УХВАЛА
19 грудня 2024 року справа № 580/5717/24 м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Каліновської А.В.,
за участю:
секретаря судового засідання Шапошник Я.О.,
представника відповідача Балабана Д.О. (в порядку самопредставництва),
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом публічного акціонерного товариства Черкасиобленерго до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про визнання протиправним та скасування рішення і зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Публічне акціонерне товариство Черкасиобленерго звернулось до суду з позовом до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, в якому просить:
- визнати протиправною та скасувати з дати прийняття постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у ї сферах енергетики та комунальних послуг, від 05.12.2023 № 2275 Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 20 листопада 2020 року № 2154 у частині затвердження для ПАТ Черкасиобленерго економічного коефіцієнту прогнозованих технологічних витрат електричної енергії електричними мережами 1 класу напруги на 2021 рік на рівні - 0,0403 (відносних одиниць) на 2022-2024 роки на рівні 0,0400 (відносних одиниць) та електричними мережами 2 класу напруги на 2021 рік на рівні- 0,1127 (відносних одиниць) на 2022-2024 роки на рівні 0,1092 (відносних одиниць);
- зобов`язати Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснити перерахунок та затвердити економічний коефіцієнт прогнозованих технологічних витрат електричної енергії електричними мережами 1 класу напруги для ПАТ Черкасиобленерго на 2021 рік, 2022 рік, 2023 рік, 2024 рік та електричними мережами 2 класу напруги для ПАТ Черкасиобленерго на 2021 рік, 2022 рік, 2023 рік та 2024 рік відповідно до затвердженого постановою НКРЕКП від 27.07.2017 № 981 Положення про порядок подання, визначення та затвердження економічних коефіцієнтів нормативних та прогнозованих технологічних витрат електроенергії.
19.12.2024 від представника позивача надійшло клопотання про зупинення провадження у справі №580/5717/24 до набрання законної сили рішенням у справі №580/8453/24 за позовом ОСОБА_1 до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про зобов`язання вчинити певні дії. В обґрунтування клопотання зазначив, що у відзиві на позовну заяву відповідачем зазначено, що 2020 рік є базовим роком для регуляторного періоду спочатку на три, а в подальшому на 4 роки. Розмір ЕКПТВЕ 2020 року був використаний у формулі для проведення розрахунку економічного коефіцієнту прогнозованих технологічних витрат електричноїенергії електричними мережами 1 класу напруги для ПАТ «Черкасиобленерго» на 2021 рік, 2022 рік, 2023 рік, 2024 рік та електричними мережами 2 класу напруги для ПАТ «Черкасиобленерго» на 2021 рік, 2022 рік, 2023 рік та 2024 рік відповідно до затвердженого постановою НКРЕКП від 27.07.2017 № 981 Положення про порядок подання, визначення та затвердження економічних коефіцієнтівнормативних та прогнозованих технологічних витрат електроенергії. Разом з цим, у провадженні Черкаського окружного адміністративного суду перебуває справа № 580/8453/24 за позовом ОСОБА_1 до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про зобов`язання Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг надати повну інформацію/документи на адвокатський запит Савости Сергія Васильовича від 13.08.2024, а саме: детальний розрахунок (обчислення) економічних коефіцієнтів прогнозованих технологічних витрат електроенергії електромережами 1 та 2 класів напруги на підставі якого постановою НКРЕКП від 19 листопада 2019 року № 2406 розраховано та затверджено для ПАТ «Черкасиобленерго» економічні коефіцієнти прогнозованих технологічних витрат електричної енергії електричними мережами 1 класу напруги на 2020 рік на рівні - 0,0406 (відносних одиниць) та електричними мережами 2 класу напруги на 2020 рік на рівні - 0,1164 (відносних одиниць); повідомити (надати) всі величини/одиниці та їх назву (умовне позначення) згідно формул, які були взяті НКРЕКП для розрахунку економічних коефіцієнтівпрогнозованих технологічних витрат електроенергії електромережами 1 та 2 класів напруги для ПАТ «Черкасиобленерго» на 2020 рік; повідомити прізвище ім`я по-батькові та займану посаду посадових осіб, які проводили розрахунок економічних коефіцієнтів прогнозованих технологічних витрат електроенергії електромережами 1 та 2 класів напруги для ПАТ «Черкасиобленерго» на 2020 рік. Оскільки 2020 рік є базовим роком для регуляторного періоду спочатку на три, а в подальшому на 4 роки, що підтверджено і відповідачем у заявах по суті та поясненнях, надання детального розрахунку у рамках справи №580/8453/24, який був використаний для розрахунку ЕКПТВЕ при прийнятті НКРЕКП постанови від 19.11.2019 №2406 «Про затвердження економічних коефіцієнтів прогнозованих технологічних витрат електроенергії електромережами 1 та 2 класів напруги на 2020 рік» має пряме значення для розрахунків ЕКПТВЕ на 2024 рік та для вирішення справи, що розглядається.
Представник позивача у судове засідання 19.12.2024 не прибув, подав заяву про проведення судового засідання без його участі.
Представник відповідача в судовому засіданні заперечив проти зупинення провадження у справі та просив у його задоволенні відмовити.
Розглянувши клопотання представника позивача про зупинення провадження у справі, суд зазначає наступне.
Зупинення провадження в адміністративній справі - це тимчасове припинення вчинення у справі будь-яких процесуальних дій у зв`язку з обставинами, що перешкоджають розглядові справи, до моменту, коли ці обставини перестануть існувати або будуть вчинені необхідні дії.
Відповідно до вимог п. 3 ч.1 ст.236 КАС України суд зупиняє провадження у справі у разі об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.
Положенням п. 3 ч.1 ст.236 КАС України визначено, що суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.
Представником позивача не зазначено та не надано доказів, що наявні матеріали справи не дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.
З огляду на викладене, враховуючи відсутність об`єктивної неможливість розгляду справи на підставі зібраних доказів, зважаючи на строки розгляду справи визначені КАС України, суд приходить до висновку про відмову у задоволенні клопотання представника позивача про зупинення провадження у справі.
Керуючись ст.ст. 236, 248, 256, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
В задоволенні клопотання представника публічного акціонерного товариства Черкасиобленерго про зупинення провадження у справі відмовити.
Оголосити перерву у судовому засідання до 14 год. 00 хв. 27 грудня 2024 року, що буде проводитись одноособово суддею Каліновською А.В. в залі Черкаського окружного адміністративного суду за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 117,- із повним його фіксуванням.
В судове засідання викликати учасників справи.
Копію ухвали надіслати учасникам справи.
Ухвала набирає законної сили в порядку та строки встановлені ст. 256 КАС України та оскарженню не підлягає.
Повний текст ухвали виготовлено 24.12.2024.
Суддя Альона КАЛІНОВСЬКА
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2024 |
Оприлюднено | 30.12.2024 |
Номер документу | 124122211 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері електроенергетики (крім ядерної енергетики); енергозбереження, альтернативних джерел енергії, комбінованого виробництва електричної і теплової енергії |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Альона КАЛІНОВСЬКА
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні