ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами без руху
10 січня 2025 року Справа № 620/7664/23
Суддя-доповідач Шостого апеляційного адміністративного суду Епель О.В., перевіривши заяву Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області, третя особа: Державна судова адміністрація України про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення,
В С Т А Н О В И В :
До Шостого апеляційного адміністративного суду надійшла заява Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами у якій він просить зазначену заяву задовольнити, призначити до нового розгляду та здійснити перегляд справи №620/7663/23 за нововиявленими обставинами з урахуванням усталеної практики Верховного Суду.
Перевіривши таку заяву, суд вважає, що вона підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам пунктів 4, 5, 6 частини другої, пунктів 2, 3, 4 частини третьої статті 364 КАС України.
Так, відповідно до пунктів 4, 5, 6 частини другої статті 364 КАС України, у заяві про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами зазначаються судове рішення, про перегляд якого за нововиявленими або виключними обставинами подається заява; нововиявлені або виключні обставини, якими обґрунтовується вимога про перегляд судового рішення, дата їх відкриття або встановлення, посилання на докази, що підтверджують наявність нововиявлених або виключних обставин.
Як вбачається зі змісту заяви, Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області не зазначає судове рішення, про перегляд якого за нововиявленими обставинами подається заява, а натомість просить здійснити перегляд справи №620/7663/23 загалом з урахуванням усталеної практики Верховного Суду, що не відповідає положенням п. 4 ч. 2 ст. 364 КАС України, а тому заява про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами підлягає приведенню у відповідність шляхом зазначення конкретного рішення, яке підлягає перегляду.
Крім того, у заяві Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області посилається одночасно на дві нововиявлені обставини, а саме п.1 ч.2 ст. 361 КАС України, а саме істотні для справи обставини, що не були встановлені судом та не були і не могли бути відомі особі, яка звертається із заявою, на час розгляду справи та п.3 ч.2 ст. 361 КАС України, тобто скасування судового рішення, яке стало підставою для ухвалення судового рішення, яке підлягає перегляду, втім, не зазначає дату їх відкриття або встановлення, що не відповідає п. 5 ч. 2 ст. 364 КАС України. Отже, заява про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами підлягає приведенню у відповідність шляхом зазначення дати відкриття або встановлення заявником наявність таких обставин та надати відповідні докази, які це підтверджують. Разом з тим, посилаючись на п. 3 ч. 2 ст. 361 КАС України, заявник, порушуючи п. 6 ч. 2 та п. 3 ч. 2 ст. 364 КАС України, не посилається та не надає докази, що підтверджують скасування судового рішення, яке стало підставою для ухвалення судового рішення, яке підлягає перегляду.
Окрім того, згідно п. 2 ч. 3 ст. 364 КАС України, до заяви додається документ про сплату судового збору.
Відповідно до пп. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», за подання до адміністративного суду заяви про перегляд судового рішення у зв`язку з нововиявленими обставинами справляється судовий збір у розмірі 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги, але не більше 15 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою справляється судовий збір у розмірі 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
У Законі України "Про Державний бюджет на 2023 рік" станом на 01.01.2023 встановлено розмір прожиткового мінімуму 2684,00 грн.
Згідно з ч. 3 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.
Отже, судовий збір за подання до адміністративного суду адміністративного позову в цій справі складає 1073,60 грн, а розмір судового збору за подання апеляційної скарги становить: 1073,60х150%х0,8=1288,32 грн та підлягає сплаті за наступними реквізитами: отримувач коштів - УК у Печер.р-ні/Печерс.р-ні; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 37993783; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998; рахунок отримувача - UA638999980313171206081026007; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - судовий збір, Шостий апеляційний адміністративний суд, справа №620/7664/23.
Згідно з ч.3 ст. 366 КАС України до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 364 цього Кодексу, застосовуються правила статті 169 КАС України, відповідно до яких заява залишається без руху і заявнику надається строк для усунення її недоліків до десяти днів з дня вручення ухвали.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне надати заявнику строк на усунення недоліків його заяви десять днів з дня отримання копії цієї ухвали суду шляхом.
Керуючись ст.ст. 169, 296, 298, ч. 2 ст. 321, ч. 2 ст. 325, ст.ст. 328-331 КАС України, суддя-доповідач,
У Х В А Л И В :
Заяву Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області, третя особа: Державна судова адміністрація України про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення- залишити без руху.
Надати заявнику строк для усунення недоліків його заяви протягом десяти днів з дня отримання копії цієї ухвали суду в установлений у ній спосіб.
Роз`яснити, що в разі невиконання вимог цієї ухвали у встановлений нею строк, заява буде вважатися неподаною та повернута.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена.
Суддя-доповідач О.В. Епель
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.01.2025 |
Оприлюднено | 13.01.2025 |
Номер документу | 124335873 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мельник-Томенко Ж.М.
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мельник-Томенко Ж.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні