Постанова
від 13.01.2025 по справі 240/5469/24
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 240/5469/24

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Горовенко Анна Василівна

Суддя-доповідач - Капустинський М.М.

13 січня 2025 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Капустинського М.М.

суддів: Сапальової Т.В. Ватаманюка Р.В. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Житомирській області на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2024 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Нормарго" до Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В :

у березні 2024 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Нормарго" звернулося до Житомирського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Житомирській області, у якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області №4674/06-30-04-06 від 04.03.2024 про виключення ТОВ "Нормагро" з реєстру платників єдиного податку з 01.01.2024;

- зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області внести до Реєстру платників єдиного податку відомості щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "Нормагро" як платника єдиного податку четвертої групи з 01.01.2024.

В обґрунтування позовних вимог зазначило, що є платником єдиного податку 4 групи. Через Електронний кабінет позивач отримав від Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області Рішення №4674/6/06-30-04-06 від 04.03.2024 про виключення з реєстру платників єдиного податку з 01.01.2024.

Підставою для його прийняття стало неподання звітної податкової декларації з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки, визначену абзацом третім п.п. 298.8.1 п.298.8 ст. 298 Кодексу (відповідно до абз.5 п.299.10 ст.299 Кодексу) та не подання розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням, визначений абзацом четвертим п.п. 298.8.1 п.298.8 ст. 298 Кодексу (відповідно до абз.5 п.299.10 ст.299 Кодексу).

Зазначило, що всі необхідні документи для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подало вчасно та в повному обсязі, а тому рішення про виключення ТОВ "Нормагро" з реєстру платників єдиного податку з 01.01.2024 є протиправним та підлягає скасуванню.

Вказало, що Податковим кодексом України визначено підстави анулювання реєстрації платника єдиного податку (пункт 299.10 статті 299 Податкового кодексу України), а також підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи (пункт 295.9.1 статті 295 Податкового кодексу України) та не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у підпункті 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 Податкового кодексу України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи.

Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 12.11.2024 року позов задоволено.

Не погоджуючись з даним рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

Відповідач вказує, що обов`язковою умовою для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку для сільськогосподарських товаровиробників є подання до 20 лютого поточного року звітності, яка передбачена пп. 2. п. 298.8 Податкового кодексу України. Оскільки в ході опрацювання податкової звітності встановлено, що позивачем порушено вимоги абз. п.48.4 ст.48 пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 Податкового кодексу України, а саме у встановлений термін не подано звітну податкову декларацію платника податку четвертої групи щодо кожної земельної ділянки на 2024 рік. Тобто, саме неподання звітної декларації у термін, встановлений Податковим кодексом України слугувало підставою для прийняття рішення про виключення Товариства з обмеженою відповідальністю "Нормарго" з реєстру платників єдиного податку четвертої групи. Саме тому, відповідно до абз. 5 п. 299.10 ст. 299 Податкового кодексу України Товариство з обмеженою відповідальністю "Нормарго" виключене з реєстру платників єдиного податку четвертої групи на 2024 рік.

17 грудня на адресу Сьомого апеляційного адміністративного суду надійшов відзив від Товариства з обмеженою відповідальністю "Нормарго". У поданому відзиві представник позивача заперечує проти задоволення вимог апеляційної скарги та просить рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Враховуючи, що рішення суду першої інстанції ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, суд апеляційної інстанції в порядку п.3 ч.1 ст.311 КАС України розглядає справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, оскільки справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши в межах доводів апеляційної скарги законність та обґрунтованість судового рішення, повноту встановлення обставин справи, застосування норм матеріального і процесуального права, дослідивши матеріали справи, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних мотивів.

Судом першої інстанції встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Нормарго" (далі - ТОВ "Нормарго") (код ЄДРПОУ 33009712) зареєстроване як юридична особа, основний вид діяльності за КВЕД із кодом 01.11 «Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур».

Для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік позивачем 20.02.2024 було подано до контролюючого органу:

- загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік №9034433629 від 20.02.2024: додаток №1 - Відомості про наявність земельних ділянок до загальної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік; додаток №3 - Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за податковий звітний 2023 рік; розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва, вказані документи доставлено до Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області 20.02.2024;

- звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік №9035482142 від 21.02.2024; додаток №1 - Відомості про наявність земельних ділянок до звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік; додаток №3 - Розрахунок загального мінімального податкового зобов`язання за 2023 рік, яку подано до податкової декларації платника єдиного податку на 2024 рік; розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік, вказані документи доставлено до Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області 20.02.2024.

Рішенням Головного управління ДПС у Житомирській області №4674/6/06-30-04-06 від 04.03.2024 про виключення з реєстру платників єдиного податку ТОВ "Нормагро", виключено позивача з реєстру платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік через неподання звітної податкової декларації з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки, визначену абзацом третім п.п. 298.8.1 п.298.8 ст. 298 Кодексу (відповідно до абз.5 п.299.10 ст.299 Кодексу); не подання розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням, визначений абзацом четвертим п.п. 298.8.1 п.298.8 ст. 298 Кодексу (відповідно до абз.5 п.299.10 ст.299 Кодексу).

У листі Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області від 04.03.2024 №4669/6/06-30-04-06 повідомило позивача, що в ході опрацювання Податкових декларацій платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік встановлено, що ТОВ "Нормагро" у встановлений термін не подано звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки, визначену пп.298.8.1. п.298.8 ст.298 ПК України та розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням, визначений абз.4 пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 ПК України.

Відповідно до абз.5 п.299.10 ст.299 Податкового кодексу України ТОВ "Нормагро" виключено з реєстру платників єдиного податку четвертої групи з 01.01.2024.

Не погоджуючись із вказаним рішенням, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Приймаючи рішення, суд першої інстанції дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та наявність правових підстав для їх задоволення.

Переглядаючи оскаржуване судове рішення в межах доводів та вимог апеляційної скарги, перевіряючи дотримання судом першої інстанцій норм процесуального права при встановленні фактичних обставин у справі та правильність застосування ним норм матеріального права, колегія суддів виходить із наступного.

Правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння Єдиного податку встановлені Розділом XIV Податкового кодексу України (далі - ПК України в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Відповідно до Закону України від 28 грудня 2014 року №71 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" (набрав чинності з 01 січня 2015 року) фіксований сільськогосподарський податок трансформовано в єдиний податок (виділено в окрему 4 групу).

Позивач протягом 2023 року був платником єдиного податку 4 групи.

Згідно з пунктом 291.4 статті 291 ПК України визначено, що суб`єкти господарювання, сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків, належать до 4 групи платників єдиного податку.

Підпунктом 298.8.4 пункту 298.8 статті 298 ПК України врегульовано, що у разі коли у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва становить менш як 75 відсотків, сільськогосподарський товаровиробник - юридична особа сплачує податки у наступному податковому (звітному) році на загальних підставах.

Відтак, до платників 4 групи єдиного податку можуть належати сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

Платники єдиного податку 4 групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 цього Кодексу (пп.295.9.1 п.295.9 ст.295 ПК України).

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи оподаткування встановлюється ПК України, п. 298.8 якої передбачено, що порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку четвертої групи здійснюється відповідно до підпунктів 298.8.1-298.8.4 цієї статті.

Відповідно до пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року:

- загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);

- звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки (юридичні особи);

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (юридичні особи) - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

- відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок. У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).

Порядок реєстрації та анулювання реєстрації платників єдиного податку визначений ст. 299 ПК України, відповідно до п. 299.1 якої, реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

Згідно з пунктом 299.10 ст. 299 ПК України встановлено, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу, зокрема, у разі якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 цього Кодексу.

Тобто, саме не подання податкової звітності, передбаченої пп.295.9.1 п.295.9 ст.295 та пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 ПК України, є окремою підставою для анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу.

В постанові від 10.12.2019 у справі №806/499/16 Верховний Суд у подібних правовідносинах сформував правову позицію, відповідно до якої, системний аналіз вищенаведених положень податкового законодавства дає підстави для висновку про те, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу лише у встановлених законом випадках.

Водночас, у спірному випадку, для підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи засобами електронного зв`язку позивачем направлено до ГУ ДПС у Житомирський області податкову звітність:

- загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік за місцем розташування земельних ділянок, які знаходяться на території конкретного органу місцевого самоврядування та за місцем розташування платника податку від 20.02.2024 (а саме: всі земельні ділянки розташовані на території адміністративно-територіальної одиниці за КАТОТТГ - UA18020070000083539) з додатками: відомості про наявність земельних ділянок; розрахунок загального мінімального податку за податковий (звітний) 2023 рік.

Відповідно до квитанції №2 загальна податкова декларація позивача як платника єдиного податку четвертої групи за 2024 рік, пакет прийнято, реєстраційний №9034433629, документ доставлено 20.02.2024.

Так, при зверненні до суду позивач зазначив, що підготовлений для подання разом із податковою декларацією Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік через технічні причини не був поданий 20.02.2024, тому позивач наступного дня - 21.02.2024 подав до контролюючого органу: звітну податкову декларацію платника єдиного податку 4 групи на 2024 рік із реєстраційним номером 9035482142, яка згідно з квитанцією №2 прийнята 21.02.2024 об 11:02:08; додаток 1 «Відомості про наявність земельних ділянок»; додаток 3 «Розрахунок загального мінімального податку за податковий (звітний) 2023 рік; Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік із реєстраційним номером 9035514047, відповідно до квитанції №2 прийнятий 21.02.2024 о 12:29:44.

Разом з тим Головне управління Державної податкової служби у Житомирській області направило позивачу повідомлення від 04.03.2024 №4669/6/06-30-04-06 про те, що податкові декларації платника єдиного податку четвертої групи за №9034433629 від 20.02.2024, №9035482142 від 21.02.2024, та розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2023 рік до податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2024 рік №9035514047 від 21.02.2024 не визнано як податкову звітність через порушення терміну подачі декларації платника єдиного податку 4 групи.

Колегія суддів зазначає, що на момент прийняття рішення №4674/6/06-30-04-06 від 04.03.2024 про виключення позивача з реєстру платників єдиного податку, уся звітність була подана позивачем і прийнята контролюючим органом без зауважень, що підтверджується відповідними квитанціями № 2, у тому числі звітна податкова декларація платника єдиного податку четвертої групи із відомостями про наявність земельних ділянок та розрахунком загального мінімального податку за податковий (звітний) 2023 рік.

В той же час, реєстрація суб`єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку та є безстроковою. ПК України передбачає підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку або підстави, з яких платник не може бути платником єдиного податку 4 групи, але не містить норму, відповідно до якої платник, який до 20 лютого не подав звітність, зазначену у пп. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПК України, не може бути, або втрачає статус платника єдиного податку 4 групи.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 24.01.2019 року у справі №814/1394/15.

Відповідно до ч.5 ст.242 КАС України, при виборі і застосуванні норм права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

В свою чергу, наслідки неподання або несвоєчасного подання податкової звітності або невиконання вимог щодо внесення змін до податкової звітності визначені ст.120 ПК України та тягнуть за собою накладення штрафу у визначених Законом розмірах.

Повноваження податкового органу не визнавати податкову звітність податковою декларацією передбачені пунктом 48.7 статті 48 ПК України, а саме; податкова звітність не визнається податковою декларацією у разі порушення будь-якої норми статті 48 Податкового кодексу України. Зокрема, це відсутність обов`язкових реквізитів; тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; місцезнаходження (місце проживання) платника податків тощо.

У даному випадку контролюючим органом не було встановлено невідповідності поданих податкових декларацій вимогам статті 48 ПК України. Крім того, відповідач не наділений повноваженнями не визнавати звітність, у зв`язку з пропущенням платником податку строку на подачу декларації, встановленого пп. 298,8.1 п. 298.8 ст, 298 ПК України (пропущення встановлених цією нормою строків).

Як вже було зазначено до момент прийняття рішення про виключення позивача з реєстру платників єдиного податку, уся звітність була подана позивачем і прийнята без зауважень контролюючим органом, що підтверджується відповідними квитанціями №2.

Відповідно до абзацу 2 пункту 299.11 статті 299 ПК України у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення виїзних документальних перевірок платника єдиного податку четвертої групи невідповідності вимогам підпункту 4 пункту 291.4 та пункту 291.5-1 статті 291 цього Кодексу у податковому (звітному) році або у попередніх періодах, такому платнику за такі періоди нараховуються податки та збори, від сплати яких він звільнявся як платник єдиного податку четвертої групи, та штрафні (фінансові) санкції (штрафи), передбачені главою 11 розділу II цього Кодексу. Такий платник податку зобов`язаний перейти до сплати податків за загальною системою оподаткування, починаючи з наступного місяця після місяця, у якому встановлено таке порушення.

Системний аналіз наведених вище правових норм свідчить про те, що реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у встановлених законом випадках.

Отже, способом реалізації владних управлінських функцій у разі встановлення обставин під час проведення документальної перевірки, за яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку), є прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників цього податку.

При цьому, прийняття контролюючим органом рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку можливе лише на підставі проведеної виїзної документальної перевірки відповідного платника податку та встановлених в ході останньої порушень, відповідно до яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування, тобто бути платником єдиного податку четвертої групи за критеріями, визначеними у пункті 4 пункту 291.4. статті 291 ПК України.

Більш того, способом реалізації владних управлінських функцій у разі встановлення обставин під час проведення документальної перевірки, за яких платник податків не може перебувати на спрощеній системі оподаткування (бути платником єдиного податку), є прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників цього податку.

Аналогічні висновки щодо застосування наведених норм права викладено в постановах Верховного Суду від 05.03.2019 у справі № 822/1676/18, від 19.04.2019 у справі № 821/884/18, від 07.02.2019 у справі № 804/3117/17 та від 19.06.2020 у справі №822/758/17.

Отже, вимоги ПК України виконані позивачем, а відповідач не навів положення ПК України, які б передбачали право контролюючого органу на прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку у зв`язку з несвоєчасним поданням звітності, зазначеної у підпункті 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 ПК України.

Враховуючи зазначене вище колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку про те, що відповідач при виключенні позивача з реєстру платників єдиного податку 4 групи діяв з підстав та у порядку не передбачених Податковим кодексом України, а протиправно та всупереч вимогам діючого законодавства, відтак спірне рішення є протиправним.

Зазначений вище висновок суду узгоджується з правовою позицією Верховного Суду, викладеною у постанові від 24 січня 2019 року у справі №814/1394/15.

Таким чином, враховуючи встановлену судом протиправність спірного рішення, колегія суддів вважає вірним висновок суду першої інстанції про те, що слід зобов`язати Головного управління ДПС у Житомирській області внести до Реєстру платників єдиного податку відомості щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "Нормарго", як платника єдиного податку четвертої групи з 01.01.2024.

Відповідно до ст.242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Зазначеним вимогам закону рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2024 року відповідає.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного та приймаючи до уваги, що суд першої інстанції при ухваленні оскаржуваного судового рішення вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, надав їм належну оцінку, та прийняв законне і обґрунтоване судове рішення, висновки суду відповідають обставинам справи, а тому підстав для його скасування не встановлено.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Житомирській області залишити без задоволення, а рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2024 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Головуючий Капустинський М.М. Судді Сапальова Т.В. Ватаманюк Р.В.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.01.2025
Оприлюднено16.01.2025
Номер документу124395998
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо збору та обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших зборів

Судовий реєстр по справі —240/5469/24

Постанова від 13.01.2025

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 12.12.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 11.12.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Рішення від 12.11.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Горовенко Анна Василівна

Ухвала від 16.04.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Горовенко Анна Василівна

Ухвала від 26.03.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Горовенко Анна Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні