Постанова
від 15.01.2025 по справі 400/5306/24
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 січня 2025 р.м. ОдесаСправа № 400/5306/24

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді-доповідача Скрипченка В.О.,

суддів Коваля М.П. та Осіпова Ю.В.,

за участю секретаря судового засідання Цандура М.Р.,

представників:

апелянта/позивача прокурорів Баклан Н.Ю. та Уліцької А.В.,

апелянта/Міністерства молоді та спорту України Коваленко О.В.,

відповідача Миколаївської міської ради Валентової К.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі апеляційні скарги Заступника Генерального прокурора та Міністерства молоді та спорту України на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2024 року (суддя Бульба Н.О., м. Миколаїв, повний текст рішення складений 10.10.2024) по справі за адміністративним позовом Заступника Генерального прокурора в інтересах держави в особі Міністерства молоді та спорту України до Миколаївської міської ради, третя особа: Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з веслувальних видів спорту, Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з веслування на байдарках і каное імені героя-десантника М.Гуцаленка, про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

05.06.2024 заступник Генерального прокурора звернувся до адміністративного суду з позовом в інтересах держави в особі Міністерства молоді та спорту України до Миколаївської міської ради, в якому просив визнати протиправним та скасувати рішення міськради від 28.07.2022 №13/10 про перейменування Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з академічного веслування.

Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2024 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погоджуючись з ухваленим рішенням заступник Генерального прокурора та Міністерство молоді та спорту України подали апеляційні скарги, у яких, посилаючись на неповне з`ясування обставин справи та порушення норм матеріального права, просять скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позов у повному обсязі.

На думку апелянтів, судом першої інстанції не надано належної оцінки доводам позовної заяви про порушення Миколаївською міською радою приписів статті 48 Закону України «Про фізичну культуру і спорт», що виразилося у фактичному скороченні закладу фізичної культури і спорту без погодження з Міністерством молоді та спорту України.

Також апелянти звернули увагу, що судом першої інстанції проігноровано та не досліджено питання щодо порушення Миколаївською міською радою пункту 12 Положення №993, - без погодження з Міністерством молоді та спорту України відкрито нове відділення в СДЮСШОР з веслувальних видів спорту.

Окрім того, судом першої інстанції не досліджено питання порушення Миколаївською міською радою прав дітей на доступну та повноцінну позашкільну освіту спортивного профілю.

Відповідач надіслав до апеляційного суду відзив на апеляційну скаргу заступника Генерального прокурора, у якому, посилаючись на законність та обґрунтованість оскаржуваного судового рішення, просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Справа розглянута судом першої інстанції за правилами загального позовного провадження.

Заслухавши суддю-доповідача, доводи апеляційних скарг, відзиву, пояснення на неї учасників процесу, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів і вимог апеляційної скарги, апеляційний суд дійшов таких висновків.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з веслування академічного є позашкільним навчальним закладом спортивного профілю комунальної власності Миколаївської міської ради (п. 1.1 Статуту Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з веслування академічного, затвердженого наказом начальника управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради від 15.10.2013 №243).

17.11.2021 перший заступник міського голови м. Миколаєва листом за №8582/16.01-10/16//21 звернувся до Міністерства молоді та спорту України з пропозицією про оптимізацію спортивних шкіл міста Миколаєва шляхом об`єднання за місцем розташування, зокрема, СДЮСШОР з веслування академічного та СДЮСШОР з веслування на байдарках і каное імені героя-десантника Миколи Гуцаленка з відділеннями веслування академічне, веслування на байдарках і каное, обґрунтовуючи викладене відсутністю у СДЮСШОР з веслування на байдарках і каное імені героя-десантника Миколи Гуцаленка власної спортивної бази та наявністю заборгованості по заробітній платі.

Запропоновану оптимізацію спортивних шкіл Міністерством молоді та спорту України листом від 02.12.2021 №10417/4.5 погоджено не було, оскільки об`єднання дитячо-юнацьких спортивних шкіл призведе до суттєвого збільшення навантаження на адміністративний персонал шкіл, що може призвести до неконтрольованого навчально-тренувального процесу та суттєво погіршить умови проведення навчально-тренувальних занять.

Рішенням Миколаївської міської ради від 28.07.2022 №13/10 з метою всебічної реалізації державної політики в галузі фізичної культури і спорту, удосконалення і розвитку мережі дитячо-юнацьких спортивних шкіл в місті Миколаєві, вирішено:

- перейменувати Спеціалізовану дитячо-юнацьку спортивну школу олімпійського резерву з академічного веслування на Спеціалізовану дитячо-юнацьку спортивну школу олімпійського резерву з веслувальних видів спорту;

- з 1 вересня 2022 року відкрити відділення з веслування на байдарках і каное в спеціалізованій дитячо-юнацькій спортивній школі олімпійського резерву з веслувальних видів спорту.

Таким чином, натепер у структурі Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з веслувальних видів спорту (далі СДЮСШОР з веслувальних видів спорту) функціонує два відділення з академічного веслування та з веслування на байдарках і каное (п. 2.4 Статуту СДЮСШОР з веслувальних видів спорту, затвердженого наказом начальника управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради від 23.08.2022 №114).

Не погоджуючись із Рішенням Миколаївської міської ради від 28.07.2022 №13/10 заступник Генерального прокурора 05.06.2024 звернувся до адміністративного суду з позовом в інтересах держави в особі Міністерства молоді та спорту України до Миколаївської міської ради, в якому просив визнати протиправним та скасувати рішення міськради від 28.07.2022 №13/10 про перейменування Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з академічного веслування.

Ухвалюючи рішення про відмову у задоволенні позовних вимог суд першої інстанції мотивував своє рішення тим, що станом на час розгляду справи у структурі Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з веслувальних видів спорту (далі СДЮСШОР з веслувальних видів спорту) функціонує два відділення з академічного веслування та з веслування на байдарках і каное (п. 2.4 Статуту СДЮСШОР з веслувальних видів спорту, затвердженого наказом начальника управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради від 23.08.2022 №114). СДЮСШОР з веслувальних видів спорту, а також СДЮСШОР з веслування на байдарках і каное імені героя-десантника Миколи Гуцаленка не припинені та не ліквідовані як юридичні особи. Окрім того, директором Спеціалізованої дитячо - юнацької спортивної школи олімпійського резерву з веслувальних видів спорту під час судового розгляду справи надано усні пояснення, відповідно до яких жодних обмежень чи погіршення навчально-тренувального процесу в позашкільному навчальному закладі не встановлено. Створено належну матеріальну базу для забезпечення потреб вихованців цього освітнього закладу, що позитивно відображається на результатах освітньо-тренувального процесу в цілому. Тому оскаржуваним рішенням жодним чином не були порушені права дітей та молоді. Доказів на підтвердження наявності порушень прав та інтересів дітей та молоді, які виникли внаслідок виконання оскаржуваного рішення суду не надано. Адже фактично скорочення мережі позашкільних навчальних закладів фізичної культури і спорту не відбулось.

Надаючи правову оцінку законності і обґрунтованості рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційних скарг колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що територіальним громадам міст належить право комунальної власності на заклади спорту. Підставою для набуття права комунальної власності є передача майна територіальним громадам безоплатно державою, іншими суб`єктами права власності.

Відповідно до статті 32 цього Закону, до відання виконавчих органів міських рад входять: управління закладами освіти, фізкультури і спорту, які належать територіальним громадам або передані їм, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення; сприяння діяльності позашкільних закладів освіти; створення умов для занять фізичною культурою і спортом за місцем проживання населення тощо.

Реорганізація або ліквідація навчальних закладів комунальної форми власності здійснюється за рішенням місцевої ради (п. 30 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).

Згідно зі ст. 53 Конституції України кожен має право на освіту. Держава забезпечує доступність і безоплатність позашкільної освіти.

Відповідно до ст. 49 Конституції України держава дбає про розвиток фізичної культури і спорту.

Право особи на освіту може реалізовуватися шляхом її здобуття на різних рівнях освіти, у різних формах і різних видів, у тому числі шляхом здобуття дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та освіти дорослих (ч. 3 ст. 3 Закону України «Про освіту»).

Згідно з вимогами ст. ст. 10, 14 Закону України «Про освіту» позашкільна освіта є невід`ємним складником системи освіти, метою якої є розвиток здібностей дітей та молоді у сфері освіти, науки, культури, фізичної культури і спорту, технічної та іншої творчості, здобуття ними первинних професійних знань, вмінь і навичок, необхідних для їх соціалізації, подальшої самореалізації та/або професійної діяльності.

Здобуття позашкільної освіти забезпечується закладами позашкільної освіти різних типів, форм власності та підпорядкування, іншими закладами освіти, сім`єю, громадськими об`єднаннями, підприємствами, установами, організаціями та іншими юридичними і фізичними особами.

Органи місцевого самоврядування створюють умови для доступності позашкільної освіти шляхом формування, утримання та розвитку мережі закладів позашкільної освіти відповідно до освітніх, культурних, духовних потреб та запитів населення.

Частиною 3 ст. 21 Закону України «Про освіту» передбачено, що спортивна освіта передбачає засвоєння освітньої програми з відповідного виду спорту з метою набуття комплексу професійних компетентностей у галузі фізичної культури і спорту, формування та розвитку індивідуальних здібностей особи, поглибленого оволодіння спеціалізацією в обраному виді спорту та здобувається одночасно з середньою, професійною (професійно-технічною), фаховою передвищою чи вищою освітою.

Порядок, умови, форми та особливості здобуття позашкільної освіти визначаються спеціальним законом, яким є Закон України «Про позашкільну освіту».

Відповідно до ч. 4 ст. 12 цього Закону заклади позашкільної освіти можуть бути комплексними, профільними та спеціалізованими.

Профільні заклади позашкільної освіти організовують роботу за певним напрямом позашкільної діяльності. До профільних закладів позашкільної освіти належать центри, клуби туристсько-краєзнавчої, науково-технічної, еколого- натуралістичної, спортивно-оздоровчої, художньо-естетичної творчості, військово-патріотичного спрямування, станції юних туристів, натуралістів, техніків, школи мистецтв, початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади, дитячо-юнацькі спортивні школи, оздоровчі заклади, туристські бази.

Згідно зі ст. 14 Закону України «Про позашкільну освіту» рішення про створення, реорганізацію, ліквідацію та перепрофілювання закладу позашкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності приймає його засновник (засновники).

Закон України «Про фізичну культуру і спорт» визначає загальні правові, організаційні, соціальні та економічні основи діяльності у сфері фізичної культури і спорту та регулює суспільні відносини у створенні умов для розвитку фізичної культури і спорту. Вказаний Закон встановлює спеціальні норми щодо Законів України «Про освіту» та «Про позашкільну освіту» у частині прийняття рішень про припинення комунальних закладів фізичної культури і спорту, щоб не допустити безпідставного скорочення їх мережі.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» закладом фізичної культури і спорту є юридична особа, що забезпечує розвиток фізичної культури і спорту шляхом, зокрема, надання фізкультурно-спортивних послуг. Закладами фізичної культури і спорту, у тому числі, є дитячо-юнацькі спортивні школи.

Державна політика у сфері фізичної культури і спорту ґрунтується на засадах визнання фізичної культури і спорту як пріоритетного напряму гуманітарної політики держави.

Дитячо-юнацький спорт - це напрям спорту, який забезпечує залучення дітей для занять певним видом спорту із дитячого спорту для здійснення їх спортивної спеціалізації та забезпечення умов для переходу для резервного спорту. Розвиток дитячо-юнацького спорту забезпечують суб`єкти сфери фізичної культури і спорту, зокрема дитячо-юнацькі спортивні школи та відповідні спортивні клуби.

Згідно зі ст. 10 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» дитячо-юнацькі спортивні школи є закладами спеціалізованої позашкільної освіти спортивного профілю - закладами фізичної культури і спорту, які забезпечують розвиток здібностей вихованців в обраному виді спорту, визнаному в Україні, створюють необхідні умови для гармонійного виховання, фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку і дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортсменів для резервного спорту.

Пунктом 1 Положення про дитячо-юнацьку спортивну школу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 №993 (далі - Положення №993), передбачено, що дитячо-юнацька спортивна школа є закладом спеціалізованої позашкільної освіти спортивного профілю, а також закладом фізичної культури і спорту, який забезпечує розвиток здібностей вихованців в обраному виді спорту, визнаному в Україні, створює необхідні умови для гармонійного виховання, фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку і дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортсменів для резервного спорту.

Пунктом 12 Положення №993 передбачено, що спеціалізованою дитячо-юнацькою спортивною школою олімпійського резерву може бути лише спортивна школа, яка має вищу категорію з олімпійських видів спорту. Спортивна школа набуває такого статусу за рішенням Мінмолодьспорту. Відділення з певного виду спорту відкривається у спеціалізованій дитячо-юнацькій спортивній школі олімпійського резерву за погодженням з Мінмолодьспортом за умови його відповідності вимогам, визначеним у додатку до цього Положення.

Постановою Верховної Ради України від 03.08.2006 №66-V «Про недопущення закриття та перепрофілювання закладів фізичної культури і спорту, баз олімпійської та паролімпійської підготовки, фізкультурно- оздоровчих і спортивних споруд, лікувально-фізкультурних закладів» констатовано вважати неприпустимим закриття та перепрофілювання закладів фізичної культури і спорту.

Відповідно до ст. 48 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» існуюча мережа державних і комунальних закладів фізичної культури і спорту не може бути скорочена без згоди центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері фізичної культури і спорту.

Наказом Мінмолодьспорту від 14.12.2021 №4843 надано вищу категорію на чотири роки дитячо-юнацьким спортивним школам згідно з додатком 1.

У вказаному додатку за №58 зазначена СДЮСШОР з веслування академічного управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.

Отож, СДЮСШОР з веслування академічного є спеціалізованою дитячо-юнацькою спортивною школою олімпійського резерву, на яку поширюються саме спеціальні норми п. 12 Положення №993 та дає підстави стверджувати, що прийняттю Миколаївською міською радою рішення №13/10 мало б передувати отримання відповідного погодження Мінмолодьспорту щодо можливої оптимізації двох спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл олімпійського резерву та фактичного перетворення школи вищої категорії - СДЮСІПОР з веслування на байдарках і каное ім. М. Гуцаленка у відділення з веслування на байдарках і каное на базі іншої спортивної школи.

Разом з тим з матеріалів справи вбачається, що листом від 02.12.2021 №10417/4.5 Мінмолодьспорт не погодилося із запропонованою Миколаївською міською радою оптимізацією спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Миколаєва, у тому числі об`єднання СДЮСІПОР з веслування академічного та СДЮСІПОР з веслування на байдарках і каное ім. М. Гуцаленка шляхом відкриття у новоствореному закладі окремих відділень: веслування академічне та веслування на байдарках та каное.

Ураховуючи, що у СДЮСІПОР з веслування академічного вже існувало відповідне відділення з веслування академічного, то перейменування цього закладу на СДЮСІПОР з веслувальних видів спорту та відкриття у ньому відділення з веслування на байдарках і каное свідчить про порушення Миколаївською міською радою при прийнятті оспорюваного рішення №13/10 вимог ст. 48 Закону України «Про фізичну культуру і спорт», п. 12 Положення №993 та Постанови Верховної Ради України від 03.08.2006 №66-V.

Відповідно до вимог ст. 90 ЦК України юридична особа повинна мати своє найменування, яке містить інформацію про її організаційно-правову форму та назву. Найменування установи має містити інформацію про характер її діяльності. Найменування юридичної особи вказується в її установчих документах і вноситься до єдиного державного реєстру.

Касаційний цивільний суд у складі Верховного Суду у постанові від 25.03.2019 у справі №191/81/17 дійшов висновку, що назва юридичної особи є її необхідною ознакою, яка забезпечує участь у цивільному обороті від свого імені та слугує засобом її індивідуалізації, що дозволяє відокремити її від інших юридичних осіб. Назва юридичної особи в процесі її «життєдіяльності» може зазнати змін. Зміна назви юридичної особи проявляється в її зовнішній літеральній корекції. Така корекція впливає на ідентифікацію юридичної особи в цивільному обороті. У результаті зміни назви юридичної особи структура цивільних правовідносин не страждає.

Зміна назви юридичної особи тягне тільки правовий наслідок проведення державної реєстрації змін, пов`язаних зі зміною назви, до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Таким чином, зміна назви юридичної особи не тягне на собою правонаступництва у зв`язку з відсутністю нового учасника цивільних відносин, якому мають перейти права та обов`язки особи, яка вибула, та юридичної незмінності правопопередника - учасника цивільних відносин, який вибуває зі складу учасника цивільного відношення.

Отже, наслідком зміни назви юридичної особи не є правонаступництво в цивільних відносинах.

Касаційний господарський суд у складі Верховного Суду у постанові від 17.08.2020 у справі №923/37/20 виснував, що зміна найменування юридичної особи не впливає на правоздатність цієї особи, оскільки залишається однією й тією ж особою, з тим же ідентифікаційним кодом незалежно від найменування.

Необхідно зауважити, що внаслідок перейменування СДЮСШОР з веслування академічного на СДЮСШОР з веслувальних видів її ідентифікаційний код 22440811 залишився незмінним.

З наведеного вбачається, що зміна назви СДЮСШОР з веслування академічного жодним чином не змінила її правового статусу та організаційно-правової форми та автоматично не позбавила спортивну школу відповідної категорії, яка надана їй Мінмолодьспорту.

Таким чином, у відповідності до Наказу №4843, СДЮСШОР з веслувальних видів спорту не втратила категорію «вищої», а тому підпадає під правове регулювання нормами Положення №993 при відкриті відділень з нових видів спорту.

Слід зазначити, що Міністерство молоді та спорту України, а ні листом від 02.12.2021 №10417/4.5, а ні будь яким іншим чином не надавало Миколаївській міській раді погодження на відкриття нового відділення у СДЮСШОР з веслувальних видів спорту.

Між тим, поза увагою суду першої інстанції було залишено порушення Миколаївською міською радою пункту 12 Положення №993 - відкриття без погодження з Міністерством молоді та спорту України нового відділення в СДЮСШОР з веслувальних видів спорту.

Колегія суддів також враховує, що у відзиві на позовну заяву визнано, що тренерський склад та учні СДЮСШОР з веслування академічного були переведені до новоствореного відділення СДЮСШОР з веслувальних видів спорту. Тобто наразі СДЮСШОР з веслування на байдарках і каное ім. М. Гуцаленка як окрема спортивна школа вищої категорії навчальної діяльності не здійснює, фактично існує лише на папері та перебуває у стані припинення як юридична особа, тобто школа ліквідується.

Крім того відповідачем надано лист, що надійшов 24.10.2024 на адресу Міністерства Управління молоді та спорту Миколаївської обласної державної адміністрації від 15.10.2024 №04-1175, яким надано статистичні звіти (форма №5-ФК) СДЮСІПОР з веслувальних видів спорт, та вбачається, що в 2021 (рік який передував року прийняттю оскаржуваного рішення та фактичного об`єднання спортивних шкіл) кількість вихованців та тренерів-викладачів нараховувала: по виду спорту «веслування академічне» 155 вихованців, 16 тренерів-викладачів; по виду спорту «веслування на байдарках і каное» 188 вихованців, 15 тренерів-викладачів; - разом 343 вихованців, 31 тренерів-викладачів.

Водночас, у 2023 (рік що був наступним після року переведення штату працівників та фактичного об`єднання спортивних шкіл) кількість вихованців та тренерів-викладачів зменшилась більше ніж удвічі, а саме: по виду спорту «веслування академічне» 80 вихованців, 8 тренерів-викладачів; по виду спорту «веслування на байдарках і каное» 75 вихованців, 7 тренерів-викладачів; - разом 155 вихованців, 15 тренерів-викладачів.

Отже, наведені обставини у сукупності вказують на те, що Миколаївською міською радою вчинено дії, спрямовані на фактичне зменшення кількості закладів позашкільної освіти спортивного профілю, та, як наслідок, на скорочення мережі комунальних закладів фізичної культури і спорту, що призвело до порушення прав дітей на доступну та повноцінну позашкільну освіту спортивного профілю.

З огляду на викладене колегія суддів погоджується з доводами позивача про те, що Миколаївська міська рада порушила встановлений законом порядок реорганізації СДЮСШОР, оскільки нею не дотримано обов`язкової процедури прийняття відповідного рішення в частині отримання згоди уповноваженого органу на скорочення мережі дитячо-юнацьких спортивних шкіл та відкриття у СДЮСШОР відділення з певного виду, що є підставою для визнання протиправним та скасування рішення відповідача №13/10.

Резюмуючи все викладене колегія суддів вважає, що доводи апеляційних скарг про неповне з`ясування судом першої інстанції усіх обставин справи та порушення норм матеріального права знайшли підтвердження під час апеляційного перегляду даної справи та є підставою для скасування рішення суду з ухваленням нового рішення про задоволення позовних вимог.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 315 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити нове судове рішення у відповідній частині або змінити судове рішення.

За приписами частини першої та частини другої статті 317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: 1) неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; 2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; 3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; 4) неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

Відтак апеляційні скарги заступника Генерального прокурора та Міністерства молоді та спорту України підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 292, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, апеляційний суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги Заступника Генерального прокурора та Міністерства молоді та спорту України задовольнити повністю, рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 04 жовтня 2024 року скасувати та ухвалити нове рішення суду, яким адміністративний позов Заступника Генерального прокурора в інтересах держави в особі Міністерства молоді та спорту України до Миколаївської міської ради, третя особа: Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з веслувальних видів спорту, Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з веслування на байдарках і каное імені героя-десантника М.Гуцаленка, про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати Рішення Миколаївської міської ради від 28.07.2022 №13/10 про перейменування Спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з академічного веслування.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення апеляційного суду, або з дня вручення учаснику справи повного судового рішення.

Головуючий суддя-доповідачВ.О.Скрипченко

СуддяМ.П.Коваль

СуддяЮ.В.Осіпов

Повне судове рішення складено 17 січня 2025 року.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.01.2025
Оприлюднено22.01.2025
Номер документу124538499
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері освіти, науки, культури та спорту

Судовий реєстр по справі —400/5306/24

Постанова від 15.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Постанова від 15.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 06.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 11.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 04.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 04.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 04.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 08.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 08.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Рішення від 04.10.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Бульба Н.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні