Ухвала
від 27.12.2024 по справі 200/7740/24
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

27 грудня 2024 року Справа №200/7740/24

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Куденкова К.О., розглянувши в порядку письмового провадження клопотання Територіального управління Державної судової адміністрації України в Донецькій області про залучення третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору у справі за позовом ОСОБА_1 до Територіального управління Державної судової адміністрації України в Донецькій області, Державної судової адміністрації України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору, - Авдіївський міський суд Донецької області, Слов`янський міськрайонний суд Донецької області про визнання протиправними дій і зобов`язання вчинити певні дії,

УСТАНОВИВ:

У листопаді 2024 року ОСОБА_1 (далі ОСОБА_1 , позивач) звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Територіального управління Державної судової адміністрації України в Донецькій області (далі ТУ ДСА України в Донецькій області, відповідач-1), Державної судової адміністрації України (далі ДСА України, відповідач-2), відповідно до якого, просить: - визнати протиправними дії Територіального управління Державної судової адміністрації України в Донецькій області щодо нарахування і виплати судді Слов`янського міськрайонного суду Донецької області суддівської винагороди за період з 1 серпня 2024 року по 31 жовтня 2024 року включно, обчисленої виходячи з прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який застосовується для визначення базового розміру посадового окладу судді з 1 січня 2024 року у розмірі 2 102,00 гривні; - зобов`язати Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Донецькій області провести нарахування і виплату суддівської винагороди судді Слов`янського міськрайонного суду Донецької області за період з 1 серпня 2024 року по 31 жовтня 2024 року включно на підставі частин 2, 3, 4 статті 135 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», виходячи з базового розміру посадового окладу судді 30 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого на 1 січня 2024 року складає 3 028,00 грн, з урахуванням надбавки за вислугу років у розмірі 80% від посадового окладу з утриманням з цих сум передбачених законом податків та обов`язкових платежів при їх виплаті; - зобов`язати Державну судову адміністрацію України здійснити фінансування Територіального управління Державної судової адміністрації України в Донецької області з єдиного рахунку Державного бюджету України, передбаченого на виконання рішень судів на користь суддів, коштів для проведення виплати судді Слов`янського міськрайонного суду Донецької області недоплачену суддівську винагороду за період з 1 серпня 2024 року по 31 жовтня 2024 року включно.

На обґрунтування позову ОСОБА_1 посилається те, що за період з серпня 2024 по жовтень 2024 року відповідач-1 нараховував йому суддівську винагороду, для визначення суми якої використовувалася величина під назвою «розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який застосовується для визначення базового розміру посадового окладу судді з 1 січня 2024 року», у розмірі 2 102,00 гривні. Вважає, що відповідно до приписів спеціального законодавства, відповідач-1 повинен був нарахувати йому суддівську винагороду виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня 2024 року у розмірі 3 028,00 гривень.

Відповідач-1 надав відзив на адміністративний позов, в якому також заявлено клопотання, яким заявник просить залучити до участі у даній справі в статусі третьої особи, яка на заявляє самостійних вимог, на стороні відповідача Міністерство фінансів України та Кабінет Міністрів України.

На обґрунтування вказаного клопотання відповідач-1 посилається на те, що з Міністерство фінансів України відповідає за складання Бюджетної декларації та проекту закону про Державний бюджет України, визначає основні організаційно-методичні засади бюджетного планування, що використовуються для розроблення Бюджетної декларації та проекту Державного бюджету України. Відповідно до статті 4 Закону України «Про прожитковий мінімум» прожитковий мінімум встановлюється Кабінетом Міністрів України після проведення науково-громадської експертизи сформованих набору продуктів харчування, набору непродовольчих товарів і набору послуг. Прожитковий мінімум на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення, щороку затверджується Верховною Радою України в законі про Державний бюджет України на відповідний рік. Згідно статті 5 цього ж закону, Міністерство соціальної політики України на основі статистичних даних про рівень споживчих цін щомісяця розраховує фактичний розмір прожиткового мінімуму на одну особу, а також окремо для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення. На підставі цього вважає за необхідне залучити до участі у справі Міністерство фінансів України і Кабінет Міністрів України.

Відповідно до ч. 2 ст. 49 КАС України передбачено, що треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Суд вважає, що вказане клопотання відповідача-1 не підлягає задоволенню, оскільки у суду відсутні підстави вважати, що рішення в цій справі може вплинути на права, інтереси або обов`язки Міністерства фінансів України або Кабінету Міністрів України.

Керуючись ст. ст. 9, 49, 248, 256, Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання Територіального управління Державної судової адміністрації України в Донецькій області про залучення третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя К.О. Куденков

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.12.2024
Оприлюднено30.12.2024
Номер документу124118513
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них

Судовий реєстр по справі —200/7740/24

Рішення від 27.12.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 27.12.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 06.11.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні