Ухвала
від 09.01.2025 по справі 202/13113/24
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/13113/24

Провадження № 1-кс/202/105/2025

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 січня 2025 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ відділу поліції №1 Дніпровського районного управління поліції №2 ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024041660001167 від 08.10.2024, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий відділу поліції №1 Дніпровського районного управління поліції №2 ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 за погодженням із прокурором ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді з клопотанням про накладення арешту у кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024041660001167 від 08.10.2024, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Слідчий надав заяву про розгляд клопотання без його участі в якій клопотання підтримав, просив його задовольнити.

Власник майна в судове засідання не з`явився, що відповідно ч.1 ст. 172 КПК України не перешкоджаєрозгляду клопотання.

Дослідивши клопотання та матеріали, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, слідчий суддя дійшов до наступного висновку.

З клопотання вбачається, що у провадженні слідчого відділу Дніпровського РУП №2 ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження №12024041660001167 від 08.10.2024, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що директор Дніпровської гімназії №121 Дніпровської міської ради ОСОБА_5 , яка є службовою особою, зловживаючи службовим становищем здійснює розтрату державних коштів, шляхом влаштування на роботу персоналу освітнього закладу, директором якого вона є, який фактично не здійснює своїх функціональних обов`язків. Вказаний персонал, фактично в ній не працює та не виконує своїх функціональних обов`язків, але маючи відповідне нарахування бюджетних, коштів, кожного місяця, отримує заробітну плату, нарахування премій та надбавок.

Згідно допитаних свідків у кримінальному провадженні встановлено, що приблизно у 2018 році на посаду директора вказаного вище освітнього закладу призначена ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

ОСОБА_5 , будучи директором призначає на посади осіб, своїх знайомих, котрі фактично не бувають у школі, однак отримують заробітню платню. Зокрема до таких осіб належить: двірник - ОСОБА_6 - дядько ОСОБА_5 , прибиральниця ОСОБА_7 - мати завуча ОСОБА_8 та педагог-організатор - ОСОБА_9 та інші. Всі вказані вище особи маються у списках працівників школи, однак за весь період роботи жодного разу їх не бачили. Педагог-організатор взагалі веде іншу діяльність пов?язану з позакласною роботою та виховними заходами, однак саме від цієї особи така діяльність не проводиться. Заробітна платня всім працівникам платиться через завучів та безпосередньо ОСОБА_5 , котрі готують та затверджують списки. Нарахування та виплата заробітної плати відбувається через розрахунковий рахунок від Департаменту гуманітарної політики ДМР. Крім того, ОСОБА_5 , з іншими колегами, котрі перешкоджають її діяльності, або задають питання, котрі провокують ОСОБА_5 , остання починає перешкоджати викладацькій діяльності, зменшує часи роботи, що впливає напряму на заробітню платню. Також інший двірник на прізвище ОСОБА_10 жодного разу не з?являвся на роботі. Всі рішення з приводу прийняття на роботу приймаються особисто ОСОБА_5

27.12.2024 на підставі ухвали слідчого суді Індустріального районного суду м. Дніпропетровська проведено обшук в приміщенні «Дніпропетровської гімназії №121» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Квітки Цісик, буд. 14г, під час якого виявлено та вилучено документацію, зокрема трудові книжки, накази, журнали, книги, інструкції та табелі роботи, а також мобільний телефон директора школи ОСОБА_5

28.12.2024 старшим слідчим СВ ВП №1 ДРУП №2 ГУНП в Дніпропетровській області вилучені документи та мобільний телефон визнано речовими доказами.

Відповідно до ч. 2, 3 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди. У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Згідно з ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Згідно ч. 1 ст. 170 КПК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Відповідно до ч.2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення речових доказів.

Враховуючи, що вилучені документи та мобільний телефон мають істотне значення для проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні, оскільки можуть зберігати або нести на собі сліди скоєного правопорушення або нести у собі відомості, що можуть бути використані як доказ факту та обставин, які встановлюються під час досудового розслідування, відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України, постановою від 28.12.2024 були визнані речовим доказом, для їх збереження як речових доказів, дослідження та проведення експертних досліджень слід застосувати захід забезпечення кримінального провадження, у зв`язку з чим слідчий суддя дійшов до переконання, що в клопотання обґрунтоване та підлягає задоволенню.

Керуючись вимогами ст.ст. 170, 172, 173, 175, 369, 372 КПК України, слідчий суддя -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Застосувати захід забезпечення кримінального провадження у виді накладення арешту на тимчасово вилучене у кримінальному провадженні, внесеному до ЄРДР за № 12024041660001167 від 08.10.2024, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України в ході обшуку приміщення Дніпровської гімназії №121 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Квітки Цісик, буд. 14г майно, а саме:

- трудові книжки на ім`я ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_8 ;

- особова медична книжка на ім`я ОСОБА_13 ,

ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_3 ;

- тарифікаційний список вчителів КЗО «СЗШ №121» ДМР на 01.09.2023 на 19 арк.;

- наказ про розподіл навантаження учителів в 1 семестрі 2023-2024р.

на 5 арк.;

- наказ про доплату педагогічним працівникам КЗО «СЗШ №121» ДМР за престижність праці у 2023-2024р. на 2 арк.;

- правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників КЗО «СЗШ №121» ДМР на 13 арк.;

- журнал термометрії КЗО «СЗШ №121» ДМР у період з 10.03.2020 по 08.06.2020 на 14 арк.;

- журнал термометрії КЗО «СЗШ №121» ДМР у період з 01.09.2020по 14.02.2022 на 96 арк.;

- журнал обліку отримання і витрат дезінфікуючих та мийних засобів у період часу 0 30.08.2024 по 02.12.2024 на 16 арк.;

- книга наказів №11 з кадрових питань тривалого строку зберігання КЗО «СЗШ №121» ДМР з 13.01.2017 по 21.09.2020 на 383 арк.;

- книга №41 наказів з основної діяльності у період часу 02.01.2023 по 07.07.2023;

- журнал обліку робочого часу працівників КЗО «СЗШ №121» ДМР під час карантину на 34 арк.;

- журнал реєстрації інструктажів з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях з 02.03.2020 на 46 арк.;

- журнал обліку перевірки знань з техніки безпеки у персоналу з групою №1 за правилами електробезпеки у період часу з 05.09.2012 по 01.09.2023 на 24 арк.;

- журнал обліку перевірки знань з техніки безпеки у персоналу з групою №1 за правилами електробезпеки у період часу з 01.09.2023 по 08.01.2024 на 23 арк.;

- книга обліку інструктажу на робочому місці працівників КЗО «СЗШ №121» ДМР у період часу з 20.09.2023 по 20.09.2024 на 92 арк.;

- інструкція №2 з пожежної безпеки на 6 арк.;-

- інструкція №4 про вимоги до утримання технічних засобів протипожежного захисту на 5 арк.;

- інструкція №5 про вимоги пожежної безпеки для навчально виробничих приміщень на 4 арк.;

- робоча інструкція №24 двірника на 3 арк.;

- робоча інструкція №21 «Прибиральниці службових приміщень» на 3 арк.;

- посадова інструкція №4 «заступника директора з господарської роботи»

на 6 арк.;

- інструкція з охорони праці №19 прибиральниці службових приміщень

на 3 арк.;

- інструкція №6 про протипожежну безпеку в бібліотеці на 5 арк.;

- інструкція №7 про протипожежну безпеку в матеріальних складах загального призначення на 4 арк.;

- інструкція №8 пожежної безпеки під час експлуатації електроустановок на 3 арк.;

-інструкція №9 про протипожежну безпеку в актовій залі на 4 арк.;

-інструкція №10 основи електробезпеки на 4 арк.;

-інструкція з електробезпеки на 5 арк.;

-інструкція №3 про порядок дій у разі у разі виникнення пожежі на 4 арк.;

-інструкція №1 вступного інструктажу з правил пожежної безпеки

на 10 арк.;

-папка фіолетового кольору з паперами з приводу щеплення працівників гімназії на 103 арк.;

-копія паспорту гр. ОСОБА_11 та трудової книжки, копія паспорту

ОСОБА_13 та копія диплому, копія паспорту ОСОБА_12 ;

-особова картка ОСОБА_9 на 9 арк.;

-медична довідка про проходження обов`язкових попередньо та періодично психіатричних оглядів на ім`я ОСОБА_9 , ОСОБА_15 , ОСОБА_11 , ОСОБА_6 ;

-список працівників на 02.09.2024 на 4 арк.;

-мобільний телефон марки «Samsung Galaxy M52» імеі: НОМЕР_1 , імеі: НОМЕР_2 ;

-копія паспорту ОСОБА_7 та копія трудової, копія паспорту

ОСОБА_12 та трудової, копія паспорту ОСОБА_6 та трудової,

копія паспорту ОСОБА_14 ;

-журнал обліку реєстрації робітників з 06.12.2023 по 27.12.2024 на 104 арк.;

-табель роботи вчителів КЗО «СЗШ №121» ДМР за вересень 2022 на 6 арк.;

-табель роботи вчителів за травень 2023 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за квітень 2023 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за березень 2023 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за лютий 2023 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за січень 2023 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за жовтень 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за липень 2023 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за червень 2023 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за серпень 2024 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за липень 2024 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за червень 2024 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за травень 2024 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за квітень 2024 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за березень 2024 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за лютий на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за січень 2024 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2023 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2023 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за жовтень 2023 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за вересень 2023 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за серпень 2023 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2024 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2024 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за жовтень 2024 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за вересень 2024 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за вересень 2019 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за жовтень 2019 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2019 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2019 на арк.;

-табель роботи вчителів за січень 2020 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за лютий 2020 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за березень 2020 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за квітень 2020 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за травень 2020 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за липень 2020 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за серпень 2020 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за червень 2020 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за вересень 2020 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за жовтень 2020 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2020 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2020 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за січень 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за лютий 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за березень 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за квітень 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за травень 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за червень 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за липень 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за серпень 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за вересень 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за жовтень 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2021 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за січень 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за січень 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за лютий 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за березень 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за квітень 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за травень 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за червень 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за липень 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за серпень 2022 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за вересень 2018 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за жовтень 2018 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2018 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2018 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за січень 2019 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за лютий 2019 на 4 арк.;

-табель роботи вчителів за березень 2019 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за квітень 2019 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за травень 2019 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за червень 2019 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за липень 2019 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за серпень 2019 на 5 арк.;

-табель роботи вчителів за вересень 2021 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за жовтень 2021 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2021 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2021 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за січень 2022 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за лютий 2022 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за березень 2022 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за квітень 2022 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за травень 2022 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за червень 2022 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за липень 2022 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за серпень 2022 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за вересень 2022 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за жовтень 2022 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2022 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за січень 2023 на 3 арк. (копія);

-табель роботи вчителів за лютий 2023 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за березень 2023 на 3 арк.;

-табель роботи вчителів за квітень 2023 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за травень 2023 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за червень 2023 на 2 арк. (копія);

-табель роботи вчителів за липень 2023 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за серпень 2023 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за вересень 2023 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2023 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2023 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2023 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за січень 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за січень 2024 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за лютий 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за лютий 2024 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за березень 2024 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за березень 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за квітень 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за квітень 2024 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за грудень 2024 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за листопад 2024 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за жовтень 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за жовтень 2024 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за вересень 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за вересень 2024 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за серпень 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за серпень 2024 на 2 арк.

-табель роботи вчителів за липень 2024 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за липень 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за червень 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за червень 2024 на 2 арк.;

-табель роботи вчителів за травень 2024 на 1 арк.;

-табель роботи вчителів за травень 2024 на 2 арк.;

-заява ОСОБА_14 , про зняття 0,25 ставки , заява ОСОБА_14 про надання відпустки за 2024р.,заява ОСОБА_11 про прийняття на посаду, заява

ОСОБА_12 про призначення на посаду, заява про призначення на посаду ОСОБА_13 , заява ОСОБА_14 про призначення на посаду, наказ про надання щорічної відпустки за 2024рю на 3 арк., наказ про надання грошової винагороди працівникам навчального закладу на 2 арк.; наказ про надання матеріальної допомоги на оздоровлення за 2023 на 2 арк.; наказ про надання щорічної основної відпустки за 2023 на 3 арк.; наказ про прийняття ОСОБА_14 на посаду на 1 арк. (копія), наказ про надання грошової винагороди працівникам навчального закладу на 2 арк.; наказ про доплату педагогічним працівникам за вислугу років у 2023-2024 на 2 арк.; наказ про увільнення ОСОБА_12 на 1 арк.;

-журнал обліку відгулів технічного персоналу з 2018 по 2024 на 96 арк.;

-журнал обліку лікарняних на 16 арк.;

-картка профілактичних щеплень ОСОБА_14 на 1 арк.;

-чорнові записи на 1 арк.;

-журнал навантаження технічного персоналу КЗО «СЗШ №121» на 76 арк.;

-графік роботи технічного персоналу на 3 арк.;

-довідка про прибирання приміщень прибиральницями на 3 арк.;

-графік роботи технічного персоналу на 3 арк.;

-графік роботи адміністративно-господарського персоналу на 2 арк.;

-графік роботи технічного персоналу на 4 арк.;

-графік роботи технічного персоналу на 3 арк.;

-наказ про призначення ОСОБА_12 на 1 арк.;

-наказ про призначення на роботу ОСОБА_7 на 1 арк.;

-копія посадової інструкції №4 «Заступника директора з господарської роботи на 4 арк.;

-журнал обліку видачі посадових і робочих інструкцій на 48 арк.;

журнал ведення протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці на 48 арк., із забороною відчуження, розпорядження та використання з метою забезпечення їх збереження як речових доказів у кримінальному провадженні.

Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

Арешт майна може бути скасований у порядку встановленому КПК України.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Дніпровського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення09.01.2025
Оприлюднено20.01.2025
Номер документу124479359
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —202/13113/24

Ухвала від 10.01.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Маринін О. В.

Ухвала від 09.01.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Маринін О. В.

Ухвала від 09.01.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Маринін О. В.

Ухвала від 10.01.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 10.01.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Слюсар Л. П.

Ухвала від 10.01.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Маринін О. В.

Ухвала від 10.01.2025

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Маринін О. В.

Ухвала від 03.12.2024

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Маринін О. В.

Ухвала від 03.12.2024

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Маринін О. В.

Ухвала від 27.11.2024

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Маринін О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні