ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
07 січня 2025 року м. Дніпросправа № 160/10074/24
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Чабаненко С.В. (доповідач),
суддів: Білак С.В., Юрко І.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження в місті Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10.07.2024 в адміністративній справі №160/10074/24 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Верхівцевський олійноекстракційний завод» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
ВСТАНОВИВ:
Товариства з обмеженою відповідальністю «Верхівцевський олійноекстракційний завод» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в якій позивач просив суд:
- визнати протиправним та частково скасувати податкове повідомлення-рішення форми «Н» № 0137860411 від 28.03.2024, винесеного на підставі акту перевірки від 06.03.2024 № 8915/04-36-04-11-06/36933660 в сумі 197 286 грн 33 коп, складеного Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10.07.2024 в адміністративній справі №160/10074/24 позов задоволено.
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області, не погодившись з рішенням суду подало апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду, та прийняти нову постанову, якою в задоволенні позову відмовити.
Справу розглянуто в порядку письмового провадження відповідно до приписів ст. 311 КАС України.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Як встановлено судом першої інстанції, та підтверджено матеріалами справи, що на підставі п.п.20.14 , п.20.1 ст.20 розділ І, п.7.5.1 ст.75 розділу ІІ Податкового кодексу України у порядку встановленому п.76.2 ст.76 розділу ІІ ПКУ, Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області проведено камеральну перевірку щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «Верхівцевський олійноекстракційний завод» (далі ТОВ «Верхівцевський ОЕЗ»).
За результатами проведеної перевірки винесено Акт від 06.03.2024 року № 8915/04- 36-04-11-06/36933660 про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «Верхівцевський ОЕЗ» (код ЄДРПОУ 36933660) (далі за текстом Акт перевірки).
В ході перевірки контролюючиц орган виявив порушення щодо термінів реєстрації ТОВ «Верхівцевський ОЕЗ» розрахунків коригування до податкових накладних. Зазначені висновки ДПС зробила на підставі інформаційних даних в базах ДПС, наданих платником податку та відомості із Єдиного реєстру податкових накладних та розрахунків коригування , згідно з наданими платником електронними документами.
Акт перевірки отримано ТОВ «Верхівцевський ОЕЗ» 13.03.2024 року.
28.03.2024 року ГУ ДПС Дніпропетровської області на підставі Акту перевірки винесено податкове повідомлення рішення за № 0137860411, яким до позивача застосовано штраф у розмірі 197 503 грн.
Згідно розрахунку до вказаного податкового повідомлення рішення, вказана сума штрафу розрахована контролюючим органом наступним чином:
-Розрахунок коригування №69, дата складання 09.10.2023, дата реєстрації в ЄРПН 16.11.2023, кількість днів порушення реєстрації 11, сума податку (зменшення на) 18421,05 грн, розмір штрафу 2%, сума штрафних санкцій 368,42 грн;
-Розрахунок коригування №70, дата складання 17.10.2023, дата реєстрації в ЄРПН 20.11.2023, кількість днів порушення реєстрації 2, сума податку (зменшення на) 11028,51 грн, розмір штрафу 2%, сума штрафних санкцій 220,57 грн;
-Розрахунок коригування №27, дата складання 11.12.2023, дата реєстрації в ЄРПН 11.01.2024, кількість днів порушення реєстрації 6, сума податку (зменшення на) 363461,43 грн, розмір штрафу 2%, сума штрафних санкцій 7269,23 грн;
-Розрахунок коригування №18, дата складання 11.12.2023, дата реєстрації в ЄРПН 08.01.2024, кількість днів порушення реєстрації 3, сума податку (зменшення на) 2215485,94 грн, розмір штрафу 2%, сума штрафних санкцій 44309,72 грн;
-Розрахунок коригування №19, дата складання 11.12.2023, дата реєстрації в ЄРПН 08.01.2024, кількість днів порушення реєстрації 3, сума податку (зменшення на) 3070175,44 грн, розмір штрафу 2%, сума штрафних санкцій 61403,51 грн;
-Розрахунок коригування №44, дата складання 31.12.2023, дата реєстрації в ЄРПН 24.01.2024, кількість днів порушення реєстрації 6, сума податку (зменшення на) 4185474,50 грн, розмір штрафу 2%, сума штрафних санкцій 83709,49 грн;
-Розрахунок коригування №169, дата складання 12.12.2023, дата реєстрації в ЄРПН 15.01.2024, кількість днів порушення реєстрації 10, сума податку (збільшення на) 10833,33 грн, розмір штрафу 2%, сума штрафних санкцій 216, 67 грн;
-Розрахунок коригування №1, дата складання 11.01.2024, дата реєстрації в ЄРПН 14.02.2024, кількість днів порушення реєстрації 9, сума податку (зменшення на) 269,68 грн, розмір штрафу 2%, сума штрафних санкцій 5,39 грн.
Позивач просить часткового скасувати вказане податкове повідомлення-рішення.
Не погоджуючись з правомірністю зазначеного податкового повідомлення-рішення, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Вирішуючи спір, суд першої інстанції дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює та визначає Податковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI.
Відповідно до абз.2 пп.75.1.1 п.75.1 ст.75 ПК України, предметом камеральної перевірки також може бути, зокрема, своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Пунктом 201.1 статті 201 ПК України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Згідно абзацу 14 пункту 201.10 статті 201 ПК України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
- для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені;
- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Статтею 120-1 ПК України визначена відповідальність платників податків за порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН та допущення помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної. Тобто, законодавець передбачив для платників податків відповідальність за порушення пункту 201.10 статті 201 ПК України.
Так, згідно із пунктом 120-1.1 статті 120 ПК України платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами «а» - «г» цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201цьогоКодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
- 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
- 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Таким чином, враховуючи наведені вище положення, на платника податків покладено обов`язок щодо реєстрації податкової накладної та розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунків коригування у строк, встановлений податковим законодавством, а саме для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
Разом із тим, Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу XX «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (набрав чинності 08 лютого 2023 року) (далі Закон № 2876-IX) підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України доповнений пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшені строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та зменшені розміри штрафних санкцій за їх порушення.
Відповідно до пункту 89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
Відповідно до пункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПК України тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого пунктом 89 цього підрозділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі:
- 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
- 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
- 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, який визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних.
Як визначено пунктом 5 Порядку №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200-1.3, 200-1.9 статті 200-1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, а також з урахуванням Законів України «Про електронний цифровий підпис», «;Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно з пунктами 12-15 вказаного Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС.
У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.
Отже, як Податковим кодексом України так і Порядком №1246 передбачено, що у разі отримання контролюючим органом податкової накладної від платника податку, за результатами проведення перевірки яких, платнику податку надсилається квитанція про прийняття, неприйняття або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Як встановлено судом першої інстанції, та підтверджено письмовими доказами наявними у матеріалах справи, згідно квитанцій з електронного кабінету платника податків ТОВ «Верхівцевський ОЕЗ»:
розрахунок коригування № 69 від 09.10.2023, отриманий ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 16.11.2023, фактична реєстрація розрахунку коригування ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 16.11.2023;
розрахунок коригування № 70 від 17.10.2023, отриманий ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 20.11.2023, фактична реєстрація розрахунку коригування ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 20.11.2023;
розрахунок коригування № 27 від 11.11.2023, отриманий ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 11.01.2024, фактична реєстрація розрахунку коригування ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 11.01.2024;
розрахунок коригування № 18 від 11.12.2023, отриманий ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 08.01.2024, фактична реєстрація розрахунку коригування ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 08.01.2024;
розрахунок коригування № 19 від 11.12.2023, отриманий ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 06.01.2024, фактична реєстрація розрахунку коригування ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 06.01.2024;
розрахунок коригування № 44 від 31.12.2023, отриманий ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 24.01.2024, фактична реєстрація розрахунку коригування ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 24.01.2024;
розрахунок коригування № 1 від 11.01.2024, отриманий ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 14.02.2024, фактична реєстрація розрахунку коригування ТОВ "Верхівцевський ОЕЗ"- 14.02.2024.
Отже, колегія суддів погоджується із висновком суду першої інстанції, що доводи позивача про те, що розрахунки коригування № 69 від 09.10.2023, №70 від 17.10.2023, №27 від 11.12.2023, №18 від 11.12.2023, №19 від 11.12.2023, № 44 від 31.12.2023, №1 від 11.01.2024 подані на реєстрацію в день їх отримання позивачем від компанії - продавця підтверджуються належними доказами наявними в матеріалах справи.
Враховуючи, що вказані коригування відбулись в бік зменшення, тому суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, що до спірних правовідносин підлягають застосуванню норми абзацу 4 пункту 89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України.
Встановлені у справі обставини на думку колегії суддів свідчать, що позивачем строк подання на реєстрацію розрахунків коригування № 69 від 09.10.2023, №70 від 17.10.2023, №27 від 11.12.2023, №18 від 11.12.2023, №19 від 11.12.2023, № 44 від 31.12.2023, №1 від 11.01.2024 не пропущено.
Колегія суддів не приймає доводи відповідача щодо обізнаності позивача про складання первинної документації компанією продавцем, та відповідно і про наявність у позивача обов`язку зареєструвати розрахунки коригування протягом 18 календарних днів саме з дня складання такої первинної документації.
Вказані доводи відповідача суперечать положенням пункту 89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПК України, де імперативно вказано, що тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація розрахунків складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику відбувається протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
Тобто, саме з моменту отримання розрахунків коригування складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, у платника податків отримувача виникає обов`язок протягом 18 календарних днів зареєструвати такі розрахунки, а ні з дати складання первинних документів, якими відкориговано вартість товару.
Встановлені обставини дають підстави для висновку про протиправність застосування до позивача штрафних санкцій за наслідками проведення камеральної перевірки з питань своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування за затримку реєстрації розрахунків коригування № 69 від 09.10.2023, №70 від 17.10.2023, №27 від 11.12.2023, №18 від 11.12.2023, №19 від 11.12.2023, № 44 від 31.12.2023, №1 від 11.01.2024.
Доводи апеляційної скарги зводяться виключно до непогодження з оцінкою обставин справи, при цьому порушень норм процесуального права, які б вплинули або змінили цю оцінку, позивачем не зазначено.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції вірно встановлено обставини справи та правильно застосовано до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують. Підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні.
Керуючись: пунктом 2 частини 1 статті 315, статтями 316, 321, 322, 327, 329 КАС України, Третій апеляційний адміністративний суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10.07.2024 в адміністративній справі №160/10074/24, - залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 10.07.2024 в адміністративній справі №160/10074/24, - залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати її прийняття та відповідно п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України касаційному оскарженню не підлягає за виключенням випадків, встановлених цим пунктом.
Головуючий - суддяС.В. Чабаненко
суддяС.В. Білак
суддяІ.В. Юрко
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.01.2025 |
Оприлюднено | 09.01.2025 |
Номер документу | 124261482 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Чабаненко С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Калугіна Наталія Євгенівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Калугіна Наталія Євгенівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні