Ухвала
від 30.12.2024 по справі 202/14637/24
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/14637/24

Провадження № 1-кс/202/8531/2024

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

У Х В А Л А

Іменем України

30 грудня2024 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання прокурора Лівобережної окружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

До Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання прокурора Лівобережної окружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів.

Згідно з клопотанням, в провадженні СВ ВП №2 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження №42024042010000241від 09.12.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченогоч. 4 ст. 190 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що до Лівобережної окружної прокуратури міста Дніпра з УСР в Дніпропетровській області ДСР НП України надійшов рапорт з матеріалами з УСР в Дніпропетровській області ДСР НПУ, відповідно до котрого отримано інформацію про можливе заволодіння грошовими коштами посадовими особами Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради, які зловживаючи своїм службовим становищем, діяли за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час надання послуг з благоустрою територій ігрових, дитячих, спортивних майданчиків та постачання обладнання для робіт.

Встановлено, що посадові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради починаючи з жовтня 2023 року і по сьогоднішній день визнають переможцем в тендерних закупівлях та в подальшому укладають договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

В процесі виконання робіт та постачання товарів на підставі складеної посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » первинної виконавчої документації та поданої замовнику, котра з боку КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » підписувалась та підписується директором ОСОБА_4 , на розрахунковий рахунок ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховано бюджетні кошти за будівництво спортивних, дитячих майданчиків за адресами: АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 .

Окрім того, встановлено, що під час складання первинної виконавчої документації щодо виконання робіт та надання послуг службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » можливо вносились завідомо неправдиві відомості до офіційної документації щодо вартості експлуатації будівельних машин та механізмів із завищеними показниками та в декілька разів завищеними цінами на інвентар для благоустрою територій спортивних майданчиків, що розташовані за адресами АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 .

Таким чином, наявна інформація про можливе заволодіння бюджетними коштами на загальну суму понад 1 000 000 грн. посадовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпровської міської ради та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

З огляду на вказане, з метою проведення судових експертиз та встановлення істини у кримінальному провадженні, прокурор просив надати дозвіл на проведення тимчасового доступу до оригіналів документів, з можливістю їх вилучення, що перебувають у володінні ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_3 , а саме: договір № 101 від 23.10.2024 року, укладено на суму 2 337 936 (обладнання, гойдалки), договір № 77 від 07.08.2024, укладено на суму 4 309 620 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням покриття з гуми наливної, доріжки з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення майданчика, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 ), договір № 93 від 10.09.2024, укладено на суму 1 300 200 (огорожа майданчика), договір № 88 від 02.09.2024, укладено на суму 1 990 200 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням покриття зі штучної трави майданчика, розташованого за адресою: АДРЕСА_2 ), договір № 87 від 02.09.2024, укладено на суму 417 420,00 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням гумового покриття майданчика, розташованого за адресою: АДРЕСА_2 );тендерну документацію по вказаним договорам;рахунки фактури, платіжні доручення, видаткові, податкові, товарні транспортні накладні, довіреності, акти приймання передавання ТМЦ, акти виконаних робіт, акти КБ-2В, КБ-3 та додатки до них, інші документи, котрі підтверджують постачання товару на адресу замовника, подорожні (шляхові) листи, листування між сторонами з питань виконання умов зазначених договорів;проектно кошторисна документація (проект, зміни до проекту, експертні звіти тощо), сертифікати якості (відповідності), інші документи, котрі підтверджують відповідність придбаних товарів нормам чинного законодавства, досудові претензії, позовні заяви, ухвали суду та інші документи, складені сторонами по вищевказаним договорам;прибуткові документи, а саме: договори з суб`єктами господарювання зі змінами та додатками, згідно котрих здійснювалась закупівля вказаного товару для потреб замовника, прибуткові, товарно транспортні накладні, податкові накладні, акти приймання передавання ТМЦ, довіреності на отримання товарів, рахунки-фактури, подорожні (шляхові) листи, платіжні доручення, листування між сторонами з питань виконання умов зазначених договорів;прибуткові документи, а саме: договори з суб`єктами господарювання зі змінами та додатками, згідно котрих здійснювалась закупівля вказаного товару для потреб замовника, прибуткові, товарно транспортні накладні, податкові накладні, акти приймання передавання ТМЦ, довіреності на отримання товарів, рахунки-фактури, подорожні (шляхові) листи, платіжні доручення, листування між сторонами з питань виконання умов зазначених договорів;митні декларації, товарно транспортні документи на перевезення, зовнішньоекономічні договори (контракти), рахунки (інвойси), документи, котрі визначають вартість товару, декларації митної вартості, документи контролю за доставкою товару, свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками і пломбами, документи, що визначають країну походження товару, документи, що використовуються для визначення митної вартості товару, сертифікатів якості (відповідності), інші документи, котрі підтверджують відповідність придбаних товарів нормам чинного законодавства України, документи, котрі свідчать проходження товару екологічного та радіологічного контролю на митниці на виконання умов вказаних договорів тощо, що перебувають.

Прокурор у судове засідання не з`явився, надав заяву, в котрій клопотання підтримав, просив задовольнити та розглянути без його участі. Прокурор також просив розглянути клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення документів.

На підставі частини 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається без особи, у володіння якої знаходяться документи.

Дослідивши матеріали клопотання, кримінального провадження, приходжу до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, оскільки з метою призначення та проведення судових експертиз документів та встановлення істини у кримінальному провадженні, необхідний тимчасовий доступ до оригіналівдокументів, що знаходяться у володінні ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_3 .

Відповідно до ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ст. 165 КПК України особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду. Зазначена в ухвалі слідчого судді, суду особа зобов`язана пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію. Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

З огляду на наведене, клопотання прокурора Лівобережноїокружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до оригіналівдокументів, що знаходяться у володінні ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_3 , підлягає задоволенню.

Фіксування процесуальної дії за допомогою технічного засобу під час розгляду клопотання не здійснювалося, у зв`язку із неприбуттям в судове засідання всіх осіб, що відповідає вимогам ч. 4 ст. 107 КПК України.

Керуючись ст. ст. 110, 131-132, 159-160, 162-166, 309 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ :

Клопотання прокурора Лівобережної окружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати прокурору Лівобережної окружної прокуратури міста Дніпра ОСОБА_3 , слідчим СВ ДРУП № 2 ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , дозвіл на проведення тимчасового доступу до оригіналів документів, з можливістю їх вилучення, що перебувають у володінні ТОВ НВП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_3 , а саме: договір № 101 від 23.10.2024 року, укладено на суму 2 337 936 (обладнання, гойдалки), договір № 77 від 07.08.2024, укладено на суму 4 309 620 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням покриття з гуми наливної, доріжки з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення майданчика, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 ), договір № 93 від 10.09.2024, укладено на суму 1 300 200 (огорожа майданчика), договір № 88 від 02.09.2024, укладено на суму 1 990 200 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням покриття зі штучної трави майданчика, розташованого за адресою: АДРЕСА_2 ), договір № 87 від 02.09.2024, укладено на суму 417 420,00 (Послуги з благоустрою поточний ремонт елементів благоустрою з улаштуванням гумового покриття майданчика, розташованого за адресою: АДРЕСА_2 ); тендерну документацію по вказаним договорам; рахунки фактури, платіжні доручення, видаткові, податкові, товарні транспортні накладні, довіреності, акти приймання передавання ТМЦ, акти виконаних робіт, акти КБ-2В, КБ-3 та додатки до них, інші документи, котрі підтверджують постачання товару на адресу замовника, подорожні (шляхові) листи, листування між сторонами з питань виконання умов зазначених договорів; проектно кошторисна документація (проект, зміни до проекту, експертні звіти тощо), сертифікати якості (відповідності), інші документи, котрі підтверджують відповідність придбаних товарів нормам чинного законодавства, досудові претензії, позовні заяви, ухвали суду та інші документи, складені сторонами по вищевказаним договорам; прибуткові документи, а саме: договори з суб`єктами господарювання зі змінами та додатками, згідно котрих здійснювалась закупівля вказаного товару для потреб замовника, прибуткові, товарно транспортні накладні, податкові накладні, акти приймання передавання ТМЦ, довіреності на отримання товарів, рахунки-фактури, подорожні (шляхові) листи, платіжні доручення, листування між сторонами з питань виконання умов зазначених договорів; прибуткові документи, а саме: договори з суб`єктами господарювання зі змінами та додатками, згідно котрих здійснювалась закупівля вказаного товару для потреб замовника, прибуткові, товарно транспортні накладні, податкові накладні, акти приймання передавання ТМЦ, довіреності на отримання товарів, рахунки-фактури, подорожні (шляхові) листи, платіжні доручення, листування між сторонами з питань виконання умов зазначених договорів; митні декларації, товарно транспортні документи на перевезення, зовнішньоекономічні договори (контракти), рахунки (інвойси), документи, котрі визначають вартість товару, декларації митної вартості, документи контролю за доставкою товару, свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками і пломбами, документи, що визначають країну походження товару, документи, що використовуються для визначення митної вартості товару, сертифікатів якості (відповідності), інші документи, котрі підтверджують відповідність придбаних товарів нормам чинного законодавства України, документи, котрі свідчать проходження товару екологічного та радіологічного контролю на митниці на виконання умов вказаних договорів тощо, що перебувають.

Строк виконанняухвали до28лютого 2025 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення30.12.2024
Оприлюднено31.12.2024
Номер документу124137151
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —202/14637/24

Ухвала від 30.12.2024

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

Ухвала від 30.12.2024

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Бєльченко Л. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні