Постанова
від 16.01.2025 по справі 440/9509/24
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 січня 2025 р. Справа № 440/9509/24Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Бегунца А.О.,

Суддів: Русанової В.Б. , Мельнікової Л.В. ,

розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Полтавської митниці на рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 01.11.2024, головуючий суддя І інстанції: К.І. Клочко, вул. Пушкарівська, 9/26, м. Полтава, 36039, повний текст складено 01.11.24 по справі № 440/9509/24

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА"

до Полтавської митниці

про визнання протиправним та скасування рішення, скасування картки відмови,

ВСТАНОВИВ:

Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА" звернулось до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Полтавської митниці, в якому просив суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Полтавської митниці щодо класифікації товарів № 24UA80600000028-КТ від 19.07.2024.

- скасувати складену Полтавською митницею Картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA806020/2024/000141.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що посадовою особою митниці прийнято рішення щодо класифікації товарів № 24UA80600000028-КТ від 19.07.2024, код вказаного товару згідно з УКТ ЗЕД змінено з 9018908400 на 7326909490, при цьому рішення не містить жодного обґрунтування щодо причин та/чи підстав для перекваліфікації товару посадовою особою митного органу. Також складено Картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA806020/2024/000141, яка не містить конкретних підстав, на яких ґрунтувалося би рішення відповідача про відмову у митному оформленні (випуску) товарів.

Позивач наголошував, що виробником імпортованих товарів є компанія "Surgicon" (PVT) LTD, Pakistan, яка є провідним виробником високоякісних хірургічних інструментів і їх комплектуючих (аксесуарів) в Пакистані, вже більше 110 років займається виробництвом виключно медичних інструментів та взагалі не займається виготовленням товарів побутового призначення. Додатковим підтвердженням того, що товар являється медичним інструментом є наявність у виробника діючих міжнародних сертифікатів ISO 9001:2015 "Система управління якістю" та ISO 13485:2016 "Медичні прилади. Система управління якістю. Вимоги для нормативних цілей". Також позивач звертав увагу на те, що на виконання вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. №753, розробленого на основі Директиви Ради ЄС від 14 червня 1993 р. № 93/42/ЄЕС щодо медичних виробів, зазначені позиції задекларованого товару пройшли процедуру оцінки відповідності саме як медичні вироби, на підтвердження чого видано Декларацію № ДВ-061 від 09.12.2022 про відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів (з Додатком) стосовно "Інструментів медичних для загальної хірургії, отоларингології, акушерства та гінекології (код УКТ ЗЕД 9018 90 84 00)" ( п. 5488 Додатку до Декларації № ДВ-061 від 09.12.2022).

Крім того, ТОВ "Віола Медтехніка" подано необхідний пакет документів до Держлікслужби та зареєстровано як відповідальну особу за введення медичних виробів згідно Декларації № ДВ-061 від 09.12.2022 та Декларації № ДВ-061 від 09.12.2022 про відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів (з додатками). Поміж іншого, позивач зауважував, що органом з оцінки відповідності ТОВ "УКРМЕДСЕРТ" (ООВ УКРМЕДСЕРТ), акредитованим в сфері оцінки відповідності, на запит ТОВ "Віола Медтехніка" надано офіційне роз`яснення за вих. № 603 від 23 грудня 2022 року, що вироби за списком в Додатку до Декларації відповідності № ДВ-061 є медичними виробами, у відповідності до Загальної частини пункт 1 (підпункт 9) Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, всього 8929 найменувань. Медичні вироби відносяться до І класу згідно пунктів 9, 13, 14 Додатку № 2 Технічного регламенту.

Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 01.11.2024 позовні вимоги задоволено.

Визнано протиправним та скасовано рішення Полтавської митниці щодо класифікації товарів № 24UA80600000028-КТ від 19.07.2024.

Скасовано картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA806020/2024/000141, складену Полтавською митницею.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Полтавської митниці на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 6056,00 грн.

Не погодившись з вказаним висновком суду першої інстанції інстанції, відповідачем Полтавською митницею подано апеляційну скаргу, в якій, вказуючи на порушення норм права та невідповідність висновків суду першої інстанції обставинам справи, просить рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 01.11.2024 скасувати та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовити.

В обгрунтування вимог апеляційної скарги зазначено, що судом першої інстанції невірно застосовано норми матеріальноо права, а саме ст.ст. 67-69 МК України, ЗУ "Про митний тариф України" та пояснення УКТ ЗЕТ, затверджені наказом Державної митної служби України від 14.12.2022.

Відповідно до відзиву на апеляційну скаргу зазначено, що рішення суду першої інстанції є законним та обгрунтованим, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи, тоді як вимоги апеляційної скарги не містять жодних посилань на конкретні норми права, які б обгрунтовували порушення судом першої інстанції їх вимог.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).

Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Матеріалами справи підтверджено, що ТОВ "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА" (ідентифікаційний код 23548019) зареєстроване як юридична особа, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Для проведення митного оформлення партії товару, що надійшла на адресу ТОВ "Віола Медтехніка" за Контрактом № 4 від 27.11.2023 з компанією "Surgicon (PVT) LTD" (Пакистан), уповноваженою особою позивача компанією ПП "БРОКЕР-СКВ" до Митниці подано заповнену відповідно до товаросупровідних документів електронну митну декларацію №24UA806020004942U8 від 15.07.2024 (далі МД ) у митному режимі імпорту.

Серед іншого, згідно митної декларації № 24UA806020004942U8 задекларовано наступний товар за кодом 9018908400 УКТ ЗЕД (графа 31): "Товар № 1 - 1. Вироби медичного призначення. Інструменти та пристосування медичні 2/16 для загальної хірургії, отоларингології, акушерства та гінекології: JH-2030-15 Лоток розмір = 230х155х30 мм, JH-2040-55 Лоток для інструментів, розмір = 300х200х30 мм, без кришки; JH-2030-35 Чашка Петрі розмір = 350х250х36 мм, JH-1057-25 Ниркоподібна чаша, розмір = 250 х 140 х 40мм, JH-2051-15 Коробка для інструмента = 150 х 80 х 35 мм, без ручки, JH-2051-30 Коробка для інструмента, розмір = 230х130х50 мм, без ручки, JH-2052-30 Коробка для інструмента, розмір = 230х130х50 мм, з бічними фіксаторами, JH-2001-12 Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота = 120х120 мм, JH-2001-16 Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота = 160х120 мм, JH-2001-24 Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота = 240х160 мм".

У описі до товарів зазначено наступне: завдяки матеріалу виріб може оброблятися та стерилізуватися різними способами, призначений для зберігання і стерилізації медичних інструментів, також може використовуватися при різних процедурних і хірургічних операціях, збору перев`язувального матеріалу, використаного інструменту, виготовлені зі спеціальної медичної нержавіючої сталі марки AISI 304 08X18H10, може стерилізуватися в автоклаві при 134С протягом 18 хв при тиску 2,0 бар, даний вид сталі використовується виключно для виготовлення медичних інструментів, виріб має індивідуальну упаковку, лазерне маркування та маркування національним знаком відповідності, вироби стійкі до дезінфікуючих розчинів і дії високих температур. Додатково, коробки для інструментів та ниркоподібна чаша виготовляються з нержавіючої сталі, яка кислотостійка та витримує температуру до 900 С, забезпечують збереження стерильності медичних матеріалів протягом тривалого часу. Чітко ідентифікуються як призначені для медичного чи хірургічного застосування через їх особливу форму, легкість стерилізації, кращу якість виготовлення, складові матеріали.

З метою визначення країни походження та опису характеристик товару, що надають можливість обґрунтовано визначити код за УКТ ЗЕД, разом із МД позивачем подано:

- контракт № 4 від 27.11.2023;

- комерційний інвойс № ISCL-192-62137 від 01.03.2024;

- коносамент № FCA-0177728 від 16.04.2024;

- міжнародну товарно-транспортну накладну (CMR) № 428897 від 02.07.2024;

- декларацію № ДВ-060 від 26.10.2022 про відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів (код УКТ ЗЕД 9018908400);

- декларацію № ДВ-061 від 09.12.2022 про відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів (код УКТ ЗЕД 9018908400) стосується саме класифікованого Митницею товару;

- технічний опис б/н від 15.07.2024, надання підтверджується змістом самої МД, а також відомостями з рішення щодо класифікації товарів та картки відмови.

16.07.2024 головним державним інспектором відділу митного оформлення № 1 митного поста "Полтава" ОСОБА_1 здійснено повний митний огляд та детальне фотографування товару на митному оформленні (44 кадри), згідно митної декларації № 24UA806020004942U8 від 15.07.2024. За результатами огляду працівниками Митниці складено Акт про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу. Згідно п. 8.3.4. Акту огляду встановлено, що в результаті огляду наявний товар № 1-3: Вироби медичного призначення (інструменти та пристосування медичні для загальної хірургії, отоларингології, акушерства та гінекології). Товари знаходяться в індивідуальній упаковці. На пакуванні наявне маркування з зазначенням виробника, торгівельної марки, національного знаку відповідності та артикули. В доглянутих місцях товар відповідає відомостям, заявленим у МД та ТСД. Жодних зауважень комісії щодо товару в Акті огляду не зазначено.

В подальшому, посадовою особою Митниці Ярославом Нагребельним прийнято рішення щодо класифікації товарів № 24UA80600000028-КТ від 19.07.2024 (далі рішення). Згідно даного рішення змінено код частини товару № 1 згідно з УКТ ЗЕД, імпортованого ТОВ "Віола Медтехніка", а саме:

"1. Товар № 1 - 1. Вироби медичного призначення. Інструменти та пристосування медичні для загальної хірургії, отоларингології, акушерства та гінекології:

JH-2030-15 Лоток розмір = 230х155х30 мм,

JH-2040-55 Лоток для інструментів, розмір = 300х200х30 мм, без кришки;

JH-2030-35 Чашка Петрі розмір = 350х250х36 мм,

JH-1057-25 Ниркоподібна чаша, розмір = 250х140х40мм,

JH-2051-15 Коробка для інструмента = 150х80х35 мм, без ручки,

JH-2051-30 Коробка для інструмента, розмір = 230х130х50 мм, без ручки,

JH-2052-30 Коробка для інструмента, розмір = 230х130х50 мм, з бічними фіксаторами,

JH-2001-12 Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота = 120х120 мм,

JH-2001-16 Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота = 160х120 мм,

JH-2001-24 Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота = 240х160 мм»,

змінено з коду 9018908400 Прилади та пристрої, що використовуються у медицині, хірургії, стоматології або ветеринарії, включаючи сцинтографічну апаратуру та іншу електромедичну апаратуру, а також апаратура для дослідження зору на код 7326909490 Інші вироби з чорних металів: - ковані або штамповані, але без подальшого оброблення.

Також митним органом складено картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA806020/2024/000141.

Не погодившись із рішенням щодо класифікації товарів № 24UA80600000028-КТ та карткою відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA806020/2023/000141, ТОВ "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА" звернулося до суду з позовом.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з їх обгрунтованості.

Колегія суддів погоджується з вказаним висновком суду першої інстанції, враховуючи наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 1 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року №4495-VI (у редакції, чинній на час спірних правовідносин) законодавство України з питань митної справи складається з Конституції України, цього Кодексу, інших законів України, що регулюють питання, зазначені у статті 7 цього Кодексу, з міжнародних договорів України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, а також з нормативно-правових актів, виданих на основі та на виконання цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Відповідно до пункту 23 частини 1 статті 4 МК України митне оформлення - виконання митних формальностей, необхідних для випуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення.

Згідно з частиною 1 статті 246 МК України метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, а також забезпечення статистичного обліку ввезення на митну територію України, вивезення за її межі і транзиту через її територію товарів.

За приписами частини 1 статті 248 МК України митне оформлення розпочинається з моменту подання митному органу декларантом або уповноваженою ним особою митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та документів, необхідних для митного оформлення, а в разі електронного декларування - з моменту отримання митним органом від декларанта або уповноваженої ним особи електронної митної декларації або електронного документа, який відповідно до законодавства замінює митну декларацію.

Частиною першою статті 257 МК України передбачено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, на які накладено електронний підпис декларанта або уповноваженої ним особи.

Частиною 1 статті 69 МК України визначено, що товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.

Згідно з положеннями статті 67 МК Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.

В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.

Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев`ятий та десятий знаки цифрового коду.

Структура десятизнакового цифрового кодового позначення товарів в УКТ ЗЕД включає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).

В силу приписів частини 2 статті 69 МК України митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД.

Відповідно до положень частин 3 5 статті 69 МК України на вимогу посадової особи митного органу декларант або уповноважена ним особа зобов`язані надати усі наявні відомості, необхідні для підтвердження заявлених ними кодів товарів, поданих до митного оформлення, а також зразки таких товарів та/або техніко-технологічну документацію на них.

У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари.

Для цілей класифікації товарів під складним випадком класифікації товару розуміється випадок, коли у процесі контролю правильності заявленого декларантом або уповноваженою ним особою коду товару виникають суперечності щодо тлумачення положень УКТ ЗЕД, вирішення яких потребує додаткової інформації, спеціальних знань, проведення досліджень тощо.

Для цілей класифікації товарів під товарами з ідентичними характеристиками розуміються товари, які мають однакові характерні для них ознаки (фізичні характеристики, хімічний склад, призначення та порядок застосування тощо) і відмінності між цими товарами не впливають на характеристики, визначальні для класифікації таких товарів за одним класифікаційним кодом згідно з УКТ ЗЕД.

Частиною 7 статті 69 МК України встановлено, що рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими. Такі рішення оприлюднюються у встановленому законодавством порядку. У разі незгоди з рішенням митного органу щодо класифікації товару декларант або уповноважена ним особа має право оскаржити це рішення відповідно до глави 4 цього Кодексу.

За змістом частини 8 статті 69 МК України висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД при митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер.

Згідно з Указом Президента України від 17 травня 2002 року № 466/2002 "Про приєднання України до Міжнародної конвенції про Гармонізовану систему опису та кодування товарів"Україна приєдналась до вказаного міжнародного договору.

Перелік ставок загальнодержавного податку - ввізного мита на товари, що ввозяться на митну територію України і систематизовані згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), складеною на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів, містяться у Митному тарифі України, який встановлений Законом України "Про Митний тариф України" від 19 жовтня 2022 року № 2697-IX, що набрав чинності з 01.01.2023.

Відповідно до пунктів 1 - 4, 6 Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, які викладені у Митному тарифі України, класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється за такими правилами:

1.Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТ ЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:

2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;

(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.

3. У разі якщо згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prіma facіe) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:

(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де подається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;

(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно з правилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови що цей критерій можна застосувати;

(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно до правила 3 (a) або 3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.

4. Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.

6. Для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень (mutatіs mutandіs), положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього правила також можуть застосовуватися відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не зазначено інше.

Наказом Державної митної служби України від 14.12.2022 № 543, який набрав чинності 01.01.2023, затверджено Пояснення до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі Пояснення до УКТЗЕД), які побудовані на основі Пояснень до Гармонізованої системи опису та кодування товарів 2022 року (Explanatory Notes to the Harmonized commodity description and coding system, Sixth Edition (2022) Wold Customs Organization) і Пояснень до Комбінованої номенклатури Європейського Союзу (Explanatory Notes to the Combined Nomenclature of the European Union, Official Journal of the European Union, С 119, Volume 62, 29 March 2019), в яких коди товарів актуалізовані відповідно до Комбінованої номенклатури ЄС 2022 року та змін до Пояснень до Комбінованої номенклатури Європейського Союзу, які надруковані до 1 грудня 2022 року в Official Journal of the European Union.

Пояснення до УКТЗЕД є одним допоміжних робочих матеріалів, що запроваджуються в Україні з метою забезпечення однакової інтерпретації і застосування УКТЗЕД, та містять тлумачення змісту позицій УКТЗЕД, терміни, короткі описи товарів і галузі можливого застосування цих товарів, класифікаційні ознаки та конкретні переліки товарів, що включені або виключені з тих чи інших товарних позицій, методи визначення різних характеристик товарів та іншу інформацію, як є необхідною для однозначного віднесення конкретного товару до певної товарної позиції УКТЗЕД.

Порядок роботи спеціалізованого підрозділу митного органу з питань класифікації товарів (далі - Підрозділ), підрозділу митного оформлення (далі - ПМО), підрозділу митних компетенцій митного органу під час здійснення контролю правильності класифікації товарів, прийняття рішень щодо класифікації товарів, здійснення митних процедур, пов`язаних з контролем правильності класифікації товарів при митному контролі та митному оформленні товарів, що переміщуються через митний кордон України (далі - товари), порядок взаємодії з іншими структурними підрозділами митного органу при вирішенні питань класифікації товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТ ЗЕД) визначає Порядок роботи митних органів при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 30 травня 2012 року № 650 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23 грудня 2022 року № 455 ( далі Порядок № 650).

За визначеннями, наведеними у пункті 2 розділу І Порядку № 650, класифікація товару - визначення коду товару відповідно до вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, передбачених Законом України "Про Митний тариф України" (далі - Основні правила інтерпретації УКТ ЗЕД), з урахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рішень Комітету з Гармонізованої системи опису та кодування товарів Всесвітньої митної організації, методичних рекомендацій щодо класифікації окремих товарів згідно з вимогами УКТ ЗЕД, розроблених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну митну політику відповідно до вимог Митного кодексу України (далі - Кодекс), до початку переміщення товару через митний кордон України, під час митного оформлення та після завершення митного оформлення; рішення щодо класифікації товарів (далі - Рішення) - рішення митного органу, яке приймається за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Пунктом 2 розділу ІІ Порядку № 650 визначено, що контроль правильності класифікації товарів здійснюється шляхом перевірки відповідності: опису товару в митній декларації процедурі декларування відповідно до вимог Кодексу; відомостей про товар та код товару згідно з УКТ ЗЕД, заявлених у митній декларації, відомостям про товар (найменування, опис, визначальні характеристики для класифікації товарів тощо), зазначеним у наданих для митного контролю документах, шляхом перевірки дотримання вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, із врахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рекомендацій, розроблених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, відповідно до вимог Кодексу.

Відповідно до пункту 11 розділу ІІ Порядку № 650 рішення приймається у разі необхідності зміни задекларованого коду товару згідно з УКТ ЗЕД на підставі встановлених характеристик товару, які є визначальними для його класифікації.

Для прийняття Рішення використовуються відомості, які містяться у митній декларації, інших документах, поданих для митного оформлення, а також документи та відомості, надані разом із Запитом та/або у порядку, передбаченому пунктом 12 цього розділу.

За приписами пункту 25 розділу ІІ Порядку № 650 у разі незгоди з Рішенням декларант або уповноважена ним особа має право його оскаржити відповідно до глави 4 Кодексу.

Питання, пов`язані із відмовою у митному оформленні товару, врегульовані статтею 256 МК України, за змістом положень частин 1, 2 якої відмова у митному оформленні - це письмове вмотивоване рішення митного органу про неможливість здійснення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через невиконання декларантом або уповноваженою ним особою умов, визначених цим Кодексом.

У рішенні про відмову у митному оформленні повинні бути зазначені причини відмови та наведені вичерпні роз`яснення вимог, виконання яких забезпечує можливість митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення. Зазначене рішення повинно також містити інформацію про порядок його оскарження.

Згідно з пунктами 8.1., 8.2. Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів із застосуванням митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 631, у всіх випадках відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні, випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення оформлюєтьсякартка відмови за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку.

Картка відмови складається за допомогою АСМО у межах строку, відведеного статтею 255 Кодексу для завершення митного оформлення, посадовою особою митного органу, якою прийнято рішення про відмову.

У картці відмови зазначаються причини відмови, наводяться вичерпні роз`яснення вимог, виконання яких забезпечує можливість прийняття митної декларації, митного оформлення, випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення, а також вказується інформація про порядок оскарження рішення про відмову.

Отже, класифікацію товарів за УКТЗЕД здійснює декларант шляхом внесення відповідних відомостей до митної декларації, натомість митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД та у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари.

До структури Митного тарифу Українивходять Основні правила інтерпретації УКТ ЗЕД (далі - Основні правила).

Зазначеними правилами передбачено, що перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де подається більш загальний його опис. Тобто саме характеристики товару є визначальними для класифікації товару.

Верховний Суд у своїх рішеннях неодноразово звертав увагу щодо застосування Основних правил при віднесенні товару до тієї чи іншої позиції відповідно до УКТ ЗЕД, зокрема, але не виключно, у постанові від 20.06.2019 у справі №826/7208/16, від 08.02.2022 у справі №808/3175/16, від 31.01.2023 у справі № 808/2311/16, від 26.06.2023 року у справі № 804/892/17.

Спірним у цій справі питанням є класифікація товару, задекларованого позивачем, за кодом УКТЗЕД (9018908400 чи 7326909490).

Із положень Митного тарифу слідує, що Група товарів 90 "Прилади та апарати оптичні, фотографічні, кінематографічні, контрольні, вимірювальні, прецизійні; медичні або хірургічні; їх частини та приладдя" включає, зокрема, товарну позицію 9018 "Прилади та пристрої, що використовуються у медицині, хірургії, стоматології або ветеринарії, включаючи сцинтографічну апаратуру та іншу електромедичну апаратуру, а також апаратура для дослідження зору", до якої відноситься, крім інших, товарна підпозиція 9018 90 "Інші інструменти та прилади", що передбачає товарну підкатегорію 9018 90 84 00 "Інші".

Відповідно до Загальних положень Пояснень до УКТЗЕД, що стосуються розділу ХVІІІ групи 90, до цієї групи включається велика різноманітність приладів та апаратів, які характеризуються, як правило, найвищою чистотою обробки і високою точністю. Велика частина їх використовується переважно для наукових цілей (лабораторні та дослідницькі роботи, аналіз, астрономія і т.п.), для спеціалізованих технічних чи промислових цілей (вимірювання або контроль, спостереження і т.п.) або для медичних цілей.

До цієї групи включаються, зокрема, прилади та апаратура для медичних, хірургічних, стоматологічних чи ветеринарних цілей або пов`язаного з ними застосування (радіологія, механотерапія, киснева терапія, ортопедія, протезування і т.п.) (C).

Крім визначених товарів, зазначених у Примітці 1 до цієї групи (наприклад, гумові чи шкіряні шайби і прокладки та шкіряні мембрани для вимірювачів), прилади, апарати та їхні частини, що входять до цієї групи, можуть бути з будь-якого матеріалу (включаючи дорогоцінні метали або метал, плакований дорогоцінним металом, дорогоцінне або напівдорогоцінне каміння (природне, штучне чи реконструйоване).

Згідно із Поясненнями до УКТЗЕД до товарної позиції 9018 до цієї товарної позиції включається дуже широкий діапазон приладів і пристроїв, які у більшості випадків використовуються лише в професійній практиці (наприклад, лікарями, хірургами, стоматологами, ветеринарними хірургами, акушерками) або для встановлення діагнозу, профілактики чи лікування хвороби, або для оперування і т.п. Прилади і пристрої для анатомічної роботи чи для розтину трупів, анатомування і т.п. також включаються, за певних умов, прилади і пристрої для стоматологічних лабораторій (див. пункт (ІІ) нижче). Прилади цієї товарної позиції можуть бути виготовлені з будь-якого матеріалу (включаючи дорогоцінні метали).

Також зауважено, що багато які з приладів, використовуваних у медицині чи хірургії (людини або ветеринарної), є, власне кажучи, звичайними ручними інструментами (наприклад, молотки, зуботехнічні молотки, пилки, долота, напівкруглі долота, щипці, кліщі, шпателі і т.п.) чи ножовими виробами (ножиці, ножі і т.п.). Тому такі вироби включаються до цієї товарної позиції лише у разі, якщо вони чітко ідентифікуються як призначені для медичного чи хірургічного застосування через їх особливу форму, легкість, з якою вони розбираються для стерилізації, кращу якість виготовлення, природу складових їх металів або через їх комплектування (часто упаковуються в ящики чи бокси, що містять набір інструментів для конкретної роботи: акушерства, розтину трупів, гінекології, очної чи вушної хірургії, ветеринарні набори для родів і т.п.).

Згідно примітки 1 Розділу XV Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД (Недорогоцінні метали та вироби з них, до якого належить група 73 Вироби з чорних металів, товарна позиція 7329 Інші вироби з чорних металів) цей розділ не включає, зокрема: (h) прилади та апарати розділу XVIII, у тому числі пружини для годинників усіх видів .

Водночас до розділу XVIII Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД належать прилади та апарати оптичні, фотографічні, кінематографічні, контрольні, вимірювальні, прецизійні, медичні або хірургічні; годинники всіх видів, музичні інструменти; їх частини та приладдя.

До товарної позиції 9018 розділу XVIII належать прилади та пристрої, що використовуються у медицині, хірургії, стоматології або ветеринарії, включаючи сцинтографічну апаратуру та іншу електромедичну апаратуру, а також апаратура для дослідження зору.

Водночас, згідно пояснень до товарної позиції 7326 до цієї товарної позиції включаються всі вироби з чорних металів, одержані куванням чи вирубування, різанням чи штампуванням, або іншими способами, такими як згинання, складання, зварювання, обточування, вальцювання чи перфорування, крім виробів, включених у попередні товарні позиції цієї групи або обговорених у Примітці 1 до Розділу XV, чи включених у групу 82 або 83, або більш конкретно названих в інших товарних позиціях Класифікації.

Системний аналіз положень Митного тарифу України із врахуванням Пояснень до УКТЗЕД свідчить, що визначальними для класифікації товару у товарній позиції 9018 «Прилади та пристрої, що використовуються у медицині, хірургії, стоматології або ветеринарії, включаючи сцинтографічну апаратуру та іншу електромедичну апаратуру, а також апаратура для дослідження зору» є характеристики товару, пов`язані з його використанням, а саме, прилади і пристрої повинні у більшості випадків використовуватися лише в професійній практиці (наприклад, лікарями, хірургами, стоматологами, ветеринарними хірургами, акушерками) або для встановлення діагнозу, профілактики чи лікування хвороби, або для оперування і т.п.

При цьому стосовно приладів, які використовуються у медицині чи хірургії, а також водночас у повсякденному житті як звичайні ручні інструменти зауважено, що такі вироби включаються до цієї товарної позиції 9018 лише у разі, якщо вони чітко ідентифікуються як призначені для медичного чи хірургічного застосування через їх особливу форму, легкість, з якою вони розбираються для стерилізації, кращу якість виготовлення, природу складових їх металів або через їх комплектування.

Як вже зазначалося судом, згідно технічного опису задекларованого ТОВ "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА" товару : JH-2030-15, 50шт, Лоток розмір = 230 х 155 х 30 мм, завдяки матеріалу, виріб може оброблятися та стерилізуватися різними способами, призначений для зберігання і стерилізації медичних інструментів, також може використовуватися при різних процедурних і хірургічних операціях, збору перев`язувального матеріалу, використаного інструменту, виготовлені зі спеціальної медичної нержавіючої сталі марки AISI 304 08X18H10, може стерилізуватися в автоклаві при 134 град. C протягом18 хв. при тиску 2,0 бар, даний вид нержавіючої сталі використовується лише для виготовлення медичних інструментів, виріб має індивідуальну упаковку, лазерне маркування та маркування національним знаком відповідності, вироби стійкі до дезінфікуючих розчинів і дії високих температур; JH-2030-35, 200шт, Чашка Петрі Розмір = 350 х 250 х 36 мм; JH-2040-55, 100шт, Лоток для інструментів, розмір = 300 х 200 х 30 мм, без кришки, завдяки матеріалу, виріб може оброблятися та стерилізуватися різними способами, призначений для зберігання і стерилізації медичних інструментів, також може використовуватися при різних процедурних і хірургічних операціях, збору перев`язувального матеріалу, використаного інструменту, виготовлені зі спеціальної медичної нержавіючої сталі марки AISI 304 08X18H10, може стерилізуватися в автоклаві при 134 град.C протягом 18 хв. при тиску 2,0 бар, даний вид нержавіючої сталі використовується лише для виготовлення медичних інструментів, виріб має індивідуальну упаковку, лазерне маркування та маркування національним знаком відповідності, вироби стійкі до дезінфікуючих розчинів і дії високих температур; JH-2051-15, 100шт, Коробка для інструмента, 150х80х35 мм, без ручки, JH-2051-30, 50шт, Коробка для інструмента, розмір = 230 х 130 х 50 мм, без ручки, JH-2052-30, 100шт, Коробка для інструмента, розмір=230х130х50мм, з бічними фіксаторами, Коробки для інструментів виготовляється з нержавіючої сталі, яка кислотостійка та витримує температуру до 900 град.С, забезпечують збереження стерильності медичних матеріалів протягом тривалого часу, використовується для зберігання і стерилізації медичних інструментів, також може використовуватися при різних процедурних і хірургічних операціях, збору перев`язувального матеріалу, використаного інструменту, виготовлені зі спеціальної медичної нержавіючої сталі марки AISI 304 08X18H10, може стерилізуватися в автоклаві при 134 град. C протягом 18 хв. при тиску 2,0 бар, даний вид нержавіючої сталі використовується лише для виготовлення медичних інструментів, виріб має індивідуальну упаковку, лазерне маркування та маркування національним знаком відповідності, вироби стійкі до дезінфікуючих розчинів і дії високих температур; JH-1057-25, 4000шт, Ниркоподібна чаша, розмір=250 х140 х 40мм, лоток ниркоподібний застосовується для зберігання і стерилізації медичних інструментів, також може використовуватися при різних процедурних і хірургічних операціях, збору перев`язувального матеріалу, використаного інструменту, має ниркоподібну форму, нержавіюча сталь марки AISI 304 (кислотостійка витримує температуру до 900 С), бортики чаші розташовані по всьому периметру для зручності використання, використовують для розміщення інструментів та інших виробів медичного призначення, виготовлені зі спеціальної медичної нержавіючої сталі марки AISI 304 08X18H10, може стерилізуватися в автоклаві при 134 C протягом 18 хв. при тиску 2,0 бар, даний вид нержавіючої сталі використовується лише для виготовлення медичних інструментів. Кожен виріб має індивідуальну упаковку, лазерне маркування та маркування національним знаком відповідності. Всі ці вироби стійкі до дезінфікуючих розчинів і дії високих температур; JH-2001-16, 296шт, Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота=160х120 мм; JH-2001-24, 296шт, Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота=240х160 мм; JH-2001-12, 296шт, Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота=120х120 мм; JH-2001-12, 4шт, Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота=120х120 мм; JH-2001-16, 4шт, Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота=160х120 мм; JH-2001-24, 4шт, Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота=240х160 мм; JH-2001-16, 200шт, Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота=160х120 мм; JH-2001-24, 200шт, Коробка для стерилізації Schiммelbusch, діаметр х висота =240х160 мм; JH-2030-35, 200шт, Чашка Петрі Розмір = 350 х 250 х 36 мм. Використовуються в різноманітних галузях хірургії та медицини. Виготовлені зі спеціальної медичної нержавіючої сталі марки AISI 304 08X18H10. Чітко ідентифікуються як призначені для медичного чи хірургічного застосування через їх особливу форму, легкість стерилізації, кращу якість виготовлення, природу складових їх металів. Упаковані в індивідуальні упаковки та в картонні ящики. Марковано національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту, щодо медичних виробів.

При цьому суд наголошує, що Актом про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу від 16.07.2024 підтверджено, що вантаж відповідає відомостям, заявленим у митній декларації та товаросупровідних документах.

Додатково про віднесення товару до виробів медичного призначення свідчить декларація про відповідність медичних виробів "Інструменти медичні для загальної хірургії, отоларингології, акушерства та гінекології" № ДВ-061 від 09.12.2022 виробництва Surgicon (PVT) LTD, Пакистан, вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ № 753 від 02.10.2013, яка складена під відповідальність уповноваженого представника в Україні ТОВ "ВІОЛА МЕДТЕХНІКА", листом ТОВ "УКРМЕДСЕРТ" від 23.12.2022 № 603, яким підтверджено належність виробів у додатку до Декларації до медичних виробів І класу. Незважаючи на те, що вказані документи не містять посилань на код УКТЗЕД товарів, інформація, викладена в них, може бути врахована під час дослідження характеристик товару, які мають значення для класифікації товару за кодом УКТЗЕД.

З урахуванням наведеного, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позивачем правильно класифіковано товар, наданий для митного оформлення відповідно до митної декларації №№ 24UA806020004942U8, за кодом УКТ ЗЕД 9018908400 (товарна підкатегорія "інші", товарна підпозиція 9018 90 "Інші інструменти та прилади", товарна позиція 9018 "Прилади та пристрої, що використовуються у медицині, хірургії, стоматології або ветеринарії, включаючи сцинтографічну апаратуру та іншу електромедичну апаратуру, а також апаратура для дослідження зору").

В обґрунтування класифікації товару під час прийняття рішення №24UA80600000028-КТ митним органом наведено лише перелік джерел, які використані під час прийняття рішення, а саме: Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД) викладена у додатку до Закону України від 19.10.2022 № 2697-IX "Про Митний тариф України"; пояснення до УКТЗЕД, затверджені наказом Держмитслужби України від 14.12.2022 № 543; примітки до групи 90, пояснення до товарних позицій 9018,7326; фотозображення товару; технічний опис товару. Листи ДМСУ від 22.11.2022 №19/19-01-01/7/2802 та від 10.03.2023 №15/15-04-01/13/1089; рішення Прикордонно-митної адміністрації Сполучених Штатів Америки від 12.06.2019 № HQ Н277654; інформація з мережі Інтернет (www.viola.net.ua, www.surgicon.com.pk); правила 1, 6 ОПІ., натомість мотивів, з яких митний орган вирішив здійснити класифікацію товару за іншим кодом не викладено.

Колегія суддів вважає необгрунтованими доводи відповідача про те, що наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 650 та іншими нормами не визначено, що рішення про визначення коду товару має обов`язково містити причини та/чи підстави для перекласифікації товару. Так, Додаток 1 до Порядку роботи митних органів при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 650, містить форму рішення щодо класифікації товарів, яка передбачає графу 5 "Обґрунтування класифікації товару", в якій відповідно до Пояснень до заповнення рішення щодо класифікації товарів надається обґрунтування класифікації товару у коді товару згідно з УКТЗЕД, зазначеному у графі 6 рішення щодо класифікації товарів, у тому числі з посиланням на відповідні положення нормативно-правових актів з питань класифікації товарів, Основні правила інтерпретації УКТЗЕД, відповідні примітки до розділів та груп, пояснення до товарних позицій УКТЗЕД тощо.

Лист ДМСУ від 10.03.2023 № 15/15-04-01/13/1089, яким надано позивачу роз`яснення щодо класифікації товарів, не має обов`язкового характеру, натомість має рекомендаційний характер, оскільки не ґрунтується на дослідженні конкретного товару із відповідними супроводжуючими документами.

Крім того, відповідно до вимог частини 4 статті 3 МК України у разі якщо норми законів України чи інших нормативно-правових актів з питань митної справи допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків підприємств і громадян, які переміщують товари, транспортні засоби комерційного призначення через митний кордон України або здійснюють операції з товарами, що перебувають під митним контролем, чи прав та обов`язків посадових осіб митних органів, внаслідок чого є можливість прийняття рішення як на користь таких підприємств та громадян, так і на користь митного органу, рішення повинно прийматися на користь зазначених підприємств і громадян.

Відповідно до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частинами першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Отже, з урахуванням вищевикладеного, колегія суддів приходить до висновку, що рішення Полтавської митниці щодо класифікації товарів № 24UA80600000028-КТ від 19.07.2024, не ґрунтується на вимогах законодавства, прийняте без встановлення усіх істотних ознак товару, що мають значення для класифікації товару. Оскільки підставою для прийняття картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA806020/2024/000141 послугувало прийняття рішення Полтавської митниці щодо класифікації товарів № 24UA80600000028-КТ, відтак картка відмови також є безпідставною.

З урахуванням викладеного, колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції в повному обсязі дослідив положення нормативних актів, що регулюють спірні правовідносини та дійшов вірного висновку про задоволення позовних вимог.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін.

Згідно із ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Таким чином, колегія суддів, переглянувши рішення суду першої інстанції, дійшла висновку, що при прийнятті рішення, суд першої інстанції дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального права.

Наведені в апеляційній скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують.

Керуючись ст. ст. 311, 315, 321, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Полтавської митниці - залишити без задоволення.

Рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 01.11.2024 по справі № 440/9509/24 - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Головуючий суддя А.О. Бегунц Судді В.Б. Русанова Л.В. Мельнікова

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.01.2025
Оприлюднено20.01.2025
Номер документу124469222
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо визначення коду товару за УКТЗЕД

Судовий реєстр по справі —440/9509/24

Ухвала від 24.02.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 16.01.2025

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 27.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 04.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Рішення від 01.11.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 21.08.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

Ухвала від 14.08.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.І. Клочко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні