Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 січня 2025 року Справа№200/7093/24
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кошкош О.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
Адвокат Єрьоміна Вікторія Анатоліївна (ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) в інтересах ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) звернулася через систему Електронний Суд до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (код ЄДРПОУ 38652962, 87547, м. Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 175) про визнання протиправними дій Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Донецькій області щодо зазначення в довідках про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 від 19.03.2024 №1590 надбавки за особливості проходження служби у розмірі 22% посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років та премії у розмірі 20% посадового окладу та від 19.03.2024 №140 надбавки за особливості проходження служби у розмірі 20% посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років та премії у розмірі 10% посадового окладу; зобов`язання Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області підготувати та надати до Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області нові довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 , станом на 01.01.2022 та 01.01.2023 у відповідності до вимог ст. 43 і 63 Закону України Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 №704 Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб із зазначенням відомостей про розміри посадового окладу та окладу за військове (спеціальне) звання, які розраховані шляхом множення прожиткового мінімуму для працездатних осіб (2481,00), встановленого законом на 01.01.2022, шляхом множення прожиткового мінімуму для працездатних осіб (2684,00 грн), встановленого законом на 01.01.2023 на відповідний тарифний коефіцієнт згідно додатків 1, 14 до Постанови №704, надбавки за вислугу років, та з обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення та премії, зокрема, із зазначенням: надбавки за особливості проходження служби у розмірі 50% посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років та премії у розмірі 70% посадового окладу, які встановлені на 2022 рік; надбавки за особливості проходження служби у розмірі 50% посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років та премії у розмірі 70% посадового окладу, які встановлені на 2023 рік та обчислених з урахуванням розмірів встановлених окладів станом на 2022 та 2023 роки для здійснення перерахунку пенсії з 01 лютого 2022 та з 01 лютого 2023 року.
В обґрунтування позову зазначено, що позивач перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Київській області і отримує пенсію відповідно до Закону України від 09.04.1992 № 2262-ХІІ Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб за вислугу років від 01.08.2009 року та постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року N 393 Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, поліцейським та членам їхніх сімей із сум грошового забезпечення. Вважаючи, що визначення посадового окладу і окладу за військовим званням у 2022 та 2023 роках повинно бути визначено шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року на відповідний тарифний коефіцієнт у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 №2262-ХІІ Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 № 704 Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб, позивач звернувся до суду з відповідним позовом. На виконання судового рішення відповідачем складено довідку про розмір грошового забезпечення позивача станом на 01.01.2022 та 01.01.2023, однак, величина премії вказані в неналежному розмірі. Позивач звернувся до відповідача із заявою, в якій просив підготувати та надати до ГУ ПФУ нові довідки про розмір його грошового забезпечення, станом на відповідний рік із обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення), та премії , зокрема надбавки за особливості проходження військової служби та премії в розмірах що відповідають відомостям, визначеним у відсотковому розмірі в довідці про розмір грошового забезпечення, складеній на ім`я заявника станом на 05.03.2019, для проведення перерахунку основного розміру пенсії. Листом відповідач відмовив позивачу, посилаючись на відсутність правових підстав для задоволення заяви.
Вважаючи вказані дії відповідача протиправними, а свої права порушеними, позивач звернувся до суду з відповідним позовом.
Ухвалою суду від 15 жовтня 2024 року позовна заява прийнята до розгляду, відкрито провадження у справі, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження, без проведення судового засідання та повідомлення (виклику) учасників справи.
Ухвалою від 20 грудня 2024 року суд зобов`язав ІНФОРМАЦІЯ_1 надати суду у строк до трьох днів з дня отримання ухвали: копії розпорядчих документів (накази чи розпорядження), якими встановлено у січні 2022 року та у січні 2023 року надбавку за особливості проходження служби та щомісячну премію за посадою командир відділення 20-ї СДПЧ управління МНС в м. Макіївці ГУ МНС України в Донецькій області (або прирівняної до неї посади), пояснення з приводу того, чи приймались документи у формі наказів чи розпоряджень, якими встановлено у 2022 році та у 2023 році надбавку за особливості проходження служби та щомісячну премію; а також повідомити про розмір надбавки за особливості проходження служби та премії, що визначається у середніх розмірах, що фактично виплачені за січень 2022 року та за січень 2023 року у Головному управлінні Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області за посадою командир відділення 20-ї СДПЧ управління МНС в м.Макіївці ГУ МНС Укаїни в Донецькій області (або прирівняної до неї посади), для проведення перерахунку основного розміру пенсії з 01.02.2022 та з 01.02.2023 відповідно.
Ухвалою від 23 грудня 2024 року суд виправив описку допущену в абзаці першому резолютивної частини ухвали Донецького окружного адміністративного суду від 20.12.2024 по справі №200/7093/24 та вирішив вважати вірним найменування відповідача Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області замість ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Відповідачем подано відзив на позов, де вказано, що на виконання судового рішення відповідачем складено довідку про розмір грошового забезпечення позивача станом на 01.01.2022 та 01.01.2023, однак, величина премії вказані в неналежному розмірі. Позивач звернувся до відповідача із заявою, в якій просив підготувати та надати до ГУ ПФУ нові довідки про розмір його грошового забезпечення, станом на відповідний рік із обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення), та премії, зокрема надбавки за особливості проходження військової служби та премії в розмірах, що відповідають відомостям, визначеним у відсотковому розмірі в довідці про розмір грошового забезпечення, складеній на ім`я заявника станом на 05.03.2019, для проведення перерахунку основного розміру пенсії. Листом відповідач відмовив позивачу, посилаючись на відсутність правових підстав для задоволення заяви. У зв`язку з визнанням протиправними та скасуванням п. 1, п. 2 та п. 6 Постанови КМУ № 103, а відповідно і відновленням попередньої редакції пункту 4 Постанови КМУ № 704 та п. 5 і додатку 2 Порядку № 45, тобто у зв`язку зі змінами в законодавстві. Позивач звернувся до Головного управління ДСНС України у Донецькій області з заявою, в якій просив оформити та надіслати до ГУ ПФУ у Донецькій області для перерахунку пенсії довідки про розмір його грошового забезпечення станом на 01.01.2022 та 01.01.2023 відповідно до Постанови КМУ № 704 із обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, визначених шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт згідно з додатками 1, 12, 13, 14 до Постанови КМУ №704 від 30.08.2017, для проведення з 01.02.2022 та 01.02.2023, відповідно, перерахунку основного розміру пенсії. Відповідач листом від 16.05.2024 повідомив позивача про те, що при підготовці довідок про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 за рішенням Донецького окружного адміністративного суду у справі № 200/214/24 від 26.02.2024 було враховано розмір грошового забезпечення, який він отримав за посадою, яку обіймав до моменту звільнення. В рішенні суду не значилось, що при перерахунку посадового окладу та окладу за спеціальне звання (шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01.01.2022 та 01.01.2023, на відповідний тарифний коефіцієнт) повинен бути збільшено розмір грошового забезпечення від суми розміру встановленого за посадою, яку ОСОБА_1 обіймав до звільнення. Таким чином, відповідач вважає, що рішення суду Головним управлінням було виконано в повному обсязі.
Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, судом встановлено таке.
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , перебуває на обліку у Головному управлінні Пенсійного фонду України в Київській області та отримує пенсію за вислугу років на підставі Закону № 2262-XII.
На виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 26.02.2024 у справі № 200/214/24 складено та подано до Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області довідки про розмір грошового забезпечення позивача станом на 01.01.2022 та станом на 01.01.2023 для проведення перерахунку пенсії.
В оновлених довідках від 19.03.2024 №1590 зазначена надбавка за особливості проходження служби у розмірі 22% посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років та премії у розмірі 20% посадового окладу та у довідці від 19.03.2024 №1591 надбавки за особливості проходження служби у розмірі 20% посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років та премії у розмірі 10% посадового окладу.
22.04.2024 представник позивача звернулась до відповідача із заявою щодо надання оновлених довідок із обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення), та премії, зокрема надбавки за особливості проходження військової служби та премії в розмірах що відповідають відомостям, визначеним у відсотковому розмірі в довідці про розмір грошового забезпечення, складеній на ім`я заявника станом на 05.03.2019, для проведення перерахунку основного розміру пенсії.
Листом від 16.05.2024 відповідач зазначив, що виготовлені оновлені довідки відповідно до вимог чинного законодавства.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходив з наступного.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частин першої статті 63 Закону № 2262-ХІІ перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей у зв`язку із введенням в дію цього Закону провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку.
Частинами другою та третьою статті 51 Закону № 2262-ХІІ встановлено, що перерахунок пенсій, призначених особам з числа військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби) рядового, сержантського, старшинського та офіцерського складу, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей, провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії. Якщо при цьому пенсіонер набув права на підвищення пенсії, різницю в пенсії за минулий час може бути виплачено йому не більш як за 12 місяців.
Перерахунок пенсій у зв`язку із зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на такий перерахунок згідно з цим Законом, або у зв`язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, не проведений з вини органів Пенсійного фонду України та/або державних органів, які видають довідки для перерахунку пенсії, провадиться з дати виникнення права на нього без обмеження строком.
Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій (частина третя статті 63 Закону № 2262-ХІІ).
Згідно з матеріалами справи, спір виник у зв`язку із зазначення відомостей про розміри надбавки за особливості проходження служби та премії (довідка від 19.03.2024 №1590 зазначена надбавка за особливості проходження служби у розмірі 22% та премії у розмірі 20% посадового окладу, довідка від 19.03.2024 №1591 - надбавка за особливості проходження служби у розмірі 20% та премії у розмірі 10% посадового окладу) в оновлених довідках про розмір грошового забезпечення для проведення перерахунку пенсії позивачу.
Види грошового забезпечення військовослужбовців та їх розміри, які застосовуються при перерахунку пенсій, призначених згідно із Законом № 2262-ХІІ, визначені Порядком проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення цих осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 № 45 (далі Порядок № 45).
Пунктом 5 Порядку № 45 у редакції, чинній до внесення змін постановою Кабінету Міністрів України «Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб» від 01 лютого 2018 року № 103, передбачено, що для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів:
посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням;
надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, почесне звання «заслужений» чи «народний», службу в умовах режимних обмежень, спортивні звання, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук та вчене звання - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на момент виникнення права на перерахунок, якщо вони були фактично встановлені особі;
щомісячні надбавки, доплати та підвищення, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок;
інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію.
Додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, що не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), крім зазначених у абзаці шостому цього пункту, для перерахунку пенсії не враховуються.
За таких обставин, у довідці про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії щодо зазначення розміру надбавки за особливості проходження служби та премії (розмір яких є предметом спору у цій справі) належить указувати їх середній розмір, що фактично виплачений за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Великої Палати Верховного Суду від 23.05.2024 у зразковій справі № 380/19324/23.
У пункті 66 мотивувальної частини постанови від 23.05.2024 у зразковій справі № 380/19324/24 Велика Палата Верховного Суду зазначила, що «розміри надбавки за особливості проходження служби та премії мали бути визначені у довідках про розмір грошового забезпечення станом на 01 січня 2020 року, 01 січня 2021 року, 01 січня 2022 року у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою, з якої його було звільнено на пенсію, тобто надбавка за особливості проходження служби 65 % посадового окладу з урахуванням окладу за військове звання та премія 35 % посадового окладу.»
Відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
У позовній заяві позивач просить зазначити в оновлених довідках надбавку за особливості проходження служби та премію в конкретних відсотках.
Однак, будь-яких доказів того, що станом на 01.01.2022 та 01.01.2023 роках військовослужбовці за відповідною посадою, з якої позивача звільнено на пенсію, отримували додаткові види грошового забезпечення у вказаних розмірах суду не надано.
Згідно з частиною першою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Враховуючи викладене, позовні вимоги щодо зазначення в оновлених довідках конкретного розміру у відсотках надбавки за особливості проходження служби та премії задоволенню не підлягають.
Отже, позовні вимоги належить задовольнити частково.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Згідно з ч. 8 ст. 139 КАС Україниякщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.
На підтвердження сплати судового збору у розмірі 2422, 40 грн надана квитанція від 26.09.2024.
Разом з цим, суд враховує, що позов подано через підсистему Електронний суд, а відповідно ч. 3 ст. 4Закону України Про судовий збір при поданні до суду процесуальних документів, передбачених частиною другою цієї статті, в електронній формі - застосовується коефіцієнт 0,8 для пониження відповідного розміру ставки судового збору.
З урахуванням положень пп. 1 п. 3 ч. 2, ч. 3 ст. 4 Закону України Про судовий збір за подання фізичною особою до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру належало сплатити 968,96 грн судового збору (0,4 х 3028 грн х 0,8).
Зважаючи на вищевикладене, враховуючи те, що вимоги задоволені частково, враховуючи приписи ч. 8 ст. 139 КАС України, суд дійшов висновку про стягнення з відповідача за рахунок бюджетних асигнувань на користь позивача судового збору в розмірі 968,96 грн.
Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що згідно п. 1 ч. 1, ч. 2 ст. 7 Закону України Про судовий збір в разі внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено закономсудовий збір повертається в розмірі переплаченої суми за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду.
На підставі викладеного та керуючись статтями 19, 139, 205, 229, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 КАС України, суд
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області щодо зазначення в довідках про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 від 19.03.2024 №1590 надбавки за особливості проходження служби у розмірі 22% посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років та премії у розмірі 20% посадового окладу та від 19.03.2024 №1591 надбавки за особливості проходження служби у розмірі 20% посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років та премії у розмірі 10% посадового окладу.
Зобов`язати Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (код ЄДРПОУ 38652962, 87547, м. Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 175) підготувати та надати до Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області нові довідки про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ), станом на 01.01.2022 та 01.01.2023 роки у відповідності до вимог ст. 43 і 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 №704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб» із зазначенням відомостей про розміри посадового окладу та окладу за військове (спеціальне) звання, які розраховані шляхом множення прожиткового мінімуму для працездатних осіб (2481,00), встановленого законом на 01.01.2022 р., шляхом множення прожиткового мінімуму для працездатних осіб (2684,00 грн), встановленого законом на 01.01.2023 р. на відповідний тарифний коефіцієнт згідно додатків 1, 14 до Постанови №704, із зазначенням розміру надбавки за особливості проходження служби та премії у відсотках в середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії, за відповідною або аналогічною посадою та військовим званням, з якої ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) звільнено на пенсію.
В задоволенні решти позовних відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (код ЄДРПОУ 38652962, 87547, м. Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 175) на користь ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_2 , АДРЕСА_1 ) судовий збір в розмірі 968 (дев`ятсот шістдесят вісім) грн 96 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя О.О. Кошкош
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.01.2025 |
Оприлюднено | 17.01.2025 |
Номер документу | 124433840 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Кошкош О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні