Рішення
від 09.01.2025 по справі 460/13571/24
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

09 січня 2025 року м. Рівне№460/13571/24

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Дудар О.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом

Головного управління ДПС у Рівненській області доТовариства з обмеженою відповідальністю "АРДЕН КОРПОРЕЙШН", державного реєстратора Петрівської сільської ради Зарубіної О.В. про визнання недійсним рішення, скасування державної реєстрації, В С Т А Н О В И В:

Головне управління ДПС у Рівненській області (далі позивач) звернулося з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" (далі ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН", відповідач-1), державного реєстратора Петрівської сільської ради Зарубіної О.В. (далі відповідач-2) про визнання недійсним рішення, скасування державної реєстрації.

Позивач просить суд:

- визнати недійсним рішення учасника ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42891896) №01/08/2024 від 01 серпня 2024 року в частині місцезнаходження юридичної особи за адресою: 33028, м.Рівне, вул.Драгоманова, 27;

- скасувати державну реєстрації змін до відомостей про юридичну особу ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" (код ЄДРПОУ 42891896), здійснену 05.08.2024 за №1010321070029000513 державним реєстратором Петрівської сільської ради ЗарубіноюО.В. в частині зміни місцезнаходження юридичної особи.

Позов обґрунтовано тим, що ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН", в порушення вимог ст.7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", подано державному реєстратору Петрівської сільської ради Зарубіній О.В. недостовірну інформацію про фактичне місцезнаходження товариства, зокрема, рішення учасника ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" №01/08/2024 від 01 серпня 2024 року, яким змінено місцезнаходження ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" з вул.Незалежності, 18, м.Бориспіль, Бориспільський р-н, Київська обл., на вул.Драгоманова, 27, м.Рівне, Рівненський р-н, Рівненська обл., 33028.

Ухвалою суду від 13.11.2024 позовну заяву залишено без руху як таку, що подано без додержання вимог, встановлених статтею 161 Кодексу адміністративного судочинства (далі КАС України), надано позивачу строк для усунення недоліків.

Після усунення позивачем недоліків позову, ухвалою суду від 03.12.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, встановлено відповідачам строк для подання відзиву на позовну заяву.

Відповідач-1 подав відзив на позовну заяву, який обґрунтовано тим, що чинним законодавством не передбачений обов`язок державного реєстратора перевіряти фактичне місцезнаходження юридичної особи за її юридичною адресою, у зв`язку з чим у державного реєстратора не було підстав для відмови ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" у проведенні реєстраційної дії.

Відповідач-2 відзиву на позовну заяву не подав. Враховуючи положення ч.6 ст.162КАС України, суд вирішив справу за наявними матеріалами.

Ухвалою суду від 18.12.2024 відмовлено у задоволенні клопотання представника відповідача-1 про розгляд справи в порядку загального позовного провадження.

Розглянувши позовну заяву, відзив на позовну заяву дослідивши письмові докази, суд встановив такі фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини.

Товариство з обмеженою відповідальністю "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" (ідентифікаційний код юридичної особи 42891896) зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі Єдиний державний реєстр) 18.03.2019.

Єдиного учасник ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" ОСОБА_1 01.08.2024 прийняв рішення №01/08/2024 рішення, яким, зокрема, ухвалено змінити місцезнаходження ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН"; визначити нове місцезнаходження за адресою: 33028, м.Рівне, вул.Драгоманова, 27; здійснити державну реєстрацію змін до відомостей про ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН", що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Згідно витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 05.08.2024 №1010321070029000513, державним реєстратором Петрівської сільської ради Зарубіною О.В. зареєстровано зміни до відомостей про юридичну особу, Товариство з обмеженою відповідальністю "АРДЕН КОРПОРЕЙШН", ідентифікаційний код юридичної особи 42891896, зміна місцезнаходження юридичної особи: з вул.Незалежності, 18, м Бориспіль, Бориспільський район, Київська область, 07406, на вул. Драгоманова, 27, м.Рівне, Рівненський район, Рівненська область, 33028.

За даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за адресою вул.Драгоманова, 27, м.Рівне, Рівненська область знаходяться такі об`єкти:

- незавершене будівництво, площа 394кв.м; трансформаторна підстанція, площа 41,9кв.м. Об`єкти нерухомості перебувають у приватній власності ТОВ "Грінекобуд";

- нежитлове приміщення, площа якого 72,6кв.м. Об`єкт нерухомості перебуває у приватній власності ОСОБА_2 ;

- кладова, площа якої 12,3кв.м. Об`єкт нерухомості перебуває у приватній власності ОСОБА_3 ;

- нежитлове приміщення, салон краси, площею 50,5 кв.м. Об`єкт нерухомості перебуває у приватній власності ОСОБА_4 ;

- блок учбових класів з перехідною галереєю, площею 853,3 кв.м. Об`єкт перебуває у приватній власності ДНЗ "Рівненський ОНЦ АПК";

- кафетерій, площею 73,2кв.м; нежитлове приміщення медичного призначення, площа якого 168кв.м. Об`єкти нерухомості перебувають у приватній власності ОСОБА_5 ;

- адміністративно-побутові приміщення ІІІ поверху, площа 392 кв.м; нежитлове приміщення, гараж, площею 65,5 кв.м; адміністративно-побутовий корпус, площею 1349,7кв.м; нежитлові приміщення, площею 29,5 кв.м; незавершене будівництво, адміністративно-торговий центр (3 поверх), 95% готовності; незавершене будівництво, гараж, 95% готовності; нежитлова будівля, площа 2210,70кв.м. Об`єкти нерухомості перебувають у приватній власності ТОВ "РТБД "Нива".

Вказуючи на те, що недостовірність відомостей про місцезнаходження відповідача-1 унеможливлює здійснення контролюючим органом функцій контролю за повнотою, достовірністю та своєчасністю сплати товариством податкових платежів до бюджету, проведення перевірок, заходів із стягнення боргу, позивач звернувся із цим позовом до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із п.5 ч.1 ст.19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема, за зверненням суб`єкта владних повноважень у випадках, коли право звернення до суду для вирішення публічно-правового спору надано такому суб`єкту законом.

Відповідно до пп.20.1.37 п20.1. ст.20 Податкового кодексу України (далі ПК України), контролюючі органи, серед іншого, мають право звертатися до суду, у тому числі щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою-підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб`єктів господарювання.

Підпунктом 20.1.46 п.20.1 ст.20 ПК України визначено, що контролюючі органи здійснюють інші повноваження, передбачені законом.

Пунктом 41.3 ст.41 ПК України закріплено, що повноваження і функції контролюючих органів визначаються цим Кодексом, Митним кодексом України та законами України.

Пунктом 67.2 статті 67 ПК України передбачено, що контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців; відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців; скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Таким чином, у ст.ст.20, 67 ПК України визначені повноваження контролюючого органу та право останнього на подання позовів про скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Як встановлено судом, що 20.09.2024 Головним управлінням ДПС у Рівненській області, з метою встановлення достовірності місцезнаходження ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН", надіслано запити до суб`єктів, яким належать на праві приватної власності об`єкти нерухомості за зазначеною адресою, а саме: ТОВ "Грінекобуд", ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ДНЗ "Рівненський ОНЦ АПК", ОСОБА_5 , ТОВ "РТБД "Нива", ОСББ "БАРВИСТЕ" щодо надання інформації про укладення ними договорів оренди житлових та нежитлових приміщень з ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" за адресою: м.Рівне, вул.Драгоманова, 27. Позивач просив також повідомити інформацію, чи передбачалося право передачі майна в суборенду при укладенні договорів оренди з іншими юридичними та фізичними особами.

Згідно з листом від 01.10.2024 №427 (вх.№40727/6/17-00 від 16.10.2024) ДНЗ "Рівненський ОНЦ АПК" поінформував, що договору оренди з ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" та іншими юридичними та фізичними особами укладено не було.

ОСОБА_5 листом (вх.№40907/6/17-00 від 17.10.2024) повідомила про те, що договори оренди/суборенди приміщень (за адресою: м.Рівне, вул.Драгоманова, 27), що є її власністю, з ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" не укладалися. Щодо реєстрації за цією адресою ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" їй невідомо.

ТОВ "РТБД "Нива" листом від 04.10.2024 №06 (вх. №38973/6/17-00 від 07.10.2024) повідомило про те, що не мало і не має жодних договорів щодо оренди приміщень. ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" зазначеному товариству невідоме.

Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Барвисте" листом від 22.10.2024 №732/24 (вх.№41876/6/17-00 від 23.10.2024) повідомило про те, що жодних договорів оренди житлових та нежитлових приміщень з ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" (за адресою м.Рівне, вул.Драгоманова, 27) не укладалося.

Окрім зазначеного, позивачем здійснено вихід за адресою місцезнаходження ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН", з метою встановлення місцезнаходження цього товариства або його посадових осіб.

Уповноваженими особами Головного управління ДПС у Рівненській області встановлено, що ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" не знаходиться за місцем реєстрації юридичної адреси: вул.Драгоманова, 27, м.Рівне, Рівненський район, Рівненська область, 33028. Жодних вивісок про наявність офісу чи приміщення, які б свідчили про місцезнаходження відповідача-1 за вказаною адресою, не встановлено.

З огляду на це, позивачем складено акти від 04.12.2024, від 10.12.2024, від 18.12.2024, від 24.12.2024 відсутності посадових осіб ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" (ідентифікаційний код юридичної особи 4289189) або його законних представників за юридичною адресою. Зазначені акти засвідчені опитуваними особами та посадовими особами позивача.

Відповідачем-1 на спростування наведених обставин жодних доказів до матеріалів справи не долучено.

Згідно із ст.93 Цивільного кодексу України, місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Встановлені судом обставини свідчать про недостовірність відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі щодо місцезнаходження ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН".

Відповідно до п.1.4 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 29.12.2011 за №1562/20300 (далі Порядок №1588), з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Платник податків зобов`язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцями обліку, повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку.

Абзацом 5 пункту 3.1 Порядку №1588 передбачено, що взяття на облік платників податків контролюючими органами здійснюється за принципом організаційної єдності реєстраційних процедур, що проводяться державними реєстраторами, та процедур узяття на облік платників податків, що забезпечуються контролюючими органами. Обмін відомостями (запитами) про здійснення дій з державної реєстрації та взяття на облік (зняття з обліку) юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців здійснюється у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу.

Згідно з п.10.1 Порядку №1588, у разі проведення державної реєстрації зміни місцезнаходження або місця проживання платника податків, внаслідок якої змінюється адміністративно-територіальна одиниця та контролюючий орган, в якому на обліку перебуває платник податків (далі - адміністративний район), а також у разі зміни податкової адреси платника податків, контролюючими органами за попереднім та новим місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків проводяться процедури відповідно зняття з обліку/взяття на облік такого платника податків.

Відповідно до п.п.10.5, 10.7 Порядку №1588, у разі отримання з Єдиного державного реєстру даних про зміну місцезнаходження (місця проживання) платника податків, пов?язану зі зміною адміністративного району, контролюючий орган, в якому платник податків перебуває за основним місцем обліку, вносить зміни до Єдиного банку даних юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб та передає до Єдиного державного реєстру відомості про внесення відповідних відомостей до реєстрів Центрального контролюючого органу із зазначенням: дати внесення таких даних до відомчого реєстру, дати та номера запису про взяття на облік, найменування та ідентифікаційного коду контролюючого органу, у якому платник податків перебуває на обліку, та терміну, до якого платник податків перебуває на обліку у контролюючому органі за попереднім місцезнаходженням (місцем проживання), що відповідає даті спливу одного місяця після отримання зазначеним контролюючим органом даних про зміну місцезнаходження (місця проживання) платника податків.

Протягом двадцяти днів після отримання відомостей або заяви про зміну місцезнаходження платника податків контролюючий орган за попереднім місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків засобами інформаційної системи в електронному вигляді формує та надсилає до контролюючого органу за новим місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків повідомлення.

Пунктом 10.8 Порядку №1588 передбачено, що протягом двох робочих днів після надходження повідомлення контролюючий орган за новим місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків здійснює взяття його на облік (основне місце обліку), про що вносить відповідні зміни до Єдиного банку даних юридичних осіб або до Реєстру самозайнятих осіб.

Таким чином, з огляду на вищенаведені норми чинного законодавства та на зміну адміністративно-територіального району, платник податків, ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" (ідентифікаційний код юридичної особи 42891896), вибув з Бориспільської ДПІ (м.Бориспіль) Головного управління ДПС у Київській області та 05.09.2024 взятий на облік у ДПІ у м.Рівному (м.Рівне) Головного управління ДПС у Рівненській області.

Відповідно до ст.19-1 ПК України, контролюючі органи виконують такі функції: здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків; контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів.

Згідно з пп.21.1.2, 21.1.3. ст.21 ПК України, посадові особи контролюючих органів зобов`язані забезпечувати сумлінне виконання покладених на контролюючі органи функцій, забезпечувати ефективну роботу та виконання завдань контролюючих органів відповідно до їх повноважень.

Недостовірність відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, зокрема, про місцезнаходження ТОВ "АРДЕН КОРПОРЕЙШН", ускладнює здійснення контролюючим органом функцій щодо контролю за повнотою, достовірністю та своєчасністю сплати товариством податкових платежів до бюджету, проведений перевірок, заходів із стягнення боргу, інших владних управлінських функцій визначенні законодавством.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців, регулює Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" від 15.05.2003 №755-IV (далі - Закон №755-IV).

Відповідно до ст.7 Закону №755-ІV, єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, фізичних осіб - підприємців та відокремлені підрозділи юридичної особи, утвореної відповідно до законодавства іноземної держави, з Єдиного державного реєстру.

Стаття 9 Закону №755-ІV регламентує, що відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі: відповідних заяв про державну реєстрацію; документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій; відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів; повідомлень про виявлення розбіжностей між відомостями про кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності клієнта, зокрема про виявлення неповноти, неточностей чи помилок в інформації про кінцевого бенефіціарного власника або структуру власності, що містяться в Єдиному державному реєстрі; інформації від Національного банку України про визнання структури власності юридичної особи, державне регулювання та нагляд за діяльністю якої здійснює Національний банк України, непрозорою (прозорою).

В Єдиному державному реєстрі містяться визначені ст.9 Закону №755-ІV відомості щодо юридичної особи, в тому числі і щодо місцезнаходження останньої.

Відповідно до п.п.1, 2 ст.10 Закону №755-ІV, якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.

Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.

Частиною 4 статті 17 Закону №755-IV визначено перелік документів, які подаються для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи.

Статтею 25 Закону №755-IV врегульовано порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій.

Так, державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі: документів, що подаються заявником для державної реєстрації. Порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає: 1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника); 2)прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі; 3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі; 4)внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру; 5)перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 6)перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації.

Частиною 2 статті 6 Закону №755-IV передбачено, що державний реєстратор: 1)приймає документи; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 5) веде Єдиний державний реєстр; 6) веде реєстраційні справи; 7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Пунктом 4 статті 35 Закону №755-IV передбачено, що особи, винні у внесенні до установчих документів або інших документів, що подаються для державної реєстрації, завідомо неправдивих відомостей, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, а також у неподанні або несвоєчасному поданні державному реєстратору передбаченої цим Законом інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи або про його відсутність, несуть відповідальність, у порядку, встановленому законом.

Аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що під час проведення реєстраційних дій щодо зміни місцезнаходження юридичної особи, державний реєстратор не уповноважений перевіряти фактичне місцезнаходження юридичної особи. Проте, якщо внесені до Єдиного державного реєстру відомості є недостовірними, то державна реєстрація таких змін до установчих документів підлягає скасуванню.

Згідно з ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об?єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню.

Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують. Суд зазначає, що згідно з практикою Європейського суду з прав людини та, зокрема, рішення у справі "Серявін та інші проти України" від 10 лютого 2010 року, (заява 4909/0)4, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Підстави для розподілу судових витрат згідно із ст.139 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Головного управління ДПС у Рівненській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "АРДЕН КОРПОРЕЙШН", державного реєстратора Петрівської сільської ради Зарубіної О.В. про визнання недійсним рішення, скасування державної реєстрації задовольнити повністю.

Визнати недійсним рішення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" (ідентифікаційний код юридичної особи 42891896) від 01.08.2024 №01/08/2024 в частині зміни місцезнаходження товариства та визначення нового місцезнаходження за адресою: 33028, м. Рівне, вул.Драгоманова, 27.

Скасувати державну реєстрації змін до відомостей про юридичну особу Товариства з обмеженою відповідальністю "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" (ідентифікаційний код юридичної особи 42891896), здійснену за №1010321070029000513 05.08.2024 державним реєстратором Петрівської сільської ради Зарубіною О.В. в частині зміни місцезнаходження юридичної особи, Товариства з обмеженою відповідальністю "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" (ідентифікаційний код юридичної особи 42891896).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Позивач: Головне управління ДПС у Рівненській області (вул.Відінська, буд.12, м.Рівне, Рівненська область, 33023; ідентифікаційний код юридичної особи 44070166).

Відповідач-1: Товариство з обмеженою відповідальністю "АРДЕН КОРПОРЕЙШН" (вул.Драгоманова, буд.27, м.Рівне, Рівненська область, 33029; ідентифікаційний код юридичної особи 42891896).

Відповідач-2: Державний реєстратор Петрівської сільської ради Зарубіна О.В. (вул.Свято-Покровська, буд.171, с.Нові Петрівці, Вишгородський район, Київська область, 07354; РНОКПП НОМЕР_1 ).

Рішення складено 09 січня 2025 року.

Суддя О.М. Дудар

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.01.2025
Оприлюднено13.01.2025
Номер документу124337605
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —460/13571/24

Рішення від 09.01.2025

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.М. Дудар

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.М. Дудар

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.М. Дудар

Ухвала від 13.11.2024

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

О.М. Дудар

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні