Господарський суд київської області
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяА8/468-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16.тел. 230-31-77
І м е н е м України
ПОСТАНОВА
"12" грудня 2007 р. Справа № А8/468-07
За позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області, м. Київ
до відповідача Фізичної особи –підприємця Строкача Григорія Федоровича, м. Бровари
про стягнення 526,20грн.,
Суддя Чорна Л.В.
Представники:
від позивача: Гудій В.В. –довір. №1-96 від 22.01.2007р. –зав. юр. сектору;
від відповідача: Строкач О.О. –довір. №7475 від 01.08.2006р. - представник.
Суть спору:
Стягується 175грн. 60коп. необгрутовано одержаної виручки, 351грн. 20коп. штрафу в доход державного бюджету згідно рішення №95 від 12.04.2007р. про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін.
Відповідач позов не визнає, вимог ухвали суду від 19 листопада 2007р. не виконав, документально обґрунтований відзив до суду не подав.
Відповідачем поданий акт вимірювання довжини маршруту, лист №200/7-10/1660 від 24.11.206р. Державної інспекції з контролю за цінами „Щодо притягнення фізичних осіб –підприємців до адміністративної відповідальності за порушення державної дисципліни цін”.
Також відповідач усно в судовому засіданні повідомила про порушення з боку позивача при проведення перевірки, зазначене судом до уваги взяте бути не може, оскільки документально не обґрунтовано.
Позов підлягає задоволенню.
судом встановлено:
Державною інспекцією з контролю за цінами в Київській області (позивач) проведено перевірку додержання порядку формування, встановлення і застосування цін і тарифів фізичною особою –підприємцем Строкачем Григорієм Федоровичем (відповідач) за період з 01.01.2006р. по 01.03.2007р.
В результаті перевірки встановлено, що відповідач при формуванні, встановленні та застосуванні вартості перевезення пасажирів в межах першої тарифної зони –до 5км включно та 8 тарифної зони –до 40км включно на приміському маршруті автотранспортом, яки й працює в звичайному режимі руху, що порушено вимоги п. 2 розпорядження Київської облдержадміністрації від 17.01.2006р. №15 „Про встановлення граничних тарифів на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють в звичайному режимі в приміському та міжміському внутрішньо обласному сполучені в межах Київської області” та додатку №7 наказу Міністерства транспорту України від 31.05.2000р. №278 „Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу автомобільним транспортом та Тарифних зон перевезення пасажирів автомобільним транспортом на приміських маршрутах”, в результаті чого відповідач за період з 01.03.2006р. по 01.05.2006р. необґрунтовано отримано виручку від реалізації квитків на загальну суму 113,5+62,1=175,6грн.
Результати перевірки відображені в акті №176 від 04.04.2007р. З актом перевірки відповідач не згодна, оскільки, на її думку, кілометраж у паспорті маршруту не відповідає дійсності.
Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону України „Про ціни та ціноутворення”, координація роботи по здійсненню політики цін, проведення економічного аналізу рівня та динаміки цін і вжиття заходів щодо регулювання цін і тарифів здійснюються відповідними державними органами управління України та їх структурними підрозділами.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України „Про ціни та ціноутворення”, державний контроль за цінами здійснюється при встановленні і застосуванні державних фіксованих та регульованих цін і тарифів. При цьому контролюється правомірність їх застосування та додержання вимог законодавства про захист економічної конкуренції.
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону України „Про ціни та ціноутворення”, вся необґрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості будівництва, що здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів державних підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в доход відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки.
12 квітня 2007р. заступником начальника Державної інспекції за цінами в Київській області, на підставі розглянутих матеріалів перевірки, встановлено, що при розрахунках вартості проїзду пасажирів на приміському автобусному маршруті в межах 1-ї та 8-ї тарифних зон, відповідач до тарифу за пасажиркілометр застосувалась завищена протяжність маршруту. Таким чином замість обґрунтованої вартості проїзду в розмірі 0,25грн. для 1-ї тарифної зони та 3,77грн. для 8-ї тарифної зони застосувалась вартість проїзду (вільні тарифи) 0,50грн. та 4,0грн. за 1 поїздку пасажира відповідно. В результаті чого, за період з 01.03.2006р. по 01.05.2006р., сума необґрунтовано одержаної відповідачем виручки склала 175грн. 60коп. Тому на підставі Інструкції про застосування економічних та фінансових (штрафних) санкцій, органами державного контролю за цінами, затвердженою спільним наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України і Міністерства фінансів України від 03.12.2001р. №298/518, ст. 51 Цивільного кодексу України вирішено вилучити у відповідача 175грн. 60коп. необґрунтовано одержаної виручки, 351грн. 20коп. штрафу –рішення №95 від 12.04.2007р.
Доказів оплати, як і оскарження рішення у встановленому законодавством порядку відповідачем до суду не подано.
За таких обставин позовні вимоги обґрунтовані, матеріалами справи доведені, підлягають задоволенню.
Зважаючи на викладене, керуючись ст.ст. 158, 161, 163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
постановив:
Стягнути з фізичної особи –підприємця Строкача Григорій Федоровича (код , 07400, вул. Білодубровна, 4, кв. 17, м. Бровари, Київська область) в доход державного бюджету ВДК у м. Бровари Київської області, за кодом бюджетної класифікації 21081100, код ЗКПО 23571923, р/р 31111106700005, банк отримувача УДК у Київській області, МФО 821018) 175(сто сімдесят п‘ять)грн. 60коп. необгрутовано одержаної суми виручки, 351(триста п‘ятдесят одна)грн. 20коп. штрафу.
Дана постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження або апеляційної скарги в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Дана постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку: заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України –з дня складення в повному обсязі, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження (ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України).
Суддя Чорна Л. В.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2007 |
Оприлюднено | 09.01.2008 |
Номер документу | 1246131 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Чорна Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні