», модель «SENS», реєстраційний номер НОМЕР_2 , який перебуває на майданчику зберігання патрульної поліції м. Житомира (а.с. 55).
За результатами оцінки транспортного засобу складено висновок експертного дослідження від 08.04.2022 №ЕДЖ-19/106-22/2511-АВ, яким визначено середню ринкову вартість автомобіля ЗАЗ Sens, номерний знак НОМЕР_3 станом на 06.04.2022, а саме - 99760грн. (а.с.23- 32).
Відповідно акту про примусове відчуження або вилучення майна, погодженого Головою Житомирської ОВА В. Бунечко, у зв`язку із уведенням на території України воєнного стану, запровадженого Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» який затверджено Законом України від 24.02.2022 № 2102-IХ, з метою сприяння обороноздатності та мобілізацій готовності Житомирської області, захисту населення у надзвичайних ситуаціях воєнного стану, у межах виконання військово-транспортного обв`язку, здійснено залучення ЗАЗ Sens, номерний знак НОМЕР_3 , рік випуску 2012, власником якого є ОСОБА_3 (а.с. 20-21).
У листі від 08.07.2022р. № 134аз/41/28/02-2022 Департаментом патрульної поліції УПП в Житомирській області за результати розгляду адвокатського запиту роз`яснено, що транспортний засіб ЗАЗ Sens, номерний знак НОМЕР_3 , примусово відчужений командуванням військової частини НОМЕР_1 , на території УПП в Житомирській області ДПП не зберігається. (а.с. 13-14).
З відповіді Житомирської обласної державної адміністрації від 15.07.2022р. № 598/1-12, вбачається, що відповідно до ст. 12 Закону України "Про передачу, примусове відчуження або вилучення в мовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану" розгляд питання повернення примусово відчуженого майна може мати місце після скасування правового режиму воєнного стану та виключно в порядку судового провадження і набрання рішенням законної сили (а.с. 15-16).
Враховуючи встановлені обставини справи суд застосовує наступні норми Законів в редакції на момент виникнення спірних правовідносин.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про оборону України» воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення національної безпеки, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.
Відповідно до абзацу четвертого статті 1 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» мобілізація - це комплекс заходів, здійснюваних з метою планомірного переведення національної економіки, діяльності органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій на функціонування в умовах особливого періоду, а Збройних Сил України, інших військових формувань, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - на організацію і штати воєнного часу. Мобілізація може бути загальною або частковою та проводиться відкрито чи приховано.
У разі збройної агресії проти України або загрози нападу на Україну Президент України приймає рішення про загальну або часткову мобілізацію, введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях, застосування Збройних Сил України, інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, подає його Верховній Раді України на схвалення чи затвердження, а також вносить до Верховної Ради України подання про оголошення стану війни. Органи державної влади та органи військового управління, не чекаючи оголошення стану війни, вживають заходів для відсічі агресії. На підставі відповідного рішення Президента України Збройні Сили України разом з іншими військовими формуваннями розпочинають воєнні дії, у тому числі проведення спеціальних операцій (розвідувальних, інформаційно-психологічних тощо) у кіберпросторі. З моменту оголошення стану війни чи фактичного початку воєнних дій настає воєнний час, який закінчується у день і час припинення стану війни (стаття 4 Закону України «Про оборону України»).
Указами Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та № 65/2022 «Про загальну мобілізацію» у зв`язку з агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» в Україні введено воєнний стан та оголошено про проведення загальної мобілізації.
03 березня 2022 року зазначений указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 65/2022 затверджено Верховною Радою України, а саме Законом України від 03 березня 2022 року № 2105-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про загальну мобілізацію».
Воєнний стан та загальна мобілізація тривають дотепер.
Статтею 17 Закону України «Про оборону України» передбачено, що в умовах воєнного стану відповідно до закону допускається примусове вилучення приватного майна та відчуження об`єктів права приватної власності громадян з наступним повним відшкодуванням їх вартості у порядку та терміни, встановлені Кабінетом Міністрів України. Аналогічна норма міститься у частині другій статті 353 ЦК України.
Закон України «Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану» визначає механізм передачі, примусового відчуження або вилучення майна у юридичних та фізичних осіб для потреб держави в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану.
Примусове відчуження майна - позбавлення власника права власності на індивідуально визначене майно, що перебуває у приватній або комунальній власності та яке переходить у власність держави для використання в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану за умови попереднього або наступного повного відшкодування його вартості (пункт 1 частини першої статті 1 Закону України «Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану»). Примусове відчуження майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану може здійснюватися з попереднім повним відшкодуванням його вартості. У разі неможливості попереднього повного відшкодування за примусово відчужене майно таке майно примусово відчужується з наступним повним відшкодуванням його вартості (частини перша та друга статті 3 вказаного Закону).
Стаття 4 Закону України «Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану» передбачає, що примусове відчуження або вилучення майна у зв`язку із запровадженням та виконанням заходів правового режиму воєнного стану здійснюється за рішенням військового командування, погодженим відповідно з органом військового управління, визначеним Міністерством оборони України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, районною, Київською чи Севастопольською міською державною адміністрацією або виконавчим органом відповідної місцевої ради, крім випадків, передбачених частиною третьою цієї статті.
Норми зазначеної статті кореспондуються з положеннями пункту 4 частини першої статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
Згідно з частиною другою статті 1 Закону України «Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану» термін «військове командування» вживається у значенні, наведеному в Законі України «Про правовий режим воєнного стану» або Законі України «Про правовий режим надзвичайного стану», залежно від правового режиму, в умовах якого передається, відчужується або вилучається майно.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» військовим командуванням, якому згідно з цим Законом надається право разом з органами виконавчої влади, військовими адміністраціями, Радою міністрів Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати заходи правового режиму воєнного стану, є: Головнокомандувач Збройних Сил України, Командувач об`єднаних сил Збройних Сил України, командувачі видів та окремих родів військ (сил) Збройних Сил України, командувачі (начальники) органів військового управління, командири з`єднань, військових частин Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань.
Аналогічне визначення військового командування міститься у статті 1 Закону України «Про оборону України».
Як було зазначено вище наказом командира військової частини НОМЕР_1 від 30.03.2022р. № 121 прийнято рішення про примусове відчуження транспортного засобу марки «ЗАЗ», модель «SENS», реєстраційний номер НОМЕР_2 (а.с. 55). В подальшому, проведено оцінку транспортного засобу та відповідно до акту про примусове відчуження або вилучення майна, погодженого Головою Житомирської ОВА В. Бунечко, здійснено відчуження автомобіля ЗАЗ Sens, номерний знак НОМЕР_3 (а.с. 20-21).
Враховуючи вищевказані норми Законів та обставини справи суд приходить до переконання, що автомобіль позивачки відчужено з дотриманням приписів законодавства України уповноваженим на те органом.
Відсутність позивача під час складання акту про примусове відчуження або вилучення майна не можуть бути підставою для висновку про незаконні дії відповідача та як наслідок - повернення майна позивачу.
Так приписами ч.ч.1, 2, 5 ст.7 Закону України «Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану» передбачено, що про примусове відчуження або вилучення майна складається акт. Бланк акта про примусове відчуження або вилучення майна (далі - акт) виготовляється за єдиним зразком, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Акт підписується власником майна або його законним представником і уповноваженими особами військового командування та органу, що погодив рішення про примусове відчуження майна, або військового командування чи органу, що прийняв таке рішення, і скріплюється печатками військового командування та/або зазначених органів. У разі відсутності особи, у якої відчужується або вилучається майно, або її законного представника під час складання акта про примусове відчуження або вилучення майна такий акт складається без її участі. У такому разі власник майна або його законний представник має право на ознайомлення з актом про примусове відчуження або вилучення майна.
Разом з тим суд вважає за необхідне звернути увагу на положення частини першої статті 10 Закону «Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану», яким передбачено, що компенсація за примусово відчужене майно в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану з попереднім повним відшкодуванням його вартості здійснюється військовим командуванням чи органом, що прийняв рішення про таке відчуження, за рахунок коштів державного бюджету до підписання акта. Частиною другою статті 10 Закону передбачено, що компенсація за примусово відчужене майно в умовах правового режиму воєнного стану з наступним повним відшкодуванням його вартості здійснюється протягом п`яти наступних бюджетних періодів, правового режиму надзвичайного стану - протягом одного наступного бюджетного періоду після скасування правового режиму воєнного чи надзвичайного стану за рахунок коштів державного бюджету.
Отже, під час воєнного стану передбачені можливості: 1) примусового відчуження індивідуально визначеного приватного та колективного майна з переходом до держави права власності на це майно за попереднім або наступним повним відшкодуванням його вартості; 2) вилучення індивідуально визначеного майна державних підприємств, державних господарських об`єднань, на яке у них є право господарського відання або оперативного управління, без відшкодування його вартості.
Велика Палата Верховного Суду в постанові від 23.10.2024 по справі №712/3525/23 також зауважує, що у частині першій статті 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» встановлено, що громадяни зобов`язані надавати в установленому порядку під час мобілізації будівлі, споруди, транспортні засоби та інше майно, власниками яких вони є, ЗСУ, іншим військовим формуванням, оперативно-рятувальній службі цивільного захисту з наступним відшкодуванням державою їх вартості в порядку, встановленому законом. Отже, стосовно надання громадянами під час мобілізації їхнього майна ЗСУ чи іншим військовим формуванням або оперативно-рятувальній службі цивільного захисту діє виключно порядок наступного відшкодування державою вартості такого майна, тобто у строк, визначений частиною другою статті 10 Закону України «Про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану».
Велика Палата Верховного Суду в постанові від 23.10.2024 по справі №712/3525/23 вказала, зокрема, що право вимагати повернення майна обумовлюється наявністю в особи статусу «колишнього» власника. За допомогою такої конструкції законодавець створює передумови для охорони інтересів приватних осіб. Повернення майна можливе за умови: припинення надзвичайних обставин, тобто стихійного лиха, аварії, епідемії, епізоотії, воєнного або надзвичайного стану та ін.; збереження майна; заявлення власником позовної вимоги про його повернення до органу, що проводив його реквізицію або якому передано відповідне майно; встановлення можливості повернення (постанови Верховного Суду в складі колегій суддів Другої судової палати Касаційного цивільного суду від 08.08.2018 року по справі № 284/276/16-ц від 13.09.2023 року по справі № 707/1298/22).
Велика Палата Верховного Суду в постанові від 13 вересня 2023 року у справі № 757/64569/16-ц (провадження № 14-19цс23) звернула увагу на те, що в Україні існує законодавче регулювання питань, пов`язаних із виплатою компенсації за примусово відчужене, втрачене чи пошкоджене майно в умовах війни, воєнного чи надзвичайного стану, та роз`яснила порядок відшкодування вартості майна, вилученого для потреб оборони держави.
Зокрема, Велика Палата Верховного Суду розтлумачила положення постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2012 року № 998 про «Деякі питання здійснення повної компенсації за майно, примусово відчужене в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану», якою затверджено «Порядок розгляду заяв та здійснення виплат для наступної повної компенсації за майно, примусово відчужене в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану» (далі - Порядок).
Цей Порядок визначає механізм прийняття, розгляду заяв та здійснення виплат для наступної повної компенсації за майно, примусово відчужене в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану.
Майно, що підлягає примусовому відчуженню, оцінюється в порядку, встановленому законодавством про оцінку майна, майнових прав та професійну оцінну діяльність.
Заява про виплату наступної повної компенсації за примусово відчужене майно приймається, обліковується і розглядається за місцем відчуження майна. До заяви додаються акт про примусове відчуження майна та висновок про вартість такого майна (пункт 3 Порядку).
За результатами розгляду заяви органи, зазначені у пункті 3 Порядку, оформлюють висновок про здійснення виплат для наступної повної компенсації за майно, примусово відчужене в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану. Висновок оформляється у трьох примірниках. Перший примірник передається заявникові, другий - територіальному органу Казначейства, третій зберігається за місцем його оформлення. Висновки обліковуються органом, який їх видав. Орган, що прийняв рішення про примусове відчуження майна, на підставі виданого ним висновку враховує відповідну потребу в коштах у бюджетному запиті на наступний бюджетний період (після скасування правового режиму надзвичайного стану) або на п`ять наступних бюджетних періодів (після скасування правового режиму воєнного стану) (пункт 7 Порядку).
Виплата повної компенсації здійснюється органами, що прийняли рішення про примусове відчуження майна, у порядку черговості оформлення висновків за рахунок і в межах коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати наступної повної компенсації за майно, примусово відчужене в умовах правового режиму воєнного стану (пункт 7 Порядку).
Враховуючи вищевказані норми чинного законодавства наразі відсутні підстави для зобов`язання військової частини повернути автомобіль марки «ЗАЗ», модель «SENS», реєстраційний номер НОМЕР_2 позивачу, відповідно в задоволенні позову слід відмовити за безпідставністю.
Керуючись ст. ст.5,12,13,81, 211,258,259,263-265,268,273 ЦПК України, суд, -
УХВАЛИВ:
В задоволенні позову відмовити.
Рішення суду може бути оскаржене безпосередньо до Житомирського апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його складення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя В. П. Маслак
Суд | Корольовський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2024 |
Оприлюднено | 30.12.2024 |
Номер документу | 124070011 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на нерухоме майно (крім землі), з них: про приватну власність, з них: витребування майна із чужого незаконного володіння |
Цивільне
Корольовський районний суд м. Житомира
Маслак В. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні