ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
01.11.10 Справа №2а-13210/10/1/0170
Окружний адміністрати вний суд Автономної Республі ки Крим у складі головуючої с удді Трещової О.Р. , при секрет арі Дубініній А.В., за участю:
представника відповідача - Бабіча Л.Й.,
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу за позовом Крим ського республіканського ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів до товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Обрій» про стягнення с анкцій.
Суть спору. До окружного адм іністративного суду Автоном ної Республіки Крим звернуло ся з позовом Кримське респуб ліканське відділення Фонду с оціального захисту інваліді в до товариства з обмеженою в ідповідальністю «Обрій» про стягнення адміністративно-г осподарських санкцій в розмі рі 30228 гривень.
Ухвалами Окружного адміні стративного суду Автономної Республіки Крим від 14.10.2010 року відкрито провадження в адмін істративній справі, закінчен о підготовче провадження і с праву призначено до судового розгляду.
У судове засідання предста вник позивача не з`явився, по відомлений належним чином пр о час і місце судового засіда ння, що підтверджується пошт овим повідомленням, надіслав клопотання про розгляд спра ви за його відсутністю.
У судовому засіданні предс тавник відповідача проти по зову заперечувала та зазначи ла, що санкції не нараховувал ися, так як ТОВ «Обрій» надава ло до центру зайнятості звіт и про працевлаштування інвал ідів, а також позивачем пропу щений строк застосування сан кцій, встановлений статтею 250 ГК України.
В зв'язку з тим, що необхідни х для вирішення спору доказі в, наявних в матеріалах справ и достатньо, суд вважає можли вим на підставі ст. 128 КАС Украї ни розглядати справу за відс утністю представника позива ча за наявними в справі матер іалами.
Вислухавши пояснення пред ставника відповідача, дослід ивши в судовому засіданні вс і матеріали справи, оцінив на явні доказі в їх сукупності, с уд,
ВСТАНОВИВ:
Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.17 КАС Ук раїни компетенція адміністр ативних судів поширюється на спори за зверненнями суб' є кта владних повноважень у ви падках, встановлених законом .
Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до частини 7 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні ” від 21.03.1991 рок у № 875 контроль за виконанням н ормативів робочих місць та п еревірки підприємств, устано в, організацій, у тому числі пі дприємств, організацій грома дських організацій інваліді в, фізичних осіб, які використ овують найману працю, щодо їх реєстрації у Фонді соціальн ого захисту інвалідів, його в ідділеннях, подачі щорічного звіту та сплати ними адмініс тративно-господарських санк цій, а також надання державні й службі зайнятості інформац ії, необхідної для організац ії працевлаштування інвалід ів, визначаються Кабінетом М іністрів України.
Правовий статус, повноваже ння та умови діяльності зазн ачено Фонду визначені Положе нням про Фонд соціального за хисту інвалідів, затверджено го Постановою Кабінету Мініс трів України від 26.09.2002 року № 1434.
Відповідно до пункту 1 Полож ення про Фонд соціального за хисту інвалідів, затверджено го постановою Кабінету Мініс трів України від 26.09.2002 N 1434, Фонд є урядовим органом державного управління, який діє у складі Міністерства праці та соціа льної політики і підпорядков ується йому.
Пунктом 3 Положення про Фонд соціального захисту інвалід ів встановлені основні завд ання Фонду, до яких відносять ся реалізація у межах своєї к омпетенції державної політи ки у сфері соціального захис ту інвалідів; контроль за вик онанням підприємствами, уста новами, організаціями, у тому числі підприємствами і орга нізаціями громадських орган ізацій інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю (далі - підприєм ства), нормативу робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів, установленого Законом України "Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні"
Згідно з пунктом 9 зазначено го Положення для реалізації покладених на Фонд завдань з а погодженням з Мінпраці утв орюються територіальні відд ілення Фонду в межах граничн ої чисельності його працівни ків.
Правовий статус Кримськог о республіканського відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів визначений Полож енням про Кримське республік анське відділення Фонду соці ального захисту інвалідів, з атвердженого Наказом директ ора Фонду соціального захист у інвалідів № 16 від 01.03.2007 року. Пу нктом 1 Положення встановлен о, що відділення являється те риторіальним органом Фонду с оціального захисту інваліді в, а відповідно до пункту 12 Пол оження відділення має стату с юридичної особи, та реалізу є завдання, визначені пусток 3 Положення, до яких належать здійснення контролю за додер жанням підприємствами, устан овами, організаціями, фізичн ими особами, які використову ють найману працю, нормативу робочих місць для працевлаш тування інвалідів.
Отже, судом встановлено, що Кримське республіканське ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів являється територіальним органом Фон ду соціального захисту інвал ідів, яке визнано урядовим ор ганом державного управління .
Відповідно до частини 8 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні ” від 21.03.1991 рок у № 875 відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів з ме тою контролю за виконанням н ормативу робочих місць, мают ь право в порядку, передбачен ому Кабінетом Міністрів Укра їни, здійснювати перевірки п ідприємств, установ, організ ацій, у тому числі підприємст в, організацій громадських о рганізацій інвалідів, фізичн их осіб, які використовують н айману працю, щодо реєстраці ї у Фонді соціального захист у інвалідів, подачі ними звіт ів про зайнятість та працевл аштування інвалідів, виконан ня нормативу робочих місць, п ризначених для працевлаштув ання інвалідів, у тому числі ш ляхом зарахування, та сплати ними адміністративно-господ арських санкцій.
З метою реалізації зазначе них завдань пунктом 5 Положен ня про Фонд соціального захи сту інвалідів Фонд наділений правами проводити перевірк у підприємств щодо реєстраці ї, подання ними звітів про зай нятість і працевлаштування і нвалідів, виконання норматив у робочих місць для працевла штування інвалідів та сплати адміністративно-господарсь ких санкцій і пені, цільового використання наданих Фондом коштів. Фонд також відповідн о до покладених на нього завд ань здійснює контроль за спл атою роботодавцями адмініст ративно-господарських санкц ій і пені (підпункт 3 пункту 4 за значеного Положення).
Таким чином, судом встановл ено, що Кримське республікан ське відділення Фонду соціал ьного захисту інвалідів, реа лізуючи свої завдання та фун кції у відносинах з фізичним и та юридичними особами явля ється органом виконавчої вла ди та, відповідно, суб' єктом владних повноважень.
Частиною дев'ятою, десятою с татті 20 Закону України “Про ос нови соціальної захищеності інвалідів в Україні ” від 21.03.1991 року № 875 встановлено, що спор и, які виникають із правовідн осин за статтями 19, 20 Закону, ви рішуються відділеннями Фонд у в судовому порядку. Фонд соц іального захисту інвалідів, його відділення мають право захищати свої права та закон ні інтереси, у тому числі в суд і. Отже, позивачами у зазначе ній категорії справ виступаю ть відділення Фонду.
Таким чином, Кримське респу бліканське відділення Фонду соціального захисту інвалід ів є органами державної влад и, які у правовідносинах з роб отодавцям, зокрема у зв'язку і з здійсненням контролю за пе рерахуванням штрафних санкц ій, передбачених статтею 20 Зак ону України “Про основи соці альної захищеності інваліді в в Україні ” від 21.03.1991 року № 875, ре алізують владні управлінськ і функції, а право відділень Ф онду на звернення до суду у ві дповідних відносинах визнач ено в законодавчому порядку частиною 9 статті 20 Закону.
Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу України суб' єктом господар ювання визнаються учасники г осподарських відносин, які з дійснюють господарську діял ьність, реалізуючи господарс ьку компетенцію (сукупність господарських прав та обов' язків), мають відокремлене ма йно і несуть відповідальніст ь за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випа дків встановлених законом. З гідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, ство рені відповідно до Цивільног о кодексу України, підприємс тва, створені відповідно до Г осподарського кодексу Украї ни та зареєстровані в устано влено законом порядку визнаю ться суб' єктами господарюв ання.
Судом встановлено, що 07.10.2020 ро ку ТОВ «Обрій» зареєстроване у якості юридичної особи вик онавчим Джанкойською районн ою державною. адміністрацією , ідентифікаційний номер 32066228, щ о підтверджується довідкою Д ержавного комітету статисти ки №05.3-8.1/2360 від 15.09.2010 року.
Таким чином, судом встановл ено, що ТОВ «Обрій» є суб' єкт ом господарювання, юридичною особою, зобов' язана викону вати обов' язки, покладені н а неї законами у зв' язку зі з дійсненням господарської ді яльності.
Відповідно до ст. 67 Конститу ції України, кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.
Порядок, підстави та умови участі суб' єктів господарю вання в реалізації державни й гарантій для забезпечення інвалідів рівними правами з іншими громадянами регулюєт ься Законом України “Про осн ови соціальної захищеності і нвалідів в Україні ” від 21.03.1991 р оку № 875.
Відповідно до статті 19 Зако ну України “Про основи соціа льної захищеності інвалідів в Україні ” від 21.03.1991 року № 875 дл я підприємств, установ, орган ізацій, у тому числі підприєм ств, організацій громадських організацій інвалідів, фізи чних осіб, які використовуют ь найману працю, установлюєт ься норматив робочих місць д ля працевлаштування інвалід ів у розмірі чотирьох відсот ків середньооблікової чисел ьності штатних працівників о блікового складу за рік, а якщ о працює від 8 до 25 осіб, - у кільк ості одного робочого місця.
Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но розраховують кількість ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів відповідно до нормативу, встановленого ча стиною першою цієї статті, і з абезпечують працевлаштуван ня інвалідів. При розрахунка х кількість робочих місць ок руглюється до цілого значенн я.
Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но здійснюють працевлаштува ння інвалідів у рахунок норм ативів робочих місць виходяч и з вимог статті 18 цього Закон у. Виконанням нормативу робо чих місць у кількості, визнач еній згідно з частиною першо ю цієї статті, вважається пра цевлаштування підприємство м, установою, організацією, у т ому числі підприємством, орг анізацією громадських орган ізацій інвалідів, фізичною о собою, яка використовує найм ану працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.
Відповідно до частини 9 ста тті 19 Закону України “Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні” від 21.03.1991 рок у № 875 підприємства, установи , організації, у тому числі під приємства, організації грома дських організацій інваліді в, фізичні особи, в яких за осн овним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у в ідповідних відділеннях Фонд у соціального захисту інвалі дів за своїм місцезнаходженн ям і щороку подають цим відді ленням звіт про зайнятість т а працевлаштування інваліді в.
Відповідно до частини 1 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні ” від 21.03.1991 рок у № 875 підприємства, установи, організації, у тому числі під приємства, організації грома дських організацій інваліді в, фізичні особи, які використ овують найману працю, де сере дньооблікова чисельність пр ацюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, пер едбаченим статтею 19 цього Зак ону, щороку сплачують відпов ідним відділенням Фонду соці ального захисту інвалідів ад міністративно-господарські санкції, сума яких визначаєт ься в розмірі середньої річн ої заробітної плати на відпо відному підприємстві, устано ві, організації, у тому числі п ідприємстві, організації гро мадських організацій інвалі дів, фізичної особи, яка викор истовує найману працю, за кож не робоче місце, призначене д ля працевлаштування інвалід а і не зайняте інвалідом. Для п ідприємств, установ, організ ацій, у тому числі підприємст в, організацій громадських о рганізацій інвалідів, фізичн их осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративн о-господарських санкцій за р обоче місце, призначене для п рацевлаштування інваліда і н е зайняте інвалідом, визнача ється в розмірі половини сер едньої річної заробітної пла ти на відповідному підприємс тві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, орг анізації громадських органі зацій інвалідів, у фізичної о соби, яка використовує найма ну працю. Положення цієї част ини не поширюється на підпри ємства, установи і організац ії, що повністю утримуються з а рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.
Частиною 4 статті 20 Закону вс тановлено, що адміністративн о-господарські санкції розра ховуються та сплачуються під приємствами, установами, орг анізаціями, у тому числі підп риємствами, організаціями гр омадських організацій інвал ідів, фізичними особами, зазн аченими в частині першій ціє ї статті, самостійно в строк д о 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося пору шення нормативу, встановлено го частиною першою статті 19 ць ого Закону. При цьому до право відносин із стягнення адміні стративно-господарських сан кцій, передбачених цим Закон ом, не застосовуються строки , визначені статтею 250 Господа рського кодексу України.
Відповідно до частини 8 стат ті 20 Закону Порядок сплати адм іністративно-господарських санкцій і пені до відділень Ф онду соціального захисту інв алідів, їх акумуляції, обліку , а також з урахуванням пропоз ицій всеукраїнських громадс ьких організацій інвалідів - використання цих коштів зат верджується Кабінетом Мініс трів України.
Відповідно до пункту 2 Поря дку сплати підприємствами, у становами, організаціями та фізичними особами, що викори стовують найману працю, суми адміністративно-господарсь ких санкцій та пені за невико нання нормативу робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів, затвердженого Постанов ою Кабінету Міністрів Україн и від 31 січня 2007 року № 70 роботод авці сплачують суму адмініст ративно-господарських санкц ій відділенням Фонду соціаль ного захисту інвалідів до 15 кв ітня року, що настає за роком, в якому відбулося порушення нормативу робочих місць дл я працевлаштування інваліді в.
Обчислення суми адміністр ативно-господарських санкці й проводиться роботодавцями самостійно згідно з порядко м заповнення звіту про зайня тість і працевлаштування інв алідів, затвердженим Мінпрац і за погодженням з Держкомст атом.
Судом встановлено, що відпо відач ТОВ «Обрій» використо вує найману працю, та відпові дно до Закону подає Кримсько му республіканському відділ енню Фонду соціального захис ту інвалідів звіт про зайнят ість та працевлаштування інв алідів.
Відповідно до звіту про зай нятість та працевлаштування інвалідів за 2008 рік №4397 від 30.07.2010 року середньооблікова кільк ість штатних працівників обл ікового складу ТОВ «Обрій» с кладає 170 осіб, фонд оплати пра ці становить 1712500 гривень, сере дньорічна заробітна плата - 10073,50 гривень.
В звіті зазначено, що кількі сть інвалідів, які повинні пр ацювати на робочих місцях, ст ворених відповідно до ст.. 19 За кону складає - 6 осіб, фактичн о працевлаштовано - 4 особи, с ума адміністративно-господа рських санкцій відповідачем не визначена.
Судом встановлено, що на під ставі повідомлення № 04-4/3035 від 03.08.2010 року позивачем проведен а планова невиїзна перевірка ТОВ «Обрій» на предмет викон ання вимог ст.. 19,20 Закону Украї ни “Про основи соціальної за хищеності інвалідів в Україн і”.
Відповідно до акту перевір ки від 16.08.2010 року встановлені р озбіжності у показниках звіт у та визначено:
- кількість інвалідів, що по винні працювати на робочих м ісцях має складати - 7 осіб (170 осіб х 4%),
- фонд оплати праці становит ь - 1713000 гривень,
- середньорічна заробітна п лата працівника - 10076 гривень (1713000/170),
- сума адміністративно-госп одарських санкцій - 30228 гриве нь (10076 грн х 3 особи), де 3 особи різ ниця між працевлаштованими і нвалідами та кількістю інва лідів, що мають бути працевла штовані (7-4).
Судом встановлено, що акт пе ревірки був отриманий предст авником відповідача та підпи саний без заперечень.
Суд зазначає, що розрахунок адміністративно-господарсь ких санкцій за невиконання в ідповідачем нормативу робоч их місць для працевлаштуванн я інвалідів у 2008 році, здійснен ий позивачем вірно.
Таким чином, відповідач від повідно до частини 1 статті 20 З акону повинен сплатити Фонду адміністративно-господарсь кі санкції в розмірі 30228 гривен ь, що також підтверджується а ктом перевірки відповідача т а розрахунком суми позову КР В Фонду соціального захисту інвалідів.
Судом також встановлено, що відповідач належним чином н е інформував відповідні держ авні фонди з працевлаштуванн я про вільні робочі місця, при значені для працевлаштуванн я інвалідів, що підтверджуєт ься довідкою Джанкойського м іськрайонного центру зайня тості від 14.10.2010 року №01-07/1715, відпо відно до якої Товариство з об меженою відповідальністю “О брій” у період 2008 році не нада вало інформацію про потребу в робітниках з числа осіб з об меженими фізичними можливос тями за формою №3-ПН.
Відповідно до п.4 ст. 20 Закону України “Про зайнятість нас елення” підприємства, устано ви і організації незалежно в ід форми власності реєструют ься у місцевих центрах зайня тості за їх місцезнаходження м як платники збору до Фонду з агальнообов'язкового держав ного соціального страхуванн я України на випадок безробі ття, щомісяця подають цим цен трам адміністративні дані у повному обсязі про наявність вільних робочих місць (вакан сій), у тому числі призначених для працевлаштування інвалі дів, та про працівників, які пр ацюють неповний робочий день (тиждень), якщо це не передбач ено трудовим договором, або н е працюють у зв'язку з простоє м виробництва з не залежних в ід них причин, і в десятиденни й строк - про всіх прийнятих пр ацівників у порядку, встанов леному законодавством. Несво єчасна реєстрація або відмов а від неї, порушення порядку п одання адміністративних дан их тягне за собою відповідал ьність, передбачену законом.
Наказом Міністерства прац і та соціальної політики Укр аїни від 19.12.2005р. №420, зареєстрован им в Міністерстві юстиції Ук раїни 21.12.2005р. за №1534/11814 затверджен а Інструкція щодо заповнення форми звітності №3-ПН “Звіт пр о наявність вакансій”.
У абзаці 1 Інструкції щодо з аповнення форми звітності №3 -ПН “Звіт про наявність вакан сій”, зазначено, що відповідн о до Закону України “Про зайн ятість населення”підприємс тва, установи й організації, ї х структурні підрозділи та ф ілії незалежно від форми вла сності та господарювання пов инні за наявності вакансій у повному обсязі подавати інф ормацію про наявність вільни х робочих місць (вакансій) цен трам зайнятості за місцем їх реєстрації як платника стра хових внесків.
Однак відповідач щомісячн их звітів про наявність віль них робочих місць за 2008 рік до ц ентру зайнятості не подавав, отже не вживав заходів щодо п рацевлаштування інвалідів. Т ой факт, що позивачем надавал ися звіти до центру зайнятос ті у 2009 році не враховується п ри визначенні адміністратив но-господарських санкцій за 2008 рік.
Доводи представника відпо відача про порушення позивач ем строків застосування адмі ністративно-господарських с анкцій, визначених ст.. 250 ГК Укр аїни, не знайшли свого підтве рдження у судовому засіданні .
Відповідно до статті 250 ГК Ук раїни адміністративно-госпо дарські санкції можуть бути застосовані до суб'єкта госп одарювання протягом шести мі сяців з дня виявлення поруше ння, але не пізніш як через оди н рік з дня порушення цим суб'є ктом встановлених законодав чими актами правил здійсненн я господарської діяльності, крім випадків, передбачених законом.
Але згідно частини 4 статті 20 Закону до правовідносин із с тягнення адміністративно-го сподарських санкцій, передба чених цим Законом, не застосо вуються строки, визначені ст аттею 250 Господарського кодек су України.
Враховуючи приписи ч. 4 ст. 20 З акону, а також той факт, що від повідачем звіт за 2008 рік був зд аний до Кримського республік анського відділення Фонду со ціального захисту інвалідів лише 30.07.2010 року (відповідно до ш тампу реєстрації а.с. 11), а позив ачем виявлене порушення та з астосована санкція 16.08.2010 року, п ідстави для застосування стр оків, визначених ст.. 250 ГК Украї ни у суду відсутні.
При цьому суд вважає необхі дним визначити, що здійснюва ти функції контролю за своєч асним і повним отриманням ко штів бюджетом неможливо без вживання і стягнення Фондом адміністративно-господарсь ких санкцій підприємств, уст анов, організацій, які не забе зпечують встановлених норма тивів робочих місць, признач ених для працевлаштування ін валідів, якщо ними добровіль но не сплачуються у відповід не відділення Фонду санкції за кожне робоче місце, не зайн яте інвалідом.
Пунктом 11 Порядку встановле но, що у разі несплати адмініс тративно-господарських санк цій у встановлений термін ві дділення Фонду вживають захо дів щодо їх стягнення у судов ому порядку.
Судом встановлено, що у визн ачений Законом строк відпові дачем адміністративно-госпо дарські санкції в розмірі 30228 г ривень не сплачені, тому ТОВ « Обрій» порушені вимоги стате й 19, 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні ”, отже позов Кримського республіканськ ого відділення Фонду соціаль ного захисту інвалідів є обґ рунтованим та підлягає задов оленню у повному обсязі.
Згідно з частиною 4 статті 94 К АС України у справах, у яких по зивачем є суб' єкт владних п овноважень, і відповідачем - фізична чи юридична особа, су дові витрати, здійснені пози вачем, з відповідача не стягу ються. Тому судові витрати по справі не підлягають стягне нню з відповідача.
Вступна та резолютивна час тини постанови були оголошен і у судовому засіданні 01.11.2010 рок у, постанова у повному обсязі складена та підписана 01.11.2010 ро ку.
На підставі викладеного, ке руючись статтями 158, 159, 160, 163 КАС Ук раїни,
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задов ольнити.
2. Стягнути з товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Обрій» (ідентифікаційний номер 32066228) на користь Кримськ ого республіканського відді лення Фонду соціального захи сту інвалідів адміністратив но-господарські санкції в ро змірі 30228 гривень.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Трещова О.Р.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 01.11.2010 |
Оприлюднено | 26.11.2010 |
Номер документу | 12427397 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дугаренко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Трещова О.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні