Рішення
від 10.01.2025 по справі 500/6827/24
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/6827/24

10 січня 2025 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Мандзія О.П., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою приватного підприємства "Загір`я" до Головного управління ДПС у Тернопільській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство "Загір`я" (далі позивач, ПП "Загір`я") звернулось до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Тернопільській області, Державної податкової служби України (далі ДПС України), в якому просить:

визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Тернопільській області про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №11833234/41209752 від 27.09.2024, якими відмовлено ПП "Загір`я" у реєстрації податкової накладної №2 від 21.07.2024;

зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН) податкову накладну №2 від 21.07.2024 подану ПП "Загір`я".

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що ПП "Загір`я" надіслано на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну № 2 від 21.07.2024, складену за наслідками здійснення господарських операцій з товариством з обмеженою відповідальністю "Овал" (далі ТОВ "Овал"). Реєстрацію вказаних податкових накладних зупинено, оскільки платник податку відповідає вимогам п.8 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію таких в ЄРПН. На вимогу контролюючого органу позивачем надано як письмові пояснення, так і документи на підтвердження реальності господарської операції. Проте, за результатами розгляду поданих документів, 27.09.2024 безпідставно прийнято рішення №11833234/41209752 про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

Позивач вважає, спірне рішення протиправним та прийнятими з порушенням норм чинного законодавства, оскільки податковим органом не було конкретизовано, які саме документи необхідно було подати на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, а також відмовлено у реєстрації податкової накладної без повідомлення причин та мотивів, за яких надані позивачем пояснення та документи враховано не було, що, власне, і зумовило звернення до суду з даним позовом.

Ухвалою суду від 18.11.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

На виконання вимог вказаної ухвали, на адресу суду надійшов відзив від Головного управлінням ДПС у Тернопільській області та ДПС України. Заперечуючи проти позову, відповідачі послались на те, що на підтвердження реальності господарських операцій позивачем надано окремі документи, проте такі виявились недостатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Розділом 4 договору поставки від 19.07.2024 №36-ТР-2024-Р та договору поставки від 22.07.2024 №38-ТР-2024-Р між ПП "Загір`я" та ТОВ "Овал" передбачено умови щодо якості товару, що постачається. Однак позивачем жодних документів на підтвердження якісних характеристик ріпаку врожаю 2024 року на розгляду комісії не надано.

На виконання умов даних договорів позивачем також надано товарно-транспортну накладну (далі ТТН). Проте в поданій ТТН від 21.07.2024 в графі "Автомобільний перевізник" зазначено ПП "АП "Агро-Дружба". Водночас, договір на перевезення між ПП "Загір`я" та ПП "АП "Агро-Дружба" на розгляд комісії не надавався, відтак неможливо встановити взаємовідносини між даними контрагентами за відсутності поданих первинних документів.

Позивачем на підтвердження наявності у ПП "Загір`я" товару, що був надалі реалізований, не надано інвентаризаційних відомостей про наявність та рух ріпаку.

Також між ПП "Загір`я" та ТОВ "Фірма Ерідон" укладено договір поставки від 01.04.2022 №277/22/283, згідно якого постачальник зобов`язується поставити покупцю продукцію виробничо-технічного призначення, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити вартість такого товару. Документів, що підтверджували б якість засобів захисту рослин, які використані для вирощування ріпаку та наявність яких передбачена договором, позивачем на розгляд комісії надано не було.

У поданій ТТН від 26.04.2022 №ТЕ-3505554/1 (ТОВ "Фірма Ерідон") зазначено, що перевезення здійснювалось автомобільним перевізником ПП "Загір`я" автомобілем Мерседес, державний номер НОМЕР_1 . Документів, що підтверджували б право володіння чи користування таким транспортним засобом для здійснення ним перевезень, позивачем надано не було. Крім того, інформації про трудові відносини з водієм ОСОБА_1 , вказаним у товарно-транспортній накладній, чи довіреності на водія позивачем теж надано не було. Наявність у водія посвідчення з відповідною категорією також підтверджено не було.

Документів, що підтверджували б якість насіння ріпаку, поставленого ТОВ "Суффле Агро Україна", що передбачено договором поставки від 04.01.2021 №1300037647, ПП "Загір`я" на розгляд комісії надано не було.

Між ПП "Загір`я " та ТОВ "Альфа Смарт Агро" укладено договір поставки від 02.01.2024 №AS/7/01/2024, згідно якого постачальник зобов`язується поставити покупцю товар, а покупець зобов`язується прийняти й оплатити товар в повному обсязі. Документів, що підтверджували б якість засобів захисту рослин, які використані для вирощування ріпаку, позивачем на розгляд Комісії надано не було.

Також позивачем жодним чином не підтверджено наявність у нього сільськогосподарської техніки на праві власності чи користування, що використовувалась при обробці та підготовці ґрунту, посіві та збиранні врожаю.

За таких обставин, вважають, що оскаржуване рішення від 27.09.2024 №11833234/41209752 про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН було винесено правомірно. Просили відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Ухвалою суду від 10.01.2025 відмовлено у задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Тернопільській області про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

Дослідивши матеріали справи та з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, проаналізувавши на підставі фактичних обставин справи застосування норм матеріального та процесуального права, суд при прийняті рішення виходить з наступних підстав і мотивів.

Судом встановлено, що позивач ПП "Загір`я" зареєстроване 13.03.2017 як суб`єкт господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань, з основним видом економічної діяльності КВЕД:01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, та 01.05.2017 як платник ПДВ.

ПП "Загір`я" за результатами господарської операції купівлі-продажу було виписано на покупця ТОВ "Овал" податкову накладну за №2 від 21.07.2024 на суму 4591963,96 грн., в тому числі ПДВ 563925,40 грн.

За наслідками подання ПП "Загір`я" до реєстрації в ЄРПН вказаної податкової накладної № 2 від 21.07.2024, через автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України позивачу було направлено квитанцію, згідно якої реєстрація податкової накладної зупинена. Платник податку відповідає вимогам п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН. Додатково повідомлено : показник "D" = 16,3984 %, "Р" = 0.

На виконання вимог контролюючого органу, 11.09.2024 позивачем по податковій накладні № 2 від 21.07.2024 надано повідомлення з поясненням та копії документів, які підтверджують реальність здійснення господарських операцій.

Зокрема, у поясненнях зазначено, що ПП "Загір`я" здійснює діяльність у сфері вирощування зернових культур (окрім рису), бобових культур і насіння олійних культур - КВЕД 01.11, на орендованих земельних ділянках та її продажу, на підтвердження господарської діяльності щодо вирощування зернових культур були надані наступні документи, які підтверджують закупку паливно-мастильних матеріалів, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, оренди землі, наявність власної та орендованої техніки, для обробки гранту, посіву зернових, внесення добрив, та збору врожаю.

Для здійснення діяльності підприємство орендує земельні частки (паї) у фізичних осіб, станом на 01.01.2024 ПП "Загір`я" укладено з 659 фізичними особами договори оренди земельних паїв, дані договори зареєстровані в Єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Загальна кількість орендованої землі на 01.01.2024 становить 1265,7248 га, що підтверджується довідкою № 77 від 16.01.2024 виданою Залозецької ОТГ згідно якою загальна площа орендованих земель (паїв) 1265,7248 га, в тому числі (за межами населених пунктів): с.Загір`я 1238,5853 га, с.Панасівка 27,1395 га.

Для здійснення своєї господарської діяльності ПП "Загір`я" має достатньо технічних ресурсів. На балансі позивача є власна техніка для проведення сільськогосподарських робіт: трактора John Deere 8R340, трактора Белорус-892, розкидач мінеральних добрив AXIS 30.2K, оприскувач самохідний John Deere 4940, навантажувач швидкозмінний ПБМ-800-0, культиватор Вепр-4,2 Н, каток зубчасто-кільчастий ККН-6,7 ПН, комбайн зернозбиральний John Deere S680S STS, жниварка для збирання соняшника ЖНС-9,1, жатка навісна John Deere 630F, сідельний тягач марки VOLVO та інші. А також власні приміщення: будівлі та споруди, серед яких є комори для зберігання зерна, адмінбудинок та інші, що знаходяться за адресою с.Загір`я, вул.Центральна 49 і 84, Тернопільского району, Тернопільської області.

ПП "Загір`я" в 2023 та 2024 роках є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку четвертої групи.

Для забезпечення виробничого процесу ПП "Загір`я" закуповує дизельне пальне, мінеральні добрива, засоби захисту рослин, насіння. Основними постачальниками товаро-матеріальних цінностей є :

ТОВ "Суффле Агро Україна", в якого було закуплено насіння, про що свідчать: договір №1300037647 від 04.01.2021 та специфікація №2500736248 від 06.08.2021, видаткова накладна №5190061857 від 09.08.2021 на суму 280782,00 грн., в тому числі ПДВ 34482,00 грн., ТТН № 3500684840 від 09.08.2021, платіжні доручення № 214 від 20.08.2021 на суму 105336,00 грн., № 219 від 31.08.2021 на суму 175446,00 грн.;

ТОВ "Сингента", в якого було закуплено насіння, про що свідчать: договір №20222375 SE від 02.03.2023, видаткова накладна №0088740240 від 27.07.2023 на суму 305335,26 грн., в тому числі ПДВ 37497,31 грн., ТТН № 1138266 від 27.07.2023, свідоцтво на гібридне насіння №А00034492-2, №А00034492-3, платіжне доручення № 283 від 26.07.2023 на суму 305335,26 грн.;

ТОВ "Кортева Агрісаєнс Україна", в якого було закуплено насіння кукурудзи та ріпаку, про що свідчать: договір купівлі-продажу насіння № 18678 від 03.03.2021 з додатком №1 від 03.03.2021, додаткова угода № 1 від 11.03.2022, додаткова угода №2 від 18.07.2023 з додатками №3802093464 від 20.07.2023, №3802093379 від 18.07.2023, №380208412 від 18.01.2023, видаткова накладна №3807103293 від 21.07.2023 на суму 187016,43 грн., в тому числі ПДВ, складське розпорядження про відвантаження за номером замовлення 3804108907, видаткова накладна №3807103705 від 03.08.2023 на суму 394966,68 грн., в тому числі ПДВ, складське розпорядження про відвантаження за номером замовлення 3804109381, платіжні доручення №282 від 19.07.2023 на суму 187016,43 грн., №284 від 26.07.2023 на суму 394966,68 грн.;

ТОВ "Буковинська аграрна компанія", в якого було закуплено мінеральні добрива, про що свідчать: договір від 07.02.2024 № 07.02.24-5 та специфікація №07.02.24-5 від 07.02.2024, видаткова накладна №16 від 16.02.2024 на суму 2363056,91 грн., в тому числі ПДВ 393842,82 грн., ТТН №16/1, №16/2, №16/3, №16/4, рахунок №12 від 07.02.2024, платіжні доручення № 423 від 14.02.2024 на суму 2345000,40 грн., № 427 від 23.02.2024 на суму 18056,51 грн.;

ТОВ "ЕРІДОН", в якого було закуплено в 2022 році засоби захисту рослин, про що свідчать: договір № 277/22/283 від 01.04.2022, видаткова накладна №36200 від 26.04.2022 на суму 385179,77 грн., в тому числі ПДВ 64196,63 грн., ТТН №ТЕ-350554/1 від 26.04.2022, платіжне доручення №104 від 21.04.2022 на суму 385179,77 грн.;

ТОВ "Магістр-Д", в якого закуплено пальне в 2023 році на суму 4105972,47 грн, про що свідчать: договір № 7 від 02.01.2021, договір № 261 від 02.01.2024, видаткова накладна №22 від 03.01.2023 на суму 388508,55 грн., в тому числі ПДВ 25416,45 грн., видаткова накладна №580 від 09.02.2023 на суму 258019,80 грн., в тому числі ПДВ 16879,80 грн., ТТН №230209/6 від 09.02.2023, видаткова накладна №768 від 23.02.2023 на суму 205012,00 грн., в тому числі ПДВ 13412,00 грн., ТТН №230223/12 від 23.02.2023, видаткова накладна №811 від 27.02.2023 на суму 580183,96 грн., в тому числі ПДВ 37955,96 грн., ТТН №230227/19 від 27.02.2023, видаткова накладна №854 від 01.03.2023 на суму 239864,04 грн., в тому числі ПДВ 15692,04 грн., ТТН №230301/18 від 01.03.2023, видаткова накладна №1202 від 22.03.2023 на суму 267869,69 грн., в тому числі ПДВ 17524,19 грн., ТТН №230322/6 від 22.03.2023, видаткова накладна №1726 від 24.04.2023 на суму 463987,52 грн., в тому числі ПДВ 30354,32 грн., ТТН №230424/15 від 24.04.2023, видаткова накладна №1989 від 08.05.2023 на суму 398193,87 грн., в тому числі ПДВ 26050,07 грн., ТТН №230508/6 від 08.05.2023, видаткова накладна №2151 від 16.05.2023 на суму 372565,44 грн., в тому числі ПДВ 24373,44 грн., ТТН №230516/10 від 16.05.2023, видаткова накладна №3041 від 28.06.2023 на суму 160212,60 грн., в тому числі ПДВ 10481,20 грн, видаткова накладна №4313 від 23.08.2023 на суму 365955,00 грн., в тому числі ПДВ 60992,50 грн., ТТН №230823/12 від 23.08.2023, платіжні доручення № 77 від 10.01.2023 на суму 200000,00 грн., № 103 від 26.01.2023 на суму 188508,55 грн., платіжне доручення № 110 від 10.02.2023 на суму 258019,80 грн., № 111 від 13.02.2023 на суму 1025060,00 грн., № 61 від 27.03.2023 на суму 73869,69 грн., № 79 від 19.04.2023 на суму 194000,00 грн., № 270 від 14.06.2023 на суму 100000,00 грн., № 305 від 17.08.2023 на суму 368901,06 грн., № 306 від 24.08.2023 на суму 500000,00 грн., № 335 від 19.10.2023 на суму 500000,00 грн., № 340 від 23.10.2023 на суму 292013,37 грн., № 397 від 08.01.2024 на суму 89600,00 грн., № 399 від 09.01.2024 на суму 4407,31 грн., № 401 від 16.01.2024 на суму 200000,00 грн., № 413 від 31.01.2024 на суму 11592,69 грн., № 465 від 05.04.2024 на суму 200000,00 грн., № 470 від 18.04.2024 на суму 300000,00 грн., № 471 від 19.04.2024 на суму 300000,00 грн., № 480 від 03.05.2024 на суму 200000,00 грн., № 484 від 14.05.2024 на суму 200000,00 грн., № 488 від 16.05.2024 на суму 103848,00 грн., № 550 від 03.07.2024 на суму 75429,44 грн., № 573 від 05.08.2024 на суму 250000,00 грн., № 581 від 06.08.2024 на суму 281605,56 грн.;

ТОВ "Альфа Смарт Агро", в якого закуплено засоби захисту рослин, про що свідчать: договір № AS/7/01/2024 від 02.01.2024, видаткова накладна №17961 від 11.10.2022 на суму 20865,94 грн., в тому числі ПДВ 3477,65 грн., ТТН №Р17961 від 11.10.2022, видаткова накладна №5050 від 22.03.2024 на суму 26932,14 грн., в тому числі ПДВ 4488,69 грн., ТТН №2135 від 22.03.2024, видаткова накладна №5053 від 22.03.2024 на суму 499978,68 грн., в тому числі ПДВ 83329,78 грн., ТТН №2135 від 22.03.2024, платіжні доручення №150 від 23.05.2022 на суму 237890,00 грн., №57 від 23.02.2023 на суму 500000,00 грн., №446 від 21.03.2024 на суму 26932,14 грн.;

ТОВ " Агро Престиж", в якого закуплено засоби захисту рослин, про що свідчать: договір поставки №38 від 18.01.2021, специфікація від 13.05.2021, видаткова накладна №РН-0001120 від 07.07.2021 на суму 1095534,25 грн., в тому числі ПДВ 182589,04 грн., ТТН №0707-003 від 07.07.2021, платіжне доручення № 230 від 15.09.2021 на суму 149726,00 грн., № 266 від 12.10.2021 на суму 200000,00 грн., № 3 від 23.11.2021 на суму 635808,25 грн.;

ТОВ "Ранголі", в якого закуплені засоби захисту рослин, про що свідчать: договір поставки №31/2021 від 05.04.2021, видаткова накладна №РН 83 від 06.04.2021 на суму 1067731,68 грн., в тому числі ПДВ 177955,28 грн., ТТН №Р83 від 06.04.2024, платіжне доручення № від 06.04.2021 на суму 1067731,68 грн.

На пальне, яке закуповується для виконання сільськогосподарських робіт підприємство ПП "Загір`я" має ліцензію на право зберігання пального, реєстраційний №19070414202000708 з терміном дії до 15.10.2025.

Посів ріпаку на площі 347 га під урожай 2024 року підтверджено актами списання насіння та садівного матеріалу: акт № 000000015 від 29.09.2023, акт № 000000014 від 29.09.2023, акт № 000000013 від 29.09.2023, акт № 000000012 від 29.09.2023, акт № 000000011 від 29.09.2023.

Внесення мінеральних добрив і засобів захисту рослин підтверджено актами про використання засобів хімічного захисту та актами про використання мінеральних, органічних та бактеріальних добрив: акт №000000001 від 19.02.2024, акт №000000022 від 29.03.2024, акт №000000010 від 03.04.2024, акт №000000001 від 10.04.2023, акт №000000011 від 06.05.2024, акт №000000002 від 22.05.2023, акт №000000013 від 23.05.2024, акт №000000003 від 01.06.2023, акт №000000030 від 05.06.2024, акт №000000031 від 12.06.2024, акт №000000021 від 14.06.2023.

Сільськогосподарські роботи, які проводились під час посіву, підживлення, захисту та збору зернових підтверджуються зведеними листами машиніста-тракториста та лімітно-забірними відомостями на отримання пального для заправки техніки: обліковий лист №-000000015 за серпень 2023 року - виконано оранку під посів ріпаку врожаю 2024 року; лімітно-забірна карта №ЗЛ-0100343 на одержання ПММ за серпень 2023 року, яке було витрачено на оранку під посів ріпаку врожаю 2024 року; обліковий лист №000000013 за липень 2023 року виконано оранку під посів ріпаку врожаю 2024 року; лімітно-забірна карта №ЗЛ-0100308 на одержання ПММ за липень 2023 року, яке було витрачено на оранку під посів ріпаку врожаю 2024 року; обліковий лист №000000017 за вересень 2023 року виконано культивацію під посів ріпаку врожаю 2024 року; лімітно-забірна карта №ЗЛ-0100368 на одержання ПММ за вересень 2023 року, яке було витрачено на культивацію під посів ріпаку врожаю 2024 року; обліковий лист №000000013 за вересень 2023 року виконано посів ріпаку для врожаю 2024 року; лімітно-забірна карта №ЗЛ-0100384 на одержання ПММ за вересень 2023 року, яке було витрачено на посів ріпаку для врожаю 2024 року; обліковий лист №000000001 за лютий 2024 року виконано внесення мінеральних добрив під ріпак врожаю 2024 року; лімітно-забірна карта №ЗЛ-0000001 на одержання ПММ за лютий 2024 року, яке було витрачено на внесення мінеральних добрив під ріпак врожаю 2024 року; обліковий лист №000000008 за березень 2024 року внесено засоби захисту рослин під ріпак врожаю 2024 року; лімітно-забірна карта №ЗЛ-00000089 на одержання ПММ за березень 2024 року, яке було витрачено на внесення засобів захисту рослин під ріпак врожаю 2024 року; обліковий лист №000000006 за квітень 2024 року внесено засоби захисту рослин під ріпак врожаю 2024 року; лімітно-забірна карта №ЗЛ-00000063 на одержання ПММ за квітень 2024 року, яке було витрачено на внесення засобів захисту рослин під ріпак врожаю 2024 року; обліковий лист №00000012 за липень 2024 року виконано обмолот ріпаку врожаю 2024 року; лімітно-забірна карта №ЗЛ-00000115 на одержання ПММ за липень 2024 року, яке було витрачено на обмолот ріпаку врожаю 2024 року.

В підтвердження господарської діяльності ПП "Загір`я" надано контролюючому органу річні статистичні звіти за наступними формами: 4сг (річна) Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур (за 2024 рік), в якому відображено наступні посіви 2024 року: пшениця озима-80 га; пшениця яра 106 га; ячмінь озимий 69 га; ячмінь ярий 162 га; кукурудза 205 га; соя 164 га; ріпак озимий 347 га; соняшник 20 га; 37 сг (річна) Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід та винограду за серпень 2024 рік, в якому відображено площі та валові збори продукції, а саме: пшениця озима 80 га, валовий збір 5629,6 ц, середня врожайність 70,37 ц/га; ячмінь озимий-69 га, валовий збір 3014,6 ц, середня врожайність 43,69 ц/га; пшениця яра 106 га, валовий збір 4879,2 ц, середня врожайність 46,03 ц/га; ріпак озимий 347 га, валовий збір 15077,6 ц, середня врожайність 43,45 ц/га; ячмінь ярий 162 га, валовий збір 8250,6 ц, середня врожайність 50,93 ц/га.

У ПП "Загір`я" станом на 01.09.2024 середньорічна кількість найманих працівників становить 12 працівників адмінперсонал, трактористи-машиністи та різноробочі, що підтверджено довідкою №10 від 11.09.2024. Посадові оклади визначено штатним розписом.

Після збору врожаю ріпак врожаю 2024 року, ПП "Загір`я" реалізував ріпак покупцю ТОВ "Овал", в кількості 1507,760 т на суму 32283449,01 грн., в тому числі ПДВ 14%, з яким заключено договір поставки від 19.07.2024 №36-ТР-2024-Р з додатковими угодами №1 від 20.07.2024, №2 від 21.07.2024, №3 від 22.07.2024, №4 від 23.07.2024, та договір №38-ТР-2024-Р від 22.07.2024 з додатковими угодами №1 від 23.07.2024, №2 від 24.07.2024.

Відвантаження ріпаку згідно договору поставки від 19.07.2024 №36-ТР-2024-Р та отримана довіреність № 37 від 19.07.2024 та оформлено наступними видатковими та ТТН:

видаткова накладна №000000002 від 20.07.2024 на загальну суму 7201155,19 грн., в тому числі ПДВ 884352,39грн., де кількість продукції становить 337,4 т, та ТТН: №1 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 21,56 т; №2 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 21,50 т; №3 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 21,14 т; №4 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 19,42 т; №5 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 20,94 т; №6 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 21,10 т; №7 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 21,18 т; №8 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 20,78 т; №9 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 22,62 т; №10 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 19,38 т; №11 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 20,76 т; №12 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 20,44 т; №13 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 21,40 т; №14 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 21,10 т; №15 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 22,10 т; №16 від 20.07.2024 на кількість ріпаку 21,98 т;

видаткова накладна №000000003 від 21.07.2024 на загальну суму 4591963,96 грн., в тому числі ПДВ 563925,40 грн., де кількість продукції становить 214,76 т, та ТТН: №17 від 21.07.2024 на кількість ріпаку 18,30 т; №18 від 21.07.2024 на кількість ріпаку 21,58 т; №19 від 21.07.2024 на кількість ріпаку 20,20 т; №20 від 21.07.2024 на кількість ріпаку 21,28 т; №21 від 21.07.2024 на кількість ріпаку 21,26 т; №22 від 21.07.2024 на кількість ріпаку 22,74 т; №23 від 21.07.2024 на кількість ріпаку 13,84 т; №24 від 21.07.2024 на кількість ріпаку 21,38 т; №25 від 21.07.2024 на кількість ріпаку 18,46 т; №26 від 21.07.2024 на кількість ріпаку 21,82 т; №27 від 21.07.2024 на кількість ріпаку 13,9 т. Дана відгрузка була першою подією в податковому обліку, а тому згідно видаткової накладної було виписано спірну податкову накладну №2 від 21.07.2024 та подано для реєстрації до контролюючого органу в ЄРПН;

видаткова накладна №000000004 від 22.07.2024 на загальну суму 6167752,28 грн., в тому числі ПДВ 757443,26 грн., де кількість продукції становить 290,58 т, та ТТН: №28 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 21,64 т; №29 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 19,26 т; №30 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 20,10 т; №31 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 21,64 т; №32 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 21,42 т; №33 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 20,00 т; №34 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 18,32 т; №35 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 21,86 т; №36 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 20,74 т; №37 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 21,98 т; №38 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 20,20 т; №39 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 20,66 т; №40 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 21,48 т; №41 від 22.07.2024 на кількість ріпаку 21,28 т;

видаткова накладна №000000005 від 23.07.2024 на загальну суму 3445919,59 грн., в тому числі ПДВ 423183,11 грн., де кількість продукції становить 161,54 т, та ТТН: №42 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 20,00 т; №4 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 21,26 т; №44 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 13,28 т; №45 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 19,66 т; №46 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 19,52 т; №47 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 13,92 т; №48 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 20,16 т; №49 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 19,80 т; №50 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 13,94 т.

Відвантаження ріпаку згідно договору поставки №38-ТР-2024-Р від 22.07.2024 та отримана довіреність №39 від 22.07.2024 і оформлено наступними видатковими та ТТН:

видаткова накладна №000000006 від 23.07.2024 на загальну суму 3947781,63 грн., в тому числі ПДВ 484815,29 грн., де кількість продукції становить 182,54 т, та ТТН: №51 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 20,40 т; №52 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 20,26 т; №53 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 14,08 т; №54 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 20,06 т; №55 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 20,02 т; №56 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 13,86 т; №57 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 19,70 т; №58 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 20,32 т; №59 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 13,70 т; №60 від 23.07.2024 на кількість ріпаку 20,14 т;

видаткова накладна №-000000007 від 24.07.2024 на загальну суму 6928876,36 грн., в тому числі ПДВ 850914,64 грн., де кількість продукції становить 320,94 т, та ТТН: №61 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 18,26 т; №62 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 13,90 т; №63 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 19,44 т; №64 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 13,56 т; №65 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 18,02 т; №66 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 19,26 т; №67 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 13,40 т; №68 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 19,84 т; №69 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 19,84 т; №70 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 13,70 т; №71 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 19,94 т; №72 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 19,68 т; №73 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 19,88 т; №74 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 19,72 т; №75 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 19,88 т; №76 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 13,80 т; №77 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 19,56 т; №78 від 24.07.2024 на кількість ріпаку 19,16 т.

Оплату за ріпак за договорами поставки від 19.07.2024 №36-ТР-2024-Р та №38-ТР-2024-Р від 22.07.2024 в сумі 24850047,60 грн. отримано за наступними платіжними документами: платіжне доручення № 30948196 від 05.08.2024 року на суму 2600000,00 грн.; платіжне доручення № 30948202 від 06.08.2024 року на суму 3000000,00 грн.; платіжне доручення № 30948208 від 07.08.2024 року на суму 1000000,00 грн.; платіжне доручення № 30948206 від 07.08.2024 року на суму 3000000,00 грн.; платіжне доручення № 30948214 від 08.08.2024 року на суму 3000000,00 грн.; платіжне доручення № 30948219 від 08.08.2024 року на суму 1000000,00 грн.; платіжне доручення № 30948220 від 09.08.2024 року на суму 3000000,00 грн.; платіжне доручення № 30948223 від 09.08.2024 року на суму 1500000,00 грн.; платіжне доручення № 30948263 від 21.08.2024 року на суму 3000000,00 грн; платіжне доручення № 30948268 від 22.08.2024 року на суму 3000000,00 грн.

Комісією Головного управління ДПС в Тернопільській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, 19.09.2024 прийнято повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН за №11793850/41209752.

Згідно даного повідомлень, у зв`язку з необхідністю надання додаткових пояснень та/або документів для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН запропоновано надати такі копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: інвентаризаційні описи.. У графі "Додаткова інформація" вказано "додатково надати ОСВ по рахунках 361 та 631; статистичну звітність".

На виконання вимог контролюючого органу, 23.09.2024 позивачем по податковій накладні № 2 від 21.07.2024 надано повідомлення з поясненням та копії документів, які підтверджують реальність здійснення господарських операцій, а саме: оборотно-сальдову відомість по рахунку 361 "Розрахунки з вітчизняними покупцями" за вересень 2024 року; оборотно-сальдову відомість по рахунку 631 "Розрахунки з вітчизняними постачальниками" за вересень 2024 року; статистичну звітність форма №21-заг Звіт про реалізацію продукції сільського господарства за січень-серпень 2024 року.

Головним управлінням ДПС у Тернопільській області 27.09.2024 прийнято рішення №11833234/41209752 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 21.07.2024 в ЄРПН, у зв`язку із ненаданням/частковим наданням додаткових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній /розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платником податку.

Не погодившись із таким рішенням суб`єкта владних повноважень, позивач звернувся до суду із даним позовом.

Згідно з ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість висновків відповідача і винесених на підставі них рішення на відповідність вимогам ч.2 ст.2 КАС України, суд виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулює Податковий кодекс України (далі ПК України).

Згідно з пп."а" п.185.1ст.185 ПК об`єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.

Відповідно до п.187.1 ст.187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Пунктом 201.10 ст.201 ПК України передбачено при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Відповідно до п.2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі Порядок № 1246) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Як передбачено п.12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Згідно із п.13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Так, на виконання вказаної норми, 11.12.2019 Кабінетом Міністрів України прийнята постанова №1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", зокрема Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №1165).

За правилами п.3 Порядку №1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації).

Згідно п.6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Критерії ризиковості платника податку на додану вартість наведені у додатку 1 до Порядку №1165, п.8 яких передбачено: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Відповідно до п.10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У п.11 Порядку №1165 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520..

Комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, скарги на рішення комісій регіонального рівня про неврахування таблиці даних платника податку та скарги на рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (п.25 Порядку №1165).

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном (п.26 Порядку №1165).

Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №520), згідно з п.10 якого комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Відповідно до п.4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно з п.5 Порядку №520 платник податку, який склав податкову накладну / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації таких податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може подати такі документи:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

У разі, коли у квитанції до податкової накладної / розрахунку коригування зазначено код товару/ послуги згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності / умовним кодом товару / Державним класифікатором продукції та послуг, операція за яким стала підставою для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів виключно до такої операції.

Подання письмових пояснень та копій документів до розрахунків коригування, у яких передбачено зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, має право ініціювати отримувач (покупець), для чого:

отримувач (покупець) надсилає такі пояснення та копії документів постачальнику (продавцю) через електронний кабінет в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису;

постачальник (продавець) подає такі пояснення та копії документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису до контролюючого органу;

отримувачу (покупцю) надходить в електронний кабінет інформація щодо дати подання пояснень та копій документів постачальником (продавцем) і результату розгляду комісією регіонального рівня таких пояснень та копій документів.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування (п.6 Порядку №520).

У п.9 Порядку №520 визначено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

За приписами п.10 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Слід зазначити, що процедура зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування впроваджена з метою виконання функції податкового контролю, який здійснюється за діяльністю платників податку в цілому, та з метою перевірки додержання податкового законодавства при реєстрації в ЄРПН певно визначеної податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідач, на виконання контрольних функцій, за наявності рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості, зупинивши реєстрацію податкової накладної, запропонував платнику податків надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної у Реєстрі, без визначення переліку документів.

При цьому, обсяг документів, які надаються платником податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючого органу щодо легальності відповідної операції за наслідками якої складено податкову накладну, яку подано для реєстрації в ЄРПН, хоч і є визначеним у Порядку №520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу.

Саме за результатами детального дослідження змісту документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, імовірним є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією.

Аналогічний висновок викладено у постанові Верховного Суду від 01.02.2023 у справі №140/506/22.

Також, у постанові від 03.11.2021 у справі № 360/2460/20 Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку №520 зазначив, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної до реєстрації в ЄРПН прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків із зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

Аналогічна позиція також висловлена у постанові Верховного Суду від 29.06.2022 у справі 380/5383/21.

Як слідує з квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної № 2 від 21.07.2024, така містить інформацію про те, що платник податку відповідає вимогам п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН. Позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.

Разом з тим, перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, визначений у п.5 Порядку №520, не означає, що платник податку повинен подати абсолютно всі, зазначені у ньому документи. Навпаки, зміст цього переліку свідчить на користь того, що враховується специфіка певних господарських операцій. Даний перелік є загальним і повинен диференціюватися в залежності від того, яка господарська операція покладена в основу виникнення податкових зобов`язань з ПДВ, тобто узгоджуватися з вимогами п.185.1 ст.185 ПК України.

Матеріали справи свідчать, що відповідно до пропозиції надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної № 2 від 21.07.2024, позивачем було надіслано детальні пояснення з документами, в підтвердження реальності здійснення господарських операцій.

Комісією Головного управління ДПС України у Тернопільській області 27.09.2024 прийнято оскаржуване рішення №11833234/41209752 про відмову у реєстрації податкової накладної.

Як підставу відмови, зазначено про ненадання/часткове надання додаткових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній /розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платником податку.

Проте, зазначений висновок контролюючого органу спростовується наявними у матеріалах справи та дослідженими в ході судового розгляду письмовими доказами, що підтверджують реальність господарської операцій реалізація ТОВ "Овал" ріпаку в кількості 214,76 т, згідно якої видано податкову накладну № 2 від 21.07.2024, та її належне оформлення первинними документами.

За змістом ст.1, ст.9 Закону України від "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88.

Серед представлених документів в підтвердження реальності здійснення господарських операцій на вимогу контролюючому органу ПП "Загір`я" було надано договори поставки з ТОВ "Овал" ріпаку, з додатковими угодами, видатковими накладними, ТТН, платіжними дорученнями, що не заперечується відповідачами.

Крім того, в матеріалах справи містяться первинні документи в підтвердження попереднього придбання насіння для посіву, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, паливно-мастильних матеріалів та технологічного процесу, пов`язаного з вирощування такої сільськогосподарської культури як ріпак, зазначені вище.

Суд звертає увагу податкового органу, що документи щодо закупівлі насіння, мінеральних добрив, засобів захисту рослин, паливно-мастильних матеріалів, оренди техніки тощо, не є тими первинними документами, які підтверджують право на формування податкового кредиту та не є підставою для реєстрації податкових накладних. Більше того, як вже було вказано судом, перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, визначений у п.5 Порядку №520, не означає, що платник податку повинен подати абсолютно всі, зазначені у ньому документи.

Суд не бере до уваги посилання контролюючого органу на відсутність документів, які підтверджують якість товару, оскільки сертифікати якості чи інші відповідні документи не є документами бухгалтерського чи податкового обліку, а є лише документами, що посвідчують якість товару, а не факт проведення господарської операції, а тому відсутність таких документів не є беззаперечною підставою для висновку про нереальність господарських операцій.

Більше того, про необхідність подання документів щодо підтвердження відповідності продукції не було зазначено в повідомленні про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН за №11793850/41209752 від 19.09.2024.

З приводу доводів контролюючого органу про ненадання інвентаризаційних описів, що містять відомості про залишки товару, насіння, засобів захисту рослин, паливно-мастильних матеріалів, суд враховує наступне.

Відповідно до ч.2 ст.10 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", об`єкти і періодичність проведення інвентаризації визначаються власником (керівником) підприємства, крім випадків, коли її проведення є обов`язковим згідно з законодавством.

Порядок проведення інвентаризації активів і зобов`язань та оформлення її результатів визначено Положенням про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 879 від 02.09.2014.

Згідно з п.7 розділу І вказаного Положення проведення інвентаризації є обов`язковим: перед складанням річної фінансової звітності в обсязі, визначеному пунктом 6 цього розділу, з урахуванням особливостей проведення інвентаризації і в строки, визначені пунктом 10 цього розділу; у разі передачі майна державного підприємства або бюджетної установи в оренду, приватизації майна державного підприємства, перетворення державного підприємства, передачі державного підприємства (його структурних підрозділів) або бюджетної установи до сфери управління іншого органу управління (на дату передачі), крім передачі в межах одного органу управління, в інших випадках, визначених законодавством; у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні; у разі встановлення фактів крадіжок або зловживань, псування цінностей (на день встановлення таких фактів) в обсязі, визначеному керівником підприємства; за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації. У цих випадках інвентаризація має розпочатися у термін та в обсязі, зазначених у належним чином оформленому документі цих органів, але не раніше дня отримання підприємством відповідного документа; у разі техногенних аварій, пожежі чи стихійного лиха (на день після закінчення явищ) в обсязі, визначеному керівником підприємства; у разі припинення підприємства в обсязі, визначеному пунктом 6 цього розділу; у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами (на дату такого переходу); в інших випадках, передбачених законодавством.

Тобто, жодна з обставин, яка є підставою для проведення інвентаризації активів та, відповідно, складення інвентаризаційних описів позивачем в період здійснення операцій щодо податкової накладної №2 від 21.07.2024 не настала.

Отже, надіслані позивачем письмові пояснення з копіями первинних та інших документів повністю відображають зміст господарської операції позивача із його контрагентом та були достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної, сформованої за першою подією дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання товару платником податку.

Суд наголошує, що податковий орган має в першу чергу враховувати первинні документи, які відображають сутність та зміст господарської операції та стали підставою для складання податкової накладної. При цьому, саме видаткова накладна є первинним документом, яка підтверджує передачу матеріалів, сировини, палива, товарів, необоротних активів тощо від продавця до покупця.

У випадку неконкретизації переліку документів платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

У той же час, головною рисою індивідуальних актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.

Натомість, оскаржуване рішення контролюючого органу не відповідає наведеним вище вимогам щодо чіткості та зрозумілості, та породжує його неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на не можливість реалізації свого права або обов`язку платником податків щодо виконання юридичного волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Серед іншого, аналіз реальності господарської діяльності повинен здійснюватися на підставі даних податкового, бухгалтерського обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту. При цьому, в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції.

Приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. У свою чергу, при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результати розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарських операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.

Отже, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів щодо ризиковості здійснення операції, та на те, що наданих контролюючому органу документів та письмових пояснень було достатньо для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.

Відповідачі не надали суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

У постановах від 12.11.2019 у справі №816/2183/18, від 21.05.2019 у справі №0940/1240/18, від 18.02.2020 у справі №360/1776/19, від 27.04.2020 у справі №360/1050/19, від 18.06.2020 у справі №824/245/19-а Верховний Суд наголошував на тому, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Саме лише зазначення про відсутність певних документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкової накладної з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку. Сама собою наявність або відсутність окремих документів, а так само помилки у їх оформленні не є самостійною та достатньою підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов`язаннях платника податків у зв`язку з його господарською діяльністю мали місце.

Прозорість адміністративних процедур є ефективним запобіжником державному свавіллю. Вмотивоване рішення демонструє особі, що вона була почута, дає стороні можливість апелювати проти нього. Лише за умови прийняття обґрунтованого рішення може забезпечуватися належний публічний та, зокрема, судовий контроль за адміністративними актами суб`єкта владних повноважень.

Про дотримання контролюючим органом вимог обґрунтованості під час прийняття відповідного акта індивідуальної дії свідчитиме належна мотивація його висновку, зокрема зі встановленням обставин, що мають значення для реєстрації податкової накладної, а також за умови посилання на докази, якими такі обставини обґрунтовані, із зазначенням причин їх прийняття чи відхилення.

Ненаведення мотивів прийнятих рішення не дає змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких цей орган дійшов саме таких висновків, надати їм належну правову оцінку, та встановити законність, обґрунтованість, пропорційність прийнятого рішення.

За приписами ч.1 ст.9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч.1, 2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Аналогічна позиція стосовно обов`язку доказування була висловлена Європейським судом з прав людини у п.36 справи "Суомінен проти Фінляндії" (Suominen v. Finland), від 01.07.2003 №37801/97, в якому він зазначив, що хоча національний суд має певну свободу розсуду щодо вибору аргументів у тій чи іншій справі та прийняття доказів на підтвердження позицій сторін, орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень (рішення).

Таким чином, беручи до уваги те, що податкову накладну видано в межах господарської операції, яка є об`єктом оподаткування, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, які подано для реєстрації у встановлений п.201.10 ст.201 ПК України строк, а також враховуючи те, що відповідачами не доведено наявності інших підстав для відмови у реєстрації податкових накладних та судом не встановлено обставин, які б перешкоджали видачі податкових накладних та прийняттю рішень про їх реєстрацію, суд дійшов висновку про відсутність підстав для відмови у реєстрації податкової накладної №2 від 21.07.2024 в ЄРПН шляхом прийняття оскаржуваного рішення та невідповідність такого критеріям правомірності рішення суб`єкта владних повноважень, в контексті ч.2 ст.2 КАС України, і, як наслідок, підлягає скасуванню.

Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження. При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

За приписами ч.3 ст.245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Суд звертає увагу на вимоги п.19 Порядку№1246, згідно якими податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Відповідно до п.20 Порядку№1246 внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Таким чином, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України і нормами чинного законодавства України чітко визначено настання такої події, як набрання законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної або визначення в судовому рішенні конкретної дати, яку слід вважати датою реєстрації або скасування реєстрації податкової накладної.

При цьому, судом не встановлено обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної №2 від 21.07.2024.

Зважаючи на викладене, суд дійшов висновку про необхідність для належного захисту порушеного права позивача зобов`язати ДПС України зареєструвати податкову накладну №2 від 21.07.2024. Задоволення такої позовної вимоги є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Наведене узгоджується із правовою позицією, що викладена Верховним Судом у постановах від 28.04.2023 у справі № 640/24227/19, від 17.05.2023 у справі № 140/14282/20, від 18.04.2024 у справі № 160/18840/22.

Таким чином, враховуючи встановлені судом обставини справи, оцінивши добуті докази в їх сукупності за правилами ст.90 КАС України та аналізуючи наведені положення законодавства, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення.

При задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (ч.1 ст.139 КАС України).

Отже, відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, суд присуджує на користь позивача здійснені ним та документально підтверджені судові витрати по сплаті судового збору в загальному розмірі 3028,00 грн. відповідно до платіжної інструкції №676 від 02.10.2024 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Тернопільській області та ДПС України.

Керуючись ст.139, 241-246, 250 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Тернопільській області від 27.09.2024 №11833234/41209752.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, подану на реєстрацію приватним підприємством "Загір`я", податкову накладну №2 від 21.07.2024.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Тернопільській області в користь приватного підприємства "Загір`я" судовий збір в сумі розмірі 1514 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять) гривень 00 (нуль) копійок.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України в користь приватного підприємства "Загір`я" судовий збір в сумі розмірі 1514 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять) гривень 00 (нуль) копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 10 січня 2025 року.

Реквізити учасників справи:

позивач: - Приватне підприємство "Загір`я" (місце проживання: с.Загір`я, Тернопільський р-н, Тернопільська обл., 47211, код ЄДРПОУ: 41209752);

відповідач: - Головне управління ДПС у Тернопільській області, як відокремлений підрозділ ДПС України (місцезнаходження: вул.Білецька, 1, м.Тернопіль, Тернопільський р-н, Тернопільська обл., 46003, код ЄДРПОУ: 44143637).

- Державна податкова служба України (місцезнаходження: пл.Львівська, 8, м.Київ, 04053, код ЄДРПОУ: 43005393).

Головуючий суддяМандзій О.П.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.01.2025
Оприлюднено13.01.2025
Номер документу124334525
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —500/6827/24

Ухвала від 03.02.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Ухвала від 03.02.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шевчук Світлана Михайлівна

Рішення від 10.01.2025

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

Ухвала від 10.01.2025

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

Ухвала від 18.11.2024

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мандзій Олексій Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні